نگاهِ من به سرانجام است

واردِ بخش که می‌شم دردهام رو می‌گذارم کنار و تمامِ دغدغه‌ام می‌شن مریض‌هام. حالشون رو می‌پرسم، براشون از خدامون سلامتی می‌خوام، پرونده‌شون رو نگاه می‌کنم و عمقِ لبخندشون رو با روزِ قبل مقایسه می‌کنم. می‌دونید اتفاقِ خوبی که می‌افته چیه؟! این که هر اندازه لبخند تحویل بدم، دو برابرش رو پس می‌گیرم. اینکه مریض‌هام هر اندازه هم که درد داشته باشن، وقتی قراره با هم حرف بزنیم، مثلِ خودم دردهاشون رو می‌گذارن کنار و مهربون و بامحبت می‌شن. اینکه خیلی بیشتر از کاری که براشون انجام می‌دم ازم تشکر می‌کنن. و همه‌ی این اتفاق‌های خوب باعث می‌شه از تصمیمم واسه تلخ و سرد شدن منصرف بشم. که بیشتر از زمانی که باید توی بخش بمونم و بیشتر از وظیفه‌ام برای مریض‌هام وقت بذارم. که وقتی می‌فهمم مریضی که داره درد می‌کشه و گریه می‌کنه، اگه تا سه روزِ  آینده براش کبد پیدا نشه می‌میره، همه‌ی تلاشم رو برای کنترلِ خودم واسه پا‌به‌پاش گریه نکردن بکنم و دستاش رو بگیرم و اونقدر ذکر بگم که آروم بشه و بخوابه. و بعد شبِ جمعه به نیتش تا صبح حرم بمونم و خدا رو به همه‌ی مقدساتش قسم بدم مریضم رو بخاطرِ گریه‌های دخترش هم که شده به زندگی برگردونه.

سعی می‌کنم با همه مهربون و صادق باشم. درست به همون اندازه که دیگران سعی می‌کنن با من نامهربون باشن و تا جایی که بتونن با دروغ‌هاشون فریبم بدن و از احساساتم و مهم‌تر از همه کلماتم سوءاستفاده کنن. آگاهانه باعثِ بدتر شدنِ حالم می‌شن و توجیهشون اینه که من آدمِ قوی‌ای هستم و توانم واسه تحملِ درد بالاست! از خدایی ناشناخته حرف می‌زنن و با کلمات بازی می‌کنن و بر اساسِ فلان فسلفه‌ من‌درآوردی و فلان عرفانِ غیرِخدایی و فلان غیرمنطقی‌ترین منطق، نابودت می‌کنن و بعد از خدا توقعِ لبخند دارن. خدای من به همچین کارهایی می‌گه حق‌الناس. می‌گه تا بنده‌ام نبخشه محاله ببخشم. می‌گه دل که بشکنه عرشم به لرزه در میاد.

همه‌ی این‌ها رو گفتم که بگم فکر نمی‌کنم درست باشه بخاطرِ بدیِ یه عده با جهان قهر کنم. فقط می‌تونم به این فکر کنم که دعاهام مستجاب شد و بالاخره فهمیدم مدتِ زیادی فقط و فقط دروغ شنیدم و حالا می‌تونم با آرامش دروغگوهای اطرافم رو دفن کنم. با همه‌ی بد بودنم، عجیب نگاهم به دست‌های خداست.

 

+ مگه نگفته: « وِ بَشِّرِ الصَّابِرینَ»؟!

+ به هیچ عنوان نمی‌بخشم. و متاسفانه مسببِ خیلی از دردهای منه.

+ بهتر از همیشه‌ام :)

 

سلام 

 

موفقیات .

سلام و درود

ممنونم :)

یک حس خوب و پر از انرژی از جانب کسی که با دستان و ذکرش مدد می کند برای شفا !

:)

موفق باشی:)

آخرش همونی شد که دوست داشتی :) رها رها رها من :))

سلام

خوب تر از همیشه باشید ان شاالله

 

سلام و درود
ممنونم :)

چه حکمتی است که در اغاز نگاه من به سرانجام است ...

بالاخره مشخص می‌شه :)

سلام ممنون به خاطر القای یه حس خوب

سلام
خواهش می‌کنم :)

الهی شکر :))

ولی نمی‌دونین که این روزا من چقدر افسرده‌ام. یه جورایی، دنیا و آدم هاش بی معنی واسم به نظر می‌رسن. نه اینکه به خدا اعتقادی نداشته باشم و این افسردگی از اون جا نشأت بگیره، نه، فقط یه جورایی به اطرافیانم بی اعتماد شدم. سیاه نه، ولی خاکستری می‌بینمشون. حس می‌کنم تمام خوبی هایی که در حق‌شون کردم دارن پایمال می‌شن. دیگه کم و بیش واژه «خوبی» واسم بی معنیه. نمی‌دونم چکار کنم، جز اینکه به اینجا پناه بیارم و فقط بخونم و بنویسم.

:)
حسِ مشابهی داریم با این تفاوت که احتمالاً من خیلی زود از اینجا برم.

نمیشه بخشید بعضیا رو...

اصلا نمیشه..

و منم نمی‌بخشم.
سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸ , ۰۱:۳۹ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌

بنظرم این همون معجزهه هست، پر از حس خوب و اطمینان از درستی راه و انتخابمون

آره قبول دارم :)

شاعر میفرماید:الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی:))

ببخش و سبکتر شو

((:
همیشه همه رو بخشیدم حتی آدم‌هایی که یه مدت خون به جگرم کردن اما این‌بار اصلاً نمی‌شه. اگه شب‌ها خواب ندارم، اگه نفس‌تنگیم شدیدتر شده، اگه هفته‌ای یک کیلو دارم کم می‌کنم، اگه و اگه و اگه... همه‌ش بخاطرِ اینه که روزی هزار بار دروغ شنیدم و مسائلِ دیگه. بگذریم :)

رفتن از اینجا و اجتماع های دیگه چیزی رو درست نمیکنه 

اگه مام بریم تا فرار کنیم چه فرقی با بقیه داریم ...

ادمای دنیا همشون خاکستری ان اما این ماییم که انتخاب میکنیم سفید بشیم یا سیاه حتی اگه این دنیا خیلی بیرحم تر ووحشناک تر از اینا باشه که هست...

بحثِ فرار نیست مشکلاتِ من شروعش از وبلاگ بوده همیشه. فکر می‌کنم اگه وبلاگ نداشتم الان زندگیِ خیلی بهتری داشتم.

برین؟ یعنی دیگه نوشتن براتون آرامش بخش نیست؟ اگه که برین، جفای بزرگی در حق وبلاگ نویس های اینجا کردین. خودتون گفتین که توی این وضعیت بحرانی، نباید خداحافظی کرد.

:(

نه متاسفانه.
وقتی به این چهار سال نگاه می‌کنم می‌بینم اگه اصلاً حوایی وجود نداشت و این نوشته‌ها نبودند من الان قطعاً حالِ بهتری داشتم. مسیرم می‌تونست خیلی متفاوت و بهتر از این باشه و اینکه اینقدر مریض نبودم.

دکتر و پرستار به معنای واقعی .

:)

از اینکه اینبار با استفاده از اینتر پاراگراف ایجاد 

و ما رو در خوندن راحت‌تر متن‌تون کمک کردید

تشکر و قدردانی می‌کنیم

:)

 

خدا خیرتون بده

بهترین‌ها رو بهتون بده

که داده

قدردان توفیق حضور در حرم حضرت رضا باشید

 

 

مریض شدیم کجا بیاییم؟

یا چطوری مریض معرفی کنیم؟

یا چطوری دکتر به مریض معرفی کنیم؟

:)

خواهش می‌کنم :)

همه تلاشم رو می‌کنم که در کنارِ شاکر بودن شکور باشم.

خدا نکنه مریض بشید اما اگر شدید به نزدیک‌ترین درمانگاهِ ممکن رجوع کنید :)

همیشه خوب باشی

قربانت :)

سلام . امیدوارم حالتون خوب باشه . واقعا لذت بردم . ممنون از سایت خوبتون mihannegar.com

درود بر شما...

سلام ممنون از وبلاگ خوبت همیشه موفق باشی

به وبلاگ من هم سر بزنید

http://eatingbook.blog.ir

ساخت سایت و فروشگاه آنلاین در 6 دقیقه!
شروع قیمت از 99 هزار تومان!
http://bit.ly/SiteSaz

یه حس خوب و پر انرژی

يكشنبه ۲۴ آذر ۹۸ , ۱۲:۰۵ تبلیغات رایگان تکرو

مطالب خوبی دارید

موفق باشید

سلام، همینجوری به وبلاگتان رسیدم. باحال بود فضای وبلاگ

تو را بکار و شکوفا شو / تو را بچین و تو را بو کن

این  بخشی از یک روز فوق العاده یکی از رویاهامه که تمام هدفم رسیدن بهشه...(: ♡

:)

هدیه من به شما...

کلیک کن

:)
شنبه ۳۰ آذر ۹۸ , ۱۴:۰۸ ساندویچ پانل سقفی

خیلی عالی استفاده کردیم ممنون

:)

سلام

خیلی وقت دارم  وبلاگتو دنبال میکنم . و تنها راه ارتباطی ام به اینترنت فقط وبلاگ خودته . چون امسال کنکور دارم . 

دوست داشتنی است ، هم وبلاگ و هم نویسنده و هم چاوشی

سلام و درود
موفق باشید خیلی زیاد ^_^
جمعه ۶ دی ۹۸ , ۲۲:۳۵ آکادمی سرمایه

مطالب خوبی دارید.

__________________________________________________

آکادمی سرمایه آموزش بورس، بازار جهانی فارکس و سرمایه گذاری

:)

با سلام

مدیر سایت شما وبلاگی خیلی خوبی دارید ممنون میشم لینک وب سایت من را در پیوند ها ثبت کنید https://tilarmusic.ir/

ممنون

 با تشکر

سلام :)

ممنون وبلاگ خوبی دارید اگر ممکنه وبسایت من را در پیوند ها ثبت کنید

ادرس وب سایت :https://tilarmusic.ir/

:)

جالب بود

اپلود عکس و فایل ویدیو با لینک مستقیم برای بلاگ و وبسایت شما  

 

https://98share.com/

خیلی خوب بود وقتی وبلاگتونو می خونم دلم میخواد منم نوشته هامو بنویسم. حال این روزام خوب نیست... 

راستی به وبلاگ ما هم سر بزنین لطفا... 

عزیزم :)

خوشحال میشم وبلاگ منم دنبال کنید!

iranbitcoins.blog.ir

شنبه ۲۱ دی ۹۸ , ۱۷:۵۶ فروشگاه موبایل آفرینش

از فروش ویژه چیزی شنیدید؟؟

فروش ویژه قطعات جانبی کمیاب موبایل باکیفیت عالی وتضمین شده 

فروش ویژه کیف های هوشمند موبایل و درب پشت و گارد های جذاب مختلف باکیفیت عالی وقیمت استثنائی

جهت اطلاعات بیشتر به سایت http://www.afarinesh-mobile.com 

مراجعه کنید ویا با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

09307649003

05433215555

بای بخشیدن رو از یه جایی شروع کنی وگرنه خودت ضرر می کنی

 

راستی به من هم سر میزنی؟

دوتا وبلاگ دارم

راهنما و ترفند های ایرانسل و همراه اول

و وبلاگ دومم:

ایتا لینک

 

زیبا بود

سلام بزرگوار و شب خوش

پیشاپیش تولد شما رو تبریک میگم و امیدوارم پیوسته خوب باشید.

در این مورد:

+ به هیچ عنوان نمی‌بخشم. و متاسفانه مسببِ خیلی از دردهای منه.

حدیث:

الإمامُ علیٌّ علیه السلام : إرحَمْ تُرحَمْ . امام على علیه السلام : رحم کن، تا به تو رحم شود.

شاید پروردگار مهربان عالم بیشتر دوست داره ما رو با بخشیدن دیگران از سوی خودمون،ببخشه و ..

یا حق

سلام و درود
مچکرم

:)

سلام و روز خوش بزرگوار

سپاسگزارم

 

سلام و درود
خواهش می‌کنم :)

سلام و درود بر شما و میلادتان پیوسته خجسته و مبارک باشه، إن شاء الله.

بزرگوار شاید نیازی نباشه که شما هم پاسخ سپاسگزاری این بنده حقیر پروردگار مهربان رو بدین و خودتون رو دچار زحمت کنید! چون با هر پاسخ شما بر این بنده حقیر هم پاسخی واجب میشه و ...

یا حق

سلام
خیلی ممنونم :)
زحمتی نیست.

حق نگهدارتون

سمیه تو رو خدا نرو :)
حوا نوشتن را به من آموخت

تکلیف چیست بر مسلمانی که کفر میشود پیغمبرش ؟

:)

هنوز نمی‌دونم.

سلام و شب خوش

خواهش میکنم بزرگوار.خدا رو شکر که زحمتی براتون نداره.

حق پیوسته نگهدار شما و همه خوبان عالم باشه

سلام و درود

:)

سلام با تشکر از وبلاگ خوبتون خیلی مفید بود امیدوارم همیشه موفق باشید

سلام :)
دوشنبه ۲۸ بهمن ۹۸ , ۱۰:۱۴ آموزش فروشندگی طلا و جواهر

حس خوبی داره وقتی نوشته های زیباتون را میخونم درود بر شما دوست عزیز

لطف دارید :)

بخشیدن بعضیا توهین به شعور آدمه ، نمیشه ینفر بیاد یسری ضربه هارو بزنه و بعد خیلی راحت فراموش کنی

همینطوره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan