حوای متولدِ ۲۶ دی

تصور کنید در اتاقتان سرگرمِ کتاب‌ها و جزوه‌هایتان هستید که خیلی ناگهانی درِ اتاقتان باز می‌شود و خانواده‌ی جان با دست و جیغ و تولدت مبارک گویان می‌آیند داخل. چه حسی می‌تواند داشته باشد جز ذوق‌زدگیِ بی‌حد و اندازه وقتی متوجه می‌شوی داداشِ مهربانت که دیگر برای خودش مردی شده، خودش رفته برایت کادو خریده و خودش هم حساب کرده است؟! و ذوق‌مرگ می‌شوی آن زمان که همین آقا داداشِ دوست‌داشتنی هدفونش را می‌گذارد روی گوش هایت و می‌گوید گوش کن. :)
 
 
این که پنلِ مدیریت را باز کنی و ببینی دوستانِ نسبتاً مجازی که حقیقی‌تر از هر حقیقتی هستند به یادت بوده‌اند و با تبریک‌هایشان مسببِ شروعِ روزِ تولدت با یک لبخندِ عمیق می‌شوند هم از آن حس‌های خوبِ وصف‌ناشدنی‌ست. خوشبختی مگر جز این است؟!
 
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶ , ۰۸:۱۷ مریــــ ـــــم
تولدت مبارک
ممنون
بح بح چ کادویی و چ آهنگی ^_^
مبارکت باشه حوایی : )
🌹
خیلی ^_^
فکر کن من با این سن هنوز عاشقِ عروسک هستم. :| :)))
بازم ممنونم محبوبه‌ی عزیزم :)
(:
مبارک باشه😘
با آروزی بهترینها😚😚
ممنونم ^_^
تشکرِ فراوان :))
خیلی خیلی خیلی خیلی مبارکه حوا جونم💐🎂🎉🎁😍😗😙😚
همیشه سالم و سلامت کنار خانوادت 😅😊
خیلی خیلی ممنونم ^_^
سپاس :))
تولدتون مبارک باشه. :)
نمیگم ان‌شالله 120 بیست و شش دی دیگر رو هم ببینین. به جاش میگم ان‌شالله عمر با عزتی داشته باشین. این شکلی بهتره. :))

خیلی ممنونم :)
و چی بهتر از این؟! بی‌نهایت مچکرم. :))
سلام.دی ماهی هستی؟!
سلام و درود
بله. بده یعنی؟! :|
تولدت مبارک باشه حوا دوست داشتنی ^__^
هر روزت سرشار از تولد و نوآوری :)
خیلی ممنونم عزیزم ^_^
تشکر :)
یارم ای یاار یاااار یارم یارای یار یار جانم ای جااان جاان ای جانم جان ای جاان جااان.
والااا اینجور که شما تعریف کردیااا من از پشت این ماسماسک کلییی ذوق مرگ شدم...😊😊😊
بذار ببینم،اصن منم کادو میخوام،ای بااابااااا😁بده من این عروسک مروسکو،شما دیگه بزرگ شدی اینا اصن به سنت نیس.بده به من.😉😉😉🤣🤣😂😂😂
اینم کیک👩‍⚕️(ایکون یک عدد پزشکِ خانم است)
اینم کادو و این صوبتا🤗👒👜👗🕶💄💎👕👖
اصلاً یه حالی بود :)))
عزیزم ^_^
نمی‌دونی وقتی فهمیدم داداشم چی خریده چقدر ذوق کردم :))) فضای اتاق واسه پرواز کافی نبود :)))
تشکر تشکر ^_^
خیلی ممنون :)))
ا چه جالب :)
منم تولدم بود :)
تولدت مبارک :-)❤😍😚😻😽😍😚😻😽❤😘💛😽💙💜💚😽😚😍😚😻😽💛💜💜😘💚❤😙😗😗😙😗😗😙😗😗😗😗😗😘💜💙😽😻😍😍❤
:)
کی؟! دیروز یا امروز؟! :))
خیلی خیلی ممنون ^_____^
به به حوایی مون تولدشه ^_____^
تولدت مبارک ای حوا جان :))
آرزوهای خوب برای حوا😄😊😊😊❤
عزیزم ^_^
خیلی ممنونم :))
بسیار بسیار مچکرم ^_^
عاقا تولدت مبارک(بازم کامنت نصف نیمه ارسال کردم😔)
کلی ارزوهای خوب خوب وهمینااا دیگه😍😍😙😙😙😙😙😙😙💟💟💟💜💛💚💙❤💕💖💗🖤💞❤🎁🎀🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🍰🍰🍰🍰
ممنونم زیاد ^_^
کلی حسِ خوب ریختی وسطِ قلبم :))
بازم تشکر :))
تولدت مبارک حواجان

برات بغل بغل سلامتی، شادی، آرامش و عشق آرزو میکنم :*
ممنونم ^_^

چه آرزوهای خوبی :)) تشکرِ فراوان :))
حوااای مهربون تولدت مبارک عزیزم :-* برات بهترینهارو ارزو دارم , زنده باشی
لیموی دوست‌داشتنیِ من ^_^
ممنونم :))
خیلی خیلی ممنون :))
سلام تولدت رو از صمیم قلب تبریک میگم و بهترینها رو که خدا خودش میدونه برات آرزو میکنم و برات لب خندون و دل خوش و عاقبت بخیری آرزو میکنم
هرچی آرزوی خوبه مال تو { یه دسته گل ژربرا}

به به باریکلا خان داداش
سلام و درود
خیلی ممنونم :)
تشکرِ فراوان :))

یدونه‌ست :))
تولدتون مبارک حوا خانوم 😊
دست داداشتونم درد نکنه چه خرسه قشنگی :))
کیک تولد کوووو؟! سهم ما کووو؟؟
:)))
خیلی ممنونم جنابِ دال :))
گربه هستن ایشون :))
سهمِ شما توی یخچاله پست می‌کنم براتون :))
تولدتون مبارک باشه
ممنونم :)
عه واقعا ؟!  چه گربه ی قشنگی 😂😊
بله بله :)
خیلی زیاد ^_^
:) تولدتون مبارک.ان شاءالله عمر بابرکتی داشته باشید
خیلی خیلی ممنونم :)
نه اتفاقا!
پوستت خوبه جنسش؟ سفیده جوشم نمیزنه؟هوم؟
این چیزایی که گفتین جزوِ طالع‌بینی و ایناست؟! :)
تولدت مبارک عزیزم. :)💛 بهترینارو برات آرزومیکنم. :)))
🎂🎁🎊🎉🎂🎁🎊🎂🎁🎊🎉🎂🎁🎊🎉🎈🎈🎈🎈🎈
خیلی ممنونم رفیق جان ^_^
منم بهترین اتفاق‌ها رو برات از خدا می‌خوام :))
آره. و الان تو بخشی از یه تحقیق هستی!
تبریک میگم بهت!در روز تولدت بخشی از یک تحقیق بودن چه حسی داره؟
به خودت ببال! 😁😁😁
خدایا خودم رو به خودت سپردم. :))
ممنونم. یه تجربه‌ی متفاوته و خب باید بگم اولش که خوندم بخشی از یه تحقیق هستم چشمام گرد شد. :)))
اصلاً در پوستِ خودم نمی‌گنجم. :)))
تولدت مبارک عزیزم :)) صد سال به این سااااال ها ...موفق باااشی عزیز دلم :)))

ممنونم محبوبه جان :))
خیلی خیلی تشکر ^_^
تولدت مبارک :)
خیلی ممنون عزیزم :)
مراقب باش وسط این نگنجیدن پوستت خراب نشه فقط! یه وخ ترک و جوش و اینا ایجاد نشه،ما برای تحقیقاتمون یه نمونه اکازیون لازم داریم.😀
حالا پوستت خوبه؟
وای خدا حفط کنه شما رو واسه من :))))
بد نیست :|
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶ , ۰۹:۴۷ آقای سر به هوا(o_0)
 تولدت مبارک؛)
هرچی آرزوی خوبه ماله تو!!!
خیلی خیلی ممنون :)

+ وبتون هم که معلقه :/
به به، تولدت مبارک عزیزم، انشاالله همیشه موفق باشی:))
خیلی ممنونم دوستِ خوبم. :))
تولدتون مبارک باشه:)
تشکرِ فراوان الهه جونِ خودم :))
تولدت مبارک حواجان
با ارزوی بهترین ها
ممنونم عزیزم :))
عزیزم!!!
😊
مبارکه! ❤
^_^
ممنونم :))
سلام

تولدتون مبارک ^_^

با آرزوی بهترین ها 
سلام و درود

خیلی ممنونم :))

سپاسِ فراوان
تولد من دیروز بود :| تولدت مبارک ، با کلی آرزوهای خوش ❤

جدی؟! :)
خیلی خیلی مبارک باشه. ^_^
اصلاً همه خوب‌های دنیا متولدِ دی هستن :)))
اقا تولدت مبارک:))
با ارزوی بهترین ها وعاقبت بخیری^_^
))

تولد خاله منم هست دیشب براش گل خریدم
تولد مربی ارایشگاهم هست الان دارم کیک میخورم
باشگاهم تولد یکی از خانما بود:)))
ممنونم سمیرای عزیزم :))
بهترین آرزو ^_^

به‌به مبارکشون باشه :)
چه مبارک روزی هست امروز :)))
تبریکات گرم ما رو هم پساپس پذیرا باشید.
خیلی خیلی ممنونم. :)
سلام
تولدتون مبارک، حس خوبی به آدم دست میده، اینکه برای خیلی ها ارزش دارید.
خدا خونوادتون رو حفظ کنه
خواستم بگم 120 ساله شید ترسیدم فک کنید نفرینتون کردم :)
موفق باشید، راستی ترانه عالی بود.
سلام و درود
خیلی ممنونم.
تشکرِ فراوان. همچنین خانواده‌ی شما.
نفرین از چه جهت؟! ۱۲۰ سال زیاده واقعاً. :)
سلامت باشید. دستِ آقا داداشمون درد نکنه.
تولدت مبارک عزیزم😘
ممنونم ^_^
حیف که بیان شکلک نداره وگرنه برات یه عالمه گل می فرستادم :)

تولدت مبارک :)‌ :) ^__^
شما خودت گلی ^_^

ممنونم مهربون جان :))
تولدت مبارک حوا جون :)
ممنونم عزیزم :)
ای جانممم
حوای عزیزممم....
تولدت مبارکککک :* :*
خییلییی زیاد مبارک. خیییلییی . خییلیی
جانِ دلم
لیلای مهربونم ^_^
خیلی خیلی ممنون :))
تشکر تشکر :))
تولدت مبارک حواجان

برات بغل بغل سلامتی، شادی، آرامش و عشق آرزو میکنم :*

دوست داشتم اون قلب پای پستت رو هی مکرر در مکرر لمس کنم ولی یه بار بیشتر نمیشد لایک کرد! :)
مچکرم جنابِ دچار :)

سپاسِ فراوان.

عجیب و غریب و اینا :)
عههههه تولدت مبارککککککک باشه حوای مهربون 
برات بهترین آرزوهارو دارم 
ان شاءالله که همیشه سلامت و موفق باشی در کنار عزیزانت ❤💟🛍🎈🎉🎉🎈🎈🎁🎁🎁🎆🎇✨
ممنونم عزیزم ^_^
تشکرِ فراوان :))
به به چه سورپریزی شدین!
مبارک باشه بر شما و خانواده محترمتون.

من آرزومه روز تولدم یادم نباشه و بقیه با تبریکشون یادم بندازن اما همیشه برعکس شده،من از چندین روز قبل به همه یادآوری میکنم اما باز چند نفر فراموش میکنن :|  :)))
بله خیلی حسِ خوبی بود.
ممنونم. :)

ای بابا :))
معمولاً همه از چند روزِ قبل، تولدِ خودشون رو یادشونه. حتی چند ماهِ قبل. :))
همیشه سرت سلامت و دلت شاد عزیزِدل 
ممنونم عزیزم ^_^
خب خدا رو شکر که خوشحالت کردم. روز تولدت بود دیگه...
حقته که شاد بشی!
تولدت مبارک
بله عمیقاً خوشحال شدم :))
ندارد جهان کس به مهربانیِ شما :))
خیلی ممنونم. ^_^
مبارک باشه عزیزم:)

عمر با عزتی داشته باشی ان شاءالله
ممنونم سادات جان :)

خیلی مچکرم.
خوشبختی همین است...همین.

تولدتون مبارک...ان اشاءالله ختم به شهادت
بله.

خیلی ممنونم. به‌به چه دعایی. :)
وااااای! تولدت مبارک! 
من چه ذوقی زدم الان😂
خیلی ممنون ^_^
همیشه همینطوری ذوق کنی ان‌شاءالله. :)))
چقد خوب و عالی

تولدتون مبارک ایشاالله  همیشه به خوشی بگذرد

غمتون نباشه 

به بعضی حرفای که ازارتون هم میده توجهی نکند طبق یکی از پستاتون  بیخیال باشید

موفق باشید 100 سال به این سال ها 


بله بله

خیلی ممنونم. :)

می‌فرماید:
برخیز و مخور غمِ جهانِ گذران / بنشین و دمی به شادمانی گذران

همه‌ی تلاشم رو می‌کنم ولی یه وقتایی دیگه شعله‌ور میشه. :))

مچکرم.
معلومه مهربونتر شدم ؟ :)
روزای آخرمه دیگه دخترم...
خیلی زیاد :)
چطور؟! چیزی شده؟!
چقدددددر این پستت قشنگ بود و حس خوب داشت 😭😭😭😭😍😍😍😍😍 اصن گریه م گرفت از حس خوبش ... تولدت مبارک حوای مهربون ... الهی به همه ارزوهات برسی
عزیزِ بااحساسم ^__^
ممنونم دوستِ خوبم. خیلی ممنونم. :))
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶ , ۱۱:۵۶ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
تَوَلَدَت مَبَارَک :)))))
[با لحن کودکان بخوانید :) ]
خیلی ممنون :)))
سلام:) من به تازگی شما رو دنبال کردم:)))
چه خوب که موقع تبریک تولدتون بودم:)))))) تولد تولد تولدت مباااااارک🎈🎈🎈🎈
سلام و درود :)
خیلی ممنونم عزیزم ^_^
تولدت مبارک حوای دی ماهی :)
خیلی ممنونم جنابِ فابر :)
من تولدتو نمی دونستم:|
 مباارکه^_____^

می‌دونستم که نمی‌دونستی :))
ممنونم رفیق‌ترین ^____^
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶ , ۱۳:۰۴ نــارنـجـی پـررنـگ
تولدت مباااااارک رفیق من
الهی که زندگیت همیشه پر از آرامش و عشق و خوشبختی و اتفاق های خوب باشه.صدوبیست سالگیت الهی حوا جانم :)
بوس بوس^__^
خیلی خیلی ممنون عزیزم ^_^
فدای تو مهربون :))
قربانت ^_^
بهههه بههههه ببین تولد کیهههه مباااااررررکهههه *_*
من نمیدونستم تولدته که :|
خیلی خیلی مبارکه ایشالا که همیشه شاد و سلامت باشی کنار خانواده ی خوبت :*
ممنونم ماهیِ مهربونم ^_^
عیبی نداره که :)
خیلی خیلی ممنون عزیزم :))
نه جز این نیست خوشبختی....
من دیشب بیدار بودم تا بعد از ساعت ۰۰:۰۰ به دوستم که امروز تولدشه تبریک بگم، اگه میدونستم تولد تو هم هست حتما برات پیام تبریک میفرستادم حوای عزیزم...
تولدت کلی مبارک باشه جانِ دل
ان شاءالله حال دلت همیشه خوب باشه (:
:)
چه دوستِ خوبی هستی :)
خیلی ممنونم عزیزم.
تشکر ^_^

مبارک باشه خانوم

ایشالله 260 سالگی

در پناه حق

سپاسِ فراوان
:)
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶ , ۱۳:۵۴ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
تولدت مباااارک حوا جونم
ممنونم عزیزم ^_^
تولدتون مبارک ((((:

اصن تولد همه بیست و شیشمی ها مبارک .
خیلی ممنونم :))

بله بله :)
اصن تولد خودمم مبارک ((((((:
تولدِ شما هم امروزه؟! :))
خیلی خیلی مبارکاااا باشههههه:)
خیلی خیلی ممنونم لیموی خوش‌رنگم :))
بله(:
مصادف با فرار اون گور به گور شده (((:
:)))
خیلی خوشحال شدم و باید بگم همین الان دیدم پستِ شما رو :))
سلام
تبریک میگم
امیدوارم به بهترین برسید.
سلام و درود
مچکرم.
:)
ما هم بسی خوشحال شدیم از بس چندروزه تو بیان دی ماهی دیدیم (:
خیلی خوبه کلاً. :)
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶ , ۱۵:۲۳ آقای دیوار نویس
به به :)  تولدتون مبارک :)))   ایشا الله 290 ساله بشین :)))
داداش یعنی همین دیگه :) 
خیلی ممنونم :)) زیاده‌ها :| :))
یعنی عشق :)
مبارک باشه :))
مچکرم :)
تولدت مبارک!‌ :)
ممنونم :)
تولدت مبارک :)
تا 120 سالگی با کلی ارزوی قشنگ و خوب :)
چه کادوی نازی :))))))))))))))))
ممنونم عزیزم :)
خیلی خیلی تشکر :)
قابل نداره ^_^
تولدت مبارک باشه حوا جان...شاد باشی و سلامت^_^
ممنونم عزیزم ^_^
تولدتون مبارک منی گوار 
تشکر
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶ , ۱۶:۴۴ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
عع !
گویا دستم خورد به تیک خصوصی

بهترین ها رو برات آرزو دارم حوا جان 💙🌹
امروز چند نفری همین اتفاق افتاده بود براشون :)

ممنونم نیلگونِ عزیزم ^_^
سلام علیکم
تبریک عرض میکنیم
ان‌شاالله که شمارنده عمرتون برکت داشته باشه و سراسر خوشی باشه براتون
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
سلام و درود
خیلی ممنونم.
سپاسِ فراوان.
چه روز فرخنده ای هم به دنیا اومدی:)
تولدت مبارک حوا بانو❤❤❤❤

:)
ممنونم عزیزم ^_^
تولدت مبارک حوا جونم:)))
خیلی ممنونم عزیزم :))
زادروزت فرخنده و شادباد :))) 
ان شاءالله عمر باعزت و سرشار از لحظات شاد داشته باشی دخترمهربون :)) 

دلت تر باشه همیشه 😊
خیلی ممنون و مچکر ^_^
قربانِ شما :))

عزیزم ^_^
تولدت مبااااااارک عزیزدلم :)
ان شالله همیشه سالم و خوشبخت در کنار خانواده گلت باشی
ممنونم مهربونِ دوست‌داشتنی ^_^
تشکرِ فراوان :)
تولدت مبارکمون باشه یکی یه دونه حوای وبلاگستان :)
خیلی ممنونم جنابِ مترسک :))
با تاخیر ! نبودممم 🙈

زاد روز وجودت ب شادی حوا جان 💖
آرزو دارمـ به آرزو هات برسی و ببینیشون 😇
کجا بودی؟! :))

ممنونم عزیزم ^_^
چه آرزوی قشنگی :))
تولدت خیییلی خیییییییلی مبارک حوای عزیییزم🌸🌷
ان شاءالله عمر طوولانی، باعزت و پر از خوشبختی داشته باشی :))
و عاقبت بخیر باشی😊
❄🌌❄🌌❄🌌❄
به‌به آریانای دوست‌داشتنیِ خودم ^_^
خیلی خیلی ممنونم عزیزِ دلم :))
بهترین آرزو :))
باورت شاید نشه :/
داشتم کتاب فلسفه میخوندم -_-
طوری میخونم ک انگار چند روز نیستم 
سرم از توش در نمیاد
*.- عزیزی
خیلی هم عالی :)
جذابه؟! :|
(:
جذاب :؟
بیشتر درگیرت میکنه بنظرم
درباره گرانش زمین بگیر تا کشته شدن سقراط
هی فکر میکنی :| تهش از خستگی در میری تا چند روز سراغش نمیری
💖
عجب. من این مدل کتاب‌ها رو زیاد دوست ندارم. :|
تولدت مبارک 
واقعا خود خود خود خود خوشبختیه
ممنون :)
(:
سه شنبه ۲۶ دی ۹۶ , ۲۰:۳۹ سارا سماواتی منفرد
میلاد تان مبارک🌸🌷
ان شاالله سال خوبی را شروع کنی 😊
چه آهنگ زیبایی ... عالی 💙🌹
خیلی ممنونم عزیزم :)
از اون دعاهای متفاوت ^_^
:))
تولدتون مبارک.
خیلی ممنون :)
تولدتون مبارک باشه.. :) ان شاء الله یه روزی برسه در کنار همسر خوبتون تولدتون رو جشن بگیرید...
خیلی ممنونم :)
هرچند که دیر شده و سرد شده 
ولی تولدت مبارک باشه ، ایشالا که همیشه موفق و پیروز باشی
خیلی ممنونم :)
تولدتون مبارک...البته من یکم دیر اومدم بلاگ 
یکم با تاخیر شد...
به امید سالهای طولانی و پر از خوشبختی و اتفاقات خوب برای شما
تشکرِ فراوان :)

چه کادوی ملوسی:) ایشلا کادو قبولیت:))

تولدت خیلی مبارک باشه عزیزممم ایشالا همیشه کنار خانواده خوش وخرم باشی :-*

خیلی ^_^
ممنونم مهربون :))
تولدت مبارک
من کسی بهم تبریک نمی گفت و یادشون نمی آمد کادو بگیرن
برای همین تصمیم گرفتم از دوستان و غیره تاریخ رو پنهان کنم. تا نگم می دونستن ولی یادشون رفته بود.
ممنونم. :)
چی بگم...
🍃
تو فریاد چشم هایم هستی
که تا بی نهایت ادامه دارند
تا سایه ای که به وسعت هزار سایه ست
سایه ای از هزار روز بی نام و نشان
چقدر نور
در دستان گسترده ات داری
چقدر شب
در ناگهانی ستارگانی که فرو می افتند.
به دنبال تو می گردم
با انگشتانم در میان ابرها جستجو می کنم
در میان بال های پرندگان و برگ ها
و تنها منظره ی رنگ پریده ی میدان شهر پیداست...!

#هالینا_پوشویاتوسکا
شاعر لهستانی

🍃🌸 🌸🍃



تولدتون مبارک🌹🌹🌹🌹🌹🌹لحطه های عمرتون غرق شادی
خیلی خیلی ممنونم عزیزم :)
تولدت مبارک حوا جان *-* ایشالا که بهترین ها در انتظارت هست امسال♡♡♡
تشکرِ فراوان ^_^
ای جان! حــوایِ متولـدِ ۲۶ دی،تولدت مبارک باشه عزیزممممم ♡´・ᴗ・`♡
ایشالله لبخند بچسبه به لبات تا ابد :)  همیشه موفق و سلامت باشی مهربون💛
خیلی ممنون مهربونم ^_^
فدایت :))
چرا من دیر اومدم😢😢😢😢
تولددددت مبارک حوااااااااااااااااااااااااجااااااااااااان
چه یاری دارم امشب
یارمه یار یار
اووووووووووووووووووووو جاااااااااااااااااان
عزیزدلم
الهی به بهترین ها برسی
خوش اومدی :))
ممنونم رفیقِ مهربونم ^_^

مچکرم آلاءِ دوست‌داشتنیِ من :))
حوای عزیزم
برات از خدا یه عششششق ناب و بهشتی میخوام
الهی کناریارحقیقیت 
کسی که بتونه خوشبختت کنه و بهترین روزها رو برات خلق کنه
حضرت یار و از خدا خواستارم
ان شاالله تولد کوچولوت و تبریک بگم
عجیجم
اونقدر خوبی که شک ندارم هر دعایی کنه زود می‌رسه به آسمون. ممنونم بخاطرِ این دعاهای زیبا :)
چقدر مهربونی آخه ^_^
ذلیل شه این امتحانای پشت سر هم دانشگاه! نتونستم زودتر بیام حوا... ببخشید :(

تولدت مبارک رفیق قشنگ
امیدوارم بهترینا برات اتفاق بیفته ^_^

💙💙💙💙💙
این چه حرفیه عزیزِ دلم مشکل تولدِ منه که وسطِ امتحاناته. :| :))

ممنونم حریرِ مهربون و بااحساسم ^_^
((:
خب الان که فکر می کنم یم بینم من اشتباه متوجه شده بودم... :)

البته حقیقتا بحث فاز دیگر نیست...صرفا فکر می کنم و دیدگاهی متناسب با حال اون لحظه ی خودم و چیزی که حس می کنم شاید مخاطبم دنبالشه می نویسم...از مثل دیگران نویسی بیزارم...همین شاید:)
:)

خیلی هم عالی. چی بهتر از این؟! :)
تولدت مبارک حوای جان، انشالا به همه‌ی آرزوهای قشنگت برسی عزیزم:)
یاعلی
ممنونم فرشته‌ی خوبی‌ها ^_^
علی یارت
تولدتون مبارک. ان شاء الله همیشه سالم و پر روزی باشید.
خیلی ممنونم.
تولدت مبارک خانم دکتر:)
ممنونم عزیزم ^_^
الهی به همه دلخواسته هات برسی حوای نازنین
خدا صدای مارو هم بشنوه و در حق دوست اجابت کنه
برام خیلی دعا کن. خیلی زیاد.
بهترینی آلاءِ مهربونم ^_^
قشنگ می نویسی
لطف دارید :)
عمرتون طولانی و پربرکت باشه
مچکرم.
خوش به حالت کاش داداش منم مثه داداش تو بود. آهنگه خوبیه
:)
ای جونم ای جونم ...تولدت مبارک مهربون جانم البته ببخشید با تاخیر تبریک گفتم 
خوش به حال دنیا که تو قدم سر چشمش گذاشتی عزیز دل...

ممنونم عزیزم ^_^
مهربونِ دوست‌داشتنیِ من :))
تولدت مبارک باشه حوا جان هزار ساله باشی😍🌹
ممنونم عزیزم ^_^
تولدت خیلی مبارک عزیزم. ان شاءالله عاقبت به خیر شی و به همه آرزوهای قشنگت برسی. مراقب خودتو خوبیات باش حوای عزیز :)
خیلی ممنونم مهربون :)
چشم ^_^
سلام 
تولدتون مبارک باشه
سلام و درود
مچکرم.
ناشناس بیا خیلی محترمانه خودتو معرفی کن! -_-
بیا لطفاً :|
پست قبلی:
چرا همه دنبال خواننده های ناشناسشون می گردن؟؟
بذارین راحت باشن ملت خو :)
فقط دنبال همین یدونه هستم چون کامنتش برام خیلی گرون تموم شد!
حوااااااا ولم کن ببینم!!!😠😠😠
چی شده؟! O_o
حواااا ولم کن برم ببینم این ناشناس کیه ولم کن😠😠😠
خدا ازش نگذره خلاصه :|
خولاصه! :/
بله :|
تولدتون مبارک ان شالله ۱۲۰ سالگی رو جشن بگیرین
خیلی ممنونم.
منم یه مخاطب دارم همیشه ناشناس پیام میذاره و خصوصی
منم جوابشو نمیدم
یه عده فقط عصبی میکنن آدم رو!
پنجشنبه ۲۸ دی ۹۶ , ۱۶:۱۵ دریا _ گاه نوشته های من
من دیر اومدم با چند روز تاخیر تبریک مرا پذیرا باش ان شائ الله همیشه سلامت باشی
اخ بازم ناشناس 

خیلی ممنونم خانم مدیرِ مهربون :)
بله متاسفانه
مسدودشون کن 

دارم به همین فکر می‌کنم.
جمعه ۲۹ دی ۹۶ , ۰۱:۳۹ پیام رسان سروش
پیام رسان ایرانی سروش
:|
تولدتون مبارک !!!!!!!!!!!!!!!!
چرا همه اواخر دی تولدشون میشه ؟؟؟؟
کیک چی شد ؟؟
کیک ندارین ؟؟ تموم شده ؟؟
کیک میخواین براتون بیارم ؟؟؟ البته بهتره بگین نه !!
ممنونم :))
همه مثلاً کی؟!
تموم شد :)
چرا که نه بیارین :))
خلاصه که با تاخیر تولدت مبارک حوا بانو:)
ممنونم ^_^
سلام عزیزم
تولدت مبارک.ان شاءالله تولد 120 سالگیت.
ببخشید نبودم وگرنه حتما سروقت خدمت میرسیدم.چقدر کادوی داداش جان خوشگله.مبارک باشه.
البته قطعا کادوی زیباتر وجود عزیزان هستش.خدا حفظشون کنه.
سلام و درود
ممنونم ^_^
تشکرِ فراوان. قابل نداره :)
بله درسته. مچکرم.
منظورم شخص خاصی نبود . ( اونی که فکر میکنین نیست !!)
ای بابا همیشه دیر میرسم.
نه نیارم بهتره . کلا از کیک بدتون میاد اگه بیارم!!
من فردِ خاصی مدِ نظدم نبود. :)
عیب نداره که.
چرا؟! :)))
سلام  وبلاگ زیبایی داری... ممنون میشم منو با اسم "دانلود آهنگ جدید" لینک کنی.
http://bia-music.ir/
یه دنیا ممنون میشم
سلام
اینجا کسی لینک نمیشه :)
سلام، تولدتون مبارکاااآااا🎁
سلام و درود
ممنونم :)
تبریک میگم عزیزم تولدت رو امیدوارم که همیشه تنت سالم در کنار خانواده ات باشی. 
ممنون :/
شنبه ۳۰ دی ۹۶ , ۱۱:۵۹ محمدرضا مهدیزاده
تولدتون مبارک باشه :) 
امیدوارم در کنار خانواده سال خوبی داشته باشین :)
سلامت و موفق باشید
ممنونم جنابِ شاعر :)
تشکرِ فراوان :)
همچنین
تولدتون مبارک
ممنونم :)
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
با تاخیر زیاد مبارک :))))
خیلی ممنون :)
تولدتون مبارک
البته با تاخیر
ممنون
من نمیدونستم والا تولدتون رو!! مبارک باشه!! 😊ایشالله120سالگی! یک کادو از طرف من دارین!جدی ها دارین! 
بعد چیزه چیز! 
بله بله می‌دانم. سپاس :))
منتظرم بفرستین :))
باشد :|
سه شنبه ۱۰ بهمن ۹۶ , ۱۷:۵۴ فاطمه لاله دشتی
انشالله همیشه سلامت باشی
و انشالا اگر عمری بود زنده ماندم سال بعد حتما 26 دی ماه رو از یاد نمیبرم و بهتون تبریک میگم
حافظم برای کل متولدین دی ماه جا داره ازبس که خوبنن
ممنونم.
لطف دارید :)
^_^
من خواهر میخوام😭😭😭😅
خیلی دیر ولی تولدتون مبارک😊

خواهر ندارین مگه؟! :))
شما؟!
نه🙁
من 😶🙃
اگه ناراحت شدین قصدی نداشتم کلا ناشناس پیام میدم 😊
نه ناراحت نشدم :)
مشکلی نیست.
يكشنبه ۲۹ بهمن ۹۶ , ۱۹:۱۵ علیرضا قاسمی نژاد
26 دی ماه 1365 روزی که دختری به اسم پریسا بدنیا اومد و منم 7 خرداد 1388 این دختر برای بار اول دیدم خوشم اومد.. اما دقیقا 7 خرداد 1392 قطع رابطه کردیم .... این زادروزت منو یاد پریسا انداخت ..کجاست نمیدونم ..ازدواج کرد ؟ نمیدونم... خوشحالم که زادروزت منو یاد پریسا انداخت ..حس خوبی بهم دادی ...روزی که همین امروز شنیدم که هواپیمایی مسیر تهران یاسوج سقوط کرد.. خیلی ناراحتم ..اما دیدن این نوشتت و زادروزت بصورت اتفاقی گشتن تو وبلاگت.. خوشحالم کرد..ممنونم
خوشحالم که خوشحال شدید.
يكشنبه ۲۹ بهمن ۹۶ , ۱۹:۱۶ علیرضا قاسمی نژاد
تولدت هم مبارک باشه همیشه ..
مچکرم
يكشنبه ۲۹ بهمن ۹۶ , ۱۹:۴۷ علیرضا قاسمی نژاد
قربانت ... بهترین هارو برات آرزو میکنم
ممنونم :)
همچنین
يكشنبه ۲۹ بهمن ۹۶ , ۱۹:۴۹ علیرضا قاسمی نژاد
مرسی لطف داری
:)

عاشق شوید…
نه به خاطر لذت بوسه و هم آغوشی…
به خاطر تمرکز ذهن روی یک نفر عاشق شوید…
وفاداری لذت دارد…
همانقدر که زن را باید فهمید …
مرد را هم باید درک کرد …
همانقدر که زن “بودن” میخواهد …
مرد هم “اطمینان” میخواهد …
همانقدر که باید قربان صدقه ی روی بی آرایش زن رفت …
باید فدای خستگی های مرد هم شد …
همانقدر که باید بی حوصلگی های زن را طاقت آورد …
کلافگی های مرد را هم باید فهمید …
خلاصه “مرد” و “زن” ندارد …
به نقطه ی “مــا” شدن که رسیدی …
بهترین باش برایش …
بگذار حس کند هیچکس به اندازه تو درکش نمیکند.

خیلی زیباست :)
سلام. حالا کادوش چی بود؟! :دی
لینک هست که :)
یعنی ممکنه یک ماه از من کوچیکتر باشی یا یک سال و یک ماه یا دو سال و یک ماه یا حتی سه سال و یک ماه؟ :)
ولی فک نمی‌کنم بزرگتر باشی! ;)
حوا هستم یک دهه هفتادی :)
چه سالی هستی  ؟ منم 26 - 10 :))
چه جالب :)
من دهه هفتادی هستم.
اینو ک متوجه شدم . خودمم دهه هفتادی ام . سالشو دارم میگم :)
چه فرقی می‌کنه؟! :)
والا اینجا همه فکر می‌کنن ۲۷ یا ۲۸ ساله هستم ولی خب خیلی کمتر از این حرفاست.
حالا شما بگو ....
رجوع شود به اینجا :)
ولی جواب من اونجا نبود ....
بود دیگه. فرقی نمی‌کنه من متولدِ چه سالی باشم. :)
دل که دلیل نمیشناسه 


متوجهِ منظورتون نمیشم!
خخخخ 

منظورم اینه خب دلم خواست بدونم دیگه 

نمیدونم این همه مخفی کاری واسه چیه 
اگه لازم بود قسمتِ درباره منِ وب می‌نوشتم اسمم چیه اهلِ کجام چند سالمه. حتماً لازم نیست دیگه.
تولدت مبارک 
با یک سال تاخیر:)))
یک سال نشده. ممنونم.
خیلی زشته پشتِ سرِ کسی تو وبتون بحث می‌کنید خیلی! مودب باشید.
زشته اونی که آدم میاد قایمکی حرفا بقیه رو بخونه.....بعد سلام هم نکنه:D
به کی سلام کنم؟! به کسی که من رو گوشت تلخ خطاب می‌کنه؟! عجبا
مطالب جالبی دارین 
مطالبتونو دنبالتون میکنم
شنبه ۲۴ شهریور ۹۷ , ۱۴:۱۳ علیرضا قاسمی نژاد
26 دی 1365 تولد دختریه ک عاشقشم..اسمش پریساست..اما نشد بهم برسیم بخاطر مسایل خانوادگی حال هم خودش قصد ازدواج با کسی نداره و هم خودم
ان‌شاءالله به هم برسید. خدا بزرگه...
دوشنبه ۱ بهمن ۹۷ , ۱۲:۵۶ مهدی کاشانی زاده
والا کسی که به ما تبریک نگفت نمی دونم چجوری به شما این همه تبریک گفتن :/
مبارک باشه :)
مال من ۲۲ بود
:|
مچکرم :)
پساپس مبارک :)
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۰ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا
شنبه ۷ دی ۹۸ , ۲۳:۵۴ محمدرضا زارع

سلام

پیشاپیش تولد نمیدونم چند سالگی تون نوزده روز دیگه هست مبارک باشه

سلام
ممنونم :)

خیلی خوبه که هنوز تو زندگی کسایی هستن که به فکرمونن و خوشحالمون میکنن...منم یه دی ماهیم ولی 17 روز عقب تر.خخخ

تولدتون پساپس مبارککک🎈🎈🎂🎆🎊🎉

اینم بگم که امسال بهترین تولد زندگیم بود.در کنار بهترین کسایی که دوسشون داشتم و دارم...

امیدوارم که همه آدما به همه آرزوهای قشنگشون برسن:)

با آرزوی بهترین ها

 

:))

اون 6 روز از من بزرگتره.. ولی اجازه ندارم تولدشو بهش تبریک بگم چون دوستم نداره...

عشق یک‌طرفه تهش تباهیه
سه شنبه ۱۰ بهمن ۰۲ , ۱۷:۵۳ پاک اسکرین قهوه

بسیار قشنگ و زیبا بود ممنون از سایت خوب و زیبایی بود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan