حرف، حرفِ دل است

حوالیِ ساعت ۱۸:۳۰ رسیدیم خانه‌ی مادربزرگ. مثلِ همیشه همه چیز مرتب و رنگی‌رنگی. تمامِ گل‌های باغچه‌ها و گلدان‌ها گل داده بودند و سرو‌ها بیشتر به آسمان نزدیک شده بودند. مادربزرگ برایمان حلوا و شربتِ گلاب و مرغِ شکم‌پر درست کرده بود! بزرگترها ماهِ عسل می‌دیدند و کوچولوها وسطِ بهشتِ کوچکِ حیاطِ خانه‌ بازی می‌کردند. مثلِ همه‌ی دورهمی‌های قبل، همه‌ی گوشی‌ها روی میزِ گوشه‌ی یکی از اتاق‌ها گذاشته شده بود. خانه‌ی مادربزرگ خیلی فانتزی و شکلات است. :) از وقتی کوبیدند و دوباره ساختند شکلات‌تر هم شده. چند دقیقه مانده به اذان وضو گرفتم و روی پله‌های ورودی نشستم و خیره شدم به آسمان. صدای مناجات لا‌به‌لای برگ‌ها می‌پیچید و با صدای خنده‌های پسردایی‌ها و آقا داداشم یکی می‌شد و به گوشم می‌رسید. همینطور که مشت مشت حالِ خوب نوشِ جان می‌کردم دایی جانم با یک لیوان شربت آمد و کنارم نشست و شروع کرد به شوخی کردن. کمی بعد زن دایی آمد و کمی بعدتر هم اذان جای خودش را به مناجات داد.

حوالیِ ساعت ۲۱ خبر دادند که در مسیرِ خانه‌ی مادربزرگ هستند. روسریِ سفیدش را سرش کرد و من هم چادرِ سفید‌ رنگش را برایش بردم. کمی استرس داشت و همین استرس نشان می‌داد که دوستش دارد. اصلاً همین که رضایت داده بود بیایند یعنی تهِ دلش راضی بود و این چیزی نبود که از نگاهش نتوان فهمید. دستانش را گرفتم و لبخند زدم. خندید و این یعنی فصلِ جدیدی از عاشقانه‌‌‌ها در راه بود. چای را مادرم برد. کمی بعد هم خاله جان را صدا کردند و بحث جدی‌تر شد. من هم پشتِ میزِ اتاقِ خاله جان نشستم تا مراسم تمام بشود. یک ساعتی گذشت. ما نوه‌های عزیزدردانه (!) به دور از چشمِ بقیه سلفی می‌گرفتیم و بزرگترها خیلی جدی بحث می‌کردند و تقویم را ورق می‌زدند. آخرش همه چیز ختم به حکمِ دل شد. الحمدلله :)

عزیزمممم مبارک باشه 
خوشبخت بشن خاله جان:)
ممنونم سادات جان :)
ان‌شاءالله
مبارک باشه:)
خیلی ممنون مادرِ قشنگم :))
سلااامممم، محبوب دلها*-*
مبارکا باشه
خوشبخت بشن انشالله ♡-♡
جمع تون به شادی جمع و دلتون شاد^-^

سلام عزیزِ خواهری ^_^
ممنون :)
ان‌شاءالله *_*
همچنین :)
سلام.
شوهرخاله جدید مبارک
خووشبخت بشوند
سلام و درود
همین یدونه ست فقط :) کلاً یک عدد خاله دارم یک عدد دایی :)
ان‌شاءالله. خیلی ممنونم.
مبارک باشه ..
چقدر خوشگل نوستید :)
ممنونم آبان جان :)
شما خوشگل خوندی ^_^

سلام
وبلاگی با محتوای جالبی دارید
ما هم یه سایت مهندسی داریم که کلی پست جذاب و اختصاصی آماده کردیم(ترفندهای فتوشاپ، ویندوز، آندروید و... +آموزش های برنامه نویسی) که همشون رایگانه
در کنارشم ممبر واقعی تلگرام برای فروش داریم
ممنون میشیم بهمون سر بزنید و لینکمون رو تایید کنید.
http://www.zarrinhoor.com/
سلام و درود
:)
همیشه شیرین کام باشی حوا جان.
ممنونم معصومه خانم :)
جای شما خالی دیشب دو تا شیرینی خوردم سحری هیچی نتونستم بخورم الان هم low battery :)))
مبارکه... امان از کسی که جلوی ازدواج مرا گرفت...
ممنونم. ان‌شاءالله خدا کمک کنه ازدواج کنید.
مبارک باشه 
ان شاء الله خوشبخت باشن.
خیلی قشنگ نوشتی عزیزم
ممنونم رفیق جان :)
ان‌شاءالله
لطف داری مهربون ^_^
چه خوب واقعا من عاشق این دورهمی ها هستم :)
یه روز هم ما بزرگ میشیم.و خواهر زاده ها و برادر زاده هامون جامونو تو اینجا میگیرن
ان‌شاءالله قسمت بشه شما هم یک شب از این ماهِ عزیز دورِ هم جمع بشید :)
این قافله‌ی عمر عجب می‌گذرد...
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۹۷ , ۱۹:۴۶ دریا _ گاه نوشته های من
مبارک باشه 
خوشبخت باشند
ممنونم خانم مدیرِ عزیز :)
بسلامتی انشالله :)
سلامت باشید :)
دوربره خانواده ی خودم حتما ولی فامیل هام خیر
مامذهبی هستیم ولی فامیل زیاد نه
مادربزرگ و پدربزرگ مثلاً. این رو هم دوست ندارید؟!
الحمدالله ، مبارک باشه خیلی خیلی :)
خیلی خیلی ممنون :)
+ با دیدنِ کامنت‌های شما و کلاً وبتون یادِ توت می‌افتم من :)))
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۹۷ , ۱۹:۵۱ ایمان-همو یرگه یخ!
به به مبارک باشه😊😊انشالله به پای هم پیر بشن!
شیرینی هم که هیچی دیگه دوتا خوردین !😂
ممنونم :)
احسنت :))
بخواید واسه شما پست می‌کنم فقط معلوم نیست سالم به دستتون برسه :| :))
به‌به چقدر حال خوب یه جا، من ندیده دلم خونه‌ی مادربزرگت رو خواست:)
ان‌شاءالله که خوشبخت بشن کنار همدیگه،بعدش هم روزی خودت ان‌شاءالله:)
+روزی سه بار در سه وعده بخون: بادا بادا مبارک بادا ایشالا مبارک بادا:))

اومدی می‌برمت ببینی چه بهشتیه :)
ممنونم فرشته‌ی خوبی‌ها :) دیشب بعد از رفتنِ خانواده‌ی داماد همه می‌گفتن ان‌شاءالله مراسمِ بعدی به زودی بعد هم من رو نگاه می‌کردن :| گفتم خیلی ممنون ولی من همینطوری راحت‌ترم :| :))
+ چرا؟! :)
هر وقت کسی از آشناها ازدواج می کنه، نه اینکه خوشحال نشما... اما یاد آن اتفاق تلخ می افتم که فردی با بدقولی تمام، جلوی ازدواج مرا گرفت.... 
مبارک باشه :)    :(
گذشته‌ها گذشته... حال رو دریابید.
ممنون :)
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۹۷ , ۱۹:۵۴ ایمان-همو یرگه یخ!
نه دیگه تشکر دوتا خوردین همون بسه !😊😂
باشد :))
اقا عروسی😁😁😁
خانه مادربزرگ فانتزی و شکلاتی است😑
:)))
حرفِ بدی زدم؟! :(
ان‌شاا...:)
صبر کن حضرت یارت پیدا بشه میام‌ می‌پرسم ببینم چطوری راحت‌تری؟:))
+چی چرا؟ خب مراسم شادی دارید دیگه، برای تقویت روحیه،جهت شادسازی:))
بعدش هم میریم بستنی می‌خوریم :)
همینطوری راحت‌ترم باور کن :| :))
+ وای فرشته :)))) فکر کردم جزئی از آداب و رسومِ شماست :|
گر چه با تقدیر ناچار از مدارا کردنم
عشق اگر حق است،این حق تا ابد بر گردنم
بسیار کس شدند اسیرِ کمندِ عشق
تنها نه از برای من این شور و شر فتاد
و عشق گفت به دریا بزن کمی دل را
دلم میان همین عشق و عقل حیران بود
عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ
که به عمری نتوان دست در آثارش برد
دختر تا اذان مونده هنوز اسمش رو نیار:))
زنده باشم و ببینم:)))
+ :))))
ببخشید ببخشید :(
سر به سرِ من نذار دخترم :)))
+ بذار به حسابِ ضعفِ شدید :))
خلاف عامه‌ی مردم به عشق پابندم
به سنگ‌های شکیبای رودخانه قسم:)
ای قطبِ کشاننده‌ی پر جاذبه دیگر
وقت است دلِ آهنی‌ام را بربایی :)
شوخی میکنم جدی نگیر جانم:))
نمیتونم، دست خودم نیست:D
+ امان از روزه:)) بعضی روزها کار به جایی میرسه که دلم میخواد خودم اذان بگم دیگه:)))
:))
شوخی کردم راحت باش :)))
+ هعی خدا :)))
دلبسته‌ی مویی شده‌‌ام، سر نخ این عشق
در خرمن‌ گیسوی تو پیدا شدنی نیست
پروانه را شکایتی از جورِ شمع نیست
عمریست در هوای تو می‌سوزم و خوشم
نوروز بمانید که ایّام شمایید
آغاز شمایید و سرانجام شمایید
خورشید گر از بام فلک عشق فشاند
خورشید شما، عشق شما، بام شمایید
وقتِ رفتن می‌شود با بغض می‌گویم نرو
پشتِ پایت اشک می‌ریزم در ایوانی که نیست
می‌روی و خانه لبریز از نبودت می‌شود
باز تنها می‌شوم با یادِ مهمانی که نیست
نه دیگه. نشد. از سحری غافل نشو.
التماس دعا.
عافل نمیشم ولی خب گاهی اگه بخورم دچارِ حالتِ تهوع میشم -_-
محتاجیم به دعا :) شما هم من رو دعا کنید.
نه تشبیت خیلی بدیع بود😁
ایموجیِ جلوی جمله‌ات خبر می‌داد از سرِ ضمیر :)))
هر چیزی که برام جذاب باشه رو بهش میگم شکلات *_*
ان شاء الله دفعه بعد برای خودت
حضرتِ عشق هنوز متولد نشده :| :))
یاد مطلب اولام
مبارکته
مبارکِ صاحبانش
آخییییی الهی بگردم چه ناز نوشتی این دل نامه رو 😍😍😍😍
الهی به حق این ساعات عزیز خاله خانم و حوا بانو جانم خوشبخت و عاقبت به خیر بشن زیر سایه‌ی حضرت زهرا😍❤
خاتون جانم ♡_♡
خیلی خیلی ممنونم عزیزم ^_^
درسته درسته😄
:)
سلام و درود
خوشبخت باشند ان شاالله :)
به پای هم جوراب ببافند ^_^
سلام
ان‌شاءالله :)
:)))
به به مبارک باشه به خوبی و خوشی ان شالله~_~
ممنونم عزیزم :)
مبارکشون باشه عزیزم
دلم حیاط خونه مادربزرگه رو خواست :-(
ممنونم جانا
:(
مبارکهههه :-) ایشالله خوشبخت شن
ممنونم لیموی خوش‌رنگم :)
😊😊😊
^_^
مبارکشون باش...
ان شاءالله قسمت شمام بشه...
سربلند باشید:)
مچکرم

سلامت باشید :)
عزیزمممممم
مبارکشون باشه🎇🎇
قربانت :)
به امید عاقبت بخیری همه جوونا
ان‌شاءالله
خیلی مبارک باشه‌ :))
ایشالا دخترخاله و پسرخاله‌ های قد و نیم‌قد از سر و کولتون بالا برن D:
خیلی تشکر :))
ان‌شاءالله ان‌شاءالله :))
خب منکه دعوتم.خودم شخصا میام و خودم تبریک میگم به خاله جان.😁
اره دیگع،اینجوریاس😉😉
حتماً :))
قدمت روی چشم ^_^
مبارکا حوایی
ان شاءالله همیشه حال دلت خوش باشه و به زودی عروسی خودت ^_^
ممنونم محبوبه جان ^_^
مثل همیشه زیبا
تشکر
مبارکشون و مبارکتون باشه ایشالا
مچکرم :)
تبریک می‌گم :)
ممنونم جنابِ فابر :)
به سلامتی خیلی مبارکه :)))
خیلی ممنون عزیزم :))
عه. پس مبارکها باشد. :)
مچکرم :)
چقدر مهمونیاتون لاکچریه:)
مبارک باشه به سلامتی انشاالله:))))
(:
سلامت باشی سارا جان :))
این توت خوردن ما هم داستانی شد ها :)
منم یه عکس دارم که خودم چندین شال قبل گرفتم، که بادیدنش یاد وبلاگتون و شما می‌افتم :))
دیگه دیگه :)
جدی؟! چی هست؟؟ :))
مبارکه به سلامتی...
این جلسات خیلی کیف میده...
منم جلسه خواستگاری عمه ام که اون هم حکم به دل شد بودم :)
سلامت باشی :)
خیلی
*_*
بادا بادا مبـارک بـادا (: 

+ ایشاالله به خ‍یر و خـوشی ^_^
:)

+ ان‌شاءالله ^_^
بسلامتی..مبارک باشه :)
سلامت باشی محبوبه جانم :)
خوشبخت بشن الهی:))
ان‌شاءالله :))
مبارک باشه حوا جان.
مچکرم
عروسی خواهرزادشون ان شاالله:)
خیلی دلم میخواست تو جشن ازدواج خاله و دایی و عمه و عمو شرکت کنم 
اما حیف که هیچوقت نشد تو جشن بچه هاشون حضور داشتم
:)
چرا نشد؟!
سلام

مبارکا باشه ^_^
سلام و درود

خیلی ممنون :)
آخی :)
مبارک باشه. ان شالله دلهاشون به هم محکم باشه. :)
من و مستر هم مراسمات خواستگاری و عقدمون تو ماه رمضون بود. ده سال پیش در سحرگاه روز هفدهم با زبون روزه عقد کردیم. :)
واو! باورم نمیشه ده سااااال گذشته! خدای من!
(:
ممنونم. ان‌شاءالله. :)
چقدر شیرین ^_^
ان‌شاءالله سالیانِ سال کنارِ هم خوشبخت باشید.
الهی خوشبخت شن*-*
تبرییییییییییک حوا جونم*-*
ان‌شاءالله ^_^
قربانت :)
ان شاءالله به حق این ماه خوشبخت بشن.
ان‌شاءالله
خوبی رفیق جان؟!
تو کامنت قبلی به جای سال نوشتم «شال»  الان خنده ام گرفت :)

حالا یه پست با ضمیمه همون عکس میذارم در آینده نزدیک :)  

عیب نداره پیش میاد :)

خیلی هم خوب :)
مبارکه :)
ممنونم :)
دلم حلوا خواستتتت....
به سبک زن گربه آوازه خوان بخون جمله مو....😁
:)
والا سبکِ زنِ گربه آوازه‌خوان رو نمی‌دونم چطوریه :)))
موقع اذان رو پله ها بودی؟
خیلی صبوری!
من هلیکوپتری میشینم وسط سفره افطاری:))
بله حال و هوای خیلی خوبی بود.
:)
وسط؟! دقیقاً وسط؟! :))
مبارک باشه :)
ممنونم :)
مبارک است انشاالله :)
خیلی ممنونم پری خانمِ عزیز :)
يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۰۱:۳۵ ایمان-همو یرگه یخ!
راستی عروسی دعوت نمیکنید؟ ؟
دعوت کنم شما تشریف میارید؟!
اون میزی که همه گوشی ها رو روش میذارین توجه منو جلب کرد 
کار قشنگیه
:)
"عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ
که به عمری نتوان دست در آثارش برد"
+روحت شاد منزوی
++"قوی نیستم وقتی از دست میدم قوی نیستم عشق اصلا قوی نیست
کسی که تو تنهاییهاش پیله بسته غزل گفته از تو ولی منزوی نیست"
+++مبارک باشه ایشالا
+++ خیلی ممنون
اینو خوندی؟ انگار شعرِ یه خانومه افغانیه واسه امام رضا. اشکمو درآوردT_T

عجب تحویل می‌گیری نماز نابلدها را
به شور آورده‌ای در من هُوَاللهُ أَحَدها را

دِهَم را جَنگ با خود بُرد آهی در بساطم نیست
برایت مو به مو گفتم حدیث آن جسدها را

پدر پیوسته گاری را نصیب سد معبر کرد
و پنهان خانه آورد آخرین مشت و لگدها را

کسی با نان افغانی نمک‌گیرم نخواهد شد
خیابان تا خیابان خسته کردم این سبدها را

همین امضای سَروان رَدِّ مَرزَم می‌کُنَد فَردا
به شُهرَت باز دَعوَت می‌کُنی ما نام‌بَدها را؟
T_T
چه کیفی دارد آب از حوض‌تان برداشتن آقا
اجازه؟ بشکند بادام چشمم جزر و مدها را؟
T_T
نه نخونده بودم.
خیلی زیباست...
تصحیح می کنم
*امام رضا علیه آلافُ تَّحیتِ و ثَّنا.
پیرشن ایشالله :)
ان‌شاءالله :)
گربه آوازه خوانو ندیدی؟
نصف عمرت بر فناست...زود تند سریع فردا گیر بیار نگاه کن که عمر چیز عزیزیه!

زن گربه آوازه خوان،شیرین زبون حرف میزد.
نه :|
چشم چشم :))

((:
يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۰۳:۵۱ ایمان-همو یرگه یخ!
خب حالا شما دعوت کنید شاید اومدم !!
من رسماً دعوت می‌کنم شما رو. تشریف بیارید. :)
چون خیلی بزرگ بودن و تا من دنیا بیام ازدواج کرده بودن و بچه هم داشتن
تو نوه ها تقریبا جز آخری هام اکثرا دهه شصتی ان
آها. من نوه‌ی اولم :))
:)
این لبخند یعنی حالِ من خوب است اما تو باور نکن؟!
کوچه تنگه بله عروس قشنگه بله
بادا بادا مبارک بادا ایشالله مبارک بادا
به به عروسی دوس دارم
مبارک باشه
ان شالله به خیر و خوشی
قسمت شما حوا خانم جان :)
:))

ممنونم خانم معلمِ مهربون :)
تشکر
قربانِ شما :)
ای جانم 
ان شاءالله خوشبخت و عاقبت به خیر بشن و اون روزی برسه که همه چی ختم به حکم دل خودت بشه (: 
ممنونم :)
♪♪♪♪ خوب پس عروسی دعوت ایم ♪♪♪♪♪
مبارک باشه
مچکر
:))
به سلامتی و دل خوش ان شاءالله

 :* نماز روزه هاتون قبول خانم با احساس
سلامت باشید :))

خیلی ممنونم عزیزم ^_^
ان شا الله به همین ماه عزیز خوشبخت بشن:)))))
ان‌شاءالله :))
سلام خواهر خوبم :)
ببخش اگه دیر رسیدم .
تبریک میگم حوا بانو ...
با آرزوی خوشبختی همه جوونا من جمله سرکارعالی که یکی از بهترین و باشخصیت ترین خواهران بیانی ما هستین .

با ماه رمضان چه میکنی ؟ دیگه معده درد ندارین که ؟

هزار تایی شدنت هم مبارک .
الهی تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی آبجی حوا :)
طاعات قبول
یاحق
سلام جنابِ قدح

مچکرم
شما لطف دارید.

عشق می‌کنیم. :) نه الحمدلله خوبم.

مچکرم همچنین.
اشعار "علی صالحی" رو دوست دارم.
خوبی؟!
ممنونم عزیز جان.

+ عکس پست رو حتما حتما به خاله جان نشون بده!
++ از طرف منم به ایشون تبریک بگو...
+++ می گی از طرف کی؟! آخه خونواده که نمی دونن وب داری!
مثلِ قبل نیستی و این ناراحتم می‌کنه.

+ حتماً :)
++ چشم :)
+++ یکی از دوستانِ گلم :) خاله جان نمی‌شناسه دوست‌های من رو.
ناراحت نباش گلم :) من خوبم وقتی شما خوب باشی :))

++ چشمت بی بلا.
+++ لطف داری عزیز جان.
ولی من جداً ناراحتم :(
مبارک باشه :)
ممنون :)
دلم از این مادربزرگا خواست خدا حفظشون کنه 😄
تبریک حوا جونی 💗💓
ممنونم :)
الهی الهی...
من چیکار کنم باورت بشه؟ :)
:))))
خوبه الان؟
فقط زمانی قبوله که از تهِ دل باشه این خنده‌ها :(
بابا مسلمون! من روزه ام رحم کن! آخه اگه قهقهه سر بدم که انرژی نمی مونه تا افطار!
تلف می شم ها! خونم به گردنته اونوقت ها!
حوا به خدا تو مسلمون نیستی :)))
این که تهِ دلِ آدم بخنده زیاد انرژی نمی‌گیره‌ها :|
ترجمه لطفا!
چرا می گیره! من یه بار ته دلم خندید تا دو روز روی تخت ولو بودم!
می خوای برم روی تخت، تخت بخوابم تا افطار؟ تولوخدا! ؛)
نشنیدی میگن کریم به خدا تو مسلمون نیستی؟! (کریم بنزما بازیکنِ رئال مادرید)
:|
نه نرو تو باید بیدار بمونی :))

+ من دارم به این فکر می‌کنم واسه عقد چی بپوشم :|
يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۰:۳۷ مـــــحـــــمدبـــــاقـــــر علیرضالو
قلم بسیار زیبا و روان
خاطره ای که برای لحظاتی حال ما را به خانه مادر بزرگمان برد(بدور از کینه و بحث و جدل و موبایل و اینستا و تلگرام و تمامی مشغله هایی که ما را از کنار هم بودن واقعی و عاشقانه زندگی کردن،دور کرده اند، شاید بفاصله قرنها از هم دوریم)
مدیر وبلاگ : تلنگرتفکر(محمدباقرعلیرضالو)
همین که دوست داشتید باعثِ خوشحالیِ من هست :)
نه والا! من اصلا فوتبالی نیستم و هیچی از خودش و بازیکن هاش نمی دونم.
:|

+ منم دارم به این فکر می کنم از چه زاویه ای به افطاری حمله کنم! شمال به شرق خوبه؟!
داداش نداری؟! منم فوتبالی نیستم و اصلاً از این رشته خوشم نمیاد ولی داداشم همه‌ی بازیکن‌ها رو دقیق می‌شناسه. طرفدارِ رئال هست و عاشقِ pes :| دیگه مجبورم یه چیزایی بدونم :))

+ از وسط بهتر نیست؟!
آخییییی عزیزم :)
چقدر شیرینه این لحظه ها
به‌به مامانِ علی کوچولو :)
خیلی :)
يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۰:۵۳ ایمان-همو یرگه یخ!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** *** ** *** **** **** ******* ** ** ** ***** ****** **** *** ****** ***
***** *** **** 
باشد :)
دو دقیقه‌ دیگه چک بفرمایید.
يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۰:۵۹ ایمان-همو یرگه یخ!
یاابرفض!!!لطفا از دعوتتون تجدید نظر کنید باز من نمیترنم بیام خجالت زده میشم😊😂
مستر آیس میشه یاابوالفضل رو درست تایپ کنید؟! جلو جلو ممنون :)
نه دیگه باید بیاید من دعوت کردم :)))
:|
چنین پوکر چرایی؟! :|
دو قدم برگرد عقب! (کامنت ها)
متوجه نشدم مشکل کجاست.
يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۰۶ ایمان-همو یرگه یخ!
بله چشم!!!
انا بیا!! اصن من شیرینی عروسی خالتون نمیخاااام !!😭😭😭
خیلی ممنون
خب نیاید دیگه ناراحتی نداره که :| :))
يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۱۱ ایمان-همو یرگه یخ!
خلاصه اگه دعوت میکردین خوشحال میشدیم😂😂
باتشکر
عجب :|
فکر کنم سحری نخوردین :))
پس حتما ارسال نشده و مشکل از نت بنده است.
گفته بودم:
چرا دارم منتها فوتبالی نیست.

+ اوهوم... وای دهنم آب افتاد دلم به تاب تاب افتاد!
++ واسه خودت چی؟ به نتیجه رسیدی؟
نه ارسال نشده چیزی.
خدا حفظش کنه.

+ صبر کن هنوز زوده :|
++ لباس؟!
نماز و روزت قبول باشه حوا جانم :) 
الهی عروس‌خاله‌ی گُلت همیشه شاد و خوشبخت باشه عزیزم،مبارک باشه :) 
همچنین غزاله جان :)
ممنونم :)
يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۱۵ ایمان-همو یرگه یخ!
😂😂😂😂
نه سحری که خوردم !!الان دارم سرچ میکنم درباره یه مکانی !!
سرچ نکنید چون اهلِ اونجا نیستم :))
صرفاً عقد اونجا برگزار میشه :))
ممنون... همچنین خونواده شما رو.

+ نعلت! بر آدم شیکمو! :)
++ آره.
:)

+ هعی :) دیشب کلی لواشک خوردم :|
++ فقط سه تا لباسِ مجلسی دارم که اصلاً پوشیده نشده :| موندم کدوم رو واسه عقد بپوشم کدوم رو واسه عروسی -_-
يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۲۰ ایمان-همو یرگه یخ!
چه جای باحالیه!!!فقط نوشته گرم و خشک !!مث جای ما! 
تصاویرش رو دیدید؟! اون کوهی که بالاش مزارِ شهدای گمنامه شب‌ها خیلی قشنگه :)
بله خیلی گرم -_-

+ همون حوالی :)
من گوجه سبززز... (آب از لب و لوچه اش آویزان می شود! ؛) )

هر چی بپوشی بهت میاد :)

+ از امتحان سر بلند بیرون آمدم آیا؟!
مشکل اینجاست که گوجه سبز هم خوردم به مقدارِ زیاد :| :))

*_*

+ کدوم امتحان؟!
يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۲۸ ایمان-همو یرگه یخ!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ***** **** ****** **** ******** ***** ** ***** ***** ******** ***** ****** ********* *** **** ***** *
۳۳۵ کیلومتر از نظرِ من همون حوالی محسوب میشه :))
عزیزم...
مبارک باشه :)
چه خوب که اینروزا چندبار خبرِ ازدواج شنیدم :)
خوشبخت باشن💙
:)
ممنونم رفیق جان :)
(:
تشکرِ فراوان ^_^
يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۳۱ ایمان-همو یرگه یخ!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** **** **** *******
انجام شد :)
نوش جان :)

+ حال خوب و خنده ته دل و...
:)

+ تهِ دلم راضی نیست ولی خب باشه قبول :)
يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۳۳ ایمان-همو یرگه یخ!
جاده خوب باشه بازم از جای شما4ساعت راهه متوسط !!یه بار اومدم سمت شما شب رسیدیم خوابیدیم صبح راه افتادیم😂😂!!
حالا کی هست عروسی ؟
جای ما اونجا نیست گفتم که :| داداشِ داماد و داییِ من اونجا هستن :)
خیلی هم خوب :))
بعد از محرم و صفر
يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۳۵ ایمان-همو یرگه یخ!
4ساعت راه با سرعت 120 هااا!!تصحیح بکنم 355!!

چه خبره؟! :|
اونقدرا نیست که.
راضی باش جانم راضی :)
آقربونش :)
خب حالا که راضی شدی من برم دیگه...
نمی‌خوام اذیتت کنم. راحت باش عزیزم. :)

مراقبِ خودت باش.
يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۳۶ ایمان-همو یرگه یخ!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** *** ************* ***** **** ***** *** ***** **** ****** *
۳۵۵ کیلومتر از کجا تا کجا؟! :|
چی شد اصلاً؟! من گیج شدم -_-
حوااا... چه اذیتی!؟ دیگه نبینم اینطور بگی ها! ضمن اینکه: هر چه از دوست رسد نیکوست :))

همچنین.
جانم :) چشم چشم :))

:)
يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۳۸ ایمان-همو یرگه یخ!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** *** ***** *
** ***** ** **** *** **** ***
** **** ****** *** *** *******
آها. آره ۴ ساعت هست ولی نه با این سرعت! :|
گیج نشین :))
يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۵۰ ایمان-همو یرگه یخ!
خب دیگه راه زیاد بازم😂 بنده رو عفو کنید باتشکر!!!مبارک باشه !عروسی بعد محرم و صفر شما از الان دنبال لباس هستین؟ ؟😂
باشد :))
واسه عقد گفتم :| عقد که یکی دو هفته دیگه هست :))
مبارکه:))))
ممنون :))
يكشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۵۹ ایمان-همو یرگه یخ!
هااااا نکته ظریفی بود !
بله
ایشالله به سلامتی =)
سلامت باشید :)
منم دعوت باشه؟ 😍
باشد :)
مبارک باشه
ممنون
ان شاالله قسمت خودتون :)))
من همینطوری راحتم :)))
مبارک باشه :)
ان شالله خوشبخت بشن:)
ممنونم :)
ان‌شاءالله :)
مبارکا باشه،همیشه به شادی حواجان😘خوشبخت بشن
ممنونم عزیزم ^_^
اتفاقا :)))
اتفاقاً نه :))
آخ جون عروسی:)
 ان شالله به سلامتی
ان شالله یادشون نره چقدر همو دوست داشتن:)
 و یه زندگی رنگی و پر از خنده های از ته دل:)
:)
سلامت باشی
ان‌شاءالله :)
(:
مبارک باشه 🌸🌸🌸🌸
مچکرم :)
مبارک باشه 
انشالله خوشبخت شن ... 

ممنون
الهی به پای هم پیر بشن.*_^
ممنون :)
+ سلام، ضمن عرض تبریک و آرزوی خوشبختی برای دو کبوتر عاشق ؛ صمیمانه از خدا می خواهم که افزون بر پوشش روپوش سفید دکتری بر قامت ات، لباس سپید ازدواج عاشقانه و عارفانه نیز بر مملکت وجودت پوشیده شود؛لباسی که بوی محبت،وفاداری، خوشبختی،پایداری و ماندگاری دهد<<<<>>>>>
سلام و درود
مچکرم :)
شما دعا کنید به چیزی که براش مدت‌ها دویدم برسم. لباسِ سپیدِ ازدواج فعلاً نه :))
به به مبارک باشه
خوسبخت بشن ان شاء الله
خیلی قشنگ نوشتی حوا جونم :))
ممنونم :)
ان‌شاءالله
قربانت :)
دختر جان!! اولا اگه فعلا راضی نیستی،آخر کلمه فعلا نه باید این علامت را می گذاشتی((: نه این علامت را :)) !!!(خنده)
+ مگر من گفتم الان ازدواج کنی؟؟ گفتم انشااله 6-7 سال بعد،زمانی که روپوش سفید دکتری را(البته تخصص را) به تن کردی،آن لباس سپید را به تن کنی..

++ البته از شوخی گذشته،شما و امثال شما که هنوز با خدا و پیامبر و امام و دین و قرآن صمیمی تر و معتقد تر هستی ،می بایست زودتر ازدواج نمایی(زیر 25 سال) چون هم همه بالایی را که نام بردم خوشحال می کنی و هم به لحاظ پزشکی این سن مناسبترین سن ازدواجه>>>>
من اکثراً آخرِ جمله‌هام از :) استفاده می‌کنم.
+ در کل ممنون

++ هنوز خیلی مونده تا 25 سالگی :))
باشه ،از الان به فکر باش دختر جان!!!!!
چشم :|
هم چشمانت و هم وجودت بی بلا<<<<
ممنونم
مطالب عالی بود
https://sanayepress.com
:)
مبارک باشه
ممنون :)
سلام مطالب عالی هست
https://sorooshnews.com
سلام
سلام، بروز ترین مرکز اطلاع رسانی و اخبار
https://sorooshnews.com
سلام
این هم خیلی خوب نوشته شده. :)
و همینطور پست قبلی... 
خوشحالم لا به لای کامنتای بقیه کامنت تو رو دیدم و وبتو باز کردم. خدایا شکرت
عزیزم :) قطعاً خوب خونده میشه.

قربانت ^_^
شروع عالی پایان عالیتر 

"مشت مشت حال خوب "   فوق العاده بود خانم 
مچکرم
فکر می کنم خیلی خسته ای و دیگه رمق پاسخ دادن حتی به کامنت های معمولی را نیز نداری؟؟؟
+ انشااله هر چه زودتر سامان بگیری
++ فکر کنم سوال های مطروحه را هم هنوز نتونستی جمع و جور کنی! درسته؟
+++ خب بیش از این متصدع اوقات شریف نمی شوم؛فعلا>>>>>
جنابِ دلدار من نمی‌تونم به کامنت‌های خصوصیِ شما و دوستانی که عضوِ بیان نیستن جواب بدم :)
+ ممنونم
++ گفتم بهتون قبلاً. چون توی یک پست نیست برام سخته ولی چشم. یکم زندگیم رو به راه بشه حتماً همه رو جمع می‌کنم.
+++ الان ناراحت شدید؟! از دیروز همه در حالِ ناراحت شدن هستن :|
میدانم،کامنت برا این بود که نقطه چین ها را پر نمایی!!
+ خواهش می کنم،برایت دعا کردم که هر چه زودتر بر ریتم زندگی مسلط شوی>
++ من عجله ای ندارم،شما هم تا هر وقت بخواهید وقت دارید،این درخواست برا این بود که سلسله پرسش ها را یک جا داشته باشی تا دستت بیاید از کجا شروع شد و به کجا ختم شد!! و دیگر این که دانستن پاسخ این پرسش ها چه فایده ای می تواند داشته باشد!!
+++ دختر عزیزم؛من چرا باید ناراحت بشوم؟! من سنی ازم گذشته!!
بهترین ها را برایت آرزو دارم؛موفق و سالم باشی و مانا
کدوم نقطه‌چین‌ها رو پر کنم؟!
+ ممنونم :)
++ چون یهو قطع شد سوال‌هاتون کلاً همه چی بهم ریخت.
+++ مگه آدم‌هایی که سنی ازشون گذشته ناراحت نمیشن؟! :) ممنونم
نقطه چین های کامنت خصوصی را!!
++ چون دیدم خیلی وقت نداری به پرسش های اساسی پاسخ بدهی و سرت لااقل در وبلاگ خیلی شلوغه و از پس پاسخگویی به کامنترهای وبلاگ بسختی بر می آیی،لذا ادامه پرسش های بعدی ممکنه شانیت پرسش ها را تنزل بده>
+++ چرا ناراحت می شوند،اما نه با امور جزیی و کوچک؛شما که کار خاصی نکردی تا من از دست شما ناراحت بشوم>زود ناراحت و دلگیر شدن کار جوان هاست که زود رنج و کم حوصله اند!!!
:| نقطه چین بود فقط چطوری باید پرش می‌کردم؟!
++ واسه همینه که این روزها یک روز در میون سر می‌زنم به وبلاگ. بیشتر تو لاکِ خودمم.
+++ بله بله حق با شماست :)
با هنر خلاقیت ات!!
++ تو لاک خودت یا تو لاک درس و مشق و کارورزی؟؟
اگه تو لاک خودت هستی؛ چرا؟ آخر دختری به سن و سال تو چرا باید به لاکش فرو برود؟؟!!! موضوع عشق و عاشقی که نیست؟؟

:| مثلِ این که معلم توی برگه امتحانی نقطه‌چین بذاره فقط. بدونِ سوال!
++ اون‌ها جزئی از لاکِ من هستن دیگه :)
نه بابا عشق و عاشقی نیست. خستگیِ بیش از حد از زندگی و روزمرگی.
آیا برنامه روزانه و هفتگی برای خودت داری؟
داشتم. بعد از ماه رمضان همه چی بهم ریخت.
مثال:
در این مدتی که دلدار در وبلاگم حضور داشته، او را مردی ... ... ... یافته ام؟
جواب:
مودب، باسواد و رسمی
خب،چرا بهم ریخت؟؟ چرا گذاشتی بهم بریزه؟؟
شرایط طوری بود که بهم ریخت.
1- ممنون،لطف داری؛حالا دوست داری همین طور رسمی باشم یا غیر رسمی؟؟
2- خب،الان چی؟ الان نمی تونی به اجرای برنامه ات برگردی؟
۱. هر طور خودتون دوست دارید.
۲. از دیروز سعی کردم برگردم.
1- شما چی دوست داری؟چون من خیلی به نظر مخاطب،مستمع و طرف مقابل  توجه دارم>
2- خب پس؛تلاشت را بکن تا از این آشفتگی هر چه سریعتر بیرون بیایی!!

۱. من زیاد رسمی دوست ندارم. همینطوری که خودم تایپ می‌کنم مثلاً :)
۲. چشم :)
این روحیه خیلی خوبه؛اما میدونی خیلیا ظرفیت مناسبات غیر رسمی را ندارند!! و خیلی زود اوهام برشان میداره!!
2- چشمای سیاهت که به چشمای مادر بزرگت(= حوا خانم) رفته بی بلا و همیشه پر نور باد>>
منظورم از غیررسمی این نبود که بخوام با کسی شوخی بکنم یا واسه آقایون از افعال و ضمایرِ مفرد استفاده کنم. منظورم محاوره‌ای هست.
۲. ممنونم :) چشمام سیاه نیست ولی!
1- درسته؟
2-بر اساس عکسی که از خودت در وبلاگ گذاشته بودی گفتم؛ یه چند روزی عکسی از خودت در پاسخ کامنت ها همراه بود را میگم: ابروان مشکی کشیده و کمانی با چشمان سیاه!!!
۱. هر طور رفتار کنی یه عده مزاحم میشن. اهمیت نمیدم.
۲. چشمام قهوه‌ایِ تیره هست. بخاطرِ افکت بوده یحتمل.
شایدم چشمان من اشتباه دیده!!!!
نه درست دیدید. بخاطرِ افکت بوده.
1- روی چش،من بد سعی میکنم یه ریزه غیر رسمیتر گفتگو کنم<<
2- بالاخره چشات بی بلا و پر نور بادبادباد.........
+ موافقی بریم برای نمازو دعا؟؟
۱. خیلی هم خوب :))
۲. ممنونم
+ بله حتماً
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:|
ماشین ظرفشویی
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۱:۳۹ تلویزیون ال ای دی
تلویزیون ال ای دی
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۱:۴۰ تلویزیون ال ای دی
تلویزیون ال ای دی
سنگسابی
يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۰۳ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

مثل همیشه عالی بود ممنون از سایت خوبتون.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan