به اندازه‌ی چند سی‌سی رنگ

قرارمون این شد که رنگ‌ها رو بپاشیم روی صفحه تا انرژی و امید در رگ‌هامون جاری بشه. واسه همین امروز بعد از امتحان دست به کار شدم و نتیجه شد ایشون. ترکیبی از درون و بیرونِ صنما با تاکید روی لبخند چون به قولِ دژاوو جزئیات مهم است!

 

+ به دعوتِ جنابِ شاعر :)

+ می‌دونستید زمانِ کشیدنش و حتی همین الان جنابِ چاوشی داره توی گوشم «جهانِ فاسدِ مردم را» رو می‌خونه؟!

 

آفریننننن عالیه

فقط من اولش فکز میکردم چشماش سوراخ دماغشن😂

نگاهت رو چقدر دوست دارم من :)))
شنبه ۲۱ تیر ۹۹ , ۲۳:۵۵ فاطـــღـــمـه ツ

قشنگه 🌹

قشنگ دیدی مهربون‌ترین :)

گویا صنما جهان فاسد مردم رو ریخته دور و به عطر نافه ی خود خو کرده :)
بدل به خود شده آبی

صنما هم همین فکر رو می‌کنه :)

صنما ،نمی دونم چرا انقدر این نقاشی های فانتزی بامزه رو دوست دارم.نقاشیت خیلی خوشگله.مخصوصا اون موهای آبی براقش.:-) 

خیلی خوشحالم که دوست داری ^_^
یه زمانی موهای منم همین اندازه آبی بود الان کم‌رنگ شده :)

سلام صنما بااانو

چقدر خوشگله 😍😍😍😍

سلام عزیزترین :)
چشمات خوشگل می‌بینن جانم ^_^

صنما بانو ،اگه درست یادم باشه تازه اینجا خونه ی آبی شده بود و حوا شده بود صنما یکی گفت از پروفایلت می ترسه.گمونم می گفت یاد اون جادوگرایی می افته که یهو وسط بیابون  پیداشون می شه.(اگه درست یادم باشه)

اما من پروفایلت رو خیلی دوست دارم.احساس می کنم اون چشما یه نگاه نو به زندگی دارن.زندگی رو دوست داشتنی می بینن.آبی می بینن....

 

آره یادمه :)

هر کسی سلیقه و نگاهِ خودش رو داره. چقدر حسِ قشنگیه که نگاهمون شبیه به هم هست :) از قضا پروفایلِ اینستاگرامم هم همینه :))

بسی ساده و قشنگه :))

 

قشنگ دیدی عزیزِ دلم :)

خیلی زیبا👍

زیبا می‌بینی عزیزم :)

عالی کشیدی :)

 

عزیزِ مهربونم ^_^
يكشنبه ۲۲ تیر ۹۹ , ۰۲:۱۰ محمدرضا مهدیزاده

این دیگه واقعاً حساب نیست :|| 

 

قرار مون بود ساده باشه :| :))))

مگه ساده نیست؟! :| :)))
يكشنبه ۲۲ تیر ۹۹ , ۰۲:۲۴ محمدرضا مهدیزاده

نقاشی تون خیلی خوب شده ! بعد از اون نقاشی من که کتاب حافظ داشت دومه :| :))))

و سپاس که شرکت فرمودید :)

 

+ منم اون نقاشی که کتاب حافظ رو میز بود رو که می کشیدم آهنگ "کوچه لره" رو می شنیدم . البته ! طبیعتاً من ترکی متوجه نمی شم ولی از اون آهنگ هاست که بسیار شنیدنش توصیه می شه :)

به‌به خیلی هم عالی :)))
من علاقه‌ای به طلا ندارم در عوض به شدت رنگِ نقره‌ای و نقره رو دوست دارم. لذا مدالِ نقره‌ی من رو ارسال بفرمایید :))))
خواهش می‌کنم. سپاس که دعوت نمودید :)

+ چقدر جذاب :) حتماً گوش می‌کنم.
يكشنبه ۲۲ تیر ۹۹ , ۰۲:۲۶ محمدرضا مهدیزاده

مزاح بود ، لیکن هم ساده است هم ساده نیست :) 

:)

بدون اینکه پست و بخونم میدونستم این نقاشی صنماست*___*

به علت یک رخداد مهم دوساله که نقاشی رو کنار گذاشتم ای خدا این چهل روز رو به خوبی و خوشی تموم کنیم پرونده ی این سه سال و ببندیم با یه نتیجه عالی و دلخواه...(((((((((:

به صورت دیوانه واری عاشق تو در مسافت بارانی ام...که زندگی دو سه نخ کام است،و عمر سرفه ی کوتاهی...((:

^_^

تموم می‌شه و ان‌شاءالله فوق‌العاده هم تموم می‌شه :))
من کلِ آلبومِ ابراهیم رو دوست دارم. قبل از اینکه گوش کنم دوستم گفت حواست باشه زیاد گوش نکنی که دلت رو بزنه! چون قراره مرهم باشه. واقعاً هم همین شده الان. مُسکنِ قوی‌تر از ژلوفن و نوافن :)
يكشنبه ۲۲ تیر ۹۹ , ۰۸:۲۳ مترسک ‌‌‌‌‌

چه بانمکه 😍

خرابِ کامنت بهار نارنج شدم 😂

(:
منم از دیشب نگاه می‌کنم به چشم‌هاش و می‌خندم :)))

وااااای خیلیییی عالی شده😍😍😍😍

آفرین....تبریک می گم بهتون❤❤❤❤

عزیزم ^_^
خیلی ممنون :)
يكشنبه ۲۲ تیر ۹۹ , ۰۹:۲۴ علیرضا قاسمی نژاد

چندسی سی رنگ میتونه گاهی وقتها غوغایی کنه ..حال همین اثر هم با چند سی سی رنگ و وقت گذاشتن و با حوصله نقاشی کشیدن  از ترانه جهان فاسد یه فرشته زیبا بیرون بیاری

تعبیرتون چقدر زیبا و شیرینه :)
يكشنبه ۲۲ تیر ۹۹ , ۱۱:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے

ای جان😻😻😌🍃🌼

چه نازه

چشماتون ناز می‌بینه ^_^

دمتون واقعا گرم

 

فکر نمی کردم این همه خلاق باشید :)

خیلی ممنونم :)

خروار خروار استعداد داره کنجِ خونه تلف می‌شه :| :)))

چه گوگولی شده ^_^

عزیزم ^_^

عزیزم چه خوشگله😍💛

خوشگل می‌بینی مهربون :)

گلی نمانده خودت گل باش ^_^

بله بله ^_^

خیلی خوبه!!

:)

فقط یک صنمای دلبر میتونه این نقاشی گوگولی رو با کلی حس خوب به مخاطب ارائه کنه :))))

دلبرترین که شمایی :))

ایول بابا👍...چه خوب کشیدین😉...

خیلی بامزس!😊

 

:)

لطف دارین :)

سلام :)

چه زیبا D: 

[از خجالت دفتر نقاشی اش را پشتش قایم می‌کند]

به ما هم یاد بدین لطفا :))) 

سلام عزیزم :)
نگاهت زیباست ^_^

[جعبه‌ی مدادرنگی‌اش را درونِ کیفش می‌گذارد تا با خود به مشهد بیاورد]

به به چه خوشگل شده :))

چشمات خوشگل می‌بینه عزیزم :)

دلم لک زده برای نقاشی

عزیزِ دلم :)
دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹ , ۰۱:۱۶ آنه شرلی با موهای خرمایی

تو را بدل ب خودت اما مرا بدل ب ترازو کن:-)

:-)

تو را ببوس که لب‌هایت هنوز طعمِ عسل دارد :)

از قدیم گفتن آبی رنگ عشقه. اصلا خون قرمز تو رگ های آبی جریان داره. نقاشی تون با مزه است. به عشق استقلال چهار تاییاش...

من اهلِ فوتبال نیستم اما دنیا رو آبی می‌بینم :)

ساده ولی خیلی قشـنگ

:)

عزیزمم*_*

سادات جانم ^_^

چقدر قشنگ شده عالیه💜

نگاهت قشنگ می‌بینه رفیق جان :)

سلام . وقت به خیر

داشتم دنبال چشماش میگشتم. فک کردم اونا سوراخای دماغشه:)

سلام و درود
:)))

چقدر لبخندشو دوس دارم :)

چقدر من تو رو دوست دارم :)
سه شنبه ۲۴ تیر ۹۹ , ۱۵:۱۵ علیرضا قاسمی نژاد

ممنون

:)

چه قشنگه👌👌👌

با چی کشیدی؟ 

قشنگ دیدی قطعاً :)
مدادرنگی

آخی چقد ناز شده :)) 

نگاه صوفی ناخوانا

جهان پریشی مولانا ی مستتری هم در چهرشون پیداست :)))

خیلی قشنگ بود مرسی :)

(:

بسیار دوست داشتم با ایشون هم‌عصر می‌بودم :))
لطف دارید :)

الان این اثر نقاشی با همون مدادها خلق کردین یا نه فرق داره ؟ 

 

کدوم مدادها؟! :)

قشنگ و چشم نواز به هوای روحی که بهش بخشیده بودید!

 

+ هر دیدی یه بازدیدی ام داره ...!

لطف دارید :)

+ آره خب :)

سلام خوبی میشه یه پیام بهم بدی حرف بزنیم

https://qased.net/1024001065

سلام :))

چ نمکیه :))

میدونستی هی داری سعیم میکنی برم سمت چاوشی؟ 😒😅

راستش خیلی ازش گوش ندادم ولی الان تصمیم گرفتم چن تا از اهنگاشو دانلود کنم (:

((:
برو زودتر ^_^
با تیتراژِ سریالِ شهرزاد شروع کن :) واسه من از اونجا شروع شد :)

مدادهای رنگی دوازده رنگی منظورمه

با مدادرنگیِ ۴۸ رنگ کشیده شده.

قربونت برم جانم :)))

^_^

نقاشی خیلی فانتزی و با نمکیه

رنگاشم شاد و زنده است

دوسش دارم ^_^

عزیزم :)

خوشمل شده ((:

:)
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۱۴:۴۵ فانوس23|Lantern23 احمدرضا مرادی

 ============== BigLike ==============

(:

۴۸ رنگ ؟؟؟؟؟

 

من هیچ ، من نگاه 

علاقه به رنگ و مدادرنگی و خودکارِ رنگی‌رنگی زیاد دارم :)

سلام صنما خانم

امروز برای اولین بار وبلاگتون رو دیدم

 

خیلی عالیه 

به من آرامش داد.

سلام

خوشحالم از این بابت :)

چشم‌نواز

 

هیچگاه با نقاشی میونه ی خوبی نداشتم😑

:)

مطمئنم علاقه‌های معرکه‌تری دارید :)

باسلام
آگهی خودتون رو کاملا رایگان در سایت یا اپلیکیشن ((تیزِرینگ)) بزارید عالیه مشتریان شما زیاد میشن
می تونید در گوگل سرچ کنید ((تیزِرینگ)) یا از کافه بازار اپلیکیشن ((تیزِرینگ)) رو نصب نمائید
با افزودن کلمات کلیدی به آگهی، تبلیغات شما در گوگل هم پخش می شود.
امکان گذاشتن لینک تلگرام_اینستاگرام_سایت وجود دارد.

www.tizering.ir

سلام

به به ... من عاشق جزییاتم.. وقتی عجله و پیش داوری و ماشینی بودن رو از لحظه هام میگیرم، میرم تو جزییات... حتی میرم تو هسته ی یک انگور و بیرون اومدن واسم سخت میشه از بس عاشق جزییاتم؛ جزییات جادویی که منو تو حال نگه میدارند و به لحظه آگاه میکنن.. و رنگها، جادوی بی پایانند که کنار جزییات می ایستن و جشن لحظه رو  شروع میکنن؛ رنگها واسم اصلن 😊😊

به‌به چه عالی و گوگولی :))

سلام روز بخیر🌹
در مورد  تبلیغاتِ انبوه  واتساپی با روش جدید آشنایی دارید؟
ارزانترین و دقیقترین روش تبلیغاتی

💠 تمایل به مشاوره رایگان دارید؟

اطلاعات بیشتر
iranWhatsApp.com

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan