من او را کشتم

بعضی آدم‌ها را باید قبل از این که دیر بشود کشت. من هم امروز کشتمش! در ذهنم، در قلبم، در کلِ وجودم او را کشتم. فقط به این دلیل که نمی‌خواستم ذهنیتِ خوبی که ذره ذره از او در من ایجاد شده بود خراب بشود. می‌دانید آخر فقط عوض نشده بود؛ عوضی شده بود. یک دروغگوی عوضی. دوست داشتم برای همیشه در ذهنم خوب و مهربان و دوست‌داشتنی بماند؛ برای همین کشتمش! چشمانم را بستم و او را در حالِ رانندگی در یک جاده‌ی پر پیچ‌ و خم تصور کردم. تصادف کرد و مرد. دفنش کردند. بالای مزارش ساعت‌ها گریه کردم. در ذهنم! در گوشه گوشه‌ی دلم عزاداری‌ست. خدا رحمتش کند. آدمِ خوبی بود. در قلبم!

+ فقط حس کردم این آهنگ به متن نزدیک است. همین :)

این متن رو قبلا هم منتشر کرده بودی؟
نگید که از کامنتم واسه معصومه خانم متوجه نشدید :))
خیلی سخته ولی... خیلی...
خیلی :(
ولی؟!
ولی غیر ممکن نیست. مرگ همیشه در وقوعه...
توی این دنیا هیچ چیز غیرممکن نیست. هر لحظه ممکنه هر اتفاقی بیفته...
نه متنش برام آشنا بود :)
خیلی هم خوب :)
یه کوچولو تغییر کرده ولی :)
غم آخرتون باشه
:(((
پ.ن:آیا این بار عاشقانه بود؟
پ.ن2:یه ایده فوق العاده بودااا واقعا وقتی یکی مرد دیگه بیخیال میشیم کم کم.بهترین کار اینه اونایی که دیگه نباید باشیم باهاشون رو تو ذهن بکشیم و با خاطره خوب بره ...
غمِ کهنه ست :) واسه دلِ یکی از دوستان منتشرش کردم :)

پ.ن: برداشت آزاد است.
پ.ن۲: اگه بتونیم که عالی میشه.
ای قاتل در فکر!
مثل اسمای سرخپوستی بخونش(مثلا ایستاده با تبر)
خوبی؟
سلام
:)))
الحمدلله. شما چطورید؟!
سلام و درود
چقدر بد که عوض میشن بعضی ها:((
چقدر خوشبخته که توی ذهن خواهرم به خوبی ازش یاد میشه:)))
هرچند که  کم کم فراموش خواهد شد:)
کاش فقط عوض می‌شدن...
عزیزم ^_^
متاسفانه فکر نکنم بشه :)
راستی یه چیز دیگه هم هست! اگه خواستی روی من توی فکرت عملیات انتحاری انجام بدی بگم که من رانندگی بلد نیستم، یه جور دیگه منو بکش به واقعیت نزدیک باشه. 😀😀
بعدشم وقتی مردم خوشگل باشم. لباسامم پاره نباشه. قربون دستت واسه شوهرمم زن بگیر موقع دفنم بچه هام دماغو نباشن سر خاک. دستم به دامنت! هر گلی زدی به فکر خودت زدیا! اگه این کارارو نکنی وقتی مردم میام به خوابت! همون جوری که توی فکرت مردم، میام توی خواب توی فکرت....خلاصه دیگع...
:))))
خیلی خندیدم :)))
یطوری گفتید یه لحظه حس کردم قاتلِ زنجیره‌ای هستم :))
+ کلاً فقط یک بار این کار رو کردم... فکر نکنم دیگه تا این حد عصبی بشم که بخوام دست به همچین کاری بزنم.
اینو قبلا خوندما
می‌دانم :)
چند ماهِ قبل موقتاً و خلاصه‌تر منتشر کرده بودم.
شاید راه خوبی باشه
بهتر از دست روی دست گذاشتنه.
وای از وقتی که دیر بخوای بکشی..وای
حتی یک ثانیه هم به حرفی که زدی فکر نکن سمیرا -_-
من برداشت آزادم همون عاشقانه است...
یه ماجرای درام 
یه شکست عشقی
تغییر های عجیب
قتل
آیا جنایتی در کار است؟
فیلم سینمایی رویای سیاه در سینماهای سراسر کشور : )))
خون دماغ شدن نشانه چیست؟نشانه یاد آوری خاطرات در مغز 
خون دماغ شدن شدید نشانه چیست؟نشانه اینکه یکی رو تو مغزمون زدیم کشتیم.
یاد فیلم پاتولوژی افتادم
قتل بی نقض...
اینا رو گفتم که حال خودتون و احیانا اگه دوستتون میخونه یکمی خوب بشه
نمیدونم راهش همین بود یا نه
ولی این تنها کاری بود که از دستم بر میومد .چون وسط گریه خندیدن باعث میشه کل ماجرای گریه عوض بشه .پس وسط ناراحتی خندیدن هم شاید باعث بشه
خیلی خوب بود :)))

اون قبلاً خونده :)
دقیقاً واسه من همینطوره :)
+ خیلی وقته گریه نکردم...
اولین چیزی که وقتی عنوان رو خوندم به ذهنم اومد کشتن مارمولک بود!


گاهی مرده ادم ها هم دست از سر ما بر نمیدارد!
من ممکنه خودم بمیرم ولی مارمولک رو هرگز نمی‌تونم بکشم :|

قرار نیست دست برداره. قراره با خاطراتِ خوب توی ذهنمون بمونه فقط بمیره.
حتی اگر بکشیمش باز یک خانه متروک گوشه دلمان برای همیشه به نام‌ او باقی می‌ماند... آدم‌ها را نمی‌توانیم از دلمان بیرون کنیم.
قرار نیست بیرون کنیم. قراره اجازه ندیم توی قلبمون هیولا خونه کنه. فقط می‌خوایم مثلِ روزِ اول خوب و دوست‌داشتنی توی ذهنمون تا ابد بمونه.
کاش می شد در باره ی همه ی عوضی شده ها این کار رو انجام داد!
شاید بشه... نمیدونم...
اون شخص چرا  عوضی شد؟

هیچ وقت نفهمیدم.
⁦:-(⁩
محبوبه جانم بخند :)
دقیقا برعکس همین که بعضی ها ممکنند مرده باشند ولی توی فکر و خیال و قلب ادم هنوز نفس بکشند...و یه کسایی هم باشه که اگرچه واقعا دم و بازدم میکنند ولی توی ذهن و قلب ادم،ادم یه بالشت میذاره جلوی دهنشون و نفس و ازشون میگیره و تمام:)
دقیقاً :)
خدایش رحمت کند...
خدا رحمتش رو از هیچ کدوم از ما نگیره :)
ابتکار خوبیه :))
امشب می خوام کشتار جمعی راه بندازم :))
:))
منم فردا باید با چیپس و پفک بیام خدمتتون بازداشتگاه :))
راست میگی منم باید خیلی وقت پیش یه سری از ادم ها را میکشتم ...
هنوز هم دیر نشده...
سلام
چقدر عالی

تشکر
سلام و درود

خواهش می‌کنم
سلام حوای عزیزم خوبی؟؟
با تمام وجودم متن درک کردم.شاید از او مرده یاد کنی.اما دل دیوانه هنوز هم با روحش عاشقانه حرف میزد..
منم کشتمش😔
سلام و درود
الحمدلله. من می‌شناسم شما رو؟!
حداقلش اینه که با روحی حرف می‌زنه که آدمه نه یه عوضی :)
کارِ خوبی کردی.
منم میکشم
اگه لازمه شما هم بکشید.
چی شده عزیز ؟؟
ناراحت نباش . همه آدمای دنیا این کارو می کنن . گاهی وقت ها نیازی نیست طرف رو بکشی . نیازه زنده باشه و برات مهم نباشه ... این خیلی بهتر از کشتن شه .
کشتنش گاهی ممکنه اساطیری شه که مثلا تو خوب بودن مرد.
ولی نه زنده است و هست و دیگه مهم نیست.
مربوط به گذشته‌هاست جنابِ هاتف.
ناراحت نیستم :)
بعضی وقت‌ها اونقدری مهم و عزیزه که نمیشه نادیده بگیریش. لازمه بکشیش تا واسه همیشه خوب بمونه. :)
همین خوبه :)
قرار نیست همه رو بکشیم. این کشتن واسه معدود آدم‌هایی هست که خیلی مهم هستن واسه ما. شاید فقط یک نفر...
چقدر لذت بردم از این متن...
براوو یا همون ای ول خودمون :)))

کاش منم جرات این کار رو داشتم
چقدر خوشحالم که دوست داشتید :)
:))

قبول دارم خیلی سخته. گریه داره. غصه داره. ولی خب ممکنه.
+چه دراماتیک :) 

+من ترجیح میدم با واقعیت اگرچه تلخ روبرو بشم اما تسلیم نشم...
درد اولی فراموش میشه اما دومی هیچ وقت رهات نمیکنه :)...
اون شاید ها و باید هایی که بیچارت میکنن...
مخصوصا از نوع برگشتش...
+ :)

+ این تسلیم شدن نیست. حفظِ ابدیِ کسی هست که خیلی مهمه.
درد هیچ وقت فراموش نمیشه. همیشه هست و یه روزی که اصلاً فکرش رو نمی‌کنی فوران می‌کنه.
:(
می‌فهمم...

× دعا کنید واسه حالِ دلِ آدم‌های ناخوش :)
توخیلی خوب کشتیش:)
چون برام مهم بود :)
سلام :)
روحش شاد ...

قاتل !
سلام و درود
ان‌شاءالله که شاد باشه :)

:|
روحش شاد ...
امیدوارم...
این همه نکشین...
دفعه قبل هم یکی دیگه توی جاده از بین رفت.

کنارشون بگذارین
این همونه :)
دیگه نکشتم :|

نمی‌تونستم نادیده بگیرمش.
...
سخته
خیلی...
ولی ممکنه
نویسنده قاتل
:)
چه طرز نگاه خوبی ... قبل از اینکه خوبیهاش تو ذهنت دود بشه ،بکشش😌👌💜
(:
مرگ فقط زمانی اتفاق میافته که وآقعا طرف بمیره....
حالا ما هر چقدر میخوایم اونو تو وجودمون بکشیم... ولی بازم گوشه ای از ذهنمون اینه که اون داره زندگی میکنه....
آره ولی باعث میشه یه آدمِ خوب گوشه‌ی ذهنمون زندگی کنه نه یه عوضی.
:)
کاش همه ادمای خوب خوب می موندن که نخوایم بکشیمشون..
(:
کاش... ولی می‌دونی که امکان نداره!
چه جالب من تا حالا برام اتفاق نیفتاده چنین چیزی ولی اگر روزی بیفته خیلی بعید میدونم که بتونم به راحتی مدیریتش کنم احتمالا اول خودمو زجر کش میکنم با نشخوار افکارم 
واسه محافظت از خودت هم که شده سعی کن این کار رو بکنی :)
بکشین بکشین :))))
کشتم تموم شد رفت :))
من شخصا تو ذهنم همه جور ادمی زندگی میکنه :)

خوبه :)
من دوست دارم آدم‌ها با خوبی‌هاشون توی ذهنم باشند واسه همیشه.
چیپی و پفک برای بازداشتگاه هم فکر خوبیه :))
ماست موسیر هم خوبه با چیپس. خلاصه که منو بازه. هر چی دوست دارید انتخاب کنید بگید. :))
عزیزجان قبلا این پستُ ننوشته بودی؟اخه حس میکنم قبلا همینجا خونده بودمش.
درهرصورت خوب کاری کردی کشتیش.👌🏻👌🏻👌🏻
بله ولی موقت بود و خلاصه‌تر. الان موقت نیست.
:))
نوچ فقط خاطرشو نگه داشتی...حفظ کردن خودِ واقعی آدما آروم میکنت نه یه تصوری که هیچ واقعیتی نداره...
نمی‌دونم...امیدوارم همه چی بهتر بشه :)

+چشم... :) ان شاء الله...
واسه من اینطوری نیست. حداقا تا الان نبوده.

منم دقیق نمی‌دونم :)

+ خیلی ممنونم :)
سلام

ب نظر متن آشنا می زنه! (تفکر)
سلام و درود

بله چند ماهِ پیش موقتاً منتشرش کردم. نظراتش هم بسته بود. :)
به من اشاره می کند مردی که انگشت اشاره اش را بریده ام 
یجورایی آره
چقدر دچارم به حال و هوای این پست و چقدر تناسب آهنگ و متن قشنگت خوب بود....
سخته آدمی که باور داری خوبه یا حداقل یه زمانی خوب بوده درونت بکشی...
کلا سرکوب احساس سخته...
کاش دچارِ این حال نبودی...
خیلی :(
ولی باید باهاش کنار اومد.
من نمیتوانم بکشم 

خودتون اذیت می‌شیدها...
خیلیم خوب :)
(:
من اینطور فکر نمی کنم
فراموش کردن راه بهتریه . میای مث من بکشیش یه هو می بینی بلاگفا که ترکید بعد آرشیو ۹۲ رو بالا آورده بود همون کسی که وبلاگشو پاک کرده بود وبش دوباره میاد بالا و کلی خاطراتتو زنده می کنه از روزهایی که کمکش می کردی برای نوشتن و..
تا روز های تلخ تر . فراموشی بهتر از کشتنه چون در نهایت منطقه که میگه زنده است ..
خاطرات مگه اجازه میدن کسی رو فراموش کنی؟! اونم کسی که خیلی واست مهمه؟!
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۹۷ , ۲۱:۵۶ ایمان-همو یرگه یخ!
خوب کردین کشتینش حقش بوده !!
سلام مستر آیس :)
درود بر شما :))
والله هر چی میارین رژیمی بیارین :دی مرسی :))
ماست موسیرِ رژیمی مثلاً :| :))
باشد :))
کاش می‌شد بعضی ادمها همون طوری که تو ذهنمون هستن همیشه بمونن، اما خب... من عموما دیر خطشون میزنم، بعد از اینکه عوض شدن:(
می‌فهمم...

+ یه بنده خدایی امروز گفت قدرِ تو رو بدونم. :))
راست میگی عزیزم چشم سعیمو میکنم 
^_^
جسارتا آن که کشتید مخاطب این پست قدیم تان نبود
هم او که متنفر بودید و دلتنگش!؟

http://complex-life.blog.ir/1397/02/03/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D9%88%DA%A9%D8%B3-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8

بله :)
قدر منو؟کی بود؟چه انسان فهمیده‌ای بودن واقعا:))
مگه چند عدد فرشته داریم ما؟! :))
بله بله :)

+ یکی از کسانی که بلاگر نیستن اما اینجا رو می‌خونن :)
ای ام ذوق مرگ*_*
نمیدونم کی بوده اما هر کس بوده لطف زیادش رو میرسونه( که من در حدش نیستم)،از طرف من هم ازش تشکر کن:)
♡_♡
هستی عزیزم هستی :)
چشم :)
=(
مامان آوا چرا نمی‌خندی؟! :)
بعضی وقتا بهترین کار همینه😉
شاید همیشه :)
حتی فکرشم عذابم میده :((
بهش فکر نکنید :)
ولی اینطوری که شانس برگشتن و اصلاح رو از کسایی که دوستشون داشتید میگیرید :( به نظرم مفقود الاثرشون بکنید تو ذهنتون! اینطوری شاید یه روزی دوباره برگشتن و به همون خوبی قبل هم بودن :))

+ قاتل بالفکره :))))
به این فکر کنید که یک آدم به کجا می‌تونه برسه که حاضر بشه یکی از مهم‌ترین و عزیزترین آدم‌های زندگیش رو بکشه...

+ بله بله :)))
کار خوبی کردی عزیزم
:)
پاسخ ها:
سوالِ اول: راستش من به عشقِ قبل از ازدواج اعتقادی ندارم. قبلش اگه حسی هم باشه صرفاً علاقه و دوست داشتنه. در نتیجه تا حالا عاشق نشدم. :)
سوالِ دوم: دوستش داشتم.
این چه عنوانیه خواهر قلبم ریخت 😐
من نهایتاً بتونم پشه بکشم :| که اونم دلم نمیاد :)
کلمه به کلمه این نوشته برام قابل درکه
...
تو
لطیف ترین حس خواستنی
گلی در بیشه زار احساسم
مردی به مانند نام آدم
به هیچ حوایی نمیسپارمت...

*رویا افشاری*
:)
بی تردید
جایی که خداوند
عشق را افرید
دوزخی بود 
پر از سکوت
پر از تردید!
پر از هراس و امّید
آن روز
آدم
حوا 
را دید....
جای قشنگی بوده :)
شاعرش فولاد ذکایی بود
:)
آدم (ع) را کســـــی درک نکــــرد . . .
چـــــــــــــــــه حــــــالــــی داشـــت وقـــتی بـــه عشـــــــــــــق حــــوا ، 
از درخــت مـــمـــنـوعــــه ، مــیوه ای بــرایـــش چیـــــد . . . ...

*امین قیاسی*
هیچ وقت هیچ کس نخواهد فهمید...
بی سیب
شاعر ستاره عالمیان

بی سیب
برای بوسیدنت
زمینی می شدم
اگر ذره ایی جای آدم،
حوا بودم!!!

قشنگ بود :)
نه سیب
و
نه گندم
حوا
به چیدن یک بوسه محکوم شد
آدم 
به خوشه ی عشقش مصلوب
و ما میان
یک بوسه سیب و
یک بغل گندم 
گم شدیم
به شدت حواپسند :))
حّوا گناهی ندارد
آن سیب هم نوش جانش
پرسید باید ز آدم
ازچه اسیر هوا شد ؟
هوا بود یا عشق؟!
اگر با دیگرانش بود میلی
چرا جام مرا بشکست لیلی
:'(
...
عالی نوشتی:))
:))
من گاهی اینکارو میکنم بعضی وقتا اجازه میدم تا مرز گند زدن به خودش برسه تا به جایی که حالم ازش به هم بخوره بعد پرتش میکنم اونور:)سخته ها خیلی سخت تر از نیمه رهاش کردن ولی خب گاهی خود ازاری نیازه:)
من ترجیح میدم اون روز رو نبینم :)
علت عاشق ز علت ها جـداست
عشق اسطرلاب اسرار خداست

**********************
عاشق شدن یا نه شدن،ارادی و اختیاری نیست و تحت کنترل قوای ذهنی - فکری -عقلی آدمی نیست.
نگفتم ارادیه :)
حسِ خیلی عمیقیه که فکر می‌کنم بعد از ازدواج آروم آروم باید به وجود بیاد.
سلام ، خوبین ؟ سلامتین ؟
متوجه میشم چی میگین ...
هم یه سری یادداشت های خودم رو به خاطرم آورد و هم یه سری از اشعار زنده یاد خانوم زارع رو :)
موفق باشید 

به‌به جنابِ شاعر :))
سلام و درود
الحمدلله. شما خوبین؟!
:)
سلامت باشید.
عجب کشتنِ حرفه‌ایی و چقدر خوب که در ذهن فقط خوبی‌هاشون بمونن...
من هم باید برای خیلی‌ها فاتحه بخونم :) 
:)
کارِ خوبی می‌کنی :)
خوب پس ظاهرا راحت شدید...
باطناً هم :)
گاهی فکر می کنم دانشجوی رشته روانشناسی هستید :-)
اتفاقاً یکی از علاقه‌هام بود و هست :)
واقعا ممکنه اینقدر راحت بمیره؟
فکر نمی کنم...
بستگی به خودمون داره. :)
ساعت‌ها بالای مزارش گریه کردم. به نظر راحت میاد؟! :)
خیلی بده این اتفاق.
عه
چرا؟!
اینکه ذهنیتت نسبت به شخصی که تابه حال حس خوبی نسبت به اون داشتی
خراب بشه وبعد بخوای انو تو ذهنت بکشی خیلی خیلی بده .
این که ببینی دیگه مثلِ سابق نیست خیلی بده خیلی. اینکه مجبور بشی توی ذهنت اون رو بکشی هم. ولی نگه داشتنش توی ذهن واسه ابد‌ اونم همونطور خوب و مهربون خیلی خوبه. نیست؟! :)
خیلی خوبه همونطور خوب ومهربون توذهنت نگهش داری.
:)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چی بگم آخه من؟؟؟؟ نمیدونم؟؟؟؟
من هیچ وقت نمیتونم خانوما رو درک کنم
هیچوقتم به این فکر نمیکنم که کی باهام چیکار کرده ولی
علامت سوال با عشق برام بهتر از هزار تا نفس راحته
همیشه میترسم نکنه یه روز خاطرات نه چندان به درد بخورم رو مرور کنم ببینم عاشق یکی بودم و خیلی وقته که بهش فکر نکردم
*** ** *** ****** **** ** *** ** **** *** *** *****
**** ** ** ** ***


:/
متاسفانه ندارم :(
چقدر حیف شد... چقدر...
+ خیلی التماسِ دعا مستر آیس. خیلی زیاد.
اگه دوست نداشتی رنجوندنمو
هیچ وقت از تو نمیرنجیدم
گلدون محسن چاوشی
من همش دلم میخواس بگه مگه دوس نداری رنجوندمو بعد یه بار عین آدم گوش دادم فهمیدم
؟!
چقدر قشنگ 
منم دقیقا پیش خودم کشتمش از مرگشم خوشحال شدم 
سلام آلاء جونم :)
ولی من خیلی گریه کردم...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** ** **** ***** **** *****
************* *** ** *** *** *** ***** ****** ** **** **** *****

به شما چه آخه؟! :/
:|
چنین پوکر چرایی؟! :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** **** ***** *** ** ******
** **** *** ***** ***** *** ** ***** ** ***** ** **** ** ** ***** * ** ****** ***** *** ***** ******** *** **** **** ***** ** *** ****
***** ***** *** ****** *** ***** ** **** **** **** *** *** *** *** ***** ** **** ***** ** **** ** ***** ** ** **** * *** ******
*** *** ****** ***** ***** ***** ***
** *** ** *** ** *** ** ** **** ***** ** *** ******
**** ** ** ****** *** ***
***** *** **** *** ** **** *** **** *** *** *** *****
***** **** **** *** ** **** **** ** *** ***** ** *** **** *****

حرفِ حسابِ شما چیه دقیقاً؟!
نه اونی که چشاش ستاره است من نیستم
اونی که همیشه خدا دلش خونه منم
نمیدونم شاید باید کم کم مرگمو بخوام تو این دنیا که نه حرفی برای گفتن مونده نه کسی برای شنیدن
بله می‌دونم.

حرف برای گفتن زیاده. شنونده هم کم نیست! به شرطی که حرفِ درست و حسابی باشه نه چند کلمه‌ی درهم و بی‌معنی.
از آن تنهایی ملک غریبی شد هوس مارا
که روزی چند نشناسیم ما کس را و کس مارا
همون کنجِ عزلت
نگاهت قشنگ بود (:
:)
وا! پوکر به این ":/" می گن ها!
خیلی دوستت دارم و خیلی وقت ها باهات موافقم عاما در این یه مورد، نه!
سرکوب احساس کار درستی نیست. می دونم دوست نداری ذهنیتت راجع بهش تغییر کنه ولی باید آدمها رو همونطور که هستن بپذیریم.
ان شاءالله همیشه سلامت و در آرامش باشی و محبت روزی هر لحظه ات :)

+ "نه اونی که چشاش ستاره است من نیستم" !!؟!!
به من میگن خانمِ پوکر! پوکر اینه ولی. :|
دل به دل راه داره :)
اصلاً سرکوب نیست. من کار ندارم به کلِ آدم‌ها. من راجع به یک عده‌ی خیلی خاص حرف می‌زنم. شاید فقط یک نفر.
مچکرم :)
خبری نشد هنوز؟!

+ می‌بینی چه وضعی شده؟! :)))
آخه آدم خوبها رو نمیشه کشت که
میشه؟؟
آدم‌های خوب که خوب هستن :) اونایی که یهو از مسیرِ خوبی برمی‌گردن رو چی؟! من نمی‌تونم ببینم یکی از مهم‌ترین‌های زندگیم دیگه اون آدمِ سابق نیست. نمی‌تونم بذارم تمامِ ذهنیتِ خوبی که ازش (ازشون) دارم خراب بشه.
چطوری پوکر جان؟ ؛)
می دونم چی می گی ولی بازم قبول ندارم. نمی دونم فامیله یا آشنا. ولی هر کدوم اینا که باشه احتمالا توی یه شهر هستین و شاید گاهی ببینیش و یا ازش بشنوی! اونوقت نمی تونی همونطور که توی ذهنت گذاشتیش، باقی بمونه! نمی شه با اون چیزی که ازش می دونی، رویا بسازی برای حفظ خوبی هاش!
برای من نوشتن خیلی خیلی آرومم می کنه، بعد نوشتن هر زمان که باشه باهاش حرف می زنم... اینطوری بهتر از اینه که با ذهنت در جنگ باشی چون تا جایی که من می دونم نمی شه آدمها رو خلاف چیزی که هستن، بدونی!
به هر حال این نظریه بنده است و قطعا هر کسی بهتر می دونه چی براش خوبه، پس هر طور که راحتی عزیزم :)
مجددا آرامشت آرزوست :))
نه متاسفانه :(

+ خدا بهت صبر بده :)))
این داستان ادامه دارد...
الحمدلله :))
خیر اتفاقاً قرار نیست چشم تو چشم بشیم. می‌دونی شرایطِ زندگی و خلق و خوی آدم‌ها فرق داره. من کلِ وقتم با خودم و خانواده‌ام می‌گذره. فامیل فقط درجه یک در حدِ مادربزرگ و پدربزرگ و خانواده دایی جانم :) ۹۹ درصدِ فامیل من رو ببینن نمی‌تونن تشخیص بدن من همون حوا کوچولوی ۵ ساله هستم که الان این همه قد کشیده. واسه من که اطرافِ واقعیتم حصار کشیدم و دستِ رویاهام رو تا بی‌نهایت باز گذاشتم کارِ سختی نیست. چه بسا راهِ درمانه. :)
می‌دانم می‌دانم. قرار نیست حالِ همه یجور خوب بشه :) می‌فهمم...
مجدداً مچکرم :)
ان‌شاءالله بشه به زودی.

+ هعی خواهر :)))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
+ ادامه داستان!
من می ترسم یه نفر غیر بیانی بیاد حرف بزنه شما با من اشتباه بگیری!
فلذا بدان و آگاه باش: من در بیان و حجم عظیم بلاگر ها که خدا همه تون رو حافظ و نگهدار باشه، فقط و فقط در وب شما و "پرواز خیال" حضور دارم.
اگر احیانا جایی نشان مخصوص میتی کمان... عه ببشقید اشتباه شد! نشان مخصوص بنده رو دیدی، من نیستم ها.
قبلا دو سه بار، سه چهار تا وب دیگه هم از جمله ***** **** **** ***** دو تا هم دختر خانم که اسمشون یادم نیست رو خموشانه خوندم ولی خوشمان نیامد و دیگه نرفتم وب شون.
در حال حاضر و حتی برای همیشه، فقط وب شما و پرواز خیال و لا غیر.
موفق باشی عزیز جان :)
نگران نباش من آی پی ‌ها رو می‌شناسم :)
عزیزم :))
لطف داری ^_^
همچنین :))
:)
چه جااالب! منم با فامیل میونه خوبی ندارم! وقتی می رن، من نمی رم! وقتی می آن، من می زنم بیرون! یا نمی رم پیش شون! بیشتر وقتم یا تنهام یا با خونواده و یا دووسه تان! درست مثل خودت دور واقعیت حصار کشیدم ولی ای کاش رویا پرداز خوبی می بودم! و واقعا خوشحالم که محدودیت ذهنی نداری :)
:))
تشکرات... ان شاءالله.

+ خوندی؟ خیالم راحت؟
نمی‌دونم بگم خوبه مثلِ منی یا نه :)) آخه فکر نمی‌کنم زیاد خوب باشه این ویژگی.
قفسِ فکری نداشته باش دخترم. نصیحتی‌ ست از جانبِ مادربزرگ حوا :)

((:

+ چی؟!
عه وا! مثلا می خواستم خصوصی بفرستم ها!!
برش دارم؟!
عه وا! مثلا می خواستم خصوصی بفرستم تا اسم کسانی رو که آوردم ناراحت نشن یه وخ!
ولی انقده این مدت حواس پرت شدم یادم رفت!
قربونت :-*
اسمِ اون دو نفر رو حذف کردم. :)
فدایت ♡_♡
من نیز نمی دانم :|
چشم مادر بزرگ جان :) سعی می نوماییم...
:))

+ همون که قرار بود مخفیانه باشه! نمی شه جای اسمی نقطه چین بذاری؟
:)
آفرین نوه‌ی گلم :))

+ گذاشتم :)
عه! دست گلت درد نکنه :))
پیر شی ننه :))
خدا نکنه ❤

+ ببخش. من هنوز نتم درست نشده (گیر بدو بدو های اداری... خدا نصیب هیچکسی نکنه) و همچنان با بسته میام... طول می کشه تا ببینم چی به چیه! :(
:))
((:
^_^

+ عیب نداره عزیزم. مشکلی نیست.
بابت همه چی: سپاس بی کران مادر بزرگ جان :)
وای حوا! وقتی شما رو "مادر بزرگ جان" خطاب قرار می دم، ناخودآگاه لبخند می زنم :)))
خواهش می‌کنم عزیزم :)
ان‌شاءالله همیشه بخندی جانم ^_^

+ پروازِ خیال بلاگفا؟!
:)
همچنین :)

+ بلاگر پرواز خیال
:)
(:
"کافه شعر" با مدیریت پرواز خیال
یادت اومد؟
آها :)))
خب می‌گفتی کافه شعر :))
اونجا که پاتوقِ خودمه :)
شرمنده.
من می گم حواس برام نمونده...
آره کامنتهات رو دیدم.

+ خب پس آدرس لازم نیست دیگه.
++ "خصوصی" رو خوب اومدیا... کلی خندیدم :))
+++ مجددا عذر بخاطر حواس پرتیم. تمام این مدت تعلیق دیدگاه، حال من این مدلیه...
خعلی التماس دعا
دشمنت شرمنده باد!
شعرها رو می‌خونم همیشه. گاهی هم اظهارِ نظر می‌کنم. :)

+ نه ممنون :)
++ دیگه دیگه :))
+++ آخه عذرخواهی واسه چی؟! همین که خوب باشی کافیه عزیزم :)
محتاجیم به دعا
یه عکس میخام واستون بفرستم سفارشی مخصوص شما گرفتن واسم !
yon.ir/yCILJ
چشم چشم !
خیلی ممنونم خیلی خیلی خیلی :)
خیلی وقت بود از ضریح برام عکس نفرستاده بودند.
خیلی مچکرم.
خواهش میشه😊 شما ای پی هارو میشناسینمیشناسین ؟؟😶😶میخاینوردمونو بگیرین تو گونی مونوکنن ؟؟
من باز هم مچکرم :)
بله لازمه.
نه بابا مگه خلافی کردید؟! :)))
چیش لازمه ؟؟نمیدونم شاید😂
این که کسی با اسمِ شما مثلاً کامنت نفرسته :))
ای بابا ای بابا به خودتون هم شک دارید شما؟! :))
دلم میخواد یه اتوبوس باشه آدم های اضافی دور و برم و پر کنم توش بندازمش ته دره و براشون گریه کنم تموم شه بره
تو خیالاتم ها...
یه عده رو هم مثل مروارید بزنم به تاج سرم....
خب شروع کن :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
زنده باشی :)

خیلی اتفاقی با وبش آشنا شدم. یه مدت فقط خوندم. بعد که اعتمادم جلب شد، شروع کردم کامنت گذاشتن. خوب یادمه، ظهر ۲۳ بهمن ۹۶. ظهر همون شب که گفتن قراره دیدگاه حذف شه :(
بعد با وب **** *** آشنا شدم. کمی بعد هم وب شما :) بی اغراق می گم خیلی خیلی از وبت خوشم اومد و همینطور از شخصیتت :) خیلی دوستت دارم ❤
اینجا رو هم یه مدت خوندم تا باهات آشنا بشم. اگر یادت باشه اولین باری که خواستم باهات ارتباط برقرار کنم، توی وب کافه شعر بود...
بعد با وب **** **** و دو تا دختر خانم آشنا شدم اما بعد دو سه بار دیگه نرفتم. ضمن اینکه اعتماد هم ندارم.
متاسفانه دیر اعتماد کردن، خصوصیت منه. هر جایی مشارکت و کامنت نمی ذارم. البته من توی این مدت تعلیق خیلی تغییر کردم... پا روی قوانین دنیام گذاشتم و جهت حمایت از دیدگاه، کامنت گذاشتم. که هیچ کجا تایید نشدن... بارها و بارها بهم ثابت شد صدا و سیما فقط بلده شعار بده...
فکرش رو بکن... من توی سایت باشگاه خبرنگاران جوان و صفحه ی مربوط به پیام نما، سه چهار تا کامنت گذاشتم که هر چهار تا رو به نفع خودشون تغییر دادن! وقتی این رفتارهاشون رو می بینم خیلی دردم می گیره :'(
یادته گفتم منتظرم نتم درست شه سروش نصب کنم برم کانال شون؟
نتونستم طاقت بیارم و با همین بسته و سرعت لاک پشتی، یک روز تمام مشغول دانلود کردن سروش بودم!
با چه مشقتی نصب کردم و بعد رفتم کانال پنج دیدم ادمین نداره! درصورتی که وقتی تلگرام بودن ادمین داشت! که من تلگرام نداشتم...
از ادمین کانال دیگه ای پرسیدم وقتی پیامی برای کانال بدون ادمین فرستاده می شه کسی هست بخونه؟ گفت آره ولی ممکن جواب ندن!
منم خوشحال شروع کردم پیام فرستادن...
حتی با این خصلت بی اعتمادیم در فضای مجازی وب یه دیدگاهی هم کامنت می ذارم و می خوام به حمایت شون ادامه بدن که تا حالا فقط یک نفر باهام همراه شده...
نمی دونم نتیجه داره یا نه. برگشتش بعد این همه مدت غیر ممکن هست...
سوتی هامم بخاطر حواس پرتیم برای دیدگاه هست. خدا شاهده هر لحظه ام با یادشون می گذره...
حتی منی که یاد گرفته بودم به اعصابم مسلط باشم، این مدت... لا حوصله و الاعصاب... با کوچکترین چیزی به هم می ریزم!
می خندم ولی خنده هام از ته دل نیست...
فکر نکنم بتونم به زندگی عادیم برگردم...
دعا... هرگز نشه فراموش، لطفا :)

+ ناگفته نماند... من به شما و پرواز خیال، اعتماد دارم که کامنت می ذارم.
دیگر جاها نداشتم و ندارم که بخاطر دیدگاه، مجججبووورم از درخت برم بالا! هی هی هی
:)

عزیزم ^_^
لطف داری :)
می‌فهمم و باهات موافقم. متاسفانه گاهی هر چقدر فریاد بزنی به جایی نمی‌رسه. خدا کنه همه چی درست بشه. توکل به خدا.

ان‌شاءالله خنده‌هات تهِ دلی بشه به زودی :)
محتاجیم به دعا عزیزم :)

+ لطف داری :)
اینقدر خودت رو اذیت نکن. درست میشه.
راستی ممنونم بابت لطفت عزیز جان :)

آنه شرلی هم خودتی! ؛)
من که لطفی نکردم :) همه لطف‌ها رو تو کردی :)

پستِ کاملاً دخترونه رو خوندی؟! :))
کار خوبی انجام دادی :)
خدا رحمتش کنه 
:)
:)
نه! کوجاست؟
راستش نفهمیدم چرا گفتی آنه شرلی هم خودتی :)

چون من زیاد حرف می زنم... :) خواستم پیشدستی کرده باشم!
عاعا! مردم رو خوب گول می زدی ها! فلذا سطل آب و کف لازم ها! ؛)
منم بارها سریالش رو دیدم و اگر بدونم باز پخش شده طوری برنامه ریزی می کنم که بتونم ببینم... همینطور: بابا لنگ دراز و هایدی و رابین هود! :)
امیدوارم دنیات همیشه پر از انرژی باشه :)
آها :)))
(((:
جودی رو هم دوست دارم :))
همچنین ^_^
حرف زدن باهات حالم رو خوب می کنه :)
مراقب خودت و خوبی هات باش :)
خدا رو شکر :)
تو خیلی بیشتر ^_^
کار خوبی انجام دادید..

بعضی ها رو باید برای همیشه دفن کرد..
اینطوری تا ابد موندگار میشن...
نکته ضریفی بود😂😂قشتگ قانع کردین😂

قانع نشدین یعنی؟! :))
چرا دیگه قشنگن قانع شدم😂
خب خدا رو شکر :))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** ***** **** *** *****
*** ** *** ***** ** ** ** **** **** ****** ****** ** ** **** *** *** **** *****
* ***** *** **** *** ** ***** *** ** **** **** *** ********
*** ** ** ******** ** * *** **** ** ** ***** **** ** ******
** ** ****** ******* ****** **** ** ***** ** ***** ****** **** **** ** ***** ***** **** * ** **** **** ** ***** ** ***
*** ***** ****** **** ******** ** **** **** *** ****
** *** ***** *** ****** ** ****** ** * *** *** ***** ***** ***** *** ****** ** ** *** *** **** ** ** ****** ** * **** **** ** ** ** ****
******** ** *********

شما حالتون بده گویا
اوشون که گفتن این داستان ادامه دارد به شما ربطی نداشت. یه جریانی هست بینِ ما که خصوصی ارسال کرد واسم! من کاری به شما ندارم آقا. تنها باشید نباشید به خدا بیاید نیاید به من ربطی نداره. مشکلاتِ شخصیِ شما به من چه آخه! :/
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** ** **** ************ ** *** ***** *** *******
*** ****** ** *** *** ***** ******* *** ****** ** ******* *** ** *** *****
******* *** ***** **** ******* *** **** *** *** *** ****** ***
****** **** ** **** ** ***** ** ** ****** ** ******* ** *****
*** *** ** ***** ***** ** *** **** ***** *** *** **** ** **** *****
*** *** ***** ** *** **** *****

برید دنبالِ کارتون لطفاً. :/
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ***
***** *****
** **** ** *** **** ***** ** **** ** *** ****
*** **** ******* **** **** ** **** **** ****
** ****** **** ***** ***** *** ***** ** **** **** ***** ***** *** *****
*** ** *** **** ******** ***** ** **** **** ***** *****
*** *** ** *** *** *** ** ** ** *** ** **** *****
*** *** ** *** *** ***** *** ** ********* **** 

چه ربطی داره آقا؟! شما کلاً انگار متوجهِ منظورِ من نشدید!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** **** ***** ** *** ** ****** *** **** **** ** ****** * ** ****
** **** ** **** ******* * ****
***** ** ***** *** ** ****** *** *** **** ** ** ** **** ***
** ***** **** ** *** **** **** ** **** ** **** *****
* *** *** **** * *** *** **** ****** ** *** ****** ****** ***** * ******* **** *** *** **** **** **** *** **** ** *** ****
*** ***** ****** *** **** *** *** *** ** ** **** **** ********

خب به من چه؟!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** ** *** *** ************
******* *** ******** ******** *** *** ******** ** ********* *** ******** *** ** **** **** *** *** ** ***** ***** ** ** *** ******** *** ** **** *********
****** ****** **** **** *************

شما فکر کنم حالتون خوب نباشه :))
علیرضا طلیسچی میرم پی کارم
:/
@ حمید
آقای محترم!
لطفا بجای قضاوت کمی دقت کنید. من گفتم "این داستان ادامه دارد" و ادامه اش رو هم گفتم و چون اسم دو نفر بلاگر رو آورده بودم می خواستم خصوصی ارسال کنم که از قضا نشد و تایید شد. حکمتش به این بود که الان به شما ثابت شه ادامه داستان هیییچ ربطی به شما نداره. چون حرفی از شما زده نشد. می تونید برگردید عقب تر و ببینید و شاید بفهمید... ان شاءالله.
جناب! شما اصلا و ابدا برای شخص بنده اهمیتی ندارید که بخوام درمورد تون حرف بزنم.
الانم صرفا جهت اطلاع بود که بدانید و آگاه باشید و پای مبارک! رو فراتر از گلیم تون نذارید.
ممنونم بابتِ توضیحاتت عزیزم :)
چه خوب که اون کامنت رو فراموش کردم خصوصی بفرستم... تا به بعضیا ثابت شه توهم زدن!
چه بد که برای شما دردسر ساز شد :(
شرمنده... عزیز جان.
بینِ همه‌ی کامنت‌ها فقط یدونه تایید نشد اونم به خواستِ خودت که باز هم محتواش هیچ ربطی به کسی نداشت. بیخیال رفیق. اصلاً اهمیت نداره. :)
ایشون چند وقتی میشه به گفته‌ی خودشون مزاحم میشن! اصلاً اصلاً اظهارِ شرمندگی نکن. کسی که باید شرمنده باشه تو نیستی. :)
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۴:۴۸ ایمان-همو یرگه یخ!
این بنده خدا چه رو مخه!! 
خیلی -_-
عزیزم ♡_♡
سلام ^_^
سلام به روی ماهت :)
چطوری؟! :)
خوبم... ممنون :)
روز جمعه ات بخیر عزیز جان :)
خدا رو شکر :)
همچنین ^_^
:)
درس ها خوب پیش می ره؟
(:
آری خوبه :) راضی هستم فعلاً :))
پزشکی انتخاب خود خود خودته؟ مشکلی نداری؟
من مستند پزشکی دیدم و بی خیااال ولی با پخش زنده اش مشکل دارم! یعنی دلش رو ندارم!
بله :) علاقه دارم واسه همین مشکلی نیست خدا رو شکر.
من تقریباً فیلمِ همه جراحی‌ها رو دیدم دورانِ دبیرستان. مثبتِ ۱۸ :|
از همه بهتر پیوندِ کبد بود که خیلی دوست داشتم. :)
خدا رو شکر... ان شاءالله تا دکترا مشکلی نباشه و با نمره های عالی مدرکت رو بگیری :)
واقعا پزشک ها ذاتا پزشک هستن. به من می گن بیا قند خون مون رو بگیر... فرار می کنم توی اتاقم! اصلا نمی تونم!

+ هر وقت صحبت از رشته ی پزشکی می شه، یاد "شهریار" می افتم که سر کلاس غش کرد! :) ولی با این حال داریم پزشک هایی که روح لطیفی دارن و شاعر و یا نویسنده هم هستن. از جمله خودت :)
ممنونم :)
چرا آخه؟!

+ نمی‌دونم چرا از شهریار خوشم نمیاد :| لطف داری عزیزم :) من نویسنده نیستم.
:)
دل زدن سوزن رو ندارم!

+ وا! توی همین چند پست قبل گفته بودی اشعارش رو حفظ می کردی! :|
وقتی می گم هستی، یعنی هستی... تمااام. :| :))
ای بابا! آخه فروتنی تا کوجااا؟!
عزیزم :)

+ آره :) اشعارش رو دوست دارم ولی شخصیتش رو نه. :|
دعوا نکن. :(
من جدی میگم. :)

+ آهان! که اینطور. :)
بخند جانکم :))
من نیز... :)))
♡_♡

+ بله :)
((:
فقط می‌تونم بگم خیلی لطف داری. :))
آقربونش :)))

شمال اومدی؟
:)))

نه :(
جان دلم... تشریف بیارین خیییلی خوشحال می شم :))
فقط چیزه! آشپزیت خوبه؟ (هی هی هی)
چشم چشم :))
بستگی به طرفِ مقابل داره :| :))
آره؟! اینجوریاست؟!
آره :)
مثلاً حضرتِ عشق موادِ خام هم بذارم جلوش میگه خوشمزه ست. :| :))))
وااای! نقش زمین شدم از شدت خنده...
ولی حوا... نکن این کار رو! طفلی توی رو دربایستی می گه: خوشمزه ست!
خودمم خیلی خندیدم :)))
اون دیگه مشکلِ خودشه :|
:)))
مشکل خودش؟! خب اگه رک حرفش رو بزنه که باید بیرون بخوابه! گناه داره!
(((:
حالا منم که موادِ خام نمی‌گذارم جلوش :|
آفرین :)
قرمه سبزی درست کن
ووو صرفا جهت امتحان: با یه ژست مظلومانه نگاه کن و هر یک ثانیه آه بکش! ببین از گلوش پایین می ره؟!
آخه گفته شده بخاطر قرمه سبزی آدم فروختن!! :|

چی شد؟! :|
جانم... جدی نگیر!
ان شاءالله که دلش به حالت می سوزه و شام می برتت بیرون :)
حالتِ دوم اینه که شام رو خودش درست کنه :)))
:)))
خعلی مراقب باش!
چرا؟! :|
شاید حوصله آشپزی نداشته باشه و عجله ای یه چیزی سر هم کنه! من در آوردی!

+ واقعا چرا بهترین آشپز های دنیا آقا هستن؟
نه من می‌دونم دوست داره. تازه دستپختش هم خوبه. :)

+ دقیقاً. مسابقه دستپخت مثلاً. اکثراً آقایون نفراتِ برتر میشن.
پس خوش به حالت :)))

+ برنامه های آشپزی نگاه می کنی؟
++ یه سئوال بپرسم؟
:)))

+ تابستون‌ها بیشتر الان هر از گاهی.
++ بله بله
هیییچ اجباری به جواب نیست. حتی اگر دوست نداشتی، می تونی تایید نکنی. اصلا و ابدا ناراحت نمی شم، عزیز جان.

ان شاءالله که خواسته هات به صلاحت باشه و بشه.
ولی هیچ به این فکر کردی که ممکن حضرت عشق، تک پسر باشه و نتونه پدر و مادرش رو تنها بذاره و برین شهر دیگه؟
حاضری بخاطرش از آرزوت بگذری؟
مجددا می گم ان شاءالله خواسته ات با خواست خدا یکی باشه.
من همه‌ی تلاش و دوندگی‌هام واسه رفتن به مشهده. راستش نه! اگه نتونه با من بیاد مشهد ازش می‌گذرم.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
زن مومن مثل گل سرخه مرد مومن مثل یاقوت سرخ خواهشا درک کن که ایمان چه قد برای مرد گرون تموم میشه با این قیمت گرون بازم مردا در طول تاریخ بیشتر خریدنش(الان حتما میگی به من چه ؟ من درکت میکنم تحمل نداری این قَدَر مُعادِلاتو . تو هم درک کن اون قد بهشون فکر کردم دیوونه شدم)
فال گرفتم میگه بیخیالت شم(راز سربسته ی ما بین که به دستان گفتند هر زمان با دف و نی در سر بازار دگر)غزل  حافظ252
تو هم ازون اول قضاوتم کردی در حالی که برای کاری که اصلا اشتباه نبود پیش پیش معذرت خواستم ! با این حال هر چی بهت گفتم حق بود درکش برات مشکله چون من شاعرِ قرن نیستم و چون خانومی و کلا روش تربیت خانوما فرق داره
این ***** *** ** *** ***** ** **** ** ***** درستش همینه. دیگه نپرس چرا که پیرم میکنی
ما الان داریم دعوا میکنیم که قشون کشی میکنین؟؟؟؟ ایشون کامنتای منو پنهون میکنن که من اصلا ناراضی نیستم  ولی خواهشا این یکی رو نکن
شما خیلی درهم حرف می‌زنید. من اصلاً متوجه نمیشم راستش. بعد هم وقتی بیخودی راجع به دیگران حرف می‌زنید مجبورم ستاره‌دار کنم. این رو هم چون گفتید نکردم جز اون بخشش که اسم آوردید و درست نیست!
فال :)) بهش اعتقادی ندارم ولی در کل نمی‌فهمم تو سرتون چی گذشته! همین که قراره بیخیال بشید خدا رو شکر. خدا رحمت کنه جنابِ حافظ رو!

قشون‌کشی کدومه؟! :)) خودشون میان می‌بینن من که نمیرم بگم بیاید کامنت‌های ایشون رو ببینید.
عزیزم... از صمیم قلبم آرزو می کنم به آرزوت برسی :))
توقع نداشتی این رو بگم نه؟! خودمم شک دارم راستش. الان نمی‌تونم با اطمینان بگم ازش می‌گذرم. شاید همه تلاشم رو بکنم که بریم با هم. :)
درسته. یه کم جا خوردم با جوابت!
خیلی وقت بود می خواستم بپرسم می ترسیدم ناراحت بشی.
خواهرانه/ دوستانه می گم: از همین حالا بهش فکر کن. گاهی برای رسیدن به چیزی باید از چیز دیگه ای گذشت که متاسفانه احساساتی شدن و در لحظه تصمیم گرفتن باعث پشیمونی می شه که امیدوارم هیچوقت پشیمون نشی.
ان شاءالله هر چی که می شه برات خیر باشه :)
من اگه مهر برم مشهد دیگه هستم اونجا تا سالیانِ سال. اصلاً شاید حضرتِ عشق خودش مشهد باشه. :))

می‌دونم می‌دونم. خیلی ممنونم سوالت خیلی خوب بود چون اصلاً تا به حال بهش فکر نکرده بودم. دعا کن برام.

ممنونم ^_^
@ حمید
حرمت خودتون رو نگهدارید. شما راجع به من حرف زدید که منم توضیح دادم براتون و گویا هنوز نفهمیدید! و این مشکل خودتونه. لطفا از این به بعد بجای قضاوت و مسائل رو قاطی هم کردن، دقت کنید.
و من الله توفیق
شرمنده اینجا خیلی اذیت شدی :(
ما همه قاتلیم... مقتول یکبار در ذهن و چندبار در قلب...
آره...
الان اون در مورد من مینویسه اشکال نداره نه خخخخخخخخخخخ و من الله انصاف
شما اول شروع کردید مثلِ اینکه :/
یه کوچولو فکر کنید ببینید شما چی گفتید ایشون چی گفته اونوقت مشخص میشه چرا ستاره‌دار کردم!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
کلا از اول با من بد شدی چون *** **** **** **؟؟؟!!!
بسه آقا :/
بس کنید دیگه!
وای حوا! اینکه گفتی بودی می خواین برین شهر دیگه (البته جدا جدا) مشهده؟ نمی دونی چقققدر خوشحال شدم :))
ان شاءالله.

خیالم راحت شد چون همه اش می ترسیدم ناراحت شده باشی. به روی چشم، عزیز جان. به یادت بودن و دعا کردن، تنها کاریه که می تونم برات انجام بدم.
:)

+ حوااا! دشمنت شرمنده. دیگه نبینم اینجوری حرف بزنیا.
من وقتی با شما هم صحبتم، حال خودم و دلم خوبه :)) بقیه رو بی خیال. مهم نیست.
بله :))
دعا کن ^_^

نه بابا اتفاقاً خوشحالم که گفتی :)
قربانت :)

+ عزیزم ♡_♡
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** *** ** *** ***** ****** **** *** *** *** *** ** ***** ***
:|
چی میگی شما؟! :/
تو یه جور جواب میدی آدم از عذاب وجدان میخاد نیس شه چیکار کنم آخه من
شما روی رفتارتون کار کنید!
@ حمید
با شما بحث کردن نداره چون گویا خودتون نمی خواید که بفهمید.
فقط اینکه: واگذار به خدا. همین کافیه.
آروم باش :)
میگم الان خوبی یا نه دارم میمیرم آخه من اینجا بی خود و بی جهت؟؟؟؟؟؟؟

به خدا من معنیِ حرفاتون رو نمی‌فهمم -_-
حوای عزیز
بهتره دیگه جوابش رو ندی و واگذار کنی به خدا.
اینطوری آرامش داری.
مشکل اینه که من اصلاً درک نمی‌کنم ایشون چی میگه :|
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ***** ***** *** **** **** ***
نه!
احساس میکنم مثل همیشه سرِ کارم
من شما رو سرِ کار گذاشتم؟! :/
کدوم همیشه؟! :/
همیشه زندگیه مسخره ی خودمو میگم بیخیال خدافظ
:|
خدانگهدار
لزومی به درک نیست وقتی مهم نیست... هوم؟
پس بی خیال.
راه حلش تایید نکردن. یا اصلا بلاک کردن. اینطوری آرامش داری.

+ دلیل دیر جواب دادنم اینه که امشب خونه داداشم دعوتیم، می رم یه کوچولو آماده می شم، بعد میام وب ببینم چه خبره! باز دوباره آماده می شم و... این داستان ادامه دارد. ؛)
بله بله

نمیشه بلاک کرد :) اعضای بیان رو میشه بلاک کرد فقط.

+ عزیزم :)) خوش بگذره ^_^
حوااا! واسه همین دو گزینه گفتم دیگه... کلی. من باشم ها یا تایید نمی کنم و یا بلاک. خعلی بهتره.

+ قربونت :-*
کاری نداری؟ من دیگه برم...
آها. رفت دیگه. :)

+ فدایت ^_^
برو برو خیلی خوش بگذره :)
:)

+ خدا نکنههه *_*
تشکرات. مراقب خودت و خوبی هات باش :))
(:

+ ^_^
تو هم :))
چه توانایی ارزشمندی! من نمیتونم و کاش می تونستم!
سعی کنید :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** *** **** **** ** *** *** ** *** **** ** ***** **** *** ** * ******* ********** ** *** **** ****** **** * ***** **** **
** ***** **** ***** *** **** *** **** ** ******** ***** *** **** ** ***** ** *** ** ***** *** ***** *** **** ****
**** *** ** ** ** *** *** *****
*** *** *** ***** ***** *** **** ***** *** ****
**** **** **** *** **** ** **** ***** **** ***** ******* *** *** **** **** **** **** ** ** *** ** ***** *** ** ** **** *** *****
**** *** **** **** *** *** *** **** **** ** *** *** **** ****** ** *** ****** ***** *******
** *** *** *** *** *** *** ** ** **** **** *** **

من اصلاً به فال اعتقادی ندارم هر چند حضرتِ حافظ برام خیلی قابلِ احترامه.

لطفاً دیگه از اون الفاظ استفاده نکنید!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *** ****** *** *** ****** **** *** ** *** ****** ****
** ******* ** ** ****** ***** **** *** *** ** ** ** ** **** *** *** ** *** *** **** *** *** ********  ** *** ** ******* ** **** ** ** *** *** **** ******** ****
**** **** ***** * ****** **** ***
****** ***** ** **** ***

مگه میشه بخاطرِ چند کلمه حرف بیخیالِ امام رضا شد؟!
ببینید مشکلاتِ شما اصلاً به من ربط نداره. متوجه هستید؟! ربطی نداره.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** *** **** *** ** ** *** **** ******* *** ******
**** *** * *** ***** ** **** ** *****
*** ***** ** ** ** *** ***** **** ***** ** *** *** ** ***** **** *** *** *** ** ** ***** ** ** **** *** ****
**** **** *** *** *** ******** *** ** *** ****** **** *** ***
*** ** *** **** ****
** **** ** ****** ** **** **** ** ****** *** *****

خب فکر نکنید!
آخَر مَن که نِمیدانَم ساعَت چَند اَست و چوون در گُذَر
یا امروز چَندُمین روز از کُدام ماه اَست
یا شما را کِی برای بار نخست دیدم
آخَر مَن که نِمیدانَم خوابَم یا بیدار
آخَر مَن که نِمیدانَم تا شُما  
 به کُجای این شَهر بِدَوم
این بار که تو را دیدَ َم  
سَرَت را بُلَند کُن    مرا نِگاه کَن    و لَبخَند بِزَن !!
شایَد خدایِ نَکَرده بیدار باشم
شایَد این بار نای دَویدَن در مَن نَمانده باشَد
آخَر که می دانَد ؟؟
مَ َن که نِمیدانَم !؟!

:/
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** *** *** *** ***** ** ****** *** ****** *** **** ** **** ******* ***** **** ** ***** **** ***** **** *** * *** ** ***** *** ** **** **** *** ****** ** ***** *
**** *** **** **** **** **** ** *** *** ****** **** ******
****** *** **** *******

بله خیلی اشتباه کردید!
مثل اینکه حضور من دردسر ساز شد برات :((
همینطور سئوالی که ازت پرسیدم... معذرت می خوام. :((
نه عزیزم گفتم که این آقا چند وقتی هست که کامنت می‌فرسته. چند تا کامنتی که بعد فرستاده هم محتواش زیاد ربطی به سوالی که پرسیدی نداره.
راحت باش عزیزم :)
بازم میام ولی خدا کنه دیگه مزاحم نشم
ببینید آقا حمید من با کسی مشکلی ندارم. همیشه هم سعی کردم به همه احترام بگذارم مگر زمانی که طرفم حد و حدودِ خودش رو رعایت نکنه.
تنها زخمیه که زود ترمیم پیدا می‌کنه ... 
آره و آخرش هم آرامشه :)
سپاس عزیزم :-*
قربانت ^_^
آرامش محض! و پر از تجربه ...
دقیقاً
و اون تجربه‌‌ی آخرش چقدر مهمه...
"حوا پسندها" را نیز مشاهده نمودیم :)
این بخش "یادگاری" هم جالبه.
"ها" رو باید بردارم :)
جالبیش اینه که یه عده از دوستانی که یادگاری فرستادن الان قهر هستن با من :))
واقعا؟! آخه چلا؟
من قهر نمی شم... اصلا و ابدا کینه ای نیستم. دوست ندارم مسئله ای مبهم بمونه. با طرف مقابلم حرف می زنم تا سوءتفاهمات برطرف شه.
نمی‌دونم :)
آفرین دخترم :)
خب... یادگاری به من چی می دی؟!
تو باید به من بدی :)))
شما خیلیییییییییی خوبی لطفا به یه دنیا رحم کن و وبلاگ بنویس.
منِ دیوونه چطور میتونستم خودم رو بهتر بشناسم بدون این که خودم رو با صادقانه ترین کامنتا به شما معرفی نمیکردم
اما کاملا اتفاقی بود شاید یکی از بهترین اتفاق های زندگیم آشنایی با شما بود
دیگه به بزرگی خودتون ببخشید
شما سعی کنید از این به بعد هر وقت خواستید جایی کامنت بفرستید جملاتتون رو رسمی‌تر و مودبانه‌تر بنویسید.
نخیرم! مادر بزرگ جان ها به نوه ها یادگاری می دن! :دی
نقل و نبات و نخود کیشمیش هم می دن!
حوا! رفتی مشهد ان شاءالله، برام نخود بیاریا :)
سوغاتی مخصوص هم می خوام! از اون پاساژ معروفه :))
ضمن اینکه دعا یادت نره :)))
جای من حسااابی زیارت کن...
پارک ملت هم برو... ترن هم سوار شو به یاد من!

+ یاد حرف تاریخی دوستم افتادم: امام رضا جون بطلب بیایم پارک ملت! :)
باشه باشه :))
:)
حتماً :))
بستنی خوبه؟! :)))
محتاجیم به دعا عزیزم :))
اگه طلبیده بشم حتماً.
پارک دوست ندارم :)

+ عجب :))
:)))
آره خوبه :)
ان شاءالله که به خواسته ات می رسی.
چلا؟ من دوست دارم خیلی زیااات :)

+ هر بار یاد حرفش می افتم خنده ام می گیره :)
++ دوست دارم پاتوق شهرتون رو ببینم... جایی که از اون همیشگی خوشمزه نوش جون می کنی.
آب میشه که :(
ممنونم :) ان‌شاءالله...
از بچگی هم دوست نداشتم :)

+ دعای قشنگیه در کل :))
++ عکس دارم ازش اما فقط از یخ در بهشتِ اونجا :))
آره ولی خواستم بدونی من چه دخمل قانعی هستم :)
:)

+ آره. با یه تیر دو نشون زده! :)
++ به به... چه خوشمزه... شیکمو هم خودتی! :)
+++ خب دیگه گلم... مزاحم وقتت نمی شم. مراقب خودت باش :)
بله بله :)
(:

+ :))
++ تازه با طعمِ بلوبری *_*
+++ مراحمی جانم :) تو هم خیلی مراقبِ خودت باش عزیزم :)
ماشالله... 180 تا کامنت، 900 تا فالوور
به نظر میرسه شما خیلیا رو کشتید! :))
:|
از این به بعد شما حتی میتونید منو بلاک کنید ;)
وبلاگ ساختید؟! :|
وای خدا دارم میتِرکم از خنده! من چی نوشتم این جا ؟!!!!!!!!!!!؟
3 روز باهات حرف زدن کلا عوضم کرد ....
خُل بودَما من رسما .
باورت نمیشه این چرت و پرتا چقدر حرف حساب مینمود
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

:/
احساس میکنم مَست بودَم
دیروز عین دیوونه ها 100 تا کامنت گذاشتما
ولی همین همه ی متناتو خوندن عوضم کرد  
خیلی حس عجیبیه که یِهو متوجه میشی !!!
هفته ی قبل از این رمضونو تا عمر دارم از یاد نخواهَم بُرد!
چی بگم
ولی در اوج دیوانگی برات عین دیوونه ها شعر گفتم تو هم یادت نره :)))))))
:/
کامنتای دوتا پست بالایی مساوی بود و منم نظر دادم و مساوی موند. در نتیجه اینجا میگم با تاخیر  تولد قمری‌ت هم مبارک باشه :)
۵ رمضانه آرزو جان :))
خیلی ممنون ^_^
عه؟ خب پس این فرصت دارم رو دارم که به موقع هم تبریک بگم :)
آرزو ^_^
اوه اوه حوا :|
خوب شد اومدم وبلاگت!!!
میگم حوا من به هیچ وجه کپی نکردم! فقط دو جمله ازاستادت که از شکست پیروزی بسازید رو کپی کردم تو وردم که هروقت ناامید میشم بخونم :|
خواستم جلال کنی :| وگرنه بخدا من هیچ جا منتشر نکردم :/ فقط واسه اینکه به بهونه خوندن جمله انگیزشی نیام نت کپیش کردم و فقط هم خودم میخونم اونم تو ورد گوشیم که به حول قوه الهی دستم خورد ورده پاک شد!  !! ولی بخدا نه مطلبت رو جایی گذاشتم ونه به کسی نشون دادم !
اونایی که مطلب ملت رو کپی میکنن جایی میزارن واقعا کارشون تعصب باره :|
خلاصه حلال کن :(
کاکتوس جانم؟!
عیب نداره عزیزم. اتفاقاً خوشحالم که دوست داشتنی.
دیگه این حرف رو نزنی‌ها  :)
حوا من عذاب وجدان گرفتم :(
اخه با خودم گفتم من که نمیخام استفاده کنم مثل اینه که دارم میخونم تو وبلاگش فقط
ببخشید شرمنده
ولی بخدا بخدا بخدا جایی استفاده نکردم! حتی به کسی هم ندادم فقط تو گوشیم سیو کردم که داشته باشم بعضی اوقات بی انگیزه شدم بخونم که پاک شد اصلا :| :)
عیب نداره جانم :)
عذاب وجدان واسه چی؟! :| هر چقدر دوست داری کپی کن اشکال نداره که :)
سلام، بروز ترین مرکز اطلاع رسانی و اخبار
https://sorooshnews.com
:|
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:|
خنک آن قماری بازی که بباخت آنچه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر...
قمارِ زندگی...
زندگی خودش قماره
قمار کردن قمار ممکن نشاید...
شاید گفت قمار عشق
یا شاید قمار بودن...
بودن در محضر عشق
همه شاید...
مطالب جالبی دارین 
مطالبتونو دنبالتون میکنم
شنبه ۱۴ مهر ۹۷ , ۰۸:۰۰ میر پدرام خاتم نژاد پاکزاد
داداش گرخیدم با عنوان مطلبت.

پیروز باشی
داداش کیه؟!
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۵۰ محمدبوژمهرانی
سلام و درود ساییتون عالی مممنون از شما
جهت دانلود رایگان آموزش های آکادمیک روی علامت کنار  محمد بوژمهرانی کلیک کنید.
http://atsiz.ir/
ماشین ظرفشویی
يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۱۷ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

امان از وقتی که در خیالت بکشیش ولی خیالش در خیالت بمونه! 

خیال اندر خیال!

ذره ذره می میری خودت!  

نمیدونم ولی متن خوبی بود ی جورایی برای منم اتفاق افتاد همین چند روز پیش راستش 

فک میکنم دلم براش تنگ میشه ولی خب دیگه باید کشته میشد 

حس درس خوندن ندارم کنکور دارم ب جای متمرکز شدن رو درسم تو فکر ...

خودت رو واسه هیچ آدم‌نمایی اذیت نکن.

چه متن تلخی.....

عالی و بهترین مقاله بود ممنون از سایت خوبتون.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan