حتی وقتی می‌خنده

هوا خیلی سرد شده بود. تصمیم گرفتم به جای یک ساعت و نیم منتظرِ سرویسِ خوابگاه موندن و لرزیدن برم کتاب‌فروشیِ آبان که هم کتاب‌ها رو ببینم هم بالاخره یه جایی باشم که گرمه. همینطور که داشتم از کنارِ پیاده‌رو واسه خودم می‌رفتم و چاوشی توی گوشم می‌خوند «و نخ به نخ دهنم دود است»، یهو چشمم افتاد به یه پسربچه‌ی کوچولو که کنارِ پیاده‌رو نشسته بود و یه ترازوی آبی هم جلوش بود. موزیک رو قطع کردم و رفتم کنارش. با لبخندی که از پشتِ دو تا ماسک دیده نمی‌شد پرسیدم: «من بخوام خودم رو وزن کنم چقدر می‌شه؟!» خیلی آروم و مهربون گفت: «هر چقدر دوست داری.» از اونجایی که اکثرِ اوقات پولِ نقد همراهم نیست به سمتِ عابربانکی که همون نزدیکی بود حرکت کردم اما هزار مدل فکر اومد توی سرم که مثلاً اگه مامان و بابای معتاد داشته باشه و این پول‌ها رو ازش بگیرن خرجِ مواد کنن چی؟! یا اگه اصلاً پدر و مادری نباشه و یه نفر از امثالِ این کوچولوها سوءاستفاده کنه چی؟! نهایتاً تصمیم گرفتم توی اون هوای سرد واسش یه نوشیدنیِ گرم بخرم. چند دقیقه بعد با شیر کاکائو و چندتا کیک برگشتم پیشش. به دست‌هاش الکل زدم و گفتم حالا می‌تونی بخوری عزیزم. زمان متوقف و دلم خون شد لحظه‌ای که اشک توی چشم‌هاش جمع شد. با فاصله نشستم همون‌جا. شاید چون می‌خواستم بدونم دنیا از نگاهِ امثالِ یونس چطوریه. این که هر روز ساعت‌ها بشینی و زل بزنی به آدم‌های رنگارنگِ در حالِ عبور بلکه از هر بیست نفر، یک نفر به سمتت بیاد تا دستِ خالی برنگردی پایین‌ترین نقطه‌ی شهر.

بعد از اون شب، هر شبی که بتونم می‌رم پیاده‌روِ همون خیابون. اول می‌رم سمتش و حالش رو می‌پرسم و بعد همون همیشگی‌ها رو براش می‌خرم. بینِ خودمون بمونه. قند توی دلم آب می‌شه وقتی از دور من رو می‌شناسه و نگاهش می‌خنده. همیشه چند دقیقه خیره می‌شم به چشم‌هاش. غم داره. حتی وقتی می‌خنده.

 

واعاهایییییییی 

چرا پستات هم لبخند میاره هم چشمای پر اشک T-T

شاید چون زندگی هم همینه :)

خدا بگم چیکار کنه آدمایی رو که

با ضربه‌زدن به اعتماد مردم

باعث شدن ما آدما برای کمک‌کردن به هم‌دیگه

انقدر خودمون رو سوال‌پیچ کنیم

:(

 

مراقب باشین عادت نکنه

:(

متاسفانه چون قبلش چند هفته‌ای بخشِ اطفالِ بیمارستانِ روان بودم و مواردِ عجیب زیاد دیدم از این سوال‌ها زیاد میاد توی ذهنم :(

یونس برخلاف بقیه‌ی بچه‌های کار اصلاً از آدم‌ها چیزی نمی‌خواد. هیچ‌وقت نگفته پولِ بیشتری بده یا فلان چیز رو هم برام بخر. خیلی مظلومه...

خیلی کار خوبی میکنی :"((

کاش کارِ بیشتری می‌تونستم واسش بکنم :(

جامعه‌ای که افتخارش دست‌گیری از مظلوم بود، به چه روزگاری افتاده که برای کمک به آدمی که به وضوح نیازمنده مجبوری کلی حساب و کتاب کنی تا مبادا آسیب بزرگ‌تری وارد بشه...

دمت گرم که لبخند روی صورت یه «انسان» (جدای از سن و سال و قد و قواره‌اش) می‌نشونی :)

حالِ جامعه‌مون اصلاً خوب نیست...

خیلی ممنونم :)
چه حرف ها و درد هایی داریم از بچه هایی که بخاطر دلایل مختلف به این روز دچار شدن
واقعا این کار قشنگت ستودنیه
مدت‌هاست به این فکر می‌کنم چه کاری از دستمون بر میاد براشون انجام بدیم...

شما لطف دارید :)

منم امروز یه پسر بچه همین قدو قواره ای دیدم زباله جمع میکرد

درد داره چقدر :(

چقدر این پست هم حس خوب داشت هم غم:)

راستی مگه خوابگاهتون بازه الان؟

:)
آره. کلاس‌هامون مجازیه ولی بیمارستان رو باید بریم.

وای=)

یکی از بهترین پستایی بود که هم تونست لبخند روی لبم بیاره هم باعث بشه از احساسات مورمورم بشه=) خوشحالم که این حس خوبو باهامون به اشتراک گذاشتی=)) 

^_^

خوشحالم که دوست داشتید :)

حیف بقیه این جور بچه ها :( 

بیشترشون هم می گن هر چقدر دوست داری بده . خیلی مهربونن انگار هیچی براشون مهم نیست .....نمی دونم چی بگم ؟! 

 کار خیلی خوبی می کنین :"))) 

شاید چون جاشون توی پیاده‌رو و کارشون دست‌فروشی نیست. از یه جایی به بعد انگار هیچی دیگه مهم نیست...

^_^
سه شنبه ۱۳ آبان ۹۹ , ۱۹:۳۲ آقای سر به‍ راه

:))

درود :)
سه شنبه ۱۳ آبان ۹۹ , ۱۹:۳۵ پلڪــــ شیشـہ اے

جان 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

با رعایتِ پروتکل‌های بهداشتی بیاید بغلم :((

آدم چشم داشته باشه از این‌جور آدما زیاده...  البته به شکل‌های مختلف، صرفاً گوشه خیابون نیستن گاهی مغازه دارن، مثلاً اینجا یکی میوه و سبزی فروشی داره. انواع شکلا داریم و چه بسا بیرون خونه حالشون خوب باشه و معلوم نباشه اما توی خونه خبرای خوبی نباشه. گاهی برای چند ده هزار تومن می‌مونن... و گاهی حتی زندگی مشترکشون خراب می‌شه...

 

اینکه آدم نه خودشو بالاتر ببینه نه احساس تعلق داشته باشه، باعث می‌شه خیلی خوش رفتارتر باشه.

همینطوره.

چرا حس می‌کنم این جمله‌ی شما کنایه داره؟!

کلاً من هرچی می‌گم از دید شما کنایه محسوب می‌شه :)

نه، کنایه‌ای نبود.

:)

قند تو دل ما هم آب شد که(((:

دمتون خیلی گرررم. مرسی که مهربونی

:))
ممنون که این اندازه لطف دارید :)

منم یه ابراهیم می شناختم . با علیرضا بهش درس یاد میدادیم و یه بار که تولد علیرضا بود براش کیک بردیم . یه بار اومد نشست گفت برام ساز بزنید و ما ساز زدیم و لبخند زد.

الان نیست دیگه. مهاجرت کردند و من هروقت از اون نقطه رد میشم, نگرانش میشم...

الهی ^_^
چقدر شیرین و مهربون و قشنگ :)

راستش منم نگرانِ روزی‌ام که برم و ببینم همون جای همیشگی ننشسته...
سه شنبه ۱۳ آبان ۹۹ , ۲۰:۴۶ رویای نیمه شب پاییز

اشک توی چشمام حلقه زد... همیشه در مقابل کودکان ستمدیده کم میارم. عمیق‌ترین حزن و اندوه‌های من، همیشه از طرف کودکان بوده. از شما متشکرم به خاطر این کارِتون؛ و امیدوارم طوری بشه که دنیا جای بهتری برای کودکان باشه و این کودکان در آینده به جاهایی برسن که خاطرات بد این دوران رو فراموش کنن. هرچند بعید می‌دونم فردی که به وقتش نه تنها کودکی نکرده، بلکه توی شرایط بد هم بزرگ شده باشه، در آینده بتونه همه جانبه خودش رو خوشبخت حس کنه! و همیشه یه زخم التیام ناپذیر توی قلبش داره...

یه آمینِ بلند واسه دعای قشنگتون :)

بله معمولاً ضربه‌های بدی به این بچه‌ها وارد می‌شه که می‌تونه کلِ زندگی و آینده‌شون رو تحتِ تاثیرِ خودش قرار بده. کاش دنیا جای بهتری بشه...
سه شنبه ۱۳ آبان ۹۹ , ۲۱:۳۰ فاطـــღـــمـه ツ

ای خدا خودت کمک کن :(

:(

غصه‌ام گرفت.

ممنونم ازت بابت لبخندی که به لب یونس میاری و گرمایی که به قلبش می‌بخشی. 

کاش میشد کارهای بزرگ‌تری براشون بکنیم.

ببخشید که ناراحتت کردم عزیزم :(
^_^
کاش بشه واقعاً.

خدا به همه ی بچه های مظلوم و ستم دیده کمک کنه و دستشونو بگیره ممنون از پست قشنگت.

نگاهت قشنگه :)

تو هیچ وقت تکرار نخواهی شد .

حوا و یا صنما 

امید وارم سالم و سلامت باشی.

خیلی ممنون :)
چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۹ , ۰۷:۳۹ شرکت آب پاکسازان

صنم جان به سایت ما هم سر بزنید لطفا

:)

چقدر قشنگ ^_^

خدا خیرتون بده :)

نگاهتون زیباست :)

قبول باشه (:

راستش نمی‌دونم باید در جوابتون چی بگم :)

میدونین چی بیشتر از دیدن این بچه ها درد داره؟ دیدن اینکه افراد بدون توجه و بی ملاحظه از کنارشون رد میشن. کار خیلی خوبی کردین. من که خودم واقعا خوشحال شدم با خوندن این مطلب حتما آقا یونس هم خوشحال شده :) وقتی دیروز این رو میخوندم کم مونده بود گریه کنم! ای کاش روزی برسه که هیچکس به نیاز های اساسی محتاج نباشه و همه نسبت به هم بی تفاوت نباشن. ممنونم ازتون و ان شاء الله خدا تو سخت ترین اوقات زندگیتون یاری گر شما باشه.

بله خیلی.
یه شب تقریباً یک ساعت با فاصله‌ای که توی عکس مشخصه به آدم‌ها نگاه می‌کردم. بعضی‌ها حتی یکم مکث می‌کردن و می‌رفتن. شاید چون مثل من ذهنشون پر از سوال‌هایی بود که اون‌ها رو واسه کمک دچارِ تردید می‌کرد.
:)
ان‌شاءالله
خیلی ممنونم بابتِ لطفی که نسبت به من دارید :)

ای جان :))

چه کار خوبی کردی :) آدم با این کارا حالش خوب میشه :)

راستی دانشگاهتون مجازی نیست ؟

(:
آره حسِ خوبش تا مدت‌ها می‌مونه با آدم :)
کلاس‌ها مجازیه ولی بیمارستان رو مجبوریم بریم.

:(

 

دمت گرم صنما جان مهربون... 

مهربونی از خودته عزیزترینم :)

چه حس دوست داشتنی...⁦ :-)⁩

در یک زمانِ پر استرس این متن و حرکتتون واقعا آرومم کرد...که هنوز زندگی به شکل خوب و آرومش جریان داره اگه بخوایم ...

:)
خدا رو شاکرم بابتِ انتقالِ حسِ خوب :)
اگه بعد از خوندنِ این پست حتی یک نفر هم که شده بیشتر به بچه‌های گوشه و کنارِ خیابون توجه کنه من به هدفم رسیدم.

سلام صنما

من mn هستم

 

متنت خیلی خوب بود

ممنون که این تجربه رو نوشتی

اشک تو چشمام جمع شد

چند شب پیش برای من هم پیش اومد میفهمم حست چیه

 

چقدر قشنگ که خواستی دنیا رو از دید اون هم ببینی

این که رفت و آمد هزاران نفر رو میبینن بلکه یه نفر بره پیششون تاحالا بهش فکر نکرده بودم ممنون منو وادار به فکر کردی...

سلام :)

خوبی از خودته
خواهش می‌کنم :)

همون ماجرای راه رفتن با کفش‌های دیگری قبل از قضاوتِ نحوه‌ی راه رفتنش...

ترازوی یونس آبیه :)

شاید خنده‌دار باشه
ولی
منتظرِ روزی‌ام که از خواب بیدار بشم ببینم چاوشی «جهان کران به کران آبی» رو هم به شاهکارهاش اضافه کرده :)

زیبا..

لطف دارید :)

حس و حال عجیبی داره...

حسِ خوبیه :)

صنمای مهربون ما..

:)

 

کاش روزی برسه که این بچه‌ها از قاب قشنگتری دنیای اطرافشون رو نگاه و لمس کنند...

ساداتِ قشنگِ ما :)

ان‌شاءالله...
جمعه ۱۶ آبان ۹۹ , ۱۹:۰۹ خرید لایسنس نود 32

کاش هیچ فقیری در هیچ جای دنیا پیدا نشه...

فکر کنم قراره همچین روزی برسه فقط شاید ما دیگه زنده نباشیم.

خیلی زیبا بود . من مطالب وبلاگتونو همیشه دنبال می کنیم. با ارزوی موفقیت های بیشتر

به نا هم سری بزنید بیوتی مارکت

زیبا خوندید :)
شنبه ۱۷ آبان ۹۹ , ۰۸:۲۳ کیمیا مهاجر (پرستوی عاشقِ سابق)

سلام صنما بانو

دلم برات تنگ شده بود.

ممنون که نوشتی

سلام و درود
دل به دل راه داره :)
^_^

عزیزم ... چقدر خوش حال شده ...

مرسی ازت :)

:)
قربانِ شما :)

هعییی

جای این بچه اینجا نیست...

:(

امیدوارم این روند ادامه نداشته باشه واسش :(

مهربون :))

کم پیدا شدی !!

 

ای کاش روزی برسه تو دنیا هیچ بچه مظلومی به خاطر نون شب یا هر چیز دیگه ای تو خیابون آواره نباشه 😔

مهربونی از خودته :)
درگیر بودم.

ان‌شاءالله...

عزیزم چقده مهربونی☹️

مهربونی از خودته :)

قشنگم...

خدا یونسو دوست داشته که تو اونروز از اونجا رد شدی!

تو خیلی دوست داشتنی ای با این پستت.

میدونی که خودش هزار برابرشو بهت برمیگردونه ؟!

 

عزیز دلم :)
^_^

واقعا زیبا و خلاقانه بود . ممنونم

:)
چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹ , ۰۸:۰۶ محمدرضا مهدیزاده

سلام :) 

 

یاد شعر "الفبای درد" از مرحوم امین پور افتادم، اونجا که سروده : 

"درد نام دیگر من است 

من چگونه خویش را صدا کنم؟!"

روزگار دشواری شده...! 

سلام و درود :)

به امید زنده‌ایم...

"غم داره. حتی وقتی می خنده." :((

سلام بیتا جان
کامنت‌هات رو خوندم :)

یه راه ارتباطی بفرست صحبت کنیم.

چقدر این حس قشنگه:) علاوه بر یونس خودتون هم خوشحال میشین:)

 

ای کاش کارای بیشتری بود که می تونستیم براشون بکنیم. خداروشکر کنید که باعث شدید لبخند رو لبای یه پسر کوچولو بیارید^^

+

چه رشته ای می خونید؟

هر اندازه عشق بدی همون اندازه عشق می‌گیری :)

ای کاش روزی برسه که به کمک ما احتیاجی نداشته باشند.
چشم ^_^

چطور مگه؟ :)
شنبه ۲۴ آبان ۹۹ , ۱۸:۳۶ آویزووووووووون

سلام 

چ کار خوبی کردی...

سلام :)

بهترین کار رو انجام دادین. من  لینک پست یکی از دوستانم رو براتون میزارم مطالعه کنید . بنظرم برتون مفید باشه:)

http://dreamscometrue.blogfa.com/post/109

مچکرم مطالعه می‌کنم حتماً :)

سلام دوست عزیز

 

برات آرزوی اوقات خوب و خوشی دارم. وبلاگتون زیباست

سلام و درود

ممنونم :)

خیر ببینید :)

تشکر :)

خیلی قشنگ بود، هم کارتون و هم متنتون.

قشنگ خوندید :)

سلام حوا جان

خوبی عزیزم؟

سلام رفیق جان
قربانت. شما خوبی؟ :)

وبلاگتون حس فوق العاده ای بهم میده، ترکیب چاوشی و رنگ آبی و مولانا و حافظ و عشق و... زیباست واقعا. از بی بی دو عالم میخوام شما را رو به آرزوهاتون برسونه.

التماس دعا 

خیلی خیلی ممنونم :)
همچنین
محتاجیم به دعا

هزاران آفرین بر دل پاک ات....

کاش هزار تا بودی شما

ممنونم بابت لطفتون :)
شنبه ۸ آذر ۹۹ , ۱۲:۳۹ خرید آپارتمان

وبلاگ خیلی خوب و مفیدی دارید، هیچ وقت وبلاگی به این خوبی ندیده بودم، متشکرم بابت مطالب

لطف دارید :)

خیلی زیبا و دلنشین.ممنون

:)

چ مظلوم

چ غریب

هعی...

 

سلام.

:(

سلام و درود :)
سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹ , ۰۹:۵۵ قاسم صفایی نژاد

بعضی از این بچه‌ها خیلی خودساخته هستند با همه اون شرایطی که دارن

دقیقاً

سلام خوشحال میشم به منم سر بزنید

سلام :)

سلام وقتون بخیر باشه

وبلاگ عالی دارین 

حتما به ولاگ بند سر بزنید

مطالب در مورد مانتو و استایل زنانه

http://jerka.blog.ir

https://mantojerka.com

سلام :)

عالیی دنبال شدید دنبال کن لطفا 

اگر میشه یک سری به سایتم بزن هیچ کس نگاه نمیکنهہ:(

قالب وبلاگتون مشکل نداره؟

زندگی به همین لطف های بی انتظار قشنگِ 💕

کارت حرف نداشت👌

^_^
دوشنبه ۲۴ آذر ۹۹ , ۱۵:۱۷ 🍃̨ مۘــڔٻۧــمۘ 🍃.

حال خیلی خوبی داره ،اون لبخندی که با دیدنت میزنن بهترین حس دنیاست :)

دلم براش تنگ شده واقعاً :(

سلام ، من میخوام کسب و کار اینترنتی راه بندازم ، ولی اطلاعات زیادی درموردش ندارم.
از کجا می تونم در مورد کسب درآمد اینترنتی اطلاعات کافی بدست بیارم ؟ میشه لطفا راهنماییم کنید

سلام
عجب :)
چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ , ۱۳:۳۱ ♔مِّحِّمِّدِّ مِّمِّقِّاِّنِّیِّ♔

سلام عجب وبی دارین خوشم اومد افرین😍

تشکر :)

غم‌انگیز و امیدوارکننده

(:

خیلی عالی بود وبلاگتون درود 

:)

چقدر زیبا بود، ممنون از شما

زیبا خوندید :)

توی چشمام اشک جمع شد... دنیا به آدمایی مثل شما نیاز داره

همه با هم باید دنیا رو جای بهتری کنیم :)

عالی بود.

عالی خوندید :)

سلام شاید وبلاگ مرتبط شما نباشه ولی از کیفیت مطالب شما خوشم آمد

موفق باشید

سلام :)
سلامت باشید.

وای من .... من واقعا نمیدونم چی باید بگم !!! واقعا تحسینت میکنم . از صمیم قلب !

لطف داری شما :)

دلنوشته های زیبایی دارید آدم از خوندنش سیر نمیشه و دوست داره همشونو بخونه موفق باشی دوست خوبم

لطف دارید :)
شنبه ۱۳ دی ۹۹ , ۰۸:۲۹ زهراسادات حسینى تبار

چه خوب که مهربونی رو یاد میدی :-)

عزیزم ^_^

با دیدن اینجور صحنه ها و یا خوندن این مطالب به شدت حالم بد میشه، گاهی وقتا حس میکنم زندگی ما انسانها خیلی پوچه، چرا باید فقیر و غنی وجود داشته باشه؟؟ چرا؟

نباید باشه ولی حالا که هست خیلی عالی می‌شه که مراقب هم باشیم :)

پیج ما رو هم دنبال کنید

:)
شنبه ۲۷ دی ۹۹ , ۱۸:۳۸ محسن دیناروند

با سلام. با سوالی مهم به روزم. منتظر پاسخ شما در وبلاگم هستم. در صورت علاقمندی به تبادل لینک اعلام فرمایید. با تشکر. 

سلام :)

بسیار متن زیبایی بود سپاس

(:

خیلی قشنگ بود عزیزم

قشنگ خوندی شما :)
يكشنبه ۵ بهمن ۹۹ , ۲۰:۴۳ محمدرضا فلاح تفتی

همتتان مستدام

:)

سلام ممنون از وبلاگ قشنگتون، خوشحال میشم از وبلاگ بنده هم دیدن فرمایید

سلام :)

اگه روزی دختردار شدم،. امیدوارم مثل شما اینقدر خوب بنویسه.

متن خیلی خوبی بود و ناراحت کننده

لبخند عمیق :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

با سلام
1000 نفر بازدی در روز به مدت یک ماه را از سراسر جهان داشته باشید
---
فقط 25 هزارتومن
آیا میدونستی که بازدید روزانه از سرار جهان و بازدید روزانه میتونه باعث افزایش سئو و رتبه وبلاگ یا سایت شما بشه ؟؟؟
با من از طریق واتساپ یا اس ام اس در ارتباط باشید ... نصف مبلغ پیش و نصف دیگر پس از رضایت شما دریافت می شود ....
من به شما کمک میکنم سریع تر محصولاتتونو بفروشین و سریعتر معروف شید ...
---------------***********--------------
طارحی بنر و گیف بنر برای تبلیغات و فروش محصولات شما فقط با 20 تومن با 3 با اصلاح و با خواسته های شما .... همگام سازی قالب سایت با خواسته های شما ...
با تشکر

سلام :|

خیلی زیبا و با مفهوم بود

:)

خدا کمکشون کنه

چه قشنگ :))

 

(:

همیشه پست هات تو اوجه :))

افتخار میکنم از اینکه میتونم متن هاتو بخونم :))

خیلی لطف داری عزیزم :)

سلام مطالب جذابی دارید مخصوصا این داستان زیبا

بسیار متن زیبایی بود

عالی

جمعه ۱۷ ارديبهشت ۰۰ , ۰۱:۱۷ دانلود ویدیو از یوتیوب در اندروید

چقدر زیبا 

:)

لبخند با اشک توی چشم نمیدونم تضاد قشنگیه یا نه :)

 

خیلی قشنگ :)

سلام و عرض ادب 
من یکی از دنبال کننده های وبلاگ شما هستم 
باید بگم قلم فوق العاده قوی ای دارید و نوشته هاتون بقدری زیباست که من ساعتها وقتم صرف خوندن این مطالب زیبا میشه 
واقعا دستمریزاد 
همیشه موفق و موید باشید 
با تقدیم احترام 
خواننده ی پر و پا قرص شما . 
تارا 

سلام و درود
لطف دارید :)

چه خوب نوشتید

سلام

خداقوت
خوشحال میشم بیایی وبلاگم روی مطلبی که دوست داری نظرتو بفرستی
http://parvanehaye-ashegh.blog.ir/

اولین نفری باشید که از جشنواره مشتری رایگان تبلیغ انبوه واتساپی استفاده میکنه...

◼️تمایل دارین جا نمونید همین الان تماس بگیرید.

iranWhatsApp.com

سلام وقت بخیر، مثل همیشه عالی

ممنون از نوشتار خوب پر محتواتون

چقدر حس خوبی داشت :)

عالی بود

هم خوشحال شدم و هم ناراحت اما دنبال کننده کار هاتون هستم ممنون از سایت خوبتون.

بسیار زیبا بود ممنون از سایت عالی و بینظیرتون.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan