چهل روز شکرگزاری

نمی‌دونم نویسنده‌ی کدوم وبلاگ شروعش کرده و از کی شروع شده و چند نفر شرکت کردند. حتی نمی‌دونم برای نوشتنش باید دعوت می‌شدم یا نه. فقط تهِ دلم مثلِ یه دختر بچه‌ی دو ساله با موهای خرگوشی که یه عروسک هم‌قدِ خودش پشتِ ویترینِ یه فروشگاهِ بزرگِ اسباب‌بازی دیده، بالا و پایین پرید و خواست منم شروع کنم به نوشتن تا یادم بمونه دنیا هنوز هم خوشگلی‌های خودش رو واسه شکرگزاری داره. پس بسم الله :)

 

روزِ اول

به وقتِ آخرین روزِ آخرین بهارِ قرن، بخاطرِ بهبودیِ کاملِ داداش و برگشتِ آرامش به خونه شکر.

 

روزِ دوم

بخاطرِ حسِ خوبِ مرورِ خاطراتِ بچگی وقتی اتفاقی متوجه شدم شبکه فارس داره دایه مکفی رو پخش می‌کنه و تماشای احتمالاً ششمین بارِ اون شکر.

 

روزِ سوم

بخاطرِ حضورِ سایه‌‌ی سر، پدربزرگ جانِ گوگولی و قشنگم که همیشه اولین کسی هست که روزِ دختر و تولدم برام پیامِ تبریک می‌فرسته شکر.

 

روزِ چهارم

به چشمام خیلی بدهکارم. توی بازه‌های مختلف زیاد گریه کردم. یه وقت‌هایی هم زیاد بیدار موندم و نوشتم و خوندم و خوندم و خوندم. بخاطرِ ضعیف نشدنِ چشم‌هام و دیدنِ درخت‌های انارِ خونه‌ی سید شکر.

 

 

روزِ پنجم

بخاطرِ ماکارونی با ته‌دیگِ سیب‌زمینی و سالاد شیرازی شکر.

 

روزِ ششم

گاهی فقط فکر می‌کنی همه چی خیلی خوبه و تو هم خیلی آدمِ محکمی هستی. می‌گذره و می‌گذره تا بالاخره می‌رسه روزی که باید حالت خوب باشه اما از درون متلاشی می‌شی! باید مُسکنی باشه. همون که گوشه‌‌ی دنجِ پلی‌لیسته. در آستانه‌ پیری. غمت بخیر، شبت نیز. بخاطرِ هم‌عصر بودن با چاوشی شکر.

 

روزِ هفتم

خودش نمی‌دونه یعنی تا حالا بهش نگفتم که وقتی با دلخوری از جزئیاتِ رفتارِ روزِ قبلِ صنما گله می‌کنه، بیشتر و بیشتر به دل می‌نشینه چون صنما خیالش راحته که دست‌های سید تا ابد از قلبش محافظت می‌کنه. بخاطرِ حضورِ همیشگیِ پر از آرامشش شکر.

 

روزِ هشتم

بینِ نمازِ مغرب و عشا نشسته بودم سرِ سجاده و به امتحانِ فردا فکر می‌کردم که حس کردم بابا کنارم ایستاده. پرسید بعدِ نماز دعا هم می‌کنی؟! نگاهش کردم. دیدم داره لبخند می‌زنه. قبل از اینکه عکس‌العملی نشون بدم پیشونیم رو بوسید و رفت. بخاطرِ دخترِ همچین پدری بودن شکر.

 

روزِ نهم

بخاطرِ نتیجه‌ی خوبِ امتحانِ تنفسِ امروز بعد از کلی اذیت شدن واسه نوشتنِ جزوه و استرسِ شدید بابتِ زمانِ کمِ امتحان شکر.

 

روزِ دهم

یکی از بزرگترین اتفاقاتی که می‌تونه انرژیِ یک هفته تا یک ماهِ منِ تحلیل‌رفته‌ی مچاله‌‌شده‌ی ایامِ امتحانات رو تأمین کنه، اینه که بفهمم کسی که فکرش رو هم نمی‌کردم به یادم بوده و حالم براش مهم بوده. بخاطرِ مهربونیش شکر.

 

روزِ یازدهم

اگه حقیقتِ خواب این باشه که روح تا بی‌نهایتی که دل می‌خواد از جسمِ به بند کشیده شده فاصله می‌گیره باید بگم امروز روحم یه دلِ سیر زیارت کرد. بخاطرِ خوابِ فوق‌العاده‌ی عصر شکر.

 

روزِ دوازدهم

درسته که جهانِ من کران به کران آبیه اما خب مرکزِ ثقلش رنگی رنگیه. خودکارهای رنگی‌رنگی، دفترچه‌های رنگی‌رنگی، کتاب‌های رنگی‌رنگی و یک عالمه مداد رنگی. بخاطرِ حسِ خوبِ بوی کاغذ و رنگ شکر.

 

روزِ سیزدهم

وقتی هر کاری می‌کنی نمی‌شه، نمی‌شه که نمی‌شه که نمی‌شه، دقیقاً یک قدم با «شدن» فاصله داری اما فکر می‌کنی نمی‌شه. بخاطرِ تموم شدنِ نوشتنِ مقاله شکر.

 

روزِ چهاردهم

یه روزایی هم سخت می‌گذرن و من رو تا مرزِ بریدنِ نفس پیش می‌برن. اینطور وقت‌ها به این فکر می‌کنم که من خیلی سخت‌تر از این‌ها رو هم پشتِ سر گذاشتم پس می‌گذره. نفسِ عمیق! بخاطرِ تموم شدنِ سختی‌های امروز شکر.

 

روزِ پانزدهم

وقتی به هر دلیلی ناراحتم دوست دارم تنها باشم. کم‌حرف‌تر از همیشه می‌شم و ارتباطم رو با دنیای اطراف قطع می‌کنم. منتظر می‌مونم تا یه دلخوشیِ حتی شده خیلی کوچولو خودش رو نشون بده تا از لاکِ خودم بیام بیرون. بخاطرِ زیبایی‌ِ معرکه‌ی درخت‌ها بعد از آب دادن بهشون که شد دلخوشیِ امروزم شکر.

 

 

روزِ شانزدهم

داشتنِ دوستی که در عینِ مهربونی، خیلی مغروره اتفاقِ جالبیه. حالا اگه اون دوست قلمِ فوق‌العاده‌ای هم داشته باشه که دیگه حرف نداره. نتیجه‌ش می‌شه باز کردنِ تلگرام و مواجه شدن با یه متنِ بی‌نظیر که دوستِ مغرورت به جای «دلم برات تنگ شده» نوشته. بخاطرِ وجودِ «دلی» که برام تنگ می‌شه شکر.

 

روزِ هفدهم

امروز گویا روزِ جهانیِ بوس بود. درسته که بخاطرِ کرونا و مسائلِ دیگه خیلی از هم دوریم و بوس هم که این روزها حکمِ مرگ داره اما بوسِ ضدعفونی‌شده‌ی مجازی شده دلخوشیِ این روزهامون و انگیزه واسه ادامه دادن. بخاطرِ وجودِ فضای مجازی شکر.

 

روزِ هجدهم، نوزدهم، بیستم و بیست و یکم

می‌گن وقتی دلیلی واسه شکرگزاری پیدا نکردی، نبضت رو بگیر. یه وقتایی اونقدر اتفاقاتِ بد، بی‌وقفه شبیخون می‌زنند به آرامشِ روزهات و کلِ زندگیت که از خدا چیزی جز مرگ نمی‌خوای! واسه همین دیگه حتی زدنِ ضربانت هم نمی‌تونه دلیلی باشه واسه شکرگزاری. الان که همه چی به لطفِ خدا بهتر شده و آرامش برگشته، وقتی با اعصابِ آروم خوب به این چند روز فکر می‌کنم، می‌بینم سید، تنها کسی هست که هر لحظه نگران و مراقبم بود. من به معجزه و انرژیِ فوق‌العاده‌‌ی دعا شدیداً معتقدم. دعاهای سید درست مثلِ دست‌هاش، «قلبم» رو بغل کرد و «روحم» رو شفا داد. بخاطرِ زدنِ ضربانِ نبضِ سید شکر.

 

روزِ بیست و دوم

از وقتی یادم میاد، یکی از دلخوشی‌های نسبتاً کوچولوی زندگیم بستنیِ معجون و شیرینیِ دانمارکی بوده. هر وقت می‌شینم یه گوشه جزوه‌هام رو ورق می‌زنم و حس می‌کنم دونه‌دونه علائمِ بیماری‌هایی که نوشتم رو دارم، مامانِ جان نهایتاً تا یک ساعت بعدش با شیرینی واردِ اتاقم می‌شه. بخاطرِ شیرینی‌های خیلی خوشمزه‌ی قنادیِ نزدیکِ خونه شکر.

 

روزِ بیست و سوم

شاعر می‌فرماید: همیشه لحظه‌ی آخر خدا نزدیک‌تر می‌شه. مثلِ وقتی که بخاطرِ حالِ بدِ مادر، همون مادری که شبِ تولدت، قبل از فوت کردنِ شمع‌های روی کیک آرزو کردی مرگت زودتر از مادر باشه چون تو حتی طاقتِ اخم کردنش رو نداری چه برسه به درد کشیدنش، نتونستی درس بخونی و تا حذفِ درس جلو رفتی اما بالاخره تسلیم شدی و فشرده شروع کردی به خوندن و در عینِ ناباوری بیست شدی. بخاطرِ نمره‌ی بیستِ امروز شکر.

سلام:)

میگن اگر کاری رو 40 روز مستمر انجام بدی تبدیل به عادت میشه...!

 سلام و درود :)
و دقیقاً به همین دلیل تصمیم گرفتم ۴۰ روز انجامش بدم.

چه زیبا !

نگاهت زیباست :)

سلام 😊👋

اینو فاطمه "بلاگی از آن خود" شروع کرده ^_^

۳۰ روز شکرگزاری بود :دی

فکر کنم دعوتم نمیخواست چون منم بدون دعوت نوشتم 😁

خوش اومدی صنما بانو 😍😘

سلام حدیث جان :)
ممنون که گفتی عزیزم :)
بله در جریانم :)
خیلی هم عالی. بس که دعوت شدم به چالش‌های مختلف و شرکت نکردم فکر کنم دیگه کسی دعوتم نکنه :)) البته شرایط برام مناسب نبوده واسه هر کدوم.
خیلی ممنون عزیزِ مهربونم ^_^

شکر :)

خیلی خوبه این انتشار و انعکاس حال های خوب کوچیک، خوش اومدی:)

(:
آره خیلی.
ممنونم رفیق جان :)

:)

از وبلاگ فاطمه خانم :)

ممنونم :)

سلام 

منم میتونم باشم؟؟

سلام و درود
اگه منظورتون شرکت کردن هست بله چرا که نه :)

خیلیم خوب:)

 

منم باید این روزا شروع کنم، البته مثل تو چهل روزه که به عادت تبدیل بشه برام.

(:

بی‌صبرانه منتظرِ شروعت می‌مونم :)

چه عالی موفق باشی عزیزم ^_^

 

سلامت باشی فرناز جانِ عزیزم ^_^
يكشنبه ۱ تیر ۹۹ , ۰۰:۵۸ محمدرضا مهدیزاده

تیتر شکرگذاری بیتی از حافظ رو خاطرم آورد . 

 

یک عمر شکرگذاری و عذرخواهی به خداوند بدهکاریم .

خدا عاقبت همه رو بخیر کنه انشاءاللّٰه :) 

التماس دعا . 

:)

همینطوره...
ان‌شاءالله :)
محتاجیم به دعا مخصوصاً زمان‌هایی که می‌رید حرم.

سلام :)

خدا رو شکر D: ان‌شاءالله همیشه در سلامتی کنار همدیگر باشین :) 

سلام عزیزم :)
خیلی ممنونم مهربون‌ترین :)

برای من تا اینجا خیلی خوب بوده و از اون فضای فکری ناامیدانه‌ و خیلی غرغروتری که قبل از شروعش داشتم تا حدی فاصله گرفتم. :)

امیدوارم برای تو هم عالی باشه :) :*

چقدر عالی :)
کاش همه غرغروها مثلِ تو بودن :))

خیلی ممنون عزیزِ دلم :)

:)) اگه مدت طولانی غرغرهایم را می‌شنیدی اینجوری نمی‌گفتی :دی

قربانت :*

عزیزم :))

^_^

40 روز اخلاص در رفتار برای رسیدن به خدا کافیست :)

 

40 روزتون خدایی :)

بازه‌ی ۴۰ روز هم در علمِ روانشناسی خیلی روش تاکید شده هم در دین :)

خیلی ممنونم :)

من اصلا ندیدمش! 

 

یا... 

 

یه ذره شبیه اون بچه های تخسیه که یه پرستار زشت گرفتن براشون و با هرکار خوب یه خالی زیگیلی ازش کم میشد آخرش هم باباشون خدمتکارشون رو گرفت. اگه اون باشه که عالی بود :)

دقیقاً همینه و خوشحالم که دیدیش :)
امروز هم قراره بازگشتِ دایه مکفی پخش بشه :))

ندیدمش؛|من با شروع امسال هرشب شکرگزاری نوشتم تاحالا شاید دوسه شر از اول سال ننوشتم

گوگولیه :)
چقدر عالی سمیرا ^_^
امیدوارم تداوم داشته باشه و در ادامه‌ی این شکرگزاری کلی اتفاقِ معرکه در انتظارت باشه :)

خیلی عالیه

منم دوست دارم انجامش بدم فقط منتظرم امتحانات  لعنتی تمام بشه 😪😭😭بعد امتحانات منم انجامش میدم خیلی کار قشنگ و خوبیه واقعا

ان‌شاءالله موفق‌ترین باشی مهربون جان :)
زود تموم می‌شه غصه نخور جانم :) منم دارم به لحظاتِ ملکوتیِ امتحانات نزدیک می‌شم :|
يكشنبه ۱ تیر ۹۹ , ۲۲:۳۵ آقای سر به‍ هوا

میخوام تو این چالش شرکت کنم و هر روز صبح زود ساعت ۱ ظهر که از خواب بیدار میشم با ذوق بیام بیان و بنویسم « خدایا شکرت»

 

هار هار هار :))

بخندید بامزه بود:|

قطعاً یکی از دلایلِ شکرگزاریِ من طیِ روزهای آتی آشنایی با شما خواهد بود :)))

سلام:)

چه کاره قشنگی ^.^

وای منم نمی دونم چند هزار بار دایه مکفی رو دیدم:)

سلام زهرا جان :)
نگاهت قشنگه :) و دستِ شروع‌کننده‌ش درد نکنه.
از اون فیلم‌هاست که احتمالاً با نوه‌هام هم بشینم ببینم :))

هر روز و هر روز به خاطر تپیدن قلب خانواده،شنیدن صدای نفس هاشون و خندیدن با هم

شکر...

به‌به ^_^

عه دایه مکفی :)) خیلی جالب بود . من چندوقت پیش قسمت دومش رو دیدم ، البته قسمت یک رو بیشتر دوست داشتم ! :) 

منم حس می‌کنم یکش رو بیشتر دوست داشته باشم :)
امروز می‌بینم دومش رو :)

خیلی خوبه، منم داخل نوت گوشیم پر از این شکر گذاری ها، خیلی قبلتر ها به پیشنهاد یک نفر منم شروع کردم و باعث شد تمرکزم به نکات مثبت بیشتر بشه و اتفاقا اتفاقات خوب بیشتر برام بیوفته الان عادت شده و انقدر زیاده که مجالی برای ثبت ندارم.

موفق باشین

چقدر عالی :)

سلامت باشید

دلخوشی ها کم نیست :)

دیده‌ها نابیناست :)

روزی یدونه شکر گذاری بنظرم خیلی کمه:)

مثلا من بخوام امروز رو فقط تا این ساعت بگم

دیدن ی‌خواب عالی 

بیدار شدن ساعت ۸ صبح و رفتن به حیاط و نفس کشیدن هوای عالی 

خوردن صبحانه نون و پنیر و چای شیرین که خیلی دوست دارم:)

خوندن بخشی از یک کتاب عالی

۳۵دقیقه تماس تصویری با خواهرم و کلی خنده از ته دل:)

الانم سر زدن به وبلاگ آبی شما:)

+ کمی غر زدن: ناهار امروز‌ رو دوست ندارم 

به‌به چقدر عالی :)

من به شخصه از وقتی تصمیم گرفتم تقریباً آخرِ شب یدونه دلیل واسه شکرگزاری اینجا بنویسم دقتم به اتفاق‌های خوبِ هر روز از ریزترین‌ها تا اتفاق‌های معرکه بیشتر شده. واسه دونه‌دونه‌شون باید شاکر بود درسته :) اما خب یدونه رو به عنوانِ نماینده‌ی همه‌ی اتفاق‌های خوبِ کلِ روز انتخاب می‌کنم واسه یادداشت.

+ امیدوارم ناهارِ فردا رو خیلی دوست داشته باشی عزیزم :)

خیلی هم عالی :)

(:

چالش جالبیه منم خیلی دوست داشتم شرکت کنم

حسِ خیلی خوبی داره :)

چه پدر بزرگ خوبی ^_^

سایه اشون مُستدام :)

بسیار بسیار ^_^
خیلی ممنونم مهربون‌ترین :)

سایه شان مستدام :)

روزتون هم مبارک .

ممنونم :)
خیلی خیلی تشکر :)

آخ آره پدربزرگ مادربزرگا از اون نعمتایین که هرچی شکر کنی بازم کمه :))

خدا حفظشون کنه برات ^^

واقعاً هم همینطوره :)
خیلی ممنونم عزیزِ دلم ^_^

روزتون مبارک :)) 

همچنین عزیزم :)
شما بدو بیا بغلم ^_^

مبارکا باشه ^^

خدا حفظشون کنه :)

خیلی ممنون :)
تشکر :)

سلام 
روزتون مبارک باشه

سلام و درود
ممنونم :)

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

 

 

ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و تولد و روز دختر و دهه کرامت را صمیمانه به شما تبریک عرض می کنم

 

ان شاء الله همیشه خوب و سلامت باشید و از این شکرگذاری ها بنویسید...

 

یه بنده خدایی می گفت وقتی می نویسی بعد که بهش مراجعه می کنی و می بینی چقدر به اون خواسته ها رسیدی، اونجاست که می بینی خودت یادت رفته ولی خدا حواسش خیلی جَمعه...پس شکرش را به جا بیار...

 

 

 

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

یا علی

سلام و درود

خیلی ممنونم ^_^

تشکر :)

آره اینم هست. خوبی‌های زیادی داره :)

همچنین
علی یارتون

امیدوارم هر لحظه‌ات، وقتی باشد برای شکرگذاری :)

چه دعای قشنگی :)

"خدا رو شکر" من هنوز یادم نرفته که عضو اون محفل شکرگزاری سه نفره‌ام؛ البته اگه تا الان به بیرون شوت نشده باشم! :دی 😁

باور کن خیلی فکر کردم اما متوجه نشدم از کدوم محفل حرف می‌زنی عزیزم :)

روزت خیلی مبارک دلبرکِ من :)

بذار الان بهت میگم ^^

روز تو هم مبارک دل‌انگیز بانوی جان ***:

:)
خیلی ممنون مهربون ^_^

سایه شون مستدام، پدر یکی از بزرگترین نعمتهاست

روزتون هم مبارک:)

خیلی ممنونم :)

سلام مدیر وبلاگ عزیز

شما توسط ما دنبال شدید

از شما خواهش میشود برای حمایت از ما را دنبال کنید

attrib32.blog.ir

سلام و درود :)

ای جانم :*

چقد خوبه که من تا ۴۰ روز ستاره ی وبلاگتو روشن میبینم ^_^

^_^
عزیزِ دلِ صنما :)
سه شنبه ۳ تیر ۹۹ , ۲۳:۰۸ آقای سر به‍ هوا

روزتون مبارک:)

 

انار در خونه مارو بچه های محل عین گودزیلا نارس کندن و گاز زدن:/

خیلی ممنون :)

چه بچه‌های شیطونی :))

چه انارهای جذذااابیی ^_^

عزیزم ^_^

+ بابتِ شروعِ این چالش کلی تشکر و بوس و بغل بهت بدهکارم :)
چهارشنبه ۴ تیر ۹۹ , ۱۹:۲۲ آقای سر به‍ هوا

بر واژه «گودزیلا» در نظر قبلم تاکید می کنم

شیطون چیز دیگه است، اینا درخت سالم نذاشتن، پیچکمون هم کندن:/

پناه می‌بریم به خدا پس :|

گریه نکن گریه قشنگ نیست گریه مال دل تنگ نیست ((((: 

خشکی چشم کشت مرا...

 

:)))
والا منم دوست ندارم گریه کنم اما دستِ خودم نبود. گذشت به هر حال.

قربونت برم بابا کاری نکردم که من :)) خوشحال شدم که تو هم شروعش کردی ^_^

مهربون‌ترینی که ^_^

الان یادم اومد که یکساله وبلاگت رو میخونم *__*

نمی‌دونم یادت هست اصلا چیزی از من؟

ذوق‌مرگ شدم که ^_^
با این اسم؟!

بله،همه ی کامنتا رو با این اسم گذاشتم البته اوایل نه

اوایل با چه اسمی؟! :)

پنل رو باز کردم و تو در روز پنجم شکرگذاری خبر از ته دیگ سیب زمینی داده ای. و دل من در خیالش پر کشید. ولی افسوس هر چقدر بال می زند در دسترس نیست. من در آرزویی رخ یار هستم که تو از ماکارونی با سالاد شیرازی دادی و این بر دلتنگی‌ام افزود. چه کنم؟! ای صنم، چه کنم؟! تا هم به یار رسم و هم به ماکارونی با ته دیگ سیب زمینی؟! 

+ نوش جونت :)

واسه همینه که صابرین جایگاهِ بالایی پیشِ خدا دارن :)

+ خیلی ممنون :)

به به ته دیگ سیب زمینی.

 

+یک سوال:

من هم توی این چند روز که به روز رسانی میکنم این پست شکرگزاریم رو سه تاره میزنه؟!

:)

+ امروز نه ولی روزهای قبل فکر کنم آره.

اوایل کانت نمیزاشتم آشنا نبودم ما محیط احساس غریبی میکردم((:

الهی ^_^

یه چالشی ام هست یه مدتی توی اینستا خیلی مد شده بود 

چالش صد روز خوشحالی و پیدا کردن خوشحالی های کوچیک و توجه به اونها 

اون رو هم حتما امتحان کن^__^

دلایلِ خوشحالی باعث می‌شه شکرگزار باشیم. به نظرم زیاد فرقی نداشته باشن اما چشم :)

احساس می کنم این صفحه نویسنده رو تنبل می کنه :) و به روزی دوخط نوشتن عادت می ده! 

من نگاهم اینه که هر روز دقت به کوچکترین و ساده‌ترین خوشحالی‌ها بیشتر می‌شه.
البته حق با شماست اما خب ایامِ امتحانات که وبلاگ کلاً کنار گذاشته می‌شه روزی دو خط هم غنیمته :)

بخاطر سر عقل اومدنم صد ملیون بار شکر

از تهِ دل برات یک عالمه حس و حالِ خوب از خدا می‌خوام عزیزم :)

سلام

خدا رو شکر

روز دختر و تولدتون (هرچند با تاخیر) مبارک

سلام و درود

ممنونم :)

سلام، روزتون مباااااااااارک

سلام
خیلی ممنون :)

کاش میشد انارهای خونه سید رو هم به اشتراک گذاشت:))

 

ته دیگ سیب زمینی ماکارونی وقتی کم مونده باشه به تنهایی قابلیت ایجاد جنگ جهانی سوم تو خونه رو داره:))

سهمِ من از انارهای خونه‌ی سید چندتا عکس بود که بهترینش رو به اشتراک گذاشتم :)

(:

سلام

وای من این چالش رو خیلی دوست دارم. 😍

عکس مربوط به درخت انار و روز چهارم روحمون رو تازه کرد.طراوت و تازگی از عکس می باره. :)

سلام عزیزم
چقدر عالی ^_^
خوشحالم که دوست داشتی :)

راستی ، تولدتون هم با تاخیر مبااااااارک. :) 🌹

خیلی ممنونم مهربون جان ^_^

من آهنگ ابراهیم رو خیلی دوست دارم...

 

 

آلبومِ ابراهیم منظورتونه؟!

اهنگ ابراهیم از آلبوم ابراهیم محسن چاووشی.

 

ببُر به نام خداوندت...

چون همه جا ببر به نام خداوندت دیدم و توی پلی‌لیستم هم همینه، با این اسم می‌شناسمش :)

توی پلی لیست من ابراهیمه ⁦^_^⁩

مهم نیته :)

حقیقتا به خاطر هم عصر بودن با چاوشی خدا رو شکر :) ^_^

چقدر حسِ خوبیه که فاطمه هم چاوشی رو دوست داره ^_^
جمعه ۶ تیر ۹۹ , ۰۰:۳۱ محمدرضا مهدیزاده

#روز_پنجم 

به خاطر آش رشته و سیر داغ و پیاز داغ و کشک هم خدا رو شکر :)))

حیف که واردِ هوای گرمِ تابستون شدیم :))

ادم عکسو میبینه خنک میشه اخیییییشششش

 

چقد خوبه این چالش ،شکر نعمت نعمتت افزون کند و باید بنویسیم بزاریم یه جایی ک جلو چشمونه :)

 

کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن هم تو همین مایه های شکرگزاریه یکم وسیع تر و واقعا معجزه میکنه و شکرگزاری تو جذب واقعا اثر داره

عزیزم ^_^

آره واقعاً :)

کتابِ راز رو دارم فقط از راندا برن که یه بخشش در موردِ شکرگزاری هست. البته توی فیلمش هم توضیح داده شده بود که چقدر شکرگزاری موثره :)

سلام

من این شکر گزاری رو توی پای که @فاطمه معرفی کرد وبش مینویسم. خیلی خوبه...

کلا اپشو دوست دارم:) حس خوبی بهت میده

سلام و درود
چقدر عالی :)
گوشیِ من که فعلاً پر از جزوه و فیلم و پاورهای درسیه :|

هم عصر بودن با مسی و رونالدو و حجت اشرف زاده و مهران مدیری و عادل فردوسی پور و ادل و .... خیلیای دیگه

واسه من همین یدونه کافیه که تا آخرِ عمر حالم خوب باشه :))

سلام

آرامش چیست؟!
نگاه به گذشته و شکر خدا
نگاه به آینده و اعتماد به خدا
نگاه به اطراف و جستجوی خدا
نگاه به درون و دیدن خدا
لحظه های تان سرشار از بوی خدا

 

ممنون.

موفق باشید.

سلام و درود

به‌به :)

سلامت باشید.

سلام ساکن کوچه خونه‌ی آبی، سلام صنما خانم.

۴۰ روز شکر گذاری، ۴۰ روز شاکر بودن بیشتر از خدا

به به به این می‌گن یه عادت باحال، بابت شروع و ادامه 

دادنش به شما تبریک می‌گویم.

من دیوونه و عاشق این ضرب المثلم:

قطره

قطره

قطره

جمع گردد

وانگهی دریا گردد.

در کل، عادت جدیدتون مبارک صنما خانم.

سلام و درود
خیلی ممنونم لطف دارید شما :)

تشکر :)

به نظر من حتی کمتر از 40 روز زمان لازمه تا عادت کنی به یه چیز حداقل 21 روز

اینو قانون قدرتمند جذب میگه  توصیه میکنم حتما راجبش مطالعه کنید

خیلی سالِ پیش در رابطه با قانونِ جذب مقاله نوشتم :) ۲۱ روز هم گفته شده اما ذکر شده که ۴۰ روز بهتره. هم از نظرِ علمِ روانشناسی و هم از نگاهِ دین.
شنبه ۷ تیر ۹۹ , ۱۹:۰۴ دانشنامه دفاعی

چهل ثانیه چشمانم را به روی چهل روزی که صرف اندیشیدن به چهل سال عمر رفته کرده بودم بستم.

این خلاء و این خالی شدن بهترین دستاورد یک عمر بود

هیچ و همه چیز

:)

سلااااااااااااااام 

چقدررر خوب 

منم میخوام خودم خودمو دعوت کنم و شرکت کنم:)

سلام :)

به‌به چقدر عالی ^_^
يكشنبه ۸ تیر ۹۹ , ۰۰:۵۴ آقای سر به‍ هوا

چالش بعدی واریز وجه به شماره شبا دنبال کنندگان است:)

شکرِ خدا کسی من رو دعوت نمی‌کنه به چالش :))

بازم سایه اشون مُستدام :دی

 

😊🌹

خیلی ممنون مهربون ^_^
يكشنبه ۸ تیر ۹۹ , ۰۹:۵۸ آقای سر به‍ هوا

من یه بستنی سر میدم بیا شرکت کن:))

آیس‌پک فقط :))

چه ایده ی قشنگی:)

 

خدا قشنگی های زندگیت رو حفظ کنه برات حواجانم🌺

دستِ فاطمه درد نکنه :)

خیلی ممنونم ساداتِ عزیزم ^_^

خدا رو شکر 🤗

انشاءالله بقیه امتحاناتم همینقدر خوب باشه 😍

(:
مشکل اینجاست که من از همین الان خسته‌ام :| :))

امتحان :|

اونم به صورت مجازی :|

واقعا نمره خوب شکر داره :)

آخه خیلی زمانش کمه :((

خیلی خیلی کمه -_-

دیگه به لطفِ کمک‌های خواهر :))

اون کمک ها که عادیه :دی

 

منم داداشم هست کنارم :)

آره :)

خیلی هم عالی :)

سایه پدر مادر مستدام ایشالا

پدر نعمت بزرگیه قدرشو بدون

امتحانهای مجازی واقعا دیگه خیلی خنده دار شده چند وقت پیش با خواهرزادم امتحان علوم میدادیم همه جوابا رو من گفتم:))

خیلی ممنونم

واسه فینگیلی‌ها آره ولی واسه ما هر سوال یک دقیقه وقت داره، هر سوال در یک صفحه نشون داده می‌شه و امکان برگشت به سوالِ قبل نیست :| سوالات هم که نگم براتون :))

خیلی حسِ قشنگیه... :)

منم از این مهربونیا...! 🙁

خیلی :)
بیا بغلم ^_^
دوشنبه ۹ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۱ محمدرضا مهدیزاده

انشاءاللّٰه همیشه با انرژی باشید :) 

دارن نفسمون رو می‌بُرن با این امتحان‌های مجازیشون :)

سر فرصت باید امتحانش کنم 👍

:)
سه شنبه ۱۰ تیر ۹۹ , ۱۴:۱۵ پلڪــــ شیشـہ اے

یکی از دلخوشیای من این روزا اینه که بیام این شکر گذاری های گوگولی شما رو بخونم. ^___^

عزیزِ دلم ^_^
بوسِ استریل :))

دوست دارم شاعر شوم و برای شما شعر بنوسم

نمی دانم چگونه عشق خود را به شما صابت کنم

اگه گل بودی از باغ تو رو میچیدمت اگه ستاره بودی چنگ میزدم به اسمون

د

و

س

ت

د

ا

ر

م

د

ی

و

ن

ه

بله؟! :|

خدایا به خاطر خوابای لذتبخشی که به وسیله قرص به من دادی شکر :/

منم زیاد دوره‌های بی‌خوابیِ عذاب‌آور داشتم. شب‌هایی که صبحش باید تا عصر بیمارستان می‌رفتم و واقعاً اذیت می‌شدم اما خب همه چی می‌گذره :) لبخند بزنید.

چشم، چنانچه من همیشه عین دیوونه ها میخندم ^_^
ولی این خنده ها یه چسبه و پشتش یه غم بزرگ...

رهایی در آن است که شبیهِ دیوانه‌ها باشی :)
کاملاً درک می‌کنم اما معجزه می‌کنه.
سه شنبه ۱۰ تیر ۹۹ , ۲۲:۴۷ فاطـــღـــمـه ツ

منم یه خواب درست و حسابی میخوام 😩😭

ان‌شاءالله به زودی عزیزم :)

اصلا بخاطر خواب باید هزاران سال خدا رو شکر کرد 😂😇😇

خیلی دوست داشتنیه لعنتی 😍😴

(تنبلِ خوابالو هم خودتی!!😅)

آره :)))
خوابِ بعدِ امتحان مخصوصاً :))
می‌شه با هم باشیم؟! :)))
سه شنبه ۱۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۸ محمدرضا مهدیزاده

من که دیگه از کوران امتحانات خارج شدم . 

البته دو تا امتحان سخت باقی مونده ، لیکن ۱۴ روز فرصت دارند :))

خوشا به حالتون.
موفق‌ترین باشید ان‌شاءالله :))
سه شنبه ۱۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۵۹ محمدرضا مهدیزاده

#روز_یازدهم

آخی :))

اتفاقاً این روز ها عصر های حرم خیلی دلچسبه ، به خصوص عصر های صحن امام حسن مجتبی (ع) /(صحن هدایت سابق) . اصلاً انگار عصرش عصر مدینه است *_*

نمی‌دونستم صحنِ هدایت اسمش امام حسن مجتبی شده. بوده از قبل یا به تازگی عوض شده؟!

به‌به ^_^  قشنگ می‌خواستید دلم تنگ‌تر بشه :((
حتماً اگه رفتید یه کوچولو من رو هم دعا کنید :)

چهل روز شکرگزاری و یک عادت خوب امیدوارم منم بتونم اینکارو انجام بدم.

امیدوارم زودتر شروعش کنید :)

آخ که من عاشق این شکرگذاریه روز یازدهمم

خیلی نعمت لعنتیه :دی

عزیزم :)

عالیه آفرین

:)
چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹ , ۱۵:۲۳ محمدرضا مهدیزاده

ماه رمضان هم زمان با تولد حضرت (ع) اسمش رو به نام ایشون تغییر دادند ! 

چشم ، محتاجیم به دعا 

انشاءاللّٰه که به زودی دوباره به زیارت مشرف بشید :) 

چه کارِ خوبی :) اسمِ صحنِ هدایت متاسفانه یکم اذیتم می‌کرد. الان خیلی خوشحالم واقعاً :)
ممنونم از لطفتون :)
اگه اینقدر مشهد آمارش بالا نمی‌رفت ۲۷ تیر مشهد بودم اما الان هیچی قطعی نیست متاسفانه.
چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹ , ۲۱:۰۶ آنه شرلی با موهای خرمایی

دلم برای ی خواب اروم و راحت تنگ شده 

کی این روزای سخت تموم میشه 

میدونم میدونم هنوز باید صبر کنم ...

صنما مواظب چشمات باش گل دختر 

راستی دو هفته پیش بود رفتم حرم البته با رعایت پروتکل های بهداشتی تا نگاهم ب گنبد افتاد عجیب یاد تو افتادم 

خلاصه ک همیشه در یادی 

یاحق عزیزوم

درکت می‌کنم عزیزم. تموم می‌شه بالاخره و خیلی زود همه‌ی سختی‌ها خاطره می‌شه.
می‌دونم که به شدت صبوری :)
سعی می‌کنم ^_^
عزیزِ دلم :( خوشا به حالت. خیلی ممنون که به یادم بودی مهربون جان ^_^
کلی بوسِ استریل :)
حق نگهدارت قشنگ‌ترین

هیچی یکم چرت پرت گفتم

که اینطور.
چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹ , ۲۳:۱۱ آنه شرلی با موهای خرمایی

انشالله :-)

قربانت عزیز جانم.

خواهش میشه مهربونم

وهمینطور بوس استریل متقابل:-)

:)
(:

موفق‌ترین باشی ^_^

موافقم🥰🥰

 من خودم عاشق آبی فیروزه ای ملایم هستم 😊 رنگِ این کاوره !!

ولی خب با دیدن وسایلای رنگی رنگی کلی ذوقمرگ میشم😍🌈🌸

به‌به خوش‌سلیقه‌ی دوست‌داشتنی ^_^

من نیز :)

اتاق من رو یه جنگل فرض کنید که به جای سبز و قهوه‌ای یه جنگل رنگارنگه! یه جنگل درهم برهم و رنگارنگ :/ که یه آدم جنگلی توش زندگی میکنه :/

باید قشنگ باشه :)
شنبه ۱۴ تیر ۹۹ , ۲۳:۲۹ 🍃⚘ حدیث ⚘🍃

چه حسِ خوبی میداد عکسه :)

خیلی خوشحالم که حسِ خوب منتقل شده :)

آن شاخهای نارنج اندر میان میغ
چون پاره‌های اخگر اندر میان دود

انشاالله دل خوشی هات پایدار و ماندگار :)

خیلی ممنونم :)

عجب عکس معرکه و حال خوب کنی:)

ممنون صنما جان:)

منم خیلی دوستش دارم :)
خواهش می‌کنم عزیزِ دلِ صنما :)
شنبه ۱۴ تیر ۹۹ , ۲۳:۴۰ مترسک ‌‌‌‌‌

اگه قابل دونستی وسط این حس و حالای خوبت، منو هم یه دعای مختصری بکن... 🙏

به‌به ببین کی اینجاست :)
خیلی خوش برگشتید :)

محتاجیم به دعا. چشم.
يكشنبه ۱۵ تیر ۹۹ , ۰۳:۵۶ محمدرضا مهدیزاده

ولی من معمولاً وقتی ناراحتم رفتار های نقیض مرتکب می شم و واسه همین هیچکس متوجه ام نمی شه و در این مواقع به موجودی گنگ و ناخوانا بدل می شم :) 

همین که بداخلاق نمی‌شید خیلی خوبه :)

و حتی بستنی...

بله بله :)

چه پستات خوبه هوا، هر چند روز یه‌بار میام و شکر گزاری‌هات رو دوره میکنم :)

امیدوارم هر روز انقدر چیزهای خوب پیدا کنی که جا نباشه بنویسیشون اصلا:*

خوبی از خودته مهربون‌ترین فرشته :)

عزیزم ^_^

برای این دو تا عکس می شه دو سال شکر گزاری کرد )

 

آره واقعاً :)
دوشنبه ۱۶ تیر ۹۹ , ۰۰:۱۶ آقای سر به‍ راه

من دوستام هیچی هیچی نمیگن ولی الان که عکس پیتزا گذاشتم استوری همه پیام دادن منم میخوام:/

والا منم دلم خواست به نظرم خیلی خوشمزه باید می‌بود :))

عزیزمی :*

من چرا حوا رو این‌ شکلی نوشتم اخه:)))

^_^
اشکال نداره قشنگ‌ترین :))

قشنگی از خودتونه خانوم :**

کلی بوسِ استریل :))

ابی یواشِ عزیزم سلام.قربونت برم من عزیزم که انقدر زیبا میبینی و مینویسی عزیزم💜همیشه میخونم شکرگذاریهات رو و همزادپنداری میکنم و خداروشکر میکنم اگه منم داشته باشم این نعمت رو☺🙏🏻😚

سلام عزیزِ دلِ صنما :)
خیلی خیلی لطف داری و کلی مهربونی عزیزترین ^_^
ان‌شاءالله هر روزت پر از نعمت‌های رنگی‌رنگی باشه :)
دوشنبه ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۲:۰۷ پلڪــــ شیشـہ اے

قشنگ من😻😻😻🌱🌱🌱🌼🌼🌼

شما که جانِ منی ^_^

روزِ جهانی بوس؟ :)))

چه بانمک ^_^ نشنیده بودم تا حالا 😍

پس دوتا بوسِ ضدعفونی شده هم از طرفِ من به صنما 😘😘

آره :))
منم نشنیده بودم راستش :)
صنما ذوق می‌کند ^_^

آمده‌ام که بوسه‌ای از صنمی ربوده‌ای
بازبده به خوشدلی خواجه که واستانمت
گل چه بود که گل تویی ناطق امر قل تویی
گر دگری نداندت چون تو منی بدانمت

^_^

به‌به ^_^

جدی روز بوس بوده ؟

 D : D   :D  :D:

 

بوس رو لپات :)))))

آره :))

عزیزم :)))

قربونت برم ابی جون،همچنین برای شما عزیزم😚😚💜💜🙏🏻💟

کلی بوس و بغل ^_^

واقعا جای شکر داره که فضای مجازی هست 

آره واقعاً. روزهای قرنطینگی قابلِ تحمل‌تر می‌گذرن.

منم از امروز شروع به نوشتن چالش کردم :)))

حس خوبی داره شکر گزاری هات صنما جانم :)))

به‌به چقدر عالی :))
خوشحالم که حسِ خوب منتقل شده بهت مهربون جان ^_^

چند روزه ننوشتی ها، خوبی؟ :)

بهترم :)
امشب همه رو با هم می‌نویسم :)

شکر گذاری خیلی خوبه باعث میشه قدر داشته هاتو بیشتر بدونی

آری :)

منم خیلی دوست دارم چهل روز یه کار معرکه ای رو انجام بدم؛)

امیدوارم خیلی زود شروع کنی عزیزم :)

چقدر حس خوبی میده شکرگزاری هات :)))

خیلی خوشحالم که حسِ خوب منتقل شده :))
جمعه ۲۰ تیر ۹۹ , ۲۳:۲۶ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

سلام

من هم دیگه مثل اوایل دلیلی برای شکرگزاری ندارم

اوایل مشتاق بودم،دنبال چیز های ریز مثبت بودم

ولی الان دیگه همینجوری خیلی سرذ دارم ادامه اش میدم-__-

 

+خدارو شکر بهتر شدین

سلام و درود
امیدوارم دوباره شور و هیجان برگرده به چالشمون :)

+ خیلی ممنونم :)

وقتی دلیل شکرگزاریت زدن نبض بود یاد شش سالگیم افتادم یه بار از تلویزیون یه چیزی دیدم خودم انجامش دادم اینقدر گریه کردم که...

یه جای آروم و ساکت باش چشماتو ببند نبض گردنت رو با انگشتات حس کن حالا فکر کن خدا از این هم بهت نزدیک تره...⁦♡

حسش بینظره مثل دیدن خدا توی وجودت (:

 

یه اتفاق‌هایی باعث می‌شن حضور خدا پررنگ‌ترین بشه :) وقت‌هایی که همه چی تا آخرش خراب می‌شه و Game Over می‌شی.

تو چقدر حسِ خوب منتقل می‌کنی :)

خدا رو شکر که بهتری. :)

^_^

ما هم  به‌خاطر زدن نبض شما که این نکات خوب رو بهمون یادآوری می‌کنید ، می‌گیم خدایا شکر :)) 

عزیزم :)
بوسِ استریل :))

خدایا شکرت که خدا داریم ...!

شکر :)

تا تهش خوندم و یاد روزایی افتادم که خودمم در کنار چند تا از دوستام خوشبختی های روزانه مو می نوشتم

خوشبختی های زندگیت مدام، اونقدر که وقت واسه نوشتنشون کم بیاد :)

خیلی ممنونم :)
همچنین برای تو مهربون :)

قربونت برم 💙💙

بوسِ استریل :))

زمانبندی خدا بهترینه...

خب چون شما عزیز دل، اینقدر یادآور خاطره ها و حس های خوب میشی برای من(((:

 

عزیزِ دلم ^_^

چی میتونست مثل دلیل شکرگزاریت اینقدر گریمو دربیاره...خیلی دعا کن برای این روزام خیلی... دقیقاً همینه که گفتی و خیلی چیزهای دیگه...

هستی توی ذهنم. تا دو ساعتِ دیگه می‌رسم حرم...
شنبه ۴ مرداد ۹۹ , ۰۱:۵۴ آنه شرلی با موهای خرمایی

سلااام

صنما چندروزه شکر گزاریاتو نمینویسیا ..

التماس دعا

سلام عزیزم
آره اینجا نمی‌نویسم ولی همه رو به زودی اضافه می‌کنم به پست.
محتاجیم به دعا :)
شنبه ۴ مرداد ۹۹ , ۱۹:۵۷ آنه شرلی با موهای خرمایی

صنما ب نظرت تو این ی ماه باقی مونده ب کنکور میتونم .از صفر ب هشتاد برسم ؟

تواناییِ آدم‌ها با هم فرق داره. می‌شناسم کسی که همچین کاری کرده رو. توصیه من اینه که تمرکز کنی روی مباحثی که بیشتر بلدی و مدیریت زمان داشته باشی. وقتت رو صرفِ مطالبی که کمتر توی کنکور تکرار شدن و یا خودت تسلطی روشون نداری نکن.

سلام واقعا که انسان اگه خوب به اطرافش نگاه کنه دلایل زیادی برای شکرگذاری پیدا می کنه

40 روز شکرگزاری به ما دید خوبی میده که متوجه بشیم برای چه هدفی زنده ایم و چطور باید با تلاش به اهدافمون برسیم

کتاب صوتی 40 روز شکرگزاری هست 

خودتون رو میشناسید، استعدادتون رو کشف میکنید 

پیشنها میکنم مقاله زیر رو بخونید حتما

با انجام تست خودشناسی؛ شغل مورد علاقه خود را پیدا کنید

https://karlib.com/blog/favorite-job-with-self-knowledge-test/

:)

اولین نفری باشید که از جشنواره مشتری رایگان تبلیغ انبوه واتساپی استفاده میکنه...

◼️تمایل دارین جا نمونید همین الان تماس بگیرید.

iranWhatsApp.com

سلام یعنی جوریه که توی این ۴۰شب هرشب با یک متن مختلف توی دفتر شکر کنیم؟

سلام
یعنی هر شب با یه دلیل خدا رو شکر کنید. قطعاً هر روز حداقل یدونه دلیل واسه شکرگزاری وجود داره.

بسیار زیبا بود سعی میکنم من نیز این 40 روز را سپری کنم ممنون از سایت خوبتون.

خوب بود تشکر از سایت خوبتون.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan