دل نوشته

دیشب بین خودم و شما آقای من شباهت پیدا کردم!


هر دو تنهاییم... شاید من تنهاتر...
هر دو منتظریم... شاید شما منتظرتر...
هر دو هر شب برای هم دعا می کنیم... من برای ظهور شما و شما برای اصلاح من...

و این آغاز راه عشق است... آقای مهربان من...


اللهم عجل لولیک الفرج
خوش اومدی به جمع بلاگی ها بااین وب زیبات خواهری:)))
ممنونم خواهر خوبم:))
چشمان شما زیبا می بینه:))
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم واهلک اعدائهم اجمعین ...
عالی بود لایک
ممنونم :))
دوشنبه ۳۰ فروردين ۹۵ , ۱۸:۱۶ ❤منتـــظر المـهـدی❤
احسنت آبجی جون...
بسی تشکر :)
دوشنبه ۳۰ فروردين ۹۵ , ۱۸:۳۰ محمد * شـــــــــورگشتی *
جز احسنت چیز دیگری نمیشه گفت.
واقعا به دلم نشست.
لایک لایک لایک

ممنونم از شما......
دل نوشته هست دیگر....... از دل برآمده.......
:))
بسیار زیبا بود
منم شباهت دارم
اما تنها نیستم
ایشون هم همچنین
تنها نیستن
وب جدید مبارک خانم
:))))))

ممنون از شما......:)))
هر کسی تعبیر خودش رو از تنهایی داره.......
متشکرم:)))
اللهم عجل لولیک الفرج....
اللهم عجل الولیک الفرج
التماس دعا خواهری
اللهم عجل لولیک الفرج
محتاجیم به دعا ......
شباهت زیاد داریم 

هردو تنهاییم و شما تنهاتر

هر دو منتظر و شما منتظرتر

دنبال خواهید شد
ممنون از شما :)
نسیــــــــــــــــــــــتتم تو وب داشتی و نگفتی آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجایی تو دختر نیستی ؟؟؟؟؟

اللهم عجل الولیک الفرج ...
به تازگی ساخته شده.......
منم همین دور و برام........ :))

اللهم عجل لولیک الفرج
نسیم جون دنبالیدمت خخخخ
:)))
پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۹۵ , ۱۹:۵۰ سعید پارسا ارسنجانی(روستا)
مطلب خوبی بود.
یک مطلب در مورد دشمن شناسی گذاشتم اگر مایل بودید از وبلاگ  بنده هم دیدار کنید.
ممنون از شما.......
بله در اولین فرصت حتما.......
خیلی دلم از پستتون گرفت
ایشااااا اقامون هرچه زودتر ظهور کنن.....
ان شاءالله
یا صاحب الزمان
عالی
ممنون
با تبادل لینک مخالفم...... ببخشید
وای نسیم جون عالییییییی بود....واقعا لایک داری ....
ممنونم هاله جون ^_^
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۹۵ , ۱۶:۲۹ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
سلام

از لطفی که در حق ما داشتید ممنون



بازم به ما سر بزنید
سلام
خواهش می کنم
بله حتما
سلام سلام
الان نسیم خودمونی؟؟
سلام
نسیم خودمون؟!
چطوری زینب خانم؟
با عرض سلام.بنده وبلاگ شما رو دنبال می کنم اگر مایلید وبلاگ بنده رو دنبال کنید.
متشکرم

سلااااااااااام نسیم مرسی مرررررررسی که به وبم میای و نظرخوشملتم میدی ..
اون پست پستی هس که قراره کم کم بزارم تو وبم فقط جمع بندیش کردم برا دوستم که قراره دان کنه بعدش بردارم ان شاءالله همشونو کم کم تو وب میبینی ..
از دوباره مرسی :)))
^_^
تنها امیدی که باقی مونده
بله..... دقیقا......
جالب بود
ممنون
 سلام. این وب را دنبال می کنیم.
در صورت تمایل شما نیز «آفــاقـــ» را دنبال بفرمایید ... afaagh.blog.ir
سلام
ممنونم...
وبلاگ شما هم ارزش خوندن داره با افتخار دنبالید
:)
مرسی نسیم خانم!!
:)
نسیم الآن منتظری بری عراق؟!
چی میگی؟؟!!
ذهنت در گیر یه بیداریه نه؟!
یعنی چی؟؟
نمیفهمم منظورتو.......
ببخشید دیر اومدم داشتم نهار میخوردم
اجی تلگرام داری؟!
اگه داری بیا اونجا راحت تره 
نوش جان
بله دارم......
خیر همین جا راحت تره.......
سلام
خیلی خیلی زیبا بود...
الهی بالحسین عجل لولیک الفرج
سلام
ممنون
اللهم عجل لولیک الفرج

امیرمؤمنان علیه السلام میفرماید: اگر میبینید گروهی حاضر نیستند در زمره دانشمندان علوم دینی درآیند و دانش دین را نمیآموزند، برای آنست که عالمان دین به علم خود عمل نمیکنند: «إنّما زهّد النّاس فی طلب العلم لما یرون من قلّه انتفاع من علم بلا عمل» (ارشاد القلوب، ج۱، ص۴۸)؛ «ربّ عالمٍ قد قتله جهلُه و علمه معه لا ینفعه» (نهج البلاغه، حکمت ۱۰۷٫) این گروه از دانشمندان در حقیقت جاهلند و دانش آنان سودی نمیبخشد، چنانکه در دعا نیز میخوانیم: خدایا به تو پناه میبرم از دانشی که سود نبخشد: «اللّهمّ إنّی أعوذ بک… من علمٍ لا ینفع» (مصباح المتهجّد، ص۶۶؛ مفاتیح الجنان، تعقیب نماز عصر).

و من الله التوفیق

افربن ممنون
قربان شما :)
عالی بود

تشکر
وب جالبی داری :
خوشحال میشم از وبم سر بزنی :)
nofaz.blog.ir
ممنون
چشم
خیلی قشنگ بود :)
ممنون
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
زیبابود به امید موفقیت وسربلندی شما.
ممنونم از شما
:)
یعنی سلام حح
حتما قهر کردی اره :(
خب نبودی چن روز جای خالیت حس شد ^^_
:))
سلام
نه بابا قهر کدومه......
ممنون ^_^
میام حتما......
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۹۵ , ۰۹:۵۱ گروه فرهنگی صبح امید
هشتمین همایش معلم جاوید
تشکر بابتِ اطلاع رسانی...
چقدر به دل نشست 
ممنون
سه شنبه ۴ خرداد ۹۵ , ۱۲:۲۰ یا فاطمة الزهراء
روش کلیک کنی یا ضربه بزنی یه صفحه میاد از اونجا سایز اصلیشو میتونی ببینی
تشکر
ممنون
من ممنونم از شما
چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵ , ۱۸:۱۴ گروه فرهنگی صبح امید
وجه شبه موجب ادات نیست؟
این جای شعر مال نبات نیست؟
فرصت مشبه به به مشبه
همیشه مال شباهت نیست؟
؟!
جمعه ۲۱ خرداد ۹۵ , ۱۳:۰۷ فرشته ای ب نام فائزه ...
عالیه شما دنبالین
ممنونم
دنبال شدید / اگه مایلید مارو دنبال کنید
تشکر
چشم
:)
تو هفته ای دوبار گریه میکنی برام.....:(
:((
عالی بود

ممنونم
ما لشکر صاحب الزمان داریم و...
    
            تو سیصد و سیزده نفر کم داری....


سلا و سپاس
سلام
خواهش میکنم
عاشق این مطلبم 
متشکرم
خواهش میکنم :)
سلام
بسیار زیبا و دلنشین بود
ممنون از این حس زیبایی که برام ایجاد کردی
سلام
ممنون
خواهش میکنم

چه وب خوبی دارید شما
 بدون تعارف اینو میگم
موفق باشید
خوشحال میشم به وب منم سر بزنید تشکرات
ممنونم :)
چشم
چهارشنبه ۹ تیر ۹۵ , ۱۸:۱۲ حانیه جـــ .تـــ
:)) شما رو نمیدونم اما من با آقا یه تفاوت شددددددددددید دارم.

من قلب ایشونو روزی 100000+ میشکونم
ایشون برای هدایت من دعا میکنن
:( آقا شرمندتم...
بله من نیز هم...
اللهم عجل لولیک الفرج
بحق زینب الکبری
سلام!!
ممنون بابت نظر!!
دنبالتون کردم!!
خوشحال میشم دنبالم کنید

فکر کنم تفاوت هایی هم داریم با آقا .... ماها خی لی آدمای بدی هستیم ....

#اللهم عجل لولیک الفرج
بله تفاوت بسیاره...
به نظرم باوجود غول کنکور فعلا باید سکته کرده باشی :دی
نتیجه شو یادت نره اعلام کنی عا D:
نه سکته نکردم هنوز :)
چشم حتما :))
شنبه ۱۹ تیر ۹۵ , ۱۷:۴۶ کتایون دولتشاهی
سلام عزیزم مطالبتون عالیه ازت یه خواهشی دارم لطفا بیا و منو دنبال کن.خیلی سادس بیا تو وبلاگم و رو گزینه سبز رنگ دنبال کردن کلیک کن عزیزم
:)
قطعا شما تنهاتر نیستید 
چون شما آقا رو دارید 
ولی معلوم نیست آقا شما رو داشته باشن
سلام
ممنون
منم برای موفقیتتون توی کنکوردعامیکنم😊
سلام
خواهش میکنم
خیلی ممنون ^_^
خواهش میکنم😊
^_^
من ازدیروزدرس خوندن روول کردم
آخه میگن ازچندروزقبل نبایددرسرخوند
هرچی خدابخوادوبه صلاح باشه همون میشه
ان شا الله خدابه هردومون کمک کنه🌻
نه اینطوری نیست
اشکال نداره درس بخونی
ان شاءالله :)
یا صاحب الزمان!
دل برکه توان بست
چو دلدار نباشد...
اللهم عجل لولیک الفرج
شما با افتخار دنبال شدید:)
سلام علیکم
چه شباهتی!! آه...
با مطالب مهدوی در خدمت شماییم
پنجشنبه ۲۴ تیر ۹۵ , ۰۰:۴۱ دختــــری از تبــار فاطمه
دنبال میشی نسیم جان التماس دعا
 نداری مریضی به بد حالی من / ندیدم دمی چون مسیحایی تو / نداری غلامی به تنهایی من / ندیدم غریبی به تنهایی تو

آرایه شاخص 1-تکرار 2-تلمیح

تلمیح داره به دمیدن حضرت عیسی مسیح که به گل میدمید و پرنده میشد و پرواز میکرد...

دوشنبه ۲۸ تیر ۹۵ , ۱۱:۳۹ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
اللهم عجل لولیک الفرج
شنبه ۲ مرداد ۹۵ , ۱۱:۱۹ *-یکـــ بانـــــو -*
بسیار زیبا
ان شاء الله عاشق واقعی باشیم...
ممنون
ان شاءالله
عالی بود لایک
ممنون
يكشنبه ۳ مرداد ۹۵ , ۰۸:۳۶ کتایون دولتشاهی
عالی بود
ممنون :)
يكشنبه ۳ مرداد ۹۵ , ۱۷:۵۴ کتایون دولتشاهی
لایک
ممنون
بسیار زیبا
ان شاء الله عاشق واقعی باشیم...
ممنون :)
ان شاءالله
آری توراست میگویی.
:)
تمام مهر های مسجد را بوسیدم به دنبال ردی از پیشانی تو/............
____________________________________
اللهم عجل الولیک الفرج
چقدر زیبا :)
بحق زینب الکبری
قشنگ بود...
ممنون
یاد شعر قسمت دوم (به طاها به یاسین) افتادم.
مطلب زیبایی بود

ممنون(قابل دونستید ، سری بزنید.)
ممنون
دوست عزیز دنبال شدید ، اگر قابل دونستید ما رو دنبال بفرمایید ، اگر هم قابل ندونستید باز ... :))
سلام بلاگی عزیز
بنده یک سایت درباره استان اصفهان ساخته ام.
اگردوست داری اصفهانوبشناسی به سایتم سربزن
سوغات های اصفهانو بشناسی به سایتم سربزن
آثارتاریخی اصفهانوبشناسی به سایتم سربزن
اگه دوست داری زبان شیرین اصفهانی را یادبگیری به سایتم سربزن
همراهی شماموجب دلگرمی بنده برای نوشتن مطالب بهتردرباره اصفهان تشویق میکند
---------------------------------------------------
اگراصفهانی هستی مطالبت رابرام ازطریق ارتباط مابفرست تابانام خودتان منتشرشود
----------------------------------------------------
نظردادن ودنبال کردن فراموش نشه ها
**موفق باشید**
دنبال میشید که...
شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۵:۳۸ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
زیبا بود ... 
ممنون
موفق و پیروز باشى

ممنون
اللهم عجل لولیک الفرج :)
آمین :)
وای بی نظیر بود نسیم جون
ممنون... لطف داری :)
سلام وبلاگتون زیبا و دل انگیز است
دنبال شدید
اگه دوست داشتید به وب من هم سر بزنید و اگه خوشتون اومد دنبال کنید
موفق باشید
یا علی
سلام
ممنون
چشم
همچنین
علی یارتون
سلام عزیزم
طراحی وبلاگت فوق العاده ست.
امیدوارم همیشه موفق باشی.

🍀 خدمت شما دوست گرامی سلام عرض میکنم.

افتخار پیگیری وبلاگ شما نصیب من شد.

با وبلاگ کسب و کار موفق  در خدمت شما هستم. بسیار خوشحال میشوم وبلاگ مرا دنبال کنید و عضو کانال های من

 شوید.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

🌺 همزمان با دهه کرامت، پایگاه اینترنتیکسب و کار موفقبا  رابطی جدید به روز شد.🌺



همچنین در صورت تمایل، معرفی وبلاگم رو در آدرس زیر لایک بفرمایید تا تعداد بیشتری از دوستان از این مطالب استفاده نمایند

http://weblogiha.blog.ir/1395/02/28-8#send_comment


...
سلام 
من نویسنده وبلاگ فاتق هستم. هدف ما نشر مطالب مهدوی و اثبات ولایت و رد شبهه هست.
راستش ما باید همدیگر رو کمک کنیم تا بتونیم در ظهور امام زمان موثر باشیم.
اگر زحمتی نیست توی بخش دنبال کنندگان وبلاگ ما عضو بشید و مطالب رو بخونید و نظر بذارید.
البته بنده هم شمارو دنبال میکنم

باشد که موثر باشیم
عباس امیر
fategh.blog.ir

سلام
دنبال میشید...
زیبا بود
وبلاگ خوبی دارید

ممنون
لطف دارید
 سلام
شما با افتخار دنبال شدید.
یاعلی
سلام
ممنون
علی یارتون
سه شنبه ۲۶ مرداد ۹۵ , ۱۴:۰۳ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
یعنی یه گناهی رو ترک کنی و دوباره شرایط گناه پیش بیاد و صبر کنی و انجام ندی اون گناه رو .

ایستادگی در برابر گناه و وسوسه های شیطانی در موقع ترک گناه.
خیلی ممنون بخاطر توضیحاتتون
عرض سلام و ادب خدمت شما دوستان
به سایت عکس نوشته های اختصاصی و باکیفیت
قطره گرافی بپیوندید  ، پیشاپیش از حضور شما
کمال تشکر را داریم ...

ghatrehGraphy.blog.ir
وبلاگ قشنگی دارید من شما رو توی پیوند هام اضافه کردم و فالو کردم بی زحمت شما هم منو فالو و توی پیوند ها اضافه کنید
زیبا بود
تشکر
شنبه ۳۰ مرداد ۹۵ , ۰۰:۳۰ شهید ابراهیم هادی
سلام وبلاگ خوبی داری به منم سر بزن


ak313.blog.ir
خیلی زیبا بود
ممنون

سلام.

لطفا از مطالب جدیدمان بازدید کنید.

http://donyayema2.blog.ir/

http://donyayema3.blog.ir/

http://donyayema.blog.ir

http://mehre8.blog.ir/

                                                     متشکرم. موفق باشید

سلام
سعی می کنم...
همچنین...

سلام.

لطفا از مطالب جدیدمان بازدید کنید.

http://donyayema2.blog.ir/

http://donyayema3.blog.ir/

http://donyayema.blog.ir

http://mehre8.blog.ir/

                                                     متشکرم. موفق باشید

سلام
سعی میکنم
سلام وبلاگ زیبا و مطالب خوبی دارید
ما رو هم دنبال کنید
http://saleyasin.blog.ir
سلام خیلی زیبا بود ولی ما تنها نیستیم خدا برای پر کردن تمام تنهایی ها کافیه همیشه این جمله رو با خودم میگم
وبلاگ زیبا و پرمحتوایی دارین موفق باشید
ممنون بابت دنبال کردن وبلاگم :)
سلام
بله درسته
ممنون
خواهش میکنم
خیلییییییییی قشنگ بود اینو واقعا میگم
ممنون
ولی فکر کنم اینو قبلا هم خونده بودید...
پست ثابته :-/
فکر نمی کنم اون قبلیه واسه فالو کردن بود :) اصلا شعر رو نخونده بودم :) ببخشید
خواهش میکنم
اشکالی نداره...
ممنون
خواهش میکنم
جمعه ۵ شهریور ۹۵ , ۰۱:۱۹ احسان صادقی یزدان آباد
خیلی لایک داشت بخدا
خیلی ممنونم
چه انتظار عجیبیست..
فقط نشسته ایم و گفتیم..
خدا کند که بیایی.. :(


بله :(
وب زیبایی دارید می خواستم بدونم میشه تو این امر نیک یاریتان کنم .
در آرزوی ظهور
---------------------------------------------------------------------------------------
کاش می شد به بعضی ها فهموند نامحرم ، نامحرم حتی تو فضای مجازی .
ممنون
چطوری یاریم کنید؟!
-----------------------------------
منظور؟! :-/
يكشنبه ۷ شهریور ۹۵ , ۱۴:۳۱ محمد طاها حقیرابراهیم ابادی
باسلام ازاین که وبلاگ مرا دنبال می کنید ممنونم
سلام
خواهش میکنم

مرحوم آیت‌الله مجتهدی تهرانی نقل کردند: شبی در نجف بعد از اتمام نماز جماعت پشت سر آیت‌الله شهید مدنی و خلوت شدن مسجد، ناگهان دیدم آقای مدنی شروع به گریستن کرد.

چون به من اظهار لطف داشتند به خودم جرأت دادم و علت گریه ناگهانی ایشان را پرسیدم.

ایشان فرمودند: بعد از نماز یکی گفت: امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را دیده است که به او فرموده‌اند: "ببین این شیعیان بعد از نماز بلافاصله به سراغ کارهای خود رفتند و هیچ کدام برای فرج من دعا نکردند".

من هم تا این را شنیدم متأثر شدم و گریستم.

آیت‌الله مجتهدی فرمودند: بعدها متوجه شدم امام زمان (عج) این گلایه را به خود ایشان (شهید مدنی) گفته بودند.

واقعا جای تاسف داره...
ممنونم بخاطر این مطلب خوب...
خیلی خیلی خیلی زیبا
خیلی ممنون
عالی عالی عالی 
ولی آقا تنهاترین تنهاست
خیلی ممنون
شاید...
بانوی محترم
درخواست شمااجابت شد
وشمادنبال شدید
ازتشریف فرمایی به وبم ازشماتشکرمیکنم
اوقات خوشی داشته باشید.
-------------------------------------------------------------------------------
بنده درخواستی نداشتم!

ممنون
یا امام زمان 
يكشنبه ۱۴ شهریور ۹۵ , ۱۲:۲۸ سعید پارسا ارسنجانی
زیباست
ممنون
سلام بیا تا حرف نو بشنوی و شاید اصلاح بشی!
:-/
خواهش می کنم قابلی نداشت :)
:))
یا امام  زمان انشا الاه ظهور امام زمان نزدیک باشد
اللهم عجل لولیک الفرج
ان شاءالله
يكشنبه ۲۱ شهریور ۹۵ , ۱۲:۱۴ خانومِ اِ‌‌چ 😊🎈
اللهم عجل لولیک الفرج
زیبا:))
ان شاءالله
ممنون خانم مهندس :))
ایشالا که فرج هرچه زودتر اتفاق میافته
با دور هم جمع شدن خوبا ، هم شما از تنهایی در میایید هم امام زمان عج
ان شاءالله...
احسنت

یامهدی ادرکنی

ولی غریب وتنهای عالم یوسف زهراست

یاعلی...
ممنون
علی یارتون
http://sobeh.blog.ir سلام لطفا وبلاگ جدیدمو دنبال کنید منم شمارا دنبال کردم
sobeh.blog.ir
سلام
باشه...
سه شنبه ۲۳ شهریور ۹۵ , ۱۵:۰۵ حرف های دولپی خودمونی
سلام 
خدا قوت، اجرتون با  امام زمان علیه السلام 
سلام
ممنون
سلام
عالی به منم سری بزن 
اگر هم موافق بودی تبادل کنیم

سلام
ممنون
با تبادل لینک مخالفم!
دلمان برای دیدنش می تپد
اللهم عجل لولیک الفرج
--------------------------------------
آرزوی موفقیت براتون دارم
بحق زینب الکبری

ممنون
معنادار و زیبا :(
:(
يكشنبه ۴ مهر ۹۵ , ۲۲:۰۶ امیر بهزادپور
انشاالله امسال کربلایی بشوی..

:)
جمعه ۹ مهر ۹۵ , ۱۲:۱۸ محمد حسین آذرینوار
عالی بود
http://ahdshia.blog.ir
اربعین کربلا باشید انشاالله
امسال نمیشه :((
ان شاءالله سال بعد...
سلام نیومدی تا حرف نو بشنوی و برای همیشه دنبالم کنی!   
سلام
:|
ویششش قبلا یکم بیشتر ک وبم میومدی :) ححح

سلام سلام خدافظ خدافظ ^_^ ححح همین دیگه
باشه میام...
گرفتارم خب...
به اونجاست رسیده هااااااا

خیلی حس بدیه!


یه سری بزن ==> fantezia.ir
تنهاتر امام هست 
:((
خدایا ظهور مولایمان را برسان...

خیلی زیبا بود نوشته تون
ان شاءالله...

ممنون...
قربونت برم من مهربون  :)
مرسی ^_^
فدای تو :)
سلام  این مطلب رو حتما ببینید
نامه ی سرگشاده به مخالفان تمدن نوین اسلامی

حتما ببینید


سلام
باشه...
سلام دوست عزیز... خیلی خوش اومدید! :)
سپاس از نگاه زیباتون...!

درضمن، وبلاگ زیبایی دارید...

"اللهم عجل لولیک الفرج"
سلام... ممنون...
خواهش میکنم...

لطف دارید...

بحق زینب الکبری
اللهم عجل لولیک الفرج.......
اللهم عجل لولیک الفرج
ممنونم 
شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۲۰:۵۳ حمیدرضا ندیری
اللهم عجل لولیک الفرج
بحق زینب الکبری
برای فرجش صلوات....
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
آفرین
ممنون...
ان شالله که ظهورشون نزدیک باشه....من فقط یه بنده روسیاهم کاش اقانگاهیم به من بندازن
ان شاءالله...
بسم رب المهدی

...

اوخیش چقدر به دلم چسبید این بسم الله گفتنم

همه چی عالیه نسیم جونم

ممنون به حروف مقطعه دل سر زدی و برام نوشتی...

بازم منتظرتون هستم

راستی خواهری، وبلاگتون خوشجله هااااااااااااا ...  :)))

..........

یا زهرای اطهر
سلام
ممنونم...
چشم...
لطف داری :)
اللهم عجل لولیک الفرج
بحق زینب الکبری...
خیلی ترس ناکه تجربه ی چنین لحظه هایی
خدا رو شکر که به حرمت چادرت بی خیال تون شدن

بله خداروشکر...
پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ , ۲۰:۳۲ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
اللهم عجل لولیک الفرج
الهی هر چه زودتر
بحق زینب الکبری...
سلام

ممنون از حضورتون

با افتخار دنبال شدید

التماس دعا
سلام

خواهش میکنم...

ممنونم...

محتاجیم به دعا...
سلام.خیلی وبت قشنگ بود:)
مرسی از نظرت
سلام :)
خواهش میکنم...
سلام.خیلی وبت قشنگ بود:)
مرسی از نظرت
:)
سه شنبه ۹ آذر ۹۵ , ۱۷:۲۴ حرف های دولپی خودمونی
خدایا چشمان حقیر ما را به دیدن جمال امام مان روشن فرما
اللهم عجل لولیک الفرج
بحق زینب الکبری...
شنبه ۱۳ آذر ۹۵ , ۱۳:۴۹ ❤خانوم یار❤ ❤آقای یار❤
راستی دنبال شدیداگ دوس داشتی دنبالم کن اگ که نه هم بازم نظرلطفته عزیزم فیعلابای
ممنونم :)
چشم...
آیا با پیوند لینک موافق هستید.؟؟
من شما را پیوند میکنم تا شما نیز ما را پیوند کنید.
به امید حق
من هر وبی که دوست داشته باشم رو پیوند میکنم... لزومی نداره اون وب هم منو دنبال یا پیوند کنه!
چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵ , ۱۶:۲۹ محمدرضا مهدیزاده
اللهم عجل لولیک الفرج :)
خیلی وبلاگ زیبایی دارین :) موفق باشید
بحق زینب الکبری...
شما زیبا می بینید... همچنین...
زیبا نوشتی...

اللهم عجل لولیک الفرج❤

آمین
ممنونم...

بحق زینب الکبری...
او منتظر ماست و ما منتظر اوییم.

وبلاگ فقه و زندگی عهده‌دار احکام اصناف و مشاغل مطابق با نظرات رهبری

تلگرام: https://telegram.me/fegheasnaf
زیبا بود
سپاس...
جمعه ۳ دی ۹۵ , ۲۳:۰۲ عارفه علیزاده
اللهم عجل لولیک الظهور...


بحق زینب الکبری...
اللهم عجل لولیک الفرج 

سلام نسیم جان.قدم به روی چشمم گذاشتی و اومدی  وبلاگم :) ممنونم خواهری از خوش آمد گوییت :)
بحق زینب الکبری...

سلام :)
خواهش میکنم...
شنبه ۱۱ دی ۹۵ , ۱۲:۳۲ سید مهدی حسینی
سلام به شما
وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید
خدا قوت و خسته نباشید


✔️شده با یه مداحی خیلی خاطره داشته باشی؟؟؟
✔️خیلی هم دنبال نوحه ش گشته باشی و پیداش نکرده باشی؟؟؟

فقط کافیه پیام بدین تا هم نوحه هم متنش رو براتون ثبت کنیم...


🌸منتظرتون هستیم
یا علی مدد


سلام
ممنون
تشکر😃
مهدی جان...
غیبت کبری تو زمانی تمام میشود که
غفلت کبری ما تمام شود...
چقدر زیبا و درست...
اللهم عجل لولیک الفرج
بحق زینب الکبری...
سلام وبلاگ خوبی داری به من هم سر بزن!

وبلاگ شهید ابراهیم هادی

ak313.blog.ir
سلام
http://koko123.blog.ir  ادرش سایت من هست همیه مطالب را نظر بیدهد و لایک کنید و دنبال کنید
همه رو؟!
اللهم عجل لولیک الفرج
بحق زینب الکبری...
خاتمه دهنده تمام اتفاقات تلخ در دنیای بی رحم امروز فقط و فقط مهدی فاطمه (س) است.
بی شک همینطوره...
چهارشنبه ۶ بهمن ۹۵ , ۱۷:۲۱ خودروهای هیبریدی ....
بروقالبه روچک کن
باشد
بلاگ های ما دقیقا نقطه خلاف همدیگه هستن . بلاگ شما جالب بود . شما هم برای تنوع مال منو یه نگاه بنداز . 
باشه...
سلام بیست اسفند تولده ۲۵ سالگیه سیدمحمدرضاست آخونده :-) تازگیا داره کچل هم میشه :-)
خیلی دوستش دارم...خییییلی
نامزدمه.
میشه بیای تو پست ثابت بهش تبریک بگی تا رو تولدش براش یه عالمه آرزوی خوب جمع کنم و خوشحالمون کنی؟
ممکنه هم بلاگی؟

سلام
مبارکه :)
چشم...
چقدر قشنگ....اللهم عجل لولیک الفرج...
بحقِ زینبِ الکبری...
سلام خسته نباشید وبلاگ خیلی خوبی دارید

مطالبتون خیلی تاثیر گذارن!
 خسته نباشید
سلام
ممنونم...

لطف دارید...
احسنت
:)
سلام
بسیارعالی و زیبا بود
خیلی خوب بود

سلام
:)
سلام. تشکر زیبا بود
استیکر اسم و عکس پروفایل
سلام
خواهش می‌شود.
بسیار زیبا
:)
منظورتون این پسته؟
فکر نمی کنم بخاطر این باشه!
بله.
خب اگه من رو از قبل می‌شناسید که زیاد راجع به آقا نوشتم. ممکنه بخاطرِ این باشه.
نه خیلی نمیشناسموتون
آخه حضرت که میاد آدم یاد اهل بیت (ع) میافته بیشتر..شاید واسه همین بوده...یا شاید واسه اینکه حضرت عشق من امام زمانه ^-^
بله درسته. آقا فراتر از چیزی هستن که بشه با کلمات توصیف کرد. ورای حضرت و بالاتر از عشق. چه عشقِ زیبایی. ^_^
هر دو تنهاییم... شاید من تنهاتر...
هر دو منتظریم... شاید شما منتظرتر...
بسیار زیبا
ممنونم.
سه شنبه ۱۲ دی ۹۶ , ۰۸:۱۷ سرباز بی پلاک ✍مرگ بر صهیونیزم⇨
سلام.بازهم مثل همیشه،مطلبی بسیار زیبا و دلنشین. ای کاش #منتظر بودن را میفهمیدیم،،،،، مدیروبلاگ #تلنگرتفکر هستم یاعلی
سلام
لطف دارید
علی یارتون
عالی بود الهم عجل ولیک الفرج  دمت گرم خواهر
بحقِ زینبِ الکبری
خیلی خیلی عالی بود 
به منم سر بزنین
http://bigdell.ir/
ممنونم.
بسیار زیبا بود حوا خانم...
مچکرم
عالی نوشتید
ممنونم
يكشنبه ۱۵ بهمن ۹۶ , ۲۰:۴۰ علیرضا قاسمی نژاد
انشالله به آرزوهای دلت برسی
ممنون :)
چقدر نگاهتون و نوشته هاتون اون اوایل متفاوت بوده :)

متفاوت بودن به معنی خوب بودن یکی و بد بودن اون یکی نیست
گاهی دو تا خوب می تونن متفاوت باشن...
اینطوری بگم براتون که اون موقع بنده درگیرِ کنکور بودم و زیاد خودم رو سرگرمِ نوشتن نمی‌کردم. وب رو هم همینطوری تفریحی ساختم. :))
بیشتر عقایدم رو می‌نوشتم که خب از یه جایی به بعد سعی کردم نوشته‌ها حرفی برای گفتن داشته باشن و درواقع بهتر و کامل‌تر بنویسم. یعنی یه نکته رو مستقیم بیان نکنم. سعی کردم اکثرِ پست‌ها به صورتِ یه ماجرا باشه که حولِ خودم می‌چرخه و حرفم پشتش پنهان شده. :)
و این یعنی پیشرفت...
چقدر خوب...این سیری که فرمودین توی نوشته هاتون مشهوده کاملا

الحمدلله
:)

شکرش که همیشه حواسش به بنده‌هاش هست.
چه جالب ینی اولین پست وبلاگ برتر بیان اینطوری بوده
بله. با اسمِ آقا اینجا شروع شد. :)
آفرین عالی بود
ممنونم
وبتون زیباس - به حق انتخاب شده
به ماهم سربزنید خوشحال میشیم
http://profilekhas.ir/
لطف دارید شما
خوش حالم که 150 امین قلب این پستو من گذاشتم :)
:)
حوا... این اولین پستت هست؟
متنش چی؟
خیییلییی قشنگه

+دعا می کنی برای دیدگاه؟
++برای دل شکسته ام؟
لطفا... :'((
آره
متنش هم خودم نوشتم
نگاهت قشنگه :)

+ حتماً عزیزم
++ مهربونم :((
خیلی هم خوب :)

+خیییلییی دوستت می دارممم :-* ❤
++به قول مامور مهربون: مهربون خودتی و هفت جد و آبادت ؛) بخند شفق ببینه :)))
+++الان... این لحظه... آرومم... امیدوارم همه ی لحظه های همه ی آدم ها به رنگ آرامش خدایی باشه... الهی آمین.
^_^

+ منم ♡_♡
++ الهی الهی :))) چه دختری ماشاءالله :)))
+++ خدا رو شکر. واسه آرامشِ منم دعا کن...
ای جان... این مدل "^_^" خندیدنت رو دوست دارم. بهت میاد خیلی زیاد.

+قربون مامان بزرگم :)
++معنی جمله دومت رو نفهمیدم!
+++حوا جان جانان... همیییشه به یادتم :)
++++شیطونه می گه از این به بعد فقط به این پست سر بزنم!
حضرتِ عشق هم دوست داره :))

+ نوه‌ی قشنگم ^_^
++ هیچی فقط از داشتنِ نوه‌ای مثلِ تو ‌ذوق کردم :))
+++ قربانت ^_^ منم به یادتم :)
++++ چرا؟!
ای جان... الهی به هم برسین ووو با هم پیر بشین نه که از هم سیر بشین :)
(((:
:)))
خب این پست خلوته!
ممنون :))

^_^
نیییست نشان زندگی تا نرسد نشان تو :))
#مولانای_جان :)

کم پیدایی که جانا... آخه کوجایی؟ رفته ای لالا؟
باچه باچه... خوب بخواب که تا چند وقت دیگه باس شب زنده داری کنی واسه کتاب های حجیم و عریض دانشگاه :)

شبت خوش عزیز جان
به‌به ^____^

خونه نبودم دیروز. کلِ روز رو کنارِ یه پسر کوچولوی بانمک بودم :)) بچه‌داری خیلی سخته :|

روزت قشنگ مهربون جان
نوش جآن :)

بلی... بسیار سخت و البته لذت بخش... مخصوصا برادر زاده طور ♡___♡

:)
(:

بله بله ^___^

:)
دوشنبه ۳۰ مهر ۹۷ , ۱۰:۱۹ محمدبوژمهرانی
عالی بود
ممنون
هل من معین فاطیل معه العویل و البکاء
یعنی چی؟!
یعنی آیا کسی هست که مرا کمک کند تا با هم بانگ ناله و گریه سر دهیم.

بخشی از دعای ندبه
آها
ممنونم که گفتید.
خواهش میکنم.




حلالمان کنید
چیزی شده مگه؟!
مربوط به گذشته هاست...

دعایمان کنید.
گذشته که اسمش روشه. گذشته :)

محتاجیم به دعا.
راستی
این شعر خودتونه؟
شعر که نیست. بله خودم نوشتم.
خییییلی قشنگ بود . ایول
:)
سلام. لطفا وارد سایت بشید.
www.modiregoogle.com
چرا؟!
با سلام و احترام
وبلاگ خوبی دارید
خوشحال میشویم به ما هم سر بزنید و در اگر خواستید ما را هم در قسمت پیوندهای خود درج کنید

www.dlbartar.com

با سپاس
مدیریت دانلود برتر
شما هم وبلاگ نویس قدیمی هستید ایول
(:
سلام تبادل انجام میدید؟؟؟

سلام
خیر

ممنون بابت پاسخ تون

دستتون دردنکنه وبلاگ خیلی خوبی دارید

وبلاگ خوبی دارید ممنون

:)

سلام

وبلاگ زیبایی دارید

به دلنوشته های ما هم یه سری بزنید

چقدر حرف این روزهای من بود عزیزم

مرسی

(:

سلام 

من از این دلنوشته خوشم اومده :") با اجازه تون میخوام تو وبم بنویسمش،

سلام
نه اجازه ندارید.
سه شنبه ۲۶ فروردين ۹۹ , ۲۳:۰۴ شهروز براری صیقلانی

من زیاد درک نمیکنم  فضای کلی  این پست رو.   چون غرق در روزمرگی ها و بازیهای تقدیرم هستم . اما احترام میزارم به حس و چیدمان واژگانتون . که ظاهرا پیرامون انتظار ظهور آقا امام زمان عج هست .  و زیبا بود ‌از لحاظ ادبی .    خوشحال میشم اگر منو دنبال کنید .  شین براری 

واسه خیلی سال پیشه :)
پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۹۹ , ۰۳:۵۸ شهروز براری صیقلانی

چه رنجیده خاطر و  آزرده حال و پریشان حال میشوند کسانی که  با حرارت و  از سر مهر و محبت  و  احترام  تصمیم به ارج نهادن و رعایت اصول اخلاقی  گرفته و برای  بازنر یا الهام گرفتن از  نوشته تون ازتون کسب اجازه میگیرند و    شما ب  تلخی  و  از سر غرور کاذب     جوابی سرد منجمد  میدید و    وجود طرف را قندیل های یخ   میبنده .               والا من  کتابی ۴۸۰ صفحه ای  رو که چهار سال از عمرم رو پاش گذاشته بودم  رو   بعد از ممنوعیت چاپ   به رایگان در اختیار همه گذاشتم  و خودمم توی سایت های دیگران میبینم  حتی بی اونکه اسمم قید شده باشه گاهی.   ولی بااین حال خوشحال میشم  ‌  این چه  حس عجیبی هست که  سخاوت غریبه باشه با یه واژه چین .         اسم اثری ک گفتم   شهرخیس هستش .    منم شین براری صیقلانی  مخلص همه داداشی ها و ابجی های ایران زمینم هستم. 

کسی که حتی آدرسِ وبلاگش رو نمی‌ذاره و اجازه نمی‌گیره که آیا بذارم یا نه و صرفاً می‌گه با اجازه می‌ذارم به نظرتون جز دزدی کارِ دیگه‌ای می‌کنه؟! تا دلتون بخواد نوشته‌ها و عکس‌هام رو بدونِ اجازه و ذکرِ منبع کپی کردن. چه وبلاگ چه اینستاگرام و چه و چه. من غرورِ کاذب ندارم صرفاً به عنوانِ صاحبِ اثر هر چقدر هم که نوشته و عکس‌هام غیرحرفه‌ای باشه این حق رو دارم که اجازه ندم و راضی نباشم همینطوری بدونِ ذکرِ منبع مطالبم رو کپی کنند.
این چه حسِ عجیبی هست که قضاوت اینقدر رایج باشه :)

چه قلم زیبایی داری

لطف داری شما :)
يكشنبه ۷ ارديبهشت ۹۹ , ۱۷:۲۴ شهروز براری صیقلانی

حق با شماست. من توجه نکرده بودم که.  ID:دخترک.    نشانی پیچ نداره .    حق با شماست .   در ضمن ذکر مرجع و  نام خالق اثر. جزو حداقل های استفاده از. اثر دیگران محسوب میشن  و. در  سوید استکهلن. برای استفاده از جملات کسی در اثری. باید حق حساب و پورسانت داده بشه.  و حق کپی رایت رعایت میشه  .      اما ما هنوز متاسفاده با فرهنگش هنوز اشنا نیستیم   چه میشه کرد وقتی بزرگان عرصه نشر و چاپ کتاب  براحتی  داستانی که به امانت سپرده شده رو بعد چندی بنام خودشون روانه ی بازار میکنن ،  یا مثال برخی بزرگان که باورش سخته    و جزو بزرگان و محبوبان  ما  هستن. مث یغما گلرویی.  خیانت در امانت و سرقت ادبی میکنن.    از ما چه انتظاری میره دیگه....      در کل قضاوت بنده عجولانه و بی انصفانه بود.   و پوزش ،   پاینده و قلمتان مانا.    

اشکالی نداره :)

وبلاگ جالبی دارین

شنبه ۸ آذر ۹۹ , ۱۲:۴۶ خرید آپارتمان

وبلاگ خیلی خوبی دارید، مخصوصا این مطلب

پنجشنبه ۲۷ خرداد ۰۰ , ۱۹:۰۶ افرا فناوری ایکاد

ممنونم عالی بود

جالب بود 

بسیار زیبا بود این دل نوشته ممنون از سایت خوبتون.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan