بریم؟!

پنجشنبه شب

با بغض و به زور خودم رو رسوندم صحنِ انقلاب و نشستم وسطِ فرش‌های رو به ضریح. چادرم رو کشیدم رو صورتم و شروع کردم به گریه کردن. نه از اون گریه‌های معمولی نه! از اون گریه‌هایی که جای اشک خونِ دل از چشم می‌باره. وسطِ حالِ خرابم مادر تماس گرفت و خب متوجه شد دارم گریه می‌کنم. حالت خوبه؟! چیزی شده؟! دلت تنگ شده؟! مشکلی برات پیش اومده؟! آره مامان خوبم فقط دلم گرفته. مثلِ همه‌ی وقتایی که دلم بدجور می‌گرفت و می‌زدم زیرِ گریه سعی کرد من رو بخندونه. خندیدم که دلش آشوب نشه. گفت با دلِ شکسته‌ات واسه همه دعا کن دخترم. مادره دیگه. حتی از فاصله‌ ۲۰۰۰ کیلومتری هم می‌فهمه دخترش دلش شکسته :) به دستمال‌ کاغذیِ توی دستم نگاهی انداختم. خونی بود. دوباره خون دماغ شدم و این یعنی اون همه قرص و آمپول همه‌ش پرید. درد دارم. از روحم زده به جسمم. فقط دستام رو مشت می‌کنم و چشم‌هام رو می‌بندم بلکه دردم کمتر بشه. خوب نیستم اما باید وانمود کنم حالم خیلی خوبه. درد دارم اما باید به مریض‌هام لبخند بزنم و دردشون رو تا جایی که ممکنه کم کنم. همه‌ی این‌ها نشون‌دهنده‌ی اینه که دارم دق می‌کنم. به همین راحتی.


جمعه‌ای که تو باشی

تصمیم دارم هفتِ صبح دوباره برم حرم. از دنیای شلوغِ آدم‌های خودخواه خسته شدم. بالاخره یه روزی همه چی درست می‌شه. منم خوب می‌شم. دنیا هم جای بهتری می‌شه واسه زندگی. من که دلم روشنه :) هر کی دوست داره فردا بیاد با هم بریم زیارت. فاصله که واسه دل معنی نداره. داره؟!


+ پایانِ شبِ سیه «تو» هستی...


ساعت شیش صبح با خانواده می خوایم بریم سر خاک بی بی
همیشه اول رجب که میشد بی بی کتاب دعاشو میاورد و از یکی از نوه هاش می خواست اعمال اون روز و ماهو براش بخونه

دیروزی که گذشت همه دور هم جمع بودیم و هر بار میون حرفامون یادی از بی بی می کردیم گاها یادمون میرفت که دیگه پیشمون نیست :((

ان شاءالله خوب بشی حوایی
خدا رحمتشون کنه :(

قربانت ^_^
جمعه ۱۷ اسفند ۹۷ , ۰۱:۱۵ دخـترکــِ بی نام :))
چه عکسی :))
دلم هوایی شد..
:)
الان تو این توى این چند وقت بزرگ ترین ارزویى که دارم برم حرم امام رضا 
تو رو خدا برا منم دعا کن دعا کن امام رضا منو هم بطلبه
ان‌شاءالله خیلی زود عزیزم
من خیلییییی دلم میخواد بیام....ولی حیف که یه چیزی نزدیک به ۱۰ ساعت،اونم تازه با هواپیما،اونم تا تهران،فاصله دارم،تا مشهد که دیگه بیشترر...لعنت به این فاصله....
التماس دعا...
الهی

محتاجیم به دعا رفیقم
جمعه ۱۷ اسفند ۹۷ , ۰۱:۲۶ مــحــدثــه ...
رفیق نازم...
حتما پاراگراف آخر روزی رخ خواهد داد... تو قوی بمون همیشه...
کاش من اونجا بودم می‌تونستم بیام پیشت که تنها نباشی و کم‌تر دلت غصه‌دار بشه. یا اصلا بشینیم با هم گریه کنیم...
من فدات بشم مهربون جان :)
جمعه ۱۷ اسفند ۹۷ , ۰۱:۲۷ محمدرضا مهدیزاده
زیارت رفتید لطفاً ما رو هم دعا کنید . سپاس :)
انجام شد :) ان‌شاءالله به آسمون برسه.
چقدر دلم هوای حرم کرده
ان شاالله میریم برا زیارت خواهرش ببینم اجازه میدن برا دیدار برادر

#یک_گناهکار ...
ان‌شاءالله

#من_هم
حوا جان منم حالم خیلی بده....عزیزم میشه برای منم دعا کنی...
ان شاالله خدا بهت آرامش بده و مشکلت حل بشه الهی آمین
الهی زود حالِ همه احسن‌الحال بشه...

ممنونم رفیق جان :)
باشه بریم

در راه عشق بُعد مسافت حجاب نیست
دوری گمان مَبَر که بُوَد مانع وصال

میدونی مادرت قبل از زنگ زدن از فاصله 2000 کیلومتری فهمیده یه چیزیت شده که باهاتون تماس گرفته
:)

به‌به

آره متوجه شدم. عشقِ منه این خانمِ دوست‌داشتنی :)
تازه جمعه ای که اول ماه رجب باشه و روز زیارتی 
به به التماس دعا
خیلی خیلی خوب بود :) یکی از بهترین زیارت‌هایی بود که تو کلِ این شش ماه رفتم.
محتاجیم به دعا
:):

نمی‌دانم بخندم یا بگریم

مشرف شدید حرم
ضمن دعا برای خودتون برای ما هم دعا کنید
بخندید :)

برای همه‌ی دوستان دعا کردم.
سلام

الان حالتون چطوره ؟ بهتر شدین ؟

التماس دعا به یاد ماهم باشین ...
سلام و درود

الحمدلله

محتاجیم به دعا
الان مشهدی؟! خوش بحالت... 
امیدوارم هرچه زود تر خوب بشی  و به زندگی پر نشاط و حیجانت + گرانی ادامه بدی
موفق باشی.
مشهد بودم :)
سلامت باشید.
چی شده؟:(
چقدر دلم برای حرم تنگ شده...
:)
ان‌شاءالله زود طلبیده بشی عزیزم
نمیشه من الان بیام هوا؟ نمیشه الان جای منم زیارت کنی و برام دعا کنی؟ دعا لازمم :*
چرا نشه. فردا هم می‌رم اتفاقاً. دعات کردم :)
سلام
جسارتا خونریزی بینی تون رو جدی بگیرید
از طب سنتی اسلامی برای درمان استفاده کنید
امیدوارم زودتر به وطنتون برگردید
حالتون خیلی خرابه:) ما رو هم دعا کنید بریم آلمان
مرسی
سلام و درود
چشم. ممنون :)

خیلی :) ان‌شاءالله
میشه بریم کربلا؟
عجیب دلم اونجا رو میخواد..
التماس دعا حوای قوی خودم:)
کاش طلبیده بشیم با هم...

محتاجیم به دعا عزیزم :)
التماس دعا
محتاجیم به دعا
ان شاءالله همیشه حالت خوب باشه
برای منم دعا کن...
:)
محتاجیم به دعا :)
تو این دل شکستگی ها
تنها جایی ک فقط باید رفت
فقط حرمه
و تنها کسی ک میشه رفت پیشش درد دل کرد، خود امام رضا...

بعد این اشک ها 
هم دل ادم سبک میشه و اروم
و هم ب طرز عجیبی گره های کارها باز میشه...چ ادم متوجه بشه چ‌نشه!

اگر گریان به دیوار حرم تکیه نمی دادم
کدامین کوه طاقت داشت این حال پریشان را؟!
دقیقاً

:)

...
جمعه ۱۷ اسفند ۹۷ , ۱۱:۰۵ آقای سر به هوا :)
من فکر میکردم بیماریتون رفع شده که حرف ازش نمیدزنید:((

حرم:)

خوبم :)

خدایا زیارت نصیبِ آقای سر به هوای ما بکن. بگید آمین
حاجت روا باشی حوا خانوم
تو مشهد که دل آدم نمیگیره:)
خیلی ممنون
می‌گیره اما زود برطرف می‌شه :)
حوا خوبی دختر؟؟
:)
قبول باشه ان‌شاءالله :)
صبوری کنید... همه چیز که اینجا نیست.

اگه میتونید با بعضی مسائل کنار بیاید...
یه سری چیزا دست ما نیست... 
ممنون :)
همه چیز آنجاست...

دارم سعی می‌کنم.
:)
امیدوارم حالت روز ب روز بهتر شه و غرق شادی بشی و همیشه بخندی حوای نازنین:***

همچنین عزیزم :)
سلام 
به عنوان یک همدرد می‌گویم(چون پیش آمده که در حالت سختی بوده ام و تجربه کرده ام)
اگر فرصتی داشتید دعای هفتم صحیفه سجادیه(دعای یا من تحل به عقد المکاره) را بخونید
انشالله که گره ها باز شود و غم ها کم
سلام و درود
اتفاقاً به نمازِ حاجت هست این دعا رو هم داره. می‌خونمش :)
خیلی ممنونم
منم درد داشتم اما یهو و خیلی غیر منتظره همه چیز برگشت معجزه شد انگار.
باید به دردها لبخند زد و لجشون رو در آورد.
چه خوب :)

آره
نبینم دلت شکسته باشه... :)
:)
عزیزممم 
ان شاءالله که حالت هر چه زود و سریع تر بهبود کامل پیدا میکنه..
صبر داشته باش 
توکل بخدا
ساداتم :)
ممنونم
چشم
...

التماس دعا
الّلهمّ عجّل لولیک الفرج...

محتاجیم به دعا
بحقِ زینبِ الکبری
ای بابا ای بابا اینقدر حرف تلخ نزنید دیگه :( 

امیدوارم خیلی زود حال روح و جسمتون خوب بشه و بیشتر لبخند بزنید :)
لازم بود :(

خوبم الان :) ممنون :)
ها لطفا :)
:)
جمعه ۱۷ اسفند ۹۷ , ۲۱:۲۹ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
منم میام
دعام کن حوا..
خیلی محتاج دعام..
همه رو دعا کردم عزیزم.
ان‌شاءالله هر مشکلی داری رفع بشه مهربون.
ای جان 💜
دلم برای حرم حسابی تنگ شده
زودی خوب شب خواب ما 💙
^_^
عزیزم
جمعه ۱۷ اسفند ۹۷ , ۲۳:۴۶ شفق تیرزاد (*_*)
وای حوا...
همین چند دقیقه قبل آرزو کردم کاشکی فردا یکشنبه می بود...
الان پستت رو خوندم... کاشکی فردا جمعه بود :|
الهی :))
جمعه ۱۷ اسفند ۹۷ , ۲۳:۴۹ شفق تیرزاد (*_*)
اولی به این دلیل که زودتر یکشنبه شه و خبر سلامتی مامور مهربون... ان شاءالله
دومی برای اینکه به موقع رسیده بودم و ازت می خواستم صبح رفتی حرم، ررای مامور مهربون و عزیزانش دعا کنی حالشون خوب باشه... ان شاءالله
به هر حال... التماس دعا... 🙏
ان‌شاءالله

فردا شب هم می‌رم اگه خدا بخواد. چشم چشم محتاجیم به دعا.
جمعه ۱۷ اسفند ۹۷ , ۲۳:۵۲ شفق تیرزاد (*_*)
ان شاءالله حال خودت هم خوب شه.

+ ببشقید :( خیلی نگرانم حواسم نبود شرمنده :(
دو هفته ای می شه شرایط خوبی ندارم این به روز نشدن دیدگاه به دلایل غیر فنی هم درد رو دو برابر کرد...
ممنونم

+ عزیزم. نگران نباش لطفاً.
مشهدالرضا (ع) و حریم امن حرمش جای عشق و دلدادگیست، باید که در طریق عشق باشی تا کلام و نگاهت را پاسخ بدهد...
مطمئنم از اون مقربینی هستید که صداتون بهش میرسه و حاجت دلتون روا میشه، با اون دل شکسته برای من هم دعا کنید و ازش بخواهید بعد این همه سال منم بطلبه، دلتنگم و با هیچ کسم میل سخن نیست...
براتون آرزوی سلامتی دارم، آرزوی حال خوب و جاری بودن همیشگی لبخند بر لبانتان...
ان‌شاءالله زود طلبیده بشید.

خیلی ممنونم
خوشبحالت که برای دل شکستت حرم رو داری 
منم دیشب دلم شکسته بود ولی حرم سلطان نبود 
ان شإالله توی سال جدید بهترینا برات اتفاق میفته
:)

ممنونم
گاهی وقتها که احساس اندوه می کردم، به این علت بود که خود را غیر از آنچه بودم می پنداشتم و سپس برای بدبختی و دردمندی آن اشخاص احساس تاسف می کردم. به طور مثال، خود را مدرس دانشگاهی می پنداشتم که به مقام استادی نرسیده و کسی حاضر نیست به سخنرانی های او گوش بدهد؛ یا کسی که فلان نافرهیخته درباره اش بدگویی می کند، یا فلان شایعه پراکن درباره اش دروغ و شایعه می سازد؛ یا عاشقی که شیفته کسی است که به او توجه نمی کند؛ یا بیماری که به واسطه بیماری خانه نشین شده است؛ و یا اشخاص دیگری که به مصیبت های مشابه مبتلا هستند. من هیچ یک از اینها نبوده ام، همه اینها پارچه ای هستند که از آن لباسی ساخته شده و من برای مدت کوتاهی آن را بر تن کرده ام، سپس، برای تعویض با تن پوش دیگری آن را کنار گذارده ام.
اما پس از تمام اینها خود من کیستم؟
واقعاً...
جانا، نظری که ناتوانم
بخشا، که به لب رسید جانم

دریاب، که نیک دردمندم
بشتاب، که سخت ناتوانم

من خسته که روی تو نبینم
آخر به چه روی زنده مانم؟... 
:((
بیا، که بی‌تو به جان آمدم ز تنهایی
نمانده صبر و مرا بیش ازین شکیبایی

بیا، که جان مرا بی‌تو نیست برگ حیات
بیا، که چشم مرا بی‌تو نیست بینایی

بیا، که بی‌تو دلم راحتی نمی‌یابد
بیا، که بی‌تو ندارد دو دیده بینایی

اگر جهان همه زیر و زبر شود ز غمت
تو را چه غم؟ که تو خو کرده‌ای به تنهایی

حجاب روی تو هم روی توست در همه حال
نهانی از همه عالم ز بسکه پیدایی

عروس حسن تو را هیچ درنمی‌یابد
به گاه جلوه، مگر دیدهٔ تماشایی

ز بس که بر سر کوی تو ناله‌ها کردم
بسوخت بر من مسکین دل تماشایی

ندیده روی تو، از عشق عالمی مرده
یکی نماند، اگر خود جمال بنمایی

ز چهره پرده برانداز، تا سر اندازی
روان فشاند بر روی تو ز شیدایی

به پرده در چه نشینی؟ چه باشد ار نفسی
به پرسش دل بیچاره‌ای برون آیی!

نظر کنی به دل خستهٔ شکسته دلی
مگر که رحمتت آید، برو ببخشایی

دل عراقی بیچاره آرزومند است
امید بسته که: تا کی نقاب بگشایی؟

(جایزالوجهین :) هم عاشقانه زمینی هم آسمونی )

گاهی بعضی دردا قراره همیشه با آدم باشن... شاید برامون بهترن...
میدونی چرا... چون بخوای نخوای باهاتن... بخوای نخوای منتظرتن... بخوای نخوای... 
اصلا درست شدن تا برای آدم باشن، من وقتی دردی دارم، به نعمت‌های دیگه‌ای که هست نگاه می‌کنم و خجالت می‌کشم گله کنم... 
البته گاهی آدم واقعا کم میاره. 
اما خب مگه میشه آدم خدای به این خوبی داشته باشه و بخاطر رضایتش یه سری چیزا رو با دل و جون نخواد... 
تاوان سختی دارن آره اما خب میدونی... گاهی قضیه دلم میخواده، البته برای ما. 
میگه اصلا دلم میخواد شب از دلتنگی دلت پرپر بشه... 
دلم می‌خواد اسیر این دنیا نشی، فکر نکنی اینجا و بدون من خوشبختی... 
نمیدونم کسی رو دوست داری یا نه، اما آدم وقتی کسی رو دوست داره، دچار یه پارادوکس میشه، هم می‌خوای بدون بودنت خوشبخت بشه... میگی من که لایقت نیستم... منکه درحد تو نیستم... هم میگی نکنه به نبودنم عادت کنه... نکنه فراموشم کنه... نکنه یکی دیگه دلشو بدست بیاره... نکنه گرفتار خوشی هایی بشه که توی یه لحظه کوفتش میشه وقتی تموم میشه و میبینه بهشتی که میدید فقط چند روز دلخوشی و رویا بافی بوده...
تهِ گریه‌های آدم فقط یه ضعف چشمه و یه عادت همیشگی.
زیاد طول نمی‌کشه... خودتو سرگرم چیزایی کن که خوشحالت میکنن یا صبورترت میکنن... زیاد طول نمی‌کشه که مسافرتت و این روزات تموم میشه.

راستش من به شش سال پیشم که فکر می‌کنم میبینم تهِ غصه هام هیچی نشد، فقط اون همه روز و اون همه چیزایی که بود برای تجربه رو از دست دادم. 

آدم بخواد، با تموم دردا و دلتنگی هاش، میتونه به یه گلدون قشنگ نگاه کنه و لبخند بزنه... درسته؟ از یه گلدون کمتر، توی خودت میبینی؟ خسته نشو... 
:)
حرفاتون قشنگه اما عمل کردن بهشون واقعاً سخته...
شنبه ۱۸ اسفند ۹۷ , ۲۲:۲۲ شفق تیرزاد (*_*)
خوبی جانا؟ روحی... جسمی؟
بهترم الحمدلله.
شنبه ۱۸ اسفند ۹۷ , ۲۲:۳۱ شفق تیرزاد (*_*)
هستیا ^__^
بله بله ^_^
شنبه ۱۸ اسفند ۹۷ , ۲۲:۳۵ شفق تیرزاد (*_*)
چشمت بی بلا عزیز جان

گفتن حالشون خوبه خدا رو شکر... :)))

عاما شوما بی زحمت هر دفعه رفتی حرم براشون دعا کن... اجرت با صاحب مجلس/ پیر شی ننه :)

چشم :)
قربانت

خب الحمدلله :)

چشم. نوه‌ی قشنگم :)))

بی‌بلا :)
شنبه ۱۸ اسفند ۹۷ , ۲۲:۴۱ شفق تیرزاد (*_*)
خوشحالم هستی و حالت هم خوبه :) ان شاءالله همیشه سلامت باشی.
^____^
قربانت :)
خندیدن بر خلاف ظاهر ساده‌ش
گاهی بسیار دشواره
...

:)
متوجهم

(:
درسته سخته اما اگه بی‌توجه بهش میرسیدید دیگه نیازی نبود بگم :)
این‌جور شرایط رو به منزله‌ی یک تمرین ببینید برای خوب‌تر شدن. منکه براتون دعا کردم ان‌شاءالله با سلامت و عافیت بشید، منتها در کنارش صبوری کنید، قبلا هم صبور بودید، اما نوع بهترش لازمه، از نوعی که حتی نباید به روی خودتون بیارید و توی دلتون بهش توجه کنید :)
من توی زمینه‌هایی عمل کردم که میگم، و نمی‌خوام ناراحتیتونو ببینم، اصلا من شما رو به‌عنوان یک دختر صبور و پرتلاش می‌دونم. یک فردی که هروقت میومدم وبلاگتون حرفای پر از امید و لبخند و محبت می‌دیدم. 
و هنوز هم همون فرد هستید منتها آدمید دیگه گاهی، گاهی دلتون می‌خواد بعد اینهمه قوی بودن و لبخند، غم هاتونم خالی بشه. 
اینم بد نیست اما، نباید عادتتون بشه، چند وقته از اون متن های رویایی ننوشتید :) یعنی فکرای خوبتون کم شده... بعنوان خانم دکتر آینده برای خودتون دارو تجویز کنید، داروهای عادی جواب نمیدن اگه حالِ دلتون خوب نباشه... یه عالمه لبخند و توجه به خوبی هایی که هرکدوم لایق خوشحال کردنتون هستن... یه عالمه فکرای مثبت.
توصیه می‌کنم، مبادا این روزا چیز غمگینی گوش بدید یا فکر کنید درباره آینده‌ای که هنوز نرسیده، به خودتون، دلتون و کسایی که دوستتون دارن مثل مادرتون مدیون می‌شید :) 
من به خودم مدیونم.
ببشقید بابت زحمتی که دادم...
کدوم زحمت؟!
يكشنبه ۱۹ اسفند ۹۷ , ۱۵:۴۷ دلنوشته های نیایش
تا به روی زندگی لبخند نزنی
زندگی به تو لبخند نخواهد زد
این قانون الهی ست که هرچه بکاری همان را درو خواهی کرد
:)
دعا کنید که امام رئوف ما رو هم بطلبه
ان‌شاءالله
يكشنبه ۱۹ اسفند ۹۷ , ۱۸:۵۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چه خوش به حالته تو:-)) التماس دعا
راستی قضیه این پست قبل چی شد؟ D:
محتاجیم به دعا :))
هیچی نشد :)
کامنت خصوصی که فرستادم :|
کدوم؟! :|
بریم. 

آرزو دارم شبی همدمت شوم
آخر ای حوای من، آدمت شوم
رفتیم و برگشتیم.
خدا نکنه دختر قشنگم. صدوبیست سال عمر کنی الهی💖
خیلی ممنون مامانِ قشنگم ^_^
امیدوارم حالتون خوبِ خوب بشه.
خیلی خوبم الان :)
دیروز حرم بودیم با یکی که خیلی عزیزه برام  خیلی خوب بود خوش گذشت 😊.

:)
باشه. اشکالی نداره... دیگه مهم نیست!
توی وضعیتی قرار دارم که حافظه‌ام مثلِ ماهی شده‌. ۳ ثانیه. اینطرف نیستی که ببینی چقدر شلوغه همه چیز -_-
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


نبینم غصه دار باشی خواهر...
کسی که در جوار امام رئوفه که دیگه نباید ناراحت باشه که...

در جائی می خوندم که یه بنده خدائی تعریف می کنه که رفتم پیش آقای کشمیری رحمه الله علیه و دیدم ایشون خیلی حالش بده...فلان بیماری ها را داره...با خودم گفتم:"پس این بنده خدا که این همه عبادت می کنه چرا این همه مریضه؟"
گذشت...
یه روز دیگه رفتم پیش آقای بهجت(تا جائی که یادمه ایشون بود)
بعد تا رسیدم، آقا فرمودند آقای کشمیری به خاطر عبادت های زیادی که انجام داده اینطور شده...


حالا این مریضی شما هم احتمالا از همون جهته...



به این "فردا بریم زیارت" هم نرسیدم...حیف...

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

:)

فردا هم می‌رم. خواستید تشریف بیارید :)

خیلی ممنونم
علی یارتون

دردم از یار است و درمان نیز هم

این مصرع از جانب حافظ کلام ا... کریم را مرتب با زبان دل تکرار کن،تکرار

همچنین مصرعی از مولانا نیز در این خصوص،سحرآمیز است:

با کریمان کارها دشوار نیست

این مصرع را نیز ورد زبان ذهن ات کن و پیوسته تکرار کن....
:)
برای کتابخونه فردوسی؛ دیگه نمیخواین برین؟ آشنا دارم بهشون بگم برید مطالعه کنید (چند نفر توی هیئت علمی)
واسه مطالعه که اجازه می‌دن فکر کنم. کتاب نمی‌تونیم برداریم.

سلام سایت خوبی دارین لطفا از لینک های من هم بازدید کنین و نظر بدین
رابوکالا فروشگاه آنلاین
http://www.rabokala.ir
لوازم دیجیتال فروشگاه آنلاین رابوکالا 
http://www.rabokala.ir/product-category/%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/
 آرایشی و بهداشتی فروشگاه آنلاین رابوکالا 
http://www.rabokala.ir/product-category/%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4%db%8c-%d9%88-%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%db%8c/
مد و پوشاک فروشگاه آنلاین رابوکالا 
http://www.rabokala.ir/product-category/%d9%85%d8%af-%d9%88-%d9%be%d9%88%d8%b4%d8%a7%da%a9/
سرگرمی و ورزش فروشگاه آنلاین رابوکالا 
http://www.rabokala.ir/product-category/%d8%b3%d8%b1%da%af%d8%b1%d9%85%db%8c-%d9%88-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4/
فرهنگی و آموزشی فروشگاه آنلاین رابوکالا 
http://www.rabokala.ir/product-category/%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c-%d9%88-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c/
لوازم خانه و آشپزخانه فروشگاه آنلاین رابوکالا 
http://www.rabokala.ir/product-category/%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%88-%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/
سلام :)

تلویزیون ۳۲LF560 دارای بازی های سرگرم کننده می باشد که شما می توانید به وسیله آن ساعت ها سرگرم شوید. از جمله بازی های مهیج این تلویزیون می توان به WORLD MONSTER است.

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

مطالب بسیار خوبی در وبلاگ دارید ممنون از وقتی که میزارین لطفا به سایت ماهم سربزنید مشاوره سرمایه گذاری
:)
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۹ باربری و اتوبار آیلان
چه عکسه جالبی
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۹ باربری و اتوبار آشنا
چه فضای خوبی
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۹ باربری و اتوبار امانت
حال و هوا رو عوض میکنه
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۸ , ۱۴:۳۰ باربری و اتوبار آسایش
چه تصویر جالبی
سه شنبه ۱۰ بهمن ۰۲ , ۱۷:۵۲ پاک اسکرین قهوه

بسیار زیبا بود ممنون از سایت خوبتون.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan