کاکائو و من و قامتِ او

این که بگیم همه چی چقدر خوبه و ما چقدر خوشبختیم همیشه صادق نیست. بالاخره نوسان داره این زندگی و اتفاقاً همین بالا‌ و پایین‌هاست که گوگولیش می‌کنه. مثلِ این چند روز که همه چی به بدترین حالتِ ممکن آشفته و درهمه اما من باید خودم رو قوی نشون بدم. جلوی مادر و پدرم، برادر و خواهرم، کتاب‌هام، امتحان‌ها، این زندگی و حتی خودم! درسته روزهای چندان خوبی ندارم اما این دلیل نمی‌شه که روزهای خوبی توی راه نباشه. مگه نه؟! ندایی درونی میگه: ول کن جهان را حوا. کاکائو بخور! :|

کاکائو عشقه:)
همیشه حال ادمو خوب میکنه:)
اوهوم :)
دلسترِ بلوبری هم خیلی خوبه :))
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۱۶:۳۶ پارسا جهانگیری
روحیه شما همیشه قابل تحسینه :-)
ممنونم :)
گاهی همه چی بروفق مراده ،
گاهی هم باید جنگید تا بر وفق مراد بشه ...
این حال منه قبل و بعد ماه رمضون ...
زندگی همینه. مدام بینِ این دو گاهی نوسان داره. (و من چقدر فصلِ نوسانِ فیزیکِ پیش رو دوست داشتم)
حالِ همه هست. می‌تونیم همه با هم برای هم دعا کنیم :)
تنهایی نخور ولی :دی
چرا که نه، حتما روزهای خوبی تو راهه :)
تموم شد که :|
میشه امیدوار بود :)
بلوبری کلا عشقه
ژله اش دلسترش همه مشتقاتش:)
راستی بستنی زغالم امتحان کردم و به غایت عاشقش شدم:)))))
فقط رنگش ^_^
یخ در بهشتِ بلوبری حتی *_*
چه خوب :))) بعدِ کنکورت بریم بستنی بخوریم مهمونِ من :)))
سلام
وبلاگی با محتوای جالبی دارید
ما هم یه سایت مهندسی داریم که کلی پست جذاب و اختصاصی آماده کردیم(ترفندهای فتوشاپ، ویندوز، آندروید و... +آموزش های برنامه نویسی) که همشون رایگانه
در کنارشم ممبر واقعی تلگرام برای فروش داریم
ممنون میشیم بهمون سر بزنید و لینکمون رو تایید کنید.
http://www.zarrinhoor.com/
سلام
که اینطور
بسی هم عالی:))))
قرارمون کجا باشه کدوم شهر!؟:دی
:)))
فرقی نداره. تو میای اینجا یا من بیام اونجا یا جفتمون بریم نه اینجا و نه اونجا؟! :|
امیدوارم ک این رنج ها برا هممون آسونی به همراه بیاره ...
ان مع العسر یسرا ...
انشراح :)
حتماً همینطوره
چایِتِ بنوش( با لحن نقی معمولی) :)))
تا اطلاعِ ثانوی از نوشیدنِ چای معذوریم :| :)))
حتما باید از دلبر حرفی میان باشه نه ؟ 
قامت او ؟ :))))
این دلبر نبود :))) او ضمیرِ جانشینِ زندگی هست اینجا :)
دلبر وسطِ این درگیری‌ها نباشه بهتره.
جا موند
:))
بله بله :))
کلاً سنتِ پسندیده‌ای هست این لبخندهای همیشگی :)
مثلا یهویی بریم بستنی فروشی حاجی بابا:))))
شعبه اش اونجا هم هست!؟
نه نداریم. ما اینجا یاس داریم در دو شعبه :)))
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۱۶:۵۰ مــحــدثــه ...
کاکائو تلخ باشه لطفا ^__^

درصد بگو فقط ^_^
خب پس یه بار تو بیا بوشهر قدمت سر چشم بریم حاجی بابا یه بارم من میام با هم بریم پاتوق قشنگی که ازش نوشتی چند وقت قبل:)
یه روزم بریم که هوا بارونی بارونی باشه:)
عزیزم ^_^
ان‌شاءالله :)
چه شود ♡_♡
یه زمانی خیلی کاکائو میخوردم
منم همینطور الان کمتر شده.
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۱۶:۵۲ مــحــدثــه ...
شصت درصد گزینه مناسبی هست ولی خب حالا هر چی شما صلاح بدونی :دیی
همین؟! :|
ما ۸۶ داریم و ۹۴ :))
زیاد نخوری فشارت بالا پایین بشه
همه چی به اندازه‌ش خوبه.
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۱۶:۵۵ مــحــدثــه ...
آره همین:)))
86 خوبه دخترم :))
باشه الان پست می‌کنم برات :))
زود می‌رسه نزدیکیم به نسبت :))
افرین
حسِ دختر بچه‌های دو ساله بهم دست داد الان :)
ممنونم
ههههه خواهش میکنم
:)
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۱۶:۵۸ مــحــدثــه ...
تو این گرمای ذوب کننده شکلاتای نازنینم ذوب می شه :-( 
نفرستشون،به جای من سه برابر بخور انگار من کاکائو خوردم.اصلا من و تو نداریم که خواهر:))
آره :(
قندم میره بالا ولی خب باشه :)) بخاطرِ گلِ روی آبجیِ مهربونم :))
اینطوری ک دیگ دلبر نیس
دلبری ک تو غمای آدم نباشه نباید تو شادی آدمم شریک باشه 
اونم مشکلاتِ خاصِ خودش رو داره قطعاً. گناه داره طفلی.
بعد از ظهر ها ، وقتی خواب به چشمات اومده و فکر رفتن نداره ، یه کاکائو تلخ میتونه روحیه انسان رو متحول کنه ^_^

آره موافقم :)
ول کن جهان را حوا، کاکائو بخور...
نمی‌تونه فلسفی باشه :) فقط میشه بهش خندید :))
کاااکائو. معتادشم
مگه میشه معتادش نشد؟! :)
تو تموم سختی ها، همیشه یه چیزی هست که موقت ادم رو از اون بدبخت دور میکنه و به ساحل بیخیالی که کمی آرامش هم داره میبره.
درسته. حتماً هم نباید خیلی خاص باشه‌ ها. یه تیکه شکلات یا یدونه سیب مثلاً :)
سلام_ عیدتون مبارک_ نوش جان _ :-)
سلام
عیدِ شما هم مبارک :)
آره زندگی با فراز و نشیب هاش قشنگه😍

موفق باشی حوا خانم گل، بعدا به این روزا لبخند میزنی😉😉
:))

ممنونم عزیزِ دلِ خواهری :) امیدوارم :)
عکسه چه نازه =)
(:
بگم عاشق کاکائو هستم یا نع؟ 
اگه بگی اونوقت توی اولین دیدارمون یه جعبه‌ی بزرگ کاکائو برات میارم :)
#و_ این_صرفاً_یک_ وعده_نیست
جلو خودتون قوی باشید؟ عمیقه جمله
آره. خودم خیلی مهمه!
کاکائو شیری یا شیرینش نه... اما عاشق طعم تلخِ کاکائو تلخ هستم 
شیری رو منم دوست ندارم. شیرینش خوبه که :)
تلخ دوست دارید؟!
ای جونم پس لطفا تلخ و زهرمار طور نباشه
اونو فقط سمیرا دوست داره
😂
یکم ناخالصی هم داشته باشه راضی ایم 😂


کی ان شاءالله؟
باشه :))
از اونایی میارم که مثلِ خودت و خنده‌هات شیرینه ^_^

باشه :)))

خدا بخواد مهر
خیلی زیاد...
خیلی هم خوب
اصلا این عکس چرا اینقدر حالِ خوب داره ؟ :)

من حرف خاصی ندارم نوشته‌ها گویا هستن که چقدر عاقلی.
برم بقیه‌ی پستای بجه‌ها رو چک کنم شاید مشکلی داشته‌باشن [شکلک عینک دودی]
ای عکس چرا این همه حسِ خوب داری؟! :)

این لطفِ تو هست رفیق جان.
:)))
برم یکم ذوق مرگ شم 😁😂😁
مرسی از تعریفت 😘

بشدت منتظر بسته کاکائوم! نه ببخشید به شدت منتظرت هستم 😂😁
:))
خواهش می‌کنم حقیقت بود ^_^

محبوبه :))))
میدونم همش بر وقفه مراد نیست
میفهمم خاصیتشه
ولی نمیفهمم:|
 انگار هنوز با این خاصیتش انس نگرفتم...
گفته بودم چقدر شیرین‌زبونی؟! :))
انس که نمی‌گیریم. بعضی وقت‌ها منم به شدت بهم می‌ریزم میرم تو لاکِ خودم غذا هم نمی‌خورم با کسی هم حرف نمی‌زنم :| ولی خب باید باهاش ساخت :)
چطور میتونی غذا نخوری اخه:|
نمیدونم شاید گفته باشی^_____^

ممنوون:)
دقیقاً افطارِ آخر رو ساعت ۱۰ خوردم :|
^___^

خواهش می‌کنم :)
یااا خدا:|
حوا نمیفهمم چرا اینقدر به همه چی فکر می کنم:|
 خوب نیست دنیا رو اینطوری دیدن
انگار حالت slow moshion
*___*
میدونی یه مدل چرا گفتن!
 چرا من؟
 چرا اون؟
 چرا حالا؟
چرا اونجا؟
 حالا این به کنار! قبل از اینکه اتفاقی رخ بده پیش بینی می کنم و میترسم.بعد وقتی واردش میشم عادی برخورد می کنم.ولی باز ادم نمیشم:|
به خدا :|
اتفاقاً خوبه. من این مدلی رو می‌پسندم :)
من از این چراها زیاد می‌پرسیدم از خودم. می‌دونی چی می‌شد؟! واسه همه‌شون دلایلِ ماورایی می‌آوردم. بعد که گذشت و نشد اون چیزایی که باید فهمیدم همه چی ساده بوده من پیچیده فکر می‌کردم.
همین که عادی برخورد می‌کنی خوبه. من عادی هم برخورد نمی‌کردم :|
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۱۸:۰۷ شفق تیرزاد (*_*)
آفرین...

+ تصویر: بسییی زیبا
به‌به رفیقِ کم‌پیدا :)
عیدت مبارک ^_^

+ نگاهت زیباست :)
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۱۸:۱۳ شفق تیرزاد (*_*)
ممنون... عید شمام مبارک :)
قربانت ^_^
خوبی؟!
امیدوارم:)
^_^
کاکائو 96 درصد

اوففففففففففففف

چه چیزیه

مطالبت عالین حوا :)
وحشتناک تلخه :)
یه بار ریختم توی نسکافه یه چیزی شد عجیب :|

لطف دارید
کامنت محبوبه:|
زهرمارشو ما میخوریم فقط!
تلخ!
عصبانی نشو سمیرا :|
اتفاقا خیلم تلخ نیستا
برندهای مختلف فرق دارن با هم. من زیاد سر در نمیارم اما یادمه یدونه قبلاً داشتیم خیلی خوب بود. اینی که الان داریم خیلی تلخه :|
نه عصبی نیستم
جدی میگم:))من تلخ می‌پسندم
یه لحظه فکر کردم ناراحت شدی :)
تلخ داریم تا تلخ. منم بعضی تلخ‌هاش رو دوست دارم :)
همون زهرماریش😉
خداییش آدم آرزوی مرگ می‌کنه بعد از خوردنِ همون زهرماریش :))
قامتِ هو؟
شما بخوانید قامتِ زندگی :)
یه جمله دارم که خیلی دوسش دارم.میگم:لعنت به این روزا که از شکلاتهای تلخی که میخورم هم تلخ تره.
دیگههه نمیدونم چی بگم.حرف زیاده ولی نمیاد دوست جان.
به قولِ جناب خان:
یه قهوه‌ی تلخ بهتر از یه تلخیِ بدونِ قهوه هست :| :))
می‌فهمم عزیزم...
اره واقعا زندگی خیلی نوسان داره
بله
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۱۸:۵۳ شفق تیرزاد (*_*)
:)
خوب نیستی که :(
میشه یه تیکه هم به من بدی ؟ :)
چرا نشه :) حتماً :)
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۱۸:۵۵ شفق تیرزاد (*_*)
(:
خنده‌ی تلخ؟! :)
چی شده؟!
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۱۸:۵۸ شفق تیرزاد (*_*)
شاید بخاطر شکلات تلخ باشه!

تصویر پست خیلی نازه... مامانی :)
شکلاتِ تصویر تلخ نیست که :)

قابل نداره ^_^
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۱۹:۰۰ شفق تیرزاد (*_*)
لبخند رو گفتم!
آها
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۱۹:۰۳ شفق تیرزاد (*_*)
رفتی عقد خاله جان؟
خیر :)
امشبه و من الان خونه هستم در خدمتِ شما.
عزیزدلم چرا خوب نیستی؟
گاهی زندگی اونطور که باید پیش نمیره :)
حال جسمیت خوب نیست؟
خوبم خوبم عزیزم :)
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۱۹:۱۱ شفق تیرزاد (*_*)
عه وا! برو آماده شو
نه دیگه نرفتم. اینجا نیست که. همه صبح رفتن.
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۱۹:۱۵ شفق تیرزاد (*_*)
با خود خاله جان حرف زدی؟ ناراحت نمی شه؟

+ از ته قلبم آرزو می کنم خوشبخت بشن... :)
در جریانه :)

+ خیلی ممنونم ^_^
الکی یا واقعی؟
جون کاکتوساتو قسم بخور 
کاکتوسم خشک شد :(
واقعی :) به خدا خوبم
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۱۹:۱۷ شفق تیرزاد (*_*)
حوا؟ من تصویر رو ذخیره کنم برا خودم؟
بله بله مشکلی نیست.
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۱۹:۱۹ شفق تیرزاد (*_*)
تشکرات :)
خواهش می‌کنم :)
ای وای.چه غم انگیز...منم کاج یک و نیم متریم خشک شد چند وقت پیشا.مال من دردش خیلی بیشتر بود.
آهان دلم آروم شد.خداروشکر خوبی عزیزم.بلا ازت دور ان شاء الله.
آخی :(
عزیزم ^_^ ممنونم، همچنین :)
حتما زیاد بهش آب دادی
نه. سه تا داشتم که یکیشون همون روزهای اول خشک شد. (یک سالِ پیش) دو تای بعدی رو توی یک زمان هفته‌ای یه بار خیلی کوچولو آب می‌دادم اما اوایلِ ماهِ رمضان یکیشون خشک شد. الان یدونه برام مونده.
هفته ای یبار خوبه
شاید ریشه ش قارچ گرفته پس..یکم زغال اگه خرد کنی تو گلدونش اطراف ریشه بریزی خوبه.
چشم :)
فقط کاکائو :)
:)
آره غصه نخور کاکائو با قهوه بخور...
تازه اگه لازمه یه فیلم مورد علاقه باحال یا یه کتاب دوست داشتنی هم در همین حین ببین یا بخون:)
کارای مورد علاقه من:)))
فیلم دیدم چه فیلمی :)))
اصلاً حرف نداشت :)
😊
:)
گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود 
گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود

*قیصر امین پور :))
گاهی نگفته قرعه به نامِ تو می‌شود :))
سلام.چقدر عجیب. من تقریبا چند هفته پیش وبلاگت رو اتفاقی دیدم و از اون روز تا حالا بعضی وقتها سر میزنم اینجا. دقیقا الان انقدر آشفته و داغونم که به خودم میگم ینی روزای خوب هم میان؟ با دیدن متنت حالم خیلی خوب شد.باید خودمو قوی نشون بدم...مرسی و التماس دعا( من یک کنکوری هستم!)
سلام و درود
خوشحالم که خوبی :) موفق باشی کنکوری‌ جان :)
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۲۱:۰۰ مــحــدثــه ...
ممنونم ازت رفیق که به خاطر من این مسئولیت سنگین رو قبول می کنی :دی :))
خواهش می‌کنم :))
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۲۱:۱۳ پســــــــــــــــــــــــر روزگــــــــــــــــــــار
کاکائو خودش خوش مزه س و خوشمزگیش موقعی بیشتر میشه که واسه برطرف کردن فکر مشکلات باشه :)
:)
ذات زندگی همینه ٬ باید ادامه داد فقط (:
چه عکسی ^_^

اوهوم :)
(:
کاکائو انقدر خوبه که من از نوزادی به جای شیر مادر کاکائو خوردم :)
خیلی هم عالی :)
افرین به دختری از نسل حوا 
:)
قصه خوشکل سازی صبر تو کاکائوئه:)
حالا چند درصد؟
شاید :)
زیادی تلخ نباشه درصدش مهم نیست :)
سلام عیدتون مبارک :)
بله درسته همونطور که حافظ می فرماید :
چنان نماند و چنین نیز نخواهد ماند
درست گفتم دیگه نه؟ 

سلام :) همچنین :)
فکر کنم :))
من عاشق عکسه شدم که:)
قشنگ می نویسید ((:
نگاهتون زیباست :)
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۲۲:۵۱ آقای سر به هوا :)
جاست کاکائو:)
یِس :)
شنبه ۲۶ خرداد ۹۷ , ۲۳:۴۵ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
همه اینا یه طرف،اون کاکائو یه طرف😂😊😍
بله دیگه :))
منم این چند وقته حال و روز خوبی نداشتم، اما بالاخره درست میشه ان‌شاءالله، تو هم نگران نباش جانم درست میشه:**
بیا من برای تو دعا کنم تو هم برای من دعا کن:)
همیشه گفتم درست میشه :)

چه فکرِ خوبی ^_^
کاکائو نه، چیپس بهتره، چیپس بخور😁

+ قوی باش فرزندم، تو از پسش برمیای😉
چیپس حال و هوای خودش رو می‌طلبه :) وسطِ این میدونِ جنگ کاکائو بهتره :|

+ مادرِ قشنگم ^_^
سلام

ب قول دوستان
حال دلتون خوب

ان شاالله روزهای خوب می سازین *_^
سلام و درود

مچکرم :)

:)
سلام.امیدوارم خوب باشی و ایام به کامت شیرین شیرین باشدو عیدی مد نظر را از خدای باری تعالی دریافت کرده باشی؛ برای بهبودی حالت دعوت می کنم به ابیات زیر از حضرت حافظ)

1- عید است و آخر گل و یاران در انتظار
ساقی به روی شاه ببین ماه و می بیار

دل برگرفتـــــــه بـــودم از ایـام گل ولی
کاری بکــــــرد همــت پــاکـــان روزه دار

دل در جهان مبند و بمستی سوال کن
از فیض جام وقصه جمشیـــد کامــــکار
**************************
ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن
وین سر شوریده باز آید بسامان غم مخور
...
دور گردون گر دو روزی بر مــــراد ما نرفت
دائمأ یکسان نباشد حال دوران غم مخور

سلام و درود

ممنونم :)
این میز شماست؟
دوست داشتم باشه :)
این قانون تکوینی دنیاست، مولا میگه، دوام الحال من المحال.
بله
:)

قشنگه
از این قشنگ‌ترش رو هم دارم :)
خواستید بگید براتون بفرستم.
امیدوارم یه روز از این قشنگ ترش مال شما باشه :)
خیلی ممنون :)
پسرونه شو دارید بفرستید :)
پسرونه زیاد ندارم :)
این مدلی خیلی دارم :))

+ درگوشی: همیشه دوست داشتم پسر باشم. هنوز هم دوست دارم!
+ به نظرم پسر و دختر بودن هر کدوم ویژگی و حالت خاص خودش رو داره...
اون که بله. شاید چون یکسری از هیجان‌ها فقط واسه پسرهاست دوست داشتم. در این که دختر و کلاً مقامِ زن چقدر بالاست شکی نیست و از این نظر خوشحالم اما خب محدودیت زیاد داره.
حوا... برای من بفرست... (از این عکس خوشگل ها رو می گم)

+ آخه چرا من عضو نیستم! :|
چطوری؟! :|
آخه چلااا!!؟!! 😟
چطوری بفرستم برات؟! :)
حوااااا اینا که مشکل نیســـ . خوش باش :) ان شا الله  نمیدونم که دقیق
مــِــیزِ ماستْ که نِور اِندز !! حتی نمیخام تصورش کنی
+ یادمان باشد
که بگرییم به وقت شادی
بخندیم غم را
:)

+ چه قشنگ :)
اهم اهم... نممم دونم!
جیمیل بدم می فرستی؟
فکر نکنم این کار رو بکنی!
شرمنده عزیزم یکم حال و روزِ خوبی ندارم. اصلاً نمی‌دونم دارم چکار می‌کنم.
نوش جان :)
:)
آره روزای خوب در راه هست
:)
اصلا روایت داریم "وای بر تک خوران همانهایی که کاکائو تلخ را تنهایی میخورند" :)))
وای بر من پس :))
میتونستی بلاکم کنی !
اگه دلت میخواد بلاکم کنی و با این حال بلاکم نکنی
ناراحت میشم خیلییییییییی :(
اگه حاله دلم برات مهمه
مراقبه حال دل خودت باش !
+ خدافظ !
یا خدا
باز چی شده؟!
من نبودم اصلاً. چرا باید بلاک کنم شما رو؟! :/
سلام،انشااله که بهتر و بهتر شده باشی)

وای، باران

باران؛

شیشه ی پنجره را باران شست

از دل من اما

چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

آسمان سربی رنگ

من درونِ قفسِ سرد اتاقم دلتنگ

می پرد مرغ نگاهم تا دور

وای، باران

باران؛

پر مرغان نگاهم را شست

خواب رویای فراموشی هاست

خواب را دریابم

که در آن دولت خاموشی هاست

من شکوفایی گل های امیدم را در رویاها می بینم

و ندایی که به من می گوید:

«گر چه شب تاریک است

دل قوی دار ، سحر نزدیک است»


«حمید مصدق»

سلام و درود

ممنونم :)
جان دلم... دشمنت شرمنده عزیز.
منم حال خوبی ندارم... هعی! مجبوری می سازیم...

+ امیدوارم حال دلت خوب باشه همیشه :))
++ بخند شفق ببینه :)))
بگذریم که می‌گذره...

+ قربانت :))
++ چشم :)))
وای ببخشید 
من دلم هزارجا میره وقتی نیستی 
تو که باید بدونی بعد این همه مدت 
خخ :)
به این فکر کنید که نمی‌تونم هر روز و هر ساعت آنلاین باشم :)
چشمت بی بلا :)
عکس‌ها رو قراره آروم آروم توی پست‌هام استفاده کنم. البته این رو هم بگم که رمزِ ایمیلم رو گم کردم :|
کاکائو رو هستم 
:)
چه خوب... منتظرم.
دخمل حواس پرت! ؛)
:)
حواس‌پرتی یه گوشه‌ی این روزهای منه. همه چی درهمه -_-
می فهممت
مال من در هم نیست. در جا می زنه...
توی برهه ای از زمان گیر افتادم...
میون پشیمونی غوطه ور...
دعا لازمم شدید.
پشیمونی فایده نداره فقط باید بشه درسِ عبرت. خدا کنه زودتر تموم بشه این همه آشفتگی که خسته شدیم -_-
منم محتاجِ دعا هستم. بیا واسه هم دعا کنیم ^_^
میدونم باشه از این به بعد بیشتر سعی میکنم :)
تشکرِ فراوان :)
چه درس عبرتی وقتی قرار نیست باشه...
فکر خوبیه...
مثلاً خوبی می‌کنی جوابی می‌گیری که نباید! اونوقته که باید مراقب باشی به هر کسی بها ندی چون لیاقت نداره. این میشه عبرت :)
(:
نه حوا. داری اشتباه برداشت می کنی.
من لیاقت نداشتم... من جواب خوبیش رو با بدی دادم و به شدت پشیمونم... :'((
دلم یه فرصت دوباره می خواد :'(
اما متاسفانه فکر نکنم بشه... منطق نمی ذاره که بشه.
از طرفی هم دعا فایده ای نداره.هیچوقت هیچوقت دعاهام برای خودم مستجاب نشد... :'((
اون مثال بود فقط. همین پشیمونی که داری ازش حرف می‌زنی واست شده عبرت. این که توی شرایطِ مشابه جوابِ خوبی رو با بدی ندی.
هر چیزی ممکنه یه روزی اتفاق بیفته. منطق کاره‌ای نیست :)
توی یه بازه‌ای منم همینطوری بودم. خیلی درد داشت... شاید بشه گفت حکمتِ خدا.
ان شاالله که همه چی روز به روز بهتر میشه 
ان‌شاءالله
پس درکم می کنی چه حالی دارم...
آره درد داره... چون توانی برای درست کردن نداری!
از این حسرت‌ها که تا دلت بخواد دارم. آره درک می‌کنم...
فقط میشه دعا کرد :)
امیدوارم از این لحظه به بعدت بجای حسرت حس خوب زندگی داشته باشی. :)

حس خوبیه وقتی می بینی بدون هیچ شناختی، کسی به یادته و برات دعا می کنه...
ممنون که هستی رفیق :)
دارم سعی می‌کنم :)

اتفاقاً من باید تشکر کنم :) همیشه توی روزهای سخت هستی ^_^
+ سعی می‌کنم امروز یه پستِ رنگی‌رنگی بذارم با یه عکسِ خوشگل که خوشت بیاد و بخندی :)
موفقیتت آرزوست... ^_^
شرمنده می کنی که... من همیشه برعکس این رو حس کردم. با خودم می گم ببین چی راجع به من فکر می کنه! آخه بیشتر وقت ها از غمم گفتم... ببخش.

+ سپاس بی کران :))
عزیزم ^_^ همچنین :)
اتفاقاً توی این روزها جز تو کسی نبود و نیست که حالم رو خوب کنه. رفاقت حتی توی فضای مجازی هم بوی نم گرفته. کم شده اما نابود نه.
من که بیشتر از غم و غصه برات گفتم. تو ببخش :)

+ خواهش می‌شود *_*
:))
جدی؟! من حالت رو خوب کردم؟ خدای من! حوا داری تعارف می کنی، نه؟
شما که همیشه با پست ها و قلم زیبات حس خوب منتقل می کنی بانو :))
((:
کاملاً جدی :)
قربانت ^_^
من در شوک به سر می برم... o_0
چرا؟! :|
همین که حالت رو خوب کردم!
جدی گفتم به خدا :)
خب خدا رو شکر حسم اشتباه بود.
نمی دونی چقدر با خودم کلنجار می رفتم که بیام وبت یا نه؟
الان دیگه خیالم راحت شد مزاحم نیستم و حالت با دیدن اسم و خوندن حرفهام بد نمی شه :))
اتفاقاً حضورت خوشحالم می‌کنه همیشه. یک درصد هم به این فکر نکن که مزاحمی. تو همیشه مراحمی :))
جان دلم... ذوق مرگ شدم که! :))
من برم بساطم رو یه جای خوب وب پهن کنم... :دی
عزیزِ دلی ♡_♡
کنارِ هدر اون بالا واسه تو :))
جایی که به همه جای وب دید داشته باشم!
پیشنهادم خوبه به نظرم :)
آره خوفه :))
فلاسک چای با شما! صرفا جهت سوزاندن دل!! چون چای نمی خوری :دی
یو ها ها ها
)وقتی شفق خبیث می شود)
:))
باشه :)))
کاکائو هم داریم :))
:))
خیلی هم خوب
یخ در بهشت بلوبری هرگز نشه فراموش! شیکمو... خود خود خودتی! ؛)
:))

نداریم که :| باید برم بخرم برات :)) دلسترش رو داشتیم یک تنه بلعیدم :|
یخ در بهشت رو بخاطر خودت گفتم چون چای نمی خوری...
آخ که من چقدر مهربونم! 
الهی الهی ^_^
مهربونِ کی بودی تو؟! :))
نوش جان :)

هنوز کشفم نکردن! *_*
خواهرم گفت سرطان می‌گیری می‌میری بیچاره :|

من مسئولیتِ کشفت رو به عهده می‌گیرم :)))
نزن این حرف رو... دور از جون خودت و عزیزانت. ان شاءالله سلامتی روزی اولت باشه.

:))
شوخی زیاد داریم با هم :) قربانت ^_^

((:
خدا حفظش کنه برات.
ممنونم :)
خواهر داری؟!
آره.
گاهی دعوا... گاهی بگو بخند... گاهی خنثی!
ما هم همینیم. خوبیش اینه وقتی تنها باشیم پختنِ ناهار و شام با اونه :))
مزدوج شده!
خواهرت؟!
آره دیگه :)
آخی :)
خوشبخت باشه همیشه ان‌شاءالله
درسته بالا و پایین داره خیلی ..بالاهاش که خیلی خوبه پایین ها رو هم باید خودمون با چیزای ساده ولی دوست داشتنی عالی کنیم :)
بله :)
ممنون مهربون.

+ روز خوبی داشته باشی.
++ خواهشم یادت نره لطفا.
:)

+ همچنین
++ حتماً. نگران نباش.
تنهایی بسی دلچسب است...!
مثل چای قندپهلو،کنار پنجره ی بلند در زیر باران
مثل نفس های بخارشده ات در پیاده روی های هوای زمستانی
مثل موج های پر تلاطم و بیقرار دریا که قوی تر از همیشه خود را در اغوش میکشند
تنهایی دبش ترین حس ادمیست،
در زمانی که جزخودت کسی برایت نمانده باشد....
منت بودن کسی را نکش...!
کنار خودت بمان....

لیلا حسینی

سر بزنید و اگه دوست داشتین دنبال کنین 🌸
:)
سوال)
افضل ترین جزء نماز کدام است؟
سجده نیست؟!
ان مع العسرا یسرا...
بله
سلام
ببخشید من بیشتر وبلاگهارو از طریق آر اس اس خوان توی گوشی میخونم.
آدرس شمارو که میزنم ارور میده.
شما میدونید دلیلش چیه؟
برام سخته هر سری وبلاگ باز کن.
سلام و درود
نه والا نمی‌دونم.
درست شد (*^ -^*)
خدا رو شکر ^_^
دخترا که نباید زیاد با شیرینی دوست باشن بیشتر لواشک ؟!!!

ولی این ندای درونت راست می‌گه ... وقتی دغدغه‌های گذشتت را نگاه کنی بهشون می‌خندی ...
بایدی وجود نداره :)

:)
چه عکس قشنگی، عکاس کیه؟
خانمِ دهقانی :)
                               در فرو بسته ترین دشواری

در گرانبارترین نومیدی،

بارها بر سر خود بانگ زدم:

«هیچت ار نیست مخور خون جگر، دست که هست!»

بیستون را یاد آر، دست هایت را بسپار به کار

کوه را چون پَرِ کاه از سر راه بردار!

وَه چه نیروی شگفت انگیزیست

دست هایی که به هم پیوسته ست ...!

 

«فریدون مشیری»

از ۱۱ سالگی ارادت داشتم خدمتِ جنابِ مشیری :)
حوا من عاشق شیرکاکائو ام
عین شراب بوردو میمونه برام
دوستام همه منو با کارکتر اصلی فیلم لئو حرفه ای مقایسه میکنن:))
خیلی هم خوب :)
بازم که نفهمیدم چی گفتی:D

انصافا فازت چیه؟ :))

ببین من اشتباه می کنم یا نه تو تصحیح کن...
مریضی؟
داری میمیری؟
پشت کنکوری؟
کاکائو دوس داری؟
اسمت حواست؟

با تمام نبوغ کارگاهی که داشتم همینقدر فهمیدم....

چرا نیومدی وبلاگم این همه بهت گفتم؟ نوچ نوچ نوچ......قشنگ از اولش معلوم بود بی معرفتی......
حالا خارج از شوخی دردت چیه؟ من نمی فهمم چی میگی
من موندم شما چرا مطالبِ کسی که نمی‌فهمید چی میگه رو می‌خونید؟! :/

چیزِ گنگی وجود نداره!

اومدم اتفاقاً. مگه نگفتید بیا اگه خوشت نیومد نیا؟!
یادم رفت اینو بگم ....

کاکائو چیه تو این گرما....برو بستنی بزن به بدن....
وای یادش بخیر یخمک و آلسکا.....:(((
منتظرِ دستورِ شما بودم :)
سلام و عرض ادب خدمت  خدمت سلطان بانوی بلاگ دات آر
رتبه ی شما اول است :))
ممنون که تشریف آوردید
باز هم سر بزنید
ما هم پست های جدید شما را مطالعه می کنیم :)
سلام و درود
شما لطف دارید

:)
ندای درونیت خیلی راست میگه! کاکائو زیادی خوشمزه س. :) خیلی خوشمزه س! :) ندای درونیِ منم کم کم داره صداش درمیاد :)
:)
"ول کن جهان را کاکائو بخور" همیشه باید یه چیز ساده ولی زیبا  آخر پستاتون بگید که آدم حسودی کنه :))
نگاهتون زیباست :))
وقتی ناراحتیم و استرس داریم کاکائو و بستنی خیلی می چسبه!
بله بله :)
وقت ناراحتی خانوما معمولا خرید میکننا :)
وقت باید باشه :)
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:|
کسب درآمد فقط با مرور گر گوگل کروم
کافیه یه گوشی یا لپ تاپ یا کامپیوتر و یه خط اینترنت داشته باشی

http://bitminertab.mihanblog.com/
برای کسب اطلاعات بیشتروپاسخ به سوالات به آدرس اینترنتی زیر
omidali00721@gmail.com
ویابه آیدی تلگرام زیرمراجعه فرمایید:
@Therichestmen
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۵۲ محمدبوژمهرانی
سلام و درود ساییتون عالی مممنون از شما
جهت دانلود رایگان آموزش های آکادمیک روی علامت کنار  محمد بوژمهرانی کلیک کنید.
http://atsiz.ir/
عالی بود 
لطفا از سایت ما هم دیدن نمایید. آیلان بار
:)
https://gsmbattery.com
:/
ماشین ظرفشویی

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۲:۵۳ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

مطالب سایتتون خیلی مفید بود

يكشنبه ۲۹ تیر ۹۹ , ۰۴:۱۱ سمساری غرب تهران

بسیار زییا

خوب بود ممنون از سایت خوبتون.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan