پایانِ دختری از نسلِ حوا

مامان بهم می‌گه: «دخملِ مو آبی». می‌دونید آخه موهای صنما آبیه. هشتاد درصدِ لباس‌هام، شال گل‌گلیه، روسری خط‌خطیه، غلط‌گیرم، مسواکم، لاک‌هام، دفترم، تقویمم، مدادهام، همه‌‌ی همه‌شون آبی هستن. اولین جانمازم آبی بود. تسبیحِ سجاده‌ام آبیه. قرآنِ بابا آبیه. شکوفه‌ی گردنبندِ مامان آبیه. سقفِ آسمونِ شیراز آبیه. فرشِ دریای شمال آبیه. طعمِ دلسترِ موردِ علاقه‌ی پدربزرگ آبیه. گلدونِ آشپزخونه‌ی مادربزرگ آبیه. آرامشِ آغوشِ دایی آبیه. صدای لبخندِ خاله آبیه. قابِ عکسِ عمو آبیه. آلبومِ عمه هم آبیه. تبسمِ آبجی کوچیکه آبیه. شیطنتِ داداش کوچولو آبیه. رنگِ قلبِ من آبیه. رنگِ خونِ تو آبیه. رنگِ دنیامون آبیه. این خونه، خونه‌ی آبیه.

 

+ صنما هستم. مالکِ خونه‌ی آبی :)

+ پایانِ همیشگی و رسمیِ دختری از نسلِ حوا.

 

چه خوشکل شده اینجا :)

خونه ی آبی مبارک :*

چشمات خوشگل می‌بینه جانم :)
خوش اومدی به خونه‌ی آبی ^_^

خوش اومدید، صنمابانو. :)

هرچند که ای کاش که همون دختری از نسل حوا می‌موندید. :(

 

پ.ن: آبی، به رنگ آسمون توی فصل بهار. :))

ممنونم بسیار :)
چیزی از حوا نمونده بود. سعی کردم اما نشد نجاتش بدم.

((:

مبارکه :)

خیلی ممنون :)

حوا رو من میخوام 😭😭😭

بهت قول می‌دم صنما خیلی بهتر و پرانرژی‌تر از حوا باشه :)
بخند ^__^

واو :) آبی رنگ مورد علاقه من هست. اکثرا آبی میپوشیدم...

اگر نویسنده شما باشین فرقی نمیکنه حوا باشه یا صنما :) در هر حال نوشتارتون عالیه. اینجا هم اکثرا بخاطر نوشتارتون میان. درسته تغییر سخته ولی خب عادت میکنیم.

+ این پروفایلتون یکمی میترسونه منو ... :) قشنگه ها ولی آدم یاد اون فیلمایی میوفته که توی یک صحرای بی آب و علف یک جادوگر قدرتمند جلو روی آدم سبز میشه و باقی ماجرا. یاد آهنگ DarkSide از Alan Walker میوفتم :))

خوش اومدین :) اگرچه ما جدیدیم به اینجا ولی حالا هرچی. امیدوارم سلامت باشین

خیلی هم عالی :))
شما لطف دارید خیلی :) سعی کردم تغییر در جهتِ خیلی مثبت باشه :)

+ شاید چون صنما کمی سخت‌گیرتره و یه عده‌ی خاص باید ازش بترسند o_O :)) شاید جادوگر هم باشه بعید نیست :)
خیلی ممنونم بابتِ اشتراکِ انرژیِ مثبت و همیشگیتون :)

سلام 

تبریک میگم :))

سبز آبیم خوب بود .. :)))

سلام و درود
خیلی ممنونم :))
فقط آبی :| :)))

سلام عرض می کنم صنما خانم، مالک خونه‌ی آبی
صبح خوبی هست، وقتی با لبخند آبی شما مواجه شدم.
خیلی زیبا شده، البته بیشتر از همه اون نوشته های کوتاه سمت چپ... :)

سلام و درود
(:
مولانا بخشِ مهمی از خونه‌ی آبیه :)

خیلی قشنگ شده اینجا :))

مبارکه ^_^

چشمات خوشگل می‌بینه آرزو جانِ مهربون :))
قربانت ^_^

سلام آهان یعنی از این به بعد صننا صداتون کنیم؟

خونه جدید مبارک.

سلام
اگه این کار رو بکنید خوشحال می‌شم :)
ممنونم.

کسب درآمد معقول از 7030

https://2ad.ir/83mqLLu

دنبالِ درآمدِ نامعقولم راستش :))
يكشنبه ۱۸ اسفند ۹۸ , ۱۲:۰۸ پلڪــــ شیشـہ اے

سلاااااام سلاااام. صنمای خوش رنگ و پر انرژی

ان شاءالله حال دلت آروم و خوب

از سطر سطر صحبتهات انرژی منتقل شد

سلام عزیزم ^__^
ان‌شاءالله حالِ دلِ همه :)
الحمدلله :)

چقدر قشنگ *_*

خونه‌ی نو مبارک ^_^

اسم نو هم:)

 

چشمات قشنگ می‌بینه عزیزم ^_^
خیلی ممنون :)
(:

سلامی دوباره :))

انگاری‌ تو وبلاگتون بهار اومده :))

سلام عزیزِ دلم :))
و توی دل‌هامون :))

به به 

به به :)

سلام به صنما خانوم آبی :)

خوشحالی آبیه، نگاه آبیه،  احساسات آبیه، عشق آبیه، دختر آبیه، زندگی آبیه، لبخند آبیه، قدم زدن زیر بارون آبیه، دیوونگی آبیه و مهم‌تر از همه مولانای جان هم آبیه :)

انتخاب تو هم آبیه حواجان سابق، مبارکا باشه :)

:)
(:
سلام سمیرا خانمِ شیرین :)
هر بیت و غزل آبیه. هر شعر و سرود آبیه. هر کودکی که متولد بشه آبیه. هر گلی که جوونه بزنه آبیه. بهار آبیه. زمستون آبیه. کران به کرانِ جهان آبیه :)
قربانِ شما ^_^

زندگی آبیت مبارک

خیلی ممنونم خانمِ خبرنگار :)

ما پرسپولیسی ها هم تبریک عرض می‌کنیم. 

صنما اصلاً اهلِ فوتبال نیست :) ممنونم :)
يكشنبه ۱۸ اسفند ۹۸ , ۱۳:۵۰ محمدرضا مهدیزاده

آبی سوراخه خخخخ ، قرمز سروره *_*

:)))
يكشنبه ۱۸ اسفند ۹۸ , ۱۳:۵۲ محمدرضا مهدیزاده

چه باحال شده اینجا *_* 

روزگارتون آبی و پر از انرژی و اتفاقات خوب :)

چشماتون باحال می‌بینه :))
همچنین ^_^

سلام

آبی برترین رنگ جهانه

میلاد حضرت علی شاه مردان جهان مبارک

خونه قشنگی شده

سلام و درود
بله بله :)
بر شما هم خیلی مبارک :)
نگاهتون زیباست :)
چه شروع منحصربه‌فردی؛
پُر قدرت شروع کردی، تا آخرش با همین قدرت ادامه بده. :)
حس کردم بس بود این همه منتظرِ معجزه نشستن...
همه‌ی سعیِ خودم رو می‌کنم :)

ما رو بگو که به حوا بانو عادت کرده بودیم :| :)))

خیلی خوشگل شده واقعا. مبارکتون باشه صنما بانو :)

+ همه چی بر وفق مراد هست؟! :)

به صنما هم عادت می‌کنید :))
چشماتون خوشگل می‌بینه. خیلی ممنونم :)
+ الحمدلله خوبه همه چی :)

سلام صنما :)

چه اسم قشنگی :) 

عیدت خیلی خیلی مبارک عزیزم^_^

سلام عزیزم :)
نگاهت قشنگه مهربون :)
همچنین جانِ دل ^_^

و چقدر این آبی قشنگه...

(:

مثل من شدی که ماه اخیر زدم وبلاگم رو عوض کردم ولی نتونستم اسمم رو تغییر بدم. 

من هم وسوسه شدم موهام رو آبی کنم. البته بعد از اتمام قرنطینه.

میشه بگی ازون وقتی که رنگ کردی چند بار دیگه تمدیدش کردی؟ ^_^

گاهی تغییر لازمه. نباید ترسید. کارِ خوبی کردی ^_^
به‌به چه عالی :)
دو بار با فاصله‌ی تقریباً ده روز. هر بار که تمدید کنی موندگاریش بیشتر می‌شه :)

سلام خوبی وب سایت خوبی داری میای ما هم کاری کنیم

سلام
ممنونم.
چه کار؟!

سلام:)

 منم فرشته هستم از اعضای بلاگستون :)

و از آشنایی صنما خانوم خوشحالم :)

 

+به امید روزهای شادتر و قشنگ‌تر دختر جان :*

سلام عزیزم :)
بله بله می‌شناسم یکی یدونه‌ فرشته‌ی بیان رو ^_^
قربانت :)

+ برای همه‌مون ان‌شاءالله :)

منزل نو مبارک🥰🥰

ممنونم سادات جانم ^_^

صنما چگونه گویم که تو نور جان مایی!

 

 

چه خوب شده اینجا^___^

عنوان پست یکم غلط انداز بود ولی وقتی وارد خونه آبیتون شدم اصلا احساس غریبی نکردم! بقول بیو اینستاگرامم: لایف ایز بلوو(((:

 

+قضیه 26 چیه؟!

 

:)

چشماتون خوب می‌بینه :)
چقدر خوب :)
واجب شد ببینم پیجتون رو :))

+ ارادت دارم به روزِ تولدم =)

سلام صنما خانم!

می‌دونید با دیدن این اسم اولین چیزی که بهش فکر کردم چی بود؟ «صنما، جفا رها کن» با صدای نامجو :) قبول دارم نامجو گاهی فاجعه است و این آهنگ هم از فاجعه‌ترین‌هاشه! ولی وقتی دوستم توی خوابگاه برام پلی کرد، نتونستم هیچ جوره دوستش نداشته باشم.

تبریک می‌گم این تغییر رو. درسته که قرمز رنگ عشقه :)) ولی آبی هم سرشار از آرامش و حیاته. از حوا بانو خجالت می‌کشیدم و خودم رو آفتابی نمی‌کردم این طرف‌ها. الان می‌شه خجالت نکشم دیگه؟ :)

سلام و درود
نشنیدم راستش ولی خب حالا که اینقدر تعریف کردید حتماً می‌‌شنومش :)

مشکی رنگِ عشق نبود؟! [تفکرِ عمیق] :))
خجالت از برای چه؟! چرا و چگونه و چه شد که اینگونه شد؟! o_O :))
راحت باشید :)

آبی فیروزه ایش خوبه :)

(:

بسلامتی!

سلامت باشید :)

چه خوشکل و خوش‌رنگ شده اینجا. مبارکه :)

 راستی، سلام صنما جان :)

خوشگل می‌بینی قشنگ جانم ^_^
سلام محدثه‌ی صنما :)

شاید صنما ورژن پریمیوم حوا باشه...*___*

چقدر صنما به من نزدیکه البته بجز موهاش‌‌(((((:

 

:))
مهم دل‌هامونه :))))

به به،نونوار کردی که. ^_^

باورت میشه؟وقتی داشتی این قالبو با یه آدرس وبلاگ دیگه درست میکردی اتفاقی دیدمش و با خودم گفتم این حتما حواست.نشون به اون نشون که الان محل گل و گیاه شده. :دی (فضولم خودتی :)) )

((:
چه جالب :))
من درست نکردم یکی از دوستان بسیار زحمت کشیدند واسه قالب :))

جالبه که امروز دقیقا داشتم بهت فکر میکردم و حالا دمدمای صبحه و با این صفحه‌ی آبیِ اروم رو به رو شدم :)

 

امیدوارم رنگ لحظه‌هات آبی آرامش باشه خوب 💙

ساداتِ مهربونم :) چقدر دلم تنگ شده واسه روزهایی که همه‌مون بیشتر بودیم...

خیلی ممنونم ^_^ و رنگِ لحظه‌ی سادات همون بنفشی باشه که دوست داره :)

چه خوشرنگ:)))

سلامی دوباره به صنمای عزیزم

چشمات خوش‌رنگ می‌بینه عزیزم :))
سلام الهامِ قشنگم :)

مبارک باشه 

آبی باشید همیشه

خیلی ممنونم :)

شکفتن فصلی جدید از زندگیتون رو بهتون تبریک میگم :)

خیلی ممنونم :)

خونه‌ی جدید مبارک

تشکر :)

الان باید بگیم صنما ؟ (:

اگه دوست داری :)

چقد خوشگل و خوشرنگ و آروم

عزیزم ^_^

سلام

خونه جدید مبارک :)

ما که این همه خونه عوض کردیم آخرش برگشتیم سر همون خونه ی اول :)

سلام
ممنونم :)
(:

صنما! قبله نما! بلکه تو باشی...:)

چه نیک و چه آرام .

باشید همیشه

:)

مچکرم :)

سلام . عضو جدید بیان هستم . خوشحال میشم در وبلاگم بیاید . موفق و پیروز باشین

سلام
سلامت باشی :)

من مدیر وب سایت تیلار موزیک هستم قبلا در بالا به شما گفتم با هم هم کاری کنیم میخواستم شما به وب سایت من لینک دهید من هم به شما کمک کنیم در تولید مطلب یا هرچیزی

با تشکر

ادرس وب سایت ما : https://tilarmusic.ir/

آها :)

اولش فکر کردم اشتباه اومدم ولی آدرس همون complex life بود
تغییر سخته
حوا مرد

شاید آی پی منم با حوا مرد و دیگه سر نزدم
تغییر سخته
 

تغییر سخته اما لازمه گاهی. حوا برای بقا باید در قالبِ صنما ادامه پیدا کنه.

تراژدی ساختید از ماجرا :) من هنوز نفس می‌کشم :)

مبارکه ! 

خیلی خوشگل شده اینجا ! اسپند دود کیند لطفن ! هم برای دفع کرونا خوبه و هم چشم زخم :))))

خیلی ممنونم.
چشم‌هاتون خوشگل می‌بینه :))

چه همه شباهت:)

چقد جالب...

صنم و صنما فرق داره؟

^_^

فکر نمی‌کنم تفاوت داشته باشند :)

با من صنما دل یک دله کن

آدم یه وقتایی بی علت تغییر میکنه
فراموش کردم حوا هم آدم بود

:)

تازه چرا شماره پلاک 26 ـه ؟ سال بعد میشه 27 ؟

مگه روزِ تولدم قراره هر سال جابه‌جا بشه؟!

من اول عنوان رو دیدم اخم کردم بعد اسم وب رو قبل از ورود به وب دیدم تقریبا حدس زدم که منظورت کوچ نیست و اخمم باز شد ولی انصافا تیترت خیلی دردناک بودها :/ چرا وسط روزای قرنطینه با قلب دوستات چنین میکنی؟

تیترِ بهتری در لحظه به ذهنم نرسید :(
شما بدو بیا بغلم زود ^_^

خوب جواب شما در مورد همکاری چیه

ممنون بابتِ پیشنهادتون‌. تمایلی به همکاری ندارم.

این قالب خیلی قشنگه :)))

:)

آبی یک رنگ آرامش بخش.

...

چه تغییر جالبی، فالبتون هم زیباست!

(:

مچکرم :)

حس می‌کنم این صنما و خونه آبیش رو بیشتر دوست دارم... احساسش قوی‌تره ^_^

حوا مستور رو گاهی ناراحت می‌کرد. قول می‌دم‌ صنما خیلی بیشتر مراقبِ رفتارش باشه :) و اینکه دل به دل راه داره جانم ^_^

من هم حوا رو دوست داشتم، هم صنما رو دوست دارم... چون پشتِ همه‌ی این اسم‌ها اونی که باید، هست... یه دختر نازنین که از از زردی گندمِ بهشتِ روی زمین یا شایدم قرمزیِ (سبزیِ، زردیِ) سیبش و از کنارِ آبیِ آسمون میگذره و میرسه به رنگِ آرامشِ عشقِ خدا... یه دلبری به رنگ تو... *:

دوست‌های همیشه قوی بهت کمک می‌کنند خودت رو زودتر جمع‌وجور کنی. دوست‌هایی که برات دعا می‌کنند، به یادت هستند و درکت می‌کنند، ندیدیشون اما گرمای آغوششون رو حس می‌کنی... این‌ها یه تیکه از خدا هستند روی زمین. و تو دقیقاً همچین دوستی هستی :)

باشه هر جور راحتی هر وقت خاستی بگو

:)

بنده غَش نمودم خب شما آغوش شو... *_*

و آغوشی که همیشه باز است به رویت ^_^

سلام

وبتون بسیاز زیبا هست

سلام
مچکرم.

بعضی وقتا فکر می کنم من مسافر زمان بودم وپایان دختری از نسل حوا رو دقیقا این طور دیدم .

مبارک است . 

دنبال کننده ی قدیمی شرلوک. :).....

ممنونم.
:)

دختری از نسل حوا خوب بود ولی :(

ولی خب چه میشه کرد

خونه‌ی آبی هم خوبه :)

خونه آبی قشنگ‌تره :)

مبارککککک!

چشمات قشنگ می‌بینه عزیزم :)
ممنونم ^_^

من خونه قبلی ات رو نمیخوندم ولی این خونه ات که خیلی خوشگله. مبارکه. بازم اول بشی تو وبلاگ ها. برام کامنت گذاشتی خوشحال شدم که نفر اول وبلاگ نویسی برام کامنت گذاشته.

خیلی ممنونم مهربون :)
خوشحالم که خوشحال شدی جانم :)

آبی پررنگ یا آبی آسمونی؟

رنگِ چی؟!

حوا و صنما هر دو عالین.. موفق باشی :)

لطف دارین :) ممنونم :)

وبلاگتون چجوری اینقد قشنگ شده؟ دلم خواس...

 

در مورد کرونا داستان طنزی نوشتم تو وبلاگم که از شما و همه دعوت می کنم بخونیدش...

 

به لطفِ یه دوستِ مهربون :)

حتماً :)

خونه جدید مبارک :)

خیلی ممنونم :)
شنبه ۲۴ اسفند ۹۸ , ۱۷:۰۵ قاسم صفایی نژاد

امیدوارم این تغییر مثبت باشه.

منم ۶-۷ سال پیش به این نتیجه رسیدم از «بینش سبز» به «پژوهشگر» تغییر نام و رویه بدم.

:)
خیلی هم عالی :)

تازه با وبلاگ شما آشنا شدم.

مطالب زیبایی بود .. موفق باشید.

سلامت باشید :)

سلام صنما خانوم:)

چه وب قشنگی:)

حال دلت همیشه آبی؛)

سلام :)
چشمات قشنگ می‌بینه جانم :)
(:

ابی رنگ خوبیه!

مثه سبز دوستش دارم:)))

خوشحالم که دوستش داری :))

عیدت پیشاپیش مبارکا باشه :)

خیلی ممنونم عزیزم :)

بهترینها برات اتفاق بیوفته ان شاءالله

همچنین جانا :)

🐀⚘🐁

‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌ .¸¸.•°˚˚‌‌‌‌ ‍‌‌ ✶❤️

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌❀࿐❁❁࿐❀

.¸¸.•°˚˚°✺¸¸.•‌‌‌‌ ‍‌‌ ‍‌✶❤️

🐭به هوش باشین 

دیگه چیزی به عید نمونده

حساب کتابهای

امسالتون روصفر کنید 

مبادا کینه و بدی ها

رو به سال نو

راه بدین

قهرها،دشمنی ها،

و بددلی هارو

رو بندازین دور

🐀سال نو پیشاپیش مبارک🐀

عیدت مبارک عزیزم :)

سلام صنما بانو 😍❤️😘

سال نو مبارک

تحول آبی مبارک ❤️

سلام خاتون جان ^_^
خیلی ممنونم مهربون :) همچنین سالِ نوِ شما عزیزم :)
قربانت :)
شنبه ۲ فروردين ۹۹ , ۱۹:۲۰ امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)

سلام و عرض ادب و تبریک خدمت شما دوست عزیز بابت فرا رسیدن نوروز باستانی و آرزوی سلامتی در این ایام 

سلام و درود و تشکرِ فراوان :)

قشنگ ترین رنگ هم آبیه 💙💙

(:

سلام صنمای نازنین ^_^

خونه ی جدید مبارک

عیدو تبریک میگم

امیدوارم سال بسیار خوبی داشته باشی

 

 

سلام فرنازِ قشنگم ^_^
خیلی ممنونم :)
منم تبریک می‌گم عزیزم :)
همچنین مهربون جان.

سلام

قبلیه شیدایی بود

الانه خودمونی تره:)

سلام عزیزم
(:

خیلی ناراحت میشم وقتی یکی از کاربرا از بیان میره

نرفتم که.

تغییرات مبارکه :))

قربانت :)
شنبه ۹ فروردين ۹۹ , ۱۲:۱۹ مهدی کاشانی زاده

روز بخیر. عیدتون مبارک

مچکرم :)

قالب جدیدتون رو دوست داشتم مطالبتون به همون مقدار زیباست

 

لطفا سری هم به وبلاگ من بزنید تخفیفات دیجیکالا رو برایتون گذاشتم

:)

چقدر اینجا قشنگ و پر از حس خوبهههه =) 💙

چشمات قشنگ می‌بینه :)

آرامش داره اینجا. کلا آبی رنگ آرامشه. شاد باشی همیشه دخمل مو آبی :)

خیلی ممنونم :)

سلام با تشکر از وبلاگ خوبتون خیلی مفید بود امیدوارم همیشه موفق باشید

سلام
ممنونم :)

"وبسایت رسمی رامین شریفیان"

(ارائه کننده قانونی انواع آموزش های نرم افزاری)

لینک اول: http://raminsharifian.blog.ir/

لینک دوم: http://www.raminsharifian.com/

-------------------------------

کلی نرم افزار و آموزش های حرفه برای شما عزیزان تدارک دیده ایم
خوش حال میشیم به وبسایت ما سری بزنید

-------------------------------

با تشکر_مدیریت (رامین شریفیان)

:)

سلام ، بلاگ جالب و پر محتوایی دارین :)



اگر تمایل داشتین از بلاگ عسل تکسو دیدن نمایید .



شاد ، سلامت و موفق باشین :)
 

سلام
خیلی ممنونم :)

تغییرات مبارکه مو آبی جان :)

 

الهی حال دلت خوش باشه همیشه عزیزم :)

قربانت :)

همچنین مهربون جان :)

آبی باشیم همیشه (:

مبارکه 

:)
خیلی ممنونم :)

سلام از مرکز نمایندگی تعمیرات اف اف ساختمان و درب اتوماتیک پارکینگ در تهران از وبلاگ زیباتون بازدید کردیم تبریک میگم . 

www.irancommax1.ir

با سپاس 

سلام :)
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۹۹ , ۰۹:۳۱ اولین و بزرگترین سایت انشا برای تمامی پایه های تحصیلی

سلام مبارک باشه.

سلام
ممنون :)

سلام

بسیار عالی است

سلام :)

آبی و دیگر هیچ ....

:)

این مجموعه واقعا قشنگ و دلنشین بود، دستت نویسنده درد نکنه :))

:)

عشق فقط ابی رنگ ارامش

(:

خوب شد گفتین، گمتون نکنیم یه وقت.

قشنگ شده. مبارکه در مجموع دی:

چشماتون قشنگ می‌بینه :)

سلام میشه عکس این چیزای آبی تو تو یه قاب بذاری خیلی جالب میشه به نظرم

همه کنارِ هم نیستن متاسفانه. یه بخشش مشهد هست یه بخشش اون یکی خونمون.

عزیزم من قبلا خیلی این بلاگ رو میخوندم. مرسی ازت

:)

خیلی بلاگ پر محتوایی دارید

دیگه هر روز سر میزنم

سپاس

(:

سلام..متنای قشنگی میذاری همیشع موفق باشی :)

سلام
ممنونم :)

سلام وبلاگ خوبی دارید اگر به مطالب دیجیتال مارکتینگ علاقه دارید به لینک دیجیتال مارکتینگ سر بزنید و وبلاگ خودتون رو گسترش بدید.

سلام :)

سلام وقتتون بخیر ، ما تازه وبلاگ زدیم خوشحال میشیم سر بزنید و اگر با تبادل لینک موافق بودین بهمون خبر بدین

سلام
تبادلِ لینک نداریم اینجا :)

سلام خیلی خوب بود عزیزم منم در این سایت فعالیت میکنم سری هم به من بزن. من خیلی علاقه مندم به نویسندگی

سلام :)

صنمای عزیز حتی از مرکز نمایندگی تعمیرات اف اف هم از "وبلاگ زیبا"تون بازدید کردن بعد شما همچنان نمیخوای بنویسی ؟ :))

ان‌شاءالله به زودی :)

باز جای شکرش باقیه صورتی رو انتخاب نکردید. محصولات صورتی کمتر گیر میاد خصوصا آسمونش

صورتی دوست ندارم راستش :))
جمعه ۲۹ فروردين ۹۹ , ۲۲:۰۰ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌

این پایان زیبایی بود با یه شروع زیباتر

عزیزم ^_^

سلام تبریک بابت تغییرات :)

 

 

سلام و درود
ممنونم :)

عالی بود 
http://dehati.blog.ir/

:)

با سلام وبلاگ زیبای شما را بازدید کردیم 
امیداریم موفق و پیروز باشید [گل]
 

تعمیرات تخصصی اف اف و دربهای اتوماتیک پارکینگ در تهران 

تشکر بابتِ گل :))

بعد یه سال و اندی برگشتم و دیدم دختری از نسل حوا نیست :(

ناراحت شدم حقیقتا 

ولی میبینم صنما بانوی آبی رنگ چقدر به شیرینی دختری از نسل حواست و حتی بیشتر... 

مبااارکه! چه خونه قشنگی :)) 

سورپرایزم کردی صنما بانو... 

خوشحالم که دیگه ناراحت نیستی عزیزم :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام وقت بخیر 

یک سوال دارم ممنون می شم جواب بدین 

نزدیک به یک سالی هست از درج عکس در وبلاگ محروم شدم  ازهر طریقی خواستم تماس بگیرم به بیان نتونستم 

اگه اطلاعی دارین می شه راهنمایی کنید 

وبلاگ اسفاد وطنم    خالقی 

ممنون ***********     این تماسمه   ممنون یک پیام بدین تماس می گیرم 

سلام
راستش من نمی‌دونم مشکل کجاست. بیان هم فکر نمی‌کنم پاسخگو باشه.

حل شد ممنون  

الحمدلله

سلام

من تازه اومدم و دقیق نمیدونم دوستان از چه تغییری صحبت میکنن

حدس میزنم منظورشون از حوا به صنما هست :-)

ولی به هر حال نوشته هاتون عالی هستش

سلام و درود
خوش اومدید :)
بله بله :)
لطف دارید.

سلام بر صنما خانم بزرگوار

معنی صنما رو پیدا نکردم چیه ولی معنی صنم رو پیدا کردم

دختر زیبارو، دلپذیر و کلا یه دل نه صددل عاشق رفتار و کردار

یا خودش می‌شی.

خوب صنما خانم مهمون خونه آبیت شدم، مهمان نوازی وبلاگیت چطوریاس؟

 +اسم شما رو دیدم یاد آهنگ»با من صنما دل یک دله کن« افتادم

شاید اسمتون بی ربط به اون آهنگ نباشه+

*امیدوارم هر روز بهتر از دیروزت باشی، یه کم هم بودی، قبوله:)*

موفق و پیروز باشی

خدا همراهت

سلام و درود
صنما معشوقه‌ی حافظ بوده. دوست‌های مشهدیم بهم می‌گن صنما :)

خوش اومدید :) فکر نمی‌کنم مهمان‌نواز نباشم.
+ :)

خیلی ممنون :)
همچنین
در پناهِ حق

رنگ مورد علاقه منم آبی هست 

 

رنگ ابی رنگ معتدل و مورد پسند همه انسان هاست 

:)

بسیار عالی

(:

سلام عزیزوم :))))

 

منم اومدم ببینم چی چی به کجاس :))))

سلام مهربون :)

خوش اومدی جانم ^_^

صنما بانو .من تازه با وبلاگت آشنا شدم.می دونی ،رنگ آبی کلن خوبه .یه حال و هوای خاصی داره.رنگ جلد کتابهای قشنگ آبیه.بشقاب میناکاری مامان آبیه.صبوریه بابا آبیه.جیغ خنده های خودم آبیه.لحظه ی قشنگ کتابها آبیه.خلاصه بگم خوشبختی آبیه.

خیلی خوشحالم از آشنایی با مه سیما بانو :)

به‌به ^_^

یهویی دیدم یه وبلاگ جدید اومده

اومدم داخل دیدم عه.حوای سابقه (: 

مبارکه

:))
خوش اومدی :)

سلام

خوب هستید؟ خبری از تون نیست....

معمولا خانمای بلاگری که یه مدت میرن و پیداشون نیست را ما حمل بر مزدوج شدنشون میگیریم

اگر اینطوره تبریک میگم

سلام و درود
الحمدلله
اینطور نیست :)

پس منتظر پستهای جدید وبلاگتون هستیم:)

ان‌شاءالله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan