درد بر من ریز و و درمانم مکن

ساعت ۱۰ می‌خوابیدم تا ۱:۳۰ بعد تا خودِ طلوعِ خورشید درس می‌خوندم. بلافاصله بعد از بهبودِ دستِ چپم که به مدتِ یک هفته نفسم رو برید، دردِ چشمِ راستم شروع شد. :| الان هم متوجه شدم دستِ راستم از سه ناحیه به فاصله‌ی دو سانت دچارِ خراشیدگی و خون‌مردگی شده و من اصلاً متوجه نشده بودم! و البته شروعِ مجددِ خون‌دماغ شدن‌های حوا رو هم به کلکسیونِ خوشبختی‌های بی‌کرانم اضافه کنید. الهی... نگاهی... :)))

حالا چرا انقدر خرخونی ؟! جنگه مگه ؟!😂
حتماً هست :))
وای چه بد !
:)
سلام :)
سلام و درود :)
خوبی ؟
جسمی تا حدودی ولی روحی خیلی زیاد :)
میخند ؟
یاد گرفتم همیشه بخندم :)
داری با خودت چیکار میکنی دختر ؟
کاری نمی‌کنم :|
این روحیه بالایی که داری خیلی خوبه !
خیلی بی‌ربط یادِ این شعر افتادم:
اگه این بهارم برنگردی خونه
دیگه چیزی از من یادت نمی‌مونه
منظورم اینه که چرا اینقدر ریاضت میکشی ؟
چون فی‌الواقع کلِ زندگیم خلاصه شده در همین ریاضت‌ها :))
چه ربطی داشت ؟
متوجه نشدید گویا
گفتم خیلی بی‌ربط! شاید به این دلیل که چند روزه این شعر توی سرم می‌چرخه.
تشِ عمر درس بگیره الهی:|
خدا بهت صبر بده خواهر:)
+موفق باشی ان‌شاا... حوای جان:**
یعنی درس نابود بشه به فنا بره؟! :|
این چند وقت اونقدری قفل بودم که کلاً واسه هیچ پستی هیچ نظری نداشتم. روزی چند بار وبت رو باز می‌کردم و می‌بستم :|
+ همچنین فرشته‌ی خوبی‌ها ^_^
به نظرت این همه ریاضت لازمه ؟
بله لازمه
برمیگرده ...
هنوز تا تابستون خیلی مونده !
حالا این بنده خدا کی هست ؟ 
نه برنمی‌گرده
این قافله‌ی عمر عجب می‌گذرد جنابِ قدح :)
مجهول‌الهویه
خب حتما لازمه دیگه !!!
مگه من چیزی جز این گفتم؟! :/
سلام
بلادوره
آدرس بدید با هواپیما کمپوت بفرستیم شیرازوو:))
راستی گلابی یا آناناس یا آلبالو؟؟
درس بخونید حسابی. ما که چیزی نشدیم بلکه شما یه چیزی بشید!
سلام و درود
بلا نیست همه‌ش رحمته :)
دستتون درد نکنه :))
فقط سیب
:|
پس مجهول الهویه است !

فکر کردم همون تهمتن فولاد زره هست :))
شما مطمئنید پست‌های اینجا رو می‌خونید؟!
درسته داره میگذره ولی خوش به حال شما که داری ازش استفاده میکنی !
ما که به باد فنا دادیم رفت ...
خب نذارید به فنا بره!
درس خوندن های اجباری اره، آخ اگه می‌شد، اخ اگه می‌شد...:|
تو فکر پست و نظر و اینا نباش جانم، درست رو بخون،کاش خودمم گوش کنم:|
:)
مثلاً همه کتاب‌هامون رو پاره پاره کنیم بسوزونیم بریزیم تو اسید :)))
آخه حیف بود فرشته. حرفام واسه تو همه موند :(
البته !
چه طور مگه ؟
چون جفتشون یکی هستن :)
کدوم و کدوم یکی هستن ؟
مجهول‌الهویه و به قولِ شما تهمتنِ فولادزره :)

+ جنابِ قدح همین الان زلزله اومد :|
وای خدای من در حد خود زنی درس خوندیا خخخ موفق باشیییی:)
امیدارم به چیزی که میخوای که اینقدر داری براش تلاش میکنی برسی :* 
مراقب خودتم باش البته:/
قربانت :)
ممنونم مهربون جان ^_^
چشم :|
فکر خوبیه:))
هرگاه وقت کردی اگه یادت بود بیا بهم بگو*_*
:))
حتماً ^_^
انیشتین هم اینقدر  نمی خوند ؟  خنگی یا تشنه علم؟ 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

شوخی کردم 😅😅😅

ولی خیلی میخونی چطور بدنت میکشه 😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣
حجمِ مطالب بالاست

:)

نه زیاد نیست فقط چون عصر نمی‌کشم ساعتِ مطالعه رو تغییرش دادم.
جدی میگی ؟ کجا ؟
خونمون :|
و من خونسرد حتی قدم از قدم برنداشتم :))
الان چند ساعت میخونی روزی؟🤔🤔🤔🤔🤔🤔

مگه رشته ات چیه؟  انیشتین شناسی؟😅😅😅😅
هر چی خدا بخواد :)))

شهیدِ راهِ طب :|
مواظب خودت باش تروخدا
چشم :)
زن آینده اگه مثل تو خرخون باشه خفه اش میکنم  پس  کی شام و نهار  واسم درست کنه ضعیفه
😃😃😃😃😃😃
و من چقدر بدم میاد از کلمه‌ی ضعیفه!
خوب چرا ابخودتون اینطور میکنید؟ یعنی اینقدر ارزش داره ؟ نکنید .
خودش میشه من نمی‌خوام که :)
ای بابا:(
الهی زود خوب بشی:(
منم این خون دماغا رو وقت استرس زیاد خیلی میچشم:(((
خوبم الهام جان :)
حالِ روحی مهمه که خدا رو شکر عالیه
عزیزم :(
پروفسور سمیعی تو هستی اون  پروفسور ادای تو رو درمیاره 😅😅😅😅

جدی چند ساعت میخونی؟😘😘😘😘
:/

هر چقدر بتونم. متغیره کلاً.
الان اوضاع خوبه ؟
تلفات که نداشتین ؟
آره همه چی خوبه
نه :)
شوخیه  ضعیفه 😅😅😅

شما با این حجم  خوندن  از آرنولد  پیش افتادی ضعیفه چیه 😎😎😎😎😎
شوخیش هم قشنگ نیست!

:)
بابا به خوووودت رحمممم کن عههه
اما پس از دعوا:


موفق باااشی جانم ایشالا نتیجه تلاش هات رو ببینی:)
سادات جان *_*

ممنونم :)
ولی داری زیاده روی می کنی هیچی بهتر از سلامتی نیست 

مگه شاگرد اولی ؟🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
نخونم که هیچ :|

چطور مگر؟!
خب متغییره  می دونم 

حدودا چند ساعت میخونی  نمی خورم ساعات مطالعه تو رو 😂😂😂😂😂
متوسط ۸ ساعت
وقتی گفتی زلزله اومد من فکر کردم تهمتن اومده :))
چه ربطی داره؟! :)
چقدر سوسولی 😅😅

جنبه شوخی نداری 😁😁😁😁😁😁😁
:/
من با شما شوخی دارم مگه؟!
پروفسور سمیعی  تخصص  میخوای چی بخونی؟🤔🤔🤔🤔🤔🤔
خون و آنکولوژی
نه خواهر من خودش نمیشه با این فشاری که به خودتون میارید و کم خوابی
که دارید باعث میشه اینطور بشید .
کم‌خواب نیستم فقط ساعتِ خوابم رو تغییر دادم تا حدودی که می‌شد.
یه کامنتم  جا انداختی 

نگفتی چند ساعت میخونی؟🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
گفتم که
خواب کافی مهمه؛
بهتره کمی جدی بگیریش،
و کمتر به خودت فشار بیاری :)
وقت واسه خواب بسیاره جنابِ فابر :)
البته که عصرها هم می‌خوابم.
خب میگم شاگرد اولی میخوای حفظش کنی  خودتو داری می کشی 😅😅


خودتو بکشی هم باز  پسرای همکلاسی زرنگ ترن  این قانون  طبیعته 😄😄😄😄😄
بحثِ این حرفا نیست

ما که چیزِ دیگه‌ای می‌بینیم :))
۸ ساعت  یا موسی نبی 

چطوری زنده ای  میری دانشگاه  کی وقت می کنی ۸ ساعت بخونی

یعنی دانشگاه میری روزی ۵ ساعت روز  تعطیل ۱۶ ساعت   چطوری  میخونی  میشه بهم بگی 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
:|

الان کلاس ندارم. ۸ ساعت واسه این روزاست.
اشکالی نداره.سرتون سلامت...
مچکرم
یه انتقاد کنم  خیلی بچه ای  

شوخی چی گفتم بهت 🤔🤔


شما خوبی :/
چند ساعت پس میخوابی؟🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
عجبا
خب تهمتنه ! با گرز فولادین ! وقتی میاد زمین به رعشه میوفته ...
فکر کنم قانع کننده بوده باشه .
از دلِ شاهنامه که قرار نیست بیاد :))
ریا نباشه  هم رشته هستیم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
به سلامتی
خب حقیقت رو نمی بینی چون بصیرت نداری😅😅😅

موقع آزمون دستیاری متوجه میشی  پسرا  چه غولین 😃😃😃😃😃😃😃
توی کلِ زندگیم هر کلاسی رفتم موقعِ امتحان پسرا از دخترا خواهش می‌کردن طوری جواب بدن که اونا هم بتونن ببینن!
این اراده رو از کجا میاری؟🤔🤔🤔🤔
هرچند پسرا زرنگ‌ ترن 😅😅😅😅😅
از یه جای دور
:/
اهان  روز عادی  تعطیل ۸ ساعت میخونی؟

زیاد نیست  

من رفقام  تا  ۱۴ ساعت هم میخونن  روز تعطیل کلاس ندارن 

ما اینیم 🤠🤠🤠🤠🤠🤠🤠🤠🤠🤠
ماه رمضان هست گویا
بدن باید کشش داشته باشه!
شهید راه طب.حوای دوستداشتنی من،عزیزجانم،اگه بدونی دیشب خوابتو دیدم.😍
یه خواب خیلیی طولانی،منو دعوت کرده بودی خونتون،اول شما و سیبیلینگتون بودید‌،بعد مامان جان اومد،باهم نشسته بودیم و حرف میزدیم،از در و دیوار،اسمونو زمین،اصن نگم برات،خیلییی بهم خوشگذشت،دقیقااا باهمون نگاه معصوم و دوستداشتنیت منو نگاه میکردی و خیلی ملیح لبخند میزدی،اخه نباید قربونت رفت؟.حالا کل خوابم به کناار،اینکه شما تو خوابم همش با مقنعه و چادر بودی،و من متعجب که اخه منکه محرمم،نامحرمی هم همراهم نبوده،پس چرا حوا بانو راحت نیست؟ولی نپرسیدم ازت،صبح که بیدارشدمااا یه حس خوبی داشتم.
میدونم الان سرت حسابی شلوغه و این کتابو میخونی،هی اون کتابو میخونی.انشاالله موفق باشی عزیزجانم.😙
شوخی می‌کنی :))) جدی؟! ^_^
ذوق‌مرگ شدم که *_*
چقدر خوشحال شدم من :)
قربانت :) همچنیم مهربونِ دوست‌داشتنی ^_^
پس بیشتر تلاش کن 

حسودی نکنی  ولی پسرهای پزشکی بیشتر میخونن  به روشون  نمیارن

موقع  آزمون دستیاری  دخترا  میفهمن  این معدل ها  ۲ قران  نمیارزه 😅😅😅😅

رتبه ها  همه مال پسراست 😅😅😅😅
باشه
فشارت افتاد  کجا رفتی 😄😄😄😄😄😄😄

الان  بهت میگم  بیشتر بخون  کم میخونی 😅😅😅😅😅😄

من برم   قایق سواری 😅😅😅😅😅
لحنتون رو درست نکنید بلاک می‌کنم
خداکنه نتیجه درس هاتونو ببینین
ممنون :)
باشه  شما باهوش پسرا از روی شما می بینن  موقع آزمون دستیاری ورقه تون سفت بگیرید  یه وقت نگید پسرا ازروی ما تقلب  کردن 😅😅😅😅
آدم دیپلم نداشته باشه ولی ادب داشته باشه!
جای دور کجاست؟

راستی  یه وب هم نام بود باهات رفتم تعجب کرم  گفتم  این  طرف  ۱۰۰۰ تا دنبال کننده داشت چرا یهو شد ۱۰۰ تا 😅😅😅😅😅😅
متوجه شدم‌  اون فیکه  اصلی شمایی 😅😅😅😅😅😅😅
که اینطور
هیچ چیزی غیر ممکن نیست !
و من شاهنامه دوست نداشتم هیچ‌وقت :)
شوخی کردم  ۸ ساعت زیاده 

یه وقت  از پسرا حسودی می کنی رکورد ۱۵ ساعتو میزنی  خودتو  هلاک می کنی خونت میفته  گردن من😅😅😅
شوخی کردم اصلا پسرا روزی  نیم ساعت میخونن با فاصله اولی حسودی نکن   فشارت میفته 😅😅😅😅😅😅😅
جای تاسف داره واقعاً
باشه تسلیم خواستم  شاد بشی 

😎😎😎😎😎😎


خسته بودی شاد بشی   

یه تشویق برم واست  🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
من با توهین و تیکه شاد نمیشم جناب
آخه چرا عزیزززم ؟ خودتو به خاطر درس میخوای بکشی؟
فکر نمی‌کنم بخاطرِ درس باشه. کلاً بهم ریختم که درست میشه :)
تو این دوره و زمونه هم تهمتن پیدا میشه :)
نباشه بهتره :)
ولی این دیگه تیکه نیست

روی اخلاقت کار کن  اصلا جنبه نداری 😑😑😑😑😑😑

ببخشید  ناراحتت کردم  دیگه ام  شوخی نمی کنم

Bye
شما فرقِ شوخی و توهین رو نمی‌دونی گویا

به سلامت
باشه نمی دونم


Bye 
خدانگهدار
سلام :)
سلام و درود :)
ااره بخداااا.اصن خودم مونده بودم که من،اونسر کشو،شما اینسر کشور،اخه چجوری منو دعوت کردی خونتون،اصن خودت بگو؟!والااع😊
اخه میدونی،دیشب داشتم برات دعا میکردم و اینا و کلا تو فکرم هستی.
عزیزجانم😙😙😙
کاش یه روزی خوابت تعبیر بشه ^_^
الهی من فدات بشم مهربون :)
♡_♡
جنگ جنگ تا پیروزی ^_^
دقیقاً ^_^
روزی که به نتیجه ی این ریاضت میرسید لذت بخشه
برای همین تحملش میکنید!

من قبل از دانشگاه خیلی یادداشت میکردم و میخوندم
انقدر که گوشه ی انگشت کوچیک دست راستم از برخورد زیاد با کاغذ صیقلی میشد...بهش می گفتم نشان بندگی!
بعدا رشته دانشگاهیم جوری شد که مدام پای کامپیوتر بودم...نشان بندگی به درد گردن منتقل شد :)
با این که دوره ولی می‌رسه بالاخره :)

:)
منکه عاااشق شیراز.از خدااامه.با کله میام.😁
بیا *_*
مهم حال روحی تون هست که خوبه :)
ان شاء الله که موفق باشید ..
برای ما هم دعا کنید...
:)
سلامت باشید
محتاجیم به دعا...
دلم میگیره خوب نباشی
برات سه تا آیة الکرسی میخونم
عزیزم من خوبم :)
مهربونِ من ^_^
همشهری را اذیت نفرمایید.
وقت طلاست:)
من شما رو می‌شناسم؟! :)
حتماااا🤗🤗🤗🤗🤗🤗
میگمااا اینهمه از چپ و راست بهت انرژی دادیم،دیگه نشه دستت درد بگیره و جمیدونم خسته بشیو و خون الود اینا بشیاااا.افلین😊😉😉😉
^_^
چشم چشم :))
من نیز از دیار حافظ و سعدی م..حوا جان
نه عزیزم :)
خیلی هم عالی ^_^
از آشنایی با شما خوشحالم :)
تحسین میکنم این همه اراده و پشتکارت رو ...آفرین ...
قضیه ی خون دماغ ها چیه؟
+یه CBC diff جهت چک آپ بده.
^_^
میگم بهت
موفق باشی حوا جان
سلامت باشی عزیزم :)
اندکی صبر سحر نزدیک است‌ :)

بی‌ربط نوشت: با این نتایج اسفبارم فکر کنم باید یه میزبان بهتر برای اون دفتر فیزیک رنگی رنگیتون پیدا کنید :)
بله بله :)

کنکور با همه‌ی آزمون‌هایی که تا به حال دادید و قراره بدید متفاوته. خیلی متفاوت. نتیجه هر چی بشه برای من قابلِ تحسینه و دفترم واسه شماست. :))
مواظب خودت باش عزیزم :)♡
چشم مهربون ^_^
شنبه ۱۲ خرداد ۹۷ , ۰۲:۰۷ آمانیتا موسکاریا🍄
جانا سخن از زبان ما میگویی:))))))))
هعی :)))
داری درس میخونی؟  میشه بگی چطوری خسته نمیشی؟🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

من که .....  🤔🤔🤔🤔🤔🤔
ساعتِ خواب و مطالعه و کلاً زندگیم رو تغییر دادم واسه همین خسته نمیشم.
چه قدر سخت
روزگارِ سخت و آدم‌های سرسخت :)
چیزی شده؟؟؟چیزی شدی؟؟؟تصادف کردی؟؟؟؟
خدا بد نده
ایول به این همه پشتکار
نه تصادف نکردم. فقط نمی‌دونم اعضای بدنم چرا شروع کردن به ادا در آوردن :)))

:)
ای داد بی داد توم که عین منی؟ آخر با این درس خوندن خودمونو نفله می‌کنیم...
گاهی فکر می‌کنم شاید واقعا ارزششو نداشته باشه ☹
مراقب سلامتیت باش از هر نتیجه‌ی درسی مهمتره
خاتونم :)
داره قطعاً. آخرش خاکه...
(:
ماشالله :))ان شالله که همیشه صحیح و سالم باشی عزیزم:)
ممنونم رفیق جان :))
مراقب خودت باش حوای خوب ...
عزیزم ^_^
الهی ... بمیرم ... دردتو نبینم :))
من شما رو می‌شناسم؟!
امیدوارم نتیجه همه تلاشهات رو تو سایت سنجش با یه رتبه یک یا دو رقمی ببینی :-*:-*
ان‌شاءالله ۶ سالِ بعد :) ممنونم ^_^
سلام :)
دعا کن منم بتونم همینقدر خوووب که شما میخونین منم بخونم ان شاء الله . 
 ان شاء الله بهتر شین . 
مطمعنا به امید خدا روزی نتیجه تمام زحماتت رو میبینی و از همه مهمتر پاداشش که پیش خدا محفوظه برات. 
همیشه سلامت باشی ان شاء الله . 


سلام عزیزم :)
حتماً بهتر می‌خونی :)

قربانت ^_^
شنبه ۱۲ خرداد ۹۷ , ۰۸:۴۲ ایمان-همو یرگه یخ!
😒😒😒
سلام مستر آیس :|
شما را چه شده؟!
عزیزم💜
مواظب خودت باش :)
^_^
جان دلم... نمی شه بگم کمتر بخون چون واقعا درکت می کنم و می دونم نمی شه
فقط می گم بیشتر مراقب خودت باش عزیز جان.
ان شاءالله که به نتیجه مطلوب برسی.

+ منم آخرش یه روزی بخاطر سرعت لاک پشتی نت، سقوط آزاد رو ترجیح می دم... از روی صندلی جان! هی هی
یک ساعت دارم تلاش می کنم تا بالاخره وبت باز شد برام!
عزیزم ^_^
ممنونم

+ عادت کردیم به این سرعت‌ها... هعی :))
واسه منم گیر داشت الان خوب شده به نسبت.
آره دیگه می سوزیم و می سازیم!
تصویر پست هم الان دیدم... وقتی درس زیاد می خونی موهات اون شکلی می شه؟!
من وقتی سرما می خورم شلخته می شم! ولی در هر صورت خوشگلم ها... خود شیفته هم خودتی!
:)
اگه باز باشه آره و حتی بدتر :|
عزیزم *_*
هدفاتون خیلی ارزشمندتر از این حرفا هستن. صبوری کنید
جانی که داشتم من، شد محو عشق جانان
+ جانانتون اهدافتان هستن.. (از سو تفاهم باید جلوگیری کرد)
:)
شنبه ۱۲ خرداد ۹۷ , ۰۹:۴۴ محمدحسین ظرافتی

یکی درد و یکی درمان پسندد

یکی وصل و یکی هجران پسندد

تو از درمان و درد و وصل و هجران

پسندی آنچه را دَرْسَت پسندد...

جالب بود :)
)): نباشه تو جسمت هیچ دردی الهی ..
یاسمن جانم ^_^
انشالله زود رو به راه شی
ممنونم بهار خانمِ عزیزم :)
خدای من خب کمتر درس بخونید یکم زندگی کنین 😁😁
اتفاقاً دارم زندگی رو زندگی می‌کنم :)
کمال طلبی خوبه ولی انگار داره مارو میکشه:)))
مرگِ قشنگیه :)
سلام و صبح بخیر بر حوا،
(ابتدا شوخی) دختر جان یه ریزه از مادر بزرگت حوا خانم یاد بگیر؛ ببین چقدر مراقب سلامتی خودش بود؟؟ ببین اصلا مریض نمی شد؟؟
+ خانم دکتر در آینده نزدیک؛مراقب سلامتی خودتان باشید؛حالا حالاها با این جسم و سر و دست کارها داری ها!! بخصوص طبابت و درمان بیماران؛ طوری نشه که بیماران با دیدن خودت بگویند: گر تو خود طبیب بودی ،سر خود دوا می کردی>>
++ خیام گفت: آدمی از رنج کشیدن حُرّ گردد...
سلام و درود
:)))
+ چشم چشم
++ و چه خوب گفته...
ای بابا :// مواظب خودت باش دختر :*
چشم مهربون ماهیِ من ^_^
با همه ی این تفاسیر اگه از درس خوندن لذت می بری همینشم کلیه (((: 
آره :))
امیدوارم موفق موفق باشی برسی به اون جایی که رضایتمندی ازت سرازیر باشه
ممنونم عزیزم :)
خوب باشی همیشه :)
ممنونم محبوبه جان :)
خون دماغ چرا؟ استرس امتحان؟
تو هم مثل من یهو می بینی دست و پات یه جا خورده و کبوده؟ :))
مامانم همش میگه صندلی کور بود تو رو ندید :))
نه هر از چند وقت چند روزی خون‌دماغ میشم.
آره :))
مامانِ منم همین رو میگه :)))
الهی بهترین نتیجه رو بگیری سختیا برات شیرین بشه :)
ممنونم فاطمه جانم ^_^
وب سایت خلاقیت و ابتکار و ببین و بساز
http://mostic.ir
:)
مراقب خودت باش دخترم =|
چشم مادرم :)
8 روز به امتحانا مونده و هنوز اندر خم خیابونیم :|
خدا رو شکر شما به خیابون رسیدید. من هنوز تو کوچه هستم :|
خب اگه خون دماغت همیشگی هست یه دکتر برو دیوونه. جدی بگیرش
خوشحالم که یه نفر دیگه هست که صندلی ها در مقابلش کور تشریف دارن :))
دلیلش رو می‌دونم :))
کبود شدن باز قابلِ توجیه هست اما زخم شدن و خون‌مردگی تجربه‌ی جدیدی بود واسم :|
نمیری بچه! 😯
مردم میای اینجا خرما پخش کنی بینِ دوستان؟! :)
حوا چرا بعضیا اونقدر حالیشون نیست که مثل ادم حرف بزنن!؟
 بهشون بفهمون  حد خودشونو بدونن و اینقدر زود پسر خاله نشن:|
 جوابشون هم نده بذار....:||
موندم چقدرِ دیگه باید بگذره تا ما یاد بگیریم درست رفتار کنیم.
از آستانه‌ی تحملم که رد بشه هشدار میدم که بلاک می‌کنم و دادم :|
ادامه بده
تو میتونی :))


:)
شنبه ۱۲ خرداد ۹۷ , ۱۵:۵۷ دختری از جنس باد
عه سلام حوا جووون
سلام :)
شنبه ۱۲ خرداد ۹۷ , ۱۶:۰۰ دختری از جنس باد
روبه راه نیسی انگار:(((
خوبم :)
سلام
خدا سلامتی و عافیت بده
سلام و درود
ممنونم
شنبه ۱۲ خرداد ۹۷ , ۱۶:۰۴ دختری از جنس باد
ایشالا همیشه خوب باشییییی
ممنونم عزیزم ^_^
برام خیلی جالبه که شما با این حجم کار ، کی به وبلاگ و این همه کامنت میرسید :) تازه به وبلاگ دوستان میاین و قدح آنان را از کامنت خالی نمی گذارید ! :) اون هم نه هر کامنتی ! کامنت هایی که می زنه توی خال !

وقت‌هایی که توان ندارم درس بخونم :)
جدی جدی می‌گید این حرف‌ها رو یا شوخی می‌کنید؟!
مشخصه خیلی لذت می برین از این کار :)
نه بابا شوخی چیه ؟! کامنت های شما خیلی وقت ها به آدم انرژی میدی ، خیلی وقت ها هم آدمو می بره توی فکر ! در هر دو حالت عالیه ...
از کدوم کار؟!
شما خیلی لطف دارید من بی‌نهایت مچکرم :)
بابا جا قصه خوردن برو دنبال یه کاری چیزی اصلا برو

<a href="http://www.bab.ir">فروشگاه ساز آنلاین</a>

  بساز پول در بیار خوب میشه
:/
سلام نفهمیدم قضیه چیه....داری میمیری؟
مگه کسی تا حالا با خراش روی دستش و چشم درد مرده؟!
درس میخونی یا خود کشی میکنی مراقب خودت باش
فکر میکنم شب اصلا وقت خوبی واسه یاد گیری ذهن نیست زمان درس خوندنت رو تغییر بده
بعدشم یکی از چیزایی که زیاد انرژی از آدم میگیره درس خوندنه خودتو با خوراکیای مفید تقویت کن
واسه خون دماغ شدن هم از این کشکهای نقلی بریز جیبت هر یه نیم ساعت یکی بخور سریع خوب میشی کلسیم هم داره
زندگی می‌کنم :)
مجبورم توی این یک ماه.
چشم خیلی ممنونم
این روز ها و شب ها دیدگاه رو هم یاد کن لطفا.
چشم چشم
تو هم من رو دعا کن
خخخ
شما میتونین دووم بیارین :)
موفق باشین :)
:))
سلامت باشید :)
حوا

درس میخونی؟🤔🤔🤔🤔🤔

خسته نمیشی😥😥😥😥😥😥
خسته که میشم ولی خب استراحت هم می‌کنم جبران میشه.
سلام عزیزم 

برای خون دماغ هات کشک بخور.



ایشالا خدا به حق این شبا به همه مون بخصوص خودت نگاهی بندازه.آمین 

مواظب خودت باش حوایی جانم ❤
به‌به ببین کی اینجاست :)
سلام و درود

کشک روی آش اگه بخوایم در نظر بگیریم تقریباً هر شب می‌خورم.

ان‌شاءالله

عزیزم ^_^
سلام..

حالتون بهتره..؟ :( واقعا ناراحت کننده هست هرچند امیدوارم حالتون خوبِ خوب باشه..

اولین چیزی که مهمه.. سلامتی هست.. پس همه چیزهارو بعد از اون قرار بدین.. اگر قراره یه آنکولوژیست خوب بشین.. باید به فکر سلامتی خودتون اول باشین.. :)

خدانگهدارتون باشه..
سلام و درود

الحمدلله. من خیلی خوبم مچکرم :)

:)

(:
مواظب خودت باش دختر!
تاکید می‌کنم بیشتر مواظب خودت باش دختر!
حوا؟
سعی کن تعادل برقرار کنی.
ما به یه پزشک صحیح و سالم نیاز داریم. خب؟
ماچ به روی پیشونیت دختر درس‌خون :*
حریر :)
باور کن من مراقبم نمی‌دونم چرا همه درد‌ها صف کشیدن به نوبت هر کدوم یک هفته اذیتم کنن :| همین که با هم حمله نکردن خودش جای شکر داره :)
چشم چشم
عزیزم *_*
قربانت آبیِ مهربونِ من ^_^
شاید ضعیف شدی و لازمه تقویت شی. خوب غذا بخور. به اندازه بخواب. حتی اگر لازمه قرص‌های تقویتی بخور با اجازه‌ی پزشک. نذار ادامه پیدا کنه این حال و هوا...

چشمت بی‌بلا گلم :*
مهربون خودتی ^_^ 
چشم عزیزم :)

^_^
(:
مرسی 
لطف داری عزیزم:*
 کشک روی آش نه عزیزم ، کشک سرد از اون توپی ها یا تکه های کوچک کشک  که میذارن داخل آب خنک و تو یخچال نگه میدارن و بعد میخورن اونو میگم بخور. کشک شرکتی نه و البته کشکی رو آشه نه ! فقط همین کشکی که گفتم.
اینم توصیه ی من نیست توصیه یه پزشک تغذیه است که برای یکی از اعضای خانواده ام تجویز کردند.



:)

آها :)))
البته که خون‌دماغ شدنِ من دلیل داره و من شاید بتونم کمش کنم اما متوقف نه. ممنونم بابتِ توصیه‌ی خوبت ^_^
کنکور داری نه ؟ 
+منم مدلم دقیقا همینه ؛ اخرهای کار شب ها خوب میتونم درس بخونم و کلا بین ۸ تا ۱۰ میخوابم و بین ۲ تا ۳ بیدار میشم میخونم...
ولی به مدت طولانیش آسیب میزنه واقعا ، آدم رو کند میکنه... 
یادتون نیست؟! پارسال بعد از اعلامِ نتایجِ کنکور ازم پرسیدین چی قبول شدی :))
+ موقته. بعد از ماهِ مبارک درست میشه.
ممنون مهربون :)
الهی خواسته هات با حکمت خدای مهربون یکی باشه.
^_^
همچنین :)
حوا جانم هستی؟
الان آره
بانوک پست جدید نمیذاری🤔🤔🤔

به من سر نمی زنی 😣😣😣😣
به وقتش
از وبلاگ .
در اوج خستگی از درس میاید سرغ وبلاگ . این یعنی وبلاگ براتون چیز لذت بخشیه
بله همینطوره
موفق باشی حوا جان:)
سلامت باشی :)
منم به دلیل نشستنهای طولانی پام میگرفت و خشکش میزد و فهمیدم از عصب سیاتیکمه!
و الان اصلا راضی نیستم که به خاطر درس به بدنم آسیب زدم الحمدلله از وقتی از درس دور شدم حالم خوبه هم روح و هم جسم :)
ان‌شاءالله موفق بشی
سلامت باشید :)
خدا شفا بده
دردم از آن است و درمان نیز هم
ینی چی!؟؟چراا اخه؟؟
همینطوری :)
درد یکی از نشانه های زندگی کردنه
زندگی کن زندگی
:)
سلام سلام سلام سلام
:)
برای مدت کمی برگشتم
دقیقاً :)

سلام و درود :)

چقدر خوشحالم که برگشتید :))
بر روح تمام شیعیان تیغ زدند/ بر مرد ترین مرد جهان تیغ زدند
خورشید به سینه، ماه بر سر می زد/ انگار به فرق آسمان تیغ زدند

تسلیت
ووو
التماس دعای فراوون... لطفا برای دیدگاه خیلی خیلی دعا کن.
محتاجیم به دعا عزیزم. چشم چشم.
دیشب رو بیدار بودی الان گرفتی خوابیدییی؟!
ای مادر بزرگ تنبل!
بیدارم :))
عه! ببین چطور ضایع شدم رفت! 
:))
خوبی؟!
بلی بلی... دیشب کلی دعا کردم و گریه و... الان کمی تا قسمتی سبکم! در حد پرواز!
خدا رو شکر که خوبی. در حدِ پرواز فراتر از کمی تا قسمتی هست که :))
چرا پست "درد بر من ریز و درمانم مکن" برای من نمیاد؟
باید از توی " آخرین مطالب" بیام!
چون عدمِ نمایش در صفحه اول زدم. واسه هیچ کس نمیاد.
:)
نه! پرواز از روی ایوون تا دم درب خروجی! :)
وگرنه اونقدر که هنوز آروم نگرفتم...
ولی خب خوبم... مخصوصا وقتی میام وبت :))
(:
عزیزم :)
پرواز تا آسمون ان‌شاءالله :)
قربانت *_*
که اینطور... ولی آخه چلا؟

((: ممنونم :))
بعضی پست‌ها که شرحِ حالِ موقت هست رو بعد از چند روز به این حالت در میارم.

^_^
حوا... میونه ات با ارتفاع چطوره؟
خیلی دوست دارم *_*
مثلا پاراگلایدر؟
مثلاً کوه :)
خیلی هم خوب :)
خیلی سالِ پیش روزِ سیزده به در با بابا و مامان و عمه‌ها و عمو رفتیم کوهِ نزدیکِ محلِ تفریح. وحشتناک بلند بود. وقتی رسیدیم اون بالا پشتِ سرم رو که نگاه کردم دره بود! خیلی خیلی خیلی بلند و عجیب. اون لحظه فقط جیغ می‌کشیدم :)))
:)))
گویا میونه ات با "جیغ" هم خوبه! ؛)
سرعت چطور؟
(((:
خوب بود :)
عاشقِ سرعتم *_*
من نیز... حتی بعد تصابوووممم!
تصادف کردی؟! کی؟!
اوهوم... زمستون بود... ختم به خیر شد.

خب دیگه گلم
مزاحمت نمی شم.
مراقب خودت و خوبی هات باش.

+ دعا یادت نره وا. آقربونش.
خدا رو شکر. مراقبِ خودت باش.

مراحمی عزیزم
تو هم :)

+ چشم :)
من معنی تلاش زیاد از حد برای چیزی رو نمی فهمم ، چون اصلا علاقه ای به زندگی ندارم . پس نمی تونم درکت کنم . ولی از جهت فشار شدیدی که روت هست میتونم درکت کنم.
موفق باشی گُمپِ گُلُم 😘
قربانت ^_^
قطعا هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه
((:
:)
من که به این نتیجه رسیدم هرچی کمتربخونی نتیجه بهتری میگیری...
والا بخودا...
یه ساله مثل چی دارم میخونم نشد تویه آزمون نتیجه خوبی بگیرم ولی تو یه آزمون که هیچی نخونده بودم بهترین نتیجه رو گرفتم
که اینطور :)
دوشنبه ۱۴ خرداد ۹۷ , ۲۰:۴۸ سارا سماواتی منفرد
سلام
من که تصورش برام سخته
خدا قوت ...

ان شا الله سلامتی
سلام و درود
:)

ممنونم
امیدوارم تا الآن بهتر شده باشی :)
الحمدلله خیلی بهترم :)
خدا رو شکر :)
(:

همیشه انقدر قوی باش:)

دمت گرررم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan