سهمِ من و تو از امروزِ امسال

همیشه همه رو بخشیدم. گذشت و گذشت تا رسیدم به جایی که دیدم یه بنده خدا رو اصلاً نمی‌تونم ببخشم! شب‌های قدر می‌نشستم گوشه‌ی اتاق و می‌گفتم ببخش تا بخشیده بشی. دلم می‌خواست ولی راضی نمی‌شد. نبخشیدم! دیشب نگاهی به خودم انداختم. دیدم واسه محرمِ امسال هیچ کاری نکردم. فقط بدو بدو و کاغذبازی واسه مشهد و زندگیِ دانشجویی. رجوع کردم به قلبم. دیدم خیلی وقته کینه‌ای توش نیست. عه عه دیدی چی شد حوا؟! تو حتی چند روزِ پیش واسه همون آدم پیام فرستادی تاریخِ همایش رو پرسیدی! اونقدری درگیر بودی که اصلاً متوجه نشدی داری از کسی سوال می‌پرسی که عهد بسته بودی دیگه باهاش حرف نزنی. کدوم کینه؟! کدوم تنفر؟! تمومش کن. بخشیدم. تهِ دلی و واقعی. و حوای بی‌کینه شد سهمِ من از عاشورای امسال...


+ اینجا حوا کوچکتر از خیلیاست. یه کوچکتر که ازتون می‌خواد اگر دلخوری یا کینه‌ای توی دلتون هست ببخشید. چه منِ مجازی باشم چه یکی از آدم‌های زندگیتون. بیاید ثابت کنیم شده حتی ذره‌ای شیعه‌ی حسینیم. قبول؟!

قبول :)
یه سری افراد هستن واقعاً آدم نیستن یه چیز تو مایه های داعش هستن تو زندگی ما، و هیچ جور نمیشه بخشید، ولی یادم میاد اون شب یا شاید هم روز، به خدا گفتم بخشیدم تو هم از من بگذر.
:)
همه مدل آدم پیدا میشه. یه عده هم هستن که ما کاری به کارشون نداریم اما اونا با ما کار دارن!
کارِ خوبی کردید :)
خیلی خوبه که کینه ای نیس
اوهوم خیلی
منم فکر میکردم یه ایکسی رو نبخشیدم ولی دیدم توهم زدم خیلی وقته بخشیدم متوجه نیستم و الا لزومی نداشت براش دنبال دکتر و چه و چه باشم
و اینکه خوش به سعادتت همسایه امام رضا شدی توفیق بزرگیه واقعاا
روزمرگی اولین کاری که می‌کنه دور کردنِ خودمون از درونمون هست.

:)
بله :) ازاد بودن از بند کینه و حسادت و... خیلی خوبه...


منم همینم، گاهی از کسی ناراحت میشم اما بعد مدتی یادم میره انگار هیچی نشده بوده...
بله خیلی :)

چه خوب. کاش همه‌مون زمانِ ناراحتی فقط سکوت کنیم. بهتره نیست؟!
پنجشنبه ۲۹ شهریور ۹۷ , ۱۳:۰۲ | هَمـْــ طــآفــْـ |
عی گفتی...
دیشبم بافکر به همین چیزا گذشت،آدم دلش میگیره وقتی یادش میاد این دهه چجور از دستش پرید(شخص خودم رو میگم!)

بی کینگیت مبارک حوا(:  امیدوارم همه طعم این سبک باری رو بچشن.
گذشته که گذشته. بیاید آینده رو دریابیم.

ممنونم :) الهی آمین
پنجشنبه ۲۹ شهریور ۹۷ , ۱۳:۲۰ سارا سماواتی منفرد
فکر کنم الان باید خیلی سبک تر شده باشی ...

کاش می شد بعضی چیزا را بی خیال شد .
بله خیلی

هر چیزی ممکنه فقط زمان می‌خواد...
سلام. شاید قبول (: .
سلام و درود
کاش بشه حتماً قبول :)
پست جدیدمو خوندی ؟
حوا گاهی میگم می بخشم ولی گاهی میگم نه ...
همیشه پست‌های تو رو می‌خونم. همون که کامنت‌هاش بسته‌ست؟!
همه‌مون اینطوری هستیم. می‌خوایم ولی نمی‌تونیم و این شروعِ یه جنگِ درونیِ باحاله که می‌تونه ما رو به جای خوبی برسونه :)
ولی بعضیا رو واقعاً نمی شه بخشید !
ولی اکثریت قابل بخشیدنن.
تسلیت عرض می کنم.
امان از همین بعضی‌ها...
همه رو میشه بخشید :)
من هم.
سلام
التماس دعا..
ان الله
سلام و درود
محتاجیم به دعا
توی حرم امام رضا دوستای وبلاگی رو به دو صورت متفاوت دعا کردم، اول بدون نگاه کردن به گوشی و لیست و بعدش برا اطمینان با نگاه کردن به لیست حوا تو همون لیست اولی بود. :)
ذوق‌مرگ شدم که ^_____^
چقدر خوب ...
بخشش آدمو آروم میکنه ...
موفق باشین 
:)

سلامت باشید
من ته ته ته دلم هیچی نیست ولی نمیخوام بفهمه که بخشیدمش. همین جوری بهتره
منم بهش چیزی نگفتم. مهم خودمونیم مگه نه؟! :)
چه کار خوبی کردی حوا گلی:)
دل بی کینه، قشنگترین دل دنیاست:))

قربانت ^_^
بله بله :)
دلخوری و کینه اولین نفری رو که بهش صدمه میزنه خود آدمه ! 
واقعا بخوان نگاه کنم هیچ کینه ای از هیچ کسی به دل نگرفتم 
آدم ها فقط میتونن کاری کنن که از چشمم بیفتن نه این که کینه ای رو در من ایجاد کنن ؛ ممکنه چند روز ازشون ناراحت باشم برای وقتی که به پاشون تلف کردم ولی در آخر فراموشش میکنم 
خوشحالم که این چنین به نتیجه خوبی رسیدید
همینطوره.
درود بر شما. منم تقریباً همچین آدمی هستم. این موردی که گفتم تقریباً من رو دو سالی از زندگی عقب انداخت البته الان که فکر می‌کنم تقصیرِ خودم بود. به هر حال گذشت. مهم الانه که دقیقاً همون جایی هستم که باید :)
مچکرم :)
سلام :)
قبول. 
سلام عزیزم :)
درود بر تو ^_^
واقعا اگه آدم تو محرم تغییری نکنه از دستش رفته
سخنران دیشب می گفت بیاین منِ قبل از محرم امسال با منِ بعد از محرم فرق داشته باشم:)
چقدر خوب گفتن :)
کینه مانع بزرگیه ،
چ عالی ک بی کینه شدید :)
بعد از هدیه ی امام رضا ، اینم هدیه ی امام حسین :)
:)
همه رو مدیونِ شما هستم :)
قبول:)
این نشون میده شما خیلی بزرگتر از سن ت شدی
:)
دلت به نور عشق حسین زنده باشه همیشه دخترجان :)
برای منم دعا کن، دعای دل‌های پاک زود میگیره، دعا کن حسین امسال بطلبه :*
یاعلی
همچنین فرشته‌ای خوبی‌ها :)
ان‌شاءالله. تو هم برای من دعا کن عزیزم.
علی یارت رفیقم
مطلبت واقعا به دلم نشست واقعا قشنگه
لطف دارید شما
چه قشنگ .. سهم من از عاشورای امسال 💚
به این باور دارم بخشیدن یک نوع اروم شدنه .. الهی همه طعم ارامش بعد بخشش رو بچشیم 🌷
:)
باورت قشنگه. ان‌شاءالله :)
عالیه مطلب تشکر
خواهش می‌شود
ما جز خوبی ندیدیم:)
شما خودتون خوب هستید که فقط خوبی می‌بینید :)
بعضی وقت‌ها بخشیدن خیلی سخته... و بنظرم خیلی کاره آدم به این مرحله برسه
کاملاً قبول دارم.
منم چند سال پیش از دست یه نفر خیلی ناراحت بودم. هیچ‌جوره نمی‌تونستم خودمو راضی کنم ببخشمش. بعد دیگه رهاش کردم. به نظرم رسید این که اینقدر خودمو درگیر بخشیدن یا نبخشیدنش می‌کنم خودش اذیت کننده‌س. در حالی که اون احتمالا حتی یادش نمونده.
الان یادم نرفته هنوز، ولی دیگه یادآوریش اذیتم نمی‌کنه. شاید معنیش این باشه که یه جایی اون ته مَهای دلم بخشیدمش.
چیزی که من دیدم اینه که طرفِ مقابل هم به بخششِ ما نیاز داره حتی اگه به روی خودش نیاره یا ما حسش نکنیم. بالاخره حقی هست و خدا خودش گفته از حق‌الناس نمی‌گذره پس حتماً بحثِ تاوان میاد وسط. بخشش هم ما رو آروم می‌کنه هم طرفِ مقابل رو. دو طرفه‌ست :)
گاهی برای ارامش خودمون ولبخندخدابایدبخشید:)
:)
قبول دخترم (لبخند)
سالی یک بار میاید این طرفا :)) خوش برگشتید.
حوا جونم شما همیشه خوب و خانومی .. 
قبول :*
قربانت ^_^
:)
جمعه ۳۰ شهریور ۹۷ , ۰۹:۲۲ فاطمه سادات داوری
خیلی عالی نوشتی عزیزم حوا:))
عالی خوندی سادات جان :)
سلام حوایی خوبی؟ کجایی؟؟
سلام عزیزم
الحمدلله. الان خونه :) ولی دیشب خونه مادربزرگ :))
جمعه ۳۰ شهریور ۹۷ , ۱۰:۵۷ دختر مهربون 😍😍
من هیچ وقت از کسی کینه به دل نگرفتم
شاید بهترین ویژگیم همین باشه
همین که ساده می بخشم
:)

موفق باشی حوا
چه خوب :)

سلامت باشی
قبول 😃
:)
باباع چقدر غنی بود برات این محرم :)) خوشا به حالت حوا...
*حالا کی بود طرف؟! :دی
تا تعریفمون از غنی چی باشه :)
یه بنده‌ی خدا :))
دقیقا سه روزه که دارم به این فکر میکنم
به اینکه چرا نمیتونم ببخشمش
هرچند به ظاهر بارها به خود خدا گفتم که بخشیدمش ولی ته دلم ....
مهم تهِ دل هست. منم یه روزی سرِ سجاده گفتم می‌بخشم ولی خودم می‌دونستم دلم راضی نیست! از اون یه روز تا امروز ۲ سال می‌گذره. همین اندازه زمان برد...
مبارکت باشه قلبِ بی‌کینه‌ات :)
+قبول ؛)
کِی میای؟ *_*
خیلی ممنون ^_^
+ به‌به :)
۷ مهر ان‌شاءالله. با گل بیا استقبالم :))))
خیلی وقته همه رو بخشیدم 
مخصوصا تو این وضعیت
عزیزِ دلم :)
ناراحت نباش تو رو خدا. من مطمئنم همه چی درست می‌شه. سرِ قولم هم هستم.
دقیقا:)) 
((:
خواهش می کنم نگید این حرفو ...
خجالت میکشم ...
ینده خودم بیشتر از اینها ، خیلی بیشتر از اینها به شما مدیونم ...
حوا کلاً اهلِ تعارف و این چیزا نیست :) یکم رک تشریف داره این بشر :|
من که واسه شما کاری نکردم. کردم؟!
مثل همیشه عالی بود

https://iranjooje.com
سپاس
اره بهتره...اما همه که اینطور نیستن بعضیا وقتی ناراحتن تهمت میزنن و عقدشونو خالی میکنن...
 واس همین ترجیح دادم همیشه سکوت کنم :) و حرفای بقیه رو هم توجهی نکنم...

بهترین راهش اینه ادم رو هیچکس حساب باز نکنه...
اوهوم مثلاً به طرفِ مقابل میگن عقده‌ای :))
کارِ خیلی خوبی می‌کنید. منم دارم تمامِ تلاشم رو می‌کنم.

من روی بعضی‌ها حساب باز کردم و نتیجه گرفتم‌. شناختِ آدم‌ها سخته ولی با احتمالِ نزدیک به صفر ممکنه.
همین الان همه رو بخشیدم:) به قول خودتون کاش بشه آخرش سهم همه ی ما لبخند رضایت باشه و یه عالم حال خوش!🌼🌸🌻🍂
درود بر شما :))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
زمان باعث بخشش خود به خودی هر آدمی در زندگی ما میشه مگر، اون آدم در لحظه به ما بدی نکرده باشه و بدی اون در سر تا سر زمان های مختلف زندگی ما جاری و ساری باشه.مثلا برای من تک تک مدیران شرکت هایی که از کار بیکارم کردند و کارمند ها و کارگر هایی که در بیکاری من سهیم بودند همچنین نگهبان شرکت مجتمع صنعتی پاکشوی شهر صنعتی البرز که فکر کنم اسمش حبیبی بود **** برگشت بهم گفت دیدی گفتم نمیتونی اینجا کار کنی و الکی جای یه نفر رو توی استخدام اشغال کردی.در حالی که من کارگر بار زدن بودم و اون یه نگهبان که دائم  کارش نشستن بود و نباید بهم اون حرف رو میزد و مادامی که بیکارم از حرفش دلخورم.

البته آقای نبی مدیر شرکت بافت و تکمیل گلپوش جنب شرکت معروف گلوکوزان شهر صنعتی البرز که دربیست و نج سالگی (بعد از انصرافم از دانشگاه) من رو جذب به کار در شرکتش کرد از طریق کاریابی ولی بعد از گرفتن وام برای شرکتش بخاطر جذب منی که بیست و پنج ساله بودم عذرم رو خواست و این در حالی بود که میتونست بزاره در انبار همون شرکت مثل باقی کارگران مشغول به کار بمونم.اون اولین مدیر شرکتی بود که کار و زندگی منو ازم گرفت... .

بعدش هم چندین مدیر کارگاه و شرکت و کارگر و غیره باعث بیکاری من شدند اما هیچوقت یادم نمیره شرکت خوبی به اسم سوخت آما مشغول به کار شدم و در روز مصاحبه التماس کردم بزارن کار کنم و مدیر اصلی شرکت که فرد جوانی بود گذاشت اما فردی به اسم اطریشی که مدیر دوم بود بعد از اینکه یه هفته کار کردم و خیلی کار سنگینی در انبار گردانی داشتیم وقتی بهش مراجعه کردم تا ازش بخوام قسمت کاری منو تغییر بده اولا که نزدیک نیم ساعت به تماشای فوتبال نشسته بودو از اتاق بیرون نیومد تا اینکه در زدم بدون اجازه منشی و اومد دم در و گفت میخوای قسمتت رو عضو کنیم؟ گفتم خب بله شما که از اول میدونستید من چی کار دارم می گفتید این همه منتظر نمی گذاشتید همکاران منتظرن اند، به مسخره برگشت گفت برای شما یه جای خوب توی کابینه هیئت دولت در نظر گرفتیم.خوبه؟ من متعجب بودم که به منشی گفت فرم ایشون رو بدید امضا کنم بفرستیدش کاریابی برای تصفیه حساب بعدا ..لعنت به اطریشی.
اولش شک داشتم خودتون باشید. یادمه گفته بودید دیگه اینجا نمیاید! ما همچنان براتون آرزوی موفقیت داریم جنابِ احمدی.
ناراحت نیستم اصلا حوا
راضی ام به رضای خدا و تسلیم تسلیمم
هرچی اراده خداست همون میشه
تو این نوقعیت قرار گرفتم تا معنی آیه ی دنیا مثل تار عنکبوت هست و بهتر بفهمم
یا اینکه دنیا بازیچه ای بیش نیست
فهمیدم دنیا خیلی کوچیکه
مشکلاتِ بزرگ واسه آدم‌های بزرگه. تو خیلی خیلی بزرگ و قوی شدی آلاء جونم. ببین نگاهت چقدر قشنگ و وسیع شده :) من بهت افتخار می‌کنم ^_^
فدای تو بشم
واقعا مشکلات برای رشد آدم هاست
آخرین نتایج گفتن پنجاه درصد احتمال سرطان هست و باید منتظر جواب پاتولوژی باشی
نمیدونم اون دختری که یک درصد احتمال سرطانش وجود داشت خودش و هلاک میکرد وقتی شنید پنجاه درصد شده و بهش داره نزدیکتر میشه فقط خداروشکر کرد 
اندازه چهل و نه درصد رشد کرده بودم!
دعا کن قوی تر از این بشم
خدا نکنه عزیزم
ان‌شاءالله که چیزی نیست. توکل به خدا. من دلم روشنه.
نفرت و کینه قلب آدم ها رو سیاه و سنگین میکنه، برای همینه قلب تو رنگیه
لطف داری زهرا جان
چه گلی دوست داری؟ :))
رز سفید :)
شما اولین دنبال کننده من بودید و مشوق و راهنما ...
و ابن ک خلاصه تحملمون کردین تا امروز 
نفرمایید :) آشنایی با شما و وبلاگتون باعثِ افتخارِ بنده‌ست.
موافقم که میگی بخشش دو طرفه‌س. ولی به شرطی که اون خودش فهمیده باشه منو ناراحت کرده. من یه مدت اینجوری بودم که خیلی بروز نمی‌دادم. اینطوری فقط خودم بودم که حرص می‌خوردم.
البته تو اون مورد خاص ازش پرسیدم چرا اون کارو کرده و جوابمو نداد :))) پس فک کنم حق با تو باشه :)
اغلب خودشون می‌دونن چکار کردن :))
چقدر خوبه که یهو از ذهنت رفت و حتی فرصت نداشتی تصمیم بگیری واسه اینکه ببخشیش یا نه.
بعضی فراموشیا خیلی خوبن، خیلی :)
:)
خدا اطرافمون رو از آدم‌های دل‌شکن (!) پاک کنه ان‌شاءالله.
شنبه ۳۱ شهریور ۹۷ , ۲۳:۴۴ ایمان-همو یرگه یخ!
سلام !!ببخشید که دیر به دیر سر میزنم !!چیشد بلخره ؟شیرینی منو میدین به همین زودیا یا نه ؟🙄
سلام و درود
بالاخره قراره راهی بشم :)
ان‌شاءالله
هیچ وقت کینه ای نبودم :) 
ولی بعضی وقتا پیش اومده گفتم کاش میتونستم برای مدتی کینه به دل بگیرم -__-
چه خوب :)
عه چرا؟!
میدونی یه وقتایی لازم میدونم یه مدت حالت قهر و دلخوری داشته باشم :))) ولی نمیشه متاسفانه
شاید فقط از نگاهِ خودت لازم باشه :)
يكشنبه ۱ مهر ۹۷ , ۰۹:۴۵ دیوونه بارون
حالت خوبه حوایی؟ رفتی به سلامتی؟
الحمدلله. نه هنوز :)
يكشنبه ۱ مهر ۹۷ , ۰۹:۵۱ دیوونه بارون
مال ما گفتن ۴ مهر 😃
به سلامتی :) از دوستت چه خبر؟!
يكشنبه ۱ مهر ۹۷ , ۰۹:۵۶ دیوونه بارون
از هم دور شدیم 😢
عیب نداره. دورانِ دانشجویی همینه دیگه.
يكشنبه ۱ مهر ۹۷ , ۱۰:۴۷ ایمان-همو یرگه یخ!
خوب هستین ؟؟خیلی خوشحال شدم براتون😊😊
پس دگ از همی الان چیزی نمیخورم😂😂
الحمدلله. خیلی ممنون :)
:))
يكشنبه ۱ مهر ۹۷ , ۱۱:۳۸ ایمان-همو یرگه یخ!
حس میکنم از یه چی ناراحتین🙄
چیزی شده عایا ؟
درست می‌شه :) خدا بزرگه.
من نمی تونم ببخش ام 
تو محرم شکایتشون را کردم به خود امام حسین ...
قبول دارم بعضی‌ها رو هیچ وقت نمی‌شه بخشید...
يكشنبه ۱ مهر ۹۷ , ۱۷:۲۸ ایمان-همو یرگه یخ!
ازمن ناراحتین ؟؟من کاری کردم ؟؟
نه مستر آیس :) من از شما جز خوبی ندیدم.
يكشنبه ۱ مهر ۹۷ , ۱۹:۳۴ ایمان-همو یرگه یخ!
یه لحظه فکر کردم من ,کاری کردم ناراحت شدین !!خداروشکر !!خوبخوبی از خودتونه بانو
نه نه :) الان خیلی بهترم.
دوشنبه ۲ مهر ۹۷ , ۰۰:۳۷ ایمان-همو یرگه یخ!
من نمیتونم کاری کنم ؟
شما دعای خیر کنید :)
دوشنبه ۲ مهر ۹۷ , ۰۸:۴۵ ایمان-همو یرگه یخ!
انشالله هرچی صلاحه پیش بیاد
ان‌شاءالله :)
دوشنبه ۲ مهر ۹۷ , ۱۶:۲۹ ستاره اردانی زاده
ایا شما کسی که اشک مادرتون رو در میاره میبخشید ؟
همیشه قرار نیست همه رو ببخشیم.
دوشنبه ۲ مهر ۹۷ , ۱۸:۱۰ ستاره اردانی زاده
 به سلامتی همین یه وفتی ها نمیبخشمش!
هر کسی اختیارِ قلبش رو داره :)
دوشنبه ۲ مهر ۹۷ , ۱۹:۲۰ متولد شهریور
سلام سلام (((((:
خوبی عزیز؟
سلام :))
الحمدلله. تو خوبی؟! کجایی؟! چه می‌کنی؟!
دوشنبه ۲ مهر ۹۷ , ۱۹:۲۸ متولد شهریور
خیلی عالی (:
الان خوابگاه و مشغول مرتب کردن وسایل(((:
ان‌شاءالله همیشه خوب باشی :)
به سلامتی :)
دوشنبه ۲ مهر ۹۷ , ۱۹:۳۶ پارسا جهانگیری
:-)
من با همسرتون کار دارم. هر زمان وقت داشتند بهم بگید :)
دوشنبه ۲ مهر ۹۷ , ۱۹:۴۳ پارسا جهانگیری
این روزا وقتش کامل آزاده میگم خودش بیاد سراغتون :-)
خیلی ممنون :)
دوشنبه ۲ مهر ۹۷ , ۱۹:۴۹ متولد شهریور
مرسی گلی (:
قربانت :)
وقتی آدم کسی رو میبخشه درحقیقت یه هدیه به خودش داده . بی حساب ببخشیم. 
شاید
🔥🔥🔥سال جدید رو متفاوت شروع کن

❇️میخوام شما دوستان خوبم رو با این اپلیکیشن بی نظیر اشنا کنم

📍هزینه خرید اپلیکیشن (صفر) ریال 

✅درآمد ماهی ۳۰ میلیون تومان برای شما دور از دسترس نیست 
⁉️یعنی چی؟ 
یعنی شخص بعد از نصب این اپلیکیشن و گسترش زیر مجموعه از همان اول کار با سود برنامه سهیم می شود و با کمی تلاش ماهی ۳۰میلیون وارد حسابش میشود.

🔥🔥یعنی هر تراکنش ۱۰٪ سود،، هیچ بانکی در جهان هم همچین سودی نمی دهد💪💪

💵یعنی عملا شما با خرید این اپلیکیشن از همان لحظه بابت تراکنش زیر مجموعه خودتون ۱۰٪ سود میکنید.

(لازمه بگم بدون پرداخت هیچ هزینه ای سود میکنید )

⛔️شما برای داشتن این برنامه و فعال سازیش یک ریال هم پرداخت نمیکنید و کاملا رایگانه 

✅شما در یک صنعت بسیار پولساز و بی نظیر و آماده سهیم می شوید و پس از مدتی یک درآمد خوبی خواهید داشت و هروز این درآمد بیشتر و بیشتر می شود...

◀️ما به تنهایی نمی توانیم تمام ایده هارو انجام دهیم،،به افراد دلسوز که صاحب کار خود شوند و با جون و دل تلاش کنند نیاز داریم...

http://t.me/bestdaramad7030
کدوم سال؟!
کسب درآمد فقط با مرور گر گوگل کروم
کافیه یه گوشی یا لپ تاپ یا کامپیوتر و یه خط اینترنت داشته باشی

http://bitminertab.mihanblog.com/
برای کسب اطلاعات بیشتروپاسخ به سوالات به آدرس اینترنتی زیر
omidali00721@gmail.com
ویابه آیدی تلگرام زیرمراجعه فرمایید:
@Therichestmen
عجب :)
حوا کجایی؟
همین اطراف :))
حوا؟؟؟؟
بله :))
حس میکنم مشکلی برات پیش اومده حوا گلی )):
حل می‌شه :)
http://www.kianpelleh.com
:/
عالی بود
لطفا از سایت ما هم دیدن نمایید. شیک بار
جمعه ۲۰ مهر ۹۷ , ۰۹:۳۴ محمدبوژمهرانی
سلام و درود
سایتتون عالیه
لطفا به سایت آموزشی ماهم سر بزنید
http://atsiz.ir/
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۴۸ محمدبوژمهرانی
سلام و درود ساییتون عالی مممنون از شما
جهت دانلود رایگان آموزش های آکادمیک روی علامت کنار  محمد بوژمهرانی کلیک کنید.
http://atsiz.ir/
جمعه ۲۷ مهر ۹۷ , ۱۶:۲۷ محمدبوژمهرانی
عالی بود آدمین گرامی
لطفا به سایت آموزشی ما هم سری بزنید.
شله میدیم .

شما می توانید آموزش وردپرس یا پکیج ها را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

پکیج کامل آموزش html,css 
:)
مطالب زیاد و خوبی دارید.

:)
احسنتم
:)
سلام
عالی ممنون بابت مطالب
کتاب خوب
شهر کتاب
سلام
یادم نمیاد اصلا کسی رو تو دلم داشته  باشم که نبخشیده باشم.اصلا هیچوقت به مرحله ی بخشش نرسید!:| اصلا نمیدونم کسی رو تو این زمینه دارم؟:|
احساس گنگی میکند 0_0
عزیزم :))

عالی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan