کاملا دخترونه :)

بچه که بودم هر وقت با مامان و بابام میرفتیم بیرون چند تا کتاب قصه برام میخریدند :)
کلا 70 یا 80 تا کتاب قصه داشتم... هر شب بابام برام میخوندشون...
اونقدر که همه رو حفظ بودم!
وقتی کسی میومد خونمون یکی از کتاب قصه هامو میاوردم و شروع میکردم به خوندن! نمیخوندم که... حفظی میگفتم داستان رو...
اونقدر دقیق حفظ بودم که میدونستم چه جمله ای کجا نوشته شده! همه فکر میکردن من میتونم بخونم!
 
بین همه کتاب قصه هام آنشرلی رو بیشتر از همه دوست داشتم... هر روز بارها میخوندمش :)
سریالش رو هم بارها از شبکه های مختلف دیدم... نه به عنوان یک سرگرمی... که باهاش زندگی کردم :)
دنیای کودکی من خیلی کودکانه نبود!
بقول عمه خانوم خیلی زودتر از اون چیزی که باید بزرگ شدم!
دنیای من شبیه دنیای آنشرلی بود و هست... دنیایی که مرزی بین غم و شادی نداره!
دنیایی پر از دیوونگی... گاهی مبهم... گاهی وحشتناک... گاهی خستگی... گاهی پر از انرژی...
 
من بزرگ شدم... ولی دنیام تغییری نکرده! :)
دنیای من همونه... شبیه دنیای آنشرلی...
 
 
هنوزم عاشق تیتراژ سریال آنشرلی هستم :)
بهم آرامش عجیبی میده :)
 
جمعه ۱۰ دی ۹۵ , ۱۹:۲۱ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
آنشرلی دوست :)
شما هم نگاه میکردید؟! :|
منم آنشرلی رو دوست دارم :)
اصن اکثر دخترا باهاش خاطره دارن ^_^

:)
من باهاش زندگی کردم و میکنم... ^_^
آن شرلی قهرمان خیلی از ما دخترها بود که نوجوانی مون رو باهاش گذروندیم.
من کل زندگیم رو باهاش گذروندم و میگذرونم :)
چقدر خوب:)
ولی من برعکس بودم:// بچه که بودم اصن کارتون نمیدیدم بعد الان که همسنیام تعریف میکنن میبینم هیچی بلد نیسدم غصه میخورم:دی!
ولی کتاب خیلی دوست داشتم:)
خواننده تیتراژشم که مرد:(
:)
خب الان ببین :)

آره :(
متاسفانه من نه برنامه‌شو دیدم و نه کتابشو خوندم، اون‌روزایی که برنامه‌ش پخش می‌شد من می‌رفتم تو کوچه فوتبال بازی کنم! البته تیتراژش رو شنیدم و یادمه:)
فوتبال؟!؟!
تیتراژش خیلی خوبه آرزو... :))
:D
اهنگش خیلی قشنگه  :D
من  اصلا اهل اهنگ نیستم ولی  هر از گاهی از تو ارشیو بیکلامام گوش می دمش :D

مال منم کتاب می خریدن ولی خودم میشستم کتابارو می خوندم خخخ

از اول ابتدایی کتاب وا می کردم جلووم میشستم  کلماتی که  بلد بودمو می خوندم!

بله... خیلی...

آفرین به شما... منم وقتی رفتم کلاس اول خودم کتابام رو میخوندم...
جمعه ۱۰ دی ۹۵ , ۱۹:۴۴ ❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
آنشرلی هم نشدم که بهم بگن آنه تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت ؟؟؟؟
واقعا...  :)
جمعه ۱۰ دی ۹۵ , ۱۹:۴۷ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
آری :)
میدونید من چه کارتونایی میدیدم؟!
دیو و دلبر:)
سیندرلا:)
سفید برفی:)
زیبای خفته:)
تقریبا کل مجموعه های باربی رو...
بینوایان:)
شما دخترید یا پسر؟! :|
جمعه ۱۰ دی ۹۵ , ۱۹:۴۹ دخترِ انار :)
آنشرلی هم نشدیم یکی بهمون بگه آنه تکرار غریبانه روز هایت چگونه گذشت :)))
واقعا...
هعی :)
^.^ آنشرلی  و بابا لنگ دراز رو واقعا دوستشون داشتم و دارم

^_^ خصوصا تیتراژ آنشرلی 
به به عالیه
منم ^_^

:)
تشکر بابت معرفی آهنگ
خواهش میکنم...
شخصیتت رو میدوستم :))
تشکر...
وای چقدر این آهنگه خوبه. حرف نداره. میگم خاصی قبول نمی کنی!
خیلی خوبه... ای بابا خاص کدومه!
جمعه ۱۰ دی ۹۵ , ۲۰:۳۱ محمدرضا مهدیزاده
فقط سوباسا :)
من کاکرو رو بیشتر دوست داشتم!
جمعه ۱۰ دی ۹۵ , ۲۰:۳۶ محمدرضا مهدیزاده
پست اخلاق بد رو حذف کردید ؟ جوابم رو نخونده بودم :)
ناراحت که نشدید ؟
بله موقت بود...
نه... چرا ناراحت بشم؟!
منم خیلی دوسش داشتم
اهنگشم که عالیهههه :)
خیلی :)
 متاسفانه من نمی شناسم او را 
حیف...
البته گفتم این پست کاملا دخترونه ست...
جمعه ۱۰ دی ۹۵ , ۲۱:۲۰ منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
آهنگ تیتراژ آنشرلی، زنگ گوشی منه :)
:)
جمعه ۱۰ دی ۹۵ , ۲۱:۴۱ پرتقالِ دیوانه
وای بیا بغلم :))))
منم عاشق آنشرلی ام نسیم 
دیوونشم اصن
میدوسنتی چند جلد جدید از کتاباش اومده؟:)
الان میام :)))
چه خوب...
منم...
نه... واقعا؟!
انقدر تاخیر در جواب‌دادن به نظرات در روز اولِ انتشار پست توسط تو بی‌سابقه است، 
خوبی؟
حواست به همه چیز هست :))
الحمدلله... شما چطوری عزیزم؟! ^_^
جمعه ۱۰ دی ۹۵ , ۲۲:۴۹ دختری از تبار تسنیم ...
سلام
متن قشنگی بود نسیم...
من آنشرلی و عمیقا می دیدم
ولی تیتراژش یکم دپرسم میکنه
به هر حال ممنون (:
سلام
:)
منم...
خیلی حس خوب داره...
خواهش میکنم :)
از این به بعد نوشته های آقای سین را در وبلاگ mrsin.blog.ir بخوانید
چشم...
جمعه ۱۰ دی ۹۵ , ۲۳:۲۹ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
واااای آره هنوزم دوسش دارم
یادآور خاطرات کودکی...
یادش بخیر کاش هنوز بچه بودم:(
منم...
اوهوم :)
کاش :(
من اصا واقعا حس میکنم آنشرلی عزیزم تو زندگیم تاثیر گذاشته :)
:)
منم انشلی دوست داشتم این خواهرم نمیزاشت ببینم می گفت دخترونست تو نبین خخخخخخ
عجب خواهری...
گرچه هیچ شباهتی بین من و آنه نیست اما خیلی دوستش داشتم و دارم :)
ممنون بابت زنده کردن خاطرات
:)
خواهش میکنم...
آنشرلی ^_^
^_^
کودکی عجب ایام با صفایی داشت...

:(
خیلی...
شنبه ۱۱ دی ۹۵ , ۰۰:۵۱ علیرضا امیدیان نسب
خدا آرامش ابدی بهت بده😔
چرا؟!؟! نمیفهمم منظورتون رو...
واقعا انه نوستالژیکه :)
عالیه :)
سلام بر خواهر نسیم

با اینکه پسرم میدیدم!
دختری با موهای قرمز آن شرلی و حتی بابالنگ دراز هم میدیدم...!
اما سندباد و فوتبالیستا و دو قلو های افسانه ای و کارآگاه گجت و ملوان زبل و قوریل انگوری و خونه مادر بزرگه و هادی و هدی و پینوکیو و هنا دختری در مزرعه و پسر شجاع و علی کوچولو و چاق و لاغر و الستون و ولستون(دون دون) بعد ها هم کلاه قرمزی و مجید دلبندم و دانی... .سریال برنامه کودکی علمی خارجی هم بود که یکیش یه معلم بود که با شاگرداش ووقتی سوار اتوبوسی میشدن اتوبوس کوچیک میشد و برا یآزمایش وارد بدن انسان و موجودات و زیر زمین و چیزای مختلفی میشدند و از نزدیک کار سلول ها رو میدیدند.
ذورو هم از کارتونای خارجی خوب بود و تام و جری و لوک خوش شانس هم همینطور و جزیره دایناسور ها بود که سرینتی پی تی همیشه میومد کمکشون از تو دریا و دیگه پلنگ صورتی و این چند سال اخیر مستربین و گربه سگ و یادش بخیر جیمبو و میو میو عوض میشه از کارتونای سریالی قدیم بودن و 
این ها رو هم نگاه می کردم کارتونش رو و ناگفته نماند یه فیلمی هم بود البته بود البته سمندون غول چراغ جادو بود که به نظرم خیلی عالی بود و ترسناک در حد خودش با اینکه طنز بود.
سنجد و زی زی و دانی و من هم گفتم واینا واقعا علی بودند.
داستان های مجدی از فیلما یکودک و نوجوان دوره ما و تئاتر های رشید هم از برنامه های عیدانه بود چند سال پیش که هر دو اصفهونی بودند و عالی.سریال مدرسه شبانه روزی برای کودک و نوجوان خیلی سال پیش پخش میشد و الان حتی آی فیلم هم نمیده.بعد دنیای شیرین دریا زنده یاد پوپک گلدره که نقش اصلی بود.بعد البته یه فیلمی هم بود یعنی دو تا فیلم که من تو بچگی زیاد علاقه داشتم هر چند برای بزرگترامون بود اون زمون یکی : روزگار جوانی بود که تیتراژ شنیدنی با شعری بی بدیل داشت که در هیچ کدوم از سریال های امروز مثال شیرینی تیتراژ این سریال رو نمیبینید. و دیگری خانه سبز بود که مرحوم خسرو شکیبایی سخته بود و من عاشق اون علی کوچک خانه ما بودم و همیشه خودمو جای اون میذاشتم یادش بخیر.
بعد حالا که بحث سریال شد نه ولش موضوع کارتون بود همینم اضافی گفتم تو بخش سریال راجع به سریال حرف میزنم آینده ها در پست های مربوط به خودش.و اما در بخش کودک و نوجوان:
یه فیلمی با بازی اکبر عبدی که میگفت ننه ننه من گشنمه
در فیلم دزد عروسک ها بود و دیگری به اسم بچه های آسمان.(بهترین فیلم نامه رو داشت و کمتر به موضوع خواهر و برادر و مهر و عاطفه خواهر برادری این روز ها فیلم و حتی برنامه ساخته نمیشه.
خواهران غریب با بازی خسرو شکیبایی محشر بود و من ده بار دیدم و فیلمی دیگه بود به اسم منو دوچرخهء بابام و واقعا خوب.
یه فیلیمی هم بود به اسم گلنار چندین بار دیدم هیجان انگیزه
تازگی ها هم یه فیلیمی محلی برای کودک و نوجوان دیدم که زیاد قدیمی هم نیست و به دیدنش می ارزه دانلود کنید به اسم ماه تی تی.یعنی اینم یکی از فیلماییه که تا آخرش هر چی آدم میبینه با وجود سن بالا خسته نمیشه از این کودکانه بودنش.
بعد فیلمای کارتونی هم زیاد بود ولی خرس مهربون و اسب های اسرار آمیز(اسب های پرنده و شاخدار بودند) بعد فضایی ها یا لاک پشت های نینجا.عصر یخبندان و شرک هم تعریفی نیست و حوصله آدم سر میره نگاه میکنه ولی بامزه است.
می تی کومان داشت از قلم میفتاد و سریال پزشک دهکده هم به نظرم مال کودک و نوجوان بود.ای کی یوسان هم که بود.فیلم رابین هود و تازگی ها هم که کارتون پهلوانان رو خیلی نگاه می کنم پهلوون پویا بود اگر یادم باشه.تابالوگا(همون اژدها کوچیکه) و نانوک.
و دیگه یه فیلم سینمایی خارجی کارتونی هم بود خیلی قشنگ بود به اسم جومانجی که یه کمی هم هیجان انگیزه و برای بچه ها کمی ترسناکه(گفتتم شاید بخواید برای بچه ای بعد ها بگیرید نگاه کنه توی بستگان از اون لحاظ بگم که ترسناکه یه کمی که بدونید)
البته یه فیلم کارتونی هم دو سه سال پیش دیدم به اسم تِسوکه و پری دریای که فکر کنم چینی بود و خیلی ماجرا جویانه و قشنگ.


تعجب نکنید این همه کارتون اکثرا قدیمی بود و در ثانی من کارتونایی رو جدیدا دنبال  میکنم تا مهمون اومد خونمون و بچه داشت برم سریع یه کارتون قشنگ بگیرم که نگاه کنه البته خودم قدیمی ها رو دوست دارم جدیدی ها مصنوعی هستند و وطنی ها هم زیاد از غصه و بد بختی میگن و درون مایه طنزش کمه مثلا مدرسه موشهای 2 خیلی به نظر من خوب نبود و بیشتر مخاطب بزرگ سال داشت و از وضع بد اجتماعی می گفت.
در حالی که برنامه کودک بود.خب بسه


اینا حاصل جستجو در حافظه طولانی مدتم بود که خیلی خوب کار میکنه، درست برعکس حافظه کوتاه مدت ام.وقت داشتید شما هم معرفی کنید در یک پست جداگانه کارتون هایی که از بچگی دیدید تا اون هایی که ندیدند ببینند.ممنون.خداحافظ
چقدر کارتون دیدید!
خیلی از این کارتون هایی که گفتید رو منم دیدم...
مدرسه موش ها رو ندیدم... کلا ازش خوشم نمیاد!
کارتون های خارجی رو به ایرانی ترجیح میدم... ایرانی ها بی محتوا هستن! پر از غم...

ممنونم بخاطر وقتی که گذاشتید... هم برای خوندن پست و هم برای گذاشتن این کامنت... خیلی ممنونم...
اینقدر گرم خاطرات کارتون های زمون کودکی شده بودم که اصلا یادم رفت متن مطلب رو بخونم ببینم راجع به چیه!

راجع به کتاب بود و قصه که ما همیشه که نه اغلب و 90 درد تا آخرای کودکی از زبون مادر و مادر بزرگ قصه میشنفدیم اون هم با زبون محلی
یادمه بهونه می گرفتیم که کتاب قصه می خوایم و یکی دو باری خریدن
اما هم اینکه دیدن پاره می کنیم.
و هم اینکه گرون در میومد گفتند:
این قصه های کتاب فارسی و شعرهای کتاباتون خودش داستانه! 
از اونا بخونید هم درس رو حفظ میشید، هم انگار داستان خواندید!
البته من یکی که به اون قانع نبودم و پدر کتابخونه های مدرسه ها رو در میاوردم و حتی دبیرستان هم عضو شورا شدم تا سال آخر کتابخونه دبیرستان که متروکه شده بود و تعطیل باز کنم و راحت هر روز کتاب های مختلف بخونم و یکی از دلایل عقب موندن در دبیرستان همین کتابخونه بود که منو از دروس و کنکور عقب انداخت.

حالا هی برید کتاب غیر درسی بخونید :|
 بعدش هم پشت کنکور بمونید :)))))
من کتاب دوست داشتم و دارم... کتاب زیاد دارم... ولی الان فقط با کتاب تست سروکار دارم!
ماجراهای هاکلبری فین وبایکینگ ها رو یادم رفته بود بگم

 فیلم سینماییش هم ساختن ولی زیاد قشنگ نیست کارتونش عالیه و ماجرا جویانه.
کارتون که زیاده ولی اینا از نظر من گلچیناش بود.
خب اینو ندیدم...
دختر کبریت فروش هم بود که فکر می کنم کوتاهی بود اسم اون همه کارتون رو ببریم و اسم این کارتون پر محتوا رو نبریم
کتاب قصه شو دارم :(
کارتون توییتی و سیلوستر هم قشنگ بود
اون عروسک هایی که گاو چرون هم داشت توشون هم خوب بود و کارتون آدم کوچولوها و تنها در خانه هم فیلمش معرکه بود.
اینارو هم ندیدم!
میگ میگ 

هی یادم میفته یاد داشت می کنم بقیش رو یک جا بگم اگر بازم بود

تا هی مثل میگ میگ نرم بیام یه دونه اسم کارتون که در پیام قبلی جامونده بگم:)
میگ میگ هم جذاب بود...
شما هر جند تا کامنت که دوست دارید بذارید... مشکلی نیست...
شنبه ۱۱ دی ۹۵ , ۰۶:۵۶ امیرحسین تنها
اولا کی گفته کاملا دخترونه؟؟؟

دوما تیتراژش که عالی بود

آنه تکرار غزیبانه ی روزهایت چگونه گذشت ... (از خودم چیزی که یادم بودو نوشتم الان گوش نکردم)
دخترونه نیست؟!

بله...

سخت گذشت...
آنشرلی همین بود که
سوباسا با کاکرو فوتبال بازی میکردن ؟؟


:))
نه...
همونه که با سندباد و علی بابا میرفتن سفر...

:)
شنبه ۱۱ دی ۹۵ , ۱۱:۳۰ 💖 miss fatemeh 💖
کارتون آنه رو ندیدم.ولی میدونم که خیلی باهاش تشابه دارم :))
حیف... کاش دیده بودی...
:)
کجایی؟ چرا دیشب کامنتا رو تایید نکردی؟!
وقت نداشتم...
شنبه ۱۱ دی ۹۵ , ۱۲:۴۴ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
من پسرم :|
ولی خوب دلیل نمیشه کارتون های دخترونه رو نبینم که...
بله...
اشکالی نداره که... اتفاقا کارتون هایی که گفتید خیلی هم عالین... منم همه رو دیدم...
کارتون سریالی دو قلو های افسانه ای کارتون خارجی بود و فیلم سریال بچه های بهشت که ایرانی بود هم از برنامه های کودک و نوجوان و خاطره انگیز بودند.
هی از دیشب دنبال این بودم که دو نفر از دوستان نام بردند:
یعنی همون سفید برفی و غیره که ( mohammad ) گفت  
خیلی خوبه که بچه ها فعال هستند در نام بردن کارتون ها ممنون از مطلب شما و کامنت دوستان.

سریال بچه های بهشت رو دیدم... خیلی قشنگ بود... چند بار دیدم...

خواهش میکنم... منم از شما ممنونم...
شنبه ۱۱ دی ۹۵ , ۱۶:۴۲ خانومِ حدیث ^_^
وای منم عاشق آنشرلی اممم  :)   ^_^
آنشرلی هم عاشق حدیثه ^_^
شنبه ۱۱ دی ۹۵ , ۱۷:۳۶ محمدرضا مهدیزاده
منم میزوگی رو دوست داشتم ٬ سوباسا چهره ی منفوری بود خخخخ ٬ منظورم کارتون سوباسا بود .
عذر میخوام یه پست و پاک کردین ؟ من جواب کامنتم و نخونده بودم ناراحت که نشدید ؟ (پست اخلاق بد)
آهان... که اینطور...
شنبه ۱۱ دی ۹۵ , ۱۷:۳۹ محمدرضا مهدیزاده
یادم رفته بود قبلاً پرسیدم :) رفتم بالا خوندم 
موفق باشید
ممنونم... شما هم موفق باشید...

من بچگیام فیلم نگاه میکردم حوصله بازیم نداشتم نشستن پیش بزرگترا رو ترجیح میدادم

واسه همین این کارتون معروفا اصلا ندیدم و نمیدونم چی به چین

کودک درون نداشتم کلا :دی

حیف... کاش دیده بودید...
شنبه ۱۱ دی ۹۵ , ۱۸:۵۶ سیّد محمّد جعاوله
عالی
آره تیتراژشو دوست دارم،
منم عالیـَم خدا رو شکر ؛)
:)
الحمدلله... همیشه خوب باشی :)
چرا اینقدر این تیتراژ جذابه بنظرتون !
چرا نباشه؟!؟!
آنشرلی اصن معرکس ^_____^
البته من کتابش رو خونده بودم بعد چند وقت پیش که کارتونش رو دیدم خیلی با کتابش فرق میکرد 

^_^
کارتونش که خیلی عالیه...
يكشنبه ۱۲ دی ۹۵ , ۲۳:۳۱ محمدرضا عاشوری
اخ اخ اخ. آنه تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت.
چقدر حس خوبی میده این تیتراژ
خیلی حس خوبی داره...
يكشنبه ۱۲ دی ۹۵ , ۲۳:۳۲ محمدرضا عاشوری
اخ اخ اخ. آنه تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت.
چقدر حس خوبی میده این تیتراژ
خیلی :)
دوشنبه ۱۳ دی ۹۵ , ۰۸:۴۶ ....همنشین عقل ....
پس به من مربوط نیست دیگه...
چی بگم...
آنشرلی خیییلییی قشنگهههه
آهنگش زنگ تماسمه
داداشم بیشتر از من دوستش داره
ی دوستم دارم کپ آنشرلی موهاش نارنجیه
هروقت میبینمش یاد اون میوفتم
خیلی ^_^
:)

همه ی دخترا با آنشرلی و جودی خاطرات خوبی دارن!
البته من یکی از همکلاسیام وقتی فهمید آنشرلی میخونم تو افق محو شد و بهم گفتم به این قیافه ی ضمختت نمیاد اینکارا!
بله...
:)
همه مون با آنشرلی خاطره داریم و خیلی جاها باهاش همذات پنداری کردیم من جودی ابوت رو هم خیلی دوست داشتم :) 
:)
هر چی بیشتر نوشته هاتو میخونم بیشتر حس می کنم که شبیه همیم :)
این عالیه ^_^
هر چی بیشتر نوشته هاتو میخونم بیشتر حس می کنم که شبیه همیم :)
دو تا دو تا کامنت گذاشتی چرا؟! :)
به منم خیلی ارامش میده
(:
مثل ماجراهای من و جودی
البته من جودی رو در جوانی عاشق شدم
چه خوب :)
جودی فوق‌العاده ست
برعکس ، من خیلی از آن شرلی خوشم نمیاد!
عه چرا؟!
نمی دونم دقیقا...از همون بچگی حس خاصی نداستم بهش..البته من فقط کارتونشو تماشا کردم. نمی دونم چرا احساس می کردم خیلی مغروره!
ولی من واقعاً دوستش دارم :)

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

سلام عزیزم 

من کل دوران زندگیم رو تا حالا تشبیه شده بودم ب اشکالی با موهای قرمز ولی تا الان خودم کارتوتش رو ندیدم ولی عاشقانه دوستش دارم چون از نظر ظاهری خیلی بهم شبیهیم

چه جالب :)
سلام و درود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan