برای من از تو نوشتن ناممکن است

برای من از پیرمردِ غارنشینِ بی‌پناه نوشتن زیاد سخت نیست؛ از پاک‌بانِ مهربانی که هر دوشنبه، حوالیِ ساعتِ ۱۰ صبح می‌آید و کوچه را برق می‌اندازد نیز هم. من می‌توانم سطرها از اویی بنویسم که برای لمسِ دستانش نذرِ چای کرده‌ام. از سبزیِ جنگل‌های شمال و آبیِ دریای جنوب که فقط از لنزِ دوربینِ دیگرانِ دیده‌ام؛ از منی که وسطِ این زندگی گم شده؛ از آرزوهایی که طیِ همه‌ی این سال‌ها همراه با خودم قد کشیده‌اند؛ از محبتی که این روزها حسابی کم‌رنگ شده؛ از قهر و آشتی‌های ۱۰ دقیقه‌ای؛ از دوستت‌ دارم‌های نامعتبر؛ از بدهکاریِ خودم به خودم؛ از بی‌خوابی‌هایی که گاهی به اتاقم سر می‌زنند؛ حتی برای قرمه‌سبزی‌ می‌توانم بیش از ۲۰ سطر بنویسم اما نمی‌دانم چه می‌شود که وقتی به تو می‌رسم، ثانیه‌ها سکوت می‌کنند؛ زمین از طوافِ خورشید دست می‌کشد و همه چیز خلاصه می‌شود در دوستت‌ دارم‌هایی که وقتی تب می‌کنم، از چشمانت روی دستانم می‌چکد...


+ امشب به آغوش بکشیم مادرهایمان را؟! :)


بکشیم:))) بوسشون هم کنیم:))
میلاد خانم فاطمه زهرا مبارک خانومی:)
مامانم خونه نیست منتظرم بیاد :))
همچنین عزیزم :)
:(((
مادرا عشقن:-)
سلام
چرا ناراحت شدید؟!
خیلی :)
سلام و درود
عالی بود عزیزم.
خداحفظ کنه مامانهای گلمون رو.
عالی خوندی مهربون جان :)
آمین :)
اول سلام :)
سلام و درود :)
دقیقاً ؛
" برایِ من از تو نوشتن ناممکن است "

بله :) چرا که نه. :))
:)

خیلی هیجان دارم :)))
واقعاً چه دختری ؟! ...

برا قورمه سبزی یه کتاب مینویسه ولی برا مادرش هیچی :|
:|

|:
:))))
خدافظ
از اون گوشه شکلات هم بردارید بعد برید :))
خدانگهدارتون
حوا ینی قربون قلمت بشم الهی:)عزیزمممممممممم:)

حتما:)
سحرِ دوست‌داشتنیِ من ^_^

(:
منکه دیگه شورشو دراوردم،ینی الان ۳ روزه به عناوین مختلف فارسی و اینگلیسی براش میفرستم و روزشو تبریک میگم،اوشون هم هیی لاک میکنه و این صوبتا..😅😅😅
پست گذاشتم ولی یادم رفت روز مادر تبریک بگماا میبین توروخدااا🙁🙁
الهی ^_^
عیب نداره مهم نیته :))
ولی واقعاً قلم ها از وصف "مادر" عاجز و ناتوان اند ...
بله بله...
میگم شما در جریان هستی که خیلی قشنگ مینویسی ؟

اصلاً خودت خبر داری ؟
بله؟! کی؟! من؟! :|

واسه اکثرِ پست‌هام کامنتِ خصوصی دارم که گفته چرت و پرت می‌نویسی :)
امشب تفلد مامانمه قربونش برم :***
به‌به :))
حسابی خوش بگذره عزیزم ^_^
ولی بنده در کامنت عمومی اعلام میکنم :)
این که چرت و پرت می‌نویسم؟! :|
روز مادر مبارک:)

واقعا زیبا نوشتی:))))ممنونم
(:

زیبا خوندی عزیزم :)) خواهش می‌کنم.
عاقا همین الان اصلاح کردم پستمو.دلم طاقت نیاورد.
خیلیی زیبا نوشتی،اصن هرچقد تعریف کنم کمه.😚😚😚😚
عزیزم :)
لطف داری مهربون ^_^
:)

این جمله عطف میشه به کامنت های قبلی :)

ناامیدمون داری میکنیا :| دختر دقت کن !
(:

که اینطور.

:/
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۹۶ , ۱۹:۴۹ امیررضا کرمی(کامیار)
ادبی و زیبا بود
به وب ماهم سر بزن

سپاس
منم دقیقا نمیتونم واسه کسایی که خیلی دوسشون دارم، خصوصا مامان و بابام چیز درست و حسابی بنویسم و دقیقا همین مشکل رو دارم... بنظرم علتش این میتونه باشه که اونقدر بزرگ و دوست داشتنی و واقعی ان که خیال پردازی و کلمه ها در مقابلشون کم میارن :)♡
دقیقاً... :)
سلام

عیدتون مبارک
سلام و درود

بر شما هم مبارک :)
هر که گفته خوب مینویسی اشتباه گفته
باید بگه عالی مینویسی
جدا این جمله اخری رو چند بار خوندمش(مغرور :-))
تبارک الله احسن الخالقین
عجب خدایی داریم چه استعدادی تو این وبلاگ گذاشته
راستی روز مادر و میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بر شما مبارک
ما که بالاخره نفهمیدیم از نگاهِ شما خوب می‌نویسیم یا بد :)

خیلی لطف دارید شما. اینطوریا هم نیست. :)
ممنونم. بر شما نیز.
نمی‌تونم در جواب سوالت بگم آره :)
الهی :)
ببخش که ناراحتت کردم حریرِ عزیزم...
خیلی عالی... به مادرتون بگید یه اسفند هم واستون دود که از این تعریف های ما چشم نخورید :))
تشکر :))
بسی خوب و عالی :)

جمله آخر رو میگم
:)
امشب جای منم بغل کنین ماماناتون رو که سهم من از بغل مامان جیره بندیه و هرچند ماه یک باره 😢❤❤❤ 
روزشون مبارک.... 
الهی :)
ناراحت نباش مهربونم. بخند. :)
همه بکنار اون  اون دوسه خط اخر ب کنار  تصور کن اینو رو سن بخونی بعد خوندن متنت من بی اختیار بلند میشم و با چشمانی مرطوب و لبخند برات دست میزنم 
خیلی قشنگ بود عزیزم*_*
هانا :))

قشنگ خوندی عزیزم ^_^
شاید هم سنگ قبرهاشونو😢
:((
میدونی چیه, مامانارو نمیشه تو حروف فارسی جا داد... از نظر من باید یسری حروف مقدس باشن ک تو همچین روزایی بتونیم دست به دامنشون شیم...تا بتونیم انتقال بدیم اون چیزی رو ک  نه از انگشتامون بلکه از اعماق وجودمون داره تایپ میشه.

به آغوش بکشیم :)
موافقم :)

کشیدی؟! :))
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۹۶ , ۲۰:۳۰ آقای سر به هوا(o_0)
قهر کنی از اون بستنی خوشمزه ها بده:)
وای شما یادتونه؟! :))
ذوق‌مرگ شدم که :))
و بازم هم نوشته های حوا خانوم💜

تبریک میگم :) به تموم مادر ها
و باز هم لطف داره آرامِ عزیزم :)

من هم :))
عید بر شما مبارک🌹
ممنونم :)
کاشکی میشد بهش بگم چقد صداشو دوس دارم...
نمیشه بگید؟!
من از مامانم فرسنگ ها دورم 
مامان😢😢😢
آلاء؟! جانِ من بخند :)
روزت دوباره مبارک ^_^
واقعا فدای مامانهای بهتر ازگل ..
عالی بودحوای عزیزم
بله بله ^_^
عالی خوندی محبوبه‌ی خوشگلم :)
من ایران نیستم و دسترسی به مادر ندارم :)
گاهی وقت ها خود سکوت بهترین راه برای بیان احساساتی هستند که در هیچ کلمه ای جا نمیشن :))

واقعا کامنت خصوصی دریافت می کنی که چرت و پرت می نویسی؟
نوشته هر کسی به اندازه خودش ارزشمنده
تماس بگیرید :)
درسته :))

بله واقعاً.
:)
خیلی دلنشین و خواستنی بود متنت
منم مث توام همیشه کم میارم
روزشون مبارک
روز خودت هم مبارک بانو
ممنونم خانم معلمِ گل :)
چیزی نمیشه گفت...
خیلی مبارک :)
(:
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۹۶ , ۲۱:۵۹ سایت شهدا کوهنجان
عالی 
تشکر
چقدر نشست به دلم :)  روزِ مامانِ مهربون‌ت مبارک باشه عزیزم 8) 
خیلی خوشحالم :)
ممنونم غزاله جونم ^_^
روز ماد، بر مادرت مبارک عزیزم:)
ممنونم رفیق جان :)
من نیستم پیش مامانم که به آغوش بکشم⁦ش☹️⁩⁦☹️⁩
عزیزم :)
تماس بگیر تلفنی ببوسش :))
روز مامان عزیزت مبارک حوا جون 

ایشالا سال دیگه به خودت تبریک بگم روز زن و مادر رو :دی
ممنونم :)

سپاسِ فراوان :| :))
دنیای کامپیوتر:
(روز مادر بر همگی مبــــــــ☻☻☻ــــــــارک باد)
:)
ناراحت نشدم :| :)
گفتم شاید چون از مادرِ مهربونت دوری ناراحت شدی :|
خدا رو شکر که ناراحت نشدی :))
نه بابا این لوس‌بازیا چیه! دو روز دیگه می‌بینمش جبران می‌کنم :)))
وای حریر قشنگ با خاک یکسانم کردی :)))
نهههه منظورم از اون لوس بازی ناراحت شدن خودم بود :)))
عزیزم :))
واقعا کامنت خصوصی دارین که میگن چرت و پرت مینویسین؟

واقعا ؟؟

من که باور نمیکنم
به نظرم روان مینویسن

روز مادر ها هم مبارک :))
باور کنید راست میگم :)

به جانِ کاکتوس‌هام آره. :))

شما لطف دارید.

خیلی مبارک :)
نه هنوز نکشیدم:|
جوگیر شدم فقط:|
:))
من رفتم به آغوش کشیدم مادرم را:)) گفتم مادر روزت مبارک:)))

برگشت گفت الان که روز نیست شبِ:/

همینو میخواستی؟:|
ضایع شدیم:/
آخی :)))

مادر است دیگز...
سلام
عیدتون مبارک
قلم ریبایی دارید
خدا مادرتون رو براتون نگه داره

سلام و درود
بر شما نیز
تشکر
:)
جمعه ۱۸ اسفند ۹۶ , ۰۴:۴۳ آقای سر به هوا(o_0)
بله یادمه:)
از هر وبی یه تیکه اش تو ذهنم هک شده ، از وب شما اون پست
احتمالا لحظه بزرگی بوده:)
:)
خوشحالم :)
خوش ذوق کی بودی تو؟ :))))

+ کشیدیم :|
مامانم :))

+ پوکر شدن نداره که :)
آی عزیزم خدا مادرت رو برات حفظ کنه:)
میدونی چند ماه پیش بود که مادر دوستم به رحمت خدا رفت، از اون روز ترسیدم، خیلی ترسیدم... بیخیالش خلاصه که الان روزی چند وعده مادر رو می‌بوسم،مادر فرشته است؛یه فرشته‌ی بدون بال که تمام زندگیش رو صرف بزرگ شدن کسی شبیه من کرد که حتی درست قدرش رو نمیدونه....کاش بیشتر قدرش رو بدونم.
عیدت مبارک حوا جان:)
ممنونم فرشته‌ی مهربونم :)
خدا رحمتشون کنه.
کاش...
همچنین عزیزم ^_^
جمعه ۱۸ اسفند ۹۶ , ۰۹:۴۸ دُختری از جنس آرامِش 😊
خیلی عالی بود :)))))

اشکای  ماهم که آمادَن  بیوفتن رو گونه فقط :))




عالی خوندی :))

بخند :)
سلام 

بله هر لحطه باید به آغوش بکشیم :))
سلام و درود

بله :)
عاااااالی نوشتین حوا خانوم
اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است
عالی خوندین شما :)
دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است...
روز مادر گرامیتون هم مبارک
سپاس :)
خدا همه مادر ها رو حفظ کنه 💚
آمین :)
اصن هر روز به آغوش بکشیم مادرهایمان را ؛)
بله بله ^_^
کسی که میدونه اشتباه کردی و بازم ازت دفاع می‌کنه...
یا عاشقته یا مادرته...

«استاد عزت ‌اله انتظامی»
:)
خیلی ممنون
بابتِ چی؟!
جمعه ۱۸ اسفند ۹۶ , ۱۴:۳۶ مریــــ ـــــم
چی خوردی این روزا اینقد خوب مینویسی؟؟
:))
سیبِ سبز :)
آخ که مُردم واسه این متنت *_*
^_^
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و آلها بر شما مبارک


خدا همه مادران خوب را حفظ کنه...


به قول شاعر:
"مادر تو آن فرشته که طومار سرنوشت
در پیچی و جهنم ما را کنی بهشت..."

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

بر شما هم مبارک :)

آمین

به‌به :)

همچنین
علی یارتون
روز مادر مبارک باد .
:)
(:
:)
((:
:))
(((:
:)))
((((:
:))))
(((((:
:)))))
عالی عالی (:
^_^
مامانم نمیذاره ماچش کنم

با یه بدبختی حریفش شدم:)
خدا حفظشون کنه :)
شنبه ۱۹ اسفند ۹۶ , ۰۹:۱۲ پارسا جهانگیری
:-)
(:
مثل همیشه دلنشین 😊
لطف داری شما :)
دختری =)
مامان آوا *_*
تو خیلی خوب می نویسی حوا
خوب می‌خونی نفس :)
شنبه ۱۹ اسفند ۹۶ , ۱۲:۵۹ امیررضا کرمی(کامیار)
سلام
با اجازه من این متن رو دکلمه اماده می کنم
مشکلی نیست که؟
سلام

نه مشکلی نیست
شنبه ۱۹ اسفند ۹۶ , ۲۳:۴۸ ایمان-همو یرگه یخ!
خیلی زیبا بود! 
جدی؟! :)
خدا حفظشون کنه همه مادران خوب وطنمون رو الهی :)
متنت مثل همیشه عالی :)
ممنونم 

آمین :)
عالی خوندی عزیزم :)
خواهش می‌کنم.
يكشنبه ۲۰ اسفند ۹۶ , ۱۱:۵۲ ایمان-همو یرگه یخ!
بلی جدی خیلی قشنگ بود! 
:))
از تمام دلتنگی ها ، از اشک ها و شکایت ها که بگذریم
باید اعتراف کنم مادرم که میخندد خوشبختم !
:)
ماشین ظرفشویی

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan