این معده‌دردِ لعنتی!

جهنم گاهی در معده‌درد خلاصه می‌شود :|

و من الان وسطِ جهنم دست و پا می‌زنم! عزرائیل رو هم دارم به صورتِ FULL HD می‌بینم :|

سلام 
به پزشک مراجعه کن 
بلا به دور عزیزم 
سلام
دسترسی به پزشک ندارم :(
ممنونم مریم جان :)
خوبی حوا؟؟
نه :(
سلام
کمی اویشن+سیاهدانه+زنیان با نبات
میل کنید درست مییشه
سلام
آویشن نداریم ولی سیاهدانه فکر کنم باشه.
ممنونم
بمیرم الهی :( قرص بخور
خدا نکنه!
نمی‌دونم چرا قرص اثر نداره :|
واااااااااااای چی کشیدم از این درد معده
اگه مطمئن هستین که معده س و اثنی عشر نیست پودر سنجد رو تو شیر هم بزنید بخورید یا بعد غذا یه تیکه کوچیک شیرین بیان بخورید یا تو آبجوش حل کنید بخورید ولی اجالتا موز بخورید
خیلی وحشتناکه -_-
گاهی یهویی میاد سراغم و کامل من رو افقی می‌کنه. :))
مچکرم
تو را چه شده دختری؟
مامان آوا :((
نبینم اشکای دختری رو
دم نوش نعاع بخور
:)
در توانم نیست برم درست کنم :|
حتما جوونیاتون ترشیجات زیاد خوردین لواشک و آلوچه و تمر هندی و آلبالو خشک و قره قروت . اینچزا معده رو بمرور ضعیف میکنه
جوونیا :)))))
کلاً معده‌ی عصبی و بی‌ادبی دارم. :)))
بله بله جوونیا :))
معده درد واقعا درد وحشتناکی هستش:((
امیدوارم زودتر خوب بشی:(
از دندون‌درد هم بدتره به نظرم :(
ممنونم
خوشم میاد حتی وقتی حالت خوب نیستم شوخی :))))
باید بگذره دیگه :))
او دختر خوبی بود !
و دستپختِ خوبی هم داشت!
و چه قلمی !
مگه قلمم دستِ شماست؟! :))
قربونت برم من ؛)
خدا نکنه :)
این آخرین لبخند او بود ...
بنده با لبخند متولد شدم با لبخند هم خواهم مرد. :)
منم صبح معده درد داشتم 😣
خوبی حوایم؟ 😮
:(
نه :)
نمیدونم چی معده درد رو آروم میکنه :(
الهی زود خوب شی :*
هیچی. باید تحمل کرد. :)
ممنون ^_^
مردم از خنده :))))
من نیز :)))
مراسم یادبود :

امروز راس ساعت 17 در شهربیان و در منزل ایشان برگزار خواهد شد .

حضور شما سروران گرامی موجب آرامش روح آن مرحومه و تسلی خاطر سایر وب نویسان خواهد بود .
:|
خیلی خوشحال میشید ما بمیریم؟! :/ :))
زود خوب شی ایشالله 🙏
مچکر :)
راستی یادم رفت بگم:
استغفار کن
چشم :)
الان بهتری؟؟

آره ولی خب به حالتِ افقی هستم. :|
حوا بیا خواهرم شو *_*
بذار فکرهام رو بکنم :))
شعر بنر ترحیم :

دوستانش قدر دانید این تن آسوده را

مثل حوا میشوی ، قدرش ندانی معده را

من چقدر متانت از خودم نشون بدم هیچی نگم :| :))
ولی خیلی خوشگله. :)
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۶:۵۸ آمانیتا موسکاریا🍄
ان شاء الله هر چی زودتر خوب شی:)
عسل رو با آب جوش بخور:) این درد لعنتیِ معده مونس ما هم هست:/
ممنونم عزیزم :)
باشد. بهتر از دم‌نوشه. :)) خدا خیرش نده. :/
و او بسیار با متانت بود و طبع بلندی داشت ...

یادش گرامی
و او سرش را به میز و میز را به دیوار کوبید! :|
عه خوب یه کاری کن.
قرص خاصی نمیدونم گیاه دارویی خاصی یه چیزی بخور .
قرص تاثیری نداره زیاد. مقاوم شده بدنم در برابرِ قرص. :|
آخرها همینطوری شده بود ...
چطوری؟! :|
خدا حوا رو از ما نگیره :))))
بلند بگید آمین :))
بغض امان نمیدهد که بگویم :((((

سرش را به ... به ..(گریه) درررر و دیو(ضجه) دیوار می کوبید (خراش بر سر و صورت) ...
:)))

شعرِ سفارشی هم قبول می‌کنید شما؟!
🤣🤣🤣🤣
(((:
نه هرگز :(

کجایی دختری از نسل حوا

بیا درد دل ما کن مداوا

زبعد رفتنت من دل غمینم

بیا ای وبگهت شیرین ز حلوا

:|

درود بر شما :))
مراقب خودت باش دختر!!
باشد :)
درود بر شما

کمی شوخی کردم درد معده یادت بره :)

ان شاءالله سالیان سال در صحت و سلامت و عافیت زندگی کنی ...
:)

خیلی مچکرم از شما.

تشکرِ فراوان. همچنین.
ای بابا -_-
حوا معده‌ی عصبی دارد. :)
به قول مادرا: چایی نبات بخور خوب میشی :دی
اما جداً
سیستم گوارش خیلی مهمه
اگر مداوت داره حتما جدی پیگیر باش :)
۱۰ ساله لب به چای نزدم :)

معده‌ی عصبی و هزار دردسر :)
خیلی بده دردش من خودم زخم خوردم درکت میکنم😌 ان شالله که زودتر خوب شی:)
ان‌شاءالله دیگه تجربه نکنی :) ممنون :)
واااای
تجربه اشو دارم خیلی بده 
امپرازول بخور یا شربت آلومینیوم
امیدوارم دیگه تجربه نکنی :)
تشکر :)
پیامارو نخوندم ببین کسی نوشنه یا نه اما دوای معده درد من عسلِ...
بخاطر فشار و استرسِ
صبح ناشتا بخور؛حالا خالی یا همراه آب جوش
امیدوارم از شرش خلاص شی:)
یکی از دوستان گفته بود.
دقیقاً علتش همینه.
با آبِ جوش خوبه :)
بهترم الان. خیلی ممنون. :)
خدا رحمتش کند !!
حالا چهلمش کی میشود؟ :دی
اینقدر از دستِ من شاکی هستین شما؟! :)
ایشالله زود خوب شید،نبات داغ هم خوبه ها برا دل درد،
اینجاست که میگن پادشاهی نصف مملکتش رو حاضر بود بده دلدردش خوب شه
پ ن:دل درد را میشود کاری کرد درد دل را نع
ممنونم.
بله بله :)
پ.ن: هعی...
یه ۲۴ ساعت بگذره خوب میشید :)
اگه زنده بمونم البته :)
امیدوارم هرچ بهتر معدت زودتر خوب بشع
ممنون :)
:(
خوبی؟
بهترم :)
شام یه غذای تند خوردم :| الان دارم می‌سوزم :))
چرا عزیزم ...بهتر باشی ..
گاهی یهویی میاد سراغم. ممنونم محبوبه‌ی عزیزم. :)
بلا دوره. توصیه های حامد سپهر کلا درسته. غافل نشو. مخصوصا پودر سنجد. 
امیدوارم زودتر خوب شی. 
چشم چشم
خیلی ممنون :)
دَسِتا بِیزار رو کُمِت ، سه بار لا حول و لا قوه الا بالله بوخون ، فوت کن روش ، خوب میشه گُمپِ گُلُم . دَوُی ۹۹ دردِ .😘
الهی ^_^
گُمپِ گُلُم رو خیلی دوست دارم :)) ترکیبِ جذابیه. الان شما ساکنِ شیراز هستین؟! یعنی هم‌استانی هستیم؟! :))
بهتری خانوم خانوما؟
الحمدلله. نفسی میاد و میره. :)
سلام
آبجوشیده رو جرعه جرعه بخور. داغ نباشه گرم رو به داغ.مثل چایی.یه اسکان د ستکان بخوری خوب میشه.
سلام :)
بدونِ عسل؟! آخه بچه‌ها گفتن با عسل.
چای نبات!!!!
چای نه :)
هر چیزی جز چای باشه قبوله :)
واااای از معده درد نگو! -_-
بهتر شدی؟ :'(
-_-
بهترم :)
نسیم؟:((
به‌به ببین کی اینجاست :))
فکر کردم قهری :)
حتماً باید رو به موت باشم که بیای پیشم؟! :)
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۹:۰۳ دُختری از جنس آرامِش 😊
منم همینجوریم /:

البته شدت معده درد من خیلی زیاد نیست ..
در حد یکی دو ساعت :|
که اونم با مسکن و شربت معده اروم میشه ;)

+انشالله که بهتر میشی :)💕
کاش نبودی :)

خب خدا رو شکر
بهتر از ۲۴ ساعته :|
:)

+ ممنونم ^_^
الان از پستت ۳ ساعت میگذره.. ایشالا بهتری عزیزم؟
الحمدلله خوبم :) نوسان داره دردش.
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۹:۳۶ دختری از جنس باد
:'(
بخند :)
عسل برای معده درد خیلی خوبه عزیزم.
منکه کلا رانیتیدین  همیشه همرامه.از بس یهو معدم قافلگیرم میکنه.
ممنونم مهربون :)
کاش معده نداشتیم :|
سلام
با تمام وجود درک می کنم چه حالی دارید...
منم یه مدت طولانی معده درد عصبی داشتم اما خدا رو شکر خیلی بهتر شدم
اگه شیرین بیان یا عرقش رو دارید حتما بخورید هم تقویت کننده معده س و هم برای معده درد شبیه شربت معده کار میکنه. 
اگه هم ندارید در اسرع وقت تهیه کنید. 
ان شاالله که زودتر خوب بشید. 
سلام و درود
هعی...
خدا رو شکر :)
باید از مادر بپرسم ولی فکر نکنم داشته باشیم.
ممنونم :)
هر چند وقت یک بار تجربه اش میکنم و لعنتی خیلی درد بدیه 
امیدوارم بهتر شده باشی :) 
لعنتی‌ترین حالتِ ممکنه -_-
ممنونم :)
برای درد های شدید و ناگهانی ناحیه ی معده باید حتما به دکتر متخصص مراجعه کنید
هرچه سریعتر بهتر
دمنوش و جوشونده و قرص و  این چیزا مال وقتیه که علت درد را بدونیم وقتی نمیدونی درد از چیه باید برید دکتر حتما
تقریباً می‌دونم. عصبیه.
مچکرم بابتِ توضیحاتتون :)
تنهایی حواجان؟؟
کسی نیس باهاش بری دکتر؟
تنها بودم اون لحظه. مامان و بابا ساعتِ ۹ رسیدن خونه.
الان بهترم ساداتِ عزیزم :)
خدا رو شکر من معده درد رو تجربه نکردم ولی خواهرم دائم درگیرشه میدونم چه درد بدیه
خدا سلامتی بده حوا بانو جان
چقدر خوبه که تجربه نکردید. :)
ممنونم خانم معلمِ مهربون :)
خوب شییییییی:)

عصبی نشو 😡
ممنون :)

من عصبی نیستم ولی این معده چرا -_-
یک استکان عرق نعنا فقط.
تشکر :)
ممکنه اثنی عشرت باشه ها! باید دارو بخوری. برو دکتر حتما.
اگه خوب نشه فردا میرم. ممنونم فاطمه جونم :)
ای داد بیداد!
قرص معده نداری بخوری؟
هعی :)
قرص، آمپول، فشفشه، دیگر اثر ندارد. :|
چیزی به ذهنم نرسید جای فشفشه بنویسم. :))
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۲۱:۲۴ ایمان-همو یرگه یخ!
عجب روزگاربه!یه سرتا دکتر برین! هرچند که خودتون دکترین😊
ولی جدی یسر برین دکتر حتما!بهترباشین😊
بد روزگاریه مستر آیس. اگه خوب نشم تا فردا میرم حتماً. :)
ممنونم. :)
سلام

حالتون خوب

معده شما ترش میکنه یعنی ریفلاکس معده دارید خانم دکتر؟!!!
حتما درد معده رو پیگیری کنید البته خوب شما بهتر از ما می دونید

بیشتر به خاطر اعصاب و استرس و فشار درد معده و .....

و البته باید تو  تغذیه خیلی  محتاط باشید

واقعا جدی بگیرید  بی خیالش نباشید  زخم معده بشه به این راحتی ها خوب نمیشه

من هم داشتم  چند سال زندگی رو بر من کابوس کرده بود

خصوصا ماه رمضان که روزه می گرفتم  بی نهایت فشار میاورد  و از شد درد از خواب بیدار میشدم تا جایی حس می کردم قلبم درد میکنه

خانم دکتر جدی بگیرید  خیلی بده 

امیدوارم خیلی خیلی زود خوب خوب بشید

دلتون شاد
سلام

مچکرم

خیر

بله درسته

بیخیال که نیستم ولی خب مدت‌ها بود خبری ازش نبود امروز یهو دوباره شروع شد.

مچکرم
سلام برسونید
سلام رسوندن خدمتتون
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


از دست این مومن -قدح(لبخند)


عرض کنم که این درد همگانی این روزهاست انگار...
چون ما هم چند روزیه دچارش هستیم...
فکر کنم مادرها با هم یه نقشه ای کشیدند که اگه کسی در نیتش بود کادو نخره، دخلشو بیارن(لبخند)

بنده از همین تریبون! اعلام می کنم تسلیمم(لبخند)




عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام

:))

بله. بس که فشار و استرس زیاد شده این روزا...
ای بابا. ان‌شاءالله زود رفع بشه.
ممکنه :)))

من هم اعلام می‌کنم همین فردا میرم خرید واسه مادر :))

خیلی ممنون. همچنین.
علی یارتون
سلام
من یه بار نصفه شب گرفتم خیلی بده
ایشالله خوب شید:-)
سلام و درود
خیلی -_-
ممنونم :)
یه قرص رانیتیدین بخورین ، وگرنه تا لحظاتی دیگه عزرائیل را به صورت 4k خواهید دید !!
(شوخی بود)
چشم :))
سلام
آجی معده درد داری چرا:/
شربت معده بخور خب:)
سلام عزیزم
نمی‌دونم. یهویی درد شروع شد.
باشد :)
اگه اهل قرص خوردن هستی «رانتیدین» رو بهت پیشنهاد میکنم.
اطلاعاتی دربارش تو این وبه:
http://setare.com/fa/news/10286/%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D9%88-%D8%B9%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%B6-%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%86
و اینکه ان شا الله یهتر بشین:)
خیلی ممنونم :)
لطف کردید.
تنها راه حل همون چای نباته که انگار دوست ندارین چای رو !!
بحثِ دوست‌داشتن نیست. نذره. :)
و همچنین در دندون درد:/...
این از اون هم بدتره -_-
رانیتیدین نداری؟
عرق نعنا؟
رازیانه؟
فقط می‌دونم عسل داریم و بابونه. :|
به نبات دسترسی داری؟؟؟
نبات ریزه بزارین دهنتون با آب بزاق دهان بره معده 
چند تکه که بخورین یکم دردش فروکش میکنه


اما برا روزای آتی 
ناشتا به هیچ وجه آب نخورید مخصوصا آب سرد
آب زیاد هم در طول روز نخورین
غذاهای سبک استفاده کنین 

اینا عمومی هاشه
اگه بدودنم از کدوم نوعشه بیشتر راهنمائی میکنم
البته تا جایی که از دستم برآد


چون خودم همه نوعشو تجربه کردم
یه پا واسه خودم دکتر شدم :)))
بله
باشد :)

آب زیاد می‌خورم :|

مشکل داشتنِ معده‌ی عصبی هست. :)

ان‌شاءالله دیگه تجربه نکنید :)
ان شاءالله خوب میشی عزیزم
ممنونم مهربون جان :)
یکی از مزخرف ترین و بدترین درداس واقعا...
تجربش کردم و میکنم و هر دفعه زجر میکشم...
فقط تا میتونی آب جوش عسل بخور،یکم کمک میکنه بهتر شه.
آره
امیدوارم دیگه تجربه نکنی.
باشد :) خیلی ممنونم :)
زود خوب بشی 
مزخرف ترین جهنمه:(
ممنونم :)
خیلی بده :(
آخی عزیزم،بهتر شدی؟
اگه اسید معده‌ات اذیت میکنه موز خوبه ارومش میکنه.
من گاهی وقتها اذیتم میکنه(ترشیجات خیلی دوست دارم:|) ولی هرگز حاضر نیستم شربت معده بخورم،چقدر یه ماده میتونه مزخرف باشه اخه؟ خلاصه که قرص بخور یا نسخه‌های گیاهی مادرجون:)
بهترم الحمدلله :)
عصبی شده معده‌ی بی‌نوای من. بخاطرِ استرس و ایناست فکر کنم.
منم ترشی خیلی دوست دارم و آلو بخارا و لواشک :|
چشم چشم. ممنونپ فرشته‌ی خوبی‌ها :)
اخ نگو که همدردیم
چه کنیم مریم؟! :(
خوب میشیم اگر افکار را مدیریت کنیم ...حالت خوب نیست سلولهای معده هم حالشون خوب نیست ...تجربه است که میگم :)
حرفِ حساب جواب نداره :)
خب به نظرتون الان چکار کنم که حالِ سلول‌های این معده‌ی بی‌نوا خوب بشه؟! :)
ممنون . ها عزیزُم . ولی من یِ مدتی هس بَرِی کار میرم بندر . فقط تَطیلات میام شیراز
خیلی هم عالی :)
خوشحالم که لهجه‌ی شیرازی رو همچنان حفظ کردی نجمه جان. اصلاً خوندش هم لذت داره. ^_^
کاش دنیا باهام راه میومد حوا
قطعا حال معدم هم بهتر میشد
می‌فهمم مریمِ عزیزم
حکایتِ من و تو شاید این باشه:
خنده‌ی تلخِ من از گریه غم‌انگیزتر است :)

ولی خب همه‌ی این‌ها دلیل نمیشه نخندیم! بخند ببینم. :)))
بهتر شدید حوا خانوم؟
خوبم شکر :)
فکرده بودم قهری
براهمین گفتم بذاریکم زمان بگذره کدورته رفع بشه ان شاء الله :))


+روبه چی چی ؟ تکرارنشه ها؟؟؟؟؟؟؟ عجب هاااااااا
من و قهر؟!
حدیث؟! :)))

+ دلم تنگ شده بود واست :) خب من که نمی‌تونم وب‌هات رو پیدا کنم ( بس که عوض می‌کنی :| ) خودت باید بیای بهم آدرس بدی :)
ای وای خیلی بده لعنتی 
من بااین قرصا خوب میشم 
ازونیوم 
رانور
کلیدینیوم 
تاثیری نداره برات؟من ک روزانه مصرفم 
عصبی نشو :((((
صبحونه یادت نره  
خیلی گشنه  نمون :(
خیلی
چه خوب. واسه من تاثیر نداره. :)


نمیشه :| :))
چند روزی بود نمی‌خوردم ولی امروز خوردم. :|
چشم مهربون :)
الان بهتری گلم؟؟؟؟
خوبم شکر :)
اثراتِ بدقولیه ها :/ :)))
نفرین‌های شما اثر کرده گویا :/ :)))
دنیا بنکل جهنمه ...جز لحظات کوتاه بهشتی
اینم حرفیه :)
معده درد برای آن خوب است که قدر این همه وقت‌هایی را که معده درد نداری بدانی :)

+ اگه خوب نشده، خدا کنه که زود خوب بشه.
احسنت :)

+ بهترم الحمدلله. مچکرم.
بهتری؟؟؟
خدا رو شکر بهتر شدم :)
حواجان امیدوارم زودتر خوب شی ❤️
ممنونم عزیزم :)
خدا ان شاالله سلامتی بده..
ممنونم
دیگه ناراحت ک بودی-__-"


آخ آخ راس میگی دیگه حس تنوع طلبیم بد قاطی کرده+______+

قربونت:*****
بله :|

:))

^_^
بهتر شدین؟
الحمدلله خوبم.
بهتری حالا؟ :)

حرف خصوصی دارم باهات جمع وجورشون کنم بهت میگم
درمورد درس واینا=__=
بله بله :)
رفتم آمپول زدم :|

باشد :)
الهی :(

الان حوای من چطوره ؟؟
بخند وحیده‌ی عزیزم :)

بهترم خدا رو شکر.
ای جانم خدا بد نده عزیزم
معده درد خعلی خر عست ...من خواهرم معده درد که می گیره به زوووور با چند تا آمپول و یه عالمه شربت و قرص آرومش می کنیم چندبار رفت زیر سِرُم اصلا...
بعد اوج ماجرا اونجایی بود که حامله بود دکتر گفته بود آمپول مسکن نباید بزنی بچه چهل و هشت ساعت مثل مرغ پرکنده بال بال زد یادم نمی ره چقدر گریه کردم براش:(
خاتونِ مهربونم :)
منم آمپول زدم امشب.
خیلی سخته. :( امیدوارم هیچ کس به این درد دچار نشه.
قربونت ان شاءالله همیشه خوب باشی :)
ممنونم عزیزم :)
خدا سلامتی بده

چه طبابتهایی شده به به
مچکرم

:)
سلام جوشونده بارهنگ نعنا یه مدت شبا با عسل بخور معجزهه 
نگران نباش دختر
ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan