بی‌خوابِ بی‌اشتها

نه آمدنی خوشحالم می‌کند و نه رفتنی ناراحت. همین اندازه بی‌حس و خنثی می‌نشینم کنارِ پنجره و دل می‌سپارم به جاده‌ای که به فردِ خاصی ختم نمی‌شود و گوش می‌سپارم به صدای قدم‌هایی که نیست و خیره می‌شوم به رقصِ مولکول‌های هوا هنگامی که چاوشی مریض‌حالی‌اش را می‌خواند و بی‌خوابی‌های چند شبِ گذشته را برایم ورق می‌زند و من شراب ننوشیده مست می‌شوم. حکمتِ از خواب پریدن‌های این شب‌ها و بی‌خوابی تا یک‌ قدمیِ سپیده را نمی‌فهمم. نه خواب سراغی از چشمانم می‌گیرد و نه دستپختِ وسوسه‌برانگیزِ مادر احساساتم را قلقلک می‌دهد. من هستم و جهانی مبهم و گیج که اسیرِ دردِ بی‌دردی شده و مدام هوای باران به سرش می‌زند. با همه‌ی این‌ها اجازه نمی‌دهم لبخند از لب‌هایم فرار کند و ذره‌ای سایه‌ی دیوانگی از سرِ زندگی‌ام کم بشود.

+ چه چیزی حالِ یک آدمِ مشکل‌پسند را خوب می‌کند؟! :)

..............................
ترجیحاً یک لبخند مهمان می‌کنم تو را :)
عرضم به حضورتون که 
درمان شما کلاس زومبا ست😅
مشکل خوابت هم با نصف قرص آلپرازولام حل میشه،  بعد که بیدار میشی یه حال خوشی داری که نگو... 

عجب :))
خوبی؟
بله :)
يكشنبه ۱ بهمن ۹۶ , ۱۱:۰۴ پارسا جهانگیری
قبلا گفتم بازم میگم خیلی عالی مینویسین حوا خانوم :-)
امیدوارم زود خوب بشین

+ نمیدونم :-|
لطف دارید شما :)
مچکرم

+ که اینطور :))
صحبت کردن با یه دوست خوب، برای بعضی ها خرید، برای من گاهی بافتنی کردن و آهنگ شنیدن و ...:)
دوست خوب موجود نمی‌باشد :| البته مجازی آره ولی خب... :)
پیدا میشه دختری که با خرید حالش خوب نشه؟! :))
چه چیزی حالِ یک آدمِ مشکل‌پسند را خوب می‌کند؟!
پاسخ: قرمه سبزی
بگم قورمه سبزی (یا قرمه سبزی) دوست ندارم باور می‌کنید؟!
هی نوشتمو و نوشتمو پاک کردم😑.
عه
خب بگو جانم خودمونیم دورِ هم :))
فعلا یه لاکِ خوش رنگ تجویز کن واسه خودت :) 

زیاد لاک دوست ندارم :)
به نظرم شنا حال ادمو خوب میکنه من که اینطوری ام ..زیر آبی تو عمق چهار متری :))
ووی دلم خواست برم استخر^_^
من شنا دوست ندارم :))
آخی ^_^
تنها راه حلم همین بود
تشکر :)
نه خب تعارف ندارم ولی میدونی چیه،ادم یه وقتایی اصلااا با هیییچی حالش خوب نمیشه.ااه😒بیخیال باش،خوب میشی.🙃
آره. لعنتی‌ترین لحظه‌های زندگی همین لحظه‌هاست ولی خب من اجازه نمیدم زیاد طول بکشه. :)
سلام

یحتمل مشکلی ک پسندیده شده! :دی
سلام و درود

چی شد؟! :|
در جواب "+ چه چیزی حالِ یک آدمِ مشکل‌پسند را خوب می‌کند؟! :)"
-___________________-
این رو که متوجه شدم :|

جوابِ شما رو خیر :/
عاشق نوشتنتم من 😍😗

چطور قورمه سبزی دوس نداری؟ 😐
:)

همونطوری :|
تو که همه رو نوشتی دوست ندارم :|
خواب هم که نمیری، هیچی ام که دوست نداری :/ 
فلفل بریزم رو زبونت حوای بهانه گیر-.- 
مگ میشه شنا دوست نداشته باشی ( از آب که نمیترسی ن )

دقیقاً داشتم به همین فکر می‌کردم :))
مشکل‌پسند به معنای واقعیِ کلمه! به سختی چیزی به دلم می‌نشینه :|
نه :(
نه از آب نمی‌ترسم ولی از همون دورانِ کودکی دوست نداشتم.
خب وقتی مشکل پسندید مشکلی ک مورد پسن قرار بگیره یحتمل سبب خوب شدن حال هم میشه دیگه! :دی

-____________________-
بیابید نارنگی فروش را!
مشکلی هم داریم که موردِ پسند قرار بگیره؟! :|

ما دنبالِ سیب فروش هستیم. :| :)) 
گاهی حس میکنم یه موجود فضایی به اسم حوا رو زمین زندگی میکنه 😅😅
حسِ خوبیه :)))
يكشنبه ۱ بهمن ۹۶ , ۱۱:۲۶ پارسا جهانگیری
خانومم همین الان فرمودن خرید :-)))
درود بر خانمِ شما :))
:) نعناع تازه رو بزار توی آب جوش صبر کن رنگش تغییر کنه
میشه چای نعناع یا دم نوش نعناع
ی عطر خوب و ی مزه عالی داره 
+ نگی دوست ندارمااااااا
امتحان نکردم تا به حال :)

+ قول نمیدم دوست داشته باشم. :|
آره،من:)) معمولا حوصله‌ی خرید کردن رو ندارم:)
شوخی می‌کنی :|
خیلی خوبه که. من همه مدل خریدی رو دوست دارم مخصوصاً خریدِ میوه. :))
من البته با این حال غریبه نیستم
ولی جواب سوالت تو یکی از پستهای اخیرم هست..دارم سعی میکنم حداقل خودم یاد بگیرم وقتی حالم خوب نیست یعنی کجای زندگیم کم گذاشتم
کاش بودی
من فکر کنم بدونم مشکل کجاست.
اون جاروی من کجاست؟ =| دختر اینقد بهانه‌گیر =|
از دعوا که بگذریم باید بگم خیلی قشنگ نوشتی =))
:|
قشنگ خوندی شما :))

مقداری انگیز چن گرمی بیخیال بودن چن عدد اهنگ شاد اندکی فکر به اینده


اینارو میکس که کنی یه غذای عالی واسه سرو کردن داری


موفق باشی


#غمت نباشه

تمامِ چیزهایی که گفتین خوبه ولی واسه مشکلِ روحی. من فکر نمی‌کنم مشکلِ روحی داشته باشم جسمی هست به نظرم.

موافقم :)

سلامت باشید.

:)
چیزی که حال آدم رو خوب میکنه دست یافتن به چیزی است که منتظرش هست یا دوستش داره
حالا اون هر چیزی میتونه باشه
بهترین ها رو براتون آرزو دارم

سلام علیکم
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
کاملاً موافقم. :)
خیلی ممنون.

علیک سلام
تشکرِ فراوان. همچنین.
این نیز بگذرد...
بله همه چی می‌گذره :)
نه جدی گفتم.
من یه خرده مشکل پسندم چیز قشنگ که میبینم میگم بذار بگردم شاید قشنگتر پیدا کردم ولی بعد کلی گشتن باز میرم همون اولی رو بر میدارم:| برای همین معمولا خسته‌ام میکنه و خیلی حوصله‌ی خرید رو ندارم، البته بیشتر خرید لباس و اینجور چیزها:)
دقیقاً مثلِ خودمی :)
خریدِ لباس سخته مخصوصاً این که بخوای مدام پرو کنی. :|
حوایم *_*
:)
سلاااااام
خوبی خوشی سلامتی؟ دلم برات یه ذره شده بود ؛)
دعام کن که محتج دعاتم
سلام عزیزم :)
الحمدلله. تو چطوری؟! :)
کم‌کم داره تموم میشه دیگه. شک ندارم موفق میشی. :)
مریض حالی همونه که تیتراژ سریاله؟
آره ولی اسمِ سریالش رو نمیدونم.
هووووم قشنگه دارم گوش میکنم
معرکه‌ست :)
اسم سریالش"سایه بان"هست:)
راه حلی ندارم گفتم حداقل حضورم مفید باشه😄
آها آره. ممنون. :)
عزیزم ^_^
با تشکر از نلی جان 😊
:)
منم تقریبا هیچ چیز خوشحالم نمیکنه :(
چ خوب ک همیشه لبخند رو لبات :))
خیلی بده
:)
خب سلیقه ها متفاوته در مورد چیزهایی که میتونه حال یکی رو اونهم از نوع مشکل پسندش خوب کنه
مثلا میتونه هدیه گرفتن یه دسته گل قشنگ اونهم با پیک موتوری از طرف کسی که سالهاست ندیدیش
یا مثلا یه مسافرت دو روزه و خوش گذروندن با یه دوست پایه
در مورد خودم علاجش کوه رفتنه و یا اینکه برم سرخاک بابام واقعا آرامش بخشه
البته واسه خانومها پاساژ درمانی هم گزینه ی خوبیه :)))

برات حال خوب آرزو میکنم
خدا رحمت کنه پدرِ بزرگوارتون رو.
کوه هم خوبه. خرید نیز هم. :))

ممنونم.
کولیان مفرغ و رویا رو از کانال زیر گوش کنید 
https://t.me/radiodeev
باشد :)
یه دونه سیب سبزِ نه ترش نه شیرین... مَلس میتونه حالت رو عوض کنه.
اگه یه رُز قرمز پیششم باشه... دیگه نمی دونی از خوشحالی چیکار کنی
آره :)
ولی موجود نیست هیچکدوم.
راهی روشی پیدا کردی
به منم بگی ممنون میشم:))
منتظر باش :))
پس خودت میدونی چه چیزی حال حوای مشکل پسند را خوب میکند


خوبه که میدونی 
تقریباً

دعا کن رفع بشه. :)
این یعنی شروع جدیدی در راهه :)
همیشه متوجهِ منظورم میشید و این باعث میشه عمیقاً لبخند بزنم. :)
جسمی ؟
جسمی؟
بله
آری
یه گشت و گذار تو شهر تنهایی یا همراه دوستات:))
یه کتاب جالب خوندن:))
بازی کردن :))
و
.
.
.
:)) لبخند زیبایت را بر هر کس که ارزانی بداری آن شخص روز بهتری رو خواهد داشت:))
پس آن را از خودت و دیگران دریغ نکن:))
با مادر رفتیم دوتایی :)
دارم می‌خونم :)
:|

که اینطور
یه فیلم خوب ببین با یه ماگ پر از هات چاکلت میچسبه :)
زیاد اهلِ فیلم نیستم ولی هات چاکتت عالیه :)
نمیدونم :(
ناراحت نباش :)
موسیقی
فیلم
کتاب
پیاده روی در چهارباغ :))
شهر کتاب
خواب:)
کلاس زبان!
با همه‌ی موارد موافقم جز کلاس زبان :))
متخصصای علم روانشناسی میگن خنده بر هر درد بی درمانی دواست
اما لبخند هم به ادم انرژی میده  هم ادم احساس اعتماد به نفس میکنه
و فواید دیگرشو خودتون برید دنبالشون:)
و میگن هر کسی که لبخند زیبای شما رو نگاه کنه بهش انرژی میده
چون لبخند به بیماری مسری قشنگه که میتونه هر فرد ناراحت رو درمان
کنه شما بر دخترها لبخند بزن من بر پسرها....
اینطور حد محرمیتم رعایت میشه:))
مچکرم بابتِ توضیحاتتون.
مچکرم :))
خواهش می‌کنم :))
خرید از رنگی رنگی یا مثلا این پیج های اینستاگرامی که چیزای خوشگل دارن =) 
هدیه دادن حتی:))) کافی شاپ با یه دوست پایه و خوشحال :) 
امممم ... کیک درست کردن یا یه غذای جدید پر کالری ایتالیایی دییی: 
جاده :) یه کتاب از یه نویسنده جدید :)) یا افتادن به جون وسایل قدیمی و نونوار کردنشون:)

و خب دعا برای کنکوری ها هم حال آدمو خوب میکنه :/ دی: سوءاستفاده =)

پیشنهاداتت هم مثلِ خودت رنگی‌رنگی و پرانرژی هست ^_^
همه‌شون عالی هستن :))

چرا که نه. حتماً عزیزم. :)
ان‌شاءالله بهترین‌ها برات رقم بخوره مهربونِ رنگی‌رنگی ^_^
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
چشم.ان شاء الله حال دلت خیلی زود خوب بشه عزیزم 
ممنونم :)
قهوه و موزیک "قطعا"؟:)
موزیک قطعاً :)
زود خوب بشی حوای جان (:
ممنونم :)
اقا منم همینجووور یه ساعت از شب از  خواب میپرم و دیگه خوابم نمیبه!!!!
چیز هایی که حالمو خوب میکنه هم گم شده!

اما لبخند:)
حس و حالِ مشترک داریم پس.
بیام با هم پیداشون کنیم؟! :)

می‌فرماید:
بخند که خنده‌های تو عالیه ^_^
آشپزی:))
فکرِ خوبیه :)
خیلی خوب مینویسی گفته بودم تا حالا؟
خیلی لطف داری :)
ای جانم. امیدوارم حال دلت خوب باشه:)
از نظر من حال دل یک مشکل پسند رو هدف سخت و جاده کم تردد خوب می کنه. هدفی که خیلیا از فکر کردن بهش ترس دارن:)
ممنونم عزیزم :)
درسته. سرعتِ زیاد و جاده‌ی شب و صدای چاوشی. ^_^

این جور حال واحوال اگه مال خودمم باشه سخت میتونم درستش کنم:)))

پس امیدوارم هیچ وقت این حس و حال نیاد سراغت :))

ایشالااا ممنون:) برای تو هم :)

(:
يكشنبه ۱ بهمن ۹۶ , ۱۷:۴۳ امیررضا کامیار
میدونی چیه نه اومدنه که آدمو خوشحال میکنه و نه رفتن کسی
این خود انسانه که به خودش امید و زندگی میده
اون که بله.
ما هیچ ، ما همچنان نگاه :)
:)
منم یه وقتایی اینجوری میشم. 

بی تفاوت محض!
من فکر می‌کنم زیاد هم بد نیست. حداقل واسه من.
کلاس زبان ب ی تیچز پابه هم نیاز داره... ک حالتو خووووب کنهههههه:)
آفرین. زدی به هدف. :)
متن ادبی زیبایی نوشتید
به لبخند ادامه بدید :)
زیبا خوندید.
:)
یاد شعر آی آدم ها ی نیما افتادم...

آی آدم ها که بر ساحل نشسته شاد و خندانید
یک نفر در آب دارد می سپارد جان...

آخه دردی که تو کلماتتون بود رو حس کردم و بعد دیدگاه ها رو خوندم که یکی درمیون گفتن خیلی خوب می نویسید :)

البته که خیلی خوب می نویسید اما...منم گاهی اینطور میشم...طوری که حتی حوصله ی بچه هام رو هم ندارم (کتابام منظورمه) :)

نظرم اینه که یه مسافرت تک نفره می تونه حالتون رو خوب کنه...ترجیحا قم...حرم حضرت معصومه.................آخی........بعد هم جمکران و دو رکعت نماز

کاش یه نفر این رو برای من تجویز می کرد تو این روزای شلوغ :) 

چه خوب گفته نیما :)

هعی...

آخی چه بچه‌های خوبی ^_^

برام مقدور نیست متاسفانه. البته تا حالا طلبیده هم نشدم. کم سعادتم.

شما اگه می‌تونید برید.
چی شده هوای عزیزم
وای آلاء تو دیگه نگو هوا :))
یه زمانی هم یه بنده خدایی بهم می‌گفت مونوکسیدکربن :| :)))
دعای توسل در تنهایی 
همراه با گریه های بلند بلند

که شاید بغض رو کمی بخواباند

بغض ندارم که :)
ولی ممنونم.
+ یه لیوان چایی فقط :|

نامبرده خود انسانی‌ست به‌غایت مشکل‌پسند که امروز برای عروسی پسرخاله دنبال لباس،پاساژها را متر کرده و دیگه نگم برات :|
+ ده ساله لب به چای نزدم. :|

امروز یدونه لباسِ مجلسی خریدم بی دلیل :| عروسی نداریم ولی چون سالی یک بار چیزی به دلم می‌نشینه گفتم بخرم واسه روزِ مبادا :))
پست کنم برات؟! :)
عه میدونستما!یادم رفته‌بود!

عه تو هم؟!
نه خریدم ولی دیگه به زور!چون دفعه‌ی بعد که میام،مستقیم میخوریم به عروسی و وقت نیست!
قرباااااااااااااان مهربانیت حوّایم :*
:)

آری
مبارک باشه. هم لباس هم عروسی. ^_^
فدای تو :))
دوشنبه ۲ بهمن ۹۶ , ۰۹:۰۶ پارسا جهانگیری
خانومم میپرسن بهتر شدین حوا خانوم؟ :-)
الحمدلله خوبم :)
سلام برسونید خدمتِ عروس خانم :)
قلمتون حرف نداره:)
ممنونم :)
دوشنبه ۲ بهمن ۹۶ , ۱۰:۱۵ آقای دیوار نویس
فقط یک اتفاق ساده و شیرین :) 
باید خلقش کنم :)
منم با نظر Hope ful موافقم، دقیقا زندگیت کلا میره تو تغییر :))))))
عجب
به نظرم بهترین راهکار اینه که وارد یه شاخه ی جدیدی از زندگی بشه مثلا بری سمت نوازندگی یک سازی یا اینکه سعی کنی یک اثری رو از خودت بدون هیچ چشم داشتی تولید کنی (مثلا یک رمانی رو با لهن مورد علاقه ات بنویسی) و خیلی کارهای دیگه که می تونه کمکت کنه، ولی به نظرم چیزی که با روحیه ات سازگاره موسیقی و هنره مشاهده و بررسی و نقد فیلم و آهنگ ها شاید بتونه برات جذاب باشه یا خلق موسیقی خودت که نیاز داره اطلاعاتت رو در این زمینه افزایش بدی و حداقل نوازندگی رو بلد باشی. 
تشکر
اینکه بدونه مشکل پسندی میتونه این بلا رو سرش بیاره...
و بهش آگاه بشه.
و بتونه کنترلش کنه.
یاد بگیره از چیزهای کوچیک و ساده هم لذت ببره و شاد بشه.
همه‌ی تلاشم همین بوده و فکر می‌کنم موفق بودم تا حدودی. مشکلِ حالِ جسمی هست که دستِ من نیست.
عزیزم سر نماز یادت بودم.
ان شاء الله خیلی زود مشکلت رفع میشه.
ممنونم ^_^
اتفاقاً دیشب خوب خوابیدم :)
گفته بودم دعاهات می‌رسه به آسمون؟!
خیلی بیشتر دعام کن.
الهی شکر خوشحال شدم.
:-)نه خانومی نگفته بودی.
چشم حتما..شما هم لطفا برای خواهر من دعا کن.

:)
خب خدا رو شکر گفتم. :))
محتاجیم به دعا. اگه امشب شد و رفتم امامزاده حتماً اول خواهرِ مهربونت رو دعا می‌کنم.
اینکه من اومدم حالت خوب شد دیگه؟ :)
حافظه‌ی ضعیفی ندارم جنابِ دچار! پس دلیلی نداره اومدنِ شما روی حالم تاثیری بذاره. :)
عزیزم خوشحالم کردی,
مرسی از مهربونیت لطف میکنی.الهی که همیشه خوب باشی و حال بد از روح و جسمت دور باشه.

خوشحالم که خوشحال شدی :)
خواهش می‌کنم. خیلی ممنونم.
ببخش نازنین
گوشیم خودش وقتی تایپ میکنم اصلاح میکنه حوا نوشته بودم خودش هوا زده
شرمنده
اشکالی نداره عزیزم :)
این چه حرفیه. دشمنت شرمنده.
وقتی غصه ام می گیرد اشتها امانم را می برد.
وقتی شاد می شوم، وقتی برای اشتها ندارم
اما من مشکل پسند نیستم، مشکل مرا پسندیده است، رهایم نمی کند، نمی دانم چرا!
.....................
زیبا بود و دلنشین
موفق باشید بانو
ممنونم
امامزاده رفتی؟
نشد برم. مامان قول داد تا آخرِ هفته بریم. :)
سعادت ندارم حتی امامزاده هم نمی‌طلبه من رو...
میخواستم زیارت قبول بگم
اشکال نداره.میشه رو قول مامانا حساب کرد..من امروز صبح رفتم.بیاد شما هم بودم
حالا هر موقع رفتی خواهرمو لطفا فراموش نکن حوا جان.

عزیزم :)
ممنونم خیلی زیاد.
حتماً. سرِ نمازهام بیادشون هستم.
زنده باشی بانو
خیلی محبت میکنی.
شبت آروم
قربانِ شما :)
کم‌ترین کاری هست که می‌تونم بکنم.
شبت صورتی با گل‌های آبیِ آسمونی همراه با عطرِ خوشِ نرگس. ^_^
یه آدم مشکل پسند رو که هیچی آروم نمی کنه!
می کنه!؟
نمی‌کنه؟!
دست شما درد نکنه 
سرِ شما درد نکنه :|
سلام
متفاوت بودن از دیگرانشادم میکنه.
سلام و درود
متوجهِ منظورتون نشدم :)
وای یعنی تو دقیقا خوده منی! بی هیچ کم و کاستی همین حس و حال تو رو دارم ... شاید یه قدم زدنِ طولانی تو این بی حسی و بی دردی حسابی بهت بچسبه با یه موزیک جز یا بلوز و فکرهای جدید ... همه چیز از خیال ما شروع میشه هیچوقت فراموش نکن ... می تونی خیال پردازی های جدید داشته باشی و اونوقته که کم کم سر و کله شون پیدا میشه و دنیاتو رنگ می زنن ... :)
ممنون :)
خواهش می کنم ... چقدر کم حرفی :))
کم‌حرف هستم ولی زیاد تایپ می‌کنم. :))
شاید بکنه ..
نمی دونم
سخته ولی ممکنه.
مثلاً یکی مثلِ من وقتی بخواد خرید بکنه بدجور با مشکل روبه‌رو میشه. حالا اگه یهویی بینِ کلی مجتمعِ تجاری و مغازه، کفش یا لباسی ببینه که دوست داشته باشه و با سلیقه‌ش جور باشه قطعاً خیلی خوشحال میشه.
روحشون شاد...
ممنونم.
عاقبت عشق زمینی را به عشق آسمانی باختیم...
شاید
بله دقیقا همینطوره
:)
چه چیزی؟ اون چیزی که مدنظرشه!!شمام مشکل پسندین؟؟ من که تا چیزی که میخام بخرم مد نظرم نباشه همه رو بیچاره میکنم(وقتی کسی باهام میومد)!!بیشتر سعی میکنم تنها بزم الان! 
من بدجور مشکل‌پسندم. :|
دقیقاً مثلِ من. تنهایی کلاً بهتره.
والا یادمه تهران بودم پسرخالم میخاست بزنه منو!! دوتایی رفته بودیم کفش بخریم کلی هم راه رفتیم ولی نخریدم من خخخخ
من هم هفته پیش با مامان جانم رفتیم کفش بخریم آخرش مامانم عصبانی شد :))
نهایتاً نخریدم :|
یاد عمو پورنگ افتادم!! هرکار میکنید بکنید ولی خونه رو کثیف نکنید! شمام هرکار میکنید بکنید ولی شیرینی منو یادتون نره! 
چشم حتماً. در اولین فرصت که بیام مشهد. :)
ببین دقیقن حال منم این‌روزا همینه؛ منتها خیلی قشنگ و ادبی نوشتی‌ش؛ به‌نظرم اومد که همچین حال زشت و بی‌ریختی ندارم این روزا :))

همیشه خوب باشی و شاد و آروم :)
دعا می‌کنم زود تموم بشه این روزهای درهم :))

ممنونم عزیزم :)
به به مریض حالیم خوش نیست!!
از اون آهنگ‌های معرکه
به نظرم ازدواج کنی خوب میشی!
بهترین درمان درد مجردها :)
:/
دردِ جسمی هست نه روحی.
خیلی زیبا بود
واقعا لذت بردم
از حالِ بدِ من لذت بردید؟! :/
وبتون عالیه
سپاس
يكشنبه ۱۵ بهمن ۹۶ , ۱۴:۵۵ <a href="http://malimgroup.com/">مشاوره تحصیلی</a>
مرسی از مطالب خوبتون 
عالی بودش
:)
سه شنبه ۱۷ بهمن ۹۶ , ۰۳:۱۱ علیرضا قاسمی نژاد
خیلی خوب بیان کردی عالی بود ..بعضی اوقات منم این حس حال دارم
لطف دارید.

دلــــــــــم برا روزایی که نمیشناختمت تنگ شده!!!
روزایی که بهم میگفتیم شما!!!
روزایی که دسته همو نمیگرفتیم از خجالت!!!
روزایی که اگه میخواستیم بغله هم بشینیم یه وجب بینمون فاصله بود!!!
روزایی که اسمه همو بی دلیل صدا میکردیم تا اون (جانم) رو بشنویم!!!
روزایی که از یه ثانیه بعدمون خبر نداشتیم ولی برا چند ماهه بعدمون حرف میزدیم!!!
روزایی که از کجا تا کجا میرفتیم تا فقط چند دقیقه همو ببینیم!!!
روزایی که هرروز از هم میپرسیدیم چقدر دوسم داری؟؟؟ تنهام نمیزاری؟؟؟
روزایی که اسمه همدیگرو همه چی سیو میکردیم جز اسم خودمون!!!
روزایی ک تو بارون منتظرت بودم!!
روزایی کـــــــــه…..
کاش هیچوقت نمیشناختیم همو!!!
من که باختم!!! توام باختی؟!! کی برده پس؟؟؟
این دنیای نامرد

:(
شبهایی که بی دلیل پا میشی باید نماز شب بخونی !
نخونی تقریبا توهین محسوب میشه تقریبا نه واقعا و باید (اگه نخونده باشی) استغفار کنی!
:/
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۰ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan