این مایعِ حیاتِ سرخ

خ

و

ن

از بچگی حسِ عجیبی داشتم به این کلمه. می‌گفتند بخاطرِ گرمیِ هواست. من هم باور کردم. اوایل عادی بود. بیشتر شد. آخرش رسید روزهایی که دیگر شیرِ آب را می‌بستم و سَرَم را می‌گرفتم پایین. لخته‌ی خون. ترس. وحشت. آخرش می‌میری حوا. یک روز هم زدم زیرِ گریه ولی نه بخاطرِ ترس. بخاطرِ خستگی. بیست دقیقه سَرَت را پایین بگیری و روشویی بشود پر از خون ولی بند نیاید. الان دیگر برایم عادی شده. دستمال‌کاغذی را می‌گیرم جلویش و به کار‌هایم می‌رسم. فقط وقتی خیلی ناگهانی می‌ریزد روی کتاب و کاغذهایم و گند می‌زند به آن‌ها عصبی می‌شوم. بعد از دو روزِ بد، امروز حالم خوب است. نوسان دارد دیگر. فقط روزی روزگاری فهمیدید حوا دیگر نیست بدانید آن‌قدر خون از دست داده که مُرده.

 

+ بعضی رفتارها و حرف‌ها ناراحتم می‌کند. مخصوصاً اگر طرفِ مقابل برایم قابلِ احترام باشد. اما در این دو روزی که حالم بد بود به این نتیجه رسیدم که دیگر از هیچ‌کس هیچ انتظاری نداشته باشم. من هم مثلِ خودشان رفتار می‌کنم  زین پس.

+ هیچ‌کس نمی‌تواند بفهمد چقدر منتظرِ این آهنگ بودم. ارزشِ این همه انتظار را داشت. :)

ای جانم، خدا نکنه که نباشی
دیگه نزنی این حرف رو ها
دیگههههه نبینم اینطور بنویسی ها
از هیچ کسم هیچ انتظاری نداشته باش ولی مثل خودشون رفتار نکن چون اونوقت تو هم میشی یکی مثل اونا!
تو "خودت" باش (:
چه آهنگ قشنگیه.....................
لازم بود نوشتنش.

نه این که بخوام مثلِ اونا توهین کنم. فقط دیگه کاری ندارم به کارشون. برام مهم نیستن درواقع.
چشم. :)
خیلی ^_^
من تا حالا اینجوری نشدم :/
خوب باشی همیشه :)
اهنگِ هم خوشکل :))
نباید هم شده باشی. همه که قرار نیست مشکل داشته باشن. :)
ممنونم. :)
(:
قشنگ بود آهنگ :) ممنون

+ چه دختر مقاومی به به :)
خواهش می‌شود.

+ از کنایه خوشمان نمی‌آید.
بی تفاوت بودن بهترین راه کنار اومدن با زندگیه...
:)

با زندگی مشکلی ندارم ولی با آدما چرا. :)
عززیزم ان شاالله خوب شی دیگه خون نیاد :(( دکتر رفتی؟ 
اهنگم خیلی قشنگهه
ممنونم. :) خودم می‌دونم مشکل چیه.
آری :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** * ******* **** **** ***
**
عه. ناراحتی نداشتیم که!
بخندین. :)
ان‌شاءالله عمر طولانی و با عزت و مفید داشته باشی. :)
آهنگ رو نیز فردا می‌گوشم. :)
ممنونم مهربون آرزوی حوا. ^_^
کارِ خوبی می‌کنی. :))
عزیزم برو دکتر، البته گاهی از خونته که با یه سری دارو حل میشه، حتما دکتر رفتی دیگه؟ 
اون + اولی رو عمیقا درک کردم، هر روز بیشتر به این نتیجه میرسم که آدم ها موجودات بی لیاقتی هستن(دور از جونت البته) که ارزش هیچی رو ندارن، وقتی با احترام و مهربون باهاشون رفتار میکنی فکر میکنن ساده یا احمقی و میخوان سوارت بشن یا فکر میکنن حتما منظور خاصی داری، هر روز از آدمها ناامیدتر میشم، جوری که دیگه داره ازشون بدم میاد... کاش ادم بشیم واقعا(معلومه که خیلی دلم پره؟:)) )
+آهنگ قشنگی بود:)
یاعلی

بله عزیزم خیلی وقته دارو مصرف می‌کنم.
آفرین. دقیقاً حرفِ دلِ من رو زدی. مشکلِ منم با آدمای اطراف همینه. خیلی واسه یه عده خودم رو به این در و اون در زدم که کمکشون کنم آخرش هم... بیخیال. متاسفم واسه یه عده. (آره. کلاً همیشه درک می‌کنی من رو. مثلِ هم هستیم. :)) )

+ خیلی خوبه به نظرم. ^_^
علی یارت فرشته‌ی خوبی‌ها
واسه درمانش هر روز یه مشت کشک خشک شده که اندازه ی نقل بیدمشک درست میکنن البته طرفای مشهد و بیرجند زیاده  بریز تو جیبت دونه دونه بخور چند ماهه خوب میشه
موقع خون اومدن هم سرتو یه خورده بیار جلوتر از بدنت بعد با دو انگشتت مثل گیره قسمت بالایی بینیتو که نزدیک چشمته و رگ خونی اونجاست بگیر سریعتر قطع میشه

آهنگ عالی بود
ممنون که گفتین. با این چیزا خوب نمیشه. از ازل بوده تا ابد هم خواهد بود. :)
انجام دادم این کار رو ولی تاثیری نداشت.
دور از جونت. ان شالله که همیشه سالم و سرحال باشی

برا درمان خونریزی دکتر رفتی؟
اصولا یه رگ تو بینی میسوزونن و مشکل حل میشه
ممنونم :)

بله. میدونم مشکل از کجاست.
مشکلم اینطوری حل نمیشه.
حوا:|
 زنده بمون:)
ما از اوناش نیستیم:)
جانم :)
چشم ^_^
شما عزیزی واسه ما. می‌دونستی؟! :)
فرق کنایه و تحسین رو هم یاد بگیری خوبه (این کنایه است حالا :))
والا من دیگه اصلاً نمی‌تونم بفهمم جملاتِ شما کدوم کنایه هست کدوم جدی کدوم شوخی. خاصیتِ فلسفه‌خوانی هست یحتمل. :)
نمیخوام نصیحت کنم چون خودم هم همیشه بدم میاد از نصیحت ولی عزیزم مرگ و زندگی دست خداست یه روز میبینی یه جوون مثل داداش من در اوج جوونی و در حالی که یک ماه دیگه عقدش هست ، پر پر میشه ، ولی یه پیرمردی که زیادی هم عمر کرده و چهار سال توی کما هست و به زور دستگاه سرپا هست ، زنده.
پس زیاد بهش فکر نکن ، خودش به وقتش میاد.
منم در گذشته تمام دغدغه ام این بود در مورد دیگران ولی خیلی وقته که به این نتیجه رسیدم با هر کی باید مثل خودش رفتار کرد ، بعضی ها لیاقت خیلی چیزها رو ندارند.
بهش فکر نمی‌کنم دائم فقط گفتم می‌تونه علتِ مرگم این باشه. اصولاً آدمِ ناامیدی نیستم. :)
خدا رحمت کنه برادرتون رو.

بله منم مثلِ شما فکر می‌کنم.
همیشه باشی حواجانم شاد وسلامت:))

کلا از ادما نباید انتظار داشته باشی :)
ممنون. :)

آری :)
نبینم غمتو:))))
ایشالا هرچی زودتر خفن طوری تا آخر عمر خونش بند بیاد...

عزیزم :))
ان‌شاءالله. خفن‌طور خیلی خوب بود. :)))
ایشالا خوب بشی حوا جون !! منم زمستونا اونطوری میشم رسمـــــــن میره رو اعصابم
اهنگ عالی بود👌
ممنونم. :)
(:
من فقط یقین دارم تا خدا نخواد برگی از درخت نمیفته , خودم شب و روز به ثانیه هایی فکر میکنم که قراره نباشم حوا,از اونا که "فراوان به یاد مرگ"ن!  ولی خواهشا با این دید بهش فکر نکن , باشه؟! 
از ادمهای نامهربون هم که لازم نیست چیزی بگم...یک عالمه حرف نگفته!مثل همیشه 
حال دلت خوش عزیزم
اون جمله همینطوری بود لیمو. اصلاً از اون آدم‌هایی نیستم که بشینم یه گوشه مرگم برسه. :))

حرف نزنیم بهتره کلاً. :| ممنونم همچنین تو عزیزِ دلم. :))
نه این به احوالات شما ربط داره که در طول روز هی تغییر میکنه :))
حالِ جسمیِ ما که بله نوسان داره ولی خلق و خو که ثابته. خودتون می‌دونین منظورم چی بود! :)
اتفاقامن حال روحی تون رو گفتم اگه به روح اعتقاد دارین البته :))
حالِ روحیِ آدما هیچ وقت ثابت نیست. یه روز ناراحتیم یه روز خوشحال. واسه همه همینطوره! خلق و خو و رفتارِ من ثابته مگر این که مجبور بشم تغییرش بدم که این هم به آدمای اطراف و رفتارشون برمی‌گرده. از درس‌های دانشگاهی‌تون واسه عصبی کردنِ بقیه استفاده نکنین جنابِ دچار. :)
:)
نه:)
ولی الان فهمیدم:)
از دستِ تو :))
خوبه که الان فهمیدی. ^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
* * ** ***** ****** ** *** ***** **** *****
**** ** ** ***** *** ** ******** *****
********

اصلاً نرسیده. میدونم ضعیفه. -_-
باشه وقتی رسیدین.
اوهومم
پرسیدن عیب نیست
ندانستن عیب است:)
آره :))
نپرسیدی که. خودم گفتم. :| :))
حالا باید به روم می اوردی!؟
 :|
 در حال حاضر چه کتابی میخونی!؟
ببخشید. :)

کُتُبِ درسی. :|
چهارشنبه ۳ آبان ۹۶ , ۱۴:۵۲ آقای سر به هوا(o_0)
مگه ادم بی مشکل هم پیدا میشه؟

بیماریتون نمیدونم چیه،هرچی هست خوب بشین

لطفا از مردن هم حرفی نزنید؛اصلا جالب نیست.
نه. آیه قرآن هست. انسان در رنج و سختی خلق شده.

ممنونم. :)

چون بعد از جمله آخر شکلکِ خنده نگذاشتم جدی به نظر رسیده! در صورتی که شوخی بود. :|
:|
 بخون
ولی غیر درسی هم بخون
باور می‌کنی اصلاً نمی‌رسم؟! ولی چشم. عصبانی نشو. :))
افرین دختر درسخون:)
مچکرم دخترِ آفتاب. ^_^
شیخ بهایی یه دستور العمل گفته برا کسانی که خون دماغشون بند نمیاد
با چوب نازک مثل چوب کبریت بزن به خون دماغ و روی پیشونیت بنویس ( زن کیقباد دختر شد )
بله؟! :|
چهارشنبه ۳ آبان ۹۶ , ۱۵:۲۷ آقای سر به هوا(o_0)
میخواستم یه چیزی بگم کامنت "اشنای غریب "دیدم یادم رفت!

هــــــــــــا؟
عه. خب هر وقت یادتون اومد بگید.

منم نفهمیدم چی گفتن. :|
چهارشنبه ۳ آبان ۹۶ , ۱۵:۳۰ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
پایان تلخ،بهتر از تلخی بی پایانه؟
راستش ربطِ جمله‌تون به پست رو نفهمیدم. :)
عزیزم😚😚
^_^
سلام 

الهی بگردم ان شاءالله زودتر خوب میشی 
تو این دوره زمونه کسی بی درد نیست 
حالمون جهنمه اصلا :)
سلام :)

ممنونم عزیزم. :)
هیچ وقت هیچ آدمی بی‌درد نبوده و نیست.
خدا نکنه حالِ تو جهنم باشه. خوب باشی همیشه ان‌شاءالله.
 خیلی متاثر شدم ..
 بانو سعی کنید که گوجه فرنگی زیاد میل کنید ..
 آیا دکتر گفته چرا این اتفاق برای شما می افتد ؟
استاد :)
چشم. مچکرم.
بله دلیلش رو می‌دونم. چیزِ خاصی نیست.
بله !! :)
میتونید امتحان کنید!
امتحانش مجانیه
شیخ بهایی گفته
این دعا و یا جادو نیست
با حروف ابجد یه آیه رو از قرآن مطابقت داده 
میتونید در اینترنت هم سرچ  کنید

آخه یکم عجیب به نظر میرسه. ممنونم که گفتین. :)
چه چیزی دور از انتظارت بود؟ :)
نادیده گرفتنِ همه چی توسطِ یه عده. این که بعضی‌ها طوری رفتار می‌کنن انگار من رو نمی‌شناسن! حرفایی می‌زنن که دلم می‌خواد سرم رو بکوبم به دیوار. :)
برات آرزوی صبر و بردباری دارم
سر و کله زدن با یه عده واقعا سخته :)
ممنونم. :)
خیلی سخته. سخت‌تر از اون اینه که بخوای خودت رو کنترل کنی و احترام بگذاری.
منم میدونم عجیبه
ولی پدرم میگه من امتحان کردم خون دماغم بند اومده
اصن خود جمله عجیبه
زن کیقباد تبدیل به دختر شده!؟!؟
بله دقیقاً بخاطرِ همین جمله تعجب کردم. البته خون دماغ شدنِ من چیزی نیست که توی یه بازه باشه. همیشه بوده.
خدا سلامتی بده ان شاالله..
سلامت باشید.
آرزوی سلامتی دارم برای شما :)) 
مچکرم. :)
هم خوب خوب میشی و هم دکتر متخصص این موضوع
بعله:)
فدای یسنا ساداتِ خودم :)
⁦:-)⁩

خون دوباره ساخته میشه. از این نمیمیری! 😁
طب سنتی به نظرم خوب میتونه کمکت کنه.
من از اوناشم که اینقدر خودشون درد و مرض دیدن سر شدن!😁

(:

بله :))
فعلاً که دارو مصرف می‌کنم. ۵ سالی میشه.
ان‌شاءالله همیشه سالم باشید. :))
چهارشنبه ۳ آبان ۹۶ , ۱۹:۴۷ دلنوشته های یک اردیبهشتی
iهمیشه سلامت باشید...
تیتر هم عالی...
ممنونم.
لطف دارید.
انشاءالله زود زودی خوب بشی حوا بانو جان
آهنگ هم قشنگه;)
ممنونم عزیزم. :)
^_^
ایشالله همیشه سلامت باشین و خوشحال :)
ب حرفای آدمای بی ارزش اصلا توجه نکنین چون فایده ای نداره.

موسیقی قشنگی بود، سیو شد :))
خیلی ممنونم. :)
دارم سعی می‌کنم.

خیلی هم عالی. :))
پنججججج ساله دارو مصرف میکنیییی؟ چه همتی دارییی! خب از این یکی دیگه حتما میمیری!خخخخخخخخ
بله. :) همه بالاخره یه روزی می‌میرن. :))
ان شاءالله بعد از سالیان دراز با گیس سفید و نامه عمل سفید و دل سفید و زندگی سالم و شاد...
ممنونم. :)
چهارشنبه ۳ آبان ۹۶ , ۲۱:۰۹ دختــــری از تبــار فاطمه
شاید باید بری  دکتر تا رگش رو بسوزونن  تادیگه خون دماغ نکنی عزیز
ان شاءالله همیشه  پاینده باشی خواهری
دکتر رفتم عزیزم. :)
ممنونم مهربونم. ^_^
عه وااااا...چرا خون دماغ؟!؟! پسردایی منم از بچه گی زرتی خون دماغ میشد انگار مخاط بینیش ضعیفه...
البته من شنیدم میگن موقع خون دماغ شدن نباید سرتو پایین بگیری باید محکم بینی تو فشار بدی و با یه زاویه ی خفیفی سرتو بالا نگه داری 
من این کار رو کردم ولی فایده نداشت. بعدش که دستم رو برداشتم حجمِ زیادی از خون فوران کرد. :|
:||| 
بیم ناک شدم برات... خعلی شدیدی پس!!!
بیم‌‌ناک نباش. :))
پنجشنبه ۴ آبان ۹۶ , ۰۱:۵۵ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
با خوندن پست این جمله اومد تو ذهنم :)

چه جالب. :)
عزیزم
امیدوارم همیشه سلامت باشی
ممنونم ویرا بانوی عزیزم. :)
سلامتی و موفقیت بی پایان خواستارم از خدا برات :)
ممنونم. :)
عزیزم انشالله زودی خوب میشی :)
بدون حوا که نمیشه :*
:)
عزیزم ^_^
مرسی عالی بود 

:|
لطفا اون آخر پاراگراف اول رسیدنی زبونت هم گاز بگیر.
چرا؟! :)
واااا دور از جونت چه حرفیه. 
باید دکتر بری. حتما راه درمان داره.
:)
رفتم پری خانم. دارو مصرف می‌کنم.
این حرفا چیه
نمیمیری بابااااااااااااا
صد سال زنده باشی
فشارتون بالا میره؟
:)
(:

عصبی که میشم بیشتر اتفاق میفته.
سلام

بازگشت همه ب سوی اوست! :دی

ان شاالله 120 سال در کنار خانواده و دوستان در صحت و سلامت کامل زنده باشید. :)
سلام و درود

احسنت. بالاخره یک نفر حرفِ حق زد. :))

ممنونم. :)
خدا نکنه اتفاقی برات بیافته.
هلمای مهربون :)
گاهی اوقات منم اینطوری میشم :)
خونه دیگ میخواد خودشو بریزه بیرون.:)))))
من از بچگی اینطوری بودم. :)
لعنت بهش که گند می‌زنه به کتاب‌هام. :))
ان شاالله که خوب بشین . درمان خاصی هم سرا ندارم . ولی گرمی زیاد نمیخورین ؟؟؟

آخ آخ از + اولیه کلی درد دارم ...
ممنونم. :) نه ربطی به این چیزا نداره.

ان‌شاءالله دیگه تجربه نکنین.
^_^
 جواب پست اخر 


برم دررررسسسسسسس

 یا علی :)
^_^


موفق باشید زیاد.

علی یارتون.
آن شالله چند سال دیگه خودت تخصص که گرفتی یه راه خوب واسه اش پیدا می کنی:)
:)
مطلب زیبایی بود
:|
جمعه ۵ آبان ۹۶ , ۱۹:۲۱ فاطیما منتظر313
وب زیبایی دارید دنبال  میشید  خوشحال میشم به وب من هم سربزنید
مچکرم :)
تا حالا برام پیش نیومده ..
ولی مواظب خودت باش:)

+ انتظاری نیست...
خدا رو شکر.
چشم عزیزم. :)

+ هیچ انتظاری نیست واقعاً.
سلام 
حوا خون دماغ میشی یعنی ؟
میتونم بپرسم چرا ؟
البته اگر دوس نداری نگو ولی دوست دارم هر کمکی ازم بر میاد انجام بدم که حالت خوب خوب بشه .
امیدوارم الان حالت بهتر باشه عزیز جان 🍏🍎💚
مواظب خودت بیشتر باش خواهر کوچکه :**

سلام
بله. :)
یه بیماری هست. چیزِ خاصی نیست.
ممنونم واران جانم. ^_^
مچکرم. ♡
چشم چشم. *_*
دریافت ماهیانه حداقل پنج میلیون تومان در ماه با کسب یک سوم بیتکوین درماه

دوست عزیز سلام پیامی حاویه کسب درآمد از فضای بیکران و پولساز اینترنت از طرف مرجع کسب و کار های اینترنتی برای شما ارسال شده است چرا که بر آن شدیم از این دریای ثروت هم ما و هم شما بهره مند شوید
کسب درآمد نا محدود با نوعی پول دیجیتال به نام بیت کوین
که هر روزه ارزش آن رو به افزایش است به طوری که قیمت هر یک بیتکوین درحال حاضر 6000 هزار دلار یا تقریبا ۲۴ میلیون تومان است در صورتی که تا پنج سال پیش قیمت هر بیتکوین یک دلار بوده است.پس فرصت را از دست ندهید
برای کار کردن با سایتها وکسب بیتکوین شما اول باید در سایت بلاک چین  ثبت نام کنید و حساب بیتکوین بسازید .برای افتتاح حساب از اینجا اقدام کنید https://blockchine.info برای آموزش افتتاح حساب👇👇👇👇👇👇 http://bitcoinmapp.mihanblog.com/post/2
بعد از ساخت حساب بیتکوین درسایتهای کسب بیتکوین ثبت نام کنید .که در انتهای متن٬ سایتها معرفی میشوند

 برای ثبت نام درسایتهای کسب بیتکوین از قسمت REGISTER یا signup
 اقدام به ثبت نام کنید.بعد از ثبت نام برای شما ایمیل فعال سازی یا خوش آمد گویی ارسال میشود که با چک کردن ایمیلتان میتوانید حسابتان را فعال کنید
وبرای وارد شدن به اکانتتان از گزینه login استفاده کنید.
حتما نام کار بری و ایمیل و رمزتان را که در هر سایت وارد میکنید یاد داشت کنید
روش کار به این صورت است که شما وارد سایت و اکانت خودتون میشید وبا دیدن تبلیهایی که در سایت برای شما آماده شده مقداری بیت کوین دریافت میکنید.
توجه :تبلیغات رو دونه به دونه بازدید میکنید به این صورت که تبلیغ اول رو کلیک میکنید وبعد از اتمام تایمر وتست انسان شناسی میتونید تبلیغ بعدی رو مشاهده کنید
تست در بعضی از سایتها انتخاب چند عکس هستش و دربرخی سایتها بعد از اتمام تایمر چند تصویر ظاهر میشود که شما باید تصویر بر عکس رو انتخاب کنید. وصبر کنید تیک سبز رنگ
ظاهر شود وبعد از  آن میتوانید سراغ تبلیغ بعدی بروید
سایتهای کسب بیت کوین👇👇

https://www.familyclix.com/?ref=omafo


http://www.familybtc.com/?ref=omidip


http://btcclicks.com/?r=3699255b


http://bitcomine.net/home?r=omidiptc


https://www.gptplanet.com/?ref=omidiptc


https://www.scarlet-clicks.info/?ref=finexip


http://www.cliquesteria.net/?ref=iptccp

http://www.cliquebook.net/?ref=androidip                                                        هشت سایت معتبر که پرداخت به بیت کوین دارند👆👆👆👆
:|
جمعه ۲۶ آبان ۹۶ , ۲۳:۵۶ میلاد دیلمی زاده
سلام

وب زیبایی داری

هرکسی این پیامو میخونه به وبلاگ ما هم بیاد باهمدیگر تبادل کنیم

http://mdz-music.blog.ir/

ممنون میشم از همکاری
:|
ان شا الله که مشکل خاصی نباشه ولی یه پیگیری کنید ببینید مشکل از کجاست ...

وبلاگ فوق العاده ای دارید دنبال شدید :))) 
ممنونم. می‌دونم مشکل کجاست...

ممنونم. :))
غمگین بود و در عین حال دلنشین
امیدوارم همه روزهاتون زیبا باشه و غمگین نباشید
ممنونم.
 سلام  وبلاگ خوبی دارین 

امیدوارم حالتون خوب بشه

 موزیک قشنگی بود :)

http://flatsite.niloblog.com/

http://neetbook.blog.ir/
سلام
ممنون
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
اونم خیلی خون دماغ میشه
دوستش میگه واسه افتابه...ولی تو زمستون یا تو کلاس مگه تاثیر افتاب میخواد چقدر باشه؟!
:(

لزوماً نباید در معرضِ آفتاب بود. خودِ گرمای هوا باعثِ خون‌دماغ شدن میشه.
بله :)
ان شاء الله که مال گرمی هواست 
+ گلدون قرمز تهیه شد 
ممنون بخاطر تمام راهنماییاتون و خوندن پرحرفی های من. 
(:
ان‌شاءالله
+ به‌به ^_^
قربانت عزیزم

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan