وقتی دعا مستجاب می‌شود

از شبِ اول بهم ریختم. آن قدر که با هر آهنگی، هر تصویری، هر صحنه‌ای و هر نوحه‌ای، به پهنای صورت اشک می‌ریختم. شدم از آن آدم‌هایی که با خود و جهانش سرِ جنگ دارد. هر شب دعا می‌کردم. می‌رفتم کنارِ پنجره و عاجزانه از خدا می‌خواستم آنچه را که می‌خواستم. همه چیز بد بود و بدتر شد. بدترینش شاید آن لحظه بود که عهد شکستم. شاید هم آن لحظه‌ای که سومین و آخرین دوستِ مجازیم گفت که دیگر تمایلی به حرف زدن با من ندارد و من مثلِ آدمی که خیلی ناگهانی یک پارچ آبِ سرد رویش ریخته باشند، به شدت شوکه شدم. چند ساعت بعد از آن، درست زمانی که در حالِ تایپِ پستِ قبل بودم، از حرم برایم عکسِ مراسمِ تشییعِ شهید حججی را فرستادند و این اولین جرقه‌ی شروعِ حالِ خوب بود.

هیچ چیز به اندازه‌ی شنیدنِ این که یک نفر برایم دعا کرده، حالِ مرا خوب نمی‌کند. بعد از آن همه چیز خوب شد. انگار دعاهایم به صف شده‌ بودند برای استجابت. یکی پس از دیگری اجابت می‌شد و من بودم و فضای اتاقی که برای پرواز کافی نبود. هر چه خواستم شد. هم دعاهای قدیمی و هم دعاهایی که تازه متولد شده بودند. حتی دعاهایی که احتمالِ اجابتش کمتر از یک درصد بود. می‌توانید تصور کنید وقتی پس از هفت هشت سال دعایی اجابت می‌شود، آدم چه حالی پیدا می‌کند؟! بزرگترین دغدغه‌ی الانم این است که چرا و بخاطرِ کدام کارِ خوبِ نکرده مستحقِ این همه حالِ خوب هستم. غریب محرمی‌ شده محرمِ امسال. دوست دارم هر ثانیه‌اش هزار سال طول بکشد. همه چیز عالی‌تر از عالی ست. فقط مانده کربلا...

سلام؛ تعارف نمی کنم، حالتون همیشه خوب!
کربلا... دعای من امشب برای شما... قسمتتون بشه ان شاءالله!
سلام جنابِ میرزا. مچکرم. :)
بزرگترین هدیه‌ای که کسی می‌تونه بهم بده، بی شک همین دعاست. خیلی ممنونم.
جمعه ۷ مهر ۹۶ , ۰۲:۵۴ دیوونه ی بارون
کاش واسه منم دعا کنی ؛)
ان‌شاءالله به حقِ این لحظه‌ها حاجت روا بشی. :)
جمعه ۷ مهر ۹۶ , ۰۲:۵۶ دیوونه ی بارون
چه خوبه یکی هست که اینجور وقتا بیادته =)
کی هست حالا؟؟ =|
خیلی :)
قابلِ حدس نیست. :)
جمعه ۷ مهر ۹۶ , ۰۳:۰۲ دیوونه ی بارون
=|
شاید اربعین برم کربلا اگه خدا بخواد و طلبیده بشم. ایشالله تو هم زود به خواسته دلت برسی و بین الحرمین رو ببینی =))
:))
واقعاً؟! خوشا به حالت :)
ان‌شاءالله. دعا کن بشه.
چه خوبه که حالت الان روبراهه :)
کاش حالِ همه رو به راه باشه :)
چه جای خوبی بیادتون افتاده 
این یعنی حتما بفکرتون بوده ... 

بله خیلی :)
...
خدا رو شکر...
خدا رو هزار مرتبه شکر...
خیلی شکر. چند هزار بار مقابلش سجده کنم کافیه؟!
جمعه ۷ مهر ۹۶ , ۰۵:۵۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
حال خوبیه وقتی می فهمیم کسی برامون دعا کرده.
کربلا ان شاالله قسمت همه آرزو به دل ها میشه.
واسه من با هیچ چی قابلِ قیاس نیست.
ان‌شاءالله.
دیروزرفتم نجف آباد،جاتون توبخش زنهاخالی،بود
ازدحام جمعیت غلعله میکرد
خیلی کیف داد،وخیلی هم گربه کردند
خیلی هم برسرزدند
ومن هم برای اخرین بارتابوت عزیزشون رودیدم که بردست مردم سوار
بود:(

وهزاران ماجرای دیگر:)
من از شبکه خبر دیدم.
حالِ عجیبی بود.
جمعه ۷ مهر ۹۶ , ۰۷:۵۰ دریا _ گاه نوشته های من
منم یه زمانی این حال شما را داشتم تشنه بودم شش ماه بعد امام حسین دعوتم کرد
کاش من هم طلبیده بشم.
خدا رو شکر 
خوشحالم که خوشحالی:)
ان شاءالله به زودی کربلا 
امشب اگه دلت شکست  برای من دعا کن خیلی زیاد (تا مشکلات من هم حل بشه)
من هم برای شما و تمام بچه های بیان دعا میکنم 
خیلی شکر.
خوشحالم که دوستِ خوبی مثلِ تو دارم :)
ان‌شاءالله.
محتاجیم به دعا. حتماً دعات می‌کنم اگه قابل باشم.
:)
انشالله کربلا قسمت همه بشه.‌..التماس دعا
ان‌شاءالله. محتاجیم به دعا.
انشاالله آرزوی کربلاتونم بزودی اجابت میشه.
التماس دعا
ان‌شاءالله قسمتِ همه بشه به زودی.
محتاجیم به دعا.
جمعه ۷ مهر ۹۶ , ۱۰:۵۱ آقای دیوار نویس
ان شاء الله همیشه حالتون خوب باشه
کاش قسمت همه مون بشه کربلای حسین
ممنونم.
کاش روزی برسه که دیگه نگیم کاش...
چقد خوووب

حال دلت مستدام حوا جان:)
حتما حس خیلی خوبیه دعا بعد هشت سال مستجاب بشه
:)

ممنونم یسنا ساداتِ مهربونم :)
قابلِ توصیف نیست...
ان شاءالله اربعین کربلا باشی حوا.
داشتم راجع بهش صحبت می‌کردم با کسی که بهم قول داده ببره من رو گفت اربعین نمیشه :| ولی خب قول داد حتماً بریم به زودی اگه آقا بطلبه. :)
قسمتتون بشه انشاالله
حال همه با چنین دعاهایی خوب میشه 
ان‌شاءالله.
آری.
ان شالله که امسال  در کنار این حال خوب کربلا هم نصیبت بشه حوای مهربان :)
دعا کن بشه عزیزم. مهربونی از خودته. :)
اگه آقا بخواد اربعین ببرتت هیچ چیزی و هیچ کس نمیتونه مانع بشه. بعضی وقتا یه جوری تو زمان کوتاه همه چیز جور میشه که آدم خودش باورش نمیشه. من همچنان دعا می کنم که اربعین اونجا باشی.
درسته. ممنونم که اینقدر مهربونی. :)
پس دعا کن تنها نرم. :)
واقعا خوش به حالتون ... دست راستتون رو سر ما ... برا ما هم دعا کنین...

شکر خدا که حالتون خوبه :)
هنوز توی شوک هستم که چرا اینطوری شد :| ولی خدا رو شکر واقعاً. :)
من خوب نیستم که دعام به جایی برسه لیموجان. چشم حتماً دعاتون می‌کنم اگه قابل باشم.

ممنونم :)
من از یه هفته قبل از شروع محرم گفتم ماه حسینی امسال عجیب ماهی است...
دلت همیشه همیشه شاد.
واقعاً عجیبه. خیلی...
همچنین هلما جانم :)
مهربونی از خودته. :)
دعا می کنم که هر جور صلاحه بری ؛)
یاد داستان دختر آقای اراکی افتادم که تنها رفت حج واجب. شنیدی این اتفاق رو؟
:)
ممنونم :)
نه متاسفانه.
خوش‌حالم که حالت خوبه. :)
ان‌شاءالله به دعای کربلاتم جامه‌ی استجابت پوشیده بشه. :)
عزاداری‌هاتم قبول.
:)
ان‌شاءالله :)
ممنونم. همچنین.
ان شاالله حال دلت همیشه به همین خوبی باشه ...
ولی من طعم استجابت دعا بعد از یه سختی طولانی رو هنوز نچشیدم:( 
ممنونم :)
ان‌شاءالله به زودی :)
کربلا رفتن برنامه ریزی نداره...بعضیا یکسال برنامه می چینن روز اربعین به خودشون میان میبینن خونه ن بعضیام قصد رفتن ندارن روز اربعین به خودشون میان میبینن بین الحرمینن... یه حسی بهم میگه امسال اربعین شما مسافر کربلایی ان شاالله :)
بله ولی بستگی به شرایط هم داره. کاش حسِ شما درست باشه. :)
خداروشکر حالت خوبه حواجان 
ان شاالله به زودی نایب الزیاره ما تو کربلا باشی 
التماس دعا 
:)
ان‌شاءالله هر کس دلش اونجاست زودِ زود زیارت قسمتش بشه.
محتاجیم به دعا.
جمعه ۷ مهر ۹۶ , ۱۴:۴۰ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
حالا که دعاهاتون مستجاب میشه و حال دلتون خوبه ..
لطفا برای منم دعا کن.. خیلی ..
محتاجیم به دعا نیلگونِ عزیزم :)
اگه قابل باشیم حتماً.
خدا رو شکر، ما رو هم دعا کن بانو :)
محتاجیم به دعا عزیزم :)
درست فرمودید ماه عجیبی شده..

ان شاالله حال همه ی شیعیان خوب باشه..
بله خیلی...

ان‌شاءالله.
معجزه‌ست که! :)))))))
به قولِ یه دوست، دلت پاکه حتما...


ما هم دعا کن! باش؟!
نه بابا :)))
نه والا. هیچ وقت اونطور که باید بندگی نکردم...

چشم :)
 شهدای امروز وطن ما ...
  ادامه راه همان شهدای کربلاست ..
 انشالله همه آرزو هاتون بر آورده شود 
درسته استاد.

ممنونم. همچنین. :)
التماس دعا تسلیت باد این ایام .

ان شاالله خدا بهترینها را به شما دهد .
محتاجیم به دعا.

ممنونم.
جمعه ۷ مهر ۹۶ , ۲۰:۵۱ پیمان محمدی فرد
ان شا الله قسمت همه شیعیان بشه...
ان‌شاءالله.
الهی همیشه حاجت روا باشی و خدا بهترین ها رو بهت بده :)

ممنونم فرنازِ مهربونم :)
خداروشکر عزیزم
حال دلت همیشه خوب باشه :)
:)
ممنونم عزیزِ دلِ حوا :)
اینکه انقد یهو سرت شلوغ شد که هیچیِ هیچی از محرم نفهمیدم،
میتونه به این معنا باشه که از چشم خدا افتادم؟

خداروشکر که همه چیز برات عالیتر از عالیه :)
نه. اصلاً همچین فکری نکن.

:)
سلام
میان حال خوبتان مرا هم دعا کنید باشد کهذدر صف مستجاب شده ها قرار گیرد این دعا هم...
الهی«تحبس الدعا» نشوی دوست من،خوشا به سعادتت،ان شاالله اربعین کربلا باشی
سلام
محتاجیم به دعا. ان‌شاءالله.
ممنونم دوستِ عزیزم.
اینم از اون داستان که برات گفتم :
تشرف دختر حضرت آ یت الله العظمی اراکی
ماجرای مشرف شدن ایشان به این ترتیب بود که حج بر ایشان واجب شدند و قرار بود با همسرشان بروند ولی همسرشان نتوانستند بروند و دختر آقای اراکی گفتند که پدر من از اینکه تنها بروم نگران هستم و تا به حال با نامحرم برخورد نداشته در این سفر چه کنم؟ ایشان فرمودند با خانواده ی آقای شبیری بروید و خانم ها هرجا رفتند شما هم با آنها باشید و اینکه ذکری یاد می دهم که هرجا گیر کردی به زبان بیاور.ذکر یا حفیظ و یا علیم.

می گوید از محضر پدر خداحافظی کردیم و ابتدا رفتیم مدینه آنجا برنامه ی ما با آن خانم ها هماهنگ نمی شد که بتوانم همراهشان بروم لذا بیشتر مواقع در هتل بودم. رفتیم مکه احرام بستیم و وارد مسجدالحرام شدیم من زن تنها و سیل جمعیتی که دارند طواف می کنند. ترسیدم که چطور بروم بین این جمعیت طواف کنم، از یک طرف طواف واجب است  و از طرف دیگر نمی توانم بروم بغض کردم و شروع کردم به گریه کردن خدایا یعنی نباید اینجا کسی به داد من برسد؟ دلم شکست یک دفعه یاد حرف پدرم افتادم و با دلشکسته چندین مرتبه ذکر یا حفیظ و یا علیم را گفتم. یک موقع دیدم صدایی بلند شد و گفتند با امام زمانت طواف کن. دیدم راهی باز شد از جایی که من ایستادم تا حجرالاسود دیدم وجود مبارک امام زمان (عج) ابتدای حجر ایستاده اند و یک نفر هم کنارشان هستند و حضرت منتظر من ایستاده اند. من وارد آن حلقه شدم دستم را به عبای ایشان گرفتم و مکرر می گفتم قربان شما بروم و هفت بار دور خانه خدا را بدون هیچ ناراحتی طواف کردم . می گوید خدا شاهد است در این سیل جمعیت بدون اینکه کسی به من بخورد رفتم محضر حضرت و از فرط خوشحالی فراموش کردم به حضرت سلام کنم. امام شروع کردند به طواف کردن من هم به دنبال امام. هفت دور که تمام شد مجددا راه باز شد و از بین جمعیت بیرون آمدم و حضرت تشریف بردند.
چه جالب. ممنونم حوای مهربان. :)
امیدوارم همیشه خوب باشین
ممنونم.
دعا میکنم خدا حافظ حال دلت باشه تا همیشه:)
ممنونم خاتون جان :)
يكشنبه ۹ مهر ۹۶ , ۱۷:۰۱ دختــــری از تبــار فاطمه
التماس دعا
محتاجیم به دعا.
:)
(:
دریافت ماهیانه حداقل پنج میلیون تومان در ماه با کسب یک سوم بیتکوین درماه

دوست عزیز سلام پیامی حاویه کسب درآمد از فضای بیکران و پولساز اینترنت از طرف مرجع کسب و کار های اینترنتی برای شما ارسال شده است چرا که بر آن شدیم از این دریای ثروت هم ما و هم شما بهره مند شوید
کسب درآمد نا محدود با نوعی پول دیجیتال به نام بیت کوین
که هر روزه ارزش آن رو به افزایش است به طوری که قیمت هر یک بیتکوین درحال حاضر 6000 هزار دلار یا تقریبا ۲۴ میلیون تومان است در صورتی که تا پنج سال پیش قیمت هر بیتکوین یک دلار بوده است.پس فرصت را از دست ندهید
برای کار کردن با سایتها وکسب بیتکوین شما اول باید در سایت بلاک چین  ثبت نام کنید و حساب بیتکوین بسازید .برای افتتاح حساب از اینجا اقدام کنید https://blockchine.info برای آموزش افتتاح حساب👇👇👇👇👇👇 http://bitcoinmapp.mihanblog.com/post/2
بعد از ساخت حساب بیتکوین درسایتهای کسب بیتکوین ثبت نام کنید .که در انتهای متن٬ سایتها معرفی میشوند

 برای ثبت نام درسایتهای کسب بیتکوین از قسمت REGISTER یا signup
 اقدام به ثبت نام کنید.بعد از ثبت نام برای شما ایمیل فعال سازی یا خوش آمد گویی ارسال میشود که با چک کردن ایمیلتان میتوانید حسابتان را فعال کنید
وبرای وارد شدن به اکانتتان از گزینه login استفاده کنید.
حتما نام کار بری و ایمیل و رمزتان را که در هر سایت وارد میکنید یاد داشت کنید
روش کار به این صورت است که شما وارد سایت و اکانت خودتون میشید وبا دیدن تبلیهایی که در سایت برای شما آماده شده مقداری بیت کوین دریافت میکنید.
توجه :تبلیغات رو دونه به دونه بازدید میکنید به این صورت که تبلیغ اول رو کلیک میکنید وبعد از اتمام تایمر وتست انسان شناسی میتونید تبلیغ بعدی رو مشاهده کنید
تست در بعضی از سایتها انتخاب چند عکس هستش و دربرخی سایتها بعد از اتمام تایمر چند تصویر ظاهر میشود که شما باید تصویر بر عکس رو انتخاب کنید. وصبر کنید تیک سبز رنگ
ظاهر شود وبعد از  آن میتوانید سراغ تبلیغ بعدی بروید
سایتهای کسب بیت کوین👇👇

https://www.familyclix.com/?ref=omafo


http://www.familybtc.com/?ref=omidip


http://btcclicks.com/?r=3699255b


http://bitcomine.net/home?r=omidiptc


https://www.gptplanet.com/?ref=omidiptc


https://www.scarlet-clicks.info/?ref=finexip


http://www.cliquesteria.net/?ref=iptccp

http://www.cliquebook.net/?ref=androidip                                                        هشت سایت معتبر که پرداخت به بیت کوین دارند👆👆👆👆
:|
جمعه ۲۶ آبان ۹۶ , ۲۳:۵۷ میلاد دیلمی زاده
سلام

وب زیبایی داری

هرکسی این پیامو میخونه به وبلاگ ما هم بیاد باهمدیگر تبادل کنیم

http://mdz-music.blog.ir/

ممنون میشم از همکاری
:|
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
سولاردام

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan