شاید تو هم مثلِ من...

نمیدونم کی هستی...

نمیدونم چه شکلی هستی...

حتی نمیدونم اسمت چی هست...

شاید یه گوشه ی همین شهر باشی... شاید هم ساکنِ یه شهرِ خیلی دور...

 

شاید تو هم مثلِ من عاشقِ خوردنِ بستنیِ معجون تو دلِ سرمای زمستون باشی فارغ از این که ممکنه بعدش به شدت سرما بخوری...

شاید تو هم مثلِ من آهنگ های جنابِ چاوشی رو به شدت دوست داشته باشی و موزیک ویدیوی زندان رو بارها و بارها دیده باشی...

شاید تو هم مثلِ من یه خواهر و یه برادرِ کوچک تر داشته باشی که از شوخی و کل کل کردن با اون ها حسِ خوب بیاد سراغت...

شاید تو هم مثلِ من وسطِ گرمای تابستون حس کنی سردته و سویشرت تنت کنی و مامانت اینطوری :/ نگاهت کنه...

شاید تو هم مثلِ من از راه رفتن با دست های باز روی جدول های کنارِ خیابون های خلوت لذت ببری...

شاید تو هم مثلِ من حسِ قدم زدن زیرِ بارونِ شدید اونم بدونِ چتر رو با خیلی چیزا عوض نکنی...

شاید تو هم مثلِ من از حروفِ الفبای لاتین M رو بیشتر از بقیه ی حروف دوست داشته باشی...

شاید تو هم مثلِ من برخلافِ بقیه وقتی چیزهای تازه میخری هیچ ذوقی نداشته باشی...

شاید تو هم مثلِ من عاشقِ آرامشِ شب باشی و گاهی تا خودِ اذانِ صبح بیدار بمونی...

شاید تو هم مثلِ من با آرزوی دو رکعت نماز خوندن توی بین الحرمین زندگی کنی...

شاید تو هم مثلِ من گاهی خیلی حساس و گاهی خیلی بیخیال باشی...

شاید تو هم مثلِ من ماکارونی رو خیلی دوست داشته باشی...

شاید تو هم مثلِ من یه آدمِ کاملاً معمولی باشی...

.

.

.

خلاصه ی همه ی این ها میشه... شاید تو هم مثلِ من دیوونه باشی...

 

اون لحظه ای که تو روبروی من بشینی من مثلِ همه ی لحظه های خاصِ زندگیم سکوت می کنم و لبخند میزنم :)

فقط هر وقت خواستی بیای یه سیبِ سبز با خودت بیار! من عاشقِ عطرِ سیبِ سبزم :)

 

وقتی زیگوسپورانژ رو با اسپورانژ، آسکومیست و دئوترومیست رو با بازیدیومیست و زیگومیست قاطی کنی نتیجه ش میشه همین :)

عالـــــــــــــــــی
:)
چی بگم؟ اصن چیزی نمیشه گفت :))))
هر چی دوست دارین... چرا نشه؟! :)
راستی پست قبل چی شد؟
حذف شد...
چه قشنگ :) 
والله حق داری قاطی کنی:))
تشکر :)
خیلی ازشون بدم میاد :|
+ یاد درس تالوفیت ها افتادم :))
:))
چرا حذف کردین؟ :\
چون موقت بود :)
خب مینوشتین موقته ما کامنت ارسال نکنیم :\
ببخشید خب... این مدل پست ها موقته...
چیزی نمیشه گفت چون حرف دل از دل میاد و به دلم میشینه :) جای حرف نمیمونه
حرفِ دل آره... ولی حرفای درهم برهم نه :)
اخی چه حس خوبی توی متنت بود ^___^
اینایی که آخرش نوشتی فهش بود؟  :دی
خوش حالم که حسِ خوب بهت منتقل شده ^___^
فحش؟! :|
نه اصطلاحاتِ فصلِ قارچ هاست :| همه رو با هم قاطی می کنم همیشه :))
درهم برهمه اینا؟ :\
آره :)
تراوشاتِ یه ذهنِ خسته...
خسته نباشید :))
سپاسِ فراوان :)
اهنگه چه خوبه :))))
آرامش داره... البته واسه من :)
کی میخونه؟
گروهِ سون... البته این رو فقط یک نفر از اون ها میخونه...
موافقم ارامش داره :)))
(:
شما تابستون سویشرت میپوشید؟ :\
گاهی بله :|
اینایی که اون پایین نوشتین چقدر سختن :| نمیشه خوند!
امان از این قارچ ها با اون اسم هاشون :/
با اون قیافشون :\
قیافه شون که خوبه :)
این سیبه خیلی آدمو وسوسه می کنه :))))
اوهوم :)
من قارچ ن دوس 
من ازشون متنفرم! روزی چند بار میخونمشون! بازم قاطی می کنم :|
خیلی وقت بود پست نداشته بودینا! یه هفته ای میشد!
این پست رو خیلی وقته نوشته بودم... قرار بود رمزدار باشه! ولی چون وقت نداشتم رمز رو واسه دوستان ارسال کنم دیگه تصمیم گرفتم بدونِ رمز منتشر بشه... باشد که مشکلی پیش نیاید :)
بچه‌‌های مردم چه بااحساسن! فصل‌ قارچ‌ها رو می‌خونن از این نوشته‌های قشنگ‌قشنگ می‌نویسن! :))
راجع به سبزنوشته هات چی گفتم؟! بفرما اینم نتیجه ش :)))
قشنگ قشنگ خوندی قطعاً :)
رمزدار بود من نمیتونستم رمزو داشته باشم!!!
آره :)
انقدر تحت تاثیر قرار گرفتم یادم رفت بپرسم! آهنگ چی و از کی بود؟ :)
اسمش رو نمیدونم فکر کنم هم دست باشه ولی میدونم از گروهِ سون هست :)
آرامش داره نه؟! :)
سلام
وااااااااااای انگار منو توصیف کرده بودین
سلام
جداً؟! چه خوب پس شما هم مثلِ من هستین :)
آره آرامش داشت، یه جای قشنگ هم بودم با نسیم بهاری :) حیف که جدول نداشت، روش راه برم! :))
چه زود نتیجه دادن!:دی
به به :))
زود که نیست... خیلی وقته سبزنوشته می نویسی :))
ولی در کل همینطوری نوشتم...
رمزدار ننویسین هیچوقت!
باشد!
می‌دونم می‌دونم :)
خدا کنه بقیه هم بدونن بدونن :)
+ رفتی حرم خیلی دعام کن...
به سلامتی دارین میرین کربلا؟
نه متاسفانه...
درست مثل من دیوونه،،، ی روزی مثل خودت دیوونه پیدا میکنی که پا به پات دیوونگی کنه :)))
دیوونگی هم عالمی داره :)))
فک کردم دارین میرین انشاالله برین به زودی :)
ان شاءالله قسمتِ همه بشه :)
باشه حتما :)
خیلی ممنون :)
اف بر تو باد :/ یعنی الان به من گفتی دیوونه؟ 😕😭
منم تقریبا همینطوریم 😊

نه به خودم گفتم دیوونه :)
چه خوب... مثلِ منی پس :)
امیدوارم مث ِ خودت باشه:)

+دئوترومیست ُخیلی خوب میشناسم باقی رواغلب اشتب میگیرم دی:
(:

+ منم همینطور :)
يكشنبه ۳ ارديبهشت ۹۶ , ۱۷:۵۸ شاید فردایی نباشد...
متن قشنگی بود :)))

قارچ... سکوت میکنم :|
:)

بهترین کار رو می کنید :|
چشم :))
اصن یه باغ سیب سبز به نامت میکنم.خوبه؟
((:
عالیه :))
روشتو تغیر بده شاید یادشون گرفتی
تصمیم دارم هر روز بخونمش و چند تا تست بزنم تا توی ذهنم تثبیت بشه...
وااو متن زیبایی بود 
ممنونم...
بسیار زیبا بود
حالتان همیشه مثل قلمتان خوب باشد بانو
بسیار لطف دارید...
خیلی ممنونم...
در شرایطی که هیچ آهنگی بیشتر از دوماه متوالی روی گوشی من نمی‌مونه، یه آهنگ دارم که فکر کنم ۲ یا ۳ساله که هست. صداش کاملا شبیه صدای همینی‌ست که گذاشتی. فکر کنم این آهنگ هم بره توی لیست طولانی‌مدت‌هام! :))
+ نظرت رو در حالی خوندم که یه شامپو جلوم بود! تناسب جالبی داشت. ممنونم به هر حال! :))
چقدر عالی... خوش حالم که خوشت اومده :))

+ عجب! خواهش می کنم :))
عجیب زیبا بود این دل نوشته....
نمیشه اسمش رو دل نوشته گذاشت ولی ممنونم که زیبا میدونیدش :)
تقریبا همش مشابهت داشت به جز خواهر و برادر کوچیکتر و این که از حروف لاتین f و s و a  رو بیشتر دوست دارم:) 
خیلی متن قشنگ و دلنشینی بود
ممنون:)
یاعلی
خیلی هم خوب :)
قشنگ خوندی یقیناً :)
خواهش می کنم...
علی یارت
به پای هم پیر شید ان شاءالله :)))
خیلی ممنون :| :))
حالا شما بذارید همچین آدمی پیدا بشه که البته بعید میدونم :))
يكشنبه ۳ ارديبهشت ۹۶ , ۲۳:۱۸ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
دقیقا منمردچارهمین سو تفاهم های فصل10و11زیستم الان😐
کاری نمیشه کرد! باید باهاشون کنار بیایم :))
میدونی عادم احتیاج داره یه دیوونه ای مثل خودش داشته باشه...
ولی سوال اینجاست ...عایا انقدر آدم خوشبختی هستم که خدا همون دیوونه ای که شبیه منه برام بفرسته؟
نکنه یه دیوونه ای بفرسته که شبیه یکی دیگه باشه؟
آره خب... وقتی مثلِ خودش باشه با هم دیوونگی می کنند :)
چه جالب! سوال تون جالبه... حالا اگه خدا یه عاقل رو بفرسته چی؟!
دوشنبه ۴ ارديبهشت ۹۶ , ۰۰:۱۲ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
یاعلی اون بند آخر چی بود دیگه:)
چیزی نیست :)
منم همه ی اینا که گفتی شامل میشم اما شرایط ازدواج ندارم چون کار ندارم و در نتیجه سرمایه شروع زندگی متاهلی رو ندارم.
حتی با این اوضاع فلک زده ی مملکت اگر کار هم داشته باشم بعید میدونم بشه پس از شروع، ببه زندگی ادامه داد برای اینکه:
گیرم شروع زندگی با وام و قرض جور شد و وائل و جای زندگی فراهم شد و کار هم خدا برکت داد به زندگی و جور شد اما پیمانی.

چون استخدام رو برداشتن ممکنه بیکارم بشم.

پس به یه پولدار دیوونه بله بگو اونم با اطمینان.
چون معلوم نمیکنه همه راستشو میگن یا دروغ
در موردشون حسابی با سند و تحقیق مطمئن
شو بعد... .امیدوارم رسیدن به یه دیوونه خوب
برسی و در کنار هم به خوشی زندگی کنید.

مشکلات همیشه و همه جا و در هر شرایطی واسه همه هست!
مهم اینه که در کنارِ اون ها زندگی کردن رو فراموش نکنیم...
ان شاءالله مشکلاتِ شما هم به زودی حل بشه...

پول خوشبختی نمیاره! میدونم شعاره ولی من باورش دارم!
ممنونم...
جالب نوشتید.
من خیلی دوست داشتم یه خواهر یا برادر ازخودم کوچیکتر داشته باشم اما ندارم:(
جالب خوندید :)
منم دوست داشتم یه برادرِ بزرگ تر از خودم می داشتم ولی نشد که بشه...
دلنوشته زیبایی بود..


تشکر...
وقتی دختری با پسری ازدواج کنه که سر سال نکشیده بیکار بشه.
وقتی در عرض سه سال سه بار بیکار بشه و کارش رو عوض کنه و
وقتی ما بین این شغل عوض کردن ها پول خرجی برای مواد غذایی
نداشته باشند و دختر مجبور بشه از فریزر مادرش کمی مواد غذایی
و پسر مجبور بشه از مادر و پدرش کمی پول دستی قرض بگیره اینا
همه و همه به سر خواهر من و دامادمون اومده و خیلی بد تر اینها
هم وجود دارند.
کسانی که نامزد کردند با عشق و علاقه و بدون داشتن شغلی و
بدون داشتن پدر و مادر پولدار(یکی از همسایه هابا دختر مستاجر)
و کمی بعد پسر دید کاری وجود نداره هر چقدر میگرده و صبر کرد،
هفته ها گذشت کاریابی ها روزنامه ها و... هیچ جا شغلی نبود.
به خانواده ها گفت ما دو تا عقد کنیم خدا روزی رسونه و اشتغالم
در گرو عقد و ازدواجم هست.با این اعتقاد عقد کردند با نداریشون
ولی هنوزم که هنوه برای اون پسر بیست و هشت ساله هیچگونه
شغل و منبع در آمدی نیست که خونه رهن کنند و مستقل بشن.

شما نمیدونم روی چه حسابی در مقایل حرف حساب من که راجع به نیاز های اولیه یک زندگی مشترک بود((نظیر خانه یا پول رهن خانه، وسائل خانه، در آمد و شغل دائمی برای روزی و خورد و خوراک و پوشاک و تامین مخارج خانه مانند قبوض آب و برق و غیره و در آینده پول برای خرج و مخارج بچه))گفتید: پول خوشبختی نمیاره و من به این اعتقاد دارم.

پس ببخشیدا شما برید با یکی ازدواج کنید که اگر از کار بیکار شد
بجای نون بتونه شما رو با هوا سیر کنه
و اگر پول خونه خریدن یا رهن کردن نداره برای شما چادر بزنه  برید
توش زندگی کنید مثل سرخپوست ها.
و اگر های زیادی که گفتنش سردرده.
شما منظورِ من رو بد متوجه شدید! آروم باشید! دعوا که نداریم!
شما گفتید به یه پولدارِ دیوونه بله بگو!
من در جوابِ این جمله تون گفتم پول خوشبختی نمیاره! این به این معنا نیست که یه دختر بره با یه پسری که شغل نداره یا بهتر بگم منبعِ درآمدِ ثابت نداره ازدواج کنه! حتماً شنیدید که میگن "گرسنگی نکشیدی که عاشقی از یادت بره!" توی ازدواج باید بینِ عقل و احساس تعادل برقرار کرد وگرنه مشکل ساز میشه!
درواقع من در جوابِ لفظِ "پولدار" که استفاده کرده بودید این جمله رو گفتم!
اگه یه پسر در کنارِ مسائلِ اخلاقی و اعتقادات و اینجور چیزا درآمدِ ثابت در حدِ یه زندگیِ عادی داشته باشه که محتاجِ کسی نباشن و بتونن نیازهای زندگی شون رو رفع کنن من فکر می کنم کافیه! لزومی نداره حتماً پولش از پارو بالا بره!
خوشبختی در زندگی توی خونه ی آنچنانی و داشتنِ یه ماشینِ گرون قیمت نیست! من همین رو میخواستم بگم!
چون شغل ثابت توی این مملکت نیست باید با پولدار ازدواج کنید تا بصورت ثابت پول داشته باشه.والسلام ختم کلام.
منم بهتره مجرد و عقده ای و سرشکسته مثل میلیون ها جوان بیکار دیگه تحمل کنم تا مرگ.تقصم از مسئولان بمونه برای اون دنیا که این وضعیت رو برامون درست کردند.
هست برادرِ من هست! این همه آدم دارند کار می کنند وضعِ مالی شون هم در حدِ متوسط هست!
خب شما خیلی بدبین هستین و منفی فکر می کنید! مشکلات زیاده ولی همیشه یه راهی هست!

به قولِ شاعر:
گاهی نمی شود، نمی شود که نمی شود
همین شاعر در ادامه میگه:
گاهی گدای گدایی و بخت یار نیست
گاهی تمامِ شهر گدای تو می شود

بجای این حرف ها توکل کنید به خدا... درست میشه اگه خودش بخواد...
اون طرف میپرسه:تو هم مثل من عاشقی؟:؛))
:))
بنده با خوندن این تیکه از کامنت «علی»پوکیدم:/
پس ببخشیدا شما برید با یکی ازدواج کنید که اگر از کار بیکار شد
بجای نون بتونه شما رو با هوا سیر کنه
:))طنازیت مستدام برادر:دی
چی بگم :))
جالب بود
خیلی از این خوصوصیتارو منم دارم

جالب خوندید :)
خیلی هم عالی...
دوشنبه ۴ ارديبهشت ۹۶ , ۲۱:۱۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
نتیجه بدی نمیشه:))
:))
:)
کنکوری هستی؟آخه از خط آخرت معلوم میشه زیست پیش رو خوندی !!
(:
بله...
آهنگ خیلی عالی با متن چفت شده بود :)
مثل حوا زود و با دست پر بیا سراغ دخترمون و به همین اندازه دیوونه وار همراهش باش.
چه خوب :)
(:
دقیقا خیلیاشون... .
بخصوص خیلیاشون(:


+آغا این آواتار و شعر زیرش،... ناوبووودم کرد!

+در ضمن چشماتون جالب میبینه(:

:)

+ نابود نشید حالا وقتش نیست :)

+ (:
عیدت مبارکــــ
عیدِ تو هم بس مبارک و فرخنده :)
سه شنبه ۵ ارديبهشت ۹۶ , ۱۷:۳۱ خادم امام زمان عج الله
عید مبعث عید بزرگ نجات از حیرت و سرگردانی، عید ختم ناامیدی،
عید تمایز عدل و ظلم، عید بیداری و تعهّد و عید هدایت بر تمام مسلمانان و پیروان اهل بیت عصمت و طهارت مبارک باد.


http://photos01.wisgoon.com/media/pin/images/o/2014/9/27/0/1411765395834550.jpg
بر شما هم مبارک :)
چقدر شبیهِ من... :)

آخ آخ...قارچها...وااااااااااااای...هق هق هق
(:

منقرض بشن همه شون!
شاید تو هم مثل من یه کنکوری هستی...هق هق هق  :)
اینو جا انداخته بودی :))))))))
آره این رو یادم رفته بود :)))
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۹۶ , ۲۰:۳۰ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
خیلی هم عالی عزیزم ....
لطف داری آبجی جانم :)
بدت نیادا
فقط قصدم شوخی کردن بامتنتهاا:)
عجبااین چیزایی که تومیگی مال خودتس
شایدطرف اینارودوست داشته باشه ولی روی
بعضیاشون جدی باشندروشون وبعضیازیادروشون ازخودتم
کمترروشون جدی باشن
من هم ازویژگی های همسرآیندم مینویسم
میخوام فضول زیادنباشه
اعتمادبه نفسش بالاباشه
زیادرومخ نره
دنبال گردش زیادنباشه ولی به یه پارک رفتن قانع باشه
وهردرخواستی ازم داره بهم بگه
منم خیلی قشنگ جواب درخواستشومیدم
ودرصورت موافق بودنم بادرخواستش اجراش میکنم
ولی نباشم میگم عزیزم این کاربرای من وتونون وآب نداره
واصلاٌزیادکارنداشته باشه درآمدم چقدرباشه
ولی حتماٌکارداشته باشه ازکجادرش میارم
من خودم میخوام کارراه بندازم یعنی کارآفرین بشم
بعضی وقت هاکه اعصابم خورده جای خوردکردنم
بهم آرامش بده
وهممو دیووونه ایم پ ادای باعقلهارابرام درنیاره وهزاران چیزدیگه:)

ونترس باشه همین :)))))))))این نباشه بدردمن نمیخوررررره


ولی شماهم درخواست هاتون محترمه هااا ولی بعضیهاشون شخصیت دخترانه
میخوادنه پسرانه


نه بدم نمیاد! :)

خیلی هم خوب..‌.

خب اینا درخواستِ منه؟! :|
من فقط یکسری از خصوصیت های اخلاقیم رو گفتم...
فکر نمی کنم بعضی از این ها دخترونه باشه! همه رو یه پسر هم میتونه داشته باشه...
ما دیوانگان...
(:
امروز داشتم قارچهارو دوباره میخوندم یادِ تو افتادم :)))

واااااااااای چقدر اسم داره آخه...انگار این فصل داره مسخره بازی درمیاره :))
:))

خیلی... همه شون هم طولانی و جالب! مخصوصاً آمانیتاموسکاریا! :))
عیدتون مبارک ولی به خدا عطری که تو سیب قرمز و زرد هست تو سیب سبز هم هست ها!!! منم عاشق سیب سبزم ولی چند باری که خوردم مریضم کرد :( از اونوقت یکم با احتیاط عمل میکنم!!!

عیدِ شما هم مبارک :)
نیست دیگه! بحث هم نکنید! :)
خب شما هر چقدر هم اصرار بورزید من نظرم درموردِ سیبِ سبز تغییر نمیکنه...
عزیزم اینایی ک باهم قاطی کردی من قاطی کردم اینا چی هس:/ خخخ
چیزِ خاصی نیست بانو :))
سیب سبز...
معرکه ست...
من بچه که بودم
سیب سبز میخواستم بخورم
یا دندونم گیر میکرد توش
یا چاقو
بعد عصبی میشدم
؛|
مامانم برام رنده میکرد
یه همچین موجود مردنی ایی بودم
؛))))

:)

منم مردنی بودم... الان یکم بهتر شدم :)))
دیگه شعر با دیوانه به ذهنم نمی رسه...یکی هست ولی به زبونم نمی رسه :)



دوست دارم ببینم عکس امامزاده رو...لطفا



چشم :)
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۰۳ تلویزیون ال ای دی

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

يكشنبه ۱۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۵ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan