این جماعتِ عاقل

مامان: اون چیه توی دستت؟!

من: بستنیِ معجون ^_^

مامان: توی این سرما؟! دیوانه شدی دختر؟! :/

من: بگذار بینِ این جماعتِ عاقل، من دیوانه باشم :)


+ شاید زمزمه کردنِ اشعارِ مولانا و غرق در افکارِ خودم بودن هنگامِ عبور از پیاده رو های شهر، از نگاهِ مردمی که از کنارشان عبور می کنم دیوانگیِ محض باشد. چه کسی میداند؟! شاید واقعاً دیوانه باشم!


+ همه چرخشِ من رو مدارِ توِ. تویی که خریدارِ اشک های غلتان روی گونه های دل های شکسته ای. دیوانگی برای تو بِه از عاقلی برای مردمی ست که هر روز تو را یک جور می پسندند...


+ جسمم اینجاست ولی روحم ساعتِ 3:30 به مشهد می رسد و می شکند این طلسمِ 6 ساله...


+ سالِ 95 دیگر نایی برایش نمانده. نمی آیی آقا؟! یعنی امسال هم باید بی تو سال را تحویل کنیم؟!


+ دلم شکستنِ سکوت میخواهد زیرِ برفی که در نبودت می بارد... تو کیستی که نیستی؟!


+ سرگشته ی محضیم و در این وادیِ حیرت / عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم


+ :)


این پست خیلی سنگین بود:دی
+ مامانم این همه سال حواسش بود که از کِی دیگه برامون بستنی نخره، بعد من اینجا هرروز دارم بستنی می‌خورم.
+ نه‌بابا! خیالت راحت :) به نمایندگی از بخشی از مردم دارم میگم.
+ قشنگ و بااحساس بود :)
+ اینو نفهمیدم!
+ :)
+ برف میاد؟ ^_^
+ تازه فهمیدم که چقدر عاشق این شعرم :)
+ ‌:))

عکس هم عالــــی :)
جداً؟! :|
+خوبه :)
+ خب خیالم راحت شد :)
+ با احساس و قشنگ خوندی :)
+ آبجیم کمتر از نیم ساعتِ دیگه میرسه مشهد... روحم رو باهاش فرستادم بره زیارت... بعد از ۶ سال!
+ (:
+ نه بابا :)
+ من هم :)
+ :))

عالی می بینی جانِ دلم :)

حضورت حسِ خوب میده بهم... میدونستی؟!
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید :) 
خوشم آمد ♡´・ᴗ・`♡
عجب :)
عجب تر :)
رسماً دیوانه تصورم می کنی پس :)))
ساعت 3:30 .. التماس دعا :)
تپشِ قلب دارم... در این حد دیوانه ام... محتاجیم به دعا عزیزم :)
بسلامتی :) تو هم بعد از کنکور میای ان‌شاءالله :)

بس که حرف می‌زنم:دی حس به حس راه داره ;)
سلامت باشی :) ان شاءالله :)

خوب کاری می کنی :)))
چجوری از روی آی‌پی‌ها می‌فهمی؟!
کسانی که تقریباً همیشه کامنت میذارن و پست هام رو می خونن آی پی هاشون رو می شناسم! حتی اونایی که چند تا آی پی دارن!
صحیح 
این که من دیوانه ام؟!
سلام.اگر رفتید مشهد دعا کنید.
یهو سر از کوه و بیابون در نیارید:)
چون زیادی احساساتی شدید!!!
اللهمّ عجّل لولیک الفرج.متشکرم
انتخاب شعر خوبی بود،تازه دیدم.
اما بستنی تو زمستون میچسبه.

من یه خاطره دارم از اولین دست
فرمون خودم بعد از گرفتن گواهی
رانندگی، خواستم شیرینی بدم:)
خانوادگی سوار ماشین برادرمون
شدیم(اونموقع پیکان57 داشت)و
من رانندگی می کردم و انگار که
داشتم تو اون زمین خیس و بارون
زده زمستون(اوایل زمستون)پرواز
می کردم.
خلا3 رفتیم و نشستیم توی پارک
من بستنی خریدم و تا برگشتم،
دیدم همه از لرز رفتن و نشستن
توی ماشین.همونجا هم خوردیم
بعد همشون میگفتن خوب شد،
نموندیم تو پارک اگر کسی میدید
میگفت اینا دیوونَه-ن.خاطره شد.
همیشه شاداب و موفق باشید.
سلام... چشم اگه طلبیده بشم دعاگوی شما هم خواهم بود...
نه بابا در اون حد دیوانه ام یعنی؟! :)
:/
خواهش می کنم...
خوب خوندید...
خیلی...

خاطره ی خوبی بود :)
ممنونم... همچنین...
میفهمم .. 
این تپشو نرفته دارم .. 

+عزیز دلی 
خوبه...
منم دارم تقریباً همیشه...

+ فدای تو :)
بله
مگه بده؟!
منم هستم
نه اصلاً... اتفاقاً من از دیوونگی لذت می برم! تا این حد!
خیلی هم عالی...
بله! یادم باشه:دی
بعضی وقتا آدم حس و حال کامنت گذاشتن نداره، جمعه هم که هست و :)

نه منظورم کامنت گذاشتن نبود... بد برداشت نکن...
:)

+ اون عکسه که برام فرستادی همیشه حالم رو خوب می کنه :)
ممنونم آرزو :)
:) من که میگم همه ما دیوونه ایم ^_^
میشه گفت آره :))
خب پس بد فهمیدم.

+ خواهش می‌کنم :) کلا از اینا خواستی در خدمتم، نیست که معمولا در حال عکس گرفتنم!:دی
بله...

+ عکسِ حرم رو خیلی دوست دارم :) فکر کنم الان رسیدم مشهد!
جمعه ۱۳ اسفند ۹۵ , ۱۵:۳۷ خاتونِ گیس گلابتون...
همه برید کنار
این نشانِ دیوانه ی بزرگ است
احترام بگذارید
:)))
هد همه ی دیوانه ها خودمم :))

میفرماد:
خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست ^_^
سپاس گزارم خاتون :)))
تعظیم ^_^
به به چه نشانِ زیبایی :))
خیلی هم عالی :))

هست که هستیم ^_^
نه من همچین جسارتی نمی کنم.ببخشید 
اصلا نباید به این حس خوب خرده گرفت.:)
من خودم می رفتم مشهد نوروز95 تمام راه
بیدار بودم از ذوقم یعنی یک شبانه روز بیدار
خواهش می کنم... همینطوری گفتم...
بله خب :)
خوش بحالتون... باشد که ما هم طلبیده بشیم...
رسیدن بخیـــــر ‌:)
ممنون :)
می خوای بیام پیشت؟! روحه دیگه هر جایی بخواد میره... سرگردانه کلاً :)))
ان شاء الله همه سال تحویل در حرم امام رضا علیه السّلام باشیم.
ان شاءالله...
خخخ بیا خب، تنها‌ام، اتفاقا ناهارم هنوز نخورم، یه‌چیزی با هم می‌خوریم :))
باشه الان میام :))
وای بر من چرا ناهار نخوردی هنوز؟!
روح چیزی نمی خوره که :))
آخ‌آخ حواسم نبود که ممکنه روح‌ها چیزی نخورن:دی

اصولاً نمی فهمم :دی دقیقا چه کاربردی داره :|
شاید به‌خاطر این باشه که ممکنه من بعضی‌جاها به اشتباه ازش استفاده کنم.
از آنجایی که اصالتا D: ایشون هستن، برای خنده بکار میره :)
آهان... که اینطور...
خب باید اینطور تایپ کنی... دی:
همون :) خوبه به نظرم :)))
:) واسه من لبخند کوچولوـه و :دی بزرگتر :)
لبخندِ بزرگ واسه من میشه این ^____________________^
اتفاقاً به نظر من هم بستنی تو سرما بیش‌تر می‌چسبه! D:
بله خیلی خیلی می چسبه :))
جمعه ۱۳ اسفند ۹۵ , ۱۶:۳۸ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
از برف نگید دیگه چند روزی بود آفتابی و گرم بود خوشحال بودیم حالا باز آخر هفته رسید هوا سرد شد -_____- عاخه این چه فازیه؟!
+دابل بخورید دابل... D: پنج ساعت میکشه هنوز لایه ی اول تموم بشه :/

سرما که خیلی خوبه :)
+ معجون بیشتر دوست دارم :))
جمعه ۱۳ اسفند ۹۵ , ۱۷:۲۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چند روز پیش در حالی که پالتو تنم بود، بستنی هم خوردم:)

"امسال هم گذشت ولی از عشق اثری نیست
از اون خبری که میگن تو راهه خبری نیست.."
منم :)

نیست که نیست... هعی...
یه جور بگید آدم متوجه بشه من دابل رو نشنیده بودم

برای همین زدم تو گوگل سرچ دیدم نوشته:   :))))))))

دابل اس ۵۰۱ (گروه خواننده) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

دابل-کلیک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد: دابل به معنی دو بار کلیک کردن

آپارات -آهنگ دابل اس 

دابل افکت کافیین شامپو الپسین

و غیره و همه چیز بود جز خوراکی


راستی دابل اس چی هست حالا؟
اسم دیگه نداره سرچ کنم ببینیمش؟
عجب چیزایی پیدا کردید توی گوگل :))))
بستنیِ دبل :)
چی بگم نسل جدیده دیگه
به ماکارونی میگه اسپاگتی
به چیپس میگه اسنک و به
بستنی هم میگه دابل اس!
:)
بستنیِ دبل چاکلت که خیلی تبلیغ شده توی تلوزیون... ندیدید تبلیغش رو؟! البته خیلی وقته دیگه تبلیغ نمی کنه...
آره چاکلت شنیدم.
سرچ کنید بستنیِ دبل چاکلت... تصویرش میاد...
بستنی فقط میهن اونم چوبی یا یخمک  که 500 تومنه ارزونه و بقیه گرونه و فقط شکلش فرق داره.
ولی اگر او.ن بستنی قیفی هایی که مزه بستنی کیمی رو میداد و حتی خوشمزه تر هم بود الان بود.
از اونایی که یه زمون می خریدم 25 تومن از بقالی اگر بود چی میشد روش مشما کشیده بودند... .
من بستنیِ دایتی رو خیلی دوست دارم...
بستنیِ کیمی چطور بستنی هست؟!
جمعه ۱۳ اسفند ۹۵ , ۱۸:۲۰ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
الان به اینجا گز بستنی رسیده همه دارند میخورن!! :/
چی شده دقیقاً؟!
جمعه ۱۳ اسفند ۹۵ , ۱۸:۳۲ شاید فردایی نباشه...
+ آخری: (:
:)
بستنی تو فصلی که نه میشه گفت بهارِ و نه زمستون، خیلیم می چسبه ^__^
آره خیلی ^___^
جمعه ۱۳ اسفند ۹۵ , ۱۸:۵۶ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
عزیزمن خیلی هم عاقله 

متن زیبایی بود با دل وروحم بازی کرد 

هرکی عاقله غمی داره روزگار درهمی داره عاشق نشدی نمی دونی دیوونگی عالمی داره 
فدای تو آبجیِ مهربون :)

یعنی ناراحت شدی؟! :(

میدونم... دیوونگی عالمی داره :)
عجب پستی بود :)
خدا قوت :)
+
دیوانگی هم عالمی دارد...
:)
ممنونم :)

عالمِ خوبی دارد...
جمعه ۱۳ اسفند ۹۵ , ۲۰:۴۴ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
نه عزیز چرا ناراحت بشم ، یعنی مطلب مطابق میلم بود ، دمت فاطمی 
خداروشکر مطابقِ میلت بود :)
ممنونم عزیزم
آره دیگه اینجا دیگه شما اسم کیمی رو نشنیدید.
زمون بچگی من بستنی دو جور بود (دور و بر سال هفتاد و هشتاد)
یک جورش قیفی بود.یه جورش هم کیمی بود.کیمی ها چوبی بودن
کیم همون بستنی چوبی معمولیه.از بستنی چوبی های اولیه.
بستی که خامه ایه و روش یه روکش شکلاتی ساده داره.

آها متوجه شدم... هنوزم از این مدلی که گفتید هست که...
بعضی وقتا دیوانگی هم عالمی داره :)
خب من میگم همیشه عالمی داره :)
چون می نرسد دست به دامان حقیقت
سهل است اگر در پی افسانه نباشیم

هر شب به دعا می طلبیم اینکه نیاید
آن روز که ما در غم جانانه نباشیم

:)))
دیوونگی خوبه  =]]
به به عالیه این شعر :))

خب به نظرِ من دیوونگی عالیه =))
جمعه ۱۳ اسفند ۹۵ , ۲۳:۵۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
چقد دوس داشتم می رفتم مشهد امسال 
حیف که نشد 
منم...
هعی...
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
بسیار زیبا و اثر بخش
بحقِ زینبِ الکبری
سلام
خیلی ممنونم...
اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج....
بحقِ زینبِ الکبری...
شنبه ۱۴ اسفند ۹۵ , ۱۷:۲۴ خادم امام زمان عج الله

آیت الله مظاهری ضمن درس اخلاق خود حکایتی نقل کردند با این مضمون : یکی از علمای بزرگ، در زمان قدیم در تخت فولاد خدمت امام زمان «ارواحنا‌فداه» رسیده بود و از آن حضرت درخواست «علم اکسیر» کرده بود. در حالی که یاد گرفتن علوم غریبه حرام است و گفت و شنود و تعلیم و تعلّمش نیز حرام است. آن حضرت به او فرموده بودند:

علوم غریبه به تو چه ربطی دارد؟ من به جای آن ختمی به تو یاد می‌دهم که بهتر از اکسیر است. بعد فرموده بودند: به پنج تن و امام زمان توسّل پیدا کن و در توسّل‌هایت بگو:

«یا محمّد یا علی یا فاطمه یا حسن یا حسین، ‌یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تهلکنی».

آن عالم نقل می‌کند: وقتی حضرت فرمودند: «ادرکنی»، به ذهنم خطور کرد که باید بفرمایند: «ادرکونی»، یعنی برای درخواست کمک از پنج نور مقدّس، باید فعل جمع به کار ببریم، پس چرا ایشان فعل مفرد به کار برده و می‌فرمایند: «ادرکنی و لاتهلکنی»؟! وقتی چنین تصوّری کردم، امام زمان «ارواحنا‌فداه» تبسّم کردند و فرمودند:

همین است که گفتم. برای اینکه واسطه فیض این عالم، فعلاً من هستم.

یعنی اگر در زمان حاضر توسّلی به پیغمبر اکرم صلی ‌الله‌ علیه ‌و آله ‌و سلّم یا سایر حضرات معصومین سلام ‌الله ‌علیهم بشود، فیض الهی به واسطه وجود مقدّس امام زمان «ارواحنا‌فداه» به بندگان می‌رسد:

«بِکُمْ فَتَحَ اللَّهُ وَ بِکُمْ یَخْتِمُ وَ بِکُمْ یُنَزِّلُ الْغَیْثَ وَ بِکُمْ یُمْسِکُ السَّماءَ أَنْ تَقَعَ عَلَى الْأَرْضِ إِلَّا بِإِذْنِهِ وَ بِکُمْ یُنَفِّسُ الْهَمَّ وَ یَکْشِفُ الضُّر»

خیلی ممنونم بخاطرِ این روایتِ زیبا...
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۲ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۶:۰۷ باربری و اتوبار آیلان

 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید

شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۷:۱۰ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan