این یعنی آخر دیوونگی

چند روزه اینجا هوا خیلی سرد شده...

بارون هم میاد :)

توی این هوای سرد به سرم زد برم بیرون بستنی بخورم! :|

خیلی حس خوبی داشت ^_^


حالا هم سرما خوردم :(

اونم بعد از دو سال :|

بدترین نوع سرما خوردن گلو درده :(


مباحث آزمون بعد هم خیلی زیاده...

فقط باید خدا به دادم برسه...


+ از شلغم متنفرم :|

++ التماس دعای واقعی...

+++ بارون قشنگ ترین هدیه خداست... خدایا شکرت :)

جسارتا هرکی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه :)
بله... حق با شماست...
شنبه ۶ آذر ۹۵ , ۱۹:۰۳ ابو اسفنج بلاگفانی
عای عم عاشق شلغم.
چرا؟!
خداییش خیلی بدمزه ست :|
بستنی و این سرما!!!
درمان گلو درد آویشن هست.
چندین برابر آنتی بیوتیک ها قدرت داره .
:|
آویشن دوست ندارم :(
بله قطعا بهتره...
بستنی؟!
دلم خواست :)
:-/
اشتباه منو نکنید...
کنکوری هستین؟
موفق باشین :)
بله کنکور دارم...
ممنونم... همچنین...
نوش جان 


خیلی بده این گلودرد . ان شاالله زود خوب بشید .


شلغم که خوبه برای سرما خوردگی خوبه حتما بخورید .
باید شلغم بخورید تاسرما نخورید اگه هم سرما خوردید باید شلغم بخورید چون خیلی خوبه شلغم برای سرماخوردگی .
ممنونم... ان شاءالله...

بله قراره تا چند ساعت دیگه بخورم :|
ممنونم از شما...
شنبه ۶ آذر ۹۵ , ۱۹:۲۸ علیرضا امیدیان نسب
خخخخ از این دیونگیا منم دوس دارم
خداکنه زودی خوب شی
همیچو شلغم بپر تو حلقم
منم بدم میاد درکت میکنم
دقیقا موافقم بارون بهنرینه واقعا
عجب...
ممنون...

متنفرم از شلغم!
بله بارون عالیه...
عاقا خو آدم دلش میخواد اینو کهههه :(((((
:))
شنبه ۶ آذر ۹۵ , ۱۹:۴۴ حمیدرضا ندیری
بستنی دلم خواست.
انشا... خوب میشید.
ممنونم...
بارون خیلی خیلی عالیه

ان شاءالله زود خواب نشین 

من در مرحله سفره و آبریزش بینی به سر میبرم.... خیلی خیلی بوده:-(
بله حرف نداره...

خیلی بده :(
گلو درد خیلی بد عست ولی بارون ارزششو داره 😉😊
گلو درد افتضاح عست 😷
بنده عاشق بارونم 😍
آخ گفتی ؛ بستنی امروز رو یادم رفت :دی
امیدوارم زودتر خوب‌تر شی :)
منم از شلغم خوشم نمیاد :)
ممنونم آرزو جونم :)
خیلی بد مزه ست :(
حالا خوبه بستنی و سرما رو با هم خوردین :) اگه سرمای تنها بود، یه مقداری حسرت داشت.
خدا سلامتی بده! اینم نعمته... والّا :)
آره واقعا...
بله...
ممنونم از شما...
حالا نمیشد شلغم یا فرنی بخورید؟
آسیب به بدن حرامه
فرنی؟! :-/
آسیب به بدن؟! :|
من که نخواستم به خودم آسیب بزنم... مگه دیوانه ام؟!
قراره شلغم بخورم...
شما کجا آزمون میدی؟
و از چه کتاب هایی استفاده میکنی؟
قلمچی...
چند تا پست قبل تر یه عکس از کتابام هست... میتونید ببینید...
شنبه ۶ آذر ۹۵ , ۲۱:۳۷ علیرضا تقوی زاده
آقا سعید جسارتا ایشون خربزه نخوردن بلکه بستنی خوردن لذا باید به عرض برسونم پای لرز ننشستن بلکه گلودرد گرفتن!!؟
چقدر تحریف!!!
ادم بعضی موقعه اینطوریه دیگه موقعه سرما هوس بستنی میکنه مثه من 
ولی این که برادمون گفته ضرر به بدن حرامه ، مطلقا درست نیست .
هر ضرری به بدن حرام نیست .
بله یه وقتایی آدم تو دل زمستون هوس بستنی میکنه...
ممنونم بخاطر توضیحاتتون...
منم دلم هوس یخ در بهشت کرده
به نظرم بدترین قسمت سرماخوردگی آبریزش بینیه😔😒چشم دعات میکنم عزیزم

:)
آره اونم بده 😥 ممنونم عزیزم...
شفای عاجل ان شاالله...
ممنونم...
دلم بستنی خواست نسیم:-) نوش جان
انشالله زودتر خوووب شی
نگران نباش به برنامه ازمون هم میرسی
:)
ممنونم لیمو جان مهربون...
:)
شنبه ۶ آذر ۹۵ , ۲۲:۵۹ مهدی کاشانی زاده
سلام.چرا هر کی میاد میگه بدم میاد؟منم حال نمی کنم البته مگه این که چی بشه.
لطفا وبلاگمو دنبال کنین
سلام
خوب چیز دوست داشتنی نیست!
بستنی که  چیزی نیست !

من  روزی که  قم برف اومد صبحیه  به  کلم زد با دوچرخه رفتم مدرسه  :|

قشنگ وقتی  رسیدم مدرسه  داشتم  خودمولعن و نفرین می کردم خخخ
عجب :|
شنبه ۶ آذر ۹۵ , ۲۳:۳۰ من انقلابی ام
سلام
حس مشترکیه
منم اولین بارونی که میاد دست خودم نیست میپرم زیرش..
وقتی بیخیال میشم که میبینم افتادم تو خونه و اوه اوه سرماخوردگی فراوان ...

البته و معمولا با 1 کیلو لیموشیرین به صورت یکجا خوب میشم !!!
سلام
زیر بارون رفتن حس خیلی خوبی داره...

لیموشیرین دوست ندارم :|
عه نگو اینجوری 
شلغم بهشته واس من 
شلغماتو پست کن واسم حیفه 
شلغم :|
باشه میفرستم برات :)
يكشنبه ۷ آذر ۹۵ , ۰۷:۰۴ شِمِلـــ ـــیـــا
من بستنی خوردم سرمام بدتر شد
من شلغم دوووست ^_^
ولی من ندوست :)
شلغم شلغم شلغم :))
:|
يكشنبه ۷ آذر ۹۵ , ۱۰:۳۱ ❤منتـــظر المهدی 313❤
عجب هاااا 

ان شاءالله حالت خوب بشه آبجی 

چند روز پیش آمپول خوردم خخخخخ
ممنونم آبجی...

:)))
بخشید من همش سوال میپرسم، شما زیست رو معمولا چند درصد میزنی؟
معمولا 70 به بالا البته آزمون قبل 60 شد...
آفرین :)
من زیستم به زور میشه ۳۰! :( چکار کنم؟ هر کاری میکنم بازم نمی شه.
زیست رو باید زیاد بخونید...
و خیلی خیلی زیاد تست بزنید...
و خیلی خیلی خیلی زیاد مرور کنید...
قطعا موفق میشید...
من خیلی می خونم ولی تست کم میزنم! به مرور هم نمی رسه! :|
عجب :|
خب اشتباه شما همینه دیگه...
باید تست زیاد بزنید...
حتما هم مرور بشه...
موفق باشی نسیم خانوم :)
ممنونم... همچنین...

الان که من دلم بستنی خواست شما پاسخگویی ؟ :/

بوی شلغم عالیه :|

شغلم خام نمیدونم همون خاصیت رو داره یا نه ولی خوشمزه س امتحان کنید

:|
:|
باشه امتحان میکنم... ممنون...
وااای چرا؟ شلغم خیلی خوشمزس که
خداییش بد مزه ست!
من شلغم رو به بستنی ترجیح میدم:|
:|
يكشنبه ۷ آذر ۹۵ , ۲۰:۳۳ علی محمدرضایی
بستنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اونم تواین سرما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شلغم که خوبه که.....
بله توی همین سرما!
شلغم افتضاحه :|
مرسی نسیم جون منم دنبالت کردم

^_^
يكشنبه ۷ آذر ۹۵ , ۲۰:۴۰ منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
منم بستنی میخوام @_@
واقعا بستنی میخوام @_@
تو هوای سرد بیشتر میچسبه ^____^

ان شاء الله زود خوب شی آجی
:)
:)
اره ولی بعدش باید شلغم بخوری!
شلغم میل کنید ؛ شلغم شفای بسیاری از دردها و امراضه که متاسفانه مظلوم واقع شده
امشب میل نمودیم :|
بله درست میگید شما...
لذت که دیونگى داره به هر چیزى مـــــى ارزه
حتى به سرماخوردگى اونم از نوع گلودرررررد
خوب میشین ان شا الله
بازم از این دیونگى ها کنین
آره درسته البته به شرط اینکه کنکور نداشته باشی و نخوای درس بخونی :)
ممنونم...
بعد کنکور چشم :)
دوشنبه ۸ آذر ۹۵ , ۰۰:۴۴ جـنگـــ نـــرمــــــــــ | ســــامیـــ یــو ایـکســـــــــــ
خوشحالم تغییراته خوبی داخل وبلاگتون ایجاد کردید !
موفق و سربلند باشید !
لطف دارید...
ممنونم... همچنین...
برخلاف تو و اکثریت جامعه من عاشق شلغمم :)) 
چه خام چه پخته :) 
از لبو متنفرم خیلی شیرینه :/
خوشبحالت :))

من نیز هم :|
تو این سرما اخه کی بستنی میخوره خخ :) ایشالله زود خوب میشی :)
من :)
ممنونم فاطمه جون :)
+++
الان بنده حقیر حوس بارون بستنی سرماخوردگی و... کردم
جنابعالی جواب گو هستی؟!
خو من چی کنم الان؟!
من بستنیییییی موخوامممممممم......
:)

الان بستنی خوب نیست دخترم... سرما میخوری :))
 اخ اخ چله ی زمستون کنار دریا بستنی میچسبه:)
شلغم:(
ابریزش بینی هم درد بدیه:(
برای گلودرد یا اویشن دم کن و بخور(خیلی خوبه) یا شربت ابلیمو و عسل ( عسل+لیمو + اب ولرم رو به داغ:)) ) اینها خیلی خوبن من همیشه استفاده میکنم.
ان شاا... زود خوب بشی
یاعلی
:|
بدمزه ست :(
خیلی... دارم تجربه میکنم :(
شربت آبلیمو و عسل خوردم... بهتر شدم :)
ممنونم عزیزم :)
علی یارت
دوشنبه ۸ آذر ۹۵ , ۲۳:۱۱ محمدرضا زال آقایی
:)
خدا خوب بلده دل آدما رو بند بزنه ... من امیدم به دستاشه...تو هم امید داشته باش...
بله... امیدم به خودشه...
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۰ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۵ باربری و اتوبار آشنا
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۵۵ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan