دلمان عروسک میخواهد

من عاشق عروسکم :)
هر مدلی باشه فرقی نمیکنه...

هنوزم همه عروسک های دوران کودکیم رو دارم! :)
کلا کودک درونم بدجور فعاله :|

الان دلم یه عروسک میخواد!
بهش میگن عروسک میکروب :-/
خیلی قیافه جذابی داره ^_^

من: میشه یدونه عروسک میکروب برام بگیرین؟! :)
پدر: نه! مریض میشی :)))
من: :-/

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خنده داره؟!
يكشنبه ۱۴ شهریور ۹۵ , ۲۰:۳۵ ✿✿سرباز شیعه✿✿
++

ooooo
؟!؟!
ههههه چه بابای به فکری دارید شما دمشون گرم
:)))
عروسک کجایی... کجایی عروسک...
دقیقا کجایی...
مگه دختری هم پیدا میشه که عروسک دوست نداشته باشه؟ :)
نه... محاله...
چه خفنه عروسکه
خیلی :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
استیکر های تلگرام
سلام برات استیکر تلگرام رایگان میسازم
کمتر از یک روز هم به خودت تحویل میدم
اگه خواستی بیا لینک زیر :
http://stickerha.blog.ir/
و سفارشت رو بفرست
*****
سلام
تشکر... بنده تلگرام ندارم!
باعروسک هات خوش بگذره بهت.
عروسک های من دردوره بچگیام2تاتریلی اسباب بازی بودکه درهاشون بازمیشدونوشابه بارمیزدندوکوکی بودند.
چه عروسک نازیه
ممنون
خیلی هم خوب...
بله خیلی...
:))میکروب میگیری مریض میشی خب درسته دیگه:دی
عجب... :))
يكشنبه ۱۴ شهریور ۹۵ , ۲۱:۰۹ سیّد محمّد جعاوله
من دعا میکنم من خوب شم
خخخخ
؟!؟!
چند تا؟! :-؟
چی چند تا؟!
:)))))
میکروب !
:))))
یدونه کافیه!
دختران و عروسک دو زوج موفق :))
آره... خیلی موفق...
یدونه همش ؟؟؟؟؟      :-؟
چشم ^_-
آره یدونه...
:))
اه اه من متنفرم از عروسک
مــــــــــــــــــــــتنفـــــــــــــــــــــــــــــرم
مگه میشه؟!
مگه داریم؟!
يكشنبه ۱۴ شهریور ۹۵ , ۲۱:۳۲ منتظر اتفاقات خوب
آخیییییی:))
خیلی نازه :))
عجب شاصخینیه!
شاسخین که خرس بود!

من هم دوست دارم...:)

روح لطیفی داری...:)

:)
ممنون :)
شاید بهم بخندید ولی بعضی واقعا با عروسک بازی میکنم بعد گریم میگیره
چرا گریه؟!
عروسک میکروب؟:))عجب!
شبیه استیکر های تلگرامه

پدر خوب و شوخ طبعیه :))
بله... کجاش عجیبه؟!

پدر بنده اصلا حرف نداره...
من عاشق عروسک میکروبم فقط یک سوال میگم میکروبش چقدر مضره
مضر؟! :-/
حالا به بابا قول بده اگر مریض شدی دکتر نمیری:)
اگر بازم نخرید خودتون بخرید...
چشم...
باشه...
چه عروسک بامزه ای!
خیلی :)
:)))
:))
منم میخوامممممممممممم 
من نیز هم...
دوست دارم این عروسکووو
:))
برام عجیبه چون ندیده بودم.
آهان...
میگوییم برایتان بیاورند :|
:|
کودک درون من ...راستی من کودک درونم دارم مگه
من فقط یه قطار کوکی و دکتر کوچولو یادمه البته یه چرخ آبی بی ام ایکس هم داشتم ااااااااااا خونه سازیا هم یادش بخیر  ممنون چه حس خوبی بهم دست داد
همه کودک درون دارن!
خواهش میکنم...
جالبه پسر من بیشتر از دخترم عاشق عروسکه و باهاشون بازی میکنه. البته دخترم کوچیکتره شاید هنوز خیلی متوجه نمیشه /:
آخی... خدا حفظشون کنه...
خب به حرف بابا گوش کن مریض میشی خخخخخ
منم میخوام :/
چشم :))
من نیز هم...
خخخ
اینو برادرزاده من داره
داداشم براش خرید
چقدر میترسید ازش!
:))
واقعا؟!
منم میخوام :((
بله دیالوگ شما وپدرتون خنده بود دیگه .
بله...
من از زمانی که وارد دبیرستان شدم دیگه عروسک بازی نمیکنم:)
و عجیبه که دیگه خیلی هم دوست ندارم.
راستی پدر خیلی باحالی داری:)
یاعلی
منم از زمانی که وارد راهنمایی شدم :)
ولی من خیلی دوستشون دارم.
خیلی :)
علی یارتون
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
خب الان این همه مثبت یعنی چی؟!؟!
منم عروسک دوست دارم ولی سر یه هفته میزنم داغونش میکنم
حالا نمیشه به جای عروسک میکروب عروسک ویتامینی چیزی بگیری؟
:))
آخه اینو دوست دارم :))
خیلی بامزه ست :))
خخخخخخ
مکالمه ی آخر خیلی باحال بووود :))))
:)))
 خب بابا راس میگه میکروبه مریض میشی خخخ
:))
منم دو سه سال پیش خواستم مامانم برام نگرفت:((
همین کارا رو میکنن بچه میره معتاد میشه دیگه:|
:((
والا...
یور کودک درون ایز وری اکتیو :)))))
اوهوم... خیلی اکتیوه...
وااااای عروسکه خیلــــــــــی خوشگله 

منم میخاااااام
خیلی :)

من نیز هم...
خواهش گلم
:)
چ عروسک خوشگلی....منم میخوام...
یعنی من عاشق جواب بابات شدما.. :)))
من نیز هم...
:)))
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۹ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۱ باربری و اتوبار آشنا
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan