تو بارون احساسی


تو دیدی من خطا کردم ، دلم گم شد دعا کردم

کمک کن تا نفس مونده ، به آغوش تو برگردم

تو حتی از خودم بهتر ، غریبیهامو میشناسی

نمیخوام چتر دنیا رو ، که تو بارون احساسی

خدایا دوستت دارم ، واسه هرچی که بخشیدی

همیشه این تو هستی که ، ازم حالم رو پرسیدی


الهی من لی غیرک...

زیباست...
ممنون
تو حتی از خودم بهتر غریبی هامو میشناسی...:((
ممنون :)
:(
خواهش میکنم :)
ممنون
خواهش میکنم
پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵ , ۱۸:۴۸ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
زیباست
تشکر
لطفتون بی همتا
خیلی ممنون
متشکرم از حضورتون

بازم بیاید
خواهش میکنم

حتما
یک صحنه وبلاگتون رو که پس از مدت طولانی ای دیدم متوجه یه تغییر خیلی شگرفو قشنگی تو قالبتون شدم :)))
ممنون بخاطر توجهتون
زیبا
التماس دعا خیلی زیاد
ممنون
محتاجیم به دعا
زیبا و لذت بخش بود 
ممنونم از شما
بسیار زیبا
تشکر
زیبا و دلنشین بود :)
ممنون ;)))))
ممنونم :)))
فوق العاده زیبا بود.
خیلی ممنونم
عااااااااااااالی

جدی میگما
ممنون :)
عالللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییی بود
خدایاااااااااااااااااعاشقتمممممممممممم
ممنون
پنجشنبه ۴ شهریور ۹۵ , ۲۲:۳۶ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
خیلی زیبا بود 
:)
چقدرقشنگ :-)
:)
خیلی زیبا بود.
:)
جمعه ۵ شهریور ۹۵ , ۰۹:۴۴ زهرا بهرامی صدر
خیلی باحال بود
ممنون
جمعه ۵ شهریور ۹۵ , ۱۰:۳۰ خانــــAliـــوم ^_^
خیلی عالی بود
:)
خیلی ممنون :)
چیقدی این عکسه قشنگه ای جاااانم

بآلاسری عشخمی تووووو قلب بوس:*
^_^
وبلاگت خیلی قشنگه مخصوصا طراحیش
کارخودته؟؟

خیلی ممنون... لطف داری ^_^
نه... یه قالب رو انتخاب کردم... بعد یکم روش کار کردم شد این...
لایککک....
:)
يكشنبه ۷ شهریور ۹۵ , ۱۲:۴۷ محمدرضا زال آقایی
مطالب شما هم خیلی قشنگن منم با اجازه شمارو دنبال کردم 👣👣👣
ممنون
چه خدایی :)
:)
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۳۷ باربری و اتوبار امانت

بدون خسارت وسایل خود را آسوده خاطر حمل کنید

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan