وقتی یهو نت دار می شی...

چهارشنبه یهو تلفن قطع شد...

پیگیری کردیم دیدیم شهرداری می خواسته نمی دونم چکار کنه زده کابل تلفن رو قطع کرده 600 نفر بی تلفن شدن!

و البته احتمالا بی نت!

دیروز یهو وصل شد...

ولی خب پنجشنبه کلا قراره نت قطع بشه!

کلا قراره بریم...

بریم که بریم...

الانم در حال نوشتن این پست و دیدن والیبال ایران - کانادا هستم...

خیلی حساسه...

البته زیست هم میخونم!

تواناییم زیاده... :))))


عجب !
موفق باشین :))))))))
ممنون
بازی رو بردیم:))))
نحوه بردش خیلی مهمه :))))
به آدم انگیزه میده....
2 ست اول باختیم
بعد 3 ست بردیم
خیلی خوش حالم :)))
بعضیا تنها دلخوشی شون همین چیزای ساده هست دیگه 
خیلی نتیجه مهمیه !
باید تا لحظه آخر جنگید :)
بله خیلی...
تنها چیزی که بهش علاقه دارم دیدن بازی های والیبال تیم ملیه...
:)
موفق باشید.
ممنون
يكشنبه ۹ خرداد ۹۵ , ۰۹:۰۳ یا فاطمة الزهراء
دمت گرم :))))) 
:))
يكشنبه ۹ خرداد ۹۵ , ۰۹:۲۶ ❤منتـــظر المـهـدی❤
موفق ومؤید باشید
:)
موفق باشید...
ممنون
پس راسته که میگن زنا میتونن در یک زمان چند کار انجام بدن!!
اهوم...
شک داشتید مگه؟!
يكشنبه ۹ خرداد ۹۵ , ۱۳:۵۶ سیّد محمّد جعاوله
خیلی خوب بود
موفق باشید
ممنون
بارون و والیبال و چاوشی و ماکارونی! :)))
اوهوم :))
:)))
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan