یه وقتایی...

یه وقتایی محکومت میکنن به گناهی که نکردی...

یه وقتایی بی گناهی ولی شاهد نداری...

یه وقتایی هیچ کس حرفتو باور نمیکنه...

یه وقتایی تنهایی و خدا هم نگات نمیکنه...


بعدش میگی خب مگه تنها شاهدم تو نیستی؟!

پس چرا کاری نمی کنی؟!

کو عدالتت؟!

کجاست؟!


سخته... که به خاطر کار نکرده کل آیندت به باد بره...


و این یعنی خدا داره تو رو با خودش امتحان می کنه...

ببینه تا کجا قبولش داری؟!

تا کجا خداته؟!

تا جایی که بی گناهیت ثابت نشه...


خدایا اگه هدفت اینه... من هستم... تا آخرش... و تو تا همیشه یگانه خدای خودمی...

حتی اگه همه به ناحق منو محکوم کنن...


عالییییییییییییییی
يكشنبه ۱۹ ارديبهشت ۹۵ , ۱۰:۱۵ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
سلام

ممنون



عالی بود
يكشنبه ۱۹ ارديبهشت ۹۵ , ۱۰:۱۷ ❤منتـــظر المـهـدی❤
وبشرالصابرین ...
حس منو این روزا گفتی 

ممنون
کلام تاثیر گذاری بود

موفق و پیروز باشید ان شاءالله
خیییییلی زییییبا بود
سلام 
موفق باشید
بسیار عالی 
انشالله زود حل شه
با اجازه کپی
عاالیه
اجازه نیست...
شخصیه...

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan