من هم برای تو

خدا را گفتم:
بیا جهان را قسمت کنیم
آسمان برای من ابرهایش برای تو
دریا برای من موج هایش برای تو
ماه برای من خورشید برای تو

خدا خندید و گفت:
تو بندگی کن و انسان باش همه دنیا برای تو...

من هم برای تو

آفرین خیلی قشنگ بود.
تشکر از شما :))
قابل درکه....
هرجایی تو زندگی بنده غیر خدا بودیم...هیچ چیز نداشتیم 
هر جایی بنده خدا بودیم هنه چیز داشتیم
کاملا درسته...
يكشنبه ۵ ارديبهشت ۹۵ , ۱۳:۵۲ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خدایا ازت چیزی بجز خودت نمیخوام ....
من نیز هم...
وبت متناش عکساش عالین عاااااالی ..اگه اجازه بدی از بعضیا استفاده کنم :)خوشمل بودن ..
هم مرسی ک ب وبم میای ^_^
خیلی خیلی ممنونم از شما :)
بله اشکالی نداره :)
خواهش میکنم ^_^
آرامش داره ^_^
^_^
با اسم خودم :)
بهتره اینطوری :)
اون قسمت منم برای تو عالی بود عالی *_*
:)
اینا رو خودت نوشتی؟
نه...
فک کردم خودت نوشتی!
بازم ناشناس که :/
سنگسابی چیست؟

خیلی از مواقع مشاهده کرده اید سطوح سنگی بعد از گذشت چند سال بر اثر عوامل محیطی همچون نور و رطوبت و اسید و ... براقیت و شفافیت خود را از دست میدهند و نمایی آزار

دهنده به دکوراسیون یا نمای ساختمان میدهند .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan