رسالتِ سنگین

باید بگویم با این که این روزها همه چیز جورِ دیگری خوب است اما من درست مثلِ خیلی وقتِ پیش‌ها که البته «تو»یی وجود نداشت، گاهی شب‌ها کابوس می‌بینم. از همان‌هایی که وقتی شروع می‌شود می‌دانم خواب هستم و هیچ‌کدام واقعیت ندارد! برای همین از همان ابتدا دستم را روی قلبم می‌گذارم و درونِ خواب به خودم می‌گویم: «مثلِ همیشه خواب می‌بینی. می‌دانی که. باید تا آخرش بروی» و بعد هم شروع می‌کنم به فرار کردن. مثلِ همه‌ی کابوس‌های قبل! می‌دانی، جنسِ همه‌شان تعقیب و گریز است. یک بار یک گله سگ. یک بار هم یک گله انسان‌. فرقی نمی‌کند. همه به دنبالِ طعمه‌ای که نمی‌داند چرا و به کجا فرار می‌کند سخت می‌دوند. اما میانِ این کابوس‌ها و کابوس‌های خیلی وقتِ پیش‌ها فرسنگ‌ها فاصله است. این‌ها انگار رسالتِ سنگینِ معنا کردنِ عشق را بر دوش دارند.

بودنت از جنسِ به آغوش کشیدنِ روح است و نمی‌گذارد به دردِ جا مانده از زخم‌ها فکر کنم. گذاشتم مرهم کارِ خودش را بکند. دوست‌داشتنت همان مرهمی شد که ذره ذره ترمیمم کرد. بدونِ آن که خودم بفهمم! خداوند تمامِ نعمت‌هایش را یک‌جا برایت رو نمی‌کند. برای داشتنِ هر نعمتی، باید به اندازه‌ی ارزشِ آن بزرگ شد. و من به وسعتِ قلبِ مهربانت قد کشیدم. داشتنت مبارکم :)

 

 

کارِ دیگری نداریم من و ماه. برای دوست داشتنت، ساعات ها به آسمان خیره میشیم :)

(:

دوباره عاشقانه های حوا جونی شروع شد 😍😍😍😍

خیلی وقت بود نیت کرده بودم بنویسم :)

صنما جونی 🤭🤭🤭🤭 هنوز به صنما عادت نکردم بفخش 🥺🥺

فدای سرت :)
می‌گی بفخش یادِ اون خرگوشه می‌افتم ^__^
دوشنبه ۱۹ خرداد ۹۹ , ۲۱:۲۵ محمدرضا مهدیزاده

نمی دونید این آهنگ گروه سون چقدر واسه ام نوستالژی و شیرینه :))

 

+ عکس به این خوبی رو از کجا پیدا کردید ؟! :/ 

واسه منم :)
من رو یادِ سریالِ زمانه می‌ندازه که خیلی دوستش داشتم.

+ راستش خیلی دنبالِ اسمِ طراحش گشتم ولی نبود. آدرسِ صفحه‌ی اینستاگرامش رو ذخیره کردم هر کسی خواست بدم بهش :)

الهی کنار هم از خوشبخت‌ترین‌ها باشین :)

الهی همه حالمون خوب باشه و خوشبخت باشیم همیشه عزیزم :)

گر لب فروبندم کنون جانم به جوش آید درون
ور بر سرش آبی زنم بر سر زند او جوش را
معذور دارم خلق را گر منکرند از عشق ما
اه لیک خود معذور را کی باشد اقبال و سنا
از جوش خون نطقی به فم آن نطق آمد در قلم
شد حرف‌ها چون مور هم سوی سلیمان لابه را
کای شه سلیمان لطف وی لطف را از تو شرف
در تو را جان‌ها صدف باغ تو را جان‌ها گیا
ما مور بیچاره شده وز خرمن آواره شده
در سیر سیاره شده هم تو برس فریاد ما
ما بنده خاک کفت چون چاکران اندر صفت
ما دیدبان آن صفت با این همه عیب عما
تو یاد کن الطاف خود در سابق الله الصمد
در حق هر بدکار بد هم مجرم هر دو سرا
تو صدقه کن ای محتشم بر دل که دیدت ای صنم
در غیر تو چون بنگرم اندر زمین یا در سما

و شعر مودبانه‌ترین نوعِ ارتباطِ بشر در عصرِ نزولِ فرهنگه :)

یادِ این مصرع افتادم:
چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی

کاش کوچه هامان پر می شد از عطرِ یاسِ رازقی،
دلبرانگیِ شب بوهای سرمست و شکوهِ درختِ اقاقیا…
و چشمهایمان سخت بد عادت می شد به این حجمِ رنگ و رایحه!
کاش کسی هم پیدا می شد هر روز صبح و عصر،
برای شادیِ جسم و روانِ آدمها کمی لبخند،
کمی انرژی و حالِ خوش خیرات می کرد!

حالِ ما خوب است
اگر
کسی شبیخون نزد به دنیای بی‌آلایش‌مان
و
بر باد ندهد مهربانی‌هایی که بی‌منت نثارشان می‌کنیم
کاش
آدم‌ها فقط کمی مهربان‌تر باشند

سلام 

پس از مدتی 

دوباره چه شروع طوفانی ای ✓

سلام و درود

امیدوارم ادامه پیدا کنه :) و ممنونم :)
سه شنبه ۲۰ خرداد ۹۹ , ۰۰:۳۶ محمدرضا مهدیزاده

اتفاقاً گذاشتمش عکس اینستاگرامم :| 

+بله ،  لطف می فرمایید :) 

عه :)
+ ravaaagh

سلامم عزیزممم

ووای چقدر اهنگه عاووووولیه😍😍

خوشبخت و شاد و همیشه عاشق ببینمت ❤❤

سلام جانِ دلم
خوشحالم که دوست داشتی ^_^
خیلی ممنون مهربون :) همچنین عزیزم :)

وای من عاشق این آهنگم ^_^

اصن گروه سون عالیه همیشه :)

و من چقدر حالم خوبه که دوست داشتی :)

داشتن‌تون مبارکش :)

بعضی آدم‌ها هم طوری هستند که با دیدنشون ناخودآگاه لبخند می‌زنی. مثلِ چارلی :)

چقدر خوب نوشتی ☺

رسالت سنگین تعهد به عشق  هم قشنگ ترین رسالت دنیاس 😃

میدونم از پس هردو رسالت بر میای..هم معناش..هم تعهد بهش بعد از رسیدن به معناش💛

قطعاً تو خوب خوندی ^_^
عزیزِ دلم :)

حس تعلق خاطر داشتن به کسی وقتی دو طرفه باشه قشنگه. 

داشتنش همیشگی :-)

به قولِ بی‌بی هر دو طرف باید جونشون واسه هم در بره.
(: 

همون خرگوش ملوسه 🐇🐰

آره :)

راستی صنما تو پیج اینستا داری ؟ 🙄🙄🙄🙄🤨🤨

آره
واسه دیدنِ یسری کلیپ‌های روانشناسی ازش استفاده می‌کنم فعالیتِ دیگه‌ای ندارم :)

چ عاشقانه قشنگی دلم رفت براش =)

(:

چه خوب... :)

ایشالا به پای هم پیر شید ^_^

(:
هنوز خیلی زوده واسه این جمله اما ممنونم ازتون ^_^
سه شنبه ۲۰ خرداد ۹۹ , ۱۶:۳۲ علیرضا قاسمی نژاد

چقدر خوب گفتی...انتخاب آهنگتون هم عالی بود

واقعا همینطوره خدا تمام نعمتهاشو یکجا برات رو نمیکنه....

لطف دارید شما :)
صبور باید باشیم.

سلام :)

این الان خبر عاشقیه یا باز اشتباه فهمیدم -_-

سلام و درود :)
فرقی نمی‌کنه که :)

رفقا چقدر بوق شدن، نوچ نوچ نوچ چطور جرئت میکنی به من نگفته باشی و پست بزنی؟؟؟😎

 

درضمن واحد شمارش آدما گله نیست

ایش

اوف

پوف 

عق

 

😄

تو معرکه‌ای :))))

به عمد از گله برای انسان استفاده کردم :)

خب پس مبارک باشه :))

اتفاق رسمی و قانونی نیفتاده هنوز :))

ایشالا میفته :) اصل دله که گیر کرده :))

از یه جایی به بعد یاد می‌گیری هر چی خدا بخواد برات همون بهترینه :)

بعله صددرصد موافقم :)🌹

(:

چقدر زیبا

حضور کسی که دوسش داری به همه کابوس های شبانه می ارزه

زیبا خوندی عزیزم :)
همینطوره

صنما کی وقت داری 🤔🤔میخوام مشاعره سه تایی مثل قدیما راه بندازم 😁😁😁😁

عصر ان‌شاءالله :)

الان چرا نه ⁦☹️⁩🤔🤔🤔

دارم وصیت لیلی به مادرش رو می‌خونم آخه :(
۱۲ هم کلاس دارم :|

الان چی 🙄🙄🙄🙄

خوابیدم ببخشید :(

خیلی قشنگ بود💛

قشنگ خوندی عزیزم :)
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۹۹ , ۱۸:۴۹ آنه شرلی با موهای خرمایی

سلام 

چقد خوب ک دوباره نوشتی .

صنما ؟

تو معنای عشق رو فهمیدی؟

اگه فهمیدی میشه برای من هم توضیح بدی !؟ (یه شعر هس میگه وای عشق تو همان پرسش بی زیرایی ) ولی من میخام مهنیشو بدونم هنوز ک هنوز عشق زمینی رو قبول ندارم چون معنیشو نمیدونم(

خیلی خوشحالم ک حالت خوبه در کنار بهترین فرد زندگیت 

همیشه خوشبخت و سلامت باشی 

سلام و درود
قربانت :)

نه دقیق. دارم مطالعه می‌کنم همچنان. الان هم شعر می‌خونم بیشتر. آثارِ قرنِ پنج و شش و هفت. هر وقت حس کردم به معنای قابلِ قبولی رسیدم چشم بهت می‌گم :)

خیلی ممنونم عزیزم :)

شب شد 😐

|:

بد قولی آقا بد قول 😂😂😂😂😂

:)))

خوب بود ولی هیچ وقت عاشق ادمیا زمینی نشو 

اینقد از این افراد خنجر خوردم که بزور بلند میشم

دنیا ما از دنیای حیوانات هم درنده تر هست 

امام عصر از دست این مردم خودش رو قایم کرده ، که مبادا کشته بشه 

 

قبول دارم یه عده با کارهاشون باعثِ بدبینیِ خیلی‌ها به عشقِ زمینی شدند و می‌شن اما همه رو نباید با یه چوب زد.

قایم که نکردن‌. خواستِ خداست و به وقتش ظهور می‌کنند :)
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۹ , ۰۲:۱۷ آنه شرلی با موهای خرمایی

در کل شعر خیلی خوبه ی جورایی منو ک اروم میکنه 

قربانت .چشمت بی بلا 

خواهش میشه صنما جان 

راستی برام دعا کن ک امسال کنکور رشته مورد علاقم قبول بشوم 

و اینکه مراقب خودت باش 

شبت بخیر

خیلی :)

ان‌شاءالله خواستِ دلت و خواستِ خدا یکی بشه و بهترین روزها در انتظارت باشه جان دلم ^_^
عزیزم :) تو هم مراقبِ خودت و مهربونی‌هات باش :)
شبت رنگی‌رنگی :)

در ضمن یه سوال هم داشتم ، من یه بلاگ ساختم ، البته نه برای نوشتن خاطرات این حرفا 

بلکه برای تست علم سئو

 

خواستم ببینم چطور میتونم لوگو بذارم برای بلاگفا ، چون تو تنظیمات لوگو نداره ، ولی شما لوگو گذاشتی برای وبلاگت ، اگر زحمتی نیست بهم بگو 

 

 

من شناختی ندارم درباره‌ی تنظیماتِ بلاگفا.

اتفاقا تعبیر درست همون قایم شدن هست ،  بین ماست ولی مخفی شده ، یعنی خودش رو معرفی نمیکنه ، فکر میکنی اگر 1درصد ادم خوب در جامعه ما وجود داشت خودش رو مخفی میکرد ؟ با همون 1 درصد قطعا قیام میکرد ، ولی نیست 

 

در مورد عشق زمینی هم بهت بگم ببین انسان ها هیچ وقت نمیتونند عاشق کسی بشند که دارای خطا ، اشتباهه ، حالا اون اوایل ازدواج خونشون غلظت پیدا میکنه و همین حرفارو میزنن ، بعدا که سودا (عقل) افزایش پیدا میکنه ، چشمشون به روی خطاها و حقایق فرد مورد علاقشون باز میشه و میفهمن چه کلاه گشادی رفته سرشون خخ

 در کل ولی من موافق تشکیل خانواده ام ، تشکیل خانواده امر واجب و پسندیده ای است  

 

یا علی

قایم شدن یه بارِ منفی داره واسه این مورد. البته نظرِ منه که خب می‌تونه درست نباشه.

در موردِ خطا هم که همه خطا داریم تو زندگیمون. گلِ بی‌عیب خداست :) منتهی ازدواج امری هست که بر پایه‌ی میزانِ پذیرشِ تفاوت‌هاست. قطعاً می‌شه عاشقِ آدم‌های خطاکار شد منتهی بستگی داره تعریفمون از خطا چی باشه.
خیلی هم خوب :)

علی یارتون
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۹ , ۱۲:۳۸ آنه شرلی با موهای خرمایی

انشاالله ممنونم صنمای عزیزم:-)

قربانت عزیزوم:-)

خواهش می‌کنم قشنگ‌ترین :)

عجب دنیاییه

تا میای از داشتنش خوشحال بشی

اقتصاد "دارایی" سر میرسه!

 

ایشالله عشقتون معاف از مالیات :)

:))

ان‌شاءالله همه‌ی عشق‌ها :)

دیدی گفتم همچین روزی می‌رسه

مبارکت باشه

این کامنت من رو یادِ «قاتل به محلِ جرم بر می‌گردد» می‌اندازه. لذا فرقی نمی‌کنه کی هستی! فقط بدون هنوز نمی‌تونی منظورِ پست‌های من رو بفهمی.

مبارکه*__*

گفتم چرا انقدر دیر به دیر مینویسی نگو خبراییه:)

 

 

کرونا و قرنطینگی اجازه نمی‌ده خبری جز انبوهِ جزوات و نزدیکیِ امتحانات و چشم‌های پف‌کرده باشه :)
البته وجودِ آدم‌های مراقبِ جسم و روح همیشه مبارکه :) خیلی ممنونم عزیزِ دلم :)

تبریک:)

اتفاقی درخورِ تبریک نیفتاده جانم :) خیلی ممنون :)

چقدر قشنگ بود هم متن هم آهنگ:)

مرسی❤

نگاهت قشنگه عزیزم :)

 هیچ وقت با نوشته های عاشقانه و احساسی ارتباط نگرفتم هر چند قشنگ ولی خب ((:

واسه من حکمِ نجات از حالِ تلخِ تحمیل‌شده داره :)

نیازی به فهم منظور پست های اینجا نیست، پست های سوشیانت و نظرات پست هاش واضحه

همه مشکلات از جایی شروع می‌شه که به چیزهایی که باید بها بدیم نمی‌دیم چون اصولاً درونِ آدم‌ کم‌اهمیت‌ترین موضوعِ ممکنه حتی اگه فریادش بزنه.
همیشه واضحات از نظرِ ما اون چیزی نیست که در جریانه و من مطمئنم همه این‌ها رو دارم به کسی می‌گم که خیلی بهتر و بیشتر از من این چیزها رو می‌دونه اما خب شما هر طور که برات راحته فکر کن. اگه قرار بود حرف‌های من به گوشِ جانِ کسی برسه مدت‌ها قبل رسیده بود :)

نه اینکه بد باشه ها نه اصلا آدما متفاوتن خب((:

الهی همیشه کنار هم غرق در آرامش و شادی زندگی کنید⁦♡

صد درصد :) تفاوت‌ها قشنگن :))
ان‌شاءالله همه همیشه در آرامش زندگی کنند عزیزم :)

جدای از متن پست

عکسه خیلی قشنگه

خیلی :)

سلام عاقا دیدم آواتارت عکس نینجاست اومدم وبلاگت بعد دیدم عه این که نینجا نیست یه خانوم محترمه

دیگه تا اینجا اومدم گفتم کامنتم بدم

سلام و درود
چه جالب :)

حس خوب و آرامش و دلگرمی بود که کلماتت بهم داد :)

عزیزم ^_^

حوای جانم^_^

به‌به ببین کی اینجاست ^_^

فدای تو عزیزم❤

 

یک عالمه بوسِ استریل :))

ای جاااانم^_^

من بغلم میخواااااما.بدوووو بیا❤

اومدم :)))

+ عضوِ کانالت شدم ^_^

راستی چالش چهل روزه ت چی شد؟نیستش که:/

به روز کردم :)

چرا خوندم مائده آیا؟ :|

عزیززززززززم.بالاخره دیدمت واااااااای خداجونم:)صنمای من:)حوای جان:)

شبیه هست یکم :)
جانِ دلم ^_____^

مادربزرگ حواسش به شمعدانی‌ها بود گاه حتی همین که چرخی می‌زد، کنار حوض
نگاهشان می‌کرد، کافی بود برای قد کشیدنشان بعدها فهمیدم عشق مراقبت می‌خواهد چیزی
مثل زمزمه‌ اینکه حواست به من باشد.
 

دقیقا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan