!?What are you waiting for

دخترکِ توی آینه موهای نیمه‌بلندِ آبی دارد. بخشی از حافظه‌اش را بعد از ماه‌ها کلنجار و تردید، بالاخره به روانشناسِ اعظم سپرد و حالا که یک آدم، نه، بهتر است بگویم یک شبهِ آدم یحتمل، از کلِ خاطراتش کاملاً پاک شده، عجیب می‌ترسد از این روزهایی که بشریت ویروسِ دست‌سازِ خود را به جانِ خودش انداخته. بر اساسِ «کُلُّ شَیٍٔ یَرْجِعُ اِلی اَصْلِه»، وسطِ تنهایی‌اش نشسته و دور تا دورش را کتاب‌های خوانده و نیمه‌خوانده و هیچ‌‌نخوانده، تقویمِ امسالِ رو به زوالش که دیگر نفس‌های آخرش را می‌کشد، خودکارهای رنگی‌رنگی، برگه‌های پر از شعرهای روزهای گنگی که ذره‌ای بخاطر نمی‌آوردشان و لیوانِ چای که اشعارِ شاملو رویشان حک شده، پر کرده است. نمی‌داند چرا ساعت‌ها یک گوشه‌ی حرم آنقدر گریه کرده که حالش بد شده، حتی ذره‌ای مسببش را بخاطر نمی‌آورد. نمی‌داند اسمش چه بود، از کجا آمد، با کدام تیشه، کجای دلش را، با چند ضربه و اصلاً چرا، به کدامین گناهِ ناکرده شکست که حاضر شد بنشیند و اجازه بدهد بخشی از خاطراتش را پاک کنند. همین اندازه می‌داند که آرامشِ امروزِ هر روزهای پس از آن روز را آنقدر محکم بغل کرده که زمان از خیره شدن به چشم‌هایش شرم می‌کند.

 

+ جهانِ فاسدِ مردم را... نبخش مرتکبانت را

+ بعد از آنشرلی با موهای قرمز، حالا حوایی داریم با موهای آبی

 

سلام و عرض ادب .

 

خوبید حوا بانو؟

سلام و درود

الحمدلله :) شما خوب هستید؟!

گاهی میگم ما دقیقا منتظر چی هستیم؟

منتظر روزهای خوب؟

منتظر اتفاق هنجار؟

به نظرم گاهی باید بشینیم یه گوشه و همه ی خاطرات داشته مون رو بعد از یه دل سیر گریه کردن پاک کنیم و دوباره شروع کنیم.

فقط خودمون می‌تونیم به دادِ خودمون برسیم :)

حوایی

جدی موهاتو آبی کردی؟ 😶

آره :)

سلام، انقدر این موهای آبی جذاب بود واسم که روشن بشم.

چند وقته رنگ کردی حوا جان؟ ماندگاریش چقدره؟ :-))

سلام :)
حدوداً یک ماه. به مرور کم‌رنگ می‌شه که باید برید مجدد رنگ بزنید تا ماندگاریش بیشتر بشه. هر دو هفته تقریباً :)

لایک به زلفونت...

قربانت :)
چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ , ۱۵:۰۹ پلڪــــ شیشـہ اے

:)

:*

:*

:*

(:
^_^
-_^
^_-

دلم مشهد می خواهد میترسم  از دست خالی بودن و از دست دادن اخرین امید ...

حوای موهای ابی ..دلت اروم 

نترس عزیزم. اینجا کسی دستِ خالی بر نمی‌گرده :)

همچنین مهربون جان ^_^

ما منتظر سومی هستیم

هیچ جا نمیریم همینجا هستیم:)))

سومی؟! o_O

::::))))

((:

به به حوای جان با موهای آبی چه شود :))))))

منم از بین رنگای فانتزی آبی رو برای مو بیشتر می پسندم 

مبارکا باشه :))

 

 

((:
خیلی جذاب می‌شه حتی اگه کمرنگ بشه :)
خیلی ممنونم مهربون ^_^

حوای مو آبی از خودت مراقبت کن و آروم باش..

سعی می‌کنم :)

سلام :))

مراقب خودتون باشین :) نترسید اونطوری سیستم ایمنی‌تون ضعیف می‌شه. ان شاء الله که بخیر می‌گذره :)

دعا می‌کنم همیشه در آرامش باشید :))

 

سلام عزیزم :)
تو هم مراقبِ خودت باش مهربون ^_^
خیلی ممنونم *_*

(: خیلی عالیه

:)

موهای جدید مبارک 

باهاش یاد دریا بیفت....😍😍😍تصورشم قشنگههه

خیلی ممنون :)
آسمون رو بیشتر از دریا دوست دارم ^_^

عالیه وبلاگت

:)

چقدر حال این روزهایتان شبیه حال من است حوای آبی جان! :)

خدا هوای حالِ هر دومون رو داشته باشه ان‌شاءالله :)

کدوم آبی؟

متوجهِ سوالتون نشدم :)

از حریربانو حق کپی‌رایت رنگ آبی رو گرفتین؟: دی :))))))

کپی؟! حوا همیشه آبی بوده.

ریشه های ما به آب شاخه های ما به آفتاب می‌رسد ما دوباره سبز میشویم ...🌱

آنشرلی که نه ولی من نازنینم با موهای قرمز که اگه خودشون قرمز نبودن حتما آبی رنگشون میکرد (((((((((((:

مبارکت باشه(:

 

امیدوارم :)
عزیزم :))) چه جذاب ^_^
ممنونم :)

آبی آسمونی... آبی دریا... آبی تیره... آبی فیروزه ای؟

آبیِ تیره.

سلام:)

خوب هستین؟

اُستایی،اما کامل مراقب خودتون باشین به ویژه ساعاتی که ناچارین در بیمارستان باشین::))

 

سلام :)
الحمدلله.
خونه هستم الان :)

اصلا توی ذهنم نمیتونم با موهای آبی تصورت کنم. :دی

چرا؟! :))

مطمئنم ابی خیلی بهت میاد دختر مهربون بیان :*

خوبی گل دختر؟ زندگی خوبه؟:)

فدای تو ^_^
الحمدلله :) تو خوبی قشنگم؟! :)

ای شکر منم بد نیستم :**

ان‌شاءالله عالی باشی همیشه ^_^

چه کار خوب و خفنی کردی *_* مبارکه :))

نقاشی هم قشنگه :)

خوبی و خفنی از خودته رفیقِ گوگولیِ من ^_^
چشمات قشنگ می‌بینه :))

چون توی ذهنم یه دختر مذهبی هستی. :دی

نه من بیشتر سعی می‌کنم انسان باشم تا یه آدمِ مذهبی :)

ندیده عاشق رنگ موهات شدم مطمئنم بهت میاد :)

عزیزم :)

چقد قشنگ..

منم موهام قرمز بود. چند وقته دلم آبی میخواد*_*

عزیزم ^_^
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۹۸ , ۱۴:۵۱ سید محمد علی آذرکسب

مگه این شعره این نبود :

جهان فاصله مردم را 

نوشتی فاسد 

فاسد هست. سرچ کنید.

دلم حرم خواست... 

:(

چقدر زیبا...

:)

طولانی بود نخوندمش اصلا🙄🙄

خب مگه من ازتون خواسته بودم بخونید؟! :)

دیدم همه دارن تعریف میکنن گقتم در جریان باشی 😂

عجبا :/

اره

دیوونم نه؟

 

بیکاری دیگه هیچکی ام نمیاذ بحرفه باهام نمیدونم چرا😂

گفتم وبلاگ یا پیج اینستا شاید کسی بیاد ولی نه خبری نیس

که اینطور.
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۹۹ , ۰۸:۳۰ جمعه خان خراسان پور

خیلی با احساس نبشته اید

:)

خیلی خیلی قشنگ بود

:)

آنشرلی رو خوب اومدی

سلام

بسیار زیبا بود متنتون

فقط یک سوال داشتم ، من تازه وبلاگ زدم ، میخواستم ازتون یک راهنمایی بگیرم ، 

۱.چرا وبلاگ من مثل شما گزینه دنبال کردن ندارد 

۲.وبلاگ من گزینه لایک و دو ابر کامنت هم نداره

 

میشه بگید چطور میتونم این امکانات رو فعال کنم؟

 

سپاس

سلام و درود
زیبا خوندید.

۱. قسمتِ تنظیماتِ وبتون رو نگاه کنید احتمالاً غیرفعال هست جعبه دنبال‌کنندگانتون.
۲. فکر کنم الان داره.

کامنتِ شما رو دیر دیدم فکر کنم مشکلتون حل شده الان :)

بله صحیح هست 

پیدا کردم 

ممنون از راهنماییتون

👌😊

خواهش می‌کنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan