مست و شیدایی و گیجی

+ خب خب خب. بفرمایید :)

× خیلی ممنون [ از شدتِ هیجان قلبش در حالِ بیرون زدن است ]

+ بو کن.

× هل داره :)

+ خب دیگه وقتشه.

× [ استکانِ چای را سر می‌کشد ]

+ چه حسی داری؟! :)

× خیلی خوبه. خیلی. [ به اسمِ خانم فاطمه زهرا نگاه می‌کند ]

+ خدا رو شکر :)

 

و حوا بعد از ۱۲ سال، بالاخره لب به چای زد. مطمئنم برکتش میاد وسطِ این زندگی.

 

 

شما فوق العاده هستید 🌹

-

ما خدمات  طراحی وب سایت ، تجارت الکترونیک ، سئو و تولید اپلیکیشن ارائه می دهیم.

:)

به‌به :) خیلی مبارک باشه حوابانو :)

از این درنهایت لب‌زدنِ شما به چای کلی تفسیر می‌شه کرد، ولی من دیگه چیزی نمیگم. تصمیم گرفتم دیگه زود سرنخ‌ها رو بهم مرتبط نکنم و صبور باشم :)

+ دعا کنید برامون :)

خیلی ممنونم :)
بسیار کارِ خوبی می‌کنید :)

+ محتاجیم به دعا خیلی زیاد :) چشم.

منم خدمات این آقای فروزش رو انجام میدم ها! ولی شما فوق العاده نیستین! D:

درود بر شما :)

وای حوا چه جوری تونستی من روزی 5-6 تا لیوان که نه تو اون ماگ گنده بزرگا چایی میخورم البته بدون قند و اینا تلخ اما اگه چایی نباشه روزای من لنگه :))))

 

نوش جونت :))))

عزیزِ دلم ^____^

قربانت :)))

بازگشت دوباره شما رو به جمع معتادان تبریک میگم:))

حالا چه تفریحی بخوری چه از روی عادت معتادی:))

ممنونم :))
نه :((

چایی فوق العاده است ...

اونم از نوع روضه اش

هل هم اگه داشته باشه که خودِ زندگیه :)

خیلی وقته دیگه چای هِل‌دار نمی‌تونم بخورم،

انگار نسبت بهش آلرژی پیدا کردم، گلوم رو اذیت می‌کنه،

در صورتی که قبلا خیلی چای هِل‌دار دوست داشتم؛

زمانه‌ی عجیبیِ! :)

مرزِ بینِ عشق و تنفر از مو باریک‌تر شده :)

منم ترجیح میدم دیگه حدسی نزنم راستش :)

به دنیای چایی خورها خوش اومدی دختر :) 

با عجب چایی هم خوش اومدی‌ها ^_^

خیلی هم عالی :)
چقدر خوبه که تو هم توی همچین دنیایی هستی ^_^
عزیزم :)

نوش جان :))

دعا کنید برای ما...

ممنونم :))
ان‌شاءالله آرزوهاتون زود خاطره بشه :) شما هم دعا کنید برای من.
دوشنبه ۷ بهمن ۹۸ , ۰۹:۴۶ نرم افزار حسابداری کاملا رایگان تحت وب ابرستان

سلام
مطلب خیلی خوب و زیبایی بود.
موفق باشید.

سلام :)

سلام :)

نوش جانت نوش جانت ^_^ 

 

سلام عزیزم :)
قربانت ^_^

سلام با تشکر از وبلاگ خوبتون خیلی مفید بود امیدوارم همیشه موفق باشید

سلام :|
دوشنبه ۷ بهمن ۹۸ , ۱۱:۲۷ علیرضا قاسمی نژاد

نوش جونت التماس دعا

ممنونم :)
محتاجیم به دعا.

دلم چای روضه خواست ...

امروز حتما حتما میرم روضه خونه دختر عمه ام ...

البته ایشون چای دارچین میده تو روضه هاش ...

عزیزم :(
:)
چای دارچین هم خیلی جذابه :)

یا زهرا سلام الله علیه

جانِ من است او...

به یاد قهوه ها و چای های مسجد گوهرشاد و دلتنگی شدید برای صحن انقلاب بارانی و آرامش شبش رو به روی گنبد...♡ همیشه منو یاد اینها میندازی(:

انشاالله برکتش رو ببینی

:)
دلم شدیداً واسه حرم تنگ شده. امتحانِ آخر هم بگذره تموم بشه این همه شلوغی -_-

خیلی ممنون :)

فقط کاپوچینو. :)

دوازده سال؟ جداً؟ :|

پدربزرگم هم با شما هم‌عقیده‌ست :)
بله کاملاً جدی :)

سلام.

چه قشنگ

برای ما هم دعا کنید . خواسته و آرزو زیاد داریم:)

سلام و درود
نگاهتون زیباست :)
ان‌شاءالله خواستِ دلتون و خواستِ خدا یکی بشه :)

با چای روضه بود که دل‌ها جلا گرفت ...

...

خوبی<a href="https://tilarmusic.ir">تیلار موزیک</a>

:|

سلام

 

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

 

http://98share.com/

سلام

باسلام

کاربر گرامی مایلید قالب وبلاگتان رو به شکل سایت عوض کنید؟

خیلی زیبا و جالب میشه کسی نمی تونه تشخیص بده وبلاگ یا سایت هستش داخل موبایل یه جور نشون میده و سیستم یه جور دیگه واقعا منحصر به فرده

اینم نمونه قالب وبلاگ

http://refahbar.blog.ir/

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

09011447878

سلام
خیر

دلیل خاصی داشته ۱۲ سال چایی نخوردن؟ برا منی که هر روز حداقل دو لیوان چایی می‌خورم اصن قابل درک نیست :))

نذر بود :)
(:

جدی 12 سال چای نخورده بودی؟

آره ان شاء الله برکاتش میاد :)

آره :)
ان‌شاءالله :)

مطلبت خوب بود من خوشم امد اشالله موفق باشی

ممنون :)

سلام، اگه شما 12 ساله چایی نخوردین من 12 ساله که ..

.

.

روزی سه تا لیوان چایی میخورم -_-

:))

به فال نیک میگیریم این اتفاق مبارک رو :)

انشالله همیشه تنتون سلامت و لبتون خندون باشه، و این فراق دوازده ساله مقدمه ای باشه برای شروعی بهتر...

ممنونم :)
تا الان که عالی بوده :)

من سالهاست که روزم را با چای شروع میکنم و شب رو با چای تمام میکنم. 

شما میتونید برای خرید مانتو، هدیه ولنتاین، خرید کفش به فروشگاه اینترنتی بانی مد مراجعه کنید

:)

با سلام خدمت شما دوست عزیز 

از مطالبی مفید سایت تون استفاده کردم .

لطفا به سایت ما هم سر بزنید . 

دانلود جدیدترین موزیکها و فیلم و سریال های ایرانی و خارجی 

در پرشین دانلود 

www.dlpersian.ir

سلام :)

تبریک می‌گم ادا کردن نذرت رو :)

ادا که نشد :) یه جورایی ساختارشکنی کردم بخاطرِ حالم.
سه شنبه ۱۵ بهمن ۹۸ , ۰۱:۴۴ محمدرضا مهدیزاده

من هیچکدوم از خدمات آقای فروزش و حسین رو نمی تونم ارائه بدم :/ ولی بنده های خدا همه فوق العاده هستن :))

 

+ چای نوش جان !

:))

+ مچکرم :)

سلام. عناوین مطالبتون جذابه. ان‌شاءالله موفق باشی. فرصت کردی به ما هم سر بزن. ممنون

سلام
لطف دارید :)

من که روزی چند بار و چند لیوان چایی میخورم الان نمیتونم درک کنم :))

:))

بعد از 12 سال!! من هر روز صبح چایی شیرین نخورم میمیرم .

دیگه هر کسی یه مدلی هست بالاخره :)
شنبه ۱۹ بهمن ۹۸ , ۲۰:۲۲ شفق تیرزاد (*_*)

حال و احوال؟

دلتنگت بودم...

ووو

دیدگاه مون اینستاگرامی شده وا... 😊❤

اگه دوست داشتی، فالو کن: @didgah.tv5

خوبم شکر :)
عزیزم :)

چه خوب :)

وبلاگتون خیلی عالیه فالو میکنم با افتخار
 

از کد تخفیفات دیجیکالا در وبلاگ من هم دیدن کنید

 

با تشکر

:)

عه یادم اومد که سه ساعت و نیمه چایی نخوردم و الان نوبت بعدیشه :)

خیلی هم عالی :)

یه پسر دوست داشتنی اهل خراسان بود، اهل تسنن هم بودن. با من هم اتاق بود یه سال تو خوابگاه. من ندیدم یه بار این بشر لیوان آب کنه بخوره، هر بار که تشنه‌اش می‌شد چایی دم می‌ذاشت :)) بدون اغراق روزی شیش تا لیوان رو می‌خورد. خودش که می‌گفت هر روز هشت تا لیوان چایی می‌خورم.

زیادش هم خوب نیست البته :))

سلام حواجان...خوبی؟

چای هم گوارای وجود.

نمیدونم چرا اما چندروز یادت بودم...

سلام عزیزم
الحمدلله :)
^_^

چایی نخوردن ۱۲ساله شما چقدر برای همه مهم بود من نمی‌دونستم 😅

:|

احتمالاً ۱۲ سال چای هل دار گیرتون نیومده بود

نخیر. نذری بود که خب به این نتیجه رسیدم لزومی نداره دیگه ادامه پیدا کنه.

سلام به مدیریت محترم.

راستش تا دیروز شمارو دنبال می کردم؛ حتی عقیده دارم که باید نظر بذارم، که نظر هم گذاشته بودم. اما دیدم دیگه دنبالم نمیکنید، لذا بیخیال دنبال کردن شدم!

البته فقط شما نبودید که منو از دنبال کردن حذف کرده بودید، چند تای دیگرم بودند!

متاسفانه دوستان وبلاگنویس وقتی ماشین شون(!؟) از پل گذشت، دیگه به فکر دیگرون نیستند! یعنی اینکه اصلا هیچ نظری در وبلاگم نذاشتند!

دیدم بهتره بیخیال هر چی نظردهی باشم!

 

بهتره همه وبلاگنویس ها هوای همدیگه رو داشته باشیم.

مخصوصا هوای کسایی که تازه تو این وادی قدم گذاشتن و نیازمند یاری من و شما هستند.

ارادتمندم. یا علی

سلام
من زیاد این روزها وقت ندارم واسه همین اصلا چک نمی‌کنم کی تازه اومده کی نظر گذاشته یا هر چی.

موفق باشید

اکثر چای نخورها رو این چای های خارجی پر از رنگ و عطر مضر فراری داده، وگرنه شما چای سرگل بهاره لاهیجان خودمون رو از یه جای مطمئن تهیه کنید و به اندازه بنوشید هم سالم و ارگانیک هست هم عطر و طعم درست و حسابی داره :)

:)
دوشنبه ۲۸ بهمن ۹۸ , ۱۰:۱۶ طراحی سایت تهران

خیلی خیلی تبریک میگم نوشتتون عالی بود 

:)

سلام دوست عزیز وبلاگت رو مشاهده کردم عالی بود

خوشحال میشم به سایت ما سر بزنی و اگهی خودتو رایگان ارسال کنی

سایت تبلیغات رایگان تیزرینگ

 http://tizering.ir/

(:
پنجشنبه ۱ اسفند ۹۸ , ۱۱:۲۶ یک فروشنده آهن آلات

سلام فروشنده آهن آلات هستم با وجود اینکه آهن مارو یاد سختی میندازه ولی روحیه خاص و متفاوتی دارم. شما هم چه احساس قشنگی دارید. ما ایرانی ها در عمق ناخودآگاه خودمون باورهای عمیق مذهبی داریم و دوست داریم خدا و افراد نزدیک به خدا به ما در امور کمک کنند.

بهترین هارو برات آرزومندم :)

سلام
:)

برکت داره این سفره :)

:)
شنبه ۳ اسفند ۹۸ , ۰۲:۱۷ شبکه اروندان، آبادان، خرمشهر، اروند

احسنت 

(:
يكشنبه ۴ اسفند ۹۸ , ۰۸:۳۸ علی‌رضا گلرنگیان

بی جهت دنبال برهان و کلام و منطقیم

چای بعد روضه کافر را مسلمان می کند...

:)

خرید مینی فرز

http://m3s.ir/product-category/%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c/%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%d9%81%d8%b1%d8%b2/

:|

نوش جونت عزیزدلم❤

^_^

مطلب شما رو به خاطر وجود اسم حضرت زهرا سلام الله علیها دیدم.
آفرین به استقامت شما

 

و بیش از آن آفرین به احترامی که برای چای حضرت زهرا سلام الله علیها قائل شدید.

خیلی جالب بود.

که اینطور.

متن جالبی بود

چای روضه شیرین ترین طعم چایی رو داره.

پیشنهاد می کنم اگر قصد خرید پوشاک مردانه دارید سری به فروشگاه اینترنتی لباس روپا بزنید. تمام محصولات لباس مردانه روپا با 7 روز ضمانت بازگشت فروخته میشه.

کفش مردانه روپا  --- شلوار مردانه روپا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan