کسی نمی‌دونه اسمش عشقه

تق تق تق

+ کیه؟!

× ...

+ لعنت به مردم‌آزار!

[چادرش را سرش کرده با چهره‌ای نیمه‌عصبانی در را باز می‌کند]

× سلام حوا خانم. عیدت مبارک :)

+ سلام

[با چشمانِ گرد نیم‌نگاهی به ساعتِ روی دیوار که شش و شش دقیقه‌ی صبح را نشان می‌دهد می‌اندازد]

چادر از سرم می‌افتد. موهایم کاملاً بهم ریخته‌ست. درست مثلِ افکارم. درست مثلِ چشمانت. حالت بینِ خوشحالی و بی‌قراری و ترس و هیجان در نوسان است. من هم میانِ تشویش و بغض و گیجی و نگرانی در نوسانم. جعبه‌ی آبی‌ رنگِ کوچولویی را مقابلِ دستانم می‌گیری و دوباره تکرار می‌کنی عیدت مبارک. زل می‌زنم به چشم‌هایت و عمقِ نگاهت برایم اینگونه ترجمه می‌شود که تو تمامِ دیشب، همه‌ی طولِ شش متریِ فرشِ اتاقت را بارها برای این لحظه قدم زده‌ای. لبخند می‌زنم و درِ جعبه را بر می‌دارم. نه انگشتر است، نه گردنبد و نه حتی دو بلیطِ هواپیما به دورترین نقطه‌ی دنیا. چهل نامه‌ی کوتاه به همسرم! همین اندازه دلبرانه برایم تمامِ خودت را آورده‌ای. من دراز می‌کشم و تو لبه‌ی تخت کنارم می‌نشینی. موهایم را از روی صورتم کنار می‌زنی و کتاب را باز می‌کنی و برایم نجوا می‌کنی.

نامه‌ی اول...

 

+ عیدتون مبارک :)

 

 

😊😊😊😊خیلی قشنگ بود
قشنگ خوندی ^___^
چهارشنبه ۱۵ خرداد ۹۸ , ۱۷:۰۳ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
متن قشنگی بود
عید شما هم مبارک
نماز و روزه هاتون مورد قبول درگاه حق تعالی :)
سلام و درود
لطف دارید :)
(:
همچنین :)
مبارک 
:)
آخی ^__^ الآن یعنی اینم ریشه در تخیلاتت داره؟ برو عامو. من که می‌دونم خبرایی هست که نمی‌خوای به من بگی :))

امروز صبح که از خواب بیدار شدم گفتم پاشم واسه این بچه یه پیام بذارم ببینم چرا نیستش، خبری ازش نیست، کم‌رنگ شده، چشه، کجاست؟ الان اومدم دیدم خودت پست گذاشتی. فرزندم انقدر طولانی طولانی نرو خب.
آره کاملاً.
به جانِ تو که نباشی می‌خوام دنیا نباشه منم و یه تختِ پر از کتاب و خودکار و هندزفری :)) تنهای تنها :))

حالم خوب نبود. هفته‌های شلوغی هم داشتم که خدا رو شکر تموم شد :)

چشم :)
عیدت مبارک حوای مهربون 
خیلی ممنون عزیزِ دلم ^___^
ای بابا،خوب شد بیچاره رو فهش کش نکردی سر صبحی :دی
فحش بلد نیستم باور می‌کنید؟! :|
سلام :)
آخییی

عید شمام مبارک تر :)
سلام و درود
:)

(:
عیدت مبارک حوای قشنگ :)
خیلی ممنونم خانم معلمِ مهربونمون ^_^
براوو...
به نوشته‌های شما نمی‌رسه که :)
اگه باز اومدن گفتن خبریه خبریه بدان و آگاه باش حق دارن :))
گفتن :| :))
سلام ، خوبین ؟

بسیار عالی :) همیشه همینطوری بنویسین :/ 
به نقل از سهراب : «دلخوشی ها کم نیست» 
عیدتون هم مبارک :) 
سلام آقای شاعر :) الحمدلله. شما خوب هستید؟!

چشم :)
دلخوشی‌‌ها رو باید خلق کنیم. خودشون نمیان انگار.
ممنونم :)
عیدتون مبارک.
نویسنده کتاب خودتون هستید؟
چه هستید و چه نیستید، یکی از قشنگ تربت برداشت هاتون از این کتاب رو برام زیر پاسخ
به این نظرم بنویسید.
ضمناً: مال خودتونه، پی دی آف یا از صفحات اون کتاب عکس بگیرید و برام توی صندوق
بیانتون آپلود کنید و لینک هاشو با یک نظر خصوصی به من، برای من بفرستید.
ممنون :)
نه. جنابِ نادر ابراهیمی.
من این کتاب رو نخوندم هنوز اما دارمش.

همه صفحاتش رو؟! :|
:))))
(((:
یه کتاب از نوشته های نادر ابراهیمی دست گرفتم تا الان 
واقعا زیباست حیفم اومد کامل بخونمش نصفه رها کردم :/ :))
بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم

عه :) خب بخونیدش تا آخر حیفه :))
ندارمش :(
من از نادر ابراهیمی یک عاشقانه‌ی آرام دارم و چهل نامه‌ی کوتاه به همسرم.
مگر چند صفحه است؟
۱۳۹ صفحه.
آهان، کتاب رو خودم تهیه می‌کنم.
احتیاج نیست عکس هاشونو برام بفرستی.
خیلی هم عالی :)
سلام عیدتون مبارک.
سلام و درود
عیدِ شما هم مبارک :)
چه کیفی کردیم با این متن :)
من از نادر ابراهیمی یک عاشقانه آرام رو خوندم. واقعا لذت‌بخش بود. چهل نامه رو هم توی لیستم دارمش. امیدوارم به خوبی یک عاشقانه باشه :)
عید شما هم مبارک. خدا قبول کنه
:)
چقدر خوب :)

(:
خیلی خیلی قشنگ بود ^_^
عیدتون هم مبارک...
لطف داری شما :)
(:
عیدتون مبارک ! 
:)
ان شاءالله کتابی با این عنوان با نویسندگی شما بخونیم :)
(:
سلام و عید شما هم با تاخیر مبارک ^_^
این خانمِ زردِ چشم‌نواز سمت راست عکس، خیلی گوگولن :)
سلام عزیزم ^__^
قابلِ شما رو نداره :)

+ می‌خوام ببینمت *_*
سلام حوا جان
خیلی خیلی قشنگه.واقعیه دیگه؟؟؟
+عیدتون مبارک. :)
سلام مهربون
نه عزیزم :)
+ همچنین :)
نه دیگه،باورم نمیشه o_O
حالا این دفعه رو باور کنید :| :))
همه چی مبارک باشه :)
حتماً در جریان هستید که صرفاً ساخته‌ی یک ذهنِ آشفته بود :)
عیدت مبارک جیگرطلا! 
+کتابو که خوندی نظرتو بگو باشد که بخوانیم ^_^
همچنین :)
+ چشم :)
:))) 
شایدم یه ذهن طوفان زده...
منظور من از همه چی کتاب و عید با هم بود :دی
آره اینم ممکنه :)))

خیلی ممنون :)
باشه :))
خیلی ممنون و متشکر و اینا :))
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۹۸ , ۱۴:۳۱ مجله اینترنتی شهرنو
جالب بود
:)
سختش کردید! :)
مگه عشق راحته؟! :)
عیدتون مبارک
خیلــــی متن زیبایی بود 
من همیشه مطالب وبلاگتون رو دنبال می کنم و واقعا دوستشون دارم
امیدوارم همیشه سلامت باشین و همیشه بنویسید 
:)
شما زیبا خوندید :)
لطف دارید :)
قربانِ شما
کتاب کوری از ساراماگو هم خیلی قشنگه توصیه میشه 

عیدتون باتاخیر مبارک
ممنون که گفتی :)

(:
کِی؟ :)
الان خونه‌ای؟! :)
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۹۸ , ۲۳:۲۸ معلمی از جنس اینده
خیلی این مطلب رو عالی نوشتی خیلی خوب بود راستی عید شما هم مبارک
شما عالی خوندی :)
ینی الان تو دوران عقدن این دو تا مثلا ؟! یا شوهرش مسافرت بوده برگشت خونه ؟!
چه فرقی می‌کنه؟!
زیبا نوشتی :|
کسی منو از خواب بیدار کنه به روش های ایرانی و خارجی دعواش میکنم :|
حالا چرا این همه پوکر؟! :| :))
به طور غیر منتظرانه ای تبریک میگم :|
تبریک بگیم یا زوده D:
خبری نیست اصلاً :))
منظورم اینه که داستان روشن نیست برام ، همین ...
اصلِ داستان که فکر نکنم گنگ باشه.
به پوکر علاقه می ورزم :|
اره اره :| ما هم نمیدونیم که خبری نیست و اینا
مثلِ من :))
من اگه یه روزی مزدوج بشم قطعا و صراحتاً اعلام می‌کنم دلیلی واسه پنهان‌کاری نیست.
سلام 
عید شما هم مبارک :)
سلام و درود
:)
حالا چه اشکالی داره که شما فرعِ داستانم روشن کنید واسه ما ؟ :)
والا زمانی که داشتم می‌نوشتم توی ذهنم این بود که توی دورانِ عقد هستن. البته مشخص بود فکر کنم. هم از تعجبِ حوا و خیره شدن به ساعت و هم اینکه گفتم تمامِ دیشب همه‌ی طولِ شش متریِ فرشِ اتاقت را بارها برای این لحظه قدم زده‌ای. این یعنی اون خونه خودشونه منم خونه خودمون و هنوز نرفتیم زیرِ یه سقف :)
اگه مشخص بود که سوال نمی کردم :)
انشاالله این ماجرا به زودی براتون محقق بشه
خب من توضیح دادم که :) نشونه داشت.
یه چیزایی بهتره صرفاً داستان بمونه...
شنبه ۱۸ خرداد ۹۸ , ۰۰:۰۷ ایمان-همو یرگه یخ!
سلام هوا بانو خوب هستین ؟عیدتون مبارک 
چه خبرا خوب هستین؟؟ببخشید خیلی وقته نیومدم خیلی درگیرم و خیلی اتفاقات برام افتاد ک نمیتونسنم بیام امیدوارم ازم دلخور نباشین😊 دلتون شاد😊
سلام و درود
من پیر شدم و شما هنوز می‌گید هوا :))
الحمدلله. شما خوب هستید؟!
ان‌شاءالله همیشه حالتون خوب باشه و مشکلی نباشه :) همچنین :)
طبق معمول کامنتها را خوانده و فهمیدیم خبری نیستD:
 متن قشنگی بود
عکس هم خیلی خوب بود😍
:)
شما قشنگ خوندید.
(:
نه بابا مشهدم😅 در روز یکی مونده به آخر فرجه‌ها به سر می‌برم :))
عه :))
منم مشهدم و اوایلِ فرجه‌ها به سر می‌برم :|
مطلب تاثیر گذاری بود و همراهی آهنگی زیبا آنرا بسیار دلنشبن تر کرد. بابت حسن سلیقه شما بهتون تبریک میگم...
خیلی ممنون :)
عیدت مبارک :)
(:
من این کتاب رو دارم
خیلی لطیفه 
دقیقا مثل خود نادر ابراهیمی 
^_^
شنبه ۱۸ خرداد ۹۸ , ۱۶:۳۹ ایمان-همو یرگه یخ!
هنوز ک تازه اول زندگیه خخخخخخ !!تشکر خوبم
ممنونم ممنون
نه من دیگر آخرهایم است :|
:))
خب خوبه :دی چون من تا سه‌شنبه نمی‌تونستم بیام :)) از چهارشنبه دیگه باز سه‌-چهار روز بیکارم. هروقت برای خودت مناسب‌تر بود بگو :)
باشه ^_^
عید شما هم مبارک + متن زیبایی نوشته اید.
شما زیبا خوندید :)
سلام :)
عید شما هم مبارک :*

سلام ^_^
هر روزی وقت داری بیا ببینمت *_*
يكشنبه ۱۹ خرداد ۹۸ , ۱۴:۵۹ طراح سایت وردپرس
عالی ممنونم

........

طراح سایت وردپرس با هدف ارائه خدمات طراحی سایت وردپرس و فروش قالب وردپرس استاندارد و حرفه ای ، بهینه سازی سایت وردپرس، پشتیبانی شبکه های اجتماعی، سئو سایت وردپرس، آنالیز سایت، خدمات کامپیوتری در محل ، نصب ویندوز در محل ، پشتیبانی و امنیت شبکه پا به عرصه اینترنت گذاشت تا با ارائه پوسته های با کیفیت بتواند نیاز وبمستران را برطرف کند. این افتخار ماست که جامع ترین و کامل ترین سایت برای خرید یک قالب استاندارد در کشور می باشیم.
:)
يكشنبه ۱۹ خرداد ۹۸ , ۱۴:۵۹ طراح سایت وردپرس
عالی
(:
مبارک باشه :)
(:
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


ساعت 6 که دیگه لنگ ظهره(لبخند)
یادمه یه بار خروس خوان می رفتم سر کار...سوار تاکسی شدم...یه پیرزنی که دولا دولا می رفت هم سوار شد...
بعد به راننده گفت که برای دیدن خواهرش میره خونه شون...اون موقع صبح(لبخند)


کتابهای نادر ابراهیمی را هم تیکه ای خوندم...متاسفانه نشده که کامل بخونم..ان شاء الله فرصت کنم می خونم...



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

آخی :)

خیلی هم عالی

ممنونم
علی یارتون
متن زیبایی بود نتونستم کامنت نزارم:)
لطف دارید :)
اومدم به وبلاگ های برتر سر بزنم که ازشون کمک بگیرم. چه خوشحال شدم که یه دختر وبلاگ برتر هست. آفرین
قربانِ شما :)
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۸ , ۲۰:۰۸ ✿ ˙·٠•✿ جاهای دیدنی همدان ✿•٠·˙ ✿
اگر این دنیا غریبه پرور است، تو آشنا بمان.

تو پای خوبی هایت بمان.

مردم حرف می زنند، حرف باد می شود می وزد در هوا و تو را دور تر می کند از تمام کسانی که "باور" برایشان یک چهار حرفی نا آشناست.

اگر کسی معنای عاشقانه هایت را نفهمید بر روی عشق خط نکش!

عاشقانه هایت را محکم در آغوش بگیر و بگذار برای داشتنش آغوشت را بفهمند.

دنیا خوب، بد، زشت، زیبا فراوان دارد

تو خوب باش...

تو زیبا بمان و بگذار با دیدنت هر رهگذر نا امیدی لبخند بزند، رو به آسمان نگاه کند

و زیر لب بگوید:

هنوز هم عشق پیدا می شود...



نادر ابراهیمی
و دقیقاً تو خوب باش...
مدتی است کم کار شده اید!!
مشکلاتِ زندگی :)

دل به دریا زدنت گرچه تماشا دارد 

تو نباشی چه تماشا لب دریا دارد؟

بویی از پیرهنت نیز‌ به من بازنگشت 

این چه تقدیر غریبی‌ست زلیخا دارد؟

آب در دیده و آتش به دلم، غیر از من 

آنچه خوبان همه دارند که یکجا دارد؟

من تو را سیر ندیدم که گذشتی از من 

با نگاه تو نگاهم چه سخنها دارد

سیبِ از شاخه جدا گشته‌ی من! بعد از تو 

مرگ ‌بر‌ جاذبه‌ای باد که دنیا دارد


((مژگان عباسلو))

به‌به ^_^
سلام حوای نازنینم
عیدت پساپس مبارک ^_^
متنت قشنگ بود
الهی به تمام آرزوهات برسی :)
سلام فرناز جان :)
همچنین ^_^
قشنگ خوندی عزیزم :)
ممنون :)
خیلی قشنگ بود کاش این افکار زیبا حقیقی بود😍😍😍
عزیزم :)
عالی بود مرسی
:)
جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ , ۱۰:۱۳ آرمین میرعباسی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باسلام وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز خبر خیلی خوبی دارم براتون ما تونستیم سیستمی طراحی کنیم که روزانه حداقل 400تا بازدیدکننده واقعی تا حدااکثر1500بازدید کننده در روز آمار بازدید کننده داشته باشید برای این سیستم زحمت بسیار زیادی کشیده شده است وبعد  از صحبت های که داشتیم تصمیم شد این سیستم رو اجرایی کنیم واستارت کار هم شروع شده شما با پرداخت ماهیانه فقط 45 هزارتومان میتونید از سیستم بازدید کننده واقعی استفاده کنید وتمامی این بازدید ها واقعی هستند جهت سوال میتوانید از شماره های زیر درتلگرام از ما سوال بپرسید:
***********  ********
***********

دوست عزیز این فرصت بزرگ را ازدست نده حداقل برای یبار امتحانش کن ومطمن باش جواب میگیری.
سلام
که چی بشه؟!
زیبا بود...
نگاهت زیباست :)
يكشنبه ۲ تیر ۹۸ , ۰۰:۱۴ امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)
سلام
چه کتاب خوبی باید باشه :)
روون و خوب می نویسید :
سلام و درود
:)
سلام حوا بانو!
خیلی زیبا و عاشقانه بود :)
سلام :)
(:
سندرم ننوشتن در ایام امتحانات؟
شاید :)
آقای دانش‌آموزِ سابق؟!
بلی :)
به‌به :)
چهارشنبه ۵ تیر ۹۸ , ۰۰:۵۷ نرم افزار سایت دانلود نرم افزار
عالی هستی تو
:)
شنبه ۸ تیر ۹۸ , ۰۳:۴۷ نرم افزار سایت دانلود نرم افزار
http://aryan-pc.blog.ir/1398/04/08/tehran
سلام یه مطلب راجب تهران نوشتم نظرتو میدی؟
سلام :)
دوستان لطف کنید من رو دنبال کنید :
www.jahannamaj.blog.ir
فول آلبوم محسن ابراهیم زاده

http://whatsong.ir/tags/%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87

#موزیک #آهنگ #محسن_ابراهیم_زاده #آهنگ_جدید
:)
سلام. چقدر شبیه تصورات من بود. کادویی که پسره داد دقیقا کادویی بود که من میدادم.مظنون شدم که شاید این داستان از ذهن من به سرقت رفته
سلام
سرقت؟! :/
وب سایت رز موزیک هم به نوبه خودش به شما تبریک میگه به خاطر اینکه بهترین وبلاگ هستید.

=================


رسانه دانلود آهنگ جدید رز موزیک فعالیت حرفه ای خود رو از اواخر بهمن 1396 شروع کرده است. این رسانه افتخار دارد با طراحی حرفه ای و سئو حرفه ای به بهترین رسانه موزیک کشور تبدیل شود.

:)
جمعه ۱۴ تیر ۹۸ , ۱۲:۲۸ نرم افزار سایت دانلود نرم افزار
http://aryan-pc.blog.ir/1398/04/14/Profile-photo-of-a-special-and-cheerful
منم عکس پروفایلی رو گلچین کردم خوشحالم میشم شما هم بهم سر بزنید
اگه میتونی کمکم بده من مثل اقایون نمیتونم هزینه کنم لطفا منوبا این عنوان و لینک پایین لینک کن
با عنوان:
عکس پروفایل
http://romanbook.ir/عکس-پروفایل-جدید-و-خاص/

:)
:)چقدر پر از حس خوب
و من چقدر بدم میاد از این هدیه های چشم کور کن و گرون بی خود که اندکی محبت نمیاره:)
چقدر خوب که هدیه کتاب باشه:) یا چیزی که میزان صمیمیت رو بالا ببره
عزیزم :)
منم...
من با هیچ چیز به اندازه کتاب خوشحال نمی‌شم :)
پست هاتون عالی است
پیکیر پست های ما هم باشید
لطف دارید :)
شعر زیبایی بود
:)
سلام،
چند وقتی هست که وبلاگ شما رو دنبال می کنم. نفر اول بهترین وبلاگ هم که شدین. بهتون تبریک میگم و بابت محتوای ارزشمندتون ازتون تشکر می کنم به نوبه خودم.

بازم وبلاگتون رو بروز کنید. وقتی وبلاگ تون بروز نمیشه دل آدم میگیره
ممنون از شما
ضمناً اگر احیاناً پارچه خواستین میتونید به فروشگاه اینترنتی پارچه ما هم سر بزنید.
سلام و درود
خیلی مچکرم

:)
سلام وب عالی دارید در صورت تمایل تبادل لینک می کنم

سلام
سلام .
قیمت کتاب چه قدر هست ؟ میتونین بگین ؟
چون کتابا که خیلی گرون شده . متاسفانه
سلام و درود
فکر کنم ۱۷ بود.
سه شنبه ۱۸ تیر ۹۸ , ۰۹:۱۰ ماهی کوچولوی قرمز
تو چقدر خوب می نویسی
روح ادم نوازش می شه
عزیزم :)
درود بر شما
چه حس خوبی داشت خواندن این پست،
سپاس از برای این حس...
خواهش می‌کنم :)

خیلی زیبا و احساسی مینویسی واقعا لذت بردم

:)

ممنون از شما

:)

مرسی زیبا بود

:)

سلام موفق باشی واقعا شعر پر احساسی سروده ای .

Just Like

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan