من که کافر شده‌ام باید خدایی باشد

گفت من در رابطه با چهره‌ی آدم‌ها حافظه‌ی خیلی ضعیفی دارم. و من؟! من بخاطرِ حافظه‌ی ضعیفش تاوانِ سنگینی دادم. خیلی سنگین.

آقای فروشنده‌ی تریای دانشکده دقیقاً دفعه دومی که رفتم کیک بخرم پرسید شیراز بارون نباریده؟! و من به این فکر می‌کردم که بینِ این همه دانشجو چطور چهره‌ی من توی ذهنش مونده.

خانمِ فروشنده‌ی فروشگاهِ خوابگاه‌ دقیقاً از دفعه‌ دومی که رفتم شیرکاکائو بخرم باهام صمیمی شد و به طورِ کلی برخوردی که با من داره متفاوت با بقیه‌ست. فکر می‌کنید روزانه چندتا دانشجو به فروشگاه مراجعه می‌کنند؟! 

هر شب‌ حوالیِ ۱۰:۳۰ برای حضور و غیاب کردن میان درِ اتامون. کسانی که مسئولِ حضور و غیاب هستن دوره‌ای عوض می‌شن و جالب اینجاست از اولِ ترمِ گذشته تا دیشب همه‌ی کسانی که واسه حضور و غیاب اومدن دقیقاً از دفعه‌ی دوم به اسمِ من که رسیدن بدونِ اینکه بگن کدوم یک از شماست بهم نگاه کردن و با لبخند (چرا؟!) حضور زدن. و همیشه بچه‌ها می‌گن چرا چهره‌ی تو توی ذهنشون می‌مونه؟!

از اون روزی که گفت چهره‌ی تو رو فراموش کرده بودم تا به امروز بارها و بارها از این دست اتفاق‌ها برام افتاده. از کارکنانِ سلف بگیر تا تاسیساتی که اومدن لامپ‌ها و یخچالِ اتاقمون رو درست کنن. آبمیوه‌فروشیِ روبه‌روی حرم که از دفعه‌ی سوم می‌دونست من چی می‌خورم و کامل می‌شناخت من رو :|

بلاگر‌هایی که من رو دیدن می‌دونن یه آدمِ معمولی‌ام. معمولی‌تر از تصورِ خیلی‌ها. یه دختری که هیچ چیزِ خاصی برای توی ذهنِ دیگران موندن نداره. خوب که فکر می‌کنم می‌بینم حق داشت چهره‌ی من رو فراموش کنه اما تکرارِ این همه اتفاقِ مشابه چه مفهومی می‌تونه داشته باشه؟! مهم نیست. مهم اینه که یه نفر هست که همیشه بهت فکر می‌کنه. کسی که یه تیکه‌ی بزرگ از وجودشی و یه تیکه‌ی مهم از وجودته. اصلاً بذار همه از یاد ببرن وجودت رو. چه اهمیتی داره وقتی می‌دونی یکی هست که حتی تاریخِ تولدِ قَمَریِ تو رو یادشه؟!


+ گروس عبدالملکیان:

می‌خواستم بمانم

رفتم

می‌خواستم بروم

ماندم

نه رفتن مهم بود و نه ماندن

مهم من بودم

که نبودم!


+ فکر کنم اولین پستی هست که از حرم و دقیقاً روبه‌روی پنجره‌ فولاد منتشر می‌کنم. امروز متوجه شدم مزارِ شهید آقاسی‌زاده و شهیدِ خودم فقط به اندازه‌ی دو قبر فاصله دارند :)


+ عنوان: آهنگِ پرسه از سهیل مهرزادگان (توصیه می‌شود)


من یه بار نصف صورتتونو دیدم. و فکر می کنم نکته تو چشماتونو. طوری نگاه می کنند که انگار برای چندمین بار ملاقات میشند.
چه جالب :)
فقط مامانا اینقد میتونن عاشق باشن
و فقط مامان و بابام هستن که می‌تونم اینقدر عاشقشون باشم :)
شاید بخاطر همین سادگی همه یادشون میمونه و کلا معتقدم بلاگرها کلا آدمایی با ظاهر متفاوتی با بقیه هستن :دی
تولدتم مبارک :)
دیدارِ وبلاگی داشتین؟! :)
خیلی ممنون :)
نه تا حالا کسی رو ندیدم ولی کسایی که مینویسن و بلاگرن رو تقریبا میشه از ظاهر تشخیص داد.
خب پس براتون کلی دیدارِ وبلاگیِ جذاب آرزومندم :) بعد برامون بنویسید نظرتون عوض شد یا نه.
سلام
خدا شما رو برای اونا و اونا رو برای شما حفظ کنه

چه خوب روبروی گنبد ...
دعا کنید ما رو لطفا هم روبروی گنبد و هم در ماه مبارک

عاقبتتون بخیر
سلام و درود
ممنونم :)

محتاجیم به دعا. چشم.

همچنین
من تولدمو از پیامک تبریک بانک متوجه میشم
واسه من که پیامکِ تبریک نمی‌فرستن :|
فراموشی در مقابل فراموشی ...

+ پس من انتهای بهشت ثامن میرفتم چیکار ؟! قضیه مال هشت سال پیشه یادم نیست

+ چه گفت و گوی شیرینی :) از یه مادر دهه شصتی انتظار دیگه ای نمیشه داشت :)
من فراموش هم نمی‌کردم با آدرسی که شما دادید قطعاً پیدا نمی‌کردم :| خدا خیر بده یاقوت خانم رو :)

+ واقعاً می‌رفتید چکار؟! :|

+ گفتید شیرینی دلم شیرینی خواست :| :))
تولدت مبارکا باشه رفیق :)
خیلی ممنون عزیزِ مهربونم :)
منظورم اون نبود :)
منظورم بندِ اول این پست بود

+ فقط یادمه دوران عشق و عاشقی بود :) یه هم مدرسه ای داشتم باهم رفیق نمیشد 😂

+ :|
خب من متوجه نمی‌شم کدوم فراموشی در مقابلِ فراموشیِ اون بنده خدا؟!

+ تا این حد؟! :)))

+ والا :| تازه سحری هم نخوردم سرم داره گیج می‌ره :|
حسابتان پره:/
|:
منم خیلی احساس میکنم قبلا شما رو یه جایی دیدم!
چهره گندمگون شما بی ارتباط با خوشه گندمای لوگوی وبلاگتون نیست!:)
اولین بار که دیدمتون نمیدونم چرا تو آرشیوچهره های ذهنیم گشتم تا شما رو با یکی تطبیق بدم!
ولی از وقتی تو کامنتها نوچ نوچ میکنید انگار دیگه شما رو جایی ندیدم:)))
حرم هستید سلام ما رو هم برسونید لطفا
جدی؟! :|
که اینطور :)
شما کی من رو دیدید؟! :|
آدمی که نوسان نداشته باشه مردابی بیش نیست! ولی خب باشه دیگه نوچ نوچ نمی‌کنم :))
چشم
...

+ چه بسا :)

+ خواب موندین حتما ، رفقا بیدارتون نمی کنن مگه ؟
:|

+ بسوزه پدرِ عاشقی :))

+ یه حسی بهم می‌گه کلاً کسی بیدار نشده سحر :)))
وای من هم دقیقا اینطوریم
همه همیشه حتی بعد از اینکه یک بار میبینن من رو میشناسمن ! فول اچ دی!
حتی سوپرمارکتی جلوی مدرسه مون اسمم رو یاد گرفته بود و خیلی معذب بودم! فکر کن مثلا یه پسر بیست و خوره ای ساله بگه هیوا فلان بستنی رو آوردیم نمیخوای؟!!!!!! یک بار نشد یه نفر من رو نشناسه! اه!
آخی عزیزم :)))
متاسفانه یا خوشبختانه منم ار اونام که چهره ها رو فراموش میکنم...

مسعولین خوابگاه  برام تعجب اورن که کهلین این همه ادم زود تشخیص میدن کی مال خوابگاه نیس بهش گیر میدن:))

بچه ی ماه رمضون دن چه کیفی داره:)
تولدت مبارک:)
یه وقتایی این فراموشی واسه طرفِ مقابل خیلی گرون تموم می‌شه...

واسه ما ابداً. خیلی وقت‌ها اصلاً سرپرست نیست :|

خیلی خوبه ^_^
قربانت سادات جان :)
بازم میگم فراموشی در مقابل فراموشی
فراموشی یعنی  shift+delete . یعنی محو شدن از حافظه .
recycle bin کافی نیست ...
البته سخته ...
آها

خیلی سخته! به حرف آسونه.
دقیقااا الان داشتم بخاطرِ این دل تنگم که هوس بغل مادرم رو کرده گریه میکردم.....هنوز گریم خشک نشده روی چشمام که با این پست دوباره شدت گرفت....
این اهنگ خیلییی قشنگه.....وقتی محکممم دااد میزنه من برااای تو دلممم تنگ شده مییفهمیی....قلبمو یهووو میتتترکوونه😭
الهی :((
ببخشید که ناراحتت کردم عزیزم. منم خیلی دلم مامانم رو می‌خواد :((
بیا بغلم عزیزم. نبینم تنهایی گریه کنی :(
منم تقریبا این مشکل رو دارم
حالا یه چیز جالب بگم ، سنگکی که من ازش نون میخرم رمز کارت منو هم داره:))
خیلی وقتا یه کسایی سلام علیک میکنن باهام که اگه دو ساعت توضیح ندن من عمرا بدونم کجا دیدمشون
تولدتون هم مبارک
التماس دعا داریم
چقدر خوبه به نظرم :)

خیلی ممنونم :)
محتاجیم به دعا
😊😊😊من خودمم تولد قمریمو نمیدونم:)ولی انکار که گذشته که تولد تو بوده
^____^
نمیای این طرفا؟!
یکی از کسایی که فکر میکنم بلاگر باشن آبجیمه :))
ولی اگه کسی رو یافتم حتما نظرمو میگم :دی
به‌به :))
حتماً من رو هم خبر کنید بیام بخونم :| :))
حوا :|
اقا قبول نیست یه عده ای تورو دیدن ولی من هنوز ندیدمت :(
جانم؟! :)
کی ببینیم هم رو؟! تو فقط بگو :))
😭😭😭انقدِ تنهایی گریه کردم که عادت شده برام.
عزیزمم🤗🤗🤗💜💜💜💜💜
عزیزم :( البته من خودم نمی‌خوام کسی گریه کردنم رو ببینه...
بیا ^____^
خیلی نیاز دارم بیام پیشش ولی نمیشه فعلا. این دانشگاه لعنتی نمیزاره
لعنت به همه دانشگاه‌ها :|
تولدتون به قمری مبارک :)

خب تو ذهن موندن شما به نظر من همون سادگی ایه که در وجودتونه

راز زیبایی درونی خیلی عجیب تر از زیبایی بیرونه

:)
ممنونم :)

(:

:)
فعلا که دوریم :(
ایشالا یا من بیام اونوری یا تو بیای اینوری هرچی زودتر:(
#حسودیم شد :دی
عزیزم :(
ان‌شاءالله :)
#بیا_بغلم :)))
تولد قمری‌ت مبارک :) نماز و روزه‌هاتم قبول باشه. :)
به نظر من سادگی و یک‌رو بودنت (البته این برای اوناییه که به جز دیدن، یه معاشرت کوچولو هم باهات داشته باشن) تو ذهن می‌مونه. :))
فدای تو :) همچنین ^_^
(:
راستی کتابه رو عوض کردم. با قهوه سردِ آقای نویسنده :)
سلام طاعات وعبادات قبول.
سلام و درود
همچنین
بله جدی
چندین بار عکستونو تو وبلاگتون گذاشتید من همشونو دیدم
حداقل تو ماه رمضون رعایت کنید! آدم نوسان داشته باشه یعنی چی؟ اون آهنگای رپی که میذارید اصلا مناسب رقص و نوسان نیستن! منم خوشم نمیاد از اون آهنگا..بهتون نمیخوره از اینا گوش کنید و حرف از نوسان بزنید:)
بی بلا
از هیچ کس هیچ چیز بعید نیست. منظورم از نوسان هم چیزی نیست که برداشت کردید. عکس هم نذاشتم :| خدا عاقبتمون رو بخیر کنه :)
مادرا عاشق ترین موجودات روی زمینن! چه کسی به غیر مادر می تونه اینهمه بفکر آدم باشه :) فرشته بودن واسه این موجودات فقط واسه یه لحظشونه :) سایه ایشون و پدر گرام بالا سرتون مستدام و لحظه لحظه زندگیتون عاری از دلتنگی و دلخوری :) و... آدمای معمولی خیلی خاص هستن و این معمولی های خاص فرشته، مثل مادر خودم :) التماس دعای خیر :))
همینطوره :)
خیلی ممنون ^_^
خدا حفظ کنه مادرتون رو :)
محتاجیم به دعا :)
این اهنگ خیلی عالی بود.
:)
به نظر خودتون خوبه یا بده؟
نه خوبه نه بد.
شاید یکی از دلایلش، اینه که مشهدیا، حس متفاوتی نسبت به شیرازی ها دارند...
حسِ متفاوت می‌تونه باعث بشه بینِ حداقل هزار دانشجو چهره‌ی یه دانشجوی تازه‌وارد توی ذهن بمونه؟!
عه؟ خدا رو شکر که تونستی عوض کنی. امید با حس‌و‌حال خوب بخونی‌ش :)
آره :)
خیلی ممنون ^____^
واقعا جالبه لطفا به سایت خدمات علمی و دانشجویی مت هم سربزنید
:)
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۸ , ۰۱:۴۲ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
ای جانم خدا مامانتو حفظ کنه برات عزیزم
جانت سلامت قشنگ‌ترین ^_^
😊😍😍
بیمارِ خنده‌های توام بیشتر بخند :))
تولدتون مبارک و با آرزوی بهترین ها در همه لحظات... :)
+ شاید همین سادگی و بی آلایشی تو ذهن آدمای اطرافتون ثبت میشه..
خیلی ممنونم :)
+ چی بگم...
این موزیک تازه دادن بهم فکر کنم جدید باشه!

yon.ir/oUntZ

بین مداحی هام هم یدونه داشتم از حرم میخونه ولی من خیلی دوسش دارم گفتم اینم بفرستم

yon.ir/lZZWo
خیلی ممنونم :)
تولدت مبارک عزیزم :*
ممنونم مهربون ^_^
چه مامان خوبی :))

خدا حفظشون کنه :)
خیلی ممنون :)
شاید... من قبلا در دوران دبستان، یک معلم داشتم... بکبار پرسید که هرکدام از کدام شهر آمده ایم. منم گفتم: از شیراز و او لبخندی زد... از اون به بعد هر وقت منو میدید لبخند میزد...!
:)
شیرازی هستید؟!
من مشهدی هستم، خانواده مادری همگی شیرازی هستند...
چه جالب :)
منو برعکس راحت فراموش میکنن! مثلن ده بار هم برم ی کافه و ی چیز سفارش بدم دفعه بعدی باز میپرسه چی میل دارین:)) شاید ب زبان بدن ربط داره 
:))

نمی‌دونم. شاید.
وقت بخیر
مطلب جالبی بود درود
قبلنها یه جایی خوندم که نوع نگاه هر شخص در ماندگاری نگاه و یا ته چهره ی شخص در حافظه تصویری دیگران تاثیر بسزایی داره ، یقینا سوای دیگر موارد ، متفاوت بودن نوع نگاه شما با سایر دوربریهاتون در ماندگاری ته چهره ای از صورت شما تاثیر داره ...

وقتِ شما هم بخیر
:)
چی بگم...
خیلی دوست دارم دیدار وبلاگی داشته باشم تا حالا تجربه نکردم و تصورش رو هم ندارم که چه حسی میتونه داشته باشه
با چند نفر حتی در حد فامیل صمیمیت داریم ها ولی تنها از پشت این سیستم!
افسوس که جای پرتی از این کشور هستم و فرسنگ ها میانمان فاصله ست!
+تولد قمری تون هم مبارکا
همین هم خوبه :)

+ ممنونم :)
چرا اینقد بی احساس با مامانت حرف زدی؟؟
سلام 

شما فقط عاشقانه هات برای اون موجود نامرییه؟
سلام
یه تیکه از چتِ من و مامانم بهت این اجازه رو میده رفتارِ من با مامانم رو قضاوت کنی؟!
راه رفتنی رو باید رفت
در بستنی رو باید لیسید :| :))
برای اینکه توو ذهن کسی بمونیم نیاز نیست حتما یه مورد خاص در ظاهرمون باشه، گاهی با رفتارمون مثلا لبخند زدن باعث میشیم توو ذهن بقیه بمونیم ، حالا چه بد چه خوب
تولد قمریتونم مبارک
:)))

ممنونم
زیارت قبول زیبا جان ❤
ممنونم :)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


طاعاتتون قبول

رحلت ام المومنین خدیجه کبری سلام الله علیها و آلها بر شما تسلیت باد


عرض کنم که در مورد ما هم نیازی نیست کسی این قیافه را یادش بمونه چون همیشه تو فامیلشون، آشناشون و ...یکی هست که بنده شبیه اونم(لبخند)

کلا دل کسی را نشکوندیم(لبخند)





عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام و درود

ممنونم :) همچنین

:)

چه خوب :)

علی یارتون
تولد قمری‌تون مبارک
ممنونم :)
جناب عبدالملکیان هم خوب گفتن دمشون گرم قشنگ بود از شما هم مچکرم :)
از آهنگ پرسه یه نسخه یه دقیقه‌ایه منتشر شد اول. تو اون نسخه ترانه فرق میکنه. به نظرم قشنگ تر هم بود نباید عوض می‌شد 
من که کافر شده‌ام شاید خدایی باشد 
:)

شاید یا باید؟!
تولدت با تاخیر مبارک
قربانت :)
جمعه ۲۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من معمولا چهره آدم‌ها توی خاطرم نمی‌مونه. بیشتر صداشون یادم می‌مونه:/ حالا اگه مثلا دوست دوران راهنماییم رو که طی سالها کلی چهره‌اش عوض شده رو ببینم، فقط میدونم این آدم آشناست! برعکس اوت که میگه قیافت اصلا عوض نشده، همونی:-))
عزیزم :))
تولدتون مبارک باشه
ممنونم
خب به نظرم شاید مناسب تره واسه اون ترانه 
آره منم با شما موافقم :)
مادرها کافی هستن برای تمام دنیا، خدا حفظشون کنه :)
تولدتون مبارک
ممنونم :)
(:
اگه بخوام از آخر به اول برم:
1. چه مامان با حالی داری، ایول داره واقعا
2. بعضی آدمها انرژیشون آدم رو جذب میکنه فکر کنم تو هم از این دست آدمها هستی که همیشه یاد بقیه میمونی و دوست دارن که بیشتر ببیننت
3. آدمی که بخواد بره میره هر چقدر هم تلاش کنی فایده ای نداره. زودتر بره بهتره
لطف دارید :)
حوا... داره یه اتفاقاتی میوفته کخ به شدت محتاج دعام... دعا کن لطفا خیلی زیاد دعا کن خیلی خیلی خیلی زیاد... باشه؟ سر نماز. رفتی حرم. هر بار یادت اومد که ما به دعات محتاجیم دعا کنی له خیر بگذره اطفا.
دعات کردم عزیزم. ان‌شاءالله بخیر گذشته باشه.
اول اینکه تولدتون مبارک
دوم اینکه وبلاگ بسیار خوبی دارین
خیلی ممنون :)
شهید خودت دیگه چه صیغه ایه؟! از کی تا حالا شهدارو جز اموال حساب میکنن
بدترین نوعِ نگاه می‌تونه همین باشه.
ممنون حوا... ولی هنوز خبر خوبی به دست مون نرسیده و معلوم نیست چی می شه... لطفا همچنان خیییلییی دعا کن خیییلییی زیاد باسه؟
باشه عزیزم. ان‌شاءالله همه چی عالی بشه و خبرهای خوب بشنوی.
خدا همه مادرهای مهربون را حفظ کنه
ممنونم
چرا حس می‌کنم شما همون آقا رضا هستی؟! :))
درود بر شما
:)
سلام.
واکنش به اول تا اخر متن! به شرح روبرو!: (((((((((((((((((((:
خلاصه که.کاش ی روز ببینمت.
و اینکه!منظور از شهید خودم چی بود؟کی بود؟
سلام و درود
:)))
ان‌شاءالله :)
فکر کنم توی پستِ قبل گفتم. آره گفتم :)
ممنون

http://digiasal.com


حواااا سلااامممم
منم شیرازی هستم🤠🤠🤠
حوا جون منظور متنت  متوجه نمیشم ....
سلام :))
چه عالی :))
تولدم بود.
راستی تولدت خیلی مبارککککککککککککککک🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉
قمری البته
قربانت :))
خیل گذشته از تولد قمریت ولی قبول کن🌹🌹🌹🌹
عزیزم :)
پنجشنبه ۱۶ خرداد ۹۸ , ۰۱:۵۱ جواد حقیقی نجف آبادی
شما خوب مینویسید
منظورم اینه که خیلی خوب
احتمالا اگر دست به فیلمنامه بگذارید بازار رو به سرعت از آن خودتون خواهید کرد.
شما خیلی لطف دارید :)
جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ , ۱۰:۱۳ آرمین میرعباسی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باسلام وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز خبر خیلی خوبی دارم براتون ما تونستیم سیستمی طراحی کنیم که روزانه حداقل 400تا بازدیدکننده واقعی تا حدااکثر1500بازدید کننده در روز آمار بازدید کننده داشته باشید برای این سیستم زحمت بسیار زیادی کشیده شده است وبعد  از صحبت های که داشتیم تصمیم شد این سیستم رو اجرایی کنیم واستارت کار هم شروع شده شما با پرداخت ماهیانه فقط 45 هزارتومان میتونید از سیستم بازدید کننده واقعی استفاده کنید وتمامی این بازدید ها واقعی هستند جهت سوال میتوانید از شماره های زیر درتلگرام از ما سوال بپرسید:
***********  ********
***********

دوست عزیز این فرصت بزرگ را ازدست نده حداقل برای یبار امتحانش کن ومطمن باش جواب میگیری.
:|
متن واقعا جالب و شیرینی بود ....
:)
يكشنبه ۲ تیر ۹۸ , ۰۰:۲۱ امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)
سلام ممنون بهم سر زدید :))))
خوشحال شدم شدید :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
سلام و درود
هر وقت سر بزنم به وب حتما شعر‌های شما رو هم می‌خونم :))
من که نفهمیدم !!!!!!!!!!!!!
:)

خیلی تیتر قشنگی داشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan