همیشه که دودوتا چهارتا نمی‌شود

شام رزرو نکرده بودم. حوالیِ ساعتِ هفت، مثلِ هر شب رفیق‌ جان اومد دنبالم که با هم بریم سلف. با لبخند گفتم من امشب شام ندارم تو برو. بعد هم تا جایی که می‌تونستم فرو رفتم توی کتابِ فیزیولوژی. چند دقیقه‌ای که گذشت، بچه‌های ترم بالاییِ اتاقمون اومدند سراغم و گفتند پاشو حاضر شو همگی بریم شام بخوریم. گویا یکی از ترم‌بالایی‌ها شنیده بود صدام رو! هر چقدر گفتم که من شام نمی‌خوام کیک دارم گفتند نه. به سلف که رسیدیم کارت زدند و ژتونِ غذا رو بهم دادند و گفتند برو بگیر. انگاری یکی از بچه‌های اتاقِ کناری نبوده کارتش رو داده بوده به بچه‌های اتاقِ ما که فقط کارت بزنند براش تا جریمه نشه. همه شام گرفتیم رفتیم دورِ یه میز نشستیم. بچه‌ها گفتند می‌بینی حوا مهمون روزیش رو با خودش میاره. توی همه‌ی اون زمانی که داشتیم شام می‌خوردیم و غش‌غش می‌خندیدیم، به رفیق جان فکر می‌کردم. به این که الان فکر می‌کنه بهش دروغ گفتم چون نمی‌خواستم با اون شام بخورم.

همیشه همه چیز اونطوری که به نظر می‌رسه نیست. یه وقتایی پشتِ یه ظاهرِ بدِ ساده، یه باطنِ خوب و یا حتی خیلی خوبِ پیچیده وجود داره که تقریباً احتمالش صفره بخوایم زمانِ دودوتا چهارتا کردن‌هامون بهش فکر کنیم و در نظر بگیریمش. بهتر نیست قبل از صدورِ هر حکمی، به طرفِ مقابلمون فرصت بدیم کمی از خودش دفاع کنه؟! و یا سعی کنیم جورِ دیگه‌ای ببینیم؟!


+ دیروز رفتیم اردو. دارت رو زدم وسطِ وسط :| حسِ خفن بودنِ عجیبی بهم دست داد اما من بهش دست ندادم :))) تیراندازی هم که کلاً عشقه :) حیف که مصدوم بودم وگرنه صخره‌نوردی رو هم می‌رفتم :|


شنبه ۵ آبان ۹۷ , ۱۳:۰۲ آقای سر به هوا :)
یه بار دارت زدم مساقیم رفت تو گچ دیوار!
حس ضایع شدن بهم دست داد که البته من برخلاف شما باهاش دست دادم و صحنه ترک کردم!
:))
کلاً خیلی استرس داره جلوی مربی و بیست سی نفرِ دیگه بخوای دارت بازی کنی. فکر کنید اولین پرتاب خورد وسط :| دوتای بعد هم خوب بود.
از من به شما نصیحت! هیچ وقت بعد از یه شکستِ ظاهری صحنه رو ترک نکنید.
چ عجب بالاخره نوشتید :)
(:
روزی دانشجو دست خداست:/

درود بر شما،صخره دفعه بعد به سعودتون بپردازید
این مدلی نگاه نکنید من رو :|

تشکر تشکر :)
جالب بود :)
جالب خوندید :)
شدیدا درک کردم قضیه ای رو که گفتی..پیش اومده برام.

من حتی مثل یه آدم خطا کار ؛حتی اگه طرف منو ندیده بود میرفتم بهش میگفتم قضیه رو...
خوشبختانه رفیقِ من اصلاً اهلِ این مدلی برداشت کردن نیست وگرنه که داستان داشتیم اون شب :| خیلی بدترش رو تجربه کردم سادات جان.

نمی‌دونم لازمه وقتی مقصر نیستیم از خودمون دفاع کنیم یا نه. اونم توی شرایطی که طرفِ مقابل فقط حرفِ خودش رو می‌زنه...
آفرین حوای ورزشکار
:))
شما چرا نمی‌خندی؟!
سلام
تو دانشگاه شما شام نخورید جریمه میشید؟ اینقدر سطح توجه به بهداشت و سلامت دانشجوها رشد کرده؟!خخخخخخخ
سلام و درود
رزرو کنی نگیری آره جریمه می‌شی :| و اینکه نه بابا کی به فکرِ دانشجو هست :)))
شنبه ۵ آبان ۹۷ , ۱۳:۱۷ شفق تیرزاد (*_*)
امیدوارم زودی خوب شی :)

+ بعد از چند روز داااغ... داره بارون میاد و خنک و بوی خاک خیس خورده و... :)
تا می‌خواد دردش کمتر بشه باز تربیت بدنی داریم نابود می‌شه کلاً :|

+ چه خوب ^_^ اینجا نمی‌دونم چرا اینقدر گرم شده :(
× چطوری؟!
خدا روزی هر کسی رو براش کنار گذاشته، اون شام هم روزی شما بوده
:)
قبلنا ذوقم میکردن که پول گرفتن اما غذا ندادن! اون غذا اضافه رو هم یه زمانی میدادن به خوردمون!خخخخخخ

اون زمان هفتاد و پنج تومن میگرفتن برای هر وعده. بعدش شد صد تومن. الان چنده؟
خب جریمه بشیم به اندازه‌ی چهار (شایدم هشت) برابرِ یک وعده از حسابمون کم می‌شم :|

نیم‌پرس ۶۰۰
پرسِ کامل ۱۳۵۰
تورم رو می‌بینید؟! :|
عزیزم، خوبه که دوستای خوبی داری و تنها نیستی :)
منم اردو میخوام :( 
حوا من هیچ وقت دارت یاد نگرفتم، یعنی اصلا نرسیده به صفحه‌اش می‌افته:/ ولی نشونه گیریم بد نیست :))
مصدوم؟ چی شده بودی همسایه؟ : )
:)
کاش بودی :(
اگه وسایلش حرفه‌ای باشند و اصل که خیلی هم گرونه فکر کنم راحت‌تر بشه یادش گرفت. خب چرا نمیری تیراندازی؟! من خیلی دوست دارم ^_^
پای راستم خیلی درد می‌کنه :) بس که واسه تربیت‌بدنی باید بدو بدو بکنیم (سرش را به میز می‌کوبد)
به چی بخندم خواهر؟

مگه حتماً باید به کسی یا چیزی خندید عزیزم؟! کلاً خوبه وقتی با هم حرف می‌زنیم لبخند هم بزنیم. اگه دوست نداری مشکلی نیست. هر طور راحتی :)
چه با کلاس! غذای بچه و بزرگم دارید!!
الان یعنی من که همیشه نیم‌پرس می‌گیرم بچه‌ام؟! :|
چرا به حس خفنت دست ندادی ؟ مگه نامحرم بود؟
نخواستم غرور من رو بگیره :|
آره دیگه! سال اولی مگه نیستی؟
مگه به سالِ چندم بودن ارتباط داره؟! می‌دونید به نظرم خوبیِ نیم‌پرس اینه که جلوی اسراف تا حدِ خیلی زیادی گرفته می‌شه‌. چیزی که برای من به شدت مهمه.
جوابی که به پیچک دادی عزیزم اون اسرافه اسراف :)))

سلام خورشید خانم( همیشه وقتی وب تو رو میبینم یاد خورشید میوفتم) 

چه لذت بخش و خفنه آدم پرتاب دارتش مستقیم بخوره وسط :))))

چه خوبه دوستت این مدلی نیست ک برداشت بد بکنه از ظاهر ماجرا :)
بله می‌دونم :|

سلام و درود

:)

(:

کلاً همه چی خوبه :) قبول داری؟!
:) اونو که شوخی کردم. ولی خب بازم با کلاسه! 
خب اشتهای ادما فرق داره. فکر کن سلفتون برای پسرای دانشگاهتون همون قدر غذا بده که برای شما. خب گشنه میموندن طفلکیا. این جوری خوبه. ولی باکلاسیدااا😎
می‌دانم :)
به نکته‌ی فوقِ ظریفی اشاره کردید :)) احتمالاً واسه اونا بیشتر بده.
من هنوز نفهمیدم چرا باکلاسیم :| :))
:)))
این رزرو کردن غذا هم خیلی فرایند حساسیه:/ دو ساعت دیر کنی یه هفته باید گرسنگی میل کنی:|
+دانشگاه خوبه؟درسا خوب پیش میره؟
((:
واسه ما هر وعده تا ۴۸ ساعت قبلش فقط می‌شه رزرو کرد که خب من اون شام رو یادم رفته بود :|
+ الحمدلله همه چی خوبه :) درس‌ها هم جز بیوشیمی خوب هستند :|
چرا مصدومی چی شده
از جلسه‌ی قبلِ تربیت بدنی پای راستم بدجور درد می‌کنه.
اتفاقا من همیشه لبخند میزنم.
منظورم این بود پستت خنده دار نبود که بخندم.بعدم خنده با لبخند فرق داره.ثالثا با لحن خودت میگم,خوبه که موقع حرف زدن هم کلمات خوبی بکار ببریم هم لحن قشنگتری داشته باشیم.کلی گفتم.
فکر نمی‌کنم تا به حال با کسی با لحنِ بد حرف زده باشم. دلیلِ این برخورد رو هم اصلاً نمی‌فهمم. شما هم هر طور راحتی دوست داشتی بخند دوست داشتی لبخند بزن یا هر چی. من منظورِ بدی نداشتم واقعاً رفیق جان :)
من اصلا یادم نیست زمان ما غذا چند تومن بود! ولی جریمه و نیم پرس نداشتیم.
کلا هرقدر که میخواستی برات می ریخت.
خوشا به حالتون پس :)
ما هفته قبل به غذا اعتراض کردیم و نخوردیم از در سلف تا خود در اتاق رءیس صف غذا رو درست کردیم که خبرش همه جا پیچید و فرداش غذا یکم خوب شد....به جزء ساچمه پلو ....:|

:|
عدس پلو؟!
من دیروز یه لحظه خودمو در حالی یافتم که حس خفن بودن بی خبر از یه جایی وسط مخم زده بود بیرون...
ترسیدم حوا...
هی گفتم پناه بر خدا...
ولی هنوزم هی یادش میفتم و میترسم.
ترسناک نیست فقط باید مراقب بود. از یه جایی به بعد خطرناکه.
بیگ لایک
(:
هر حس خفنی که غرور نیست . 

بله می‌دونم. شوخی بود :) کلاً اون بی‌ربط‌نوشتِ آخر واسه خنثی کردنِ خشکیِ پست بود.
شنبه ۵ آبان ۹۷ , ۱۴:۵۳ شفق تیرزاد (*_*)
راه برو... تند ولی ندو! :/ خوب می شی الهی :)

× ممنونم.
نمی‌گذاره :| دیوانه کرده من رو :)) ممنونم ^_^

(:
خدا روزی رو میرسونه...
:)
سلام
نمی‌شد با همون دوستتون با نون اضافه‌ای چیزی همون یه غذا رُ دوتایی می‌خوردید,ولی به نظرم اینقدر هم مهم نیست که طرف ناراحت شه.

می‌دونستید وسطِ وسط بیشترین امتیاز رُ نداره؟:/
سلام و درود
من اصلاً قصد نداشتم شام بخورم :) رفیقِ سال‌بالایی گفت من حکمِ مادرت رو دارم یا خودت میای یا به زور می‌برمت :| دوستم ناراحت که نشد. خدا رو شکر اصلاً اهلِ این مدلی برداشت کردن نیست.

بله :| ولی خیلی خوبه یهو بخوره اون وسط :)
چیقد خوب که خدا هواتو داره :))
:))
خدا هوای شما رو هم داره :)
شنبه ۵ آبان ۹۷ , ۱۶:۲۴ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
وای این اتفاق برای منم پیش اومد و باعث یه مدت منو رفیق جانم یکم بهم بریزیم.
خیلی سال بعدش من به این نتیجه ای که گفتی رسیدم، اینکه ندونسته و نپرسیده قضاوت نکنم

خدا کنه واسه هیچ کس پیش نیاد.
می‌دونی این حرفا خطاب به خودم هم بود‌.
شنبه ۵ آبان ۹۷ , ۱۶:۲۵ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
وقتی میام بیان میبینم یه ستاره اوت بالاست و اون ستاره تویی کلللی خوشحال میشم
با کلی ذوق باز میکنم وبتو:-)
عزیزم ^______^
ذوق کردم که :) مهربونِ دوست‌داشتنی :)
مراقب خودت باش
هوای حوای مارو داشته باش:)
چشم :)
شما هم مراقبِ رفیقم باش ^_^
شنبه ۵ آبان ۹۷ , ۱۶:۴۶ ستوده‌ی خشنود
ولی طبق علم فلسفه و حساب کتاب خدا دودوتا همیشه 4 تاست...
مگه نه اینکه خوبی کنید خدا چند برابرش رو پاداش میده؟! دودوتا چهارتاست؟!
چه دوستای با معرفتی :)) 
دانشگاه حسابی خوش میگذره دلم برای دانشگاه تنگ شده اصلا بچه های دانشگاه با دوستای دوران مدرسه خیلی فرق دارند احساس می کنم معرفت بچه های دانشگاه بیشتره :)))

خوب کاری کردی دست ندادی بعضی حسا بی جنبه هستند همش فروتن باش :))
((:
منم همچین حسی دارم :) امسال خیلی پررنگ‌تر شده این حس.

عزیزم :)))
آره عدس پلو یا ساچمه پلو...
من کلاً عدس دوست ندارم :|
شنبه ۵ آبان ۹۷ , ۱۷:۴۴ دیانا قاسمی شیران
زیبا بود
مخصوصا تهش
اما زشته دیگه به حست دست بده مثل من
مثلا همین امروز دودم دوستم داشت بسکتبال بازی میکرد
از هر 3تایی که مینداخت تو یکیش میرفت تو تور.
منم اومدم خیلی شاخ بهش گفتم بده من ببینم
توپو گرفتم و بعد 40 بار انداختن توپم حتی به نزدیکشم نرسید :(
بعد با حس ضایع شدنم دست دادم و گفتم ببین اینجوری نباید بندازی فهمیدی؟؟؟؟
زیبا خوندی :)
عزیزم :))
فیزیولوزی رو ول کن اناتومی رو بچسب:))))
هنو یاد نگرفتم فرم درس خوندن تو دانشگاه رو(:
استادِ آناتومیِ ما حرف نداره :)) درس که میده کامل یاد می‌گیرم :))
اوایل سخته بعد کم‌کم یاد می‌گیری :)
شنبه ۵ آبان ۹۷ , ۱۹:۱۰ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
و چقدر سخته که اینطور وقت ها دودوتا رو چهارتا حساب نکنیم..
کنیم یا نکنیم؟! :)
عَسَىٰ أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَکُمْ  
وَعَسَىٰ أَنْ تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَکُمْ 
وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

من یاد این آیه افتادم
می‌شه بپرسم چرا؟!
خب خداروشکر که شامتون جور شد.. هرچند من خودم سالهای زیادی از زندگی و بخصوص دانشجویی و حتی الان.. ناهارم کیک و آبمیوه هست.. ولی خب غذای گرم حس بهتری داره.. :)

راستی نگفتین شام چی بود..؟ :))

من کارشناسی که میخوندم.. ترم اول خوابگاه بودم.. بعد خوابگاهمون آزاد بود.. 2 تا از بچه های دانشگاه سراسری بودن.. 2 تا هم از دانشگاه ما.. تو یه اتاق..

اونوقت اون بچه های سراسری هر شب میرفتن از دانشگاه شام میگرفتن.. اما ما خودمون نیمرو اینا درست میکردیم.. البته 1-2 شب هم از خونه غذا فریز شده میاوردیم.. حالا نکته اینجا بود که اونا اکثر مواقع روشون نمیشد بشینن پیش ما شام بخورن.. احساس میکردن ما دلمون میخواهد.. :)) بخاطر همین بعضی وقتا میرفتن اتاق بقلی که هم دانشگاهی هاشون بودن..

امیدوارم غذای دانشگاهتون به گونه ای باشه اذیت نشین و بتونید نوش جان کنید.. :)

تو پست هاتون خوندم نیم پرس میگیرین.. خیلی کار خووبیه.. من الان با یکی از همکارام.. گاهی وقتا ناهار که میگیریم.. نصف میکنیم.. هم معده بهش فشار نمیاد.. هم غذایی چیزی اضافه نمیمونه که بریزن دور.. :)

دیگه اینکه.. گفتین مصدوم هستین و تو نظرها خوندم بخاطر تربیت بدنی بوده.. خیلی مواظب باشین.. حتما یه فشار ناگهانی اینا بهش اومده.. امیدوارم زودتر خوب بشه..

راستی.. از امام رضا جان بخواهید مارو بطلبه.. :'(  التماس دعا خیلی..
کیک زیاد خوب نیست هر چند من خودم خیلی مصرفِ کیکم بالاست :)

جوجه کباب :)

چه دورانی داشتید. همه‌‌ش خاطره :)

خوبه خدا رو شکر :))

چه خوب :) خدا خیرتون بده.

چشم خیلی ممنونم.

ان‌شاءالله خیلی زود طلبیده بشید. محتاجیم به دعا. حتماً حتماً.
سلام بیوشیمی قشنگه ها فقط مثل ریاضیاته زیباییشو فقط به شاگردان صبورش نشون میده . 
تو دختر پزشکی میخونی؟ فیزیولوژی و بیوشیمی و آنکولوژی بوی پزشکی میدن :) 

سلام و درود
دوست نداشتنیه :| :))
عجب بویی :)
شنبه ۵ آبان ۹۷ , ۲۳:۱۵ ستوده‌ی خشنود
بله همونم باز میشه چهارتا...
اگر چند برابر نده میشه غیر از چهار...
من نگاهم این نیست :)
پاراگراف دوم جمله اولتون رو  بخونین 
می فهمین چرا 
تقریبا معنی همون آیاته
بله بله
گفته بودم نگاهتون همیشه متفاوت و به شدت برام قابلِ احترامه؟!
الان این جمله پرسشی بود؟
بله گفته بودین ؛ نظر لطفتونه 
ممنون
علامتِ سوال نداشت مگر؟! :)

خواهش می‌شود.
اناتومی بخش اعظمش حفظیه..
مال ما که فعلا این طوره.
واسه همین سخت میسازم باهاش:)
اناتومی ما که خیلی مربوط به استاد نمیشه   :) چون الفاظ انگلیسی طور بخش های قلب و ایناس و 98درصد حفظی.. فعلا البته ...مباحث دیگم داره البته:)
فعلااا خدا صبر بده به تمام رشته ها و الخصوص ترمکی ها!:)


:)

چی می‌خونی ترمک جان؟! :))
فکر میکنم منطقی ترین کار زمان قضاوت کردن اینه که اول درباره ش گفتگو کنیم.
ماها یه طرفه قضاوت میکنیم و فقط کلاهمون رو براساس چیزی که دیدیم قاضی میکنیم چوان اساسا آستانه تحملمون پایینه و فرصت حرف زدن رو به طرف مقابل نمیدیم.

نوش جانت و یک عالمه آرزوی موفقیت دارم برات ^_^
دقیقاً...

قربانت :)
:)
اوهومم
(:

بتا هلاک شود دوست در محبت دوست

که زندگانی او در هلاک بودن اوست

:)
سلام :)

آنها که به حسن سرفرازند

نازند به خاک پایت ای دوست

(:

ز سنگ جور تو بی مهر و بی وفا ای دوست

دلم شکسته شد اما چه بی صدا ای دوست

الهی :(

آری ضرورت است تحمل به جور دوست

گر خاطر تو طالب میل رضای اوست

^_^
يكشنبه ۶ آبان ۹۷ , ۱۶:۳۲ پارسا جهانگیری
تیراندازی می کنید؟
بله
يكشنبه ۶ آبان ۹۷ , ۱۶:۴۲ قاسم صفایی نژاد
واقعا همینطوره. بارها و بارها برای خودمون و عزیزان‌مون پیش میاد که قبل از دفاع، حکم صادر می‌کنیم و بعد می‌بینیم چه اشتباهی کردیم که حکم صادر کردیم.
ممنون
می‌دونید درد کجاست؟! این که متوجه نشه چه اشتباهی کرده :)
نوش جونت :)
قربانت ^_^
سلام حوامون 😄
(:
واای یادش بخیر... چه خاطراتی یادم انداختی
ما هم با بچه ها برای مراسمی دارت رو از تربیت بدنی گرفته بودیم ولی همش خودمون (ترم بالایی ها) بازی می کردیم :))))
جالب اینجاست که یکی از اونایی که باهامون تو بازی خیلی صمیمی شده بود تا یه هفته قبل دفاعم نمی دونستم کارمنده دانشکده است نه دانشجو:)))

خیلی هیجان داره :)))

حسابی هواتو داشته پس :)))
يكشنبه ۶ آبان ۹۷ , ۱۸:۱۷ فاطمه سادات داوری
مثل همیشه پست های عالی می نویسی
مثلِ همیشه لطف داری :)
شما گفتی دارت زدی وسط من هم یکم بگم

من خیلی والیبالم خوب چون قدم بهش میاد

البته تو فوتبال پست دروازه بان و مهاجم هم عالیم

تو دارت و تیرندازی با کمان و تفنگ هم دستی دارم که عالیه

تو قسمت کارهای ذهنی هم میتونم عدد 100 رقمی یا 500 رقمی رو حفظ کنم

البته فقط تو رقم نیست کلمات فارسی انگلیسی و هر چه کلمه بخوایی رو میتونم حفظ کنم

شعر هر چی بگی اینم یه هنر هنر حافظه

تو دفاع شخصی هم دادشت که من باشم خیلی سریع و قوی عمل می کنم

حیف که وقت ندارم یک کتاب درباره موفقیت در همه زمینه ها براتون چاپ کنم


خیلی باحالی خداحافظ تا کامنت بعدی
عجب :))

خدانگهدار
میگم چقدر رو پست های که میگذاری وقت میزاری


حتما میگی هیچی فقط 15 دقیقه
نوشتنش زیاد طول نمی‌کشه اما انتخابِ عکس گاهی دو روز.
سلام
خواهر گرامی وقتی این طور از حال و هوای دانشگاه و رفیق جانتون می نویسید، منو یاد دوران دانشگاه می اندازید و بهتون غبطه می خورم که در اون دوران رفیقی نداشتم! کاش ...! شاد باشید!
سلام
:|
همچنین
سلام
چه جالب
منم سال اول دانشگاه مسابقه دارت اول شدم
البته شانسی خوردن وسط 
سلام و درود
چه خوب :)
متاسفانه همه اول پیش داوری میکنن...
حتی من...
دوشنبه ۷ آبان ۹۷ , ۱۲:۴۶ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
اره میدونم ایشالا هیچوقت پیش نیاد
قربان تو عزیزجان😊
:)
فدایت ^_^
صحیح
و دیگر هیچ :)))
اوخی مگه می‌شه حوای مهربون من نامهربون باشه؟ 🤔😍
من از فاصله ی یک متری هم دارت بزنم می‌ره تو باقالیا😂😂😂
خاتونِ عزیزم ^______^
الهی :))
و دیگر هیچ
:)
خوابگاهم سال اولش خوبه. مثل دانشگاه. بعدش چنددستگیه و جدایی و رازداری...
قدرت‌طلبی‌ها نمایان میشه... بی‌اعتمادی‌ها شروع میشه...
شما اما بعید میدونم غیر از درس به چیز دیگه‌ای فکر کنید در هر حال :)

من کلاً تو دنیای خودم غرقم. نه کار به کارِ کسی دارم نه برام مهمه بقیه درباره من چه فکری می‌کنند. با کسی هم رقابت ندارم :)
سلام
سخته دو دو تا نکردن..ولی کاملا درسته که خیلی وقت ها برقرار نیست

اگر دانشگاه ما برای نگرفتن شام جریمه می کرد
من الان ورشکسته بودم!
چه دانشگاه با فرهنگ و سخت گیری
سلام و درود
دقیقاً و ممنونم که تایید کردید :)

خب بگیرید شام‌هاتون رو :|
کاش همین باشه که شما می‌گید...
سه شنبه ۸ آبان ۹۷ , ۱۶:۵۵ مشاور کنکور تجربی
سلام....با افتخار دنبال شدید...
سلام و درود
جدی؟! :))
سه شنبه ۸ آبان ۹۷ , ۲۰:۲۱ اسماعیل حسن زاده
سلام خیلی وبلاگ خوب و جالبی دارین و قلمتون خوبه . 

اگه تمایل به تبادل لیک دارین به وبلاگ ما سر بزنید .

http://www.linkbaz.blog.ir
سلام و درود :)
سه شنبه ۸ آبان ۹۷ , ۲۳:۲۲ اسماعیل حسن زاده
سلام و درود بر شما نیز :)) 
:)
سه شنبه ۸ آبان ۹۷ , ۲۳:۲۷ اسماعیل حسن زاده
تبادل نمیکنید ؟
نه متاسفانه
سه شنبه ۸ آبان ۹۷ , ۲۳:۴۴ اسماعیل حسن زاده
ولی من لینک بلاگ شما را در بلاگ خودم قرار میدهم. و یک معرفی از بلاگتان نیز در سایتمان قرار میدهم. چون وبلاگ بسیار خوبی دارید. 
شما خیلی لطف دارید. خوبی از خودتونه :)
سه شنبه ۸ آبان ۹۷ , ۲۳:۵۶ اسماعیل حسن زاده
http://linkbaz.blog.ir/1397/08/08/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B3%D9%84-%D8%AD%D9%88%D8%A7

اینم آدرسی که وبلاگ شما رو معرفی کردیم .
تشکر
زندگی خوابگاهی پر است از این قضاوت ها ، سعی کنین زیاد سخت نگیرین که خیلی اذیت میشین ، مخصوصا بین دخترا از این کدورتا زیاد پیش میاد ... ولی خب با همه سختیاش می ارزه به نظرم 

راستی شما مگه آفرینشگاه سنتی ندارین  که بی شام موندین ؟؟؟
واسه من که این مسائل زیاد مهم نیست فقط واسه بیانِ هدفم گفتم. آره خیلی می‌ارزه.

چی؟! :| چی هست اصلاً؟!
عالی عالی
سلام 
چرخ میزدم تو بلاگ ها . ماشالا چه زحمتی میکشید
سلام :)
آفرینشگاه سنتی اینجوریه که یه دوتا منقل گذاشتن بیرون سلف و بچه ها میتونن کباب و آش و... بگیرن بیان خودشون کباب کنن و بخورن فقط خوبیش اینه که اگه شام فراموش کرده باشی بزنی میتونی از تخفیفت استفاده کنی و شب بری به جاش یه سیخ کباب یا آش بخوری فقط یخورده تو صف باید وایسی چون تعداد فراموشکارا زیاده!! ... البته پارسال اینجوری بود که اگه ناهار هم فراموش میکردی میتونستی ناهار هم بری سنتی کباب بزنی ولی امسال تخفیف ناهار میسوزه واسه ما ... آخر هفته هم هرچی از تخفیف بمونه میتونی بری سنتی...خیلی خوبه واقعا !
من نمی‌شه بیام اونجا؟! (سرش را به دیوار می‌کوبد)
يكشنبه ۲۷ آبان ۹۷ , ۰۹:۰۴ آموزش کتاب Top Notch
نویسنده دمت گرم
:)

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan