از منطقِ تو تا دلِ من فاصله‌هاست

نشسته‌ام وسطِ اتاقی که همه چیزش سبز است. دیوارهایش، سقف‌اش، پرده‌اش، سطلِ زباله و حتی ضربه‌گیرِ درِ کمدش هم سبز است و این برای منی که جهانم سراسر آبی‌ست یعنی فاجعه‌. حالا من تا خودِ صبح هم برایت از این حالِ پریشان بگویم تو مگر می‌فهمی؟! منطقِ تو می‌گوید مهم رنگ است که دارد حالا هر رنگی اما دلِ من می‌گوید فقط آبی! می‌دانی؟! من می‌خواهم با دلم زندگی کنم. دلی که در حصارِ منطقت خون گریه می‌کند اما چه فایده که منطقت احساس ندارد و احساسم منطق.

من... من... من برای دلم نذرِ صلوات کرده‌ام. خدایا می‌شود یک مشت، فقط یک مشت از آبیِ بی‌کرانِ آسمانت بر سبزیِ این اتاق بپاشی؟! آخر فقط تو می‌دانی همین یک مشت برایم می‌شود تمامِ زندگی‌...


+ یک عدد ناراضی از موقعیتِ تحمیل شده :) وگرنه که از سبز تا آبی فاصله‌ای نیست.


سلام
رسیدین بسلامتی!
سلام و درود
خیر
هر وقت که قصد عزیمت دارین براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم ...
تشکر
عزیزم 😃 از این عینکا که ابی باشه خوبه فک کنم 😁 

همه چی آبیش خوبه :))
سلام 
پس دیگه سیب سبز دوست نداشته باشی ها  
سلام و درود
سیبِ آبی نداریم خب :)
اگر دلم رو به دلِ من تغییر بدیم لازم نیست بعد از تو، مکث زیادی بکنیم که کمبود سیلاب جبران بشود :دی
دنیات سبزآبی :)
راستش متوجه نشدم چی گفتید :)
امیدوارم برسه روزی که بشه سبزآبی :)
:)مثل من که همه با آبی دیدنم اغلب
بهارنارنجِ آبی :)
حالا شما اونجا زندگی کنید کم کم آبی میشه
تا ثریا دیوار کجه!
:) چه قشنگ
آبی معرکست:)) من هنوز معتقدم خونم آبیه
(:
تا این این حد؟! :))
حال پریشان خوبه ها... رنگ هر چی میخواد باشه، مهم نیست، فقط سبز باشه. 
💙💚
این که ندونی مثلاً فردا قراره کجا باشی زیاد خوب نیست.
سبز هم خوبه :)
براتون آرزوی موفقیت می کنم !
:)
یحتمل شما پرسپولیسی هستید :)
خوشبحالت که فکرت اونقدر جای فری داره که به رنگ فک کنی.
سخت نگیر ولی،سبز هم برادر ابیه.
اصلاً بحثِ رنگ نیست :) من با هیچ رنگی مشکل ندارم.
منم از رنگ سبز متنفرم، چه کمرنگ چه پررنگ:( 
تازه از سبز پررنگ هم حس بد میگیرم:(
ولی کلاس اول که بودم مامانم دفتر ریاضیمو سبز اونم پررنگ جلد کردن به این منظور که سبز رنگ موفقیته 
توهم غصه نخور مثبت نگاه کن سبز رنگِ موفقیته، برای حوای همیشه موفق😀
عزیزم :)
هر رنگی می‌تونه رنگِ موفقیت باشه حتی مشکی! موافقی؟! :)
نمیشه چندتا چیز ابی بخری اویزون کنی؟ :)
یحتمل سبز آبی بهترین راهه :)

کاش همه‌ی مشکلاتِ دنیا به همین سادگی حل می‌شد :)
هیچ جوره نمی‌تونم این فاصله رو کم کنم. متاسفانه یا اینوری یا اونوری...
آره اینو کاملا موافقم، اما جهت دلداری گفتم حوا جان:)
می‌دونم :) بعضی وقت‌ها دلت می‌خواد دو روز بری جلوتر تا زودتر روزای برزخی تموم بشن ببینی تهش چی می‌شه اما نمی‌شه. انگاری ثانیه‌ها شدن مامورِ عذابت.
عزیزم:( انشالله همه چیز به سلامتی و خوشی بخیر میگذره:)
خودتو عذاب نده:)
منطقم رو گم کردم کاملاً. فقط منتظرم ببینم قراره چی بشه :) وقتی می‌خوای نگذره هر روزت می‌شه یک ثانیه وقتی هم می‌خوای بگذره هر ثانیه می‌شه یک ساعت :|
اره، اصلا ای کاش همه‌ی مشکلات رنگ و اختلاف سلیقه‌های کوچیک بود.

باید دنبال راه‌های جدید باشی، پیدا میشه احتمالا :)
یا دنبال شباهت ها باش و سعی کن از تفاوت‌ها چشم بپوشی، خلاصه حد وسط رو پیدا کن :)
کاش..‌‌.

متاسفانه حدِ وسطی نداره. فقط باید منتظر باشم ببینم چی می‌شه :) منی که از انتظار بدم میاد همه‌ی روزهام شده انتظار :|
همیشه تصویرایی که انتخاب می کنی قشنگن !
نگاهتون زیباست.
رهگذر‍ِ سابق احیاناً نباید اسمِ جدید داشته باشه؟! :)
سه شنبه ۳ مهر ۹۷ , ۱۵:۲۴ پارسا جهانگیری
منطقم احساس ندارد و احساست منطق
این قسمتش خیلی خوب بود البته همه جمله هاتون خوبن :-)
همیشه بین عقل و احساس جنگ بوده باید دید فاصله ای که گفتید چقده
جابه‌جا گفتید  فکر کنم :)

خیلی و من نمی‌دونم واقعاً حق با کیه.
گیومه و کوتیشن مارک گذاری سخته خب! 
میگم تو عنوان، اگر لغتِ "دلم" رو به عبارتِ "دلِ من" تغییر بدیم، لازم نیست بعد از واژه ی "تو" با مکث کردنِ بیش تر از حد نرمال، کمبود سیلابهای وزنیِ این مصرع رو جبران کنیم.
معنیِ کلیش اینه که "دلم" در عنوانت رو بکن "دلِ من" و دوباره بخونش. قشنگتره. :دی
آها :)) بذارید به حسابِ حالِ برزخی :)
:)) بعله
من اگه فوتبالی بودم می‌شدم استقلالی :| :))
سه شنبه ۳ مهر ۹۷ , ۱۵:۴۰ زهرا سادات (رهگذر سابق)
😄
به‌به سادات هستید که ^_^
سه شنبه ۳ مهر ۹۷ , ۱۵:۴۱ فاطمه سادات داوری
سلام عزیزم با رنگ ها کنار بیا عادت می کنی.
سلام و درود
کاش هیچ وقت مجبور به عادت کردن نشیم...
برای استقلالی شدن هیچ وقت دیر نیست:)) الان با این پست رسما استقلالی شدی:))
ولی من اصلاً فوتبال نمی‌بینم :))
سه شنبه ۳ مهر ۹۷ , ۱۵:۴۵ پارسا جهانگیری
ببخشید :-)))

ممکنه حق با احساس باشه. همیشه قرار نیست منطق درست بگه.
خواهش می‌کنم :) پیش میاد.

حرفِ منم همینه...
آبی همون سبزه دیگه زیاد سخت نگیر:))
باور کن من خیلی وقتا فرق بعضی آبی ها با سبز رو اشتباه میگیرم یعنی تا این حد سرخوش:))
بعدشم آبی پسرونه س دخترا رنگشون باید صورتی و بنفش باشه:)

کاش همه‌ی مشکلات به اندازه‌ی تفاوتِ رنگِ سبز و آبی بود :)
اتفاقاً خوبه :))
من باید پسر می‌بودم پس :| :)) البته رنگِ دومِ من بنفشه. یعنی هر وسیله‌ای که آبیش رو پیدا نکنم بنفشش رو می‌خرم :)
عیب نداره فقط حرص سرخ ها رو دربیار:)))
فکر کنم بیان پرسپولیسی زیاد داشته باشه :|
سه شنبه ۳ مهر ۹۷ , ۱۶:۰۰ زهرا سادات (رهگذر سابق)
بله 😊
حوا جون برات دعا می کنم ایشالله خبرای خوب خوب بشنوی ⁦❤️⁩
خیلی ممنونم عزیزم :)

+ من فکر می‌کردم پسر هستی :|
😶عه؟😟
خب دیگه چه خبرا؟ :)))
آره. توی یه پست نوشتم اگه پسر بودم یحتمل استقلالی می‌شدم خیلیا گفتن فقط پرسپولیس :|
سلامتی :) منتظر و آشفته روزگار می‌گذرانیم.
سلام گل دختر خوبی؟
من در خدمتم:)
سلام پریسا خانمِ عزیز :)
الان میام.
سه شنبه ۳ مهر ۹۷ , ۱۶:۱۰ آقای سر به هوا :)
شکایت اینقدر قشنگ نوشته بشه واجبه سریعتر بهش رسیدگی کنند!
راه چاره یه سطل رنگه!
شما قشنگ خوندید :)
سطلی که فقط دستِ خداست...
آهان پس مشکل رنگش نیست . این تحمیله که آزار دهندس . وگر نه باید فضای این وبلاگ هم آبی می بود نه نارنجی :)
اصلاً گندم باید آبی می‌بود :))
از سبز تا آبی فاصله بسیار است ......
و چقدر خوبه که درک می‌کنید :)
سبز و ابی و ترکیب کنید
هم سبز هم ابی
متاسفانه قابلِ ترکیب نیست :)
من سبز آبی و دوست دارم
نه آبی آبی نه سبز 
دقیقا مرز سبز و آبی:)
تو که بی‌نظیری ^_^
دیدی گفتم چیزی نیست؟! خدا بزرگه.
کجاست اونجا؟
اونجایی که ازم می‌خوان بگیرن یا جایی که قراره بهم بدن؟!
خل بازی یه کمی ولی یه سطل رنگ‌ آبی بگیرید بعد دست کنید توش بپاشید به در و دیوار. :)))
اگه پاتریست بودید می‌گفتم تعصب به ریونکلاوه!
منم که عاشقِ خل‌بازی :))
که اینطور!
هر دو رو بگو😉
باشه :)
خب بگو دیگه🙄
گفتم :)
سه شنبه ۳ مهر ۹۷ , ۱۸:۵۱ زهرا سادات (رهگذر سابق)
😅
:)
سه شنبه ۳ مهر ۹۷ , ۱۹:۱۲ ح م کامران نیرومند
زرد با آبی ترکیب شده، اینطوری سبز شده و ... 
:)
مخصوصاً اون آبی اول صبح، یه ۲۰ دقیقه قبل از طلوع آفتاب، یه معصومیت، یه زیبایی خاصی داره :)
ممنون بابت دل نوشته
:)
خواهش می‌کنم.
اتفاقی افتاده ؟
شاید بیفته :)
چیزی هست حوا

مگه نگفتن خوش‌خیم هست؟!
مثلا چی ؟؟؟
مثلاً اینکه به چیزی که مدت‌هاست منتظرشم برسم :)
خیلی هم خوب تا باشه از این اتفاقا :)
این رو هم در نظر بگیر که اگه نشه چقدر قراره بهم سخت بگذره :)
مگه قرار دیگه بهش نرسی پس کلمه انتظار رو برای چی گذاشتن !
فکر کن اگه الان نشه شدنش می‌ره واسه سال‌ها بعد اونم شاید!
حوا... امیدوارم حالت خوب باشه عزیز دلم❤️
عکسای قشنگی میزاری;)
همچنین هانا جون ^_^
چشمات قشنگ می‌بینن :)
سه شنبه ۳ مهر ۹۷ , ۲۳:۳۹ ایمان-همو یرگه یخ!
منم خونم ابیه !!
هیچ کس از وضعیت تحمیل شده الان راضی نیس هرکسی هم به نحوی !
امیدوارم روزی برسه که زندگی هرکسی برطبق میلش باشه !!
شماهم هم به اونی که میخاین برسین😊
خونه دارید مگه؟! :)

ان‌شاءالله
ممنونم :)
سه شنبه ۳ مهر ۹۷ , ۲۳:۴۹ ایمان-همو یرگه یخ!
نه 😂😂 خون توی رگ هام ابیه😂
کی بیام شیرینی و شاممو بدین ؟
وای خدایا :))) گفتم بهتون نمیاد خونه داشته باشید :))
فعلاً که مشخص نیست قراره چی بشه...
چهارشنبه ۴ مهر ۹۷ , ۰۰:۰۴ ایمان-همو یرگه یخ!
خخخ والا با این وضع و اوضاع همین که زنده ام خودش خیللیه😂😂 خونه داشته باشم ؟؟دراینده ایشالله
همه همین رو می‌گن :| :))
ان‌شاءالله همه عاقبت‌بخیر بشن.
چهارشنبه ۴ مهر ۹۷ , ۱۰:۳۶ مصطفی فتاحی اردکانی
الان می تونید دعا کنید که کاش کور رنگی داشتید و رنگ سبز را آبی می دیدید.....
چقدر شما لطف دارید به من :))
سلام
مگه کجا رفتی که همه جاش سبزه؟ :)))
حالا همه جای اتاق من یاسی رنگه! از پرده و دیوار و ضربه گیر و ... .
می تونی خودت تغییر دکوراسیون بدی یا اجازه نداری چیزی رو تغییرش بدی؟
سلام و درود
جایی نرفتم :) اتاقم سبزه :))
چه خوشگل ^_^
اصلا بحثِ رنگ نیست رفیق جان.
میدونی یه وقتایی هر چی هم تلاش کنی و بخوای و بگی نمیشه در نتیجه بهتره فقط لبخند بزنی و بگذری از کنارش
تهش شد همین :)
سبز آبیم خوبه ها :)))
بله :))
من می شنوم رنگ صدا را آبی
آهنگِ ترِ ترانه ها را آبی
در موج بنفش عطر گل می بینم
موسیقی لبخند خدا را آبی
:)

باز هم طلوع را خواهم دید ؛

در روزی که غروب از یاد رفته باشد ؛

در روزی که آسمان ؛ نه به رنگ دیروز ؛

به رنگ آبی فردا باشد .

(:

غم، سیاه است و سرد و طولانی

غمِ کوتاهِ کودکان آبی است

:)

شعر، یعنی خیالِ آبی رنگ

پیچ و خمهای داستان آبی است

(:

آبی تر از رنگ

آبی تر از عشق

آبی ِ آبی

نه رنگ ِ دریا

به رنگ ِ فردا

به رنگ ِ نوری …

از ظلمت ِ شب

آرامی بخش ِ…

قرمزی ِ تب

نه رنگ فوتبال

قرمز و آبی

به رنگ داور

ساده و آبی

رنگ ِآسمان

کم رنگ ِ آبی !

هفت پله بالا

از آسمانها

قافله آبی

با ساربانها

هرکه گذر کرد

به عشق ِ آبی

بیند خدایش

به رسم ِ آبی

:)

خواستم تا با خیالت،قصه ای شیرین بگویم

نقش پر مهر نگاهت،محو شد در رنگ آبی

(:

باز هم در شهر “ساقی” نغمه ای می آید امشب

یک نفر آن دورترها، می زند آهنگ آبی

:)

همان جا که زندگی معنا دارد

همان جایی که دنیا رنگ آبی دارد

(:
سلام حوایی کجایی؟ خوبی خوشی چ می کنی؟ 😉🌺
سلام :)
همین اطراف. الحمدلله. درگیرم شدید :))
واقعا منطقی نیست...
سبز که خوبه...
آره متاسفانه
من با سبز مشکلی ندارم :)
وقتی یک نویسنده خوش ذوق از شرایط رنگی اتاقش ناراضی میشود
به جای غر زدن و ناله کردن مینویسد
عالی بودی
عزیزم :)
یادمه قبلا هم یه پست نوشته بودی که مضامین سبز و آبی داشت :)
امیدوارم چیزی که دوست داری به صلاح باشه و زودتر اتفاق بیفته :)
بله بله :)
خیلی ممنونم :)
بگذارید آبی و قرمز ها به جنگشان برسند
من هنوز تکلیفم را
با رنگ قهوه ای چشمانش 
مشخص نکرده ام ...!

خیلی طول کشید تا یه چیزایی از پست تون چیزی درک کنم (اونم شاید غلط بوده)

چقدر زیبا :)

من حس می‌کنم درسته :)
سلام حوا بانوی حساس و آبی دوست من 😍
حالا تا دلت بخواد من عشششششششق رنگ سبز دارم...یعنی دیوونه‌شم
تازگیا کشف کردم ترکیب سه تا رنگ سبز با رنگ آبی پررنگ با رنگ زرد توی دکور یه محیط چقدر جذاب و عالی می‌شه😍😘
سلام خاتونِ مهربونِ من :)
عزیزم عزیزم ^_^
به نظرِ منم معرکه می‌شه :))
چی شده حوایی؟
چیزی نشده :)
کجایی؟؟؟؟
همین حوالی :)
حالت خوبه؟
شکر :)
فک کردم شعرا خوشحالت می‌کنه 😶
مگه میشه خوشحال نشم؟! ^_^
یکم ذهنم درگیره... شرمنده.
در مورد پست جدیدت : چه قدر رو مخن اون ادما😐
در مورد این پست هم: که خیلی آبی دوست داری گویا(:
:)
آره :)
عالیییییییی بود
سپاس
سلام :)
رسیدی یا می‌رسی؟
راستی، هروقت در هر زمینه‌ای کمک احتیاج داشتی بگو :)
سلام :)
آره
ممنونم :)
شنبه ۷ مهر ۹۷ , ۲۱:۴۴ امیررضا خانلاری
سلام
ناخوش احوالم
نتونستم سر بزنم :(
دعا کنید
سلام و درود
ان‌شاءالله زود خوب بشید.
قلم زیبائی دارید واسه نوشتن
لطف دارید.
خیلیم خوب
:)
يكشنبه ۸ مهر ۹۷ , ۱۵:۱۰ امیررضا خانلاری
سپاسگزارم 
شما به ما سر نمی زنید ؟
:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
من این روزا وقت ندارم :) کلا هیچ وبی نمی‌رم.
يكشنبه ۸ مهر ۹۷ , ۱۵:۱۵ امیررضا خانلاری
ایشالا وقت نداشتن شما دلیلش وقایع خوب و خوش باشه

:)
من رنگ سبزو کلی میدوستم. بدش به من این اتاق رو :) برو یه آبیشو واسه خودت پیدا کن :)
واسه هم‌اسم جان :)
و عسی ان تکروهوا شیئ و هو خیر لکم

تشخیص بدین از این مدل بود شاید
از این مدل‌ها و اون مدل‌ها زیاده کلاً :)
ممنون بابت وبلاگ خوبتون من همیشه مطالب شما رو دنبال میکنم
همیشه؟! :)
ولی خودش نیومد همایش :(
آره دیگه :)
عالی بود
لطفا از سایت ما هم دیدن نمایید. شیک بار
جمعه ۲۰ مهر ۹۷ , ۰۹:۳۳ محمدبوژمهرانی
سلام و درود
سایتتون عالیه
لطفا به سایت آموزشی ماهم سر بزنید
http://atsiz.ir/
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۴۸ محمدبوژمهرانی
سلام و درود ساییتون عالی مممنون از شما
جهت دانلود رایگان آموزش های آکادمیک روی علامت کنار  محمد بوژمهرانی کلیک کنید.
http://atsiz.ir/
جمعه ۲۷ مهر ۹۷ , ۱۶:۲۷ محمدبوژمهرانی
عالی بود آدمین گرامی
لطفا به سایت آموزشی ما هم سری بزنید.
شله میدیم .
سلام ویلاگ خوب با مطالب مفید و با رتبه خوب در الکسا برخوردار هستید
سلام :)
سولاردام

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

سلام.

امیدوارم حال دلت و حال خودت هر دو خوب باشه.

دوم تا پنجم آبان مشهد بودم.

هر سه شب که حرم بودم برای حاجت روایی دلت،دعا کردم.

امید که حاجت روا شوی(آمین)

سلام
خیلی ممنونم.

خیلی لطف کردید :) قدم نورسیده هم مبارک :) ان‌شاءالله همیشه سالم و صالح باشه.

سلام.

وظیفه بود،همیشه دعاگوی شما هستم؛ ولی اینبار توفیق حاصل شد تا در خود مشهد مقدس و در کنار حرم مطهر رضوی براتون دعا کنم...

سلام
شما مگه خانم دلدار نیستید؟!

روزی از گل پرسیدند:

می دانی که خار کیست؟

گل پاسخ داد: یار غار من.

واز خار پرسیدند:

می دانی که گل کیست؟

خار در پاسخ گفت: یادگار من.

جالبه

پیدا کردید؟

بله

فعلا شما را به خدای منان می سپارم...

خدانگهدار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan