450 درجه‌ی فارنهایت

اولین کتابی که به صورتِ جدی خوندمش راز بود. سنم کم بود فکر کنم اول یا دومِ راهنمایی بودم. اول فیلمش رو دیدم و بعد خودِ کتاب رو خوندم. برام خیلی جالب بود. حس می‌کردم واردِ یه دنیای عجیب و جذاب شدم. فهمیدنِ یکی از قوانینِ حاکم بر جهانِ خلقت که دانشمندانِ زیادی از سراسرِ دنیا ادعا می‌‌کنند می‌تونه هر آدمی رو به همه‌ی چیزهایی که می‌خواد برسونه. پرده‌برداری از یه رازِ بزرگ که از قرن‌ها پیش توسطِ عده‌ی معدودی استفاده می‌شده. اولین اتفاقی که این کتاب رقم می‌زنه ایجادِ انگیزه و امید هست. البته کسی که همیشه با عینکِ بدبینی به همه چیز نگاه می‌کنه یحتمل با خوندنِ این کتاب هم نگاهش تغییر نمی‌کنه.

هر آدمی به اندازه‌ی خودش مشکل داره. منم مثلِ همه. از وقتی یادم میاد همیشه مریض بودم. دقیق یادمه دومِ دبستان که بودم چند هفته بخاطرِ شدتِ بیماری نرفتم مدرسه. اونقدری حالم بد بود که فقط از خدا مرگ می‌خواستم. مدام سِرُم توی دستم بود. بعد از یه مدت هم که متوجه شدم کلاً گلبول‌های قرمزِ گوگولی مگولی و کوچولویی دارم :) دلیلِ خون‌دماغ شدن‌های مکرر و طولانی‌مدت هم همین بود. آرزوی من خوردنِ یه وعده‌ی غذا بدونِ حالتِ تهوع بود! خب هر کسی از بچگی همچین شرایطی داشته باشه کلافه می‌شه. خسته می‌شه.

خوندنِ این کتاب به من کمک کرد از آرزو داشتن نترسم. بهم کمک کرد توی هر شرایطی بخندم و به داشته‌هام بیشتر توجه کنم. مثبت نگاه کنم و مثبت فکر کنم و تا جایی که می‌تونم مثبت رفتار کنم. طیِ همه‌ی سال‌هایی که گذشت به خیلی چیزها رسیدم. چیزهایی که یه روزی فکر می‌کردم فقط مالِ بقیه‌ست! توی حساس‌ترین زمان از یه بحران که می‌تونست کلِ آینده‌ی من رو به کلی تغییر بده به سلامت عبور کردم. هنوز هم هر از گاهی بعضی صفحاتش رو می‌خونم و واسه زندگی کردن به معنای واقعیِ کلمه مصمم‌تر می‌شم. چیزی که برام خیلی مهم و البته جذاب هست اینه که این قانون چیزی ورای قدرتِ خداوند نیست و اینکه روی شکرگزاری تاکیدِ ویژه می‌شه. اول و آخر همه اوست :)


+ کاکتوسی که می‌بینید تنها بازمانده‌ی کاکتوس‌هایی هست که سالِ گذشته خریدم. مثلِ خودمه!

+ دعوت می‌کنم از خانم معلمِ مهربون، فرشته‌ جانم و جنابِ م. دچار.

+ با تشکر از ایشون بخاطرِ این چالش


کتاب و مستند خوبی بود هرچند علمی نبود

از این نویسنده کتاب قدرت هم خوبه و تقریبا کامل تر از رازه
شما می‌تونید باورش نکنید :) مثلِ خیلیای دیگه

کتاب زیاد دارم در این مورد. چون اولین کتابی بود که خوندم بیشتر تاثیر گرفتم ازش.
واسه منم جزو اولین‌ها بود :)) و واقعاً واسه اهلش خیلی میتونه تاثیرگذار باشه!
چه خوب :)) به شدت موافقم! واسه اهلش.
شنبه ۲۷ مرداد ۹۷ , ۱۴:۲۹ قاسم صفایی نژاد
ممنون از معرفی کتاب
خواهش می‌کنم
شنبه ۲۷ مرداد ۹۷ , ۱۴:۲۹ فاطمه سادات داوری
خیلی هم عالی خوب کتابی است
:)
جالب بود 
به ما هم سری بزنید خوشحال میشیم 
:)
درمورد علمی‌بودن یا نبودنش هم باید گفت خیلی از اتفاقات حال حاضر جهان علمی نیست، ولی داره اتفاق میفته! این مسائل نیاز به باور و ایمان دارن که خب ورای علم و دو دوتا چهارتاست!
همه چیز توی یک کلمه خلاصه میشه... ایمان!
ممنونم بابتِ توضیحتون :)
نه من باورش دارم اما با دلیل واقعیش

روی هرچیزی تمرکز کنی به دستش میاری
مگه حرفِ این کتاب جز اینه؟!
سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم و http://dadnazan.ir/
ببینید
فکر کنم ۱۰ بار این کامنت رو فرستادید :|
پیرو نئو تد
علمی نیست با اینکه علم دلیلشو کشف نکرده تفاوت داره و دومی درست هست . البته علم رو فقط علوم حسی نمیدونم . پس اگه منظورتون از غیر از علم چیزایی که علم تجربی اصلا توانایی ورود به قلمرو اش رو نداره من هم باهاتون موافقم
جنابِ تد با شما هستند :)
کتاب برای جذاب شدنش و باورپذیری بیشتر میاد با مغالطات گسترده سعی میکنه بگه این یه چیزه عجیب غریبه که عده ی کمی ازش استفاده میکردن قبلا و بیاید ببینید چه راز بزرگیه

البته این کارشون قابل درکه
من دوست ندارم اینطوری به مسئله نگاه کنم :))
شنبه ۲۷ مرداد ۹۷ , ۱۴:۳۷ عاشقِ کامپیوتر
:)
:)
دختر حوا ببخشید ریپلای میکنم چون فک میکنم ین بحث سه نفره ی خوب میتونه شکل بگیره

ایمانی که میگید اگه پایه ی علمی و جهانبینیش خطا باشه میشه تعصب جاهلانه پس خیلی مهمه همراه با ایمان گزاره های مطابق با واقع رو از نا واقع تشخیص بدیم
به این موضوع میشه جورِ دیگری هم نگاه کرد که با دین هم کاملاً سازگاره. مثلاً اینکه من کاملاً قبول دارم خدا هر کاری بخواد می‌تونه بکنه! کسی که قوانین رو به وجود آورده بخواد می‌تونه همه رو بهم بزنه. هر چیزی ممکنه. من این رو جدا از تعصبِ بی‌جا می‌دونم.
خب دقیقا هدف اوناهم همینه که بهش رسیدن

اما کتاب از لحاظ منطقی شاید از بیست نمره ۴ هم نگیره از بس مغالطات مختلف توش خوابوندن
درسته که بعضی قسمت‌هاش شاید چندان منطقی و قابلِ قبول نباشه ولی نه در این حدی که شما می‌گید.
پیرو پیرامون گنگ :))
من با خط آخرت موافقم! حرف منم همون بود. خیلی از مسائل خارج از حیطه‌ی علم هستند.
:)
راسش کامل قبولش ندارم.هم قبولش دارم هم ندارم.
خیلی وقتا منفی فکر کردم اما درست شده.
خیلی وقتا مثبت فکر کردم و نشده!
ولی یه اصلی رو قبول دارم.
ایمان به قدرتِ خدا+ تلاش خودم
ولی قانون راز فقط میگه مثبت باش خودتم هیچکار نکن☹
همش بگو پولدار میشم! خوب اخه اگه کاری نکنی که پولدار نمیشی✌😐
ولی بخش شکرگذاریش رو قبول دارم =)
در واقع این قانون راز  رو هم قبول دارم هم ندارم=)
کتابش رو نخوندم یه توضیحاتی از قانونش خوندم:)
من یادم نمیاد گفته شده باشه فقط یه گوشه بشین فکر کن تا به همه چی برسی :)
خب همین گزارتون میشه بهش اشکال وارد کرد مثل اشکالاتی که لایب نیتس به نیوتون گرفت .

جبر و اختیار یک مسئله ی بسیار پیچیدس که باید حل بشه وگرنه چنین اشکالاتی پیش میاره

من این ایمان رو کلی گفتم و فقط منظورم این کتاب نبود اما در رابطه با اینکه خدایی که قوانین رو به وجود آورده میتونه بشکنش
خب اگر خدا حکیم است و همه ی کمالات رو بالفعل داره پس باید قانونی که چیده باشه بهترین قانون باشه وگرنه ناقصه و نقص خدا رو در پی داره . پس اگه خدا قانونی رو بشکنه یعنی اون قانون کامل نبوده .
نهایتا میشه گفت خدا بهترین قوانین رو چیده ما از یک سری هاش بی اطلاعیم همین . نه اینکه بگیم قانون عوض میشه
من نگفتم قانون عوض میشه! گفتم خدا اگه بخواد می‌تونه. بارها پیش اومده یکسری قوانین نقض بشن. ناممکن‌ها ممکن بشن. مثلِ معجزه
خب شما کتاب مغالطات دکتر خندان رو برای شروع بخونید و بعد کتاب راز رو یکبار دیگه بخونید ببینید چقدر دچار مغالطست . شاید شما نمره ی کمتری هم بهش بدید

البته من مقوله ی احساس و عقل رو عموم و خصوص من وجه میدونم یه جورایی و این کتاب برای احساساتم شیرین بود
ببینید من نگفتم این کتابِ بدونِ مشکله :) مثلاً با اون قسمتی که راجع‌به بیماری‌هاست و اینکه بیماری صرفاً افکارِ ماست مشکل دارم و قبولش ندارم. از اول هم نداشتم. من با کلیتِ این موضوع موافقم به همون اندازه که با یکسری از جزئیاتش کنار نمیام. در کل این کتاب روی زندگیم تاثیرِ زیادی گذاشته. درست یا غلط من حالِ الانم رو تا حدِ قابلِ توجهی مدیونِ این کتابم.
این کلمه ی حقیه که قابلیت برداشت غلط ازش هست
خدا اگه بخواد میتونه درسته اما اراده ی خدا همیشه بر کمال واقع میشه و خب قانونی که بعد قابلیت عوض شدن داشته باشه رو کلا خدا اراده نمیکنه

معجزه هم ممکن شدن ناممکن نیست و تفسیر دقیقی داره .
گفتم نهایتا میشه گفت ما از خیلی از قوانین موثر بیخبریم وگرنه خدا هیچوقت دست در عالم نمیبره
در این که ما خیلی چیزها رو نمی‌دونیم شکی نیست. در موردِ حرفاتون باید بیشتر مطالعه کنم. بدونِ آگاهیِ نسبی حتی بحث کردن فایده نداره :)
متوجه نشدم !کتاب 450 درجه فارنهایت رو خوندی یا راز رو ؟!
اسمِ چالش 450 درجه‌ی فارنهایت هست. کتابی که من خوندم رازه.
نمیدونم والا.گفتم کتابشو نخوندم
از چن نفر  در مورد قانونش شنیده بودم و چن جا خوندم.
که وقتی گفتم رسیدن به چیزی بدون تلاش قبول ندارم توهین شنیدم😐✌
:|
توهین چرا؟! حرفت درسته :) بدونِ تلاش کسی به چیزی نمی‌رسه. بادآورده رو هم باد می‌بره.
من هم که نخواستم به حال شما خدشه کنم . خودمم حال خوبی از کتاب گرفتم . 
شما گفتید دیگه در اون حد هم خارج از حیطه ی منطق نیست من گفتم شاید حتی بیشتر هم باشه

البته از منطق منظورم علم منطقه نه منطقی که توی محاورات به کار میبریم 
با این حد آگاهیِ من به نظرم اونقدرا غیرمنطقی نیست. بعد از مطالعه‌ی بیشتر خواستید نظرم رو می‌گم :)
سلام حوا گلی:)
تاحالا این کتابو نخوندم،  درواقع کتاب خون نیستم:( ولی قصد دارم بشم:))
تنت همیشه سلامت عزیز دلم:)))
سلام عزیزم :)
خوشحالم که همچین تصمیمی داری ^_^
همچنین مهربون :)
پس حرف این کتاب هم همینه؟
اگه هست بخونم.
چون چیزای برعکسی شنیده بودم از چن نفر😐 
بله
خوندنش ضرر نداره :)
مرسی اگاهی:)
حتما میخونمش
خواهش می‌کنم :)
خیلی خوبه این کتاب 
به‌به رفیقمون هم که خونده ^_^
چه جالب ما این کتاب رو توی قفسه‌ی کتاب‌ها داریم ولی من تا حالا نخوندمش:| راستش فکر نمی‌کردم‌ کتاب جالبی باشه:)
آدم‌ها هر کس مشکلات خودش رو داره و جالبه که همه هم فکر می‌کنیم مشکلاتمون خیلس بزرگتر از بقیه است:)
منم چندساله آرزوی یه هفته بدون دل‌درد بعد از غذا رو دارم:)
+ ممنونم از دعوتت عزیزم، حتما شرکت می‌کنم ان‌شاءالله :*
واسه من که جالب بود :) و البته توی زندگیم ازش استفاده کردم.
دقیقاً :) مشکلِ هر کسی به اندازه‌ی توانِ خودش هست نه بیشتر و نه کمتر.
عزیزم :) به امیدِ روزی که راحت غذا بخوریم :))
+ خواهش می‌کنم مهربون ^_^
^_^
یاسی جون :)
شنبه ۲۷ مرداد ۹۷ , ۱۶:۲۹ Bکمـپلــ ـکس ؛)
سلام نسیم جان ِ جانم.احوالت؟-.-یه بغل محکم:* 

نمیدونم چرا خیلیا جنبه بدگرفتنو ول کنشم نیستن!
راز دان ها نمیگن بشین یه جافکرکن پول میاد فلان میاد بهمان میاد ک ...!
گفتن ارتعاش مثبت بدی مثلن یه کاری برات ردیف میشه که درآمدش خیلی بیشترازقبل ِ .. یا راهی سر راهت بازمیشه که میری تو اون راه و کلی موفق میشی.
این یه مثال ساده اش بود.
خداخیلی بزرگه.
خودشم گفته بخواه تابهت بدم.
والا:*
سلام حدیثِ خودم ^_^ دلم برات یه ذره شده بود که *_*

خدا خیرت بده :) قضیه همین اندازه ساده و مثبته. می‌دونی حدیث من کلاً دلم نمی‌خواد به همه چیز با دیدِ بد نگاه کنم و این به این معنا نیست که هر چی رو شنیدم زود قبولش کنم یا متعصب باشم.

قربانت :)
سلام
از تو حرکت از خدا برکت! قضای الهی همون قوانین جاری در جهان هستی است و قدر روش های ما در استفاده از این قوانین هست. به هر چیزی که فکر و تمرکز کنیم و نسبت بهش حس خوبی داشته باشیم، برامون پیش میاد و این از اراده ی خدا که به ما قدرت و اراده داده خارج نیست!...
سلام و درود
همینطوره
ظاهرا کتاب خوبیه..؟
والا من که این کتاب رو دوسست دارم.
من فیلمش رو بیشتر از کتابش دوست داشتم
واقعا اثرگذاره :)

منم :)
منم قدرت فکر و باور انسانو کاملا قبول دارم، نظر من اینه که ما آفریده ی خدا هستیم و خدا از روح خودش در ما دمیده، پس خیلی قدرتمندیم
به هر حال اشرفِ مخلوقاتیم :)
مرسی بابت دعوتت عزیزم:) حتما فردا می نویسم در این باره
کتاب راز رو سال ها پیش خوندم. یه زمانی تاثیرش رو واقعا حس میکنم، ولی خیلی باید روی تقویت ایمان کار کرد تا بشه کاربردی اش کرد. و به نظر منم  درسته این انرژی ها، این متمرکز شدن ها .... هست و نمیشه انکارش کرد
خواهش می‌کنم ^_^
خوشحالم که نگاهتون مثبته :)
من یه مدت به شددددت بهش ایمان داشتم هر چیزی میخواستم میشد اما الان فکر میکنم این راز نیست که کار میکنه بلکه منم. با تلاش بیشتر امید بیشتر و شادی بیشتر... 
درواقع راز همینه. می‌گه هر انسانی قدرتمندترین اتفاقِ عالمه. همه چیز از درونمون شروع می‌شه. از باورهامون... از افکارمون...
اولین کتاب غیر درسی (یجورهایی) که خوندم تو 14 سالگی بود به نام روانشناسی عمومی. 
مال خاله ام بود که پرستاری می خوند البته خیلی وقت بود که تموم کرده بود و داش ته حیات خاک می خورد البته اب هم باش چون همون روزی که دیدمش بارون می بارید و یکم هم خیس شده بود.
کتاب جذابی بود اونموقع برام.
متاسفانه کتاب راز رو مطالعه نکردم. پس نظری در موردش ندارم.
همین
:)
خیلی هم خوب :)
قرار بر این بود که کتابی معرفی کنیم که روی زندگیمون تاثیر گذاشته. شما هم معرفی کنید خوشحال می‌شیم :)
کتاب راز رو دوست داشتم
حتی دادمش به یه دوستی که اونم مثل من زندگیشو تغییر بده.

ولی خب بعدا متوجه شدم که یه جاهایی حتی خدا رو نهی میکنه. 
مثلا: وقتی خودت بخوای به چیزی برسی حتما بهش میرسی!
:)

من اینطور فکر نمی‌کنم. شاید نحوه‌ی بیانش گاهی این تصور رو ایجاد کنه ولی در کل هدفش ایجادِ خودباوری هست.
مولانا می‌گه:
بیرون ز تو نیست هر آنچه در عالم هست
از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی
راز سرابی بیش نیست
راز دین خودمان را دریابید
من منافاتی بینِ مفهومِ اصلیِ راز و دین نمی‌بینم!

+ با اکثرِ پست‌ها مخالف هستید :) نمی‌فهمم چرا
فیلمش رو دیدم و کتابش رو خوندم قدیم
 از وجه شکرگزاری و بعضی حرفاش حس مثبتی مونده برام ازدقیقا ۱۰ سال پیش که خوندمش!
یک جاش رو دقیقا یادم مونده 
سوپ جوجه برای روح  :)
+کاکتوستون خیلی امیدواره :)
چقدر خوب :)

+ مثلِ خودمه :))
نخوندمش متاسفانه 
ولی به نظر کتاب جالبی اومد!

دوست داشتید بخونید :)
چقدر هم که عااالی (:
:)
منم خوندم کتابش و مستندشم دیدم دوم دبیرستان بودم
موقعی جواب میداد که تمرکز میکردم معلم یکی دیگه رو ببره پای تختهدرس بپرسه:)
الان هم دلم میخواد یک روزی خونه بخریم انقدر بهش فکر میکنم که بشه
خیلی هم عالی :)
:))
ان‌شاءالله
من از خوندن این کتاب نمیتون دست بکشم با اینکه بار ها تمام کتاب رو خوندم .
:)
منم پارسال یکی بهم معرفی کرد واقعا کتاب خوبیه
تا تونستم به بقیه گفتم بخونن...
خیلی هم عالی :)
فقط اومدم بگم هنوز زنده ام :) که مثل دفعه قبل (نگرانم شدی _حال جسمی خوبی نداشتم... یادته؟_ قربون دلت برم مهربون جان :)  ) نگران نشی یه وخ!
برای همین نخواستم پست رو بخونم ولی نگاهم به چند تا جمله خاص افتاد کنجکاو شدم بخونم.
و تنها چیزی که می تونم بگم
شرایطت رو با همه وجود درک می کنم...
و برات سلامتی کامل و موفقیت رو آرزومندم.
کجا بودی آخه -_- حالت چطوره؟! خوبی؟!
انگاری باز هم نشده... می‌شه بالاخره! غصه نخور عزیزم :)

ممنونم عزیزم ^_^ منم کلی آرزوهای خوب برات دارم :)
خیلی دوست دارم بخونمش ولی هنوز نخوندم مرسی که یاداوریم کردی:)
خواهش می‌کنم :)
من دارمش ولی هنوز نوبت به خوندنش نرسیده. مثل مکه واجب اگه من نتونستم برم بچه م به جام میره...اگه من نتونستم بخونمش بچه م میخونه!خخخخخ
سلام
:))) خدا حفظش کنه

سلام و درود
سلام
منظور همون قانونِ جذبه ؟
+ هنوز هم بیماریتون در همون وضعه ؟؟
سلام و درود
بله
+ بهتر شدم :) اما خب بیماریِ ژنتیکی هست و تا آخرِ عمر همراهمه.
خب باز جای شکرش باقیه ...
:)
الحمدلله علی کلِّ حال
باز جا موند :)
:)
چ خوب که این همه تاثیر خوب داشته :)
همیشه سالم و سلامت باشی عزیزم..
کاکتوست هم خیلی خشگله منم زیاد دارم تنها چیزیه که اینجا خوب رشد می کنه:))
:)
همچنین ^_^
قابل نداره :))
عزیزززدل:* منم همینطور ... اتفاقاً چندوقت پست نذاشتی بفکرت بودم که یهو متوجه مطلبت شدم:)):*

همیین.
خوب میکنی.درستشم همیینه-.-

عزیزی ی ی ی ...
مهربونِ دوست‌داشتنی ^_^

:)

تو خیلی بیشتر *_*
نویسنده نمیخوای
نه مچکر :)
همون اوایلی که این کتاب اومد خوندم
:)
ایشالله همیشه سالم باشید :-)
خیلی ممنون :)
بابا بگیر دیگه من مطلب های خوب میذارم
خوب توی وبِ خودتون بذارید!
من دوست دارم نویسنده هم بشم خب یه مدت آزمایشی میام اگه بد بودم بیرون کن خواهش میکنم 
اینجا وبِ شخصی هست مطالبش هم یه جورایی شخصی هست! از اون دسته وب‌هایی نیست که بتونه چندتا نویسنده داشته باشه.
خب وب منم شخصی هشت و من شما را درک میکنم و قول میدهم توی نظرات شخصی و مطالب شخصی هیچ گونه دخالتی نداشته باشم قول میدم
عجبا
می‌گم نمیشه!
نمیشه حالا یه کاریش کنین خواهشا یه مدت آزمایشی
دلیلِ اصرارتون رو نمی‌فهمم!
خب من دوست دارم نویسنده شما بشم به آدرس وبلاگم که هم را با ایننظر آمده نگاه کنید لطفا بدارید من نویسنده بشم
ولی من دوست ندارم :)
یه کاریش کنین دیگه خواهش میکنم از شما یه مدت آزمایشی
کارِ اداری که نیست یه کاریش کنم :/ گفتم که اینجا نیازی به نویسنده‌ی جدید نداره. وبلاگِ شخصیه مثلاً :| یه وبلاگ می‌شناسم نویسنده قبول می‌کنه می‌خواید آدرسش رو بدم بهتون؟!
یله بگید
vlgsky.blog.ir
البته فکر نکنم هر نویسنده‌ای رو قبول کنه.
متشکرم میتوانید مرا لینک کنید منم شما را لینک میکنم وبلاگ ماجراهای من خودم رو لینک کنید
خواهش می‌کنم
پس وبلاگ ماجراهای و خودم من را لینک کنید و دنبال کنید ممنونم
اینجا تبادلِ لینک نداریم :)
توی قسمت حوا پسند بدارید خواهش میکنم
:|
حداقل نویسنده نمی کنید توی قسمت حوا پسند بگذارید و دل من را نشکنید
موفق باشید
یعنی نمیگذارید؟؟؟
گفتم که اینجا تبادلِ لینک نداریم.
حتما باید کتابشو بخونم
دقیقا چه موضوعاتی رو گفته؟
اسمش که خیلی وسوسه انگیزه
راجع‌به قدرتِ افکارِ آدم‌هاست. این که چقدر طرزِ فکرِ ما روی زندگیمون تاثیر می‌گذاره.
:)
صبوری‌ت رو تحسین می‌کنم! :)) (در رابطه با کامنت‌های بالا)
راز رو نخوندم ولی محتواش رو باور دارم :)
نمی‌دونستم فیلم هم داره، حالا که گفتی فیلمش رو همین روزا می‌بینم. ممنون از پستت :)
امیدوارم همیشه بهش ایمان داشته باشی :) 
:))
رفیقِ خودمی دیگه ^_^
فیلمش از خودش بهتره. گوبا سال‌ها پیش توی یه برنامه راجع‌بهش صحبت شده. اسمِ برنامه رو نمی‌دونم اما می‌دونم از شبکه چهار پخش شده. خواهش می‌کنم :)
(:
من باور میکنم
ودیدم نتیجشو
خیلی هم عالی :)
سلام :) 
طی این مدت که نظر نذاشتم ، بودم و همه پستاتونم میخوندم.
این دفعم قرار نبود نظر بزارم فقط اخرش که گفتین کاکتوس .... :)
دلم نیومد نظر نزارم. التماس خیلی دعا دارم ازت واسه اینکه یکم اروم شم.
چند وقت پیش که رفتیم حرم ، من جدا واسه خودم رفتم زیارت جلو ضریح امام رضا وایستادم و کلی دعا کردم و انرژی گرفتم. به یاد شما هم بودم :) 
+ این کتاب رو مادر خیلی پیشنهاد کردن که بخونم. یبار اولاشو خوندم ولی دیگه ادامه ندادم ^_^ 
سلام عزیزم :)
بهترین خبر واسه من اینه که بشنوم کسی توی لحظه‌های نابش برام دعا کرده. ممنونم ^_^

+ خدا حفظ کنه مادر رو :)
چه کاکتوسی:) مث مال منه ولی بسته بندی تو خوشگل تره:))
قابل نداره :)
يكشنبه ۲۸ مرداد ۹۷ , ۱۸:۲۸ سارا سماواتی منفرد
سلام
متاسفانه نخواندمش و تنها پشت ویترین بعضی کتاب فروشی ها دیدمش.
با خواندم مطلب شما و بعضی کامنت ها ترغیب شدم که ان شا الله اگه گردش ماه و خورشید امان بدهد بخوانمش !
سلام و درود
خیلی هم خوب :)
با سلیقه ایی که ازم خبرداری دوسش دارم!؟
:)
 ولی با این حال میخونمش:) ان شالله
فکر نمی‌کنم :)
رفیقِ کتابخوارِ من ^_^
عه:|
این عه واسه کدوم بود؟‌! کتابخوار بودنت؟! :))
دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷ , ۱۰:۲۹ ایمان-همو یرگه یخ!
دیروز تولدم بود😊
کادو منو بیزحمت پست کنید😂
به‌به مبارکه :)
ان‌شاءالله به همه‌ی آرزوهاتون برسید و عاقبت‌ بخیر بشید.
کادوی شما هم باشه با همون قبلی‌ها :| می‌دونم خیلی شد :|
نه
اینکه خوشم نمیاد:)
:)
امیدوارم خوشت بیاد :)
سلام بر حوا.
امیدوارم خوب باشید و در روستای حاشیه شهر به شما و خانواده خوش خوش بگذره)
- کاشف ومبین قانون جاذبه کیست؟
-کاشف ومبین قانون انرژی کیست؟
+ این کتاب به نحوی شارح قانون جذب و انرژی (به خصوص انرژی جنبشی)است. ما انسان ها با رفتارمون باعث دفع موارد نیک و نعمات و مزایا می شویم و در جریان انرژی جنبشی نقص و اختلال به وجود می آوریم.
چشم انداز خداوند از خلق جهان « مهد » و از آفرینش انسان،«خلیفه اللهی» است
به‌به جنابِ دلدار. سلام و درود.
مخالفِ محتوای کتاب هستید؟!
حوای گرامی،خب موافق محتوای کتاب هستم.
همانطور که ذکر کردم، کتاب حاوی شرح دو قانون جاذبه و انرژی است که قبلا توسط دو فیزیکدان کشف شده.
در واقع خدا قوانین جذب و انرژی را جاری و ساری کرده و این قوانین تا زمانی که کشف نشده بودند،راز بودند؛اما اینک راز نیستند،بلکه بشر از انها غفلت می کند.
:)
جواب همه اش بطور خلاصه و مفید می شه: ممنونم :)
:)

 

به گونه ای دیگر بگویم:سلامتی،دانایی،دارندگی،پولداری،ثروتمندی،دولتمندی،توانمندی،مهارت،موفقیت و سایر نعمات طبق قانون جذب می بایست جذب انسان شوند و به خاطر جریان داشتن این قانون بر اساس قانون انرژی جنبشی،همه انسان ها می توانند همه این نعمات را داشته باشند و در انحصار عده ای خاص نیست.اما اگر خیلی ها از داشتن این نعمات محروم هستند ،فقط و فقط به دلیل حرص و طمع و زیاده خواهی یک سری از انسان های آزمند است که از سرایت این دو قانون به همه جلوگیری کرده اند!!!
+ حالا چند پرسش: بارداری حضرت مریم بدون لمس مردی با کدام قانون فیزیک تبیین پذیر است؟تولد شتر حضرت صالح از دل صخره سنگی با کدام قانون؟ معراج حضرت رسول به عرش اعلی با کدام قانون؟ و ...

حرفاتون منطقیه.
+ اینا معجزه‌ست. به نظرِ من معجزه ورای قوانین اتفاق می‌افته و یا اگه قانونی هم باشه فراتر از درکِ ماست.
شما که عاشق فیزیکی حتمن بیشتر از من با قانون کوانتوم هایزنبرگ آشنایی داری.
خواهش می کنم روی این قانون خارج از ذهن مدرسه ای تمرکز کن و آن را در مقام یک نوار معرفتی ببین و از نو بخوانش و مصادیق اش را رد یابی کن.ممنون
پس جمله‌ی آخرم باید اصلاح بشه به این صورت که:
فراتر از درکِ منه :)
من به فیزیک علاقه دارم ولی رشته‌‌ی من تجربی بوده. اطلاعاتم در حدِ فیزیکِ مدرسه هست.
این همه جدیت رو درک نمی‌کنم جنابِ دلدار :| ولی چشم
ممنون ار وبلاگ خوبتون دمتون گرم
:)
سلام این مطلبتون خیلی عالی بود من باهاش حال کردم ممنون بازم بذارید
سلام و درود
:)
تیکه هایی از این کتاب رو گاها توی کانال ها خوندم و به نظرم قدرت جذب داره... همیشه سلامت باشی بانو
ممنونم :)
واو پس حتما میخونمش:)
:)
سلام و صبح بخیر بر حوای ارجمند:
اولا جدیت و اصراری نیست و نبود،بلکه خواهش بود!! از طرفی،موضوعی مطرح شده شایسته آن است که درست و تمام مورد بررسی قرار گیرد وخام و ناپخته نماند>
ثانیا،چشمانتان همیشه پرنور و جذاب باد>
سلام و درود
:)
سه شنبه ۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۰:۲۷ ایمان-همو یرگه یخ!
ممنونممم😊😊
 خیلی زیاد شد من دارم خجالت میکشم ،😂😂
خواهش می‌کنم :)
اگه اولِ مهر نشد بیام واستون کارت به کارت می‌کنم. کاملاً جدی
حس ششم درست حدس زده یا در اشتباه بوده؟؟
اشتباه بوده :)
سلام :)
سلام و درود :)
سعی میکنم تا بخونمش
خیلی هم خوب
سه شنبه ۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۸:۱۰ ایمان-همو یرگه یخ!
مگه شماره کارت منو دارین ؟؟ای حرفا چیه ؟؟😒😒
می‌گیرم خب :|
گفتم که بدونید حرفِ الکی نزدم :)
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۹۷ , ۰۱:۴۶ ایمان-همو یرگه یخ!
از کی میخاین بگیرین ؟؟منم دادم! 
برین خجالت بکشین از ای حرفاتون
دلیلِ این برخوردتون رو نمی‌فهمم! این روزا که همه دارن ناراحتم می‌کنند شما هم روش :)
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۹۷ , ۱۰:۴۲ ایمان-همو یرگه یخ!
من قصد ناراحت کردن شمارو نداشتم ببخشید !!
اتفاقا من ناراحت ,شدم بخاطر این که گقتین کارت به کارت میکنم !!من همیچن چیزی خواستم عایا ؟؟محض شوخی بود اگه گفتم داره زیاد میشه !!
ناراحت شدین عذر میخام قصدی نبود !
ای بابا ای بابا مستر آیس دنیا ارزشِ این همه دلخوری رو نداره. من حال و روزم خوب نیست. اگه چیزی گفتم که باعثِ ناراحتیتون شده عذر می‌خوام. بگذرید :)
منم از اولین کتاب هایی که خوندم، کلیله و دمنه، شاهزاده پریا و اینا بود و کنارش چندتا کتاب علمی درباره عنکبوت ها و ماهواره ها و جغرافیا و اینا، اینا مربوط به قبل مدرسه تا اول دوم ابتدایی بود،بعدش شد کتابای پزشکی و نظامی و نجوم، اول راهنمایی بود اشتباه نکنم، اولین کتاب فلسفیمو درباره پوچ گرایی و پارادوکس خوندم، شاید اولین کتابایی بودن که واقعا ذهنمو به چالش کشیدن، در رابطه با کتاب های خوشبینی مثل کتابی که گفتی، خوبن، منم داشتم مشابهشو، کتابایی که راز جذب یا خوشبختی بودن، اما نکته اینه، باید ترکیبی از واقع بینی و خوشبینی توی زندگیت پدیدار بشه، دید ترکیبی، نه دید دوگانه، وگرنه میشه یه دنیای دوست داشتنی رویایی و یه دنیای واقعی که با اون حرفا و امیدهای زیبا هیچ تناسخی ندارن و نتیجش میشه افسردگی و بی اراده شدن.

البته من بعد مطالعات اینجور کتابا فهمیدم بهترین راه کنار اومدن با مشکلات و صرفا لذت بردن از زندگیه شاید مثل عادت کردن به لذت از قهوه تلخ بشه تشبیه کرد.


خیلی هم خوب
من فقط در حد تورق این کتاب رو خوندم :) همون اوایلی که دست همه بود، حدود راهنمایی یا دوم دبیرستان بودم.
اممم همیشه فکر میکردم مطالب کتاب با تمام جذابیت همون مطلبیه که امام صادق میگن:" ایمان شخص در گرو تلقین اون شخصه..." با این توضیح که اگر یکی از مشخصه های ایمان مثل صبر رو نداریم، با تلقین در شرایط سخت میتونیم به دست بیاریم...خب این قانون علاوه بر بُعد معنوی و فرا عقلی میتونه در بُعد مادی زندگی بشر هم سیلان داشته باشه... میدونید که چیزی وجود داره به اسم ریاضیات خلقت؟ بحث پیچیده ای هم هست هم نیست، چون به اسماء الله مربوط میشه و به یه سری کنش و واکنش ما و محیط اطراف :)
چقدر جالب :)
ممنونم که وقت گذاشتید و توضیح دادید :)
خوبی جانا؟
عیدت هم مبارکا.
دروغش می‌شه آره :)
قربانت ^_^
عزیزم :(
"ول کن جهان را... کاکائو بخور!" :)
همین کار رو می‌کنم :)
ای تو غایب ز برم حاضر جانم شده ای/ مرحم زخم دل و روح و روانم شده ای!

+منو این بیت یهویی!
++دلیلش هم نمی دونم!

چقدر حال خوب کن هست این بیت :)
اولین کتابی که من خوندم، بگم؟

فارسی اول دبستان... هی هی هی :))
از جمله تاثیراتش هم
صحبت نوشتاری با مادر بزرگ جان :)

از کاکتوس هام هم بگم؟
مدام در حال تکثیر شدن.
الهی ^_^
خدا حفطشون کنه :)

یدونه واسم پست می‌کنی؟! :))
نوش جون عزیزم :)
هم کاکائو... هم بیت شعر... هم هر چی آرزوی خوبه :))
از این لبخندها :))) بشه روزی هر لحظه ات اونقدری که ندونی کی اینطوری ^__^ شد :)

خدا چی رو حفظ کنه؟! نفهمیدم منظورت رو!

باچه باچه! همه اش برای شما. اصلا قابلت رو نداره عزیز جان :)
ممنونم ^_^

همچنین رفیقم :) مهربونِ کی بودی تو؟! :))

مادربزرگت رو، خودت رو، خانواده‌ی عزیزت رو...

ممنون *_*
حوا؟
چرا دوباره پست رو غیر فعال کردی؟!
کدوم؟!
پنجشنبه ۱ شهریور ۹۷ , ۱۴:۳۲ ایمان-همو یرگه یخ!
😊روزتون مبارک
تشکر :)
حوا؟
یه چیزی بگم؟ چند بار نوشتم و پاک کردم! آخه ترسیدم اشتباه برداشت کرده باشم...

یه حسی شایدم شیطونه
می گه
پست موقت یه نمه، مثقال ذره به حرفهای امروز بنده مربوط می شه!

ببخشید اگه اشتباه برداشت کردم.
چی شده؟! چرا من نمی‌فهمم منظورت رو؟! :|
الان فهمیدم دلیل پست موقت رو... امروز روز پزشک هست.
روزت مبارک خانوم دکتر بیانی :))

+چقدر خجالت کشیدم... از نوع سبزآبی خال خالی!
آها :))
قربانت ^_^

+ خال خالی خیلی خوبه :))) دشمنت خجالت بکشه عزیزم. این چه حرفیه.
هرچند فراق، پشت امید شکست
هرچند جفا دو دست آمال ببست

نومید نمی شود دل عاشق مست
هر دم برسد به هر چه همت، دربست

مولوی

مولانای جان :)
خیلی ممنونم
خوشبختی و آرامش بر سه پایه استوار است...
فراموش کردن تلخی های دیروز...
غنیمت شـماردن شـیرینی های امروز ...
امیدواری به فرصت های فردا...
فراموشی سخته...
جمعه ۲ شهریور ۹۷ , ۰۹:۰۳ شفق تیرزاد (*_*)
"مهربون" خود خود خودتی :)
اوهوم... همه رو با هم :)

همین پست دیگه!


+خال خالی و راه راه خیییلییی بهتر از چارخونه ست. من به شدت از طرح چارخونه بدم میاد. توی عمرم اصلا لباس این مدلی نداشتم. فقط مامان خانم یه بار که شیش ساله بودم همچین شلواری خرید یه بار بیشتر نپوشیدم. راهنمایی هم مانتوش رو گرفت اونم نپوشیدم.
++الان خوبی؟
نه تویی :)
(:

بله :|

+ حضرتِ عشق چهارخونه خیلی دوست داره :)) ولی هر چی رفیق دوست داشته باشه همونه ^_^
++ الحمدلله. بهترم :)
جمعه ۲ شهریور ۹۷ , ۲۰:۰۷ شفق تیرزاد (*_*)
عزیزم :)
کمال هم صحبتی با شماست:))

+حالا دیدی مهربونی از خودته؟
++شکر. الهی تا همیشه حال خودت و دلت خوب باشه.
(:
مهربون ^_^

+ نوچ. از خودته!
++ ممنونم رفیقِ مهربونم *_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan