قبله تویی

می‌گم: صبح نمازم رو اشتباه خوندم. دوباره خوندمش. شده حکایتِ در نمازم خمِ ابروی تو با یاد آمد...

می‌گه: فکر کنم محتاجِ یکی از این رکعت‌شمارها شدیم که یادمون بندازه کجای نمازیم.

می‌خندم

می‌خنده

می‌گه: بسوزه پدرِ عاشقی که چه‌ها با ما نکرد.


+ یه روزی به این بیتِ حافظ می‌خندیدم.

+ به امام جواد می‌گه جگرگوشه‌ی آقام. دیروز شهادتِ جگرگوشه‌ی آقا بود.

+ امروز رو دریابید :) خیلی خیلی مبارکه دوستان :) به امیدِ عاقبت‌بخیریِ همه‌مون :)

 

يكشنبه ۲۱ مرداد ۹۷ , ۱۶:۰۸ فاطمه سادات داوری
دعا می کنم برای همه شهادت امام جواد رو به شما تسلیت می گوییم
کارِ خوبی می‌کنید. منم به شما تسلیت می‌گم.
يكشنبه ۲۱ مرداد ۹۷ , ۱۶:۱۰ فاطمه سادات داوری
من رو تو پیوندهاتون ثبت می کنید؟
وب‌هایی که دوست داشته باشم اونجا قرار می‌گیرن :)
واقعا منم رکعت شمار لازم شدم 
چه وضعشه آخه? :| : ))
آخی ^_^
من کلاً کثیرالشک بودم :| حالا بیشتر هم شده :))
سلام حوا گلی عزیزم:)
عالی برای نوشته های تو کمه^_^
 شما هم دعا کن مارو:)
سلام عزیزِ دلِ خواهری :)
لطف داری ^_^
چشم :)
عاشقانه شیرینی بود :-)

شمام واسه ما دعا کنید
:)

چشم
يكشنبه ۲۱ مرداد ۹۷ , ۱۶:۱۴ .. مــَـمــَّـد ..
زیبا بود..
تسلیت :(
زیبا خوندید
من هم به شما تسلیت می‌گم. التماسِ دعا
سلام

تسلیت

التماس دعای خیر
سلام و درود

محتاجیم به دعا
:(:

+تسلیت!
:)

+ بر شما هم تسلیت باد
دوستم یه ایده‌ای یادم داده بود برای شک نکردن سر رکعات. می‌گفت هر رکعت رو که خواستی بلند بشی یکی از گوشه‌های سجاده رو تا بزن، یا مهرت رو چند درجه بچرخون. باشد که مفید واقع شود :))
چه جالب. خیلی ممنونم :)
دیشب رفته بودم حرم، اون‌جا متوجه شدم که شهادته. دسته‌های عزاداری می‌اومدن، با طبل و سنج و آهنگ‌های زیبای عزا. منو یاد محرم انداخت. :(
نمی‌دونستم که برای بقیه شهادتا هم حرم دسته میاد.
خوشا به سعادتتون
آره... شیش ماهه حواس پرت شدم شدییید. طوری که درست مثل همین پست نمازم اشتباه می شه :(

+مثل همیشه زیبا
++همیشه به یادتم :)
من خیلی وقته. الان بدتر هم شده.

+ مثلِ همیشه لطف داری :)
++ رفیق‌ترینی ^_^
دیگه خیلی باید خم ابروش خم بوده باشه که دو رکعتی رو به اشتباه انداخته

امام جواد یه بار ازش یه چیز تقریبا محال خواستم عنایت کردند . دیگه گذاشتمش برای چیزای محال فقط
:)

اونقدری لطفشون زیاده که هر چی بخواید دریغ نمی‌کنند.
نازنین یک لحظه در فکرم کمی آرام گیر
خسته ام از بس نمازم را از اول خوانده ام

وصفِ حال...
ما محتاج دعاییم 
حاجت‌روا بشید ان‌شاءالله
خوب بود
التماس دعا
محتاجیم به دعا
شهادت حضرت تسلیت..
بر شما هم تسلیت باد
حاجت روا باشید ایشالا محتاجیم به دعا
ممنونم
یه بار رفتم از همین رکعت شمار ها بگیرم. یارو گفت بده کاری زیاد داری؟ گفتم چطور؟ گفت آخه انقدر مشکلات زیاد شده آدم حواسش به نمازش نمیمونه. پولشو دادم. گفتم فقط بده کاری نست که. گفت چی پس؟ همین چی پس، باعث شد یه ربع فک زدیم. اومدم خونه دیدم رکعت شمارو نیاوردم. دو حالت داره یا به فنا رفتم واقعا. یا یارو بلد بوده با آدمهای حواس پرتی که میرن رکعت شمار بخرن چی کار کنه که پول بدن و رکعت شمارو نبرن :D
عجب :|
قشنگ نوشتی .
هعی :`(( خدا حضور قلب و تو نماز بهمون بده ان شاءالله 
تسلیت میگم التماس دعا 
لطف داری
ان‌شاءالله
محتاجیم به دعا
با این که هیچ وقت آدم مذهبی ای نبودم ولی واقعا عاشقانه های افراد مذهبی دورم برام جذاب بوده و هست. شاید چون به نظر واقعی تر میاد.
:)
من واقعی‌هاش رو می‌نویسم. خوشحالم که دوست داری.
سلام :)
به جوادالائمه (علیه‌السلام) میگن "علی اکبر امام رضا (علیه‌السلام)". خیلی قشنگه...
التماس دعا :)
سلام و درود :)
خیلی خیلی...
محتاجیم به دعا
وقت شرعی لطف کن از پیش مسجد رد نشو
موجبات سستی ایمان مردم می شود...(:

بیت حافظ هم که محشره....
:)

مخصوصاً وقتی زندگیش می‌کنی...
آخ آخ آخ :))
شاعر می گه :
در گیر تو بودم که نمازم به قضا رفت 
آن سمت که تویی عقربه ی قبله نما رفت:))
چه خوب می‌گه :))
پدرعاشقی بسوزد....
واقعاً...
عاشقانه ی زیبایی بود:)

التماس دعا...
:)

محتاجیم به دعا
التماس دعا
محتاجیم به دعا
مثل همیشه عالی ..
منم تسلیت عرض می کنم
التماس دعا
لطف داری :)

محتاجیم به دعا
رکعت شمار :)

+اللهم صل علی محمد و آل محمد
بالاخره پیش میاد :)

+ و عجل فرجهم
صادقانه بگویم که هم به +1000تون غبطه خوردم و هم به وبلاگ هایی که لینک کردید و مورد عنایت شما واقع شدند
قلمتان پایدار
غبطه نداره ولی :) قبلاً گفتم عده‌ی زیادی یا حذف کردند یا مدت‌هاست نمی‌نویسند یا وبلاگشون رو غیرفعال کردند.

ممنونم
سلام حوای نازنینم :)
النماس دعا
سلام فرنازِ عزیزم :)
محتاجیم به دعا
دوشنبه ۲۲ مرداد ۹۷ , ۰۰:۴۱ وحیده پوربافرانی
عقل یک عمر ادعای برتری داره اون وقت به آنی عشق عقل رو در خودش حل می کنه!

قشنگه به نظرم :) نیست؟!
تسلیــــــــــــــــــت

التماس دعا
محتاجیم به دعا
یه نمه شیطنت مجازی!
وب گردی
چت با رفقا... که رفتن واسه مسکاف (مسواک) و لالا! زود می خوابن، نه؟

حالا چیکار کنم؟
چی داری واسه تجویز؟

+یهو یاد "تابستان خود را چگونه گذراندید" افتادم!
چی شد؟! :|

خب اگه بودم مشاعره راه می‌انداختیم :)) می‌دونی که حوا می‌میرد برای شعر ^_^
دیشب خونه مادربزرگ بودیم تا پاسی از شب :)

+ بله بله :)))
شما رو با لباس پزشکی تجسم کردن... زیباتر :) فقط جون امواتت آمپول ننویس واسه ملت! گناه دارن!
:)
من اونقدر آمپول و سرم بهم تزریق شده که عقده‌ای شدم :| شرمنده خلاصه :|
من یه بار قبله رو تو خونه صد و هشتاد درجه اشتباه وایستادم!
یعنی تا نیم ساعت بعدش کپ کرده بودم واقعا دیوونه شدن رو حس میکردم!!!
واسه همه پیش میاد :)
^_^
.
واس تسلیت دیره...
:)

خب پس سالروزِ ازدواجِ حضرتِ علی و خانم فاطمه زهرا رو تبریک میگم بهت :)
واسه دیروز تسلیت. واسه امروز تبریک
و واسه حال دلت نیز تبریک 
همیشه عاشق بمونید
ممنونم :)
آرامشت آرزوست :)
باز فروتنی؟! اهه!
رفیقی از خودته و جد و آبادت :)

هیچی! دیشب خیلی سعی کردم به اعصابم مسلط باشم که باهاش بد برخورد نکنم.
نتیجه ی چند جمله ی کوتاه این شد که امروز مجددا یادآوری کنم.

عزیزم... هر جا هستی بهت خوش بگذره... با هم بودن هاتون مستدام.

می فهمم... فقط لااقل بدون آنژیوکت!

ان شاءالله تا همیشه سالم و شاد باشی.
منم برات یه دنیا آرامش از خدا می‌خوام :)
نه بابا :|
(((:

کارِ خوبی کردی

ممنونم مهربون :)

:|

همچنین ^_^


حوا... اینجا بارووونههه :))
توی حیاط و زیر بارون و دعا و...
مخصوصا واسه شما :))
من دیشب خواب دیدم اینجا داره بارون می‌باره! بعد با خودم می‌گفتم بیام بهت بگم :))
خوش به حالت ^_^
قربانت :) خیلی گلی رفیق جان :))
زیبا بود حوا خانوم
تشکر
من کلا دائم الشکم، اگه قرار باشه اهمیت بدم باید هر نمازی رو ده‌بار بخونم اخر هم درست نمیشه:|
عاشقانه‌ی قشنگی بود :)
+ شهادت که گذشت ، عیدت مبارک حوایی، اتفاقا عاشقانه‌ات به یه روز عاشقانه‌ی تاریخ هماهنگی داره:)
توی رساله‌ی من نوشته کسانی که نتونند سه تا نمازِ پشتِ سرِ هم رو بدونِ شک بخونند کثیرالشک هستند و نباید به شک‌هاشون اعتنا کنند.
نگاهت قشنگه ^_^
+ ممنونم :) عیدِ فرشته‌ی خوبی‌ها هم مبارک ^_^
دوشنبه ۲۲ مرداد ۹۷ , ۱۰:۴۰ ایمان-همو یرگه یخ!
عشق ادمو دیوانه میکنه !!شب و روزروز همه فکر و ذهنت عشقته!!
....
تجربه دارید گویا :| :))
دوستم از کربلا برام جانماز آورده خیلی خوشگله :)
ما سر سفره عقد مهر و جانماز هم میذاریم گفته تا عروس نشدی بازش نکن.
به‌به ^_^
ان‌شاءالله به زودی :)
دوشنبه ۲۲ مرداد ۹۷ , ۱۱:۱۷ امیررضا خانلاری
سلام 
متن زیبایی بود 
ببخشید بابت تاخیر در خوانش پست جدیدتون
اگر اطلاع دهید بروز شده اید زودتر سر میزنم
وبلاگ هایی که دنبال می کنیم بسیار زیاد است و در بخش آخرین مطالب دنبال شوندگان پیدا کردن مطالب شما بسی دشوار است
مصرعی است از سعدی : 
تا در نماز استاده ام گویی به محراب اندری
البته برداشت اکثریت یا مضمون وصال به حضرت حق است 
یا این که برخی هم می گویند یاد معشوق زمینی حتی در نماز هم عاشق را رها نمی کند
من اعتقاد دیگری دارم
تنها کسی که می تواند عاشق را برای رسیدن به معشوق زمینی اش یاری کند معشوق آسمانی است 
عاشق حاجتش  در نماز وصال معشوق است 
برای همین هم. یاد معشوق زمینی و آسمانی توامان می شود 
معشوق زمنی مخلوق معشوق آسمانی است 
باید از او خواست 
کاش بدهد 
گویی به محراب اندری :( 
سلام و درود
:)
خواهش می‌کنم. اصلاً نیازی به عذرخواهی نیست.
لزومی نداره :) شما هر وقت خواستید بخونید.

من با نظرِ شما موافق‌ترم.
سلام

مبارک باشه ^_^

ان شاالله قسمت همه مجردها
سلام و درود

:)

ان‌شاءالله
من تا حالا نشده یه نماز بخونم و مطمئن باشم که چند رکعت خوندم اصلا ذهنم متمرکز نیست
نماز‌های دو رکعتی هم؟! :|
این مبارکه خیلی مشکوک طور بود. ^_^
یعنی واقعا بگیم مبارکه؟
هنوز زوده :)
عزیزم :)

ناراحت شدی گفتم بدون آنژیوکت؟! ببخشید.

ان شاءالله همه تون مورد بارش رحمت الهی قرار بگیرین. از اون بارون خوب خوبای مفید.

عیدت هم خعلی مبارکا :)
^_^

نه بابا. من که گفتم هیچ وقت از حرفات ناراحت نمیشم :)

ان‌شاءالله

ممنون :)
دو رکعتی کمتر باز
ولی بعضی وقتا قنوتش یادم میره😕😧
خیلی ذهنتون درگیره گویا :)
البته قنوت واجب نیست.

سلام

زیبا بود

سلام و درود
مچکرم
این روز بر شما مبارک
تشکر :)
آمین به دعاتون :)
:)
مبارک باشه:)
:)
دوشنبه ۲۲ مرداد ۹۷ , ۱۲:۵۰ پلڪــــ شیشـہ اے
همون کامنت لوسی می جان.
عاشقانه هاتون مستدام
:)
ممنون
سلام
چه جالب تسلیت، بعدش تبریک.
دقیقا آیینه دنیاست این پست.
سلام و درود

نه غم موندگاره نه شادی. همه چی می‌گذره...
امروزم سالگرد ازدواج حضرت علی و زهرا است
مبارک باشه
بله
بر شما هم مبارک :)
امروز ظهر که نماز می خوندم به این فکر می کردم که به جای نماز بهش فکر کنیم بهتر نیست؟
ما مدام داریم کلماتی رو تکرار می کنیم که خیلی هامون معنیش رو هم نمی دونیم.
بهتر نیست کمی چشمها را ببندیم و سعی کنیم او را ببینیم. کمی ازش تشکر کنیم با زبان ساده. کمی.....
او محتاج نماز ما نیست. رستگاری فقط نماز نیست.
اینکه به روی یه مرد/خانم ناشناس لبخند بزنی یعنی عبادت.
اینکه به گلی زیبا که دوسش داری اب بدی یعنی عبادت.
اینکه روزتو با هدف شروع کنی یعنی عبادت.
ما برای چه چیزی آفریده شده ایم؟ هنوز جوابی برای این علامت سوال ندارم.
:)
من می‌گم چون خودش خواسته اینطوری عبادتش کنیم ما هم باید بگیم چشم. خودش اینطوری دوست داره خب :) حرف، حرفِ معشوقه‌ست.
همه‌ی کارهایی که گفتید عبادته ولی خدا روی نماز خیلی تاکید کرده. در رابطه با معنی هم که زیاد سخت نیست. اتفاقاً اگه به معنی توجه کنیم موقعِ خوندن تمرکزمون بیشتر می‌شه. اول هم به خودم می‌گم این رو :)
مبارکه! :)
عیدِ همه مبارک :)
دوشنبه ۲۲ مرداد ۹۷ , ۱۵:۱۸ ایمان-همو یرگه یخ!
بحرحال هرکسی توی زندگیش یه اشتباهاتی رو میکنه !!بزرگترین اشتباه منم عاشق شدن بود !!😊
خوبه ولی به وقتش درستش و دوطرفش !!😊
یه چیزی رو بگم بهتون. اگه گفتید و طرف گفته نه آره میشه گفت اشتباه ولی اگه اصلاً به طرف نگفتید و پیشِ خودتون فکر می‌کنید اشتباهه که خب نمیشه بهش گفت اشتباه! چی شد :))
حرفم اینه که بهتره آدم شجاعانه حرفش رو بزنه تا شرمنده‌ی دلش نشه. خدا رو چه دیدید شاید یک طرفه نبود :)
ان‌شاءالله هر چی صلاحه براتون رقم بخوره.
مبارک باشه امروز :) و برای عاقبت بخیری، آمیـن :)
به‌به ببین کی اینجاست ^_^
:)
دوشنبه ۲۲ مرداد ۹۷ , ۱۸:۱۳ ایمان-همو یرگه یخ!
همیشه بخاطر کم رو بودن و خجالتی بودن شرمنده دلم شدم ! هرچه پیش اید خوش اید !
اشتباه می‌کنید. هر چه پیش آید همیشه هم خوش نیست اگه دست روی دست بگذارید. یکم فکر کنید :)
سلام خدمت دوستان عزیز 
دوستان این کانال صرفا برای اطلاع رسانی و آموزشهای مربوطه  هست و هدف یاددهی کسب در آمد از طریق اینترنت میباشد

کار کردن با این سایت بسیار آسان است و در ادامه چند کلیپ کوتاه برای نحوه ثبت نام و کار کردن یا آن برای شما دوستان عزیز ارسال میشود

دوستان دقت کنین که اگه با لینک من ثبت نام نکنین به من هیچ پولی نمیرسه ، و به همین ترتیبم کسی از لینک شما ثبت نام نکنه به شما هیچ پولی نمیرسه ، پس از خودمون شروع کنیم 🙏

حتما با این لینک وارد بشین لطفا🙏🙏

از این لینک وارد بشین و ساعتی ۱۰۰ دلار کسب کنین http://aovmoney.site/5122350683625/

جهت آموزش به کانال تلگرامی
@aovmoney
مراجعه کنید
سلام :)
شاعر میگه: 
بگو به رکعت چندم رسیده است نماز،که با خیال تو مشغولم و حواسم نیست:))
چه خوب می‌گه :)
ما که عاشقیم حواسمونم سر جاشه :)
اما خب اینم‌ نوعی حس خوبه...


بگو...
چشم و چراغ دل من هوش و حواس من تویی
دل به دلت سپرده ام ترس و هراس من تویی
سر به کشم من به کجا تا که رسم به چشم تو
دلبر چشم سیاه من ساز و جناس من تویی

(شعر از فرزین مرزوقی)
خیلی هم عالی :) قدرِ خودتون رو بدونید. ما که هفتاد سال عبادتمون یک شبه به باد میره.
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:|
الهی آمین
:)

سلام دوست عزیز مطالب خیلی خوبی داری.

خوشحال میشم از وبلاگ و سایت ما هم دیدن کنید.

www.uniqueresearchers.blog.ir

www.uniquetranslators.edublogs.org

 

سلام و درود
لحظاتت پر از آرامش...
که عشق آسان نمود اول ،ولی افتاد مشکل ها...
مواظب مشکلات عشق هم باش
انقدر عاشق شو که هیچی نتونه شکستت بده
ممنونم عزیزم :)
تا بوده همین بوده...

چشم سعیِ خودم رو می‌کنم.
نمیدونم چرا فکر میکنم این پستو قبلن خوندم تو وب خودتون؟:|
سلام:)
فکر کنم اشتباه فکر می‌کنید :)
سلام و درود
همون خواب دیدم:)))
خوابِ اینجا رو می‌بینید؟! :))
از بس خفن مینویسید خب:)))
اخه خیلی یادمه,انگار یه هفته پیش اینا خوندمش
لطف دارید :)
الهام شده بهتون یحتمل :)) من منتشر نکرده بودم. کپی هم نیستن.
حالا الهام خواب,یکیه😅
+میگم که تو وب خودتون خوندمش🙄
نه فرق داره :|
+ که اینطور :)
جالب بود..

با تاخیر عرض تسلیت...
تشکر
هم تسلیت وهم تبریک
:)
منم مثل اقامحمدجواد مثل اینکه قبلااین پست رو توهمین وب خونده بودم
که اینطور
سلام حوا بانو...بسی به شدت متاهلانه می‌نویسی دختر...نکنه من نبودم پریدی؟

عیدت مبارک❤😊
سلام خاتون جان :) هنوز مونده تا پرواز :))

عیدِ تو هم مبارک ^_^
حالتی رفت که محراب به فریاد آمد :)
آری :)
عالی نوشتی حوا جون
:)
سلام
افراد کثیرالشک نباید به شکشون اعتنا کنند. اگر نماز نماز باشه این مشکل پیش نمیاد. دلیلش اینه که به قول صائب تبریزی:

« غیر از خدا که هرگز در فکر آن نبودی          هر چیز کز تو گم شد، وقت نماز پیداست!»
سلام و درود
بله خوندم توی رساله

سلام

   وبلاگ خوبی دارید
===========================

  لطفا  اگر زحمتی نیست  وبلاگ گلاسری  را دنبال کنید

   آدرس:     http://glossary.blog.ir
   
    متشکرم

 

سلام
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۹۷ , ۱۰:۱۰ ایمان-همو یرگه یخ!
چطور خب؟؟؟
من که نمی‌دونم دقیقاً شما توی چه شرایطی هستید. به طورِ کلی فکر می‌کنم اگه یه پسر حس کنه به کسی علاقه داره و مطمئن باشه که زودگذر نیست و حساب‌ شده باشه باید مطرحش کنه. یا میشه یا نمیشه! از این دو حالت که خارج نیست هست؟! :) بهتر از اینه که بعد‌ها پشیمون بشه که چرا نگفته که اگه می‌گفت شاید می‌شد. البته باید اونقدری مطمئن باشه که یهو پشیمون نشه بزنه زیرِ همه چیز! بحثِ دل که میاد وسط باید خیلی مراقب بود. اگه دلی بشکنه عرشِ خدا به لرزه در میاد.
جملاتت ناب بودن ، با تاخیر بسیار زیاد تسلیت عرض میکنم.
تشکر
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۹۷ , ۱۶:۲۵ ایمان-همو یرگه یخ!
بعد اگه جواب منفی بود چی ؟؟
جوابِ منفی شنیدن سخته ولی خوبیش اینه که دیگه شرمنده‌ی دلتون نیستید. می‌دونید همه تلاشتون رو کردید ولی قسمت نبوده.

+ مرد بودن به همینه دیگه :) توکل کنید به خدا و همه چیز رو بسپارید به خودش.
کسب درآمد فقط با مرور گر گوگل کروم
کافیه یه گوشی یا لپ تاپ یا کامپیوتر و یه خط اینترنت داشته باشی

http://bitminertab.mihanblog.com/
برای کسب اطلاعات بیشتروپاسخ به سوالات به آدرس اینترنتی زیر
omidali00721@gmail.com
ویابه آیدی تلگرام زیرمراجعه فرمایید:
@Therichestmen
عالی بود
لطفا از سایت ما هم دیدن نمایید. شیک بار
جمعه ۲۰ مهر ۹۷ , ۰۹:۳۹ محمدبوژمهرانی
سلام و درود
سایتتون عالیه
لطفا به سایت آموزشی ماهم سر بزنید
http://atsiz.ir/
يكشنبه ۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۴۹ محمدبوژمهرانی
سلام و درود ساییتون عالی مممنون از شما
جهت دانلود رایگان آموزش های آکادمیک روی علامت کنار  محمد بوژمهرانی کلیک کنید.
http://atsiz.ir/
ُسولاردام

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan