قبول؟!

روزی روزگاری که نه من بلاگر بودم و نه بیان این بیان بود، یکی از بلاگرها که روزانه حداقل ۶۰۰ کامنت برایش ارسال می‌شد من را بخاطرِ باورهایم از وبلاگش بیرون کرد. روزی که تصمیم گرفتم واردِ دنیای وبلاگ‌نویسی بشوم با خودم عهد بستم هیچ‌وقت اجازه ندهم باورها‌ی دیگران، سلایق و علایقشان، نوعِ نگاهشان به دنیا و به طورِ کلی چیزی جز شخصیت و نحوه‌ی برخوردشان با دیگران در رفتارم با آن‌ها تاثیر بگذارد. هیچ‌ وقت نخواستم از باورهایم پتکی بسازم برای فرودآوردن بر سرِ دیگران! معتقدم آدم باید دقیقاً همان جایی باشد که دلش می‌خواهد و دقیقاً همان کاری بکنید که عطرِ بهشت زندگی‌اش را سخت در آغوش بگیرد. این که آن جای خاص کجا باشد و آن کارِ خاص‌تر چه باشد آدم به آدم فرق دارد. بیاید یکدیگر را با وجودِ همه‌ی تفاوت‌ها دوست داشته باشیم؛ ورای باورهایمان. قبول؟! :)

سلام ؛ آخرین پست هم ازتون دیدم :))))

قشنگ بود :)))
سلام و درود :)

قشنگ خوندید :)
امیدوارم کامنت من مثلا اولی باشه :))

خب.. باید آدم روش فکر کنه.. نمیشه بگیم قبوله و بعدا بهش عمل نکنیم.. اما میتونم بگم سعی میکنم بهش فکر کنم و عمل کنم.. :) گاهی اوقات خیلیی سخته..
نبود :))

احسنت :) انتظارِ همچین جوابی داشتم از شما.
بچه که بودیم میگفتن قول علی؟



منم میگم قول علی!
چه جالب :)

من نشنیده بودم تا به حال
قبول :)))

اما ...
اگه قبوله که اما نداره. اگه اما داره پس قبول نیست. :))
حالا چرا؟!
قبول:))))
درود بر الهامِ عزیزم :)
این نوشته ات رو باید بزنن سردر بیان :)
اتفاقا یکی از همین بلاگرهای عزیز و پرطرفدار من رو آنفالو کرد به خاطر قضاوت های خودش از برخورد های معمولی من ... 
چرا نمیتونیم در صلح و دوستی در کنار همدیگه زندگی کنیم و همه جوره هم دیگه رو بپذیریم(تا وقتی که باعث رنج همدیگه نشدیم) ؟
خجالتم نده :)
واسه من زیاد اتفاق افتاده. به دل نگیر چون اصلاً مهم نیست. مهم خودتی :)

اگه بشه جهانمون خیلی قشنگ‌تر میشه نه؟!
تا جایی که ازارمون ندن قبول^_^

اگه همه قبول کنن اونوقت کسی کسی رو بخاطرِ عقایدِ متفاوت یا هر چیزِ متفاوتِ دیگه‌ای آزار نمیده :))
اینقدر بدم میادازاین ادمایی که فکرمیکنن فقط فکروعقایدخودشون صحیحه ازبقیم بیمورد بدون اینکه سررسته داشته باشن ایرادمیگیرن:/
همیشه هم بحثِ عقاید نیست هر چند پررنگ‌ترینش شاید همین باشه. منم خوشم نمیاد. حالا عصبانی نشو بخند حوا ببینه. :))
خیلیم خوب...
به به 
چه زیبا و عالی نوشتی شما ...
نگاهت زیباست عزیزم :)
بلهههه😊😊
درود بر بانوی عزیزم :)
خودت ک میدونی :(((

همین دو دیقه پیش هرزنامه اومد برات :((((
آها از اون نظر

خب شما که اینقدر رفتن ناراحتتون می‌کنه چرا می‌خواید برید؟! بمونید.
جمعه ۷ ارديبهشت ۹۷ , ۱۹:۳۰ دختری از جنس باد
کاش میشد کل مردم جهان این پستتو بخونن و اینهمه سر این موضوع همدیگه رو ناراحت نمیکردن
قشنگ بود
:)
چه خوب!!

ولی خوبه در عمل ثابت بشه!!!


صد البته!
اقا قبول:دی
خیلی هم خوب :))
ساعات پایانی جمعه هست و زمان دعا...
ماشالله به +900 دنبال کننده! به ما هم یاد بدهید!
اما مطلبتون:
پذیرفتن تفاوت ها خیلی سخته اما ناشدنی نیست
به اعتقاد من، ایرانی ها باید ارتباط برقرار کردن و حرف زدن دور یک میز را یاد بگیرند
این اصل مهم مورد نیاز نه فقط برای فضای وبلاگ که فضای ایران است
بخصوص تو سطوح سیاست و اقتصاد
ان‌شاءالله همه‌مون عاقبت بخیر بشیم.

اصلاً دلم نمی‌خواد بحث به سیاست کشیده بشه. یه چیزِ کلی و جهانیه فراتر از سطحِ فقط یک کشور.
اووووممممممم...نمیدونم 

:-)
بله رو بگو دیگه :)))
باشه حوا
😁😁😁😁😁😁😁😁
😁😁😁😁😁😁😁😁
😁😁😁😁😁😁😁😁
الان میگی اشتباه کردم به این گفتم بخند😂😂
آفرین آفرین همینه :)))

اتفاقاً لبخندِ دیگران خیلی خوشحالم می‌کنه :))
پس من همش میام اینجا استیکرلبخندبرات میذارم😊😀😁
اینطوری ذوق‌مرگ میشم من ^_^
مجبورم ...
اگ پستامو میخوندید و کامنتا رو نگاه میکردید ، متوجه میشدید :((((
چی بگم...
البته یه چیزایی اجبار نیست. صرفاً تصور می‌کنیم که اجباره.
بآوووووشه قبول :))
درود بر رفیقِ خوبم :))
دنیای ارمانیه قشنگی میشه:)
اما خب حقیقت اینه که خیلی از ماها تحمل شنیدن نظرات متفاوت و مخالف رو نداریم و میخوایم تمام دنیا باب میل ما باشه:)
می‌فرماید:
پروردگارا مرا فهم ده تا متوقع نباشم دنیا و مردمِ آن مطابقِ میلِ من رفتار کنند. :)
قبول :)
درود بر پری جانم :)
آمین:)
(:
میشه امیدوار بود :)
باعشه 
ببینیم خدا چی میخواد
خدا که خوب می‌خواد همیشه این ما هستیم که بد می‌کنیم گاهی.
قبول :)
درود بر جنابِ شرلوک :)
ورای باورهامون، چیِ همدیگه رو دوست داشته باشیم؟
شخصیتِ هم رو. نوعِ رفتار و خصوصیاتِ اخلاقیِ هم رو. شاید من مسیحی باشم شما یهودی! ورای اعتقاداتمون.
سلام
قبول میکنم همچنین:))
سلام عزیزم :)
^_^
چرا شما رو بیرون کرد؟ دلیلشون چی بود؟

کی بود؟

قبول .

این اخرین پست شماست؟ دیگه نمیخواید بنویسید؟ چرا ؟
گفتیم که بخاطرِ باورهام

یه بنده خدایی :)

:)

از کجای پست همچین برداشتی کردید؟!
قبوله.
ولی عملکردن بهش مهمه که واقعا سخته.
ولی اگر این اتفاق رخ بده مفهوم آزادی معنا پیدا خواهد کرد.
پس منم تعهد میدم که از الآن عمل کنم. :)
متاسفانه همه تعریفِ یکسانی از آزادی ندارن.
:)
جمعه ۷ ارديبهشت ۹۷ , ۲۰:۲۶ علیرضا امیدیان نسب
قبول:)
:)
از کامنت آقای بهنام .
اوشون می‌خوان برن نه من.
تا اون عقاید چی باشه!
مثلا ورود به حریم شخصی و خط قرمزها هرگز
ورود نه! این که اختلافِ نظرهای ما روی دوستیمون تاثیری نگذاره. :)
قبول...  اما واقعا تو دنیای الان کمتر پیدا میشه که با توجه به اختلاف فکر کنار هم صمیمی باشند.
درسته
من خودم یه دوستی دارم همینجا توی بیان که اختلافِ باورهامون خیلی خیلی خیلی زیاده. دقیقاً مقابلِ هم! ولی یک ساله دوستیم. از روزِ اول قرار گذاشتیم اختلافات رو بپذیریم. :)
آره خب... ولی خیلی کم اند :)
بخشِ تاسف‌برانگیزش همینه. ولی خب میشه به بهبودِ شرایط امیدوار بود. :)
قبول =)
نمی‌دونم بزرگتری یا کوچکتر یا هم‌سن :))
علی‌الحساب آفرین دخترم :))
طرز رفتار بقیه رو من تاثیر میذاره
و اینکه واسه خودمون زندگی کردن کار خوبی نیست
اونجوری هم که دوست داریم زندگی کنیم بعضی وقتا عاقبت نداره!
ولی من همیشه واسه خودم زندگی کردم و عزیزانم. بقیه هیچ هیچ هیچ. اگه اینطوری باشه که مدام باید بخاطرِ حرفِ دیگران اذیت شد و شکلِ زندگی رو عوض کرد.
بستگی داره چی دوست داشته باشیم! اونی که به یه سری اصول معتقد نباشه اصولاً تا سرش به سنگ نخوره نمی‌فهمه داره چکار می‌کنه.
از اون پستای باحال صلح طلبانه بود که حال آدمو خوب میکنه ^___^
خوشحالم که حالِ خوب منتقل کردم بهت ^_^
سلام
ولی یه چیزهای هست،طرف داری نمیکنم،شاید اون فرد در شرایط خاص بود.باید حرف های اون فرد رو هم شنید تا نظر داد.
بنده طوری جواب میدم.سو برداشت پیش نیاید.یا به کسی برنخوره
سلام و درود
متوجهِ منظورتون نشدم راستش.
درست ترین کار همینه و شاید سخت ترین. واقعا من همیشه رو خودم کار میکنم که چون عقاید یک نفر با من فرق داره حتی پیش خودمم فکر نکنم چقدر کوته فکره‌ یا چقدر اشتباه میکنه. چون شاید کوتاه فکر و اشتباه کننده ی کار من باشم...البته درمورد خیلی چیزها هیچ سنجشی برای درست و اشتباه بودنش وجود نداره...صرفا تفاوتِ...نه درست و اشتباه!

همیشه سعیم به این بوده ولی باز هم اینجا هم میگم قول:)
من میگم قطعاً سخت‌ترینش همین هست. :)
احسنت. تمامِ حرفِ منم همینه.

خیلی مچکرم از شما :)
قبول
خیلی هم قبول
یاد یه گفتگو افتادم:
دوستم خطاب به اون یکی دوستم که در خوزه علمیه درس میخوند
محمد جان تو رفتی جایی که همه با تو هم فکر هستند همه یه جور هستند کل24 ساعت داری احساس میکنی تو مسجدی اصن تو نمیتونی افکار و عقاید من رو درک کنی ولی دلیل نمیه که طردم کنی
اول خودت رو بزار جای من و از نگاه من از دید من به قضایا نگاه کن بعدش تازه میتونی بفهمی من دقیقا دارم چی میگم
اینکه آدم ها رو با عقایدشون قبول کنیم باعث میشه تنوع افکار و آدم هایی که دور و برمون هستند بیشتر بشه و حس انسان دوستانه و قبول آدم ها دقیقا همونطوری که هستند در ما تقویت بشه
ولی نمیدونم چرا اینطوری نیست ! حتی ازدواج ها هم با این دید که آدمش میکنم و عوضش میکنم و ... یه همچین رویاهایی به پوچی میره و نابود میشه
من دفترچه قوانینم رو پاره کردم
ولی امروز اولین قانون زندگیم رو نوشتم
همین قانون شما 
دیگران و خودم رو باوجود همه تفاوت ها دوست داشته باشم,ورای باورها...

:)

به تعدادِ آدم‌هایی که متولد شدن و میشن سلیقه و باور وجود داره. نمیشه توقع داشت همه مثلِ ما فکر کنن، همون سبکِ موسیقی رو دوست داشته باشن که ما دوست داریم یا اون مدل فیلمی که ما می‌خوایم بابِ طبعشون باشه. گاهی دعواها بر سرِ همین تفاوت‌های کم‌اهمیته.

دقیقاً

خیلی هم خوب :)
دکتر انوشه:
تفاهم یعنی 
تواناییِ تحملِ تفاوت ها
پ.ن: یاد فیلم مارمولک افتادم
به تعداد انسان های روی زمین , راه برای رسیدن به خدا هست :)))
خیلی وقتِ پیش می‌خواستم راجع به تفاهم بنویسم نشد و به کل یادم رفت.
دقیقاً همینه. :)
 درسته :))
قبول تا حد مرگ☺
:)
قبول:)
:)
کاش همه مثل شما فکر می کردن حوا خانوم :)
:)
به عقاید بعضی ها باید حد و اندازه خلقیاتشون  احترام گذاشت مگ نه?!
فکر کنم گفتم جز شخصیت و نحوه‌ی برخوردشون با دیگران. در نتیجه حق با شماست. :)
خیلی سخته این کار و باید بگم بعضی وقتا نمی تونم =))) ولی قبول، لااقل در جهت کم کردن خودخواهی ها قدمی برداریم =)
امیدوارم از این به بعد بهتر و بیشتر بتونی :))
چه خوب :)
قبول :) 
کجا رو باید امضا کنم؟ D:
گوشه‌ی سمتِ چپ، پایینِ صفحه‌ی دومِ عهدنامه :))
برای ارامش خودمون هم  که شده حتما:)
درود بر ساداتِ مهربونم ^_^
سلام جان^_^
قبول :)))
سلام عزیزِ دلم ^_^
:))
خواب بد دیده ام ای کاش خدا خیر کند 
خواب دیدم که تو رفتی،بدنم جان دارد!
نبضِ مرا بگیر، نبضم نمی‌زند
انگار مرده‌ام، انگار رفته‌ام
در برزخی که تو
آرام خفته‌ای
شیخ و من هر دو طلبکار بهشتیم ولی
 من به تو، او به نماز خودش ایمان دارد :)
صدا بزن مرا
مهم نیست به چه نامی
فقط میمِ مالکیت را آخرش بگذار
می‌خواهم باور کنم مالِ تو هستم... :)
تا زمانی که رسیدن به تو امکان دارد
زندگی درد قشنگیست که جریان دارد
گر تو گرفتارم کنی من با گرفتاری خوشم
داروی دردم گر تویی در اوجِ بیماری خوشم
در دلم جایی برای هیچکس غیر از تو نیست
گاه یک دنیا فقط با یک نفر پر می شود....
نه به چاهی نه به دامِ هوسی افتاده
دلم انگار فقط یادِ کسی افتاده :)
من فعلا 16 سالمه شهریور میشم 17 ساله =)
خب پس می‌تونم بهت بگم دخترم :))
دوست‌ترت دارم، از هرچه دوست
ای تو به من، از خودِ من، خویش‌تر

دوست‌تر از انکه بدانی چقدر
بیشتر از بیشتر از بیشتر !
من
دلِ رفتن نداشتم
درختِ خانه‌ات ماندم
تو
رفتن را
دل دل نکن
ریزشِ برگ‌هایم
آزارت می‌دهد
منم آن شیخ سیه روز که در آخر عمر
لای موهای تو گم کرد خداوندش را

همین که قاصدکی را
فوت کنی
تا عطرِ نفس‌هایت را
با خود بیاورد
برای دلم کافیست
:)
می گویند پروانه‌ی خیسی
که زیر بوته‌ی باد مرده بود
دیگر خواب عطر انار و
شکوفه‌ی نرگس نخواهد دید
باورش دشوار است ...
چشم‌های تو
فرآیندِ اکسیژن را به همراه دارد
من از نگاه به چشمانِ تو
نفس می‌گیرم
قبوله حوا جانم هر چند معتقدم که باور ها علایق سلایق و نوع نگاه افراد در شخصیت و ررفتارشون تاثیر گذاره ^_^
بله که تاثیرگذاره ولی نه تا حدی که اختلاف ایجاد کنه. مثالِ خیلی ساده‌ش میشه دو نفر که یکی شیعه‌ست و اون یکی سنی. :)
همیشه نمیشه اینطور بود
البته همیشه هم درست نیست که اینطور باشه 
چون بحث فلسفی میشه بازترش نمیکنم
می‌دونم منظورتون چیه.
دلم میخواد داد بزنم، اسمتو فریاد بزنم
تو کوچه پس کوچه‌ی شهر،عشق تو رو جار بزنم
وقتی تو میخندی میخوام دلمو از جاش بکنم
اونی‌ که جون میده برات آره منم آره منم

"به کی پز میدی_ هوروش باند"
به شرطی که مالِ خودم باشی و
به شرطی که تو عاشقم باشی و
به شرطی که تنها نری جایی و
تموم کنی این همه تنهایی رو

به شرطی که / پازل بند
کوچیک شمام هستیم =)
قربانت :)
بعضی عقاید دقیقا خلاف این باوره. اگه اعتراض کنی خلاف باور خودته اکه نکنی تایید اون عقیده رادیکاله
همیشه قرار نیست پای باورها کشیده بشه وسط. روابطِ خاص رو در نظر بگیرید.
وجود نداشتن تفاوت ها تو دنیا، دنیا رو خیلی کسل کننده میکنه!
واسه همینه که اساساً تفاوت‌ها چیزهای بدی نیستند چه بسا لازمه‌ی زندگیِ بهترند...
چشم . من سعی می نمایم :)
ارادت داریم خدمتتون :)
سلام :)
گفتنش راحته اما پای این عهد موندن سخت ...
سلام و درود :)
بله ولی سختیش دلیل نمیشه نادیده گرفته بشه.
نمیشه همه رو دوست داشت
من نمیتونم تو این فضاهمه رو دوست داشته باشم
دخترارو دوست دارم ولی راجب پسرا نمیتونم:/
آره خب اصلاً نباید همه رو دوست داشت.

منظورم این نبود :))
سخته ولی قبول 😉
^_^
من نیز قبول:)))
درود بر تو :))
سلام 
با این سخنت و این پستت یاد یکی از حرفای الهی قمشه ای افتادم.
اگر متن کاملش رو دیدم متنش رو یا تو وبلاگم‌ یا همین جا میام میگم.
درس خوبی بود 
ممنونم بابت به اشتراک گذاشتن این درس.
ما کلا قبلا اینو قبول کردیم :))
حالا اینجا هم میگیم باشه قبول حوایی :*

سلام و درود

خدا رو شکر :))
قربانت :)
صد درصد قبول دارم این حرفو
ما فقط پذیرفتن آدما همونطور که هستن میتونیم موفق باشیم نه اونجور که دلم میخواد
منم سر یه بحثی نظرات خودمو توی وبلاگی گذاشتم اونقدر نتونست نظرات منو بپذیره که توی خصوصی بهم گفت دیگه وب من نیا ، منم نرفتم، متاسفانه وبلاگ خوبی هم بود
بستگی به نحوه‌ی بیان هم داره اما خب یه عده کلاً فکر می‌کنند خیلی بی‌عیب هستند. با کوچکترین انتقادی فوری گارد می‌گیرند حتی اگه کاملاً هم مودبانه بیان شده باشه.
قبول :)
قربانت :)
اینم اضافه کن که پیش بقیه غیبت هم رو هم نکنیم :)
خیلی چیزا رو می‌تونم بهش اضافه کنم جنابِ دچار! من نه آلزایمر دارم و نه کامنت‌های خصوصی که برام فرستاده میشه رو حذف می‌کنم. :) پس بذارید همچنان وانمود کنم هیچ اتفاقی نیفتاده و اخلاقم همینطور خوب بمونه! :))
قبولِ قبول :)
ماهیِ من :)
خداییش کاش کاری به اعتقادات هم نداشتیم
خسته شدم از بس قضاوتم کردن از بس خواستن به راه راست دعوتم کنن از بس خواستن از راه راست درم بیارن
اووف
اذیت نکنین مریم جانِ من رو دیگه. دهع!
تو خودت رو ناراحت نکن. بخند :)
سلام
گیریم قبول.خب منظور؟! میخوای چیکار کنی که داری زمینه چینی میگنی؟!راستشو بگو...😀😀😀
سلام و درود
منظوری جز چیزی که تو پست گفتم ندارم. :)
غیبتا رو نگهمیداری؟
یا فوشایی که به هم دادیمو؟ :|
وقتی میگم کامنت‌های خصوصی که واسم فرستاده میشه یعنی همون‌هایی که یه عده می‌فرستادن از شما شاکی بودن می‌گفتن این جنابِ دچار رو می‌شناسی؟! چطور آدمیه؟! منم همون چیزهایی که می‌دونستم رو می‌گفتم. حرف‌های خودتون به من رو. :)
فکر نکنید نمی‌دونم کی چی گفته و کی چکار کرده. حکایتِ اون آدم هم حکایتِ یکی به نعل می‌زنه یکی به میخ هست! از من پیشِ شما میگن از شما پیشِ من. فکر کردم بتونید تشخیص بدید! مضاف بر این که قبل از این که بگید خودم گفته بودم بهتون! :)
قبول :)))
عزیزم :))
من محو تماشای، این همه کامنتم :))









چی بگم

قبول :)




 
ایشالله همینجوری خوش بدرخشید

:)

درود بر شما :)

مچکرم
نه بابا من متاسفانه قدرت تشخیصم ضعیفه توی این چیزا


و یه قانون من درآوردی دارم به اسم قانون شخص ثالث:
اینکه معمولا نمیذارم کسی پیش من از شخص ثالثی حرف بزنه
خب بدانید و آگاه باشید که خیلی چیزها راجع‌به شما گفتن همون‌هایی که اهلِ طلبِ حلالیت هستند و خب من چیزی نگفتم و گاهی خواستم ادامه ندن! چون به من مربوط نبوده و فراتر از چیزهایی بوده که من می‌دونستم از شما.

بله من هم معمولاً. ولی از یه جایی به بعد (شما قهر بودید اون زمان) تصمیم گرفتم کاری به کارِ این جماعتِ بلاتکلیف نداشته باشم. فی‌الواقع کاری به هیچ کسی ندارم. شما هم نداشته باشید.
آره بابا ولَکم

خودت خوبی؟
دیگه قهر نیستی الان؟ :)
وِلَکِن مگه نیست؟! :|

الحمدلله. شما خوبید؟! خانم چطور هستند؟! :) سلام برسونید :))
خیر :)
شنبه ۸ ارديبهشت ۹۷ , ۱۷:۵۴ ایمان-همو یرگه یخ!
من همیشه بخاطر یسری اشتباهات گذشتم رنج میبردم!ولی خیلی وقته که سعی میکنم خوب باشم!!از تنهایی بدم میاد ولی اکثر اوقات تنهام!!
خوب بودن خیلی خوبه! قبول! 
تنهایی خیلی هم بد نیست :)
:)

+ من جز خوبی از شما ندیدم مستر آیس. زندگی هیچ‌وقت آسون نبوده. بعد از هر سربالایی یه سرپایینی هست و بالعکس. خیلیا مشکلاتشون رو فقط واسه خودشون نگه می‌دارن در نتیجه ما فکر می‌کنیم خیلی خوش می‌گذره بهشون در صورتی که هر کسی به اندازه‌ی خودش گرفتاری داره. از این برهه‌ها توی زندگیِ همه پیش میاد. توکل کنید به خدا. فقط یادتون نره کاری که می‌خواید بکنید می‌تونه بعد از چند سال واستون مشکل ایجاد کنه! مخصوصاً الان که همه دنبالِ تحصیلات هستند. به سال‌های بعد هم فکر کنید. به مراحلِ بعدِ زندگیتون. خیلی مراقب باشید! یک تصمیمِ اشتباه می‌تونه سال‌ها پشیمونیِ بی‌فایده به دنبال داشته باشه.
خانم هم خوبن :)
ممنون از شما


+ آفرین دیگه هم قهر نکن :|
الحمدلله :)

+ پناه بر خدا :| شما قهر کردید یادتون رفته؟! :))
من یادمه که شما رفتین اول :)
خیر شما بخاطرِ یدونه :) قهر کردید!
سندش هم موجوده :))
شنبه ۸ ارديبهشت ۹۷ , ۱۸:۴۱ ایمان-همو یرگه یخ!
تنهایی خوبه ولی نه همیشه!! 
میدونم بانو وقتی شرایطش نیست که بری! وقتی زندگی ما کفاف هزینه های دانشگاه رو نمیده چیکار میشه کرد به نظرتون؟ 
بله ولی فکر می‌کنم با وجودِ خدا تنهایی زیاد آزاردهنده نباشه. خدا هم تنهاست. :)
نمیشه جایی مشغول به کار بشید؟! از اون کارهایی که خیلی از دانشجوها واسه تامینِ هزینه‌های تحصیلشون انجام میدن.
بذار روی میز اگه راست میگی :|
بیارم؟!
جدی جدی بیارم؟!
:|
ببین اگه بدآموزی نداره بیار
رفتم نگاه کردم خیلی خنده‌دار بود :| :)))
بدآموزی داره انصافاً :|
مخصوصاً کلمه‌ای که توی اکثرِ کامنت‌هاتون هست :|
شنبه ۸ ارديبهشت ۹۷ , ۱۸:۵۲ ایمان-همو یرگه یخ!
ولی خدا هم تنهامون گذاشته!! 
من از خدامه کار کتم! بخام خرج دانشگاهمو بدم باید حداقل ماهی 300تومن درامد داشته باشم!!اینجا بزور شب تا صبح بهت 200تومن میدن تازه من که کلاس هم دارم 100تومن هم نمیدن!!
خدا بدترین بنده‌هاش رو تنها نمی‌گذاره شما که جای خود دارید :)
بیشتر بگردید. خدا رو چه دیدید شاید پیدا شد. همیشه لحظه‌ی آخر خدا نزدیک‌تر میشه. :)
خب بابا اون اشکال نداره
بذار :)
باشه. الان اسکرین شات می‌گیرم! :)
نفسم به هیجان رسیده!
زود باش :)
پس از رویتِ جنابِ دچار حذف شد! :|

:)
شنبه ۸ ارديبهشت ۹۷ , ۱۹:۰۶ ایمان-همو یرگه یخ!
شایدشما راست میگین! شاید خدا همین نزدیکیا باشه!!کاش باشه
هست :)
خدا از رگِ گردن به ما نزدیک‌تره.
چرا بقیشو نذاشتی؟
اون قسمت منت کشی های خودت کو پس؟ !
بعد از کامنتِ دوم من هیچ کامنتی ارسال نکردم! بعدش ۱۵ فروردین شما کامنت فرستادید گفتید ما رو نمی‌بینی خوشحالی؟!
من توی تمامِ ثانیه‌های عمرم منتِ کسی رو نکشیدم! یه چیزی بگید که با عقل جور در بیاد! لازمه دوباره تکرار کنم؟! بذارید اخلاقم همینطوری خوب بمونه! :)
با اجازه بزرگترا بله 😅😅😅😅
:))
قبول :-)
:)
منم مثل پارسا ؛)
تفاهم موج می‌زنه :))
باوشه ((:
(:
خوفی؟
سلام سلام سلام :)
الحمدلله ^_^
شما چطوری؟!
شکر که خوبی :)
راستش خوب نبودم ولییی...
هزار ماشاءالله به این انرژی
به منم منتقل شد... سپاااس بانو :)
:)
عه چرا؟!
امیدوارم همیشه خوب باشید :))
شکرِ خدا ^_^
همون که می دونی
ولی گفتم که حال خوب شما به منم رسید... تشکرات :)
بله بله. حل میشه ان‌شاءالله.
خواهش می‌کنم کاری نکردم که. میگم که شما بزرگتری یا من؟! :))
معجزه ای وجود دارد که "دوستی" نامیده می شود و در میان قلب اقامت دارد.
شما نمی دانید که چگونه به وجود می آید و چگونه آغاز می شود
عاما
شادمانی که برایتان به ارمغان می آورد، همیشه موهبتی خاص می بخشد و شما متوجه می شوید که دوستی ارزشمندترین نعمت خداوند است. 
:)
به شدت قبول دارم *_*
ان شاءالله :)
خب... من که سن دقیق شما رو نمی دونم :| :))
:)
یک عدد دهه هفتادی :))
من نیز :))
عاما ضد شما...
یعنی چی ضدِ من؟!
حدس بزن...
خیلی سخت نیست!
یه راهنمایی کوچمولو: ببین! همه چی که سال تولد نیست! تولد چیزهای دیگه هم داره... هوم؟
:)
تیر؟! :)
آفرین :)
احسنت :))

+ که دوست ندارییی :|
:)

+ چی رو؟! :|
قبول
:)
اگه به تفاوت ها احترام گذاشته شه و توهینی نشه, قبول. :)
از اول همین شرط رو گذاشتیم واسه عهدمون :)
سخته  ولی تلاشم رو میکنم
درود بر شما :)
بستگی داره واقعا.
من نمیتونم همچین قولی بدم چون باورهام بر اساس حب و بغض شکل گرفته.
من نمیتونم همممممه جور آدمی رو با هههههرررر باوری بپذیرم!
حالا بپذیرم یه حرفه، دوستشون داشته باشم هم یه حرف دیگه ست!
قبول کن نمیشه همه جور آدمی رو از یک کنار دوست داشت. اینجوری یه جای کار خودمون می لنگه!!
یه جا شنیده بودم که در مکالمه ای بین خداوند و حضرت موسی_علیه السلام چنین بود که خداوند پرسید چه کاری رو فقط به خاطر رضای من انجام دادی؟
مثلا حضرت چند تا از اعمالشون رو میگن بعد خدا می فرماید خودت هم از این کارها لذت می بردی مثلا لذت همصحبتی با من، لذت عبادت و امثالهم. یک کاری رو بگو که فقط به خاطر من انجامش میدادی.
حالا نمیدونم چه اتفاقی میفته که حضرت موسی متوجه میشه حب و بغضی که نسبت به دوستان و دشمنان خدا داره، خالص ترین کاریه که برای خدا انجام میده.

یعنی کسی رو دوست دارم چون خدا دوستش دارد، و کسی رو دشمن میدارم چون خدا دشمن می دارد.

این به وضوح متفاوت از این مورده که کسی رو به خاطر تفاوت سلیقه ش با خودمون از وبلاگمون بندازیم بیرون! این که مشخصه. نه؟ تو این مورد حضرت موسی هیچ خودخواهی ای وجود نداره و برای همین خالص ترین کاره، در حالی که بیرون کردن آدمها از دایره ی زندگیمون به خاطر اختلاف سلیقه سراسر خودخواهی و منیته.

صندلی داغ اینجا هم برقرار بود؟
من سوالم اینه که اون وبلاگ کدوم وبلاگ بود؟ :دی
متوجهم.
ببینید فرض کنید من مسلمونم نازنین نامی مسیحی. من فلان سبکِ موسیقی رو دوست دارم در حالی که نازنین نه تنها دوست نداره که متنفر هم هست. من فیلم‌های عاشقانه اصلاً و ابداً دوست ندارم اما نازنین عاشقِ این مدل فیلمه. رنگِ موردِ علاقه‌ی من آبی هست اما نازنین زرد. من ماکارونی دوست دارم نازنین قیمه. من عاشقِ آرامشِ شبم نازنین می‌میره برای روشناییِ روز. من کوه دوست دارم نازنین جنگل. من کویر دوست دارم نازنین ساحل و...
با همه‌ی این تفاوت‌ها نازنین مهربونه و خوش‌قلب و منم دوستش دارم. این اختلافات دلیل بر عدمِ شکل‌گیریِ دوستی نمیشه و یا این که من بخوام بخاطرِ دینش بهش توهین کنم یا خودم رو بالاتر بدونم یا بگم این مدل موسیقی چیه که تو گوش می‌کنی؟! مزخرفه!
منظورِ من این بود. پس با شما موافقم. :)

بله بله
بماند :))
توی یکی از پست ها، شایدم در جواب کامنت!
گفته بودی تابستون رو دوست نداری! :|
بله یادمه. بخاطرِ گرماش. توی هوای گرم به شدت بی‌حال میشم.
عصبانی شدی چرا؟! :| بخند :))
یکی از اساتید بعد از یک بحث جانانه بین حقیر و دیگری در مورد حقیر فرمودن فلانی از عمیق ترین دگراندیشان است! اما خودم در مورد خودم قبول ندارم...و به نظر سخته احترام گذاشتن به کسی که بهت احترام نمیزاره 
بله خیلی سخته. اتفاقاً چند وقتِ پیش توی همچین شرایطی قرار گرفتم. خیلی دلم می‌خواست مثلِ خودش جواب بدم خیلی هم حرص خوردم اما آخرش محترمانه برخورد کردم. این رو هم در نظر بگیرید که من منظورم این نبود.
حال خودت و دلت خوب تا همیشه :)
عصبانی نیستم... خیلی هم از همصحبتی با شما خوشحال و خرسند می باشممم :))

+ نمی دونم چرا با خوندن کامنت "لوسی می" یاد این بیت از سعدی که از مامور مهربون یاد گرفتم، افتادم:
به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست/ عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست
قربانت :)
من نیز ^_^

+ خیلی هم زیبا :)
اصلا قشنگی زندگی اینه که همه متفاوت باشیم و این تفاوت ها رو ببینیم و درک کنیم...
بنظرم تفاوت ها به ما فرصت فکر کردن میدن اینکه همه یه جور باشن اصلا جالب نیست
واسه همینه که حتی دوقلو‌های همسان هم با هم تفاوت دارن :)
یه قرمه سبزی از کف رفت:|
چرا؟! :|
الان فیلتر هست یا نیست؟! مسئله این است!
به دلیل تکنولوژی ضدفیلتر که تلگرام علیه روسیه فعال کرده و حمله دیداس به سرورهاش تو اروپا و ایران سرورها داغ کرده و هنگ کرده
پاول دورف که گقت تا ظهر رفع میشه
ولی نگفت ۱۲ظهر یا ۲ظهر!!

عه :|
حیف شد پس
اتفاقاً مامانم امروز که من خونه هستم قرمه‌سبزی درست کرده بوش کلِ خونه رو پر کرده -_-
به هر حال من سرِ حرفم هستم :))
حالا قورمه سبزی هیچی
چرا اتوبوس نمیاد؟ ای عجب:|
ماکه فکر کنم ماکارانی باشه!،سیستم غذایی خونه ما ضعیف شده این اواخر!
فقط کیک و شیرینی و ژله زیاد یافت میشه:/
میاد بالاخره :|
نمیشه امروز شما بیاید خونه‌ی ما من برم خونه‌ی شما؟! :| من ماکارونی می‌خوام :((
خیلی خوبه که *_*
عالییییی
:))
قبوووول:)
^_^
من از وقتی بلاگر شدم گفتم بول و همیشه سعیم این بوده که کسی رو نرنجونم. اگه این رنجش هم پیش اومده اشه واقعا ناخواسته بوده و امیدوارم که من رو ببخشن ♥ 
خیلی هم عالی
:))

ما توی فضای مجازی هم نمیتونیم مجازی با هم کنار بیایم! توی زندگی که عمرا بشه!

تازه باید همیشه نفرتم باشه توی دنیا تا دوست داشتن معنی پیدا کنه :)
:)

سخته ولی نه عمراً :))

یک عده‌ی خاص که لعنت الله علیهم هستند کلاً :)
خب این چیزایی که گفتی تفاوت سلیقه ست. و سلیقه ی هر کسی کاملا شخصیه و محترم.
پس من هم موافقم. :)
خدایی به خاطر تفاوت سلیقه بیرونت کردن از وب؟
به صندلی داغ نیاز دارم.:))
این همه صندلی داغ برپا شد من یه دونه سوال پیدا نکردم از ملت بپرسم! حالا که سوال دارم صندلی رو بردن! :)))
بله
گفتم که سلایق و علایق
البته این که من چه دین یا مذهبی هم داشته باشم نمی‌تونه مانعِ دوستی بشه :)
بخاطرِ پایبند بودن به یکسری اصول :)
شما سوال دارید بپرسید. بدونِ صندلیِ داغ هم میشه جواب داد :)))
بله من که از قبل هم رعایت می‌کنم...
منتها نه هرعقیده ای...
عقایدی که به ضرر جمع و نظم کلی نباشه...
بهتر بگم...
در فکر و اِبراز مشکلی نیست...
اما توی عملکرد طبق عقاید،هرجایی آزاد نیست آدم :) ...
مشکل اینه توی عملکرد،آدم ها منیت پیدا میکنن و خیلی چیزا بهم میریزه...


+منم در شبکه های مجازی و در بیان عقاید با همون عده ای از روشنفکرنماها نتیجه ای جز بلاک یا فحش و تهمت شنیدن نداشتم و خب ظاهرا عادیه برای عده ای.

+در درون آدم،انسان برای هر عقیده ای 100% آزاده،در ابراز اما باید عقیده با استدلال و ریشه باشه،این بحث کوچیکی نیست گاهی تهمت می‌زنیم،دروغ می‌گیم و لج می‌کنیم به اسم بیان عقیده.

حق با شماست ولی من کلاً منظورِ دیگه‌ای داشتم که در جوابِ لوسی می خانم گفتم. :)
چرا دین و مذهب میتونه مانع دوستی بشه. مثلا من با بهاییها دوست نمیشم!
یا حتی کشورها. من با اسراییلیها دوست نمیشم!
کلا یه بحثی رو ایجاد کردی که گوشه کنار زیاد داره. ولی در مجموع با کلیت حرفت موافقم دیگه:)
منظورتو گرفتم.:)
دین اگه همونی باشه که از اصل بوده مشکلی نداره و الهیه. نمی‌دونم مدارِ صفر درجه رو دیدی شما یا نه. من بیش از ۵ بار با دقت دیدم. اسرائیل به خودش هم گاهی رحم نکرده!
با نگاهِ شما اگه بخوایم نگاه کنیم که اتفاقاً نگاهِ درستیه من با بعضی از مسلمون‌ها هم دوست نمیشم چه برسه به یهودی‌ها. :))
:)
منظور شما رو متوجه شدم،و بحث دیگه ای هم در این زمینه که لازم بود مشتبه نشه مطرح کردم :)

+آه مثلکه همیشه باید توضیح بدم...
+معمولا همین جوابمو (فقط از شما) میگیرم که من نفهمیدم :)
خیلی هم خوب :)
اصولاً تا حالا با شما مخالف نبودم.

+ :|
+ متوجهِ منظورتون نشدم :)
تازه تازه یه چیزی هم من بگم 
تو قرآن میگه
رحما بینهم
اشدا علی الکفار
الان موضعتون رو مشخص کنید :دی

بسم الله الرحمن الرحیم
حرفِ من منافاتی با این آیه ندارد.
صدق الله العلی و العظیم
بیایید همدیگر رو با همه تفاوت ها دوست داشته باشیم
ورای باورهایمان
اینطوری میشه رحما علی کل العالم :///

دارید دین و زندگیِ دوم دبیرستان می‌خونید؟!
آره آره دینی رو جمع میکنم
بابا ایولا هنوزم یادتون مونده :دی

زودتر جمعش کنید پس :))
بله
دوستی با دوستانِ خدا و دشمنی با دشمنانِ خدا
اولِ درس هم باید این باشه:
و رحمتی وسعت کل شی
اعراف / ۱۵۶
بحث داره می پیچه به هم!
بهاییت که اصلا اصلی نداره که بخواد درست دربیاد!
و اگر منظورت یهودیته، من نگفتم با یهودیها! گفتم اسرائیلیها.
آقا بیخیال :))
اصلِ حرفتون دین و مذهب بود که رسید به اسرائیل. منم صرفاً خواستم بگم دین و مذهب نمی‌تونه تاثیر بذاره اگه همونی باشه که از اصل بوده بدونِ تحریف. :)
اسرائیل اصلاً جای بحث نداره چون هیچ رسمیتی نداره! نه حکومتش نه دینِ من درآوردیش. :)
باشه باشه :))
I gotta bookmark this website it seems very helpful very beneficial

http://iranfile.rayta.ir/

http://jaberfile.ir/

http://dabiranfile.ir/
:|
سلام حوا
خوب مال دانش اموزی که تا الان عالی خونده دیگه خوندن مبحث جدید بسه ولی واسه من نه
فعلا باید خیلی بخونم  -_-
اصلا به مباحث مونده که فک میکنم نابود میشم :(
گاهی میگم اصلا میتونم زیر 20 هزار کشوری بیارم؟! :(
راستی! زمین فقط کتاب بخونم یه فصلای خاصی از سوم میتونم تو کنکور جواب بدم؟!
فیزیک هم سلام میرسونه : دی!
شاد و شنگول باشی حوا (:



سلام عزیزم
اصلاً منفی فکر نکن. فقط به این فکر کن که هر چیزی که داری می‌خونی قراره ازش سوال طرح بشه و تو هم بلدی جواب بدی. :)
زمین بله کتاب بخونی بسه.
سلام من رو مخصوص بهش برسون :))
قربانت ^_^
 قربونت مرسی مرسی ^_^
یادم تو را نه فراموش :)
فیزیک فعلا جنگ دارم باهاش :||
گیس و گیس کشی دی !
البته با همه درسا تقریبا
هی میخان اذیت کنن :/ خاک تو سرشون :|
خودت چطوری؟!
تو این ماه عزیزعزیز التماس دعا عزیزم (:
منم همین الان الان دعات کردم [نیشخند]




فدایت ^_^
(:
عه :| فیزیک دخترِ خوبیه که :))

منم خوبم الحمدلله :)
حتماً عزیزم :)
چقدر تو مهربونی آخه *_*
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:/
مطالب جالبی دارین 
مطالبتونو دنبالتون میکنم

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan