پارادوکسِ عجیب

چند روزه دلم بدجور برای کسی که ماه‌هاست ازش متنفرم تنگ شده!

عجب ! :)
بله دیگه اینجوریاست :)
عجبا!
منم اینجور حسی بهم دست داده البته واسه اینکه ببینم بزنمش:\
اون که اسمش دلتنگی نیست :|
منم از این حس ها دارم:(
واقعا یه پارادوکسه رو اعصابه:(
زندگی نذاشته واسم :|
پس ازش متنفر نیستی
نمی‌دونم...
چی بگم...
بخند :)
موهم دلم براتوتنگ شده؛((
حدیث دخترم خودتی؟!
یعنی چی اونوقت. دلت می خواد بزنیش :-)
نه
دلم تنگ شده فقط...
تا حالا از کسی متنفر نبودم!
البته چرا! الان یادم اومد. از یک نفر متنفر بودم و تنفسِ هوایی که او در اون نفس میکشید برام عینِ سرکشیدنِ جام زهر بود..اما بعدِ آشتی بود که ازش متنفر شدم! اونم فقط برای چند ساعتی.. :|
:)
خدا بخیر بگذرونه عاقبتِ این حالِ درهم رو...
تا حالا درکش نکردم واقعا، اونایی که من ازشون متنفرم دلم نمیخواد اصلا ریختشون رو ببینم چه برسه به اینکه دل تنگشون هم‌بشم،والا:)
درستش هم همینه :)
واسه حالِ دلم دعا کن پس...
خودِ خودمم-.-
 
خوبی عزیزم؟!
اوضاع خوب پیش میره؟!
دل به دل راه داره *_*
دلتنگی ....ازدستش ناراحتم اما تنفر نه ..تمام زندگی ام تلاش کردم از هیچ کس متنفر نشم ..
منم... اما واقعاً نشد :(
حتما،ولی این روزها من بیشتر از همه خودم دعا لازمم:)
+دیروز آش نذری داشتیم،به یادت بودم:)
ان‌شاءالله هر چی که صلاحه واسه جفتمون اتفاق بیفته :)
+ ممنون *_* قبول باشه :)
به زووور پیش میره:/ینی خیلی به زوووووووووووووووووور!
کتابایادم رفته بعدتموم کردنشون :/حالاک چنتاکتابوتموم کردم دارم کنکورمیزنم میبینم یادم رفتن همچین:((( میشم:/ 

قربون دلت:*❤
عیب نداره مهم اینه که پیش میره :))
برگرد مرور کن. اصلاً استرس نگیری‌ها.

عزیزم ^_^
منم همیشه دلتنگم
اگه کسی نباشه دلتگش باشم دلم برای کسی تنگ نیشه که ازش متنفرم
خخخخخ

چی شد؟! :)))
عه این حس خیلی عجیبه 
منم خیلی درگیرش می شم 
لعنتی همیشه هم کار دستم میده 
اعتراف می‌کنم داره کار دستم میده -_-
چه کنم؟! :|
می دونم چی میگی حوا جونی:(
:)
دعاکن خوب بتونم تموم کنم باز.
چشم.بی استرس ^.^

:**
ان‌شاءالله :)
آفرین دخترم ^_^

((:
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۲:۵۴ مصطفی فتاحی اردکانی
اگر با دیگرانش بود میلی..... چرا جام مرا بکشست لیلی
راستش نمی‌دونم باید در جوابتون چی بگم :))

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

:|
هیچی 
بذار کار دستت بده
حوصله جنگِ اعصاب ندارم :(
میگم من تو این شرایط دلتنگ میشم
شمال باشم دلم برای کرج و اهالی کرج تنگ میشه 
کرج باشم دلم بروی شمال و اهالی شمال تنگ میشه
اگه همه باهم یه جا باشن دلم برای کسی تنگ نیشه که مدت هاست نیست و نمیدونم کجاست:'(
کلا زندگیم خلاصست تو دلتنگی
آها
حسِ خوبی نیست... آرامش رو از آدم می‌گیره :(
سلام :)

و حوا دلتنگ میشود ...

عجبا !

:))
سلام و درود

بله دیگه. فکر کردم در وصفِ این حالِ عجیب شعر خواهید سرود! :)))

والا :|

(:
درک میکنم قشنگ:)) در اکثر موارد اگر فرصت هم‌نشینی دوباره با اون طرف رو داشته باشی خیلی بدتر از قبل ازش متنفر میشی و متوجه میشی فقط دلت برای خاطره‌های اون موقع و روزهای گذشته و حس و حال گذشته تنگ شده بوده... البته در اکثر موارد:) ان‌شالله که توی این یه دونه موردِ تو اگر دوباره فرصت هم‌صحبتی و وقت گذروندن با اون شخص رو داشتی ، هر دوتون متوجه بشید چیزی که باعث دلخوریتون شده بی‌معنی بوده *-*
:)
می‌فهمم...
از اونجایی که دلم نمی‌خواد از کسی متنفر باشم امیدوارم همه چی خوب پیش بره. ممنونم رفیق جان. ^_^
عزیززززم ،پارادوکس جالبیه
جالب و سخت :)
اخ منم بعضی اوقات اینجوری میگم.اگه راه حلی داره ارائه بده لطفا😁
دارم می‌گردم :))
تو هم بگرد بلکه به نتیجه‌ی مطلوبی برسیم :)
پس صددرصد دوستش داری !
:|
اگر زنده اس برو ببینمش.
اگر خدای ناکرده فوت شده برو سر مزارش یا فاتحه براش بخون.

سلام 

از مرده که نمیشه متنفر موند...
:)

سلام
اگه بی تفاوت بودی پاردوکس بود...
چطور؟!
دلِ دیگه این حرفا (تنفر و دوستی )سرش نمیشه :)
یهو میبینی از کسی که دوستش داری بیزار میشه :|
بله بله :)
و برعکس :|
ولی گاهی وقتا میشه :|
البته متاسفانه 
و ۵۰ به ۵۰ است.


بنظرم عکس هاشو برو ببین  حالت عوض اگر شد دیگه بهش یا زنگ بزن یا سر بزن :)

چی بگم :)

از بعدش می‌ترسم...
به کسی که برای آدم مهمه میشه احساس داشت؛ تنفر نوعی از احساسه پس اون فرد به نوعی برات مهم بوده و این که دلت براش تنگ بشه هرچند دچارِ پارادوکسه اما از نوع ضعیفش هست!!
که اینطور
تنفر هیچوقت مقابل دوست داشتن و دلتنگی نبوده...
آدم از دشمنش متنفر نمیشه...
و از کسایی هیچ وقت توی دنیاش پا نذاشتن :)...
من اینطور فکر نمی‌کنم :)
دلخوری فقط :)
نه متنفرم :)
علاقه و تنفر ارتباط عجیبی با هم دارن
مرزشون خیلی باریکه متاسفانه
سلام
میخوای چشماشو در بیاری، دم دستت نیست؟
دلت دعوا میخواد؟ دعوادون ت خالی شده؟
سلام و درود
نه بابا :)))
سخته....واقعا سخته
خیلی...
درک می کنم :(
:)
=(
شما چرا ناراحتی؟! :)
چون دخترم ناراحته
من خوبم :)
مگه میشه؟  مگه داریم؟
شده دیگه :)
این نشون میده مرز عشق و نفرت رو گم کردین :-)
باید چکار کنم جنابِ روانشناس؟! :)
حوا سعی کن زود با خودت کنار بیای
چشم :)
دل است.
دلیل و منطق نمی‌شناسد :)
حوا چی شده؟
دلتنگم فقط :)
:'(
مهتاب بانو؟! شما دیگه چرا؟!
به نظرم این حس واسه همه پیش میاد!
من خودم چند وقته بی نهایت دلم حرف زدن با منفور ترین شخصی که تو زندگیم میشناسم رو میخواد!!!اصلا هم نمی فهمم چرا...
عجب حسِ بدیه...
 پیش اومده و هنوزم پیش میاد برام. 
حس آزاردهنده ایه.
:(
کاش دیگه هیچ وقت پیش نیاد...
حس عجیبیه....
هعیییی
حرفی برای گفتن نیست...امیدوارم ببینیش حتی از دور🙃
:)
خیلی وقتا در اوج خنده گریه هست
در اوج عشق نفرت
در اوج نامیدی امید
در اوج تاریکی روشنایی
موفق باشی عزیزم::)
دقیقاً
قربانت ^_^
500days of summer فیلمش :) 
ندیدمش متاسفانه :)
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۹:۳۰ علیرضا امیدیان نسب
:)
:)
عجیبه:)
اوهوم :)
حوایی خوبی عزیزم؟ تو از کوه محکم تری دختر! خیلی محکم تر (:
خوبم :)
خب فکر نکن...
منم فقط فکرمو گفتم...
چیزیه که لااقل خیلیا قبول دارن...
و لااقل برای من واقعیته...
من به شخصه وقتی از کسی متنفر میشم که قبلش دوسش داشتم...وگرنه فراموشش میکنم و برام بی ارزش میشه...

خلاصه نظر من بود نخواستم متقاعد کنم...پرسیدی چطور منم گفتم :)
اشتباه شده گویا
من فقط با جمله اولِ شما مخالفم. تنفر مقابلِ عشقه! مرزشون خیلی باریکه.
جمله دوم و سومِ شما که کاملاً درسته :)

ای بابا چرا ناراحت شدید؟! :)
بذارید به حسابِ حالِ خوبی که نیست...
ناراحت نشدم حوا بانو...لطف داری...به این خوش برخوردی چرا ناراحت...
بله :) ان شاء الله حالت بهتر بشه...خیلی خیلی بهتر...
دنیا ارزش ناراحت شدن نداره هرچقدرم سخت باشه...امیدوارم لمس کنی...خیلی زود...
من اینطوری حس کردم
ممنونم :)

+ این چند روز در به در دنبالِ آدم‌هایی گشتم که مشهدی باشن بلکه برن حرم دعام کنن. هیچ‌کس به صورتِ قطعی یافت نشد. یه عده هم وعده دادن ولی معلوم نیست برن یا نه! شما نمیرید این روزا؟!
بله که میشه...حتما...دیشب روبروی حرم سلام دادم اما زیارت نشد...
سه شنبه میرم ان شاء الله...
واس اینکه دلتم آروم بشه عکسم میدم از حرم :) خبرت میکنم...
اگه بگم کلی خوشحال شدم و لبخند زدم باور می‌کنید؟! :))
ان‌شاءالله
خیلی ممنونم. خیلی زیاد. :)
عجیبم نیس!
شاید :)
دل من حتی برا قاتل همسایمونم تنگ میشه:)
:))
خوبه که همیشه لبخند می زنید :)
:)
یاد پست "شونیز" افتادم،
پس تو هم دچارش شدی :)
دقیقاً همون :)
بله دیگه...
:/ 
حس بدبختی یه جورایی...
نا تا اون حد :))
:'(((
دلم گرفته ای دوست هوای گریه با من
گر از قفس گریزم کجا روم کجا من؟
#سیمین بهبهانی
اتفاقاً دیشب بهت فکر می‌کردم :))
گفتم خدایا کمک کن دوستم و دوستاش موفق بشن توی کنکورشون :)

تلاش برای زنده کردن یک رابطه از دست رفته مثل اینه که بخوای یه چای سرد شده رو با ریختن اب جوش گرم کنی. نه رنگش مثل اول میشه نه طعمش.


بیخیالش شو برات دردسر سازه

حالا شما از کجا به این نتیجه رسیدین ماجرا چی بوده؟! :))

:)
@ فرهاد
یه خواهش دارم که شاید زیاده خواهی باشه
ولی بدونین من و دوستانم خیلی خیلی محتاج دعاتونیم...
لطفا رفتین حرم ما رو هم دعا کنین.
ممنونم.
آقا فرهاد با شماست :)
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۹۷ , ۲۳:۱۱ ایمان-همو یرگه یخ!
کی هس حالا؟؟ اسم بگین ادم تحویل بگیرین😊

طرفای شماست اتفاقاً :))
احتمالا ازش متنفر نیستی فقط دلخور و عصبانی هستی ^_^
شاید :))
خب ازش متنفر نبودی!
ولی عقلت خواسته متنفر باشی...
درکل تنفری ازش نداری
...
و اینکه کاملا منطقیه...
پارا مارایی درکار نیست  تقصیر این دل است...
ناراحن نباشیا:(
در این که تنفر داشتم شکی نیست :)
فقط ممکنه دیگه متنفر نباشم...

چشم ^_^
فقط اومدم بگم دوستت دارم حواجونم
عزیزم ^_^
منم همینطور :)
ماه هاست دنبال عکسه بودم :|
دروغ :))
خب می‌گفتید می‌دادم بهتون :)
پناه می برم بر خدا 
خوشا به حالت :)
من ازش شرم دارم...
نگو دیگه جایی و کسی رو نداریم بجز خودش 
جایی و کسی رو ندارم جز خودش :)
حالم خوب نیست وحیده
یه کوچولو اون گوشه‌ها دعام کن :)
ممنونم عزیز جان... دل به دل راه داره :)
اما خب حال روحی خوبی نداشتم برای همین نمی تونستم بیام ولی دیشب دیگه طاقت نیاوردم و مزاحم شدم.
ممنونم ازت که به یادمون هستی :))
من کنکور رو رد کردم ها ولی آره بعضی دوستانم کنکوری هستن!
کاشکی مشکل مون کنکور بود اما چیزی فراتر از این هست
خیلی امیدوار بودیم به برگشت اما از وقتی فهمیدیم "مهربون" ماموریت کاریش تغییر کرده و رفته بخش دیگه امیدمون شده یک درصد
 متاسفانه دستمون کوتاه... فقط دعا و حمایت داریم که هیچ توجهی ندارن
در سکوتی که دلت دست دعا باز نمود/ یاد ما باش که محتاج دعاییم هنوز

+ تولد "گندم" رو هم تبریک می گم. ان شاءالله تولد صد و بیست سالگیش :)
همینطور اول شدنت :) ان شاءالله اول شدنت در قلب و ذهن دوم شخص غائب :)
:)
عجیب اینه که تقریباً هیچی از شما نمی‌دونم اما توی ذهنم هستید :))

عه :| یعنی شما کنکور نداری؟!
من اصلاً متوجهِ منظورتون نمیشم :)

ان‌شاءالله هر مشکلی هست حل بشه به زودی.

+ ممنونم :) شاید سه ساله هم نشه.
تشکرِ فراوان :)
منم پیش میاد اینطوری بشم ولی خودمو میزنم به کوچه علی چپ:)
:)
من اینطور وقتا فکر میکنم تو مخمصه گیر افتادم...
واقعاً هم همینه...
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۳۵ ایمان-همو یرگه یخ!
فیض اباد؟؟؟ 
نه همون مشهد :)
بعضی وقتا واسه تمدد اعصاب لازمه :)
هنوز به نتیجه‌ای نرسیدم :))
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۹۷ , ۱۲:۳۴ ایمان-همو یرگه یخ!
چرا ازش متنفر شدین حالا؟؟فضولی نباشه یوقت😬😬!اگه فضولیه جواب ندین😂😂
دیگه دیگه :))
خدا رو شکر
علی کلِ حال ولی ربطش الان چی بود؟! :|
اینکه دل تنگ کسی باشی که ازش متنفری خودش معجزست 
خدا رو شکر
خیلی خوبه که نگاهتون مثبته ولی اگه جای من بودید متوجه می‌شدید که اصلاً حالِ خوبی نیست :)
اره دیدی
حس مزخرفیه
تازه من شده تلاش هم کردم که ببینمش
خودآزاریم
من هم :))
ندیدمش فقط حرف زدم باهاش :|
ای جان :)
بپرس... ولی قول نمی دم جواب بدم!! یو ها ها ها
شوخی کردم :) چی دوست داری بدونی... بگو اگر بتونم جواب می دم

نهی نهی... غول کنکور رو زدم له لورده کردم!
ولی یه غول بی شاخ و دمی هست به نام "مدیر" که زره پولادین تن کرده و دور از دسترس... فقط با دعا می شه...

خعلی خعلی تشکر عزیز جان

:'( حرف از رفتن نزن که من بیش از دو ماهه هر لحظه ام با ترس از دست دادن گذشته...
هیچوقت نرو... هیچوقت
از ته دلم آرزو می کنم پایدار و برقرار باشید.
جانت سلامت :)
هر چی دوست دارید بگید.
:)

بازم نفهمیدم :|

خواهش می‌شود :)

چی بگم... :)
ممنونم ^_^
مختصر و مفید: من... سیندرلا چهارده ساله از اینجا! هی هی هی
:))
تقریبا هم سن و سالیم... ته تغاری ام منتها لوس نیستم... رشته ام به نرم جان مربوط می شه! اینجایی که من هستم همه نوع طبیعت داره!
خب رخصت می فرمایی از روی صندلی بسیااار داغ بلند شم؟! تولوخدا! گناه دالم!

الهی الهی... خیلی نامفهوم حرف می زنم؟
:)))

هر طور راحتید :)

بله خیلی :))
خیلی سعی کردم خلاصه بگم و البته مفهوم... ان شاءالله؟
؛)
هر کاری می تونستم انجام دادم برای برگشت...
الانم منتظرم نتم درست شه سروش نصب کنم و برم کانال شون تا با شخص جناب مدیر حرف بزنم
امیدوارم به لطف خدا برگرده برای همیشه...
حوایی... دعا کن...
بله بله متوجه شدم :)

می‌دونید مشابهش رو تجربه کردم. تنها چیزی که می‌تونم بگم اینه که بهتره توی این دنیای درهم به هیچ چیزی دل نبست... البته سخته‌ها. منم نتونستم. :)
ان‌شاءالله. دعا می‌کنم.
^_^
اوهوم... خیلی سخته خیلی... :(
حال دلت خوب :)
ممنونم مهربون :)
خوبم خیلی خوب :)
آقا فرهاد عکس از حرم فرستادن ^_^
اصلاً نمی‌دونم باید این همه حسِ خوب رو چه کنم :))
خواهش می‌شود کاری نکردم که :)
شکر :)
وااای چه عالی...
بنویس... به همراه عکس... بشه پست بعدیت :)
البته این فقط یه پیشنهاده و شما تصمیم گیرنده :)

+ حوا؟
بودی توی همچون فضایی که توضیح دادم؟ اصلا می دونستی همچون جایی هم هست؟
:)
بخشی از پستِ بعد خواهد بود :)

+ جانم
بله بله البته فقط می‌خوندم مشارکتی نداشتم توی بحث‌ها.
چه خوب :)
ان شاءالله خودتون مشرف بشید و عکسی که خودت می گیری بشه تصویر پست :))

+ جدی؟
کدومش؟
مال ما هم بود؟
یا خیییلی قبل تر از تولد عزیز ما؟

++ من با بسته میام... اشکم در میاد تا یه صفحه بالا بیاد! :/
:)
ان‌شاءالله :))

+ آره
باشگاهِ پرواز
نه پیام‌نمای شبکه‌ی دو
فکر کنم قدمتش خیلی بیشتر باشه. البته نمی‌دونم هنوز هم هست یا نه.

++ واسه همینه از هر کامنت سه چهار عدد فرستاده شده :| 
هست... حدود ده ساله که هست. با هر مشکلی مبارزه کردن و نذاشتن باشگاه شون تعطیل شه... زورشون فقط به عزیز یکساله و اندی ما می رسه :/

من عضو هیچکدوم نبودم جز دیدگاه عزیز.

وااای... شرمنده!
خیلی دوستش داری‌ها :) عحیبه برام

:)

دشمنت شرمنده این چه حرفیه.
خب اینم هست امیدوارم چنین حس های بهتون دست نده
داده دیگه :)
چی شده دردت ب جانم :'( 

منم نفسم بریده بخدا ....التماس دعا دارم 

چشم برات دعا می کنم هر چند روسیاهم ...
همون ماجرایی که می‌دونی :)

می‌فهمم :( محتاجم به دعا عزیزم...

قربانت ^_^
بدترش نده
ممنونم :)
آره. خیییلییی بیشتر از خیلی :)))
خیلی چیزها ازش یاد گرفتم... بهترینه برام

:)
خیلی هم خوب :)
وااااهااییی حوا توام باشگاه پروازی بودی؟! :)) چقدر ذوق کردم من😅😍
هم اندیشان شبکه4 چی؟!

بله بله :))
نه فقط همون
دلتنگی و نفرت تجربیاتی متضاد نیستند فقط متفاوتند. مثلا جنبه هایی در یه فرد وجود داشته که شما دوستش داشتی و دلت برای همونا تنگ شده و از طرف دیگه حالاتی هم در همون فرد خاص بوده که ازش بدت می یاد و متنفری. یه مثال می زنم مثلا طرف یه کارهایی کرده مثل خبرچینی و .... که ازش بدت اومده،متنفر شدی ولی خاطرات خوبی هم باهاش داشتی که تو ذهنت مونده. این دوگانگی احساسی به همین خاطر و عجیب نیست.

می‌دونم عزیزم. این یکم فرق داره. :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *** ** ** *** ****** **** ***!
کجاش خنده داره؟! :/
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** ** *** ***** ***** ******* ***** *** ***** ******* **** * ***** **** ***** **** ** **** ***
*** **** **** *** ***** ** ***** *** *** ** ** *** *****
**** ******* *** **** *** ******* *** ***** ***** **** * **** ** **********

خوبه خودتون می‌دونید.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *** ** ** *** ** *** *** ****** *******
**** ***** * ***** ** **** * ** **** *****
******* *** **** ** *** **** *** ** **** ** **** ** ** *** **
** **** ** *** ***** *** *** ** * ** *** *** ****

گوش کردم.
ا’وچ چه زود !!!!! باشه بای فور اور
نمی‌فهمم چرا بعضی‌ها اینقدر سعی دارند از اصطلاحاتِ انگلیسی استفاده کنند!
اولین دختری هستی که مزاحمش شدم
منم باور کردم :)))
هروقت بتونم خاموش میخونمت :| :)
دوس دارم قلمتو ^_^
حال ندارم وارد بیان شم :| واسه همین همین طوری نظر گذاشتم باهات ^_^
شاد و شنگول باشی حوایِ آدم [نیشخند]
:)))
+التماس دعا :)
++ حوا امان از فیزیک امان! :/ یعنی نفلم کرده :|
حوااااااا پازل بند جیغ!
اهنگ به شرطی که عاشقشم!! دقیق یادمه از یه امتحان نهایی که اومدم دیدم دادن بیرون *_* ووویییییییی خدااا عشقه این اهنگه :)
حال دلت اروم و خوب و شاد و شنگولللل(:
پ.ن : خاستم بگم فراموشت نمیکنم و به یادتم بدون اینکه کاری داشته باشم باهات :)
پ.ن2 : امیدوارم همیشه همیشه بخندی و قوی و شاد باشی
فعلا :*



عزیزم ^_^
لطف داری مهربون :)
(:
ممنونم *_*
:))
+ محتاجیم به دعا
++ سخت نگیر کاکتوس جان. با آرامش بخون. :)
اصلاً من عاشقِ این گروهم :))
منم ^_^
:))
قربانت عزیزِ پرانرژیِ من :))
تو عزیزی :))
همچنین خانم دکترِ آینده ^_^
خدانگهدارت عزیزم :)
اصن هر روز روز شما باشه 
روز دختر مبارکه دوسش میدارم
الان شما همون آقا حمیدِ سابق هستید؟!
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:|

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan