دخترم تولدت مبارک

اینجا برای من حکمِ دختری دارد به رنگِ گندم که امروز دو ساله شده و یک جا بند نمی‌شود :)

ای جان ^_^ مبااارک 
بفرمایید کیک :))
سلام :)
مبارکا باشه حوا بانو ...
سلام و درود
مچکرم. ان‌شاءالله تولدِ دو سالگیِ وبِ شما :)
:))
و این روز ها و ثانیه ها در گذره 
خیلی سریع می‌گذره... ولی خوش می‌گذره :)
نوه م :))))))
تولدش مبارک!
وای الهه عالی بود :))))
تشکر می‌کنه میگه کو کادوی من؟! :|
تولد وبلاگت مبارک 🎂💐🍀😍😘
ممنون :))
تولدش مبارک، ایشالا صدسال توش به خوشی بنویسی منم بیام کامنت بذارم برات:))
به جای منم کیک شکلاتی یا کیک کاکائویی بخور لطفا:)

خیلی ممنون فرشته‌ی عزیزم :))
نمیشه فقط شکلات بخورم؟! :|
سلام 
مبارک باشه تولدش :)
سلام و درود
خیلی ممنون :)
مبارکه بانو جان. 
❤🌸🌸🌸
ممنونم معصومه خانمِ عزیز ^_^
به به مبارکه *__*
خیلی ممنون ^_^
چرا اونم میشه، فقط یه چیزی بخور:))
آب هم قبوله؟! :|
نه دیگه کلاس کار رو حفظ کن:))
پس امروز میرم همون کافه‌بستنی که قراره با هم بریم دو تا بستنی می‌خورم یکیش به نیابت از تو :))
مبارک باشه‎:)‎
ممنونم ^_^
+ خیلی وقته ننوشتی‌ها. نمیگی دلمون تنگ میشه؟! :)
وااای گل بانوی دوستداشتنی عجب دختر خوشگلی داره.
تولدش مبارک باشه😙😙😙😙❤❤❤❤
من وبلاگم رو این مدلی تصور می‌کنم :))
تشکر می‌کنه ♡♡♡
به به چه خوشگله دخترتون  ^_^
نزدیکترین عکس به وبلاگم فکر کنم همین باشه البته باید بیشتر از دو سال داشته باشه :| :))
احسنت ، این بهترین پیشنهاد بود:))
:))
داشتم به این فکر می‌کردم که چقدر بهت میاد خاله بودن. خاله فرشته. ^___^
چون وب رو گذاشتم حذف بشه‎:)‎
:(
چرا آخه؟! قرارمون این نبود...
الان وبت دو ساله شده :|
مشکل کجاست؟! :|
پارسال بود که...
آهان اون قمریش بود فقط؟...
مبارک باشه ان شاء الله موندگار باشه و پر از خاطرات و حرفای خوب مامانش...
بله قمری بود.
من نمی‌دونم شما همون ناشناسِ دیروز هستید یا یه ناشناسِ دیگه. به هر حال ممنونم. :)
سلام

مبارک باشه 
سلام و درود

خیلی ممنونم
خدا حفظش کنه این دختر خوشگلتونو بانوی صاحب قلم :)
باز وب شما دوسالشه دیگه خانمی شده برا خودش...
قدح همش دوماهشه هی میترسم بیافته بشکنه :(
خدا پسرِ شما رو هم حفظ کنه جنابِ شاعر :)
نه کوچولو هست هنوز :))
بچه تا بزرگ بشه هزار بار زمین می‌خوره. اصلاً زمین نخوره که محکم نمیشه. :)
مشکلی که نداره ولی فرض عجیبیه :|
کجاش عجیبه؟! دنیای خیال محدودیت نداره :)
سلام حوا جونی 
مبارک باشه 
سلام بهارِ مهربونِ من :)
ممنونم
همچین خیالی برام جالب بود حس تخیل گونه خیلی گسترده ای داری
اصولاً عاشقِ هر چیزی هستم که محدودیت نداشته باشه و ظاهراً تنها مورد هم همین عالمِ خیاله.
همون دیروزم :)

همون انرژی ام...یادت اومد؟اگه نه اشکالی نداره...بزودی...
نمیخوام اذیتی کنما گفته باشم...
به سلامتی

اوهوم
احیاناً همون ناشناسِ خیلی سابق نیستید شما؟!
تولدشون مبارکا ...:))
خیلی ممنون ^_^
تازه دوساله شده ^_^

تبریک میگم ، هم وب برتر شدنتونو و هم سالگرد ثبت نام تو بیان رو ^_^
بله :)

خیلی مچکرم :))
تصورتُ به شخصه خیلی دوست داشتم عزیزم.
کم ذوقیمو بذار به پای حالِ بی حالم.وگرنه اگه گوشه گوشه ی وبت بادکنک چسبونده نمیشدااا ول کن ماجرا نبودم.
عزیزم :))
چرا؟! نبینم رفیقم بی‌حال باشه. یه کوچولو بخند حوا ببینه. :)
نمیدونم شاید...یادم نمیاد....
قالبم عوض نکردی...
:|
قرار بود عوض کنم ولی قالبِ جدید ناقص موند. منم وقت ندارم روش کار کنم متاسفانه.
الهی مادربزرگ فداش شه =))))
(((:
دانلود مطالب آموزشی و کنکوری

در درس باز

www.darsbaz.blog.ir


(لطفا جهت عدالت آموزشی بین تمامی بچه های ایران عزیز این نظر را در وب خود تایید کنید )
والا به نظرِ من کتابِ درسی و یدونه کتاب تست واسه هر درس کافیه! بقیه‌اش حاشیه ست.
تبریک میگم :) 😊❤ 
خیلی ممنونم :))
مطمئنی سه ساله نشده؟

تولدش مبارک:)
یه تصمیم یهویی نصف شبی خیلی کم دوساله میشه!
رفته توی سه سالگی.

خیلی ممنون :)
خیلی از تصمیم‌های من یهویی نصفِ شبی گرفته شده. :)
اره و ندیدی خواهرزاده ام رو، عشقه به تمام معناست:)
اما خاله ی مجازی هم میتونم باشم ها {ایکون چشمک} ، مثلا خاله ی نسیم:))
عزیزم ^_^
خوشا به حالش که همچین خاله‌ای داره :))
باعثِ افتخاره *_*
راستی فرشته مهنا بهتره یا مهسان؟! 
گندم تون مبارک :)
خیلی ممنونم :)
شیرینی هم بردارید :)
سلام 

خیلی مبارکههه
سلام و درود

خیلی ممنون :)
ایشالا تولد ۱۲۰سالگی دخترت رو بگیریم:))
خیلی ممنون ^_^
تا اون موقع من پیر و فرتوت شدم :))
با چای میخورم
مرسی :)
با چای سبز که مشکلی ندارید؟!
خواهش می‌کنم :)
تولد وبلاگتون مبارک
تشکر
خوب میشم قربونت برم.❤
سعی کن خیلی زود خوب بشی. سولینِ با لبخند خیلی قشنگ‌تر از سولینِ بدونِ لبخنده... :)
قصه‌ی من قصه‌ی همون درونش منو کشته بیرونش تو رو هست:)) خواهرزاده‌ام فکر نمی‌کنم خیلی راضی باشه:))
دوتاش قشنگه ولی فکر میکنم مهسان تلفظش قشنگ تره:)
مگه میشه؟! اتفاقاً تو رو از همون روزهای اولی که اومدم می‌شناسم. بدونِ اغراق مهربون‌ترین و آروم‌ترین بلاگری هستی که دیدم. :))
اون یکی Mohanna تلفظ میشه‌ها. بده یعنی؟! :(
مبارکههههه 😉
ممنون ^_^
مبارکه:) 
شیرینیش کووووو؟ 
ممنونم :)
کنارِ درِ ورودی هست :))
اوف به به :)

اصلا هر روز از این پستا بذارید :))
چه خوب که دوست دارید اتفاقاً واسه سلامتی هم خیلی خوبه. :)

متاسفانه سالی دو باره فقط :))
شیرینه؛ تبریک می‌گم :)
خیلی ممنونم جنابِ فابر :)
چون تا حالا باهام برخورد نزدیک نداشتی، وقتایی که دارم حرص میخورم یا عصبانیم یه موجود خیلی مزخرف میشم به نظر خودم:)) البته خب عموما سعی میکنم خوش اخلاق باشم:)
میدونم، نه بد نیست ولی مهسان یه خرده بهتره به نظرم،البته مهنا هم قشنگه، یاد امامزاده میرمهنا می‌افتم:)
بالاخره هر کسی یه وقتایی یه کوچولو ممکنه بداخلاق بشه :)) مهم اینه که جز مواردِ خاص چطور باشیم.
جفتشون رو آخه می‌خوام بذارم روی جفت دخترام :| :))
چه دختر نازی هم دارید :-)
:)

تبریک میگم حواجان، هم برتر شدنت رو و هم تولد وبلاگت رو :))

ممنونم عزیزم :))
چشم چشم.شما دعا کن من از این مشکل حل نشدنی و دغ دادنی ،به طور معجزه اسایی نجات پیدا کنم،من قوول میدم مثه عکس پروفایلم بشم.
هیچ مشکلی حل نشدنی نیست فقط گاهی سخت حل میشه.
توکل بر خدایت کن
کفایت می‌کند حتماً
:)
آخی عزیززززم تولدش مبارک :))
خیلی ممنون ^_^
عههههه پس گندم خانوم ایشونن ؟ خانمی شده برا خودش:)
ایشالا سالیان سال از خوشیهاتون بنویسین
تولدش مبارک
آره :)) بگید ماشاءالله :)
خیلی ممنونم.
شما هم شیرینی بردارید :)
مبارک باشه :)
ان شاءالله همیشه به شادی
با اجازه یه چندتا شیرینی برا خانم بچه ها می برم :)
موفق باشید
ممنون :)
(:
هر اندازه دوست دارید بردارید :)
سلامت باشید
به به تولد دختر گلمون مبارک😊😊
🎂🎂 
اینم کیک تولدش. مامانش که کیک نخریده واسمون 😉
تشکر می‌کنه :))
به‌به :)
خریدم که :| کنارِ درِ ورودی هست :))
مگه نمیگی برای سلامتی مفیده
پس بیشتر باید باشه ! :)
سالی دو بار تولد داریم آخه :)
تولد وبلاگت مبارک عزیزم.
ممنونم ^_^
مبارکه
چه عکس قشنگی،چه موهایی :)
خیلی ممنونم :)
وبلاگم دخترِ خوشگلیه :)))
سلام
تولدش مبارک باشه
چقدرم عکسش نازه (لبخند)
عکس یک کیک هم مگذاشتید که کامل بشه دیگه (لبخند)
سلام و درود
خیلی ممنونم :)
بله بله :))
ان‌شاءالله سالِ بعد :)
مبارک باشه
اینکه دو سال نگه اش داشتی خووبه
اگر وبلاگ اول من می بود الان باید اول دبیرستان بود فکر کنم :)
ممنونم :)
(:
جدی؟! :)) کاش بود...
تولدش مبارک:))))))))))))))
ممنونم :))))
عزیزم... تولدش مبارک :)
دختر منم پارسال ده سالشو تموم کرد و کلی ذوق داشتم برای تولدش. یه بار حتی کیک هم سفارش دادم بردم دانشگاه با خواننده‌ها خوردیم


+ من دو تا شیرینی برمی‌دارم :دی
خیلی ممنونم شباهنگِ مهربون :)
به‌به ماشاءالله ^_^

+ تو سه تا بردار :))
جالبه...

:)
:))
مگه نسیم‌ و طاها نبود بچه هات؟:|
((:
اونا هم هستن. بچه‌های بعدی رو گفتم :|
راستش من به خدا غر زدم،خیلی کار بدی کردم میدونم بخاطر همین روم نمیشه ازش درخواست خاصی داشته باشم.😔😔🤐🤐
عیب نداره. خدا خیلی مهربونه. ^_^
چه تشبیه قشنگی..
واقعا آثار هر آدمی بچه های اون حساب میشن..خوشبحالتون با این دختر زیبا و با ادب..
نگاهتون زیباست :)
(:
سلاااام:)
به به مبارکه سایه ت روی سرش مستدام:)

قبل اینکه وبلاگ برترها معرفی شن ب خاطر دنبال کننده هات لقب" کویینِ بیان" رو بهت دادم ولی نشد بیام بگم! الان بهت میگم :))) 
خلاصه که تولد دخمل قشنگت مبارک :)))
سلام :))
ممنونم هانا جون :)

چه لقبی :)) قربانت ^_^
تشکر می‌کنه :))
مبارکه خانم حوا
انشاءالله که در ادامه مسیر هم موفق باشید

مچکرم
خیلی ممنونم
تولدددد😍😍😁🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎇🎇🎇
*____*
اخ جان:)))))))))))

(((:
 تولدت مبارک دختر خواهر عزیزم :دی
خاله سارا :)))
مبااااااارکههههه :)
چه دختری :*
ممنون :))
^_^
سلاممممم
تبریک باشه انشالله 100 ساله بشه گل دختر
شاد باشی 
سلام عزیزم :)
ممنونم ^_^
:)
چه توصیف زیبایی ...  
تولدش مبارک :)
نگاهت زیباست تیردخت جان :)
خیلی ممنونم :)
مبارکه شیرینی بده بیاد
ممنونم ^_^
واسه آبجی وحیده کیک کنار گذاشتم :)))
تولدش خیلی مبارک باشه:)
پس شیرینی ما کو؟ :دی
خیلی ممنونم :)
کنارِ در بود که. تموم شده؟! :|
دختر منم خردادیه متاسفانه
مبارکه دوسالگیش:)
ان شالله عروسیش:)
چرا متاسفانه؟!
ممنونم ^_^
ان‌شاءالله *_*
:) مبارکه. 
خیلی ممنونم ^_^
سه شنبه ۲۸ فروردين ۹۷ , ۱۶:۵۶ علیرضا امیدیان نسب
تولدش مبارک:)
ممنون :)
تولد مبارک
صد ساله بشه 😊😊😊
ممنونم
:))
عزیزممم مبارک باشه :)

پس تو هم وبلاگتو دخترکوچولو ت خطاب میکنی:))
ممنونم سادات جانم :)

بله بله ^_^

تصویر دختــری که هنوز
شیطنتش،
قاصدکی کوچک را تا پیچ کوچه دنبال می کند
و گیسوانش در باد
سرچشمه تمام رودهایِ زمین است.
گروس عبدالملکیان

به‌به :)
عه ندیدم بچه همراهم بود  :))
من تولد بچه ام 5فروردین بود رفت تو چهارسال
یادم رفت تولدش رو  :| دختر مظلوم من-_-
:))
جدی؟! عزیزم ^_^
بس که مامانش سرش شلوغه و درگیرِ مسابقه ست :|
پساپس تولدش مبارک :))
ماشالا مگه چندتان؟:)
خدا حفظ کنه بچه‌هاتونو:)) ولی مهنا هم قشنگه:)
هر چی خدا بخواد. هفت هشت تا :| :))
خیلی ممنون :))
فرشته تو اسمِ من رو می‌دونی؟!
مبارک باشه
چه نازه این دخترخانم
مچکرم
:)
ماشالا:))
اره:)
:))
خب خدا رو شکر. واسه همینه که میگم مهنا. بیشتر به اسمم میاد. :| :))
کیکش کو پس؟؟؟

مادلمون کیک میخواد 

(کامنتها زیاده نخوندم شاید قبل منم خواسته بودن)
کیک و شیرینی کنارِ درِ ورودی هست :)

:)

بله اکثراً خواستن :|
تبریکاتِ منو پذیرا باش حوا جان :) ؛)
عزیزم :))
چه عکس خوشگلی *_*
تولدش مبارک. به امید سه سالگی :)
دخترِ منه دیگه :))
ان‌شاءالله :)
سلام مبارکه
من اکثرا وبلاگتون رو به صورت خاموش میخونم
خوشحال میشیم بهمون سر بزنید شما هم(:
سلام و تشکر

:)
سه شنبه ۲۸ فروردين ۹۷ , ۲۰:۳۷ ایمان-همو یرگه یخ!
حالا چرا پسر نباشه؟ چرا دختر باشه؟؟؟ 
سلام بر مستر آیس :)
چون به در و دیوارِ اینجا میاد بیشتر دختر باشه تا پسر :|
تولد دختر خانومتون مبارک :)
به‌به جنابِ دال
خیلی ممنونم :)
راستی وبلاگ برتر شدن در دومین سال متوالی هم تبریک(:
خیلی ممنونم :)
سلام حواجانم❤️
مبارکا باشه عزیزم ...
سلام عزیزم :)
خیلی ممنون ^_^
قربون حوای مهربونم 
فدای آبجیِ عزیزِ خودم ^_^
مبارک باشه 
انشالله 120 سالگیش 
حضورا همه دور هم کیک بخوریم :))
ممنون :)
(:
ان‌شاءالله :))
به به 
به سلامتی
ان شاءالله تولد دو سالگی وبلاگِ دخترتون :)

:)
سلامت باشید
دخترم رو اجازه نمیدم وبلاگ‌نویس بشه :|
تولدششششش مبارککککک💜💜💜💜
ممنون ^_^
مبارک باشه کاش کیکش واقعی بود
ممنونم مهسا جان :)
اینجا همه چیز مجازیه متاسفانه حتی کیک
مبارکه دو ساله شدنت :) هزار ساله بشی :)
ممنونم پری خانمِ مهربون :)
دوتاش به اسمت میاد عزیزم^_^
میخوای بذار باباش که اومد اونم تصمیم بگیره:))) 
^_^
نه :| اون فقط می‌تونه راجع به اسمِ پسرمون تصمیم بگیره :|
خیلی خوب نیست دختر آدم اینقدر توی دید باشه‌ها (-:

+ تبریک و آرزوی موفقیت...
وبلاگ رو نمیشه خصوصی کرد متاسفانه :)

+ ممنونم
تبریییییک عزیزدلم

انشالله ۱۲۰سالگیش ⁦^_^⁩
ممنونم محبوبه جان :)

^_^
:)))
l تولدش مبارک
 ایشالله همیشه  همینطوری در اوج باشه :)

((:
مچکرم
 :))
مبارکه (:
:)
چه نازه ؛)
صد و بیست سالگیش ایشالله :)
^_^
ممنون :)
ماشالله چه دختر خوشگلی:))))
:))
سلام

(من قبلا تبریک نگفته بودم؟)
دوسالگیِ گندم عزیز مبارک اولین دوست بیانیِ من
سلام :)

فکر نمی‌کنم.
ممنونم آیدا جون
تولدش مبارک
ان‌شاءالله عروسیش :دی
ممنونم :)
(:
نکته ضریفی بود!! بله بله تولدش مبارک پس ایشالله صد سال به این سالا
ظریف البته :) مچکرم :))
سلام.
تولدش مبارک.
سلام
ممنونم :)
تولدت مبارک دختر خوشگل
عکس پروفایلتم نازه
تشکر می‌کنه :)
^_^
مبارکه😘:)
ممنونم *_*
مبارکه :)
منم بیام بین رفقای شماره ی 900 تا 1000ت؟ :)
ممنونم :)
چرا که نه ^_^ خیلی خوش اومدید :)
تولدش مبارک بانو جانم :)
ممنونم عزیزم :)
تولدش مبارک باشه :)
ممنون آبجی بزرگه :)
سلام 
مبارک باشه
سلام عزیزم :)
ممنونم
چرا من همش دیر می رسم ؟! :(

تولدش مبارک .
:)

خیلی ممنونم
تبریک 🌷🌷
:))
ممنونم :))
به به تبریک میگم ایشالله دختری 100 ساله بشه، همراه با خودتون. 
ممنونم
انشالا تولد 120 سالگی وبلاگ قشنگی دارید تبریک میگم بهتون
ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan