صندلیِ داغ

قضیه از این قراره که توی این چالش، هر کس هر سوالی داره می‌پرسه و من سعی می‌کنم ‌جواب بدم! کامنت‌ها هم بدونِ تایید نمایش داده میشن. :)

راحت باش فعلن من سوال ندارم تا شما به استرست غالب شی...!!!
استرس ندارم اصلاً :))
منم و یه عالمه کتاب و یه روزِ بدونِ کلاس :))
سلام.چه چالش خوبی خب از کجا شروع کنم....
اهل کجایید؟
عاشق شدید؟
احساس خوشبختی چی دارین؟
چرا سوال نمیاد تو ذهنم هان

سلام و درود
دیارِ حافظ و سعدی
خیر
اگه منظورتون اینه که احساسِ خوشبختی دارم یا نه که باید بگم دارم.
:)
عاشق شدی؟
نه :)
اها بدترین فحشی که به کسی دادی چی بوده؟اصلا فحش بلدی؟

اینم قبلا یکی ام پرسیده بود یادم اومد الان‎:D
فحش ندادم و نمیدم چون بلد نیستم. با خواهر و داداشم هم اگه دعوا کنم خیلی که دیگه کار بالا بگیره میگم بی‌ادب! :|

:)
😑 
حوا راز تخیل قوی و خوبت چیه؟
این که لطفِ شماست اما در کل آدمِ به شدت خیال‌پردازی هستم. شاید بخاطرِ این باشه.
بهترین کتابی که تا حالا خوندی چه کتابی بوده؟
راز
بهترین رمانی که خوندی کدوم رمان بوده؟ اینو هم بگو 😊
اهلِ رمان نیستم زیاد اما هر رمانی که تا حالا خوندم رو دوست داشتم.
رمانِ ۴ جلدیِ باغِ مارشال :)
چرا وبلاگ مینویسید؟
چرا رو صندلی داغ نشستید؟
دوست دارید کتاب بنویسید؟
بخاطرِ خودِ وبلاگ‌نویسی :)
چون حریرِ عزیزم گفت دوستان خواسته بودن گویا.
نه :)
وسط مورنینگ جراحی دارم برات کامنت میذارم :))
سوال من : چرا طب رو انتخاب کردی ؟ 
خیلی هم عالی :))
علاقه + کمک به آدم‌هایی مثلِ خودم (با توجه به تخصصی که بهش علاقه دارم)
شعرای کدوم شاعرو خیلی دوست داری؟
کلاً به شعر خیلی علاقه دارم اما
مولانا
فاضل نظری
فریدون مشیری
:)
اهل کجایی؟
چند سالته؟
چی شد که وبلاگ نویس شدی؟
گفتم :)
متولدِ دهه‌ی هفتاد :)
خیلی اتفاقی و صرفاً بخاطرِ این که بتونم وبلاگ‌هایی که دوست دارم رو راحت‌تر دنبال کنم.
خواننده‌ی مورد علاقه‌ات؟
آهنگ‌ مورد علاقه‌ات؟
بیت مورد علاقه ات؟
دوست داری کجا زندگی کنی؟
دوست داری سفر کجا بری؟
مهم‌ترین شخص زندگیت:)
منو چطوری تصور می‌کنی؟
نظر مثبتت راجع به من چیه؟:))
بدترین ویژگیت به نظر خودت؟
بهترینش؟
کار(فعالیت) مورد علاقه‌ات چیه؟
کاری که ارزو داری یه روز انجام بدی اما هنوز نتونستی؟
بهترین دوستت(انسان)؟
کسی هست ازش متنفر باشی؟
چی خیلی ناراحتت میکنه؟
چی خیلی خوشحالت میکنه؟
غول چراغ جادو می‌گفت یه ارزو بکن چه ارزویی می‌کردی؟
خودت بخوای آواز بخونی چی برامون ‌میخونی؟
یه روز بارونی من بیام شهرتون‌ کجا می‌بریم؟
غذای مورد علاقه‌ات؟
+دیگه چیزی یادم‌ نمیاد، اومد میام می‌پرسم:)
جنابِ چاوشی :)
تفنگِ سرپر
سرگشته‌ی محضیم و در این وادیِ حیرت / عاقل‌تر از آنیم که دیوانه نباشیم
ایران: مشهد / خارج از ایران: آلمان
استان‌های شمالی
بدونِ شک خانواده‌ی عزیزم
مثلِ اسمت فرشته ^_^
به شدت خوش‌برخورد و مهربونی :)
واسه یه عده که لیاقتِ وقت گذاشتن و توجه ندارن وقت می‌گذارم و بهشون توجه می‌کنم :|
مامان میگه صبورم :)
پیاده‌روی همراه با موسیقی
پریدن از ارتفاعِ زیاد :)))
توی دنیای واقعی خواهرم و مجازی هم کم نیستن خدا رو شکر
بله
توهین و بی‌ادبی
غافل‌گیر شدن :))
هیچ آدمی به گناهِ بی‌گناهی کشته نشه.
آهنگِ کار دادی دستم :)) پازل بند
کافه‌بستنیِ موردِ علاقه‌ی حوا *_*
ماکارونیِ
+ خدا قوت :))
سلام تا حالا قلب تون شکسته؟چندبار؟
سلام و درود
تا دلتون بخواد
900تا؟:))اخه 900تاحوا تو مسلمون نیستی😁😁😁

دوست داری کی ازدواج کنی؟
تصورت ازخودت در ده سال دیگه
سمیرا :)))

زمانی که بتونم از پسِ مسئولیت‌هایی که ازدواج با خودش میاره بر بیام.
چه سوالات جالبی در حال پرسیدنه
:)
من فعلا سوالی به ذهنم نمیاد ولی جواب سوالات دوستان رو میخونم ماشاالله فرشتههه 😄
خسته نباشه واقعاً :))
من هم سوالی مثل مهتاب بانو ازتون دارم.
:)
مهم‌ترین سؤالم اینه که دقیقا چی کار کردی که ۹۰۰ نفر دنبالت می‌کنن؟ آیا چون تو دنبالشون می‌کنی دنبالت می‌کنن؟ آیا کامنت، زیاد می‌ذاری؟ 
و سوالی که از خودم دارم اینه که چرا دنبالت نمی‌کنم و نمی‌خونمت؟

آیا به نظرت بخونمت؟ تو بودی خودتو دنبال می‌کردی؟
دقیقاً کاری نکردم. نه من یک چهارمِ این تعداد رو هم دنبال نمی‌کنم. فقط واسه اونایی که می‌شناسمشون و تا حدودی رفیقیم کامنت می‌فرستم. حتی بعضیا رو فقط می‌خونم بدونِ اظهارِ نظر.
:)

من که نمی‌تونم بگم دنبال کنید. فقط می‌تونم بگم چند پستِ اخیر رو بخونید ببینید اصلاً اینجا ارزشِ دنبال کردن رو داره یا نه.
به از این پستایی که من دوس دارم =)))
(:
من که ، میدونی سوالی نداره 
چون خیلی آشنام ، اصلا من با همه آشنام ^_^
بله بله :))
صندلیه داغه پس؟
دوست داشتی همه چی برمیگشت به ده سال پیش؟
آره یا نه رو در حد 6 خط توضیح دهید
نه صندلیِ داغه :)
نه
توضیحش شخصیه.
بسیار عالی..
تا بحال دعوا کردی .در حد زد و خورد؟
دوس داشتی کجا زندگی می کردی؟اگه شیراز نبودی

سفر به اروپا یا کربلا کدومش؟

کلا از زندگی تو ایران راضیی؟

:)
بله زیاد :| در دورانِ طفولیت!
مشهد

کربلا یقیناً

تا حدودی آره
1. چه اتفاق یا چه چیزی میتونه به وبلاگ نویسیت پایان بده؟؟
2. مهم ترین شخص زندگیت کیه؟؟ به این فکر کردی که خودت مهم ترین شخص زندگیت باشی؟؟
3. بین بلاگرهایی که باهاشون نسبتا احساس راحتی میکنی، شده بخوای یه حرفی بهشون بگی ولی نگفته باشی و رو دلت مونده باشه؟؟
4. بنظرت تا الان تو صندلی داغت مسخره ترین سوالی که پرسیده شده کدومه؟؟

۱. برسه روزی که حرفی برای گفتن نداشته باشم.
۲. من فکر می‌کنم اگه کسی باشه که حاضر بشم بخاطرش از خودم بگذرم پس اون شخص از خودم برای من مهم‌تره. من حاضرم بخاطرِ مادر و پدرم از خودم بگذرم.
۳. نه
۴. همه سوال‌ها تا الان خوب بوده :))
چرا دستتونو جلو دهنتون گرفتین ؟
جلوی صورته درواقع :))
دلیلِ خاصی نداره.
اینکه هیچ وقت واسم سوالی پیش نمیاد ، غیرعادی نیست؟! 
نه :)
تا حالا شده دروغی بگی یا کاری کنی که به خاطرش عذاب وجدان بگیری؟ 
بدترین سوتی که دادی چی بوده؟ 
از چی بیشتر می ترسی؟ 
دروغ نه ولی شده کاری بکنم که بعدش به شدت از دستِ خودم ناراحت بشم و دلم بخواد زمان برگرده به عقب تا انجامش ندم.
یه بار یه پست رو بد خوندم و بدتر متوجه شدم که باعث شد کامنتی ارسال کنم کاملاً اشتباه!
از ترس‌های بیجا که باعثِ توقفم بشه.
سلام خوبی؟
چه جالبه که همچین چالش هایی رو قبول می کنی انجام بدی:)
سوالی که ازت دارم اینه تخصص مورد علاقه ات چیه؟
شعارت تو زندگی چیه؟


سلام عزیزم :) خوبم شکر
بستگی داره کی ازم بخواد :))
خون و آنکولوژی
آرزوها هرگز نمی‌میرند...
عاشق نشدی؟ =|
نه به جانِ کاکتوسم :)
عجب سوالی پرسید زردالو! %)
:))
آخ که من چقدر دلم میخواد کاکتوست رو ببینم =))
یه سوال جدی، واسه وبلاگت فالوور خریدی که شد۹۰۰؟
(از خنده میترکد)
آره :))
من به حسابِ خودِ شما صد و پنجاه هزار تومان مگه نریختم؟! :)))
سلام حوا خانوم صندلی داغه؟
1. بدترین فیلمی که دیدی و بهترینش؟
2.با عمل زیبایی موافقی؟ اگه لازم باشه انجام میدی؟
3. ازدواج سنتی یا مدل جدید؟
4. شبیه کدوم هنر پیشه یا شخصیت کارتونی هستی؟
5. اهل چیپس و پفک و پاستیل هستی؟
6. اهل ورزش هستی؟
7.چرا دستت رو صورتته؟
8.دوست داری با یه سلبریتی ازدواج کنی؟اگه بله با کی؟
9. هنرپیشه ی مورد علاقه ت چه داخلی و چه خارجی کیه؟
10.اول مرغ بود یا تخم مرغ؟:))
11. یه کلمه ی معادل این کلمات بگو:
پدر، کالای ایرانی، فست فود، رونالدو ، مکه ، وام ، جمعه، صدقه ، پراید ، دانشجو
12 حجاب اجباری آری ؟ نه؟
13.بزرگترین لذت زندگی چیه؟

ممنون شاد باشی

سلام و درود
۱. نهنگِ عنبر
۲. نه. تا منظور از لازم بودن چی باشه!
۳. این سوالِ شما خیلی کلی هست. بستگی به تعریفش داره. اگه ازدواجِ سنتی این باشه که دو نفر رو خانواده‌ها واسه هم بپسندند و دوره‌ی آشناییِ قبل از ازدواج کوتاه باشه طوری که اونطور که باید شناخت ایجاد نشه نه این مدل ازدواج رو اصلاً قبول ندارم.
۴. فقط می‌دونم خیلی شبیهِ یکی از خانم‌های فامیل هستم که پزشک هستن و سه تا بچه‌ی بانمک دارن که سه قلو هستن :))
۵. چیپس و پفک آره ولی پاستیل نه
۶. بله
۷. همینطوری
۸. نه
۹. زیاد فیلم نمی‌بینم. خیلی درگیرِ این که کی خوب بازی می‌کنه کی بد نیستم.
۱۰. مرغ :))
۱۱. حضرتِ عشق، باید کیفیتش بره بالاتر، خوشمزه، نظری ندارم، مرکزِ ثقلِ زمین، مزخرف، دلگیر، چیزی به ذهنم نمیرسه، اصلاً ارزشِ فکر کردن نداره، در آرزوی یک پرس غذای خوشمزه‌ی سلف
۱۲. اجبار همیشه نتیجه‌ی عکس داده!
۱۳. حس کنی داری توی یه مسیرِ درست حرکت می‌کنی.

همچنین
آهان یادم رفت
به نظرت نسیم و طاها بهم میخوره اسماشون؟:)
مثلا نسیم ونیما یا طاها و یسنا بهتر نیست؟
مگه باید حتماً به هم بخوره؟! :)
اونا که واسه لایک و کامنت بود:))))))
نه دیگه! واسه همه چی بود. :)))
سلام :)
پس شما هم شیرازی هستید؟ چند وقته تعداد شیرازی هایی که اطرافم میبینم به شدت زیاد شده!!!
یه سوال هم بابت خالی نبودن عریضه!
شهر جدیدی که میخواید برید زندگی کنید کجاست؟

سلام و درود
شما استان رو در نظر بگیرید :)

خانواده شیراز خودم یه جای دیگه اگه بشه.
نصف کامنت ها رو خوندم و هی با خودم گفتم حریر که شمالی ه...
حریر که ادبیات میخونه...
حریر که فلان...
حریر که بهمان...
...
بعد دیدم پست توئه... نه حریر...
الان دیگه نمیتونم حرفی بزنم. 
مخم هنگ کرد. 
بعدا میام. 
از دستِ تو :)))
رازموفقیت درکنکور؟^.^

+PDF کتاب راز روداری؟🤔
 
سلامممم سلاااااااام
احوال نسیم جانم؟:***

(حدیثا)


عدمِ توجه به حرفِ بقیه و نتیجه‌ی آزمون‌های آزمایشی و حفظِ آرامش :)

+ نه

سلام و درودِ فراوان بر درس‌خوانِ عزیزم :))
خوبم شکر. خودت چطوری؟! ^_^

:)
چه رنگی دوست داری:)
سرمه ای،صورتی،گلبهی،قرمز؟!
به طرحای گلگلی علاقه ای داری؟چه خوب شد من بتونم اینارو بپرسم :)
آبیِ آسمونی :)

آره :))
بین سلبریتی ها دوس داری با کدوم ازدواج کنی؟
(فرضا)
هیچکدوم
تعداد سوالات باالطبع زیاده فعلا اینو بگین.  یادمه یه بار گفتین مادرتون دهه 60 هستن، این چطور ممکنه؟
چرا ممکن نباشه؟!
سلام
تحصیلات؟
مشغول تحصیل یا خیر؟
دوست داری با چه شخصیتی ازدواج کنی؟
تنبلی یا خیر؟
پول دار یا خیر؟
خودت رو در بیان چی فرض کردی؟
سلام و درود
شما در نظر بگیرید شهیدِ راهِ طب :|
بله
خیلی کلی اگه بخوام بگم یه آدمی که دنیاش به دنیام نزدیک باشه.
خیر
:))
متوجهِ سوالتون نشدم راستش.
من فکر کردم و سوالا به ذهنم رسیدن ^_^
۱.اهل خاطره نویسی هستی؟ مثلا دفترچه خاطرات داری؟ :)
۲.دانشگاه اونجوری بود که قبلا تصورش میکردی؟ :))
۳.خوندن کتابای آنه‌شرلی رو شروع کردی؟*-*
۴.خارج از فضای بیان، قبلا یا فعلا توی پرشین بلاگ یا بلاگفا و... وبلاگ داشتی؟:)) اگر داشتی میتونم ادرسش رو داشته باشم؟:))
۵.تا حالا سعی کردی به نوشته‌هات بیشتر بال و پر بدی و مثلا حالت داستان نسبتا کوتاه یا رمان در بیاریشون؟ اگر نه، دوست داری در آینده این کار رو بکنی؟
۶.به موزه دورهمی چی میدی؟ :| :)))) 
چه خوب ^_^
۱. بودم و داشتم. الان نه متاسفانه.
۲. نه :)
۳. نه هنوز ان‌شاءالله تابستون *_*
۴. نه نداشتم.
۵. از داستان‌نویسی خوشم نمیاد راستش. بیشتر ماجراهای کوتاهِ خیالی که گاهی می‌نویسم اینجا.
۶. هیچی :| :)))
صندلی داغ قراره ما بپرسیم و شما جواب بدین،  نمیدونم
اختلاف سنیِ من و مادر ۱۵ سال هست.
یعنی فکر میکنی من دوتا بال دارم؟:)) اما کاشکی داشتم:)
خوبی که از خودته مهربون جان، لطف هم که زیاد داری ماشالا:)
همه‌ی اون تصوراتی که از بچگی راجع‌به فرشته‌ها توی ذهنم بوده و هست :))
قربانت رفیق‌ جان ^_^
مرسی:)

+مرسی من خودم دارمشD:

قربون شماالحمدلله^.^
خواهش :)

+ پس چرا پرسیدی؟! :))

همیشه خوب باشی و خوشحال ان‌شاءالله ^_^
میگم فرضا
:|
خب هیچکدوم :|
آدم تا آخرِ عمرش تنها زندگی کنه بهتر از اینه که بخواد با یه سلبریتی ازدواج کنه.
ماله من یه جوریه صفحاتش براهمین پرسیدم ^^

ان شاالله خودِتم :**
آها :)

ممنونم ^_^
ممنون از جوابت حوا جان.
هدفت برای انتخاب تخصصت یه مسئله شخصیه یا نه همیجوری فقط دوستش داری؟
ورزش مورد علاقه ات؟
بهترین سفری که داشتی کجا بوده؟
خواهش می‌کنم :)
چون آدم‌هایی که با بیماری‌های خونی درگیرن رو بیشتر از بقیه درک می‌کنم.
واسه نگاه کردن والیبال ولی واسه بازی بدمینتون :))
سوم راهنمایی با چند تا از بچه‌ها از طرفِ مدرسه رفتیم مشهد. یه سفرِ خیلی لاکچری و جذابی بود. :))) مدیرمون سنگِ تموم گذاشت.
اوه اوه چه هندونه های رسیده و خوبی:))
به من میاد اهلِ این کارها باشم؟! :))
بلدی شیرازی حرف بزنی؟
چه زبانی رو دوست داری یاد بگیری و چرا؟
نه متاسفانه
کره‌ای چون واسم جذابه :))
تعریفت از واژه ی فرضا؟
بعضی چیزا حتی فرضش هم خوب نیست که البته آدم به آدم فرق داره.
:)))
*_* در پوست خود نمی گنجد زیرا حدسش درست است

فلذا کیت کت و دارک را رد کن بیاد! :)
کدوم فرض؟! یکی من رو در جریان بگذاره بد نیستا :))
صندلی داغ همینه دیگه
وقتی مجبور باشی توضیح بدی داغ میشه

نه اینکه دلبخواهی هر کدومو دوست داشتین :)

داور کجا نشسته آقا؟
کسی مجبور نیست مسائلِ شخصیِ زندگیش رو واسه همه تعریف کنه حتی اگه روی صندلیِ داغ نشسته باشه.

داور بیا لطفاً :))
سلام :)

دلیل علاقه بیش از اندازه شما به قورمه سبزی چیه ؟
چرا عکس گندم رو برداشتی جاش عکس سیب گذاشتی ؟
چطوری همه جا هستی ؟
سلام و درود :)

با من شوخی نکنید آقا :| :))
واسه تنوع
هر جایی که باید باشم هستم.
@ جناب دچار

حوا...:"... و من سعی می کنم جواب بدم!"

ضمن اینکه امام علی(ع ) می فرمایند:"آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند"

فلذا سخت نگیرید تا سخت گرفتیده نشوید :)

+عذر اگر ناراحتتون کردم
حالا بخندین اهالی بیان :)))
درود بر شما که وقتی نیستم هستید و حواستون هست :))
@دچار
ما تو قوانین بازی گفتیم اگر سوالی شخصی باشه(که در واقع جوابش خیلی شخصی باشه) می‌تونن جواب ندن. چون اینجا وبلاگه و قرار نیست کل زندگی مردم رو رو کنیم :)
قربانت حریر ^_^
چطوری دخترم؟

+ سوالای دیگه رو بقیه پرسیدن دیگه!
خوبم شکر. خودت چطوری مادرِ مهربونم؟! :)) قدرِ تو رو می‌دونم :))
۱. چه کسی تورو با دنیای وبلاگ ها آشنا کرد؟
۲. پادکست گوش می کنی؟
۳. بازیگر مورد علاقه ات کیه؟
۴. اگر بهت بگن تو حق داری یه کشور رو انتخاب کنی که توش زندگی کنی و دیگه حق نداری عوض کنی چی رو انتخاب می کنی ؟
۵. نظرت در مورد وجودت چیه؟
۶. فکر می کنی بعد از مرگ به بهشت میری یا جهنم؟
۷. بی پرده به معاد اعتقاد داری؟
۸. اگر قرار بود فیلم زندگی ات ساخته شه دوست داشتی کدوم نویسنده بنویسه فیلم نامه شو و کدوم کارگردان بسازه تش و کدوم بازیگر شخصیت ات رو بازی کنه؟
۹. اگر زندگیت یه کتاب بود اسمش رو چی می ذاشتی؟
۱۰. اگر بهت بگم آدم گوشت تلخ٬ دروغ گو٬ بی ادب هستی و تو می دونی که این ها رو نیستی چه جوابی بهم میدی؟
۱۱. اگر برعکس سوال ۱۰ اتفاق افتاد چه کار می کنی؟
۱۲. لواشک دوست داری؟
۱۳. از دنیای مردگان کی رو زنده می کنی؟
۱۴. خدا بودی چه کار می کردی؟
۱۵. مزخرف ترین کتابی که خوندی؟ مزخرف ترین آهنگی که گوش دادی؟ مزخرف ترین فیلمی که دیدی؟
۱۶. ضایع ترین اسمی که توی ذهنته چیه؟
۱۷.اگر دوست داشتی یه وسیله باشی چی میشدی؟
۱۸. سه تا آرزو کن
۱۹. اگر بهت سیصد و چهل و سه میلیون و نهصد و بیست و یک هزار و هفتصد و پنجاه تومن میدادن چه کارش می کردی؟
۲۰ . دوست داری لحظه ای که (خدایی ناکرده) داری میمیری آخرین صورتی که جلوی چشمت باشه صورت کی باشه و آخرین موزیکی که پخش میشه چه موزیکی باشه؟
۲۱. از چی می ترسی؟
۲۲. تاحالا شب خوابیدی صبح بلند شی ببینی جاتو خیس کردی؟
۲۳. یک خاطره ای بگو از خراب کاریت که عمرن بتونی تعریفش کنی
۲۴. سه تا از بزرگترین ترست رو بگو
۲۵. سه تا از چیزی که گریه ات رو (چه خوشالی چه ناراحتی) درمیاره بگو
۲۶. نظرت رو در مورد من بگو
۲۷. اگر ازت بخوام یه کار خوشحال کننده برای من یا مخاطبانت کنی اون کار چیه؟ آیا انجامش میدی؟
۲۸ .نمی گم اسم ببر ولی به نظرت بلاگری هست که به نظرت مزخرف ترین و آشغال ترین و بی شخصیت ترین وبلاگ نویس فارسی باشه؟
۲۹. اسم نبر ولی به نظرت بلاگری هست که بگی اصلا این از آسمون ها اومده؟
۳۰. بین (آب و آب پرتغال) (پفک و چیپس) (هندونه و گلابی) (خربزه و طالبی) ( خدا و شیطان) (مرگ بر اثر سقوط هواپیما و مرگ در بستر) (آبی و قرمز)‌ (اپل و گوگل) (بیان و بلاگفا ) (ماکارونی و قورمه سبزی) (نون پنیر و املت) ( آواز یا تلاوت ) ( خودکار یا مداد) (نامه یا ایمیل) (چپ یا راست) (سس قرمز یا سفید) (نوشابه زرد یا مشکی) (فوتبال یا والیبال) ( پینگ پنگ یا شطرنج) (پولداری یا سلامتی) (توییتر یا فیس بوک) (فوتوشاپ و کرل) (ویندوز و لینوکس) (اصفهان و شیراز) ( عطر و اسپری) (چادر و مانتو) (فایرفاکس و کروم) (کوبیده و جوجه) ( ترشی یا سالاد‌) (گیتار و تار) ( موبایل یا تبلت) یکی رو انتخاب کن. یعنی پشت سر هم توی هر پرانتز یکیشو انتخاب کن و بنویس
۳۱. وبلاگ من رو نقد کن . یعنی بدترین چیزهاش رو بگو
۳۲. دوست داشتی ده سال به عقب برگردی یا ده سال به عمرت اضافه میشد؟
۳۳. اگر مدیریت کلان دنیا رو میدادن دستت چه کار می کردی؟
۳۴.چه قدره وبلاگ نویسی می کنی؟
۳۵. دوست داری به چه هدفهایی برسی توی زندگی
۳۶. لپ تاپت مارکش چیه؟
۳۷. چند تا موبایل داری . مدل هاشون رو بگو
۳۸.ورزش مورد علاقه ات چیه؟
۳۹. دوست پسر داشتی؟
۴۰ . از چه صفت هایی بدت میاد؟
۴۱. چه صفت های بدی داری که ترکشون نتونستی کنی؟
۴۲. آیا مغرور و از خودراضی هستی؟
۴۳. دوست داشتی روز به جای ۲۴ ساعت ۵۳ ساعت بود یا آدما ۳۰۰ سال عمر می کردن؟
۴۴. بالاترین لذتت چیه؟
۴۵. نمره زیر ۱۰ گرفتی؟ (شجاعت داشته باش جواب بده)
۴۶. تاحالا کسی توی صندلی داغ انقدر ازت سوال پرسیده بود؟
۴۷. نظرت در مورد شخص من چیه؟
۴۸. ۲۰ تا اسم از بچه های وبلاگ رو پشت سر هم بنویس! فقط بنویس!
۴۹. خودت از خودت یه سوال کن که دوست داشتی من بپرسم بعد حواب بده اینجا
۵۰. نظرت رو در مورد این کلمات بگو(تک کلمه ای جواب بده)
مادر . فرزند . دختر. زندگی . هندونه . تابستون . خنده . موسیقی . غذا . کشتی . کاراته . جنگل . بوی مستراح . کتاب . خودکار . عارفه . موبایل . نامه . گریه . حوا . دستمال . بارون . هاتف . دروغ. ریا . دین . تتلو . عطر . کوچه . آسمون . احسان خواجه امیری . همایون شجریان . مهران مدیری . علی دایی . محسن طنابنده . سیروس مقدم . علیرضا طلیسچی . مایکل جکسون . مدونا . پازل بند . تابلو . روانشناسی . وبلاگ . واران . فرشته . یاقوت . بهار . تیردخت .آنیابلایت ٬مریم . عشق . کوکاکولا . پفک . دوست . یادگاری . تمشک . لواشک . تنبک . کلاس . گوشت تلخ . غرور . ورزش . بدمینگتون . پارو . کیبرد . تلگرام . نظر . جنگ . دلار . لال . فرمول . نقاشی . حمید هیراد . سرقت ادبی . هدیه . خودکشی . چای . بدهکار .
۱. آقای آرش همتی‌نژاد
۲. خیر
۳. چون زیاد فیلم نمی‌بینم بازیگرِ خاصی نیست که موردِ علاقه‌ی من باشه.
۴. آلمان
۵. فکر می‌کنم اگه هنوز هستم و نفس می‌کشم یعنی وجودم لازمه پس نباید راکد باشم.
۶. هیچ وقت به این فکر نکردم که جایگاهم کجاست یا بهتر بگم واسه رفتن به بهشت یا نرفتن به جهنم کاری نکردم چون حس می‌کنم همه‌ی کارهام جنبه‌ی تجارت به خودش می‌گیره. ترجیح میدم اگه کارِ مثبتی می‌کنم صرفاً به این خاطر باشه خدا لبخند بزنه.
۷. یقیناً
۸. سعید روستایی، سوگل طهماسبی
۹. دیوانه‌تر از عاقل
۱۰. صرفاً لبخند می‌زنم :)
۱۱. میگم شما لطف دارید و باز هم لبخند می‌زنم.
۱۲. Yes :))
۱۳. هیچ کس رو. دنیا جای خوبی نیست.
۱۴. اینقدر مهربون و بخشنده نبودم!
۱۵. پاستیل‌های بنفش، اسمش رو یادم نیست فقط می‌دونم کامران و هومن خوندن، به تازگی اگه بخوام بگم نهنگ عنبر
۱۶. نوشابه :|
۱۷. عطر
۱۸. کردم. توی دلم :))
۱۹. ده میلیونش رو واسه خودم برمی‌داشتم بقیه رو می‌بخشیدم.
۲۰ مخاطبِ ناموجودِ بعضی پست‌هام، مریض حالی
۲۱. از ترسِ بیجایی که باعثِ رکودم بشه.
۲۲. چه سوالیه آخه :)))
۲۳. برمی‌گرده به دورانِ کودکی که قابلِ گفتن نیست :|
۲۴. جزئی بخوام بگم میشه: کلِ حیوانات، از دست دادنِ آدم‌های مهمِ زندگیم، نبودِ امنیت
۲۵. وقتی کسی دلم رو می‌شکنه، وقتی مامانم ناراحته، وقتی ماجرای غربتِ آدم‌ها رو می‌شنوم.
۲۶. به شدت برام قابلِ احترام هستین و خوش‌برخورد
۲۷. نظرخواهی می‌کنم قبلش. یقیناً اگه بتونم کسی رو خوشحال کنم این کار رو می‌کنم.
۲۸. بله
۲۹. بله
۳۰. آب، چیپس، هندونه، طالبی، خدا، مرگ در بستر، آبی، اپل، بیان، ماکارونی، نون و پنیر، تلاوت، مداد، نامه، راست، سسِ سفید، نوشابه مشکی، والیبال، شطرنج، سلامتی، توییتر، فوتوشاپ، ویندوز، شیراز، اسپری، چادر، کروم، جوجه، سالاد، گیتار، تبلت
۳۱. چون مدت زمانِ زیادی نیست که با وبِ شما آشنا شدم نقدی ندارم.
۳۲. نه
۳۳. سعی می‌کردم اختلافاتِ طبقاتی رو به حداقل برسونم.
۳۴. چند روزِ دیگه میشه دو سال
۳۵. بتونم فوقِ تخصصم رو بگیرم و تا جایی که می‌تونم به دیگران کمک کنم.
۳۶. لب‌تاپ ندارم.
۳۷. یدونه نوکیا داشتم که سال‌ها قبل عمرش رو داد به گوشیِ شما :) فی‌الواقع با تبلت کار می‌کنم.
۳۸. بدمینتون
۳۹. نه
۴۰. خودبزرگ‌بینی، دروغ‌گویی، خیانت، بی‌ادبی و فحاشی
۴۱. خیلی حساس بودم! مدتی میشه که دارم سعی می‌کنم کمتر حساس باشم.
۴۲. فکر نمی‌کنم :)
۴۳. آره چون وقت کم میارم معمولاً. ۳۰۰ سال عمر زیاده انصافاً.
۴۴. چند روز بی‌وقفه بارون ببره.
۴۵. نه :)
۴۶. خیر :))
۴۷. فکر کنم گفتم. خوش‌برخورد و به شدت قابلِ احترام.
۴۸. فرشته، آلاء، اردیبهشت، همدمِ ماه، مهربانم، آنیا بلایت، حریر، آقای سر به هوا، آقای متحیر، آقای دیوارنویس، بهارنارنج، محبوبه شب، وحیده، معصومه، ارکیده، هلما، هاژ محمود، محمد سبحانی، شاخه سیب، جنابِ قدح
۴۹. تا حالا شده کسی رو نبخشی؟! بله فقط یک نفر!
۵۰. وصف‌ناشدنی، زندگی، شیرین، پیچیده، بد نیست، دوست ندارم، لازم، آرامش، ماکارونی، ترس، خنثی، دلنشین، تهوع، خوردنی، رقص، بلند، مزخرف، نانوشته، سنگِ صبور، ممنوع، سفید، عشق، جالب، تنفر، رو به رشد، بازیچه، نامتعادل، یاس، بی‌انتها، طلوع، خوش‌صدا، خنثی، هنرمند، قهرمان، فوق‌العاده، خدا قوت، پیشرفت، خنثی، خنثی‌تر، حواپسند، رنگی‌رنگی، جالب، بی‌نهایت، لبخند، فرشته، مهربون، نویسنده، شیرین، موفق، حرص‌درآور، مقدس، تهوع، خوشمزه، ندارم، روزگار، به‌به، ترش، بد نیست، خسته‌کننده، رو به رشد، لازمه، والیبال، زن دایی، سفر، یارِ دیرین، مزخرف، سکوت، بی‌گناهی، خنده‌دار، آرزو، فیزیک، دنیا، کمیاب، شایعه، رز، احمقانه، هل، من
۱. به نظر خودت خوب می‌نویسی؟
۲. سه تا از وبلاگ‌هایی که زودتر از همه چراغشون رو خاموش می‌کنی کدومان؟
۳. یه انتقادی که به وبلاگستان داری چیه؟
۴. من و خودت و لیلا رو ده سال دیگه تو چه موقعیتی تصور می‌کنی؟ حالا فرض کن ما سه تا در کنار همیم. اولین تصویری که به ذهنت میاد چیه؟ :دی
۵. اگه مادر بشی بزرگترین چیزی که بچه‌ات یاد می‌دی چیه؟
۶. تا حالا شده از دستم ناراحت بشی و بهم نگفته باشی؟ اگه آره اون موضوع چی بوده؟
۷. هدفت از وبلاگنویسی چیه؟
۸. اگه قرار باشه یه دورهمی وبلاگی بذاری و ۱۰ نفر رو دعوت کنی کیا رو دعوت می‌کنی؟
۹. برای چی زندگی می‌کنی؟ می‌خوای به چی برسی؟
۱۰. از خودت به عنوان یک انسان و بعد دختر خانواده راضی هستی؟
۱۱. اگه بتونی یه تحول عظیم تو دنیا به وجود بیاری چیکار می‌کنی؟
۱۲. قراره زمین و همه‌چیزش نابود شه. بهت بگن از بین پدر و مادرت فقط یکی رو می‌تونی نجات بدی با خودت ببریش به یه سیاره‌ی دیگه‌. کدوم رو انتخاب می‌کنی؟ (یکم سوال سخت هم بپرسیم دیگه :دی)
۱۳. اگه بعد از مرگ دوباره اجازه‌ی حیات بهت داده بشه دوست داری تو همین موقعیتی که الان هستی باشی؟
۱۴. سه تا از دوست‌داشتنی‌ترین وسایلت؟
۱۵. یکی از بهترین و بدترین خصوصیات من از نظر تو؟ :دی
۱. نمی‌دونم. فقط می‌تونم بگم قبل از انتشارِ هر پست لبخند می‌زنم و راضی‌ام از چیزی که نوشتم.
۲. نئو تِد، هلما، حریر
۳. متاسفانه وقتی سوالی می‌پرسم از مسئولینِ بیان یا جواب نمیدن یا با لحنِ بد جوابِ بی‌ربط میدن.
۴. لبِ دریا در حالی که لیلا داره واسه ما ساز می‌زنه و ما لبخند می‌زنیم.
۵. این که هیچ کس به اندازه‌ی من رفیقش نیست.
۶. نه خدا رو شکر :)
۷. الان واسه خودِ وبلاگ‌نویسی و اشتراکِ حالِ خوب
۸. فرشته، حریر، لیلا، وحیده، آنیا بلایت، الهه، آلاء، ارغوان، اردیبهشت، همدمِ ماه
۹. به هدفی که سال‌ها براش جنگیدم. این که یه روزی بتونم توی زمینه‌ای که دوست دارم به یه آدمِ کاربلد تبدیل بشم و به بقیه کمک کنم.
۱۰. به درصد اگه بخوام بگم حدوداً ۶۰ درصد
۱۱. سعی می‌کنم اختلافاتِ طبقاتی رو به حداقل برسونم.
۱۲. ترجیح میدم پدر و مادرم با هم برن سیاره‌ی دیگه و خودم بمیرم :)
۱۳. اگه دوره‌ی زندگیه که نه. ترجیح میدم زمانِ هخامنشیان زندگی کنم.
۱۴. گردنبندی که سالِ گذشته هدیه گرفتم، عروسکِ گربه‌ی ملوسی که داداشم امسال واسه تولدم کادو داد، مدادرنگیِ ۴۸ رنگِ فابرکاستل که از ۸ سالگی دارمش
۱۵. بهترین: مهربونی :)
بدترین: دیر جواب میدی :|
آقا هاتف ماشالللله :))
نفسم برید تا جواب دادم :))
یکی زد روی دستم،ماشالا بدم زد:))
نخسته قهرمان:))
:)))
:-)
ماشاءالله به ذهن فعال دوستان.
سوال ندارم عزیزم.

(:
:)
چرا این وب رو درست کردید؟
دو سالِ پیش اینجا رو ساختم تا راحت‌تر بتونم وبلاگ‌هایی که دوست دارم رو دنبال کنم.
اما من دوست دارم ذهنمو محدود نکنم
حتی به چیزای غیر ممکن هم فکرمیکنم
به چیزایی که دوس ندارم به چیزایی که دوست دارم 
یکی از سرگرمی های من فکرکردن به فرضیات
امتحانش کن.بنظرم لذت بخشه
بله بله. منم از قفسِ فکری خوشم نمیاد ولی فکر کردن به چیزی که دوست ندارم برام لذت‌بخش نیست و ترجیح میدم بهش فکر نکنم. :)
سلام
چند درصد توی وبلاگت خودتی و چند درصد ادا درمیاری؟ و اساسا فاصله بین شخصیت واقعی و مجازیت چقدره؟
سلام و درود
بدونِ اغراق می‌تونم بگم ۱۰۰ درصد خودمم و تا به حال دروغ ننوشتم. فاصله‌ای نیست خدا رو شکر.
من خواستم بپرسم بزرگترین ترس و بزرگترین حسرت زندگی هاتف رو دیدم کلا منصرف شدم‎:D
بزرگترین ترس رو که جواب دادم سه بار :))
بزرگترین حسرت... دو سالِ قبل نباید در حقِ کسی لطف می‌کردم اما کردم و به ضررم تموم شد.
جنابِ هاتف انصافاً خیلیه :|
خسته نباشی حوا :|
هاتف هم تو صندلی داغ هست. بعدا جبران کن براش :)))))
ولی خداییش سوال‌های جالبی پرسیده :دی
باشد :)))
خیلی. بعضی از سوال‌هاشون کلی ذهنم رو درگیر کرد.
کامنت خصوصیم رو پیدا کردی؟  :(
بله بله
خصوصی می‌فرستی من نمی‌تونم جواب بدم که :)
بخدا خیلی از سوالام کم کردم!
در اصل سوال های صندلی داغی که من می پرسم بیشتر از ۷۰ تاست!
خدایی خیلی مراعات کردم . صندلی داغ یعنی همین دیگه
قدیما که انجمن داشتیم صندلی داغ که میشد طرف تا یک هفته جواب سوال می داد :|
مورد داشتیم سوالای درسی اش رو هم تو قالب صندلی داغ می پرسید :|
انقدر حساس نباشید جواب بدین بره دیگه.
با کمال میل ازم انتقام بگیرین!! هاهاها
درود بر شما
این که تعدادِ سوال‌ها زیاد باشه بد نیست فقط کاش توی چند کامنت پرسیده بشه تا راحت‌تر بشه جواب داد.
عجب :)))
دادم :|
باشد [خبیثانه لبخند می‌زند]
حست به لیمو :-D 
همه سوالا رو پرسیدن دوستان
مهربون و بی‌حاشیه :)
یه نکته‌ای رو لازمه بگم. توجه کنید:

دوستانی که قصد پرسیدن سوال‌ زیاد دارن لازم نیست همش رو تو یه کامنت بدن. تیکه تیکه‌اش کنین که هم راحت بشه جواب داد هم خوندش!
به نکته‌ی ظریفی اشاره کردی :)
چه قدررر سوال •_• 
دوس داشتی ب جای کدوم شخصیت کارتونی ؟کددوم پرنسس دیزنی؟ و کدوم شخصیت یه فیلم باشی؟(حالا یا دوس داشتی جاشون باشی یا دلت میخواست تو اون نقشو بازی میکردی)

خدا تو ذهنت چه شکلیه؟
لباس مورد علاقت؟
لباسات بیشتر چه رنگی ان؟
بروسلی یا جکی چان؟
 رانندگی یا اسب سواری؟
میوه مورد علاقت؟
سوسانو یا سویا؟
اگه تو پیاده رو پات گیر کنه جایی بیفتی چیکار میکنی(عکس العملت) 
نظرت درباره اینها چیه؟ اهنگ هندی ، اهنگ خارجی، حوا،کنکور، لاک ، رقص، دوچرخه سواری، 
ماه رمضان، زیبا ،اینستاگرام، زشت، جذاب، بالش، سلنا گومز، عنکبوت ، سرعت، تقلبی، امنیت
خط قرمزت؟ 
چیو خیلی ب بچه ت تاکیید میکنی؟
سوتی خنده دار اخیرت؟
ی جک بامزه بگو
اگه حق باتوباشه اما نتونی ثابتش کنی چیکار میکنی
ب نظرت داریم به کجا میریم؟:))
اگه پزشک نمیشدی چیکاره میشدی؟
روزی چند ساعت درس میخوندی واسه کنکور؟مدرسه نمونه بودی؟  
دوس داری شغل همسرت چی باشه؟
پر کن:(من منظور تویی خخخ)
من......را میکشم
من .....میبوسم
من .......ندارم
من....دارم
بعضیا.....
بیشعوری یعنی....
حالم خوب میشود وقتی.....
من.....خوبی هستم
هانا خیلی.... چون....
فصل عشق؟
گل مورد علاقت؟
دوس داشتی شبیه کی باشی؟
دوس داشتی مدیری رو دیدی چی بهش بگی؟
یه سوال وحشتناک 😬  
تو یه کُلت داری با یک گلوله!!! و توسط داعش (لعنت خدا بر انها) محاصره شدی!!! چیکار میکنی؟
شیطان چه شکلیه؟ فرشته ها چه شکلین مرد یا زن بی حجاب یا با حجاب لباسشون چه رنگیه واینا؟
یه عطر خوشبو ؟
بهترین هدیه ای که گرفتی؟
کجایه کاری؟ :))
کی به کیه؟؟
 باشد که رستگار شویم:)



راپونزل رو خیلی دوست دارم چون اونم با تخیلش زندگی می‌کرد و نهایتاً تخیلش نجاتش داد.

خدا رو هیچ وقت نتونستم تصور کنم. فقط می‌دونم خیلی بالاست.
راستش چند ماهِ قبل یدونه لباسِ مجلسی خریدم که به شدت دوستش دارم.
مشکی و آبیِ تیره
جکی چان
رانندگی
سیبِ سبز *_*
سوسانو :))
اتفاق افتاده البته نه توی پیاده‌رو. زخمی هم شدم اتفاقاً. بلند شدم و لبخند زدم انگار نه انگار اتفاقی افتاده. :))
خوشم نمیاد، آهنگ‌های گروهِ One Direction رو دوست دارم، ممنوع، ابزاری واسه سودجوییِ یه عده، زیاد دوست ندارم، اصلاً دوست ندارم، خاطره‌ی بانمکی ازش دارم، عشق، باید توی نگاهمون باشه، مزخرف، می‌تونه زیبا باشه، بارون، یارِ دیرین، نظری ندارم، عجیب، عاشقشم، نکردم تا به حال، قدرش رو نمی‌دونیم متاسفانه، عقایدم
هر حرفی داره بدونِ ترس به خودم بزنه حتی اگه یه روزی حس کرد عاشق شده
سوتیِ خنده‌دار نداشتم این چند وقت :)
یه مرده می‌خوره به نرده برنمی‌گرده :|
می‌سپارمش به خدا
در حالِ دویدن به سمتِ تباهی هستیم :)
فیزیکِ اتمی می‌خوندم
متغیر بود. روزی ۱۲ ساعت حداکثر و حداقل ۵ ساعت :| تیزهوشان بودم.
ترجیحاً پزشک

مارمولک :))
مادرم
حسد
یه توپِ قلقلی :))
خیلی پررو تشریف دارن!
نتونی شرایطِ طرفِ مقابل رو درک کنی!
باران می‌بارد
خواهر
دوست‌داشتنی هست / مهربونه و واسه هدفش می‌جنگه
زمستان
رزِ سفید
شبیهِ خودم :) درواقع راضی‌ام
فقط ازش تشکر کنم بخاطرِ حالِ خوبی‌ به مردم تزریق می‌کنه

اگه بدونم قراره اسیر بشم خودم رو می‌کشم.
چندشناک، تصورِ خاصی ندارم فقط می‌دونم بی‌اختیارن که این اصلاً خوب نیست، هانا؟! :| :))
Incidence
کادوی تولدِ امسالم که داداشم بهم داد.
اولِ کار :))
((:
خسته نباشی :)
سلااااام به به ببین کی اینجااااست *___*
سوالات
چرا انقدر مهربونی؟
دانشجویی؟
چه رشته‌ای؟(اگر عمومی نمی‌گی بیا خصوصی بهم بگو وگرنه تا شب از فضولی تاول می‌زنم)
اگر بهت بگن پنجاه درصد زیبایی‌تو بده پنجاه درصد هوش بیشتر بگیر قبول می‌کنی؟
عزیزترین شئ ای که داری چیه؟ 
سلام خاتونِ مهربونم ^_^

مگه من مهربونم؟! :| مهربونی از خودته :)
اگه خدا قبول کنه
گفتم قبلاً. شهیدِ راهِ طب :)
نه :|
یدونه عروسک دارم که داییم بهم داده. همون دایی که توی زلزله بم از دستش دادم...
حریر جان راس میگه ب ذهنم رسید اما تنبلیم اومد و ترسیدم سوالا یادم بره :دی 
مغزمو چلوندم:/ 
😁😁
عیب نداره :))
سوال ندارم
:)
1-فارغ از شرایطی که الان درش هستی و بدون در نظر گرفتن تمام مسئولیت ها و ... دوست داری دقیقا پونزده سال بعد،که مثلا سی و پنج ساله هستی، دقیقا در چه جایگاهی باشی وزندگیت چطوری شده باشه؟
2-حالا همون سوال اول رو با در نظر گرفتن شرایط فعلیت جواب بده.
3-چقدر از وقتت رو صرف خودشناسی و وقت گذروندن با خودت می کنی؟تا حالا شده با نقاط تاریک روحت آشنا بشی؟ و یا این که تو همین پروسه خودشناسی با یه سری از جنبه های شخصیتی و یا فکریت آشنا بشی که دوستشون نداشته باشی؟اینجور وقت ها عکس العملت چیه؟
4-وقتایی که با یه مشکل و یا چالش روبرو می شی،چه واکنشی از خودت نشون می دی؟
5-توی روال زندگیت،بیشتر منطق حکمرانی می کنه یا احساسات؟
6-از چه چیزایی خیلی می ترسی؟
7-با چی یا از چی آرامش می گیری؟
8-چه احساسی نسبت به خودت داری؟
9-نظرت درباره من چیه؟من رو چه جور آدمی درک کردی؟فارغ از تعارفات معمول بگو.

ببخشید اگه زیاد سوال پرسیدم عزیزم :)

۱. http://complex-life.blog.ir/1396/07/30/پانزده-سال-بعد-حوا
۲. فرقی نمی‌کنه. در هر  صورت دوست دارم پونزده سالِ بعدم همونطوری باشه.
۳. زیاد :) آره شده. برنامه می‌چینم واسه تغییرِ خودم. تاریخ می‌زنم و هر روز سعی می‌کنم به اونی که از خودم انتظار دارم نزدیک‌تر بشم.
۴. سعی می‌کنم آروم باشم و دنبالِ یه راهِ حلِ منطقی بگردم. بعدش هم توکل می‌کنم به خدا.
۵. منطق
۶. از کلِ حیوانات :)) از نبودِ خانواده‌ام، از دست رفتنِ امنیت
۷. یکی از امامزاده‌‌های شهرمون
۸. خودم رو دوست دارم ولی از خودم راضی نیستم.
۹. بی‌تعارف خیلی دوستت دارم و دلم می‌خواد ببینمت. حس می‌کنم باید خیلی شبیهِ من باشی.

خواهش می‌کنم رفیق جان :)
دیر رسیدم سوالام رو پرسیدن:(

اگه میخواستی یه ساز یاد بگیری کدوم رو بیشتر میپسندیدی؟؟
موسیقی کلاسیک یا سنتی؟؟
اهل فیلم هستی؟؟
پزشکی سخته؟؟خیلی لذت بخشه...نه؟؟
هدفت برای زندگی چیه؟؟

بخند :)

پیانو
پاپ :)
نه زیاد
سخته ولی لذت‌بخشه
بتونم فوق تخصصِ خون و آنکولوژی بگیرم و به هر کس که می‌تونم کمک کنم.
تا حالا پیش اومده که بخوای وبتو پاک کنی؟
بله
دو بار
@ الا یا بیانی ها

من و دوستانم محتاج دعاهاتون هستیم
لطفا سر نماز... وقتی به آسمون نگاه کردین و دلتون شکست
وقتی بارون بارید... ما رو بی نصیب از دعاهاتون نذارید که محتاج دعاهاتون هستیم

ممنون از همگی
+ببخشید این کامنت ربطی به پست نداره
دلیلش اینه که محتاج دعاهاتونیم شدید
دوستان واسه دوستانِ جدیدمون دعا کنید :)
دقیق جواب بده
اسمت چیه؟
چند سالته؟دقیق بگو؟
قصد ازدواج نداری؟اخه دنبال یه مورد خوب میگردم؟
:/

برید توی فامیل دنبالِ یه موردِ خوب بگردید!
همیشه نمازت سر وقته؟
سعی می‌کنم ولی گاهی دیر میشه :(
عه؟ کامنتی که پریشب بصورت خصوصی ارسال کردم رو یافتی بالاخره؟ :)
خب خدا رو شکر در جریان قرار گرفتی... باز هم بالاخره! هی هی هی

بهدشم یک:
جواب که واقعا واجب نبود و هر جور راحتی و این مدل خالی بندیا :)))
بهدشم دو:
با "بله_خیر" می شد جواب داد... می گم می پیچونی/ نگو نه! :))
بهدشم سه:
اوممم... تموم شده رفتن از انبار بیارن
صبوری کن صبوووری
عاااا! رسید... داغ داغ:
نظرت راجع به این پست؟
بله بله :)
:))

عجب :))

پستِ جالبی شده :) البته خودِ پست که چیزی نداره :| سوال‌ها جالب هستن :))
دلیل این همه زیبا نوشتنت چیه؟
تا حالا عاشق چه چیزهایی غیر از جنس مخالف شدی که برات جالب بودن؟
شما زیبا می‌خونید.
لباس مثلاً :)
تا کی فرصت هست من برم دندون پزشکی و  بیام بپرسم ؟:))
این سوال جز صندلی داغ نیست ولی خب سوال دارم .
مرسی 


سلام حوایی :**
تا هر وقت بخوای :)

سلام واران جون ^_^
سه شنبه ۲۱ فروردين ۹۷ , ۱۷:۲۳ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
ترس و ترسیدن رو دوست داری؟
سختی و سختی کشیدن رو چطور؟
دلیل انتخاب رشته تجربی چی بوده؟
میتونی 3 نفر از دوستای دنیای واقعی رو انتخاب کنی و بقیه رو حذف کنی از زندگیت؟
تور ایران گردی یا یه سفر خارجی؟
چرا دلار شده 6 تومن :|
اگه یه روزی "آدم"ی پیدا بشه و بخواد با حوا زندگی کنه دوست داری کجا زندگی کنی باهاش؟(به جز بهشت :| )
به جز پدر و مادر و بستگان و درخت و جنگل و آسمون و کتاب و این چیزا تا حالا عاشق چیزی شدی؟
حاضری ساز بزنی یا ورزش کنی؟
اگر بگن 24 ساعت تا پایان زندگیت وقت داری چیکار میکنی؟
نظرت راجع به سال هایی که گذشته؟
فکر میکنی اگر 100 سال قبل به دنیا میومدی زندگیت چطور بود؟
100 سال بعد چطور؟
حاضری جاتو با مادرت عوض کنی؟
چجور تیپی دوست داری داشته باشی؟
چجور تیپی دوست داری آقای "آدم" داشته باشه؟
بازم هست فکر کنم میپرسم D:
کیه که دوست داشته باشه
نه خب اما زندگی هیچ وقت راحت نبوده
مامانم دوست داشت
اصلاً دوستی ندارم توی دنیای واقعی
ایران‌گردی
:/
مشهد
خیر
ساز بزنم
وقتم رو با خانواده می‌گذرونم
پر از تجربه بود برام
خوب نبود قطعاً
پر از هیجان
خیر
همینطوری که الان دارم :)
همینطوری که توی ذهنمه :)
باشد :))
تنها سوال من به عنوان یک مهندس کامپیوتر سرافکنده اینه که چطوری آواتارِ آخرین دنبال کنندگان رو از باکس دنبال کنندگان حذف می کنین که فقط دکمه و شمارنده ش بمونه :| من هر کار کردم نشد که :|
رجوع شود به
:)
حوا بانو نپیچون!
خوب بگو چقدر تا حالا کتاب خوندی (؟) کدومشون تو ذوق نویسندگیت اثر گذاشتن؟
نپیچوندم :|
زیاد نخوندم متاسفانه. والا من خودم رو نویسنده نمی‌دونم.
سلام 

دوستان همه ی سوالات رو پرسیدن که، یکم شلخته سوال میکردین به ما هم برسه :))

هنوز هم برنامه نویسی میکنید؟؟ یا فقط یه علاقه موقت بوده؟
سلام و درود

:))

نه متاسفانه. هنوز هم علاقه دارم به کدنویسی اما وقتش رو ندارم.
مرسی حوا جون:* تو بیشتر خسته نباشی:))
خواهش می‌شود ^_^
قربانت :)
حوا بانو، من عاشق متن ها و پست هاتونم و میخوام تلاش کنم متن ها و پست هام رو شبیه شما و با سلیقه خودم بنویسم و به خودم ببالم، لطفا برای رسیدن به خواستم، راهنماییم کن؟
من نویسنده نیستم و هیچ چیزِ خاصی راجع به نویسندگی نمی‌دونم. از حریر کمک بگیرید.
حالا کسی غیر حریر سراغ ندارید، همینجوری تمایلی به صحبت باهاشون ندارم.
جنابِ نئو تِد
ممنونم دوست خوبم

ببخشید مثل اینکه من نتونستم خوب منظورم رو برسونم... تصحیح می کنم
از اینکه این چالش رو پذیرفتی، پشیمون نیستی؟ :))
خواهش می‌کنم

نه :))
ایشون هم دارم کانالشونو توی تلگرام دنبال می کنم ولی یکم احساسی مثل حریر بانو دربارشون دارم!
یک نفر دیگر،لطفاً.
کامنتِ بعدی یه کتاب معرفی کرده بهتون.
@مستر صفری

کتاب عرق ریزان روح... نوشته جمال میر صادقی
تشکر :)
احساس خوشبختی میکنی؟؟؟

یادگاری چی اماده کردی واسه موزه
بله :)

هیچی :|
خدا قوت حواجان:))


برای در رفتن خستگیت سوالی نمی پرسم:)
ممنونم ساداتِ عزیزم :))

(:
آفرین ......................................
:)
سلام حوا گلی:)
1- چقدر وبلاگتو دوست داری؟
2- چیکار کردی این همه دنبال کننده دای؟
3-چرا اینقدر قشنگ مینویسی؟
4- به استاد 23 ساله چه حسی داری؟
5- رشتت چیه؟
6- بهترین دوستت تو وبلاگ کیه؟
7- کیو مثل خواهرت میدونی؟

سلام سارا جان :)
۱. کمی تا قسمتی
۲. جداً کاری نکردم
۳. شما قشنگ می‌خونی عزیزم
۴. هیچ حسی :|
۵. میشه گفت شهیدِ راهِ طب
۶. یه نفر نیست :) همه دوستانِ خوبِ من هستن.
۷. فقط خودِ خواهرم
خیلی هم خوب :)

سؤال بعدیم اینه که تضاد و چالش بین خیالپردازی و دروغ نگفتن رو چطور توی خودتون حل کردید؟ به نظرم خیلی سخته که یه نفر با خیالپردازی های قوی و زیبای شما هیچ وقت وسوسه نشه که یه شخصیت مجازیِ خیالی از خودش که ترکیبی از واقعیت و دروغ باشه ایجاد کنه. تا حالا هیچ وقت این وسوسه نبوده براتون؟

و به عنوان سؤال آخر می خوام بدونم آدم ها، فامیل و دوستان نزدیک دنیای واقعیتون می دونن که شما این وبلاگ رو دارید؟
(:

راستش تا حالا درگیرِ این مسئله نشدم. واسه من مرزِ بینِ دنیای خیال و خودِ واقعیم کاملاً مشخصه و پست‌های ماجراگونه رو طوری می‌نویسم که همه متوجه میشن حقیقت نداره.

خیر
من آدم فضولی نیستم پس اصلاً واسه این پست کامنت نمیذارم :))
البته فقط این پست :))
:))
عزیزم ممنون از جواب های خوبت،بهت افتخار می کنم رفیق جان :*

عزیییزمی تو،منم خیلی دوستت دارم و همچنین مشتاق دیدنت هم هستم،ان شالله یه روز قسمت بشه هم دیگه رو ببینیم :)
فدای دوستِ مهربونم ^_^

من فکر می‌کنم اون روز نزدیکه *_*
واقعا؟چرا ؟چطور؟بگو منم خوشحال بشم که واقعا اون روز نزدیکه ^__^
همین امسال ان‌شاءالله :))
@*_* :
بابت معرفی کتاب ازت متشکرم:)
دو روزه سر نزدم وبلاگ و قاعدتا برای صندلی داغ هم خیلی دیر رسیدم
ولی همه ی چیزهایی که مد نظرم بود رو قبلا دوستان پرسیدن
موفق باشی خانم دکتر گل
ممنونم خانم معلمِ مهربون ^_^
نمره ی ومان از یک تا بیست
و اینکه به وب خودت از یک تا بیست چند میدی
ترجیح میدم بقیه نمره بدن
دقیقا چندسالته،دهه هفتاد گفتن قبول نیست؛)

همون دهه هفتاد :))
وای ان شالله.نمی دونم چرا ولی حس می کنم شاید مسافتی که بینمون بوده کم تر شده آره؟ آقا خب چرا آدمو تو آمپاس می ذاری؟ :))
کمتر میشه به زودی :))
ماشاالاه صندلی بعضیا خیلی داغ بود انگار :))
:))
خدااااااای من چه عالی
یعنیا هی تیکه تیکه حرف می زنی هی منو کلافه می کنی دختر قشنگم :/خب فرزندم بیا در سه پاراگراف به من توضیح بده که لحظه دیدار کی هست؟چه موقع و چجوری رخ می ده؟انقدر منو در دریای ابهامات رها نکن دخترم،من پیرم شدم دیگه،مراعاتم سنم رو بکن خب :)))
:))
ببخشید. منظورم مهر به بعده. این که دقیقاً کی رو نمی‌دونم فقط می‌تونم بگم بعد از تابستون. اگه بشه یه سر میام شهرتون. ^_^
حالا چرا مشهد؟
مشهد الان خداییش خیلی خیلی شلوغ و پیچیده شده... :(
دلایلِ شخصی
همه‌ی کلان شهرها متاسفانه همینطور هستن.
وااااای چقدررررر سواااال !!!!
چجوری جواب دادی همه رو حوا ؟ :))
عالی ای 
20
:))
به سختی. نفسم برید :))
محبوبه ^_^
79هم هفتاده
طبق محاسباتم الان 76یا77باید باشی
همین حدودها :)
سلام من متاسفانه وب شما رو دنبال نکردم واطلاع چندانی ندارم اما احساس میکنم تازه کنکور دادین ترمای اول پزشکی هستین برا همین چنتا سوال درمورد دوران جمع بندی اینکه اگه برگردین اون دوران چه کاری انجام نمیدادین وچه کاری انجام میدادین وبه طور کلی تجربه هاتونو از اون دوران وزمان نزدیک کنکور بگین    پیشاپیش ممنون
سلام
ببینید دورانِ جمع‌بندی خیلی دورانِ مهمیه طوری که اگه اونطور که باید درس نخونده باشین (نه این که اصلاً نخونده باشین) با یه جمع‌بندیِ درست و اصولی میشه نتیجه رو به نفعِ خودتون تغییر بدید. اولین نکته اینه که شما بتونید بر استرسی که دارید غلبه کنید و به این فکر نکنید که دیگه دیره و من عقبم و با کلی درس چکار کنم! با آرامش بخونید. عمومی‌ها باید زودتر جمع‌ بشن و کنکورشون زده بشه. یعنی شما کنکورهای عمومیِ همه‌ی دروس رو شروع می‌کنید به زدن جز خودِ رشته تجربی. طوری تقسیم بندی کنین که بتونین همه رو بزنین. بستگی داره به زمانِ شروع مثلاً یک روز در میون بزنید و بررسی کنید. لزومی نداره حتماً جمع‌بندیِ دروسِ عمومی رو تموم کرده باشید! مهم اینه که شروعش کرده باشید. خودتون می‌بینید که چطور درصدهاتون به مرور بالا و بالاتر میره. دروسِ اختصاصی با برنامه آزمون تموم بشه خوبه. اگه شد یه کوچولو زودتر. بعد هم که روشِ سه روز یک بار هست که خودتون می‌دونید باید چکار کرد. توی این دوران تست زیاد بزنید! سعی کنید مرورهاتون با تست‌های استاندارد (ترجیحاً کنکورهای سال‌های قبل) باشه. تست معجزه می‌کنه. نباید واسه جمع‌بندی عجله کنید! جمع‌بندی باید به موقع تموم بشه تا مباحث توی ذهنتون در عینِ مرتب شدن فراموش نشه. یه نکته که خیلی مهمه اهمیت ندادن به نتیجه‌ی آزمون‌هاست چه سنجش و چه قلمچی. درواقع بعدِ روانیِ ماجرا خیلی مهمه. تراز هر چی که بشه مهم نیست. اصلاً نباید توی این دوران ناامید شد و از تلاش دست کشید. من اگه برگردم به اون دوران به نتایجِ آزمون‌ها کمتر اهمیت میدم. از درسِ زمین هم غافل نشید. اگه خوندید که چه بهتر اگه نه سعی کنید فصل‌های راحتش رو بخونید و هفته آخر یکم مرور کنید تا شده حتی ۱۰ درصد بزنید. بهتر از نزدن و صفر گذاشتنه.

موفق باشید :)
سلام.. :)
چقدر سوال پرسیدن ازتون.. :)

من به وبلاگم کسی زیاد سر نمیزنه.. چند نفری هستند دنبال میکنن ولی چیزی نمی نویسن.. حتی خیلی وقتا میرم وبلاگ بقیه نظر میگذارم.. ولی اونها نمیان...

همیشه برام سوال بوده شما با اینکه انقدر سرتون شلوغه.. دورو برتون پر از دوست و دنبال کننده هست... چرا حتما اگر پستی بنویسم میاین و نظر میگذارین...؟

چه حسی نسبت به وبلاگایی که دنبالشون میکنید دارین..؟ :)

ببخشین..
سلام و درود :)
(:

وقتی وبی رو دنبال می‌کنم یعنی اون وب و نوشته‌های اون وب و نویسنده‌ی اون وب برام ارزشمند هستن. برام فرقی نداره جای شلوغی باشه یا ساکت و آروم. مهم خودِ وب و نوشته‌هاست. نمیشه دنبال کنم کسی رو ولی اصلاً مطالبش رو نخونم که. اونوقت دارم خودم رو گول می‌زنم. ناگفته نماند بعضی وب‌ها رو فقط می‌خونم. نظری ارسال نمی‌کنم براشون. :)

حسم نسبت به همه‌شون یکی نیست. بعضیا اونقدر خوب و خوش‌برخورد هستن و روان می‌نویسن که عمیقاً لذت می‌برم. قرار نیست حتماً نوشته‌ها ادبی و پرآرایه باشه که بشه دوستشون داشت. مهم نوعِ دغدغه‌ ست. به طورِ کلی وب‌هایی که دنبال می‌کنم رو خیلی دوست دارم. :)

خواهش می‌کنم
سلام و خداقوت :)
من سوالی بخصوصی  ندارم   جز آرزوی موفقیت هر چی بیشتر تو زندگیت الهی .



+
آخرین کتاب غیر درسی که خوندی چی بود ؟

باران (من)  در یک جمله ؟!


مرسی 


سلام و سپاس
ممنونم عزیزم :) همچنین

پاستیل‌های بنفش

عجیب، صبور، مهربون و کدبانو :)

خواهش می‌شود
چرا من دوستت دارم ؟؟؟
من که عاشقتم *_*
این همه سوال :)) 

کمی تا قسمتی از نظرات رو خوندم 
موفق باشی دختر با احساس ما 
خیلی زیاد بود :))

ممنونم عزیزم ^_^
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۹۷ , ۰۹:۱۵ مصطفی فتاحی اردکانی
خیلی از سوالا رو بقیه پرسیدن
1- چرا دوست دارید مشهد زندگی کنید؟
2- اگه یه روزی محسن چاوشی کنسرت بذاره دوست دارید اولین آهنگ چی باشه( یه پست بذارید توش بنویسید تصورتون از اولین کنسرنت چاوشی چطوره)
3- یه کتاب معرفی کنید
4- چند جای دیدنی محل زندگی که معروف نیست رو معرفی کنید
5- وبلاگ های خوب رو چند تا معرفی کنید
6- یه دعا کنید

۱. دلیلش شخصیه
۲. تفنگِ سرپر (باشد)
۳. جز از کل و اگه بخوام رمان معرفی کنم باغِ مارشال
۴. بگم که محلِ زندگیم لو میره :)))
۵. جنابِ سوشیانت، آقای دیوارنویس (خواستید بگید آدرشون رو براتون بفرستم)
۶. واسه خودم یا کلی؟!
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۹۷ , ۰۹:۲۶ مصطفی فتاحی اردکانی
4- استان فارس رو بگید
5- آدرس بذارید
6- هر طور راحتید
7- پستی که تو 4 گفتم می نویسید؟
۴. جایی که معروف نباشه رو نمی‌شناسم. استانِ فارس و خودِ شیراز جاهای دیدنیِ زیادی داره که همه معروف هستن. البته چند وقتِ پیش شنیدم دریاچه‌ی مهارلو صورتیه! من که هر بار رد شدم ندیدم اما اگه باشه باید جالب باشه.
۵. http://saoshyant.blog.ir ، http://divaar.blog.ir
۶. خدایا کاری کن اگر روزی چیزی شکستم دل نباشد...
۷. بله ولی نمی‌دونم کی بتونم بنویسمش.
دانشگاهی !؟
اگه آره چه رشته ای !؟
:|
اگه خدا قبول کنه شهیدِ راهِ طب :|

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan