ته‌دیگِ سیب‌زمینی

گاهی دوست‌ داشتنِ خود در پختنِ ماکارونی آن هم با ته‌دیگِ سیب‌زمینی و درست کردنِ یک کاسه‌ی بزرگ سالاد شیرازی برای شام خلاصه می‌شود. مثلِ دیشب که خیلی ناگهانی تصمیم گرفتم خودم را به ضیافتِ موسیقی و ماکارونی دعوت کنم. دیشب بارِ دیگر به خودم ثابت کردم که خودم را خیلی دوست دارم. این خودشیفتگی نیست؛ تو شیفتگیِ محض است. کسی که خودش را دوست نداشته باشد نمی‌تواند دل به دیگری ببندد. می‌دانی که... :)
 
 
شنبه ۲۶ اسفند ۹۶ , ۰۸:۳۴ ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤
ای جان حوا و پست های زییا ^_^
:)
دوست داشتن خودمون اولین واصلی ترین مرحله ست😉😁
بله :)
عهه این اهنگه😊👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
بله بلهههه.❤❤❤
این روزا فقط این رو گوش می‌کنم :))
(:
شنبه ۲۶ اسفند ۹۶ , ۰۸:۴۰ مریــــ ـــــم
و من همچنان  در ارزوی داشتن دستپخت خوشمزه به سر میبرم
:|
حالا تونستی بخوری ماکارانیرو؟
:)

بله بله جای شما خالی :)
بله :) عالیه...
آدم وقتی کسیو دوست داشته باشه واسش کاری انجام میده...
مادر وقتی محبت همسر و فرزندشون تو دلشون باشه برای کارای خونه و وقت گذاشتن روحیه دارن و با عشق انجام میدن
:)
بله بله. کاش خودمون رو هم دوست داشته باشیم.
چه عالییی:)) 
من که خودمو دوست ندارم!
:))
چرا؟!
دلم دمپخت گوجه با ابلیموی فراوون خواست:) ( غذای مورد علاقه‌ام)
+ نوش جانت ،همیشه خودتو دوست داشته باش تا بقیه هم دوست داشته باشن:)
من ولی دوست ندارم :(
+ ممنونم فرشته‌ی خوبی‌ها :)
اوهوم

آری
عکس ماکارونی خودت کو؟ :)

من عاشق این کیف های دونفره ام. من و من، خودمون دوتا ^-^
عکس نگرفتم :)

اصلاً حرف نداره ^_^
شنبه ۲۶ اسفند ۹۶ , ۰۹:۳۸ آقای سر به هوا(o_0)
اسیر عنوان شدم:)
همه رو دیوونه کرده :))
این دفعه برا ته دیگ ، سیب زمینی رو رنده ریز بزن 
لعبتی میشه... 
حتماً :)
ممنونم که گفتین
عااااالی بود عزیزم ⁦^_^⁩
ولی من ماکارونی دوست ندارم فقط ته دیگش
عالی خوندی محبوبه‌ی مهربونم ^_^
همین هم خوبه :)
نوش جون :)
مچکر پری جانم :)
سلام

الان دونستیم! :دی

نیوش جان
سلام

:))

تشکر
نوش جونت عزیزم
کار خیلی خوبی کردی
قربانت :)
(:
بله بله صد در صد،آدم باید دوست داشتن رو از خودش شروع کنه:) کاری که من هنوز نتونستم انجامش بدم...
ماکارونی نوش جان،وسوسم کردی واسه ناهار درست کنمD:
:) تلاش کن که بشه. واسه دوست داشتنِ دیگران باید خودت رو دوست داشته باشی.
امیدوارم درست کرده باشی ^_^
خیلی هم خوب :)

:)
چه حس خوبی :)
تو شیفتگی :)
:)
(:
آفرین 
آدم باید خودشو دوست داشته باشه تا بتونه بقیه رو هم دوست داشته باشه ...
روزگارت پر از ذوق های رنگی رنگی مثل ماکارونی و ته دیگ سیب زمینی بانوی دوست داشتنی ^___^
:)

ممنونم خاتونِ عزیزم ^_^
شنبه ۲۶ اسفند ۹۶ , ۱۱:۳۵ علیرضا امیدیان نسب
افرین عالی بود کارتون:)
ادم باید خودشو دوس داشته باشه و با خودش عین یه پادشاه رفتار کنه
:)
حالا نه عینِ پادشاه ولی خب باید حواسمون به خودمون باشه.
شنبه ۲۶ اسفند ۹۶ , ۱۱:۵۴ دختری از جنس آرامِش :)
صَد در صَد :))
با جمله آخر به شدَت موافقم ! :)😇

موزیک هم عالی بود
+اَز خدا خواستَمو قلب من آزاد شد 💕 :)

:)
چه خوب :)

(:
+ بله بله :)
ته دیگ سیب زمینی  با ماکارونی و سالاد شیرازی نوش جونت حوا بانو:)

این تو شیفتگی رو خوب اومدی:))
ممنونم :)

(:
ما هم تو رو دوست داریم . می دونی که ...؟🌸😘
دل به دل راه داره. می‌دونی که... ^_^
بی انصاف نمی دونی دل ما میخواد :)
بیا خونمون خودم واست درست می‌کنم :))
شنبه ۲۶ اسفند ۹۶ , ۱۴:۵۲ دختری از جنس باد
منم دقیقا مث تو ام
:)
خوب بود‎:)‎
:)
ماکارونی فقط خودم!!
خیلی ماکارونیم خوبه . یه زمانی می گفتم مادرم بهترین ماکارونی های جهان رو می پذه !
الان میگم از مادرم جلو زدم!!
در این حد . تنها چیزی هست که شکست نفسی نمی کنم در موردش.
دوست داشتم ماکارونی ات را بخورم ولی خب نمیشه بذاری دانلود کنیم علم انقدر پیشرفت نکرده :)
کلا اگر آدم تنها باشه و برای خودش ماکارونی بار بذاره یعنی عاشق خودشه :|
:)
می‌پزه البته :)
هیچی دستپختِ مادر نمیشه :)
درود بر شما
بله :))
(:
وای خدای من چه سوتی دادم چه غلط تایپ فاحشی :|
منم امشب فک کنم خودم رو به ماکارونی مخصوص خودم مهمون کنم :)
خیلی خوبه . تو ماکارونی حریف می طلبم 
گاهی پیش میاد :)
به‌به چه عالی :)
من حاضرم حریفِ شما بشم :|
درود بر شما ؛
این حجم از شکمو بودن هم بی سابقست :))
:)
این که خودم رو به خوردنِ غذایی که دوست دارم دعوت کنم شکمو بودنه؟! :))
حوا کلی سوال دارممممممم :)))))
بپرس :)
آهنگه اسمش چیه؟ خوانندش کیه؟ خیلیییی خوبه :)))))
گونه
امیرعباس گلاب
:))
توی ماکارانیت چیا میریزی؟
گوشت چرخی
مرغ
قارچ
هویج
فلفل دلمه
گاهی پنیر پیتزا
نمیدونم ولی دوست دارم که خودمو دوست داشته باشم
شاید اولین قدم به سمتِ دوست داشتنِ خود این باشه که خودمون، خودمون رو خوشحال کنیم. :)
تا حالا به خودتون کادو دادین؟!
حسابی کدبانو شدیا =)
:)
عهههه این آهنگه *_*
^_^
از نظر علم روانشناسی تو جزو آدمای خیلی خیلی موفقی حوا 😄
جدی؟! :))
مرغ و گوشت چرخی با هم؟ :|||
خوشمزه میشه :)
آره 😉
^_^
جون من مخاطب نداره؟؟؟
نه به جانِ کاکتوس‌هام :)
بله. بسیار عالی.
:)
سلام سلام چطوری:)
آفرین که خودتو دوس داری:)
سلام عزیزم :)
الحمدلله. تو چطوری؟!
:)
شنبه ۲۶ اسفند ۹۶ , ۱۹:۵۹ آقای دیوار نویس
به به ته دیگ سیب زمینی :|    دلمون رفت
:)
بله ،من برای خودم گل زیاد میخرم :))
پس خودتون رو دوست دارید :))
سلام! قسمت ابوت یو رو خوندم، متوجه شدم که روانشناسی خوندین، منم امسال کنکور دارم و راستش خیلی دوس دارم این رشته رو بخونم ولی یه مشکلی هس اونم این که خیییلی خجالتی و بی اعتماد به نفسم ، به نظرتون از پس این رشته بر میام؟ اصن روانشناسی چجوریه؟ کنفرانساش اجباریه؟ زیاد باید جلوی جمع حرف زد؟ اگه نه پس چه رشته ای واسه ادمی مثل من خوبه؟
سلام
:)
ای وای اون کامنتو اشتباه گذاشتم میخواستم تو یه وبلاگ دیگه که باز کرده بودم بنویسم...😂😂😂
:)))
کار بسیار خوبی کردی
بله موافقم
دوست داشتن خود مرحله ی نخست عشق ورزی به دیگران است
:)
با این پست و این جمله که کسی که خود رو دوست نداشته باشه بقیه رو نمیتونه دوست داشته باشه، عجیب احساس نزدیکی می کنم.
که اینطور
کاملا درسته :)))

ماکارونی ؟ اونم شب ؟؟ یکم سنگین نیست احیانا ؟
((:

نه خوبه :|
سلام 
نوش جان :)


من یکزمان هایی خودمو دوس دارم یکزمان های هم  که از خودم ناراحتم خودمو دوست ندارم:|

سلام عزیزم :)
ممنونم :)

من نیز هم...
احسنت
قبلا اینجا اومده بویدم :) اما الان فهمیدم وبلاگ برتر بیان هستید ، احسنت ....
:)
يكشنبه ۲۷ اسفند ۹۶ , ۰۷:۳۷ ایمان-همو یرگه یخ!
من که اشپزی بلد نیستم ولی گاهی اوقات برای خودم ساندویچ میخرم مخصوصا وقتایی کت دلم میگیره اینطوری, از دل خودم درمیارم😂😂
من واسه خودم بستنی می‌خرم :)) ساندویچ مضره مستر آیس :|
اصلا تاریخ نشون داده که بیشتر جنگهای جهانی و کشت و کشتارها سر ته دیگ سیب زمینی ماکارونی بوده:)))
دوست داشتن رو از خودمون شروع کنیم
شک نکنید :))
:)
وای ته دیگ سیب زمینی
:)
دلخوشی های کوچیکی که قد دنیا ارزش دارن و به دل میشینن 😄
نوش جون
آری :)
ممنونم
سلام 😊
واقعا درست میگید دوست داشتن خودمون در اولویت اول هست😉😉😉
سلام :)
(:
راستی عزیز با اجازت دنبالت کردم😊
:)
دنیای کامپیوتر:
(بیشتر دکلمه گوش میدم تا اهنگ...ولی از اهنگه خوشم اومد.)
چه خوب
از اون دستپختت برای ما هم پست کن بخوریم همراه با خوندن پست هات، قشنگ حظ کنیم
وای ماکارونی میخوام خب (((:
مجازی بخورید مثلاً :))
(:
ته‌دیگ سیب‌زمینی؛ چه عاشقانه‌ی نابی :)
بله بله :)
ماکارونی که اصلا یه دنیاس:)))
از عشق به ماکارونی برای هدیه به خودت فهمیدم چقدر خودت رو دوست داری:)
ادما باید اول بتونن خودشون رو دوست داشته باشن
جایی خوندم که کار خیلی سختیه:)
(:
دیگه اوجش بود می‌دونی که :)
درسته
:)
خیلی خوب بود ممنون
خواهش می‌شود
سلام وبت خیلی باحاله
میخواستم ازت بخوام که تو کانالی که تو وبم گذاشتم عضو بشی ممنون میشم
سلام
:)
من عاشق ته دیگشم
:)
بریم دریای امیر عباس گلاب هم قشنگه :)
منم خیلی سالاد شیرازی دوست دارم، خیلی! :))
نشنیدم هنوز :)
من حاضرم براش جون بدم :|
به به

با عنوان خیلی خاطره دارم ^_-
چه خوب :)

با خوبی‌ها و بدی ها، هر آنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد.

برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد

سال نو مبارک

عیدتون جلو جلو مبارک :)
سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۶ , ۱۴:۳۹ علیرضا امیدیان نسب
عالی بود
سپاس
هوس ماکارونی با سالاد شیرازی کردم خو :/
:)
<a href="http://musicfaz.ir">سایت خیلی خیلی خوبی دارید</a>
عالیه
:)
great 
خارجکی طوری :دی
زبان می‌خوندید یحتمل :))))
نه دیگه خداییش اینقدرا هم تاثیر پذیر نیستم که 
اگه باشم که
وقتی فیلم هندی میبینم
اوه اوه :دی
اَعوذُ بِاللهِ مِنَ الشِّیطانِ الرَّجیم :|

دینی رو به کجا رسوندید؟! :))
دینی رو یه دور پایانی زدم
از هفته بعد کنکور های سال های قبل رو به صورت زماندار میزنم و بررسی کردن هاا و این داستانهاا
کنکورِ عمومی دیگه درسته؟!
هر روز بزنید تا برسید همه رو تموم کنید. فقط تجربی‌ها رو نزنیدها. اونا باید با کنکورهای اصلی زده بشن.
بله دیگه
آره آره حواسم هست تجربی هاش رو کاغذ گذاشتم که: نزن بچه اینا رو نزن
اینطوری یادم نمیره :دی
ممنون
آفرین :)
آهنگ این پست چه خوب بود :)
خوشحالم که دوست داشتید :)
تا دلتون بخواد از این خوب‌ها دارم :))

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan