و بالاخره ۱۳ دلیلِ حوا برای نفس کشیدن

۱. معتقدم هر آدمی جزئی از نظامِ خلقت است که اگر هست و نفس می‌کشد یعنی باید باشد و نبودش نظمِ جهان را به هم می‌زند. اگر هستم یعنی در این دنیا کارهایی هست که یک روزی باید به وسیله‌ی من انجام بشود. کارهایی که شاید فقط من باید انجام بدهم. در یک کلام هستم چون خدا می‌خواهد.


۲. وقت‌هایی که از دویدن‌های پی‌درپی خسته می‌شوم، مادر از روزهای آغازینِ تولدم می‌گوید. از شب‌هایی که کنارِ تختِ بیمارستان، تا صبح پا‌به‌پای ماه شب‌زنده‌داری کرده تا کوچولویش آرام بخوابد. بخاطرِ رسیدنِ روزی که لبخندِ رضایت، مهمانِ لب‌های مادر و پدرم بشود نفس می‌کشم. روزی که حس کنند آن همه سختی بیهوده نبوده.


۳. برای به تماشا نشستنِ محقق شدنِ همه‌ی آرزوهای خواهر و برادرم و موفقیتشان.


۴. دیوانگیِ حضرتِ یار پا‌به‌پای من! این که باران بند بیاید، برویم روی جدول‌های کنارِ یک خیابانِ خلوت راه برویم. بعد هم بستنیِ معجون بخوریم و صدای خنده‌هایمان گوشِ آسمان را کر کند.


۵. خدا را شاکرم که سایه‌ی مادرِ مادربزرگِ مهربانم هنوز بر سرِ ماست. من بزرگترین نتیجه‌ی ایشان هستم و ایشان منتظرند تا ندیده‌ی خود را هر چه سریع‌تر ببینند. :|


۶. برای آن لحظه‌ای که دختر کوچولوی آلوچه‌ام بتواند نامِ مادرش را تلفظ کند که قطعاً ذوق‌مرگ خواهم شد.


۷. حضرتِ یار آهسته صدا کند مرا و اشاره کند به ته‌تغاریمان که برای اولین بار دارد آرام آرام راه می‌رود. یک قدم بردارد، تعادلش به هم بخورد اما خودش را نگه دارد و قدمِ بعد. چند قدم که برداشت، بروم و پسر کوچولوی فندقم را به آغوش بکشم؛ پیشانی‌ام را به پیشانی‌اش بچسبانم و بگویم: «چکار می‌کردی شکلاتِ مامان؟!» بعد او بخندد و خودش را برایم لوس کند.


۸. اربعین، پای پیاده، کربلا


۹. گرفتنِ فوقِ تخصصِ خون و آنکولوژی و کمک به همه‌ی کسانی که بیماریِ خونی داند علی‌الخصوص بچه‌ها.


۱۰. برسد روزی که در زمینه‌ی برنامه‌نویسی به درجه‌ی بالایی از عرفان برسم. :|


۱۱. بشوم مسببِ لبخندِ آدم‌ها. هر ماه صد شاخه گلِ رز بگیرم، با حضرتِ یار برویم شلوغ‌ترین جای شهر و بعد گل‌ها را به قیمتِ یک لبخندِ از تهِ دل بفروشیم.


۱۲. دیدنِ ترکیبِ آبیِ آسمان و آبیِ دریا و قدم زدن به وسعتِ یک ساحل.


۱۳. نظاره‌گرِ روزی باشم که دنیا نه این دنیا باشد.

امیدوارم باشی وبه همشون برسی:)
سپاس :)
خیلییی عالی بودددددددددددن امیدوارم به همشون برسییییی حوای مهربون
مچکرم :)
چه احساس ظریف و دوست داشتنی...
13 دلیلت عالی بود👍
:)
(:
جمعه ۱۵ دی ۹۶ , ۱۵:۰۷ دریا _ گاه نوشته های من
ان شائ الله موفق باشید مخصوصا مورد نهم

خیلی ممنونم خانم مدیرِ مهربون. :)
جمعه ۱۵ دی ۹۶ , ۱۵:۰۹ سنجاب کوچولو
خیلی خوب نوشتی :)
انشالله که به همشون دست پیدا کنی :)
شما خوب خوندی :)
تشکر :)
عالی بود 
موفق باشی عزیزم :)
(:
خیلی ممنون :)
جمعه ۱۵ دی ۹۶ , ۱۵:۱۳ دیوونه بارون
چه مامان مهربونی بشه حوا ^_^
(:
جمعه ۱۵ دی ۹۶ , ۱۵:۱۴ دیوونه بارون
بستنی بعد بارون؟ :|
بله :))
جمعه ۱۵ دی ۹۶ , ۱۵:۱۷ پارسا جهانگیری
برنامه نویسی هم بلدین؟ ماشالله همه فن حریفین شما :-))))
به همشون برسید ایشالله
تا حدودی. :)
ممنونم.
امیدوارم به دل خواسته هات برسی حوای عزیزم
خیلی ممنونم آلاء جانم. :)
جمعه ۱۵ دی ۹۶ , ۱۵:۱۸ دیوونه بارون
دوازده را بشکاف :دی
واضحه که :|
این که یه روزی دریا رو ببینم. :)
آخراش داشتی کم میاوردی ها :-)

سلام بانو..اونقدر خوب که ترجیح میدم سکوت کنم.


"حقیقت این است که؛
همیشه کسی هست که با کمال میل بخواهد جایش را با شما عوض کند
بخواهد مثل شما نفس بکشد
مثل شما راه برود 
و در جایی که شما زندگی می کنید زندگی کند ...
خداوند را به خاطرخانواده ، دوستان ، سلامتیو فرصت هایی که به ما داده شکر کنیم ."


همیشه افرادی هستن که در شرایطی سخت تر از شرایط ما زندگی میکنن..کافیه سعی کنیم ببینیمشون..
بیشتر از این نوشته بودم ولی حس کردم موردِ آخر باید حتماً باشه. می‌تونستم راجع به موردِ آخر ده خط بنویسم. :)

سلام و درود
لطف داری شما :)

کاملاً درسته.

سعی کردم اینطوری باشم. امیدوارم موفق بوده باشم.
سلام
خوب شد ی سریال ساختنا و الا این ایده از کجا می یافتین!؟ :دی

ان شاالله اگه ب صلاحتونه همشون اتفاق بیفته! :)
سلام
چی شد؟! :/

مچکرم. :)
چه زیبا نوشتی حواجونیم:)
کاش منم بلد بودم مثه تو بنویسم :)
ان شالله به همشون برسی ^____^ ان شالله :)
زیبا خوندی نفسِ گلم :)
تو خیلی بهتر از من می‌نویسی :)
ممنون ^_^
چیزه خاصی نشد!

اگه اشتب نکنم این ایده از سریال 13 دلیل برای ... برداشته شده ک در اون سریال کارکتر خانم سریال 13 دلیلی ک باعث مرگش شد میگه!
ک البت خدارو شکر ایده 13 دلیل برای زندگی کردن برداشته شد! :دی

بگذریم :دی
بله دیگه! یه چالشه. در جریان نیستید مگر؟!

گذشتیم :|
سلام منو به مادر مادربزرگت برسون =) سایش بالا سرتون باشه همیشه. چند سالشه؟

من قربون اون ته تغاری و آلوچه خانوم برم =)))

فقط میتونم بگم تو فوق العاده ای ؛)
چشم چشم :)
ممنونم. دقیق نمی‌دونم احتمالاً ۸۷ یا ۸۸.

((:

قربانِ شما :)
الوچه فندق و شکلات چه احساسات زیبایی...
ان شالله زیارت امام حسین نصیبتان بشود و به تمام ارزوهاتون برسین...

چرا ۱۳ تا؟؟
:)
خیلی ممنونم.

رجوع شود به اینجا :)
همشون یه طرف شماره ده هم یه طرف خخخخخخخخخخخخخ
به شدت به برنامه‌نویسی علاقه دارم :))
آخیی کلا خانواده دلیل زندگیتون هست :) و خیلی هم عالی
چقدر بچه دوست دارید شما :))
بله دقیقاً. :)
خیلی :))
جمعه ۱۵ دی ۹۶ , ۱۵:۳۵ منتظر المهدی (عج)
دلیل یک خیلی خوب بود!!
که اینطور.
میشه واسه مورد 12 بیای منم ببری؟ ^ـــ^
قول میدم زیاد اذیت نکنم :))
اتفاقاً وقتی داشتم می‌نوشتم یهو تو اومدی توی ذهنم. :)
بله بله حتماً. با هم بریم به زودی. ^_^
من عاشقِ دریایی هستم که هیچ وقت ندیدمش. :)
جمعه ۱۵ دی ۹۶ , ۱۵:۴۱ متولد شهریور
سلام (:
حال حوایم چطوره؟ (:

فقط میتونم بگم
چنین خوب چرایی؟ ^_^
سلام :)
الحمدلله. تو چطوری؟!

خوبی از خودته :))
جمعه ۱۵ دی ۹۶ , ۱۵:۴۸ متولد شهریور
خداروشکر منم خوبم (:
دلم برات یه ذره شده بود *_*
همیشه خوب باشی ان‌شاءالله. :)
من نیز ^_^
حوایِ جان^ــ^
اقا سازمم میارماااا از الان بگم^ــ^
میشه حریر هم ببریم؟
دریا ... فک کنم از این به بعد حتی عکسش هم ببینم یاد تو بیفتم:)
لیلای مهربون ^_^
حتماً بیار. ^_^
فقط من هنوز نمی‌دونم چی می‌نوازی. :|
حتماً :)
چه خبرِ خوبی. :)
شکلاتِ مامان. ^_^💚
کلوچه حتی. ^_^
آبنبات هم میشه. :))
من ویولن میزنم:)

با حریر و حوا آدم بره دریا. سازشم ببره. چی از این قشنگ تر؟ :)
جدی؟! ^_^
من عاشقِ ویولن و پیانو هستم. ویولن به مراتب سخت‌تره درسته؟!

بعد برامون ساز بزنی :) وای لیلا حتی فکرش هم قشنگه. ^_^
توی خیلی از این موارد باهات هم عقیده م و منو هم به فکر انداخت
 امیدوارم به همه ی خواسته های قشنگت برسی :**
موردِ ۶ و ۷ مثلاً؟! :))
ممنونم عزیزم. ^_^
⁦:-)⁩
اولی قشنگ بود.
بقیه رو هم خود صاحب حوا بهش میده ان شاءالله.
(:
نگاهتون زیباست.
خیلی ممنون. ان‌شاءالله.
خیلی هم عالی و شیرین❤️ :)
:)
سلام بر حوابانوی گل{قلب}
نوشتهات خیلی عمیق بودن.شدیدا خوشمان امد بالام جاان.
سلام بر سولینِ عزیزم. ^_^
جدی؟! خوشحالم که خوشت اومده. :)
سلام
چه حس های خوبی توی این سیزده نوشته ها موج میزنه
امید که باشی و به همش برسی :)
می بینم که حضرت یار همه گمشده که ... :)

سلام و درود
:)
آدمیزاد با امید زنده‌ست در کل. :)
پیدا میشه به وقتش. :))
جمعه ۱۵ دی ۹۶ , ۱۸:۰۶ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
عالی بودن دلایلت :)
مورد دوازده رو ان شاءالله بیاین شهر ما.ساحل قشنگی داره :)
:)
شمال هستین یا جنوب؟! :)
چه قشنگگ نوشتیییی


ان شاءالله به همش برسی

مخصوصا آخری:)
چه قشنگ خوندی سادات جان :)

ممنون. ان‌شاءالله.

آخری رو که فکر می‌کنم باید واسه همه اتفاق بیفته. :)
جمعه ۱۵ دی ۹۶ , ۱۸:۲۱ دختر آفتاب ..
ببین من باید باهات صادق باشم
زیاد بود همه رو نخوندم:|
 ولی میخونم
اما
اربعین چشمو گرفت:))
 نصیبت بشه ان شالله:)
من به قربانِ تو و صداقتت :)
هر وقت حوصله داشتی بخون.

ان‌شاءالله نصیبِ جفتمون. :)
حوا
هلما رم ببریم
بدون اون ک کیف نمیده خب :)
نه؟
جانم
هلما رو هم می‌بریم.
آره موافقم. یه جمعِ چهار نفره. ^_^
۴ و ۱۰ خوب بودن (((:
امیدوارم به همشون برسین (:
:)
ممنونم :)
جمعه ۱۵ دی ۹۶ , ۱۸:۵۹ لیمو ترشـــ🍋
انکولوژی یعنی چی؟
سرطان شناسی
همشونو بدست بیاری الهی ...
ممنون :)
چقدررررررر عالی ...میرسی به همشون ان شاالله :)))))
خیلی ممنون. :)))
خیلی قشنگ توصیف میکنی حوا 😊
لطف داری :)

+ آواتارت چرا غمگینه؟!
حس خوب داره آرزوهات:)
برسی به همشون زوده زود:)
(:
ممنونم :)
جمعه ۱۵ دی ۹۶ , ۱۹:۴۵ دیوونه بارون
من تازه فهمیدم بستنی معجون چه مزه ای داره :)))) واسه اولین بار الان خوردم :))))
عه :))
عالیه اصلاً حرف نداره. :))
اون متنِ کنار وبلاگت فقط:)
فقط همون؟! :))
نهههههه:)))اون بیشتر خب:)
شوخی بود سحر جان. :)
نمیدونم چرا اول اسمت رو سارا خوندم. :))
😃 🙏
(:
چون خودم غمگینم 😊
ای بابا آخه چرا؟!
این دو روزِ دنیا که ارزش نداره بخوای غصه بخوری مهسا جان :)
عزیزم:)
(:
هیچ سازی خیلی آسون یا خیلی سخت نیست:)
مثلا ما تو پیانو سر این مشکل داریم که چجوری دست چپ و راست و با هم هماهنگ کنیم ولی تو ویولن بیشترین دغدغه سر کوک نت هائه :)
هر سازی که آدم بهش علاقه داشته باشه آسونه:)

من. تو. هلما. حریر
:)
که اینطور :)

پس پیانو باید واسه من آسون باشه. :)

^_^
جمعه ۱۵ دی ۹۶ , ۲۱:۵۰ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
از وبم معلوم نشده؟ :)
حدس بزن
شمال؟! :)
آرهههه مثلا :))
((:
چقدررر حسای خوب داشت این پست :)) آخریه که عالی بود اصلا!
ان شاءالله به همشون برسی*^▁^*
لطف داری عزیزم. :))
خیلی ممنونم. ^_^
چه ناز شکلات مامان😍😻

از صمیم قلبم میخوام که به تک تک و همشون برسی💜
^_^

ممنونم آرام جان :)
آخ ... هشتمی ... هشتمی !!!!
دعا می‌کنی امسال بشه؟!
ای جان. ^_^
پاستیل هم میشه ها. D:
^_^
آره آره :)
تو بهشون بگو پاستیل‌های خاله :)))
خیلی قشنگ بود.. :)

برای من 1-2 تا دلیل مهم داره..

میگفت شهیدی دم آخر که حسین..
جان دادن و کربلا ندیدن سخت است..

یکی به لطف خدا نوکری کردن تو مجالس اهل بیت..
دومی هم قسمتم بشه زیارت کربلا..

بعضی دلایلمم خب نزدیک به نوشته های شما هست مثل اون بحثای خانوادگیشو.. عشقولانشو.... و البته مثلا من عااشق گرفتن انگشتم توسط نی نی ها هستم ول خب نینی خود آدم باشه دیگه خیلیی خفن مییشه.. :) اگر نی نیه سرشو بزاره رو شونم و بخوابه که دیووونش میشم.. :))

در پناه خدا باشین..

قشنگ خوندید :)

ان‌شاءالله به همه خواسته‌هاتون برسید و خیلی زود طلبیده بشید.

بله بله خیلی خوبه. :) این رو هم تجربه کردم واقعاً معرکه‌ست. :))

مچکرم.
عهه کامنت من کو پس؟! نکنه اشتباهی خصوصی فرستادم؟!
نه عزیزم الان تایید کردم. :)
همه‌ی دلایلت قشنگ و امید بخش بودن:)) خصوصا پنجمی:)))♡♡♡ ایشالا که ندیده‌شون رو هم ببینن:))♡♡♡
خوبی از خودته عزیزم. :))
ممنون ^_^
ماشالاه همشون تو یار و بچه کوچولو موچولو خلاصه شده کههه ; )
چه کنیم دیگه :)
ان شاالله هشتمی امسال میشه 😍😍😍
ان‌شاءالله. :)
شما تا حالا رفتین کربلا؟!
انشالله به همشون برسی جان دل 
منم نوشتم اما انقدر رومانتیک و دوست داشتنی نبود 

ممنونم :)
مگه این رمانتیکه؟! :))
عزیز جانم انشالا به همه شون برسی:) چقدر من ته تغاری و کلوچه‌ات رو دوست دارم اخه:)
یاعلی
ممنونم فرشته‌ی خوبی‌ها :) قابل نداره. :))
علی یارت
خدا برای صاحبشون حفظ کنه -_* :))
ان‌شاءالله. ^_^
مثلاً بیای خونمون بدو بدو بیان پیشت بگن خاله فرشته *_*
شنبه ۱۶ دی ۹۶ , ۰۸:۵۵ بامبـو ❧☘☙
من چرا امروز هر پستی میخونم اشک تو چشمام جمع میشه....
خیلی بغض دارم فکر کنم!
اشک چرا؟! :))
غم داشت دلایلم؟!
شنبه ۱۶ دی ۹۶ , ۰۹:۰۱ بامبـو ❧☘☙
نه 
تو دل خودم غمه شاید!
شاید غم نرسیدن به همینایی که نوشتی...
راستش خودم هم از دیروز که منتشرش کردم ناراحتم. :)
شاید فقط تو حسِ من رو فهمیدی بامبوی عزیزم.
به به :)
به‌به جنابِ دچار :)
آره*_* ، تازه شیراز تا گناوه ۵ ساعت فاصله است، تند تند میام کلوچه‌هات رو میبینم:))
بیا بیا من منتظرم :))
فقط کلوچه ندارم هنوز. :|
باشه:)
پس بعد کلوچه دار شدنت‌ میام:))
(:
نه همین الان بیا. کلوچه نیست خودم که هستم. :| :))
یه بار کربلا رفتم  فروردین امسال ... ولی پیاده روی اربعین نه 😢
خوش به سعادتت. :)
ان‌شاءالله قسمت بشه با هم بریم. ^_^
اتفاقا تصمیم دارم بیام شیراز اگه شد خبرت میکنم که انشالا ببینمت:)

به‌به چه عالی ^_^
سلام بر بانو
همین نفس کشیدن ها زندگی را هدفمند می کند
از خوانش اهدافتان لذت بردم
ان شاءالله به اهداف خوبتان برسید
یاعلی

سلام و درود

:)
ممنونم.
علی یارتون
ای جانم ته تغاری ^____^
دارم به این فکر می‌کنم ته‌تغاریمون چقدر خاله داره :)
خاله خرگوشک ^_^
شنبه ۱۶ دی ۹۶ , ۱۱:۲۵ بامبـو ❧☘☙
یادته گفتی شبیه همیم؟! فکر کنم بخاطر اونه :)
خیلی هم خوب. :)
😘😍🌸
^_^
وااااااای جـــــــــیغ.. من خالشم؟^____^
بله :)
خاله‌ی دخترم هم باش. :))
چه قلم زیبایی داری؛)
چقدر دلیل 11 قشنگ بود.کاش منم میتونستم این قدر مهربون باشم...
لطف داری :)
مطمئنم خیلی خیلی مهربونی. :)
حوای عزیزم از صمیم قلبم آرزو میکنم هرچه را که به دل آرزویش را داری...
نوشتن از آرزوها و رویاها دل نشینه و فکر این که هنوز محقق نشدند دغدغه آفرین...
ان شاءالله که هرچه زودتر تک تک واژه هایی که نوشتی به واقعیت محض بدل بشن...
ممنونم مهربون :)
درسته.
(:
ایشالا به همه ی آرزوهاتون برسین در کنار یار
چه مامان مهربونی بشه حوا خانوم:)
خیلی ممنونم :)
هستم هستـــم ^___^
تو هم خاله ی پسر و دختر من باش ^_____^
:))
چشم ^_^
فقط اون مورد ۱۰
برا هردومون دعا کن بهش برسیم ^~^
حتماً ^_^
منظور از رمانتیک به دل نشستن نوشته و دلایلت بود :)
که اینطور :)
:)))
((:
امیدوارم بهشون برسی عزیز ؛)
ممنونم هم‌اسم جان :)
الهی به همشون برسی عزیزم:)

راستی برنامه نویسی به چه زبانی بلدی؟
ممنونم مهربون. :)

ویژال‌بیسیک و کمی کدنویسی Html :)
شماره 10 منظور همین عرفان خودمونه؟؟؟
نه :))
يكشنبه ۱۷ دی ۹۶ , ۰۸:۵۸ مریــــ ـــــم
ایشاالله 8 سال دیگه محقق شه واست
چرا ۸ سالِ دیگه؟! :)
يكشنبه ۱۷ دی ۹۶ , ۰۹:۰۱ مریــــ ـــــم
:)))))))))
منظورم گزینه 8 بود
آها :)))
نفسهایتان برقرار...
تشکر.
يكشنبه ۱۷ دی ۹۶ , ۱۰:۳۹ عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
خدا براتون بخواد همشو
مچکرم.
راستی HTML زبان برنامه نویسی نیست
زبان نشانه گذاری است . :)

بله بله منظورم کدنویسی بود. :)
حواجان خواستم بگم
اگه میخوای به همه ارزوهای قشنگت برسی تو انتخاب اون حضرت یار خیلی دقت کن
خیلی خیلی خیلی دقت کن....
خوشبختیت آرزومه
چشم چشم
شناختِ آدم‌ها خیلی سخته. خدا خودش کمک کنه. :)
فدای مهربونیات ^_^
خدا بهت نشون میده خیلی چیزهارو امیدوارم عشق کر و کورت نکنه فقط
موقع انتخاب حقایق و ببین و با چشمای خیلی باز انتخاب کن
اگر تو این انتخابت شکست بخوری دیگه به اون13تا نمیرسی...
خیلی حواست باشه گلم
آدمی نیستم که‌ احساساتی بشم کلاً احساساتم ضعیفه :))
چشم چشم
درسته
چشم آلاء جانم. :)
ای جانم :) 
ذوق کردم از خوندن راجب زندگی و بچه هات 

زندگیت ب عِشق :) امیدوارم برسی ب همشون
(:
همیشه ذوق کنی ان‌شاءالله :))

ممنونم عزیزم. همچنین. :)
مورد اولی خیلی قشنگ بود 
تا حالا از این بعد به زندگی نگاه نکرده بودم 
دست به قلمتون خیلی عالی است !
خوشم میاد همه از ته تغاریا بدشون میاد بعد ته تغاری خودشون رو بیشتر از همه دوست دارن!!
الان فهمیدین که من  ته تغاریم دیگه !!!!
نگاهتون زیباست :)
لطف دارید.
بله بله :))
سلام
برا پست « همینطوری » :)
خدایش سخته، آدم کوه درد باشه و بخواد طاقت بیاره
تو یه کلیپی دیدم نوشته بودن impossible یعنی غیرممکن
و بعد اومدن impossible رو جدا سازی کردن و نوشتن i m possible یعنی من ممکن هستم، خود impossible میگه من ممکن هستم و این جالبه.
موفق باشید
سلام
چه جالب :)
سلامت باشید.
دوشنبه ۱۸ دی ۹۶ , ۱۲:۴۷ سید محمد حسینی
خیلی هم عالی 
:)
سلام حوا جونم
چه دلایل قشنگی :)
خدا عزبزانتو برات حفظ کنه
ان شاء الله
سلام فرنازِ عزیزم :)
نگاهت زیباست.
ممنونم.
(:
بسیار عالی

خوشحال میشم به سایت منم سر بزنید :)
:)
سلام کارت خیلی خوبه 
سلام
مچکرم.
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
خیلی حس قشنگی پشت این متن بود.
مطمئنم زود زود به همشون میرسی
ممنونم :)
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۲۴ اتوبار و باربری آشنا
اتوبار و باربری آشنا
چهارشنبه ۷ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۲ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا
شنبه ۱۰ فروردين ۹۸ , ۱۱:۵۷ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آشنا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan