حس می‌کنم جایش وسطِ بهشت است

می‌شود یک سال و یک ماه و هفده روز که ندیدمش. دیشب با هم صحبت کردیم. هنوز هم همان مهربانِ دوست‌داشتنیِ حواست. گفت به سختی دستش را به ضریح رسانده. گفت برایم دعا کرده و به یادم بوده. گفت از خودِ آقا خواسته اربعینِ سالِ آینده، من هم زائرش باشم. خیلی خوشحال شدم. دلم می‌خواست کنارش بودم تا سخت در آغوش می‌گرفتمش. شده با دیدنِ یک نفر حس کنید آن شخص جایش وسطِ بهشت است؟! می‌دانم تشخیصِ خوب و بدِ آدم‌ها با ما نیست اما حس است دیگر. از جمله معدود آدم‌هایی‌ست که دلم برایش تنگ می‌شود. لعنت به فاصله! دیشب تصمیم گرفتم در اولین فرصت بروم ببینمش. به اندازه‌ی تمامِ ثانیه‌های این یک سال برایش حرف دارم. حرف‌هایی برای نگفتن!


+ و فردا...

+ حوا محتاجِ دعاست. دعایش می‌کنید؟!

+ یکی یکدانه داییِ مهربانِ حوا فردا کربلاست. خوشا به حالش.

+ فردا می‌روم امامزاده برای وفای به عهد. همچین آدمِ خوش قولی هستم. بله. :))

انگار این متن زنده هست... فکر میکنم نوشته های شما مثل یک جوی آب وسط یه کوچه باغ جاری هستن...
واقعا زیبا می نویسید...
سربلند باشید و موفق...
لطف دارید.

ممنونم.
خوش به حالش:)
بله شده، درسته که نمیشه تو کار خدا دخالت کرد ولی منم بعضی ها رو که میبینم حس میکنم از بهشت اومدن یه دوره رو زمین باشن و باز دوباره برگردن:)
+ به قول آقاگل دعا به شرط دعا:)
یاعلی
:)
وجودشون آرامش میده.

+ محتاجیم به دعا. ولی حتماً دعام کن. :)
علی یارت
سلام

خوش ب سعادت همشون :(

ان شاالله قسمت شما و همه اونایی ک قسمت نشده برن و می خوان برن بشه


سلام

بله.

ان‌شاءالله.
حتما این دوستان جاشون بهشته ، کسایی که آدمهای حال خوب کن زندگیمون هستن قدرشو بدونید

برا حاجت روا شدنتون دعا میکنم
هیچ وقت نمیشه بااطمینان این رو گفت.

ممنونم.
سلام:)
خوشبحالش:)
دایی من پارسال کربلارفت،بعضی دوستام رفتن
من نرفتم
امسالم نرفتم
ولی پولشومیدم به هرکی میخوادبره کربلا
من حال وحوصله مریض شدن وروبروشدن باعربای کربلا
رادوست ندارم
ازشون،بدم میاد.....
زیارت مجازی بهترین زیارته
ولی دایی من وقتی ازکربلابرگشت،۱هفته مریض،بود

ولی من تاکربلاجزایران نشده نمیرم....


سلام

این چه فکری هست شما دارید. :|

پس احتمالاً هیچ وقت زیارت نصیبتون نمیشه!
اره واقعا بعضیا رو که میبنی میفهمی بهشت ساخته شده برا اینا...

بله. :)
مثلِ تو. :)
چقدر خوب:) ان شالله سال بعد نایب الزیاره ما هم  باشید:)
ان‌شاءالله. :)
چهارشنبه ۱۷ آبان ۹۶ , ۱۳:۳۴ جنابــــــــ دچار
درود بر همچین آدمای خوشقول و خوش دلی :)
سلام خوبی؟
:)
سلام و درود
الحمدلله. شما خوب هستید؟!
تا به حال کربلا نرفتم متاسفانه .. قسمت نشده ..
دعا می کنم ...
اگر دعای ما رنگی داشته باشه
ان‌شاءالله قسمت بشه برید.
ممنونم.
إن شاءالله سال دیگه ما بلاگرا با هم بریم کربلا...........

من دعا میکنم، ما را دعا میکنی؟!
چه دعای خوبی. :)

بله حتماً. کمترین و بهترین کاری که می‌تونیم برای هم بکنیم همینه.
خوش به حالشون
ما دعا میکنیم اما تو هم دعا کن
همون دعا به شرطِ دعا؟! :))
دعا به شرط دعا
حالا چون اول شما گفین من اطاعت میکنم

من شنیده ام (منبع رو ندیدم ولی میدونم غلط نیس) یکی از نشانه های ایمان اینه که وقتی به چهره اش نگاه کنی ، تو را به یاد خدا بیاندازد

پس یجورایی میشه خوب و بد بودن رو تشخیص داد!


ممنونم. :)

بله من هم شنیدم.

نه کاملاً. هیچ جوره نباید قضاوت کرد. قبول دارید؟!
چهارشنبه ۱۷ آبان ۹۶ , ۱۵:۳۸ جنابــــــــ دچار
من خوبم و نگرانم که چرا از من دلخوری :)
کی؟!
من؟!
چرا باید دلخور باشم؟!
التماس دعا
محتاجیم به دعا.
بعضی ها عجیب بوی خدا میدن....
 حس کروم از من دلخورید!!
گفتم اون اشخاص و لو بدید 
گفتید آبروشون میره
باز گفتم اکشال نداده🙈
من ادم خبیثی نیستم....
آری.
من؟! چرا آخه؟!

این چه حرفیه عزیزم. :))
بی شک یکی از عزیزترین‌هایی برای من. ^_^
دعا کن حوا:)
 فکر کنم از سر گریه هام زده به معده ام:|
 نمی تونم غذا بخورم

میدونی چون معتقدم هرکسی یه مدل عاشق آقاست دهنمو می بندم و چیزی نمیگم:||
امیدوارم بگیری قضیه رو:)

چشم. :)
ای بابا. :|
خوبی؟!

بگو بگو. لطفاً.
نگرفتم راستش. :|

+ الان گرفتم. -_- (پس از یک دقیقه!)
المتاس دعا
محتاجیم به دعا.
من رفتم از خجالت آب بشم حوای عزیزم...
:)
ای بابا چرا آخه؟! :)
حواجان شده بادیدن یک نفرحس کنی جایش وسط جهنم است؟ :|  من ازاین آدما زیاددیدم متاسفانه!
+انشالله سالِ دیگه اربعین کربلاباشی. :)))
زیاد. :|
+ با هم بریم؟! :))
ان شاالله قسمتتون بشه وبرید کربلا .

محتاجیم به دعا .
ان‌شاءالله قسمتِ همه بشه.
إن شاء الله قسمت همه مون بشه زیارت ارباب... 
ان‌شاءالله.
حتی خیلی زیاد. :/
+باهم؟! :))) چی بهترازاین^_^ بریم بریمD:
خیلی خیلی زیاد حتی. :|
+ اوهوم. :)) پس خوب بخون تا سالِ بعد بی دغدغه بریم جفتمون با هم. ^_^
خوش به حال همه‌ی زائرا.
ما که سعادت نداشتیم...

آرزوی مهربونم اگه مشهدی و میری حرم خیلی دعام کن. :)
دقیقاً! :/
+ماکه خیلی تفاهما باهم داریمD: یکیشم کربلا رفتنمونD:
انشالله. :)
:))
+ بله بله. :)) ان‌شاءالله. :))
من به قربان تو برم الهی ^_^ چقده مهربونی آخه
خدا نکنه ^_^
مهربونی از خودته. :)
میشه فردا رفتی امامزده دعام کنی؟؟؟
فردا به نیتِ یکی از دوستان میرم.
خوش به سعادت دایی جانت. مگه میشه دخترمو دعا نکنم؟ ؛)
فدای مادرجان. :))
خوشبحالش :))) ینی دعا نمیکنی منو؟؟ :\
(:
چرا نکنم؟! می‌کنم. :)
التماس دعا =)
محتاجیم به دعا. خانمِ کم‌ پیدا. :))
خیلی درس دارم حوایم خیلییییی =|
می‌دانم. :)
موفق باشی. ^_^
ممنون *_*
:)
آره نداشتیم.
اگه خدا بخواد فردا شب میرم، به روی چشم حتما :)
:(
جدی؟! خوش به دحالت. ممنون. :)
پنجشنبه ۱۸ آبان ۹۶ , ۰۵:۴۱ دلنوشته های یک اردیبهشتی
التماس دعا...
محتاجیم به دعا.
بهشت رو خیلی دور از دسترس میدونید که اینو میگید
خدای به این کریمی مگه میشه بنده شو نبخشه و بفرستتش جهنم
کریم یعنی کسی که نمیتونه نبخشه
چیزی نگفتم که نشونه‌ی دور از دسترس دونستنِ بهشت باشه.
dl.rozmusic.com/Music/1396/08/16/Pouya%20Bayati%20-%20Ki%20Behtar%20Az%20Hossein%20(128).mp3


[گل]

به اسمت میرسم دیوونه میشم عجب دل میبره آوازه ی تو
واست فرقی نداره خوب یا بد فدای لطف بی اندازه ی تو
همین که اشک میریزم من به یادت عزیز چهارده معصوم میشم
بدون تو بهم میریزم آقام صدات که میزنم آروم میشم
میدونم که فراموشم نکردی میگیرم حاجتمو آخر از تو
منو زهرا به دست تو سپرده خودمونیم آقا کی بهتر از تو
سلام ای مهربون ترین رفیقم حسین جان ذکر خوب هر دقیقم
سلام ای مهربون ترین رفیقم حسین جان ذکر خوب هر دقیقم
دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی کی بهتر از حسین با لینک مستقیم

به این امید جون دادی گمونم که قلب مرده ی ما جون بگیره
بمیرم اونقدر سختی کشیدی که این دنیا به ما آسون بگیره
یه جوری دوست دارم من که میخوام اگه نباشی تو دنیا نباشه
بعیده واسه ی بی سرپناها تو کشتی نجاتت جا نباشه
هنوزم تشنه ی یاری میدونم هنوزم بازه راه خیمت آقا
هنوزم خواهرت میخونه با اشک گلی گم کرده ام میجویم او را
سلام ای مهربون ترین رفیقم حسین جان ذکر خوب هر دقیقم
سلام ای مهربون ترین رفیقم حسین جان ذکر خوب هر دقیقم


«صلی الله علیک یا ابا عبدالله». سلام می‌کنم به شما دوست نازنین ، عزاداری‌های شما و خانواده محترمتان قبول باشد. اربعین امام حسین(ع) را تسلیت می‌گویم. خوشا به حال همه کسانی که زائر و مهمان سیدالشهداء هستند.

انشاءالله دعاها و زیارات همه مؤمنین در هرجا که هستند مقبول باشد.


السلام علیک یا أباعبدالله...


التماس دعا ...[گل]

محتاجیم به دعا.
اهوم. خواهش می‌کنم :)
:)
ما هم یه روز میریم آن شاالله ...

چشم تو هم دعا کن :)
ان‌شاءالله.

باشد. :)
سلام.......
مثل همیشه زیبا و خواندنی.....
دمتون گرم...... خسته نباشین.....

التماس دعا...
سلام
مچکرم.

محتاجیم به دعا.
سلام 
وبلاگ جالبی دارید 
اگه با دنبال کردن مشترک و تبادل لینک پایه اید خبرم کنید
onyx1.blog.ir
سلام
جمعه ۱۹ آبان ۹۶ , ۲۰:۳۷ سینا محمدی شرمه
عالییییییییییییییییییییییییییییییی.
سپاس.
دریافت ماهیانه حداقل پنج میلیون تومان در ماه با کسب یک سوم بیتکوین درماه

دوست عزیز سلام پیامی حاویه کسب درآمد از فضای بیکران و پولساز اینترنت از طرف مرجع کسب و کار های اینترنتی برای شما ارسال شده است چرا که بر آن شدیم از این دریای ثروت هم ما و هم شما بهره مند شوید
کسب درآمد نا محدود با نوعی پول دیجیتال به نام بیت کوین
که هر روزه ارزش آن رو به افزایش است به طوری که قیمت هر یک بیتکوین درحال حاضر 6000 هزار دلار یا تقریبا ۲۴ میلیون تومان است در صورتی که تا پنج سال پیش قیمت هر بیتکوین یک دلار بوده است.پس فرصت را از دست ندهید
برای کار کردن با سایتها وکسب بیتکوین شما اول باید در سایت بلاک چین  ثبت نام کنید و حساب بیتکوین بسازید .برای افتتاح حساب از اینجا اقدام کنید https://blockchine.info برای آموزش افتتاح حساب👇👇👇👇👇👇 http://bitcoinmapp.mihanblog.com/post/2
بعد از ساخت حساب بیتکوین درسایتهای کسب بیتکوین ثبت نام کنید .که در انتهای متن٬ سایتها معرفی میشوند

 برای ثبت نام درسایتهای کسب بیتکوین از قسمت REGISTER یا signup
 اقدام به ثبت نام کنید.بعد از ثبت نام برای شما ایمیل فعال سازی یا خوش آمد گویی ارسال میشود که با چک کردن ایمیلتان میتوانید حسابتان را فعال کنید
وبرای وارد شدن به اکانتتان از گزینه login استفاده کنید.
حتما نام کار بری و ایمیل و رمزتان را که در هر سایت وارد میکنید یاد داشت کنید
روش کار به این صورت است که شما وارد سایت و اکانت خودتون میشید وبا دیدن تبلیهایی که در سایت برای شما آماده شده مقداری بیت کوین دریافت میکنید.
توجه :تبلیغات رو دونه به دونه بازدید میکنید به این صورت که تبلیغ اول رو کلیک میکنید وبعد از اتمام تایمر وتست انسان شناسی میتونید تبلیغ بعدی رو مشاهده کنید
تست در بعضی از سایتها انتخاب چند عکس هستش و دربرخی سایتها بعد از اتمام تایمر چند تصویر ظاهر میشود که شما باید تصویر بر عکس رو انتخاب کنید. وصبر کنید تیک سبز رنگ
ظاهر شود وبعد از  آن میتوانید سراغ تبلیغ بعدی بروید
سایتهای کسب بیت کوین👇👇

https://www.familyclix.com/?ref=omafo


http://www.familybtc.com/?ref=omidip


http://btcclicks.com/?r=3699255b


http://bitcomine.net/home?r=omidiptc


https://www.gptplanet.com/?ref=omidiptc


https://www.scarlet-clicks.info/?ref=finexip


http://www.cliquesteria.net/?ref=iptccp

http://www.cliquebook.net/?ref=androidip                                                        هشت سایت معتبر که پرداخت به بیت کوین دارند👆👆👆👆
:|
التماس دعا
محتاجیم به دعا
شنبه ۲۰ آبان ۹۶ , ۰۸:۴۴ جنابــــــــ دچار
شاید چون آدرس وبو ندادم :))
به من میاد؟! :)
التماس دعا حوا بانو جان
محتاجیم به دعا :)
وقتی نرفتی تا حالا میگه میرم یه روزی بالاخره 
ولی وقتی میری و برمیگردی تمام فکرت میشه اینکه چرا یکم بیشتر اونجا نموندی ):
واقعا چرا من زود برگشتم ):
زیارتتون قبول. :)
ان‌شاءالله سالِ آینده هم طلبیده بشید.
ان شاالله سال بعد حتما کربلایی با پای پیاده بشی ...منم دعا کنی
ان‌شاءالله. :)
دل که کربلاست
یعنی اونجاییم !
بهانه است و مقدمه برای برده شدن...
شاید...
سلام
متن شیوا و رسایی داری
مگه برای کربلا رفتن حتما باید حضور فیزیکی اونجا داشته باشی؟
سلام
لطف دارید.
خیر ولی پیاده‌روی چیزِ دیگریست!
سلام. از این پست وبلاگم حتماً دیدن کنید:

http://wasted.blog.ir/post/96
:/
ببخشید کامنت بی ربط دادم، دنبال همبازی میگردم، دیگه مجبور شدم :|
نمی‌فهمم منظورتون رو! :/
مرسی از سایت خوبتون رئال
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan