طلوعِ تاریکی

این که یهویی نصفِ شب، از خواب بپری و بزنی زیرِ گریه نشونه خوبی نیست؛ درسته؟! :)

خیلی بده اونقدر ناتوان بشی که ندونی دقیقاً کجات درد می‌کنه فقط بدونی درد داری. میگن دلت که می‌شکنه دعا کن چون خدا خریدارِ دل‌های شکسته ست. میگن خدا جاش وسطِ دلِ آدم‌های دل‌شکسته ست. من ولی وقتی دلم می‌شکنه دعا نمی‌کنم! می‌شینم یه گوشه و چشمام رو می‌بندم و به هیچی و هیچ‌کس فکر نمی‌کنم. من از این که پیشِ خدا از آدما گله کنم، درست به اندازه‌ی فریادِ موفقیت یا به رخ کشیدنِ درک و فهمِ بالای نداشته، بیزارم. من فقط می‌تونم از خودم گله کنم. از این که چرا این قدر ضعیف شدم. کدوم بنده رو وقتی آفرید به خودش آفرین گفت؟! بارِ امانتش رو روی دوشِ کی گذاشت؟! کی محکم‌تر از کوهه؟! حضرتِ پدر همیشه میگه: «لَقَد خَلَقنَا الاِنسانَ فی کَبَد» آروم باش دختر. آروم باش. یادت نره. گاهی نگفته قرعه به نامِ تو می‌شود...


+ نشد از اتفاق‌های خوبِ این چند روز بنویسم. ولی حتماً می‌نویسم.

+ دعا می‌کنید حوا رو؟! حالش خوب نیست. :)

دعا می‌کنیم :)
یاد پارسال و اولین نظراتم افتادم، امشب اون‌جوری دعا می‌کنم :))
ممنونم :)
یکی از بزرگترین اتفاق‌های خوبِ زندگیم بدونِ اغراق و ذره‌ای تردید آشنایی با تو هست :)
خودت نتونی هم ولی من که میتونم دعات کنم. :)

حوا منم پریشب یه حالی شبیه حال الان تو داشتم، فقط قرآن هست که آرامبخش دلهاست برو سراغش معلومم هست که دوستش داری......
بخاطرِ خوبی‌های وجودته هلمای مهربون :)

امیدوارم هیچ‌وقت هیچ‌کس این حالِ بد رو تجربه نکنه. آره منبعِ آرامشه. چشم. :)
حوا .. تو که حداقل خواب داشتی و پریدی
همیشه بد تر از تو ام هست !
مث منی ک اصلا خواب نرفتم
و همش زدم زیر گریه ...

حال دلت خوش
همیشه شنیدنِ حالِ بدِ دیگران ناراحتم می‌کنه. :(

دعا می‌کنم زود آرامش برگرده به لحظه‌هات.
:)) از بهترین آشنایی‌های مجازی منم آشنایی با توئه (:
جدی؟! الان از اون موردی که در جوابِ کامنتم واسه پستِ قبلت گفتی نیست که؛ هست؟! :)))
الآن اگه تلگرام بود این استیکر رو می‌فرستادم :دی
نه نیست :)

+ yon.ir/ogDw2
++ یادم رفته‌بود لینک رو بفرستم :|
خب خدا رو شکر :)
فرزندم چرا هنوز نخوابیدی؟! :|

+ وای من عاشقِ اینم که ^_^
منم عاشق هرگونه کله‌گردالی و مشابهاتشم *_*
این سوالیه که من همیشه از یه ساعتی به بعد از خودم می‌پرسم و جوابی نمی‌یابم :|
ولی احتمالا تا چند دقیقه دیگه برم. پیشاپیش صبحت بخیر :)
خیلی گوگولیه این استیکره ^_^ و مشابهاتش *_*
عزیزم ♡ :))
صبحِ تو هم بخیر و صورتی و پر قاصدک :)
جمعه ۲۱ مهر ۹۶ , ۰۵:۰۴ دختر آفتاب ..
نه جدی جدی حالتون خوبه؟؟!!!

راستش نمیدونم. :)
از ضمیرِ جمع استفاده نکن. حس می‌کنم خیلی سنم زیاده. :|
ادمها گاهی بهانه گیر میشن،من وقتایی که دلم گرفته اگه یکی یه اخم هم بکنه شروع میکنم به گریه.
چشم دوبل هم دعاش میکنیم، ولی حوا باید سعی کنه خوب باشه،زندگی بالا پایینی زیاد داره حوا ولی همش میگذره:)
یاعلی
مثلِ من :)
خیلی تحتِ فشار بودم این چند وقت ولی خب گذشت و می‌گذره :)
علی یار و یاورت فرشته‌ی خوبی‌ها
جمعه ۲۱ مهر ۹۶ , ۰۷:۰۴ دریا _ گاه نوشته های من
ان شائ الله زود حالتون خوب شه
مچکرم خانم مدیر :)
وقتایی که از درد ودل هاتون میگید آدم نمیدونه لایک کنه ، نکنه؟
کامنت چی بنویسه
اما دعا هنگام دل شکسته شدن خیلی زود جواب میده من چند بار امتحان کردم
بستگی به اندازه شکست هم داره
اون موقع ها دعاهای خوب بکنید منو هم از یاد نبرید

امیدوارم هر چه زودتر حالتان خوب شود-_-
بله مستجاب میشه.
محتاجیم به دعا. :)

مچکرم.
دعات می کنم عزیزم 
خوب باشی همیشه😊🌹
ممنونم ^_^
بله حتما دعا میکنم حوا جان :)
خیلی ممنون :)
جمعه ۲۱ مهر ۹۶ , ۱۰:۱۴ آقای دیوار نویس
من خیلی رو سیاهم ولی امیدم به مهربان بودن خداست،
براتون دعا میکنم، ان شاء الله حالتون خوب بشه،

همه امیدمون به خداست. ممنونم. :)
الهی حال دلت کوک  :* 
درک میکنم این از خواب پریدنا رو....
ممنونم مهربون حدیثِ خودم ^_^
...
:)
دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور ...

ان شاء الله همه چی رو به راه می شه :)
حرفاتون دلنشین بود ...

چشم :)
(:
بله بله :)

خدا خیلی بزرگه :)
حرفای خوبی نبود که. حالِ بد رو منتقل می‌کرد فقط.

ممنونم :)
:-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ 
خوبم :)
ایشالا زوووووود زوووود حالت خوب بشه قوی بشی
برات دعا میکنم اگه خودم لایق باشم
ممنونم :)
حواجانم 
امیدوارم زود زود حالت خوب بشه ...:)
ممنونم عزیزم :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام 
*** ***** ** ***** ***
سلام
چشم :)
جمعه ۲۱ مهر ۹۶ , ۱۴:۱۶ مهدی کاشانی زاده
سلام.چی شده من مدتی نبودم بی اطلاعم.
به هر حال توکلت رو از دست نده.
چیزی نشده.
توکلم همیشه به خودشه :)
سلام
امیدوارم حالت بهتربشه:)
سلام
ممنونم :)
حتما حوا جان
برقرار باشی بانو
ممنونم :)
خدا انشالا گره از کارت باز کنه عزیز دلم.{قلب}
مچکرم دوستِ خوبم :)
جمعه ۲۱ مهر ۹۶ , ۱۸:۲۹ آقای سر به هوا(o_0)
روزهای بد میگذره...
مثل روزهای خوبی که گذشت!
کلاً همه چی می‌گذره.
دعا می کنیم حوا رو ؛)
^_^
دعات میکنم حتما...
دلت آروم حوا جونم:)
ممنونم :)
(:
جمعه ۲۱ مهر ۹۶ , ۱۹:۱۱ دلنوشته های یک اردیبهشتی
انشاا... حالتون خوب میشه...
:)
جمعه ۲۱ مهر ۹۶ , ۲۰:۲۶ میلاد دیلمی زاده
خیلی زیبا بود

به ما هم سر بزنید
جدی؟!
جمعه ۲۱ مهر ۹۶ , ۲۰:۲۹ مهدی کاشانی زاده
و لطفا سر بزن به وبلاگم.مگه دنبال نمی کنید منووو
یک هفته نبودم کلاً. باشد. :)
جمعه ۲۱ مهر ۹۶ , ۲۰:۳۹ میلاد دیلمی زاده
اره دنبال کن منو
:|
از ته ته دل دعات میکنم :-) 
راستی یه یادگاری واست اماده کردم فکر کنم خوشت بیاد,در اسرع وقت میفرستمش حوای عزیز
خیلی خیلی ممنونم لیموی عزیزم :)
چه خبرِ خوبی ^_^
ای جان 
نبینم حالِ بدت رو ...
ایشالا که هر چی هست رفع بشه و بیای و بنویسی از حال خوبی هات :)
ممنونم مهربون ماهیِ من :)
سلام 
ایشالا تا الان حالت خوب خوب شده باشه :)
من خیلی وقته خاموش بودم و هستم ولی این دو کامنت آخرتون رو که خوندم غش غش خندیدم و نتوستم دیگه خاموش بمونم :|:)))
کدوم کامنت همین دو کامنت جناب آقای دیلمی زاده و کاشانی زاده که حس میکنم یه نفرن شاید تو زاده که مشترکن :)))
تو دادن کامنتاشون شبیه هم بود تا حدودی :)))
من میخواستم بیام برای لحظه ی شاد کردن دل شما بنویسم وبلاگ منم دنبال کنید :))))))😄
که خنده هام امونم رو برید😀😄😄
 دیگه گفتم فقط روشن بشم و اینا رو بگم و بگم دعاگو هستیم ایشالا ⚘
ایشالا هر چی غم و ناراحتی ازت کم بشه الهی و شنبه شادی داشته باشی 🌹


( در حالیکه از شدت خواب دارد می میرد خداحافظی نموده و اینجا رو بمقصد خواب ترک مینماید :))) 

سلام و درود
خوبم الحمدلله :)
من خیلی خوشحالم که شما خندیدین :))
عجب دقتی :)))
:))
واران جان آدرسِ وبلاگت رو برام بفرست. :))
ان‌شاءالله همیشه بخندید :))
ممنونم از لطفِ شما :)
(:

امیدوارم خوب خوابیده باشی :))
انشاالله همیشه حال دلتون خوب باشه.
اگه کل مطلب رو گفته باشی نظر من اینه که اتفاق خوبی یه
یه پله تو زندگیت بالا رفتی و این بالا رفتن هم درد سر های خودشو داره
مچکرم.
مطلبِ خاصی گفته نشده که. :)
شاید.
خدایااا هوای حوارو داشته باش آمیــــــــــن!!
شاد باشی😃
ممنونم ^_^
حال دلت خوب بشه حوا جون:) 
بهترم آرامِ عزیزم :)
ان شاء الله که دلتان به معشوق اصلی برسد 
ممنونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan