مثلِ لحظه‌ای که فرشته می‌شوی

گنگ و مبهم. مثلِ لحظه‌ای که دستانت را گرفتم و به چشمانم زل می‌زدی. مثلِ لحظه‌ای که نگران بودی و لبخند می‌زدم. مثلِ لحظه‌ای که برای دهمین بار پرسیدی چه بگویم و من با لبخند برایت مرور می‌کردم. مثلِ لحظه‌ای که برای آخرین بار پرسیدی راستی حوا گفتی چه بگویم و گفتم هیچ فقط بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم یادت نرود. مثلِ لحظه‌ای که گفتی بله و فهمیدم چقدر زود دیر می‌شود. مثلِ لحظه‌ای که پرسیدی آبی بهتر است یا طلایی و من با ذوق گفتم معلوم است آبی عاشقانه است. مثلِ لحظه‌ای که شدم مثلِ خواهرت و شدی مثلِ خواهرم. مثلِ لحظه‌ای که دلت تنگ شد و دلتنگ می شدم. مثلِ فردا شب که فرشته می‌شوی و من خیره می‌شوم. مثلِ فردا شب که تو می‌مانی و من آرام می‌روم. مثلِ شبی که تو نباشی و من نیست می‌شوم...

ایشالا ازدواج خودت ;)
ممنونم :)
آقا عروسیه؟ ^_^
بلی بلی ^_^
منم بیام؟😞
خواهش 🙏


+خوشبخت بشه ان شاءالله
چرا که نه :)
قدمت روی جفت چشمام *_*

+ ان‌شاءالله
پس اومدم 🚶🚶🏃🏃🏃🏃
فقط
من
چی
بپوشم؟👗👘

خخخخخ
بدو بدو دیر نرسیم :))

هر چی دوست داری :))
هر چی بپوشی بهت میاد ^_-
باوشه :دی

پس اون کیمونو رو می پوشم :دی : ))))))))))
منتظرم پس :)

همون که آبی رنگه؟! آره اتفاقاً خیلی بهت میاد :دی :))))
اووومممم...
چیزه...
نور تبلتتو می خوای بیشتر کن هوم نظرت؟!؟!
@.@

نه آخه اون آبیه؟؟
من از شما می پرسم
اون آبیه؟ o_0

نح
همونی که سبز لجنیه -_-
در ضمن اصلا بهم نمیاد
بد سلیقه :||||
اییششششش

وقتی محبوبه عصبانی می‌شود :|

:|

|:
خخخخ
چه تله پاتی ای با هم داریم :دی
می خواستم زیر کامنتم یه از اینا ← + بدم که "وقتی محبوبه عصبانی می شود" ولی بعدش پشیمون رفتم (=شدم)
من و تو با هم تله‌پاتی نداشته باشیم کی داشته باشه پس؟! :))

این رو می‌دونستم. دیگه به لهجه‌ی مشهدی مسلط شدم 😎😅
اوه اوه اوه بِچِه های شَرِستونیمون همه لهجه ی مِشَدی رِ یاد گرفتن غیرِ ای بومیای مِشَد :||||

مو دِگه حرفی نِدِرُم -_-
ما اینیم دیگه :)))

جانِ حوا یه چیزی بگو :))
نچ خوابُم میه :|

برو دم در خانه خودتان بازی کو
در ضمن عروسکمم  بده باید برم خونمون

خخخخ
آخی :))

نچ! نمیدم.

(((:
😭😭😭😭😭
دیه مامانم نمیذاله بیام خونَدونا!!
تولوخدا بده دیلَم شد😭

بده دیگه اه 😠
خخخخ

+وای حوایی مردم از خنده
بوس بوس
صبحتم بخیر 🙋

باشه باشه گریه نکن عزیزم :))


:))


+ همیشه بخندی الهی :))
فدایت جانانِ جان.
صبحت زیبا ^_^
عه به به مبارکههههه
من کانفیوزد شدم
عروس کیست؟
در هر صورت ان شالله خوشبخت باشن :)
سپاس :)
چرا؟!
دختر عمه جان *_*
ان‌شاءالله :)
سلام
مثل اینکه یه بوهای میاد خخخ
ان شاالله قسمت خودتون بشه
به ما هم سر بزنید عروسی منم هست خخخخ
سلام
چه بوهایی مثلاً؟! :))
تشکر!
واقعاً؟! مبارکه :)
عروسی فقط واسه کسایی خوبه که پیشت نبودن، رفتنِ دوروبری ها دل آدمو تنگ میکنه! انشاله که خوشبخت بشن:)‌بوق بوق کنید توی خیابونا :))) 
و من الان چقدر دلتنگم :(
ان‌شاءالله :)
خیلی خوبه مخصوصاً توی جاده‌ی منتهی به تخت جمشید :)) عالی بود واقعاً :))
متن زیبایی بود 
:)
😅😅😅
چی خنده داره دقیقاً؟! :/
آقا ماهم عروسی میخوایم!
با کمبود عروسی مواجه ام!
بنده هم بعد از دو سال رفتم عروسی که اگه عروس خانم اینقدر برام مهم و عزیز نبود نمی‌رفتم.
با متنی که نوشتین دل آدم کباب میشه :((((

خوشبخت میشن ان شاالله
چرا خب؟! O_o

ان‌شاءالله.
آدم از همین عروسیای رفقا میفهمه بزرگ شده:)
^ ^مبارکه^ ^
آره واقعاً :)
ممنون ^_^
چ عکسه زیبایی :)
 مبارک باشه:))
عکسِ زیبا البته :) نگاهت زیباست :)
ممنون :)
تا باشه خوشی برای شما!
تشکر.
اینو فقط خواهرای کوچیک درک میکنن:(
:)
خوشبت شه
:)
خوشبخت شی
:)
ان‌شاءالله :)

ممنون :)
هووووف لایک به تو
:|
سلام
مبارکه بسلامتی
انشاء اله قسم شما بشه، واقعلا زود میگذره و یه نگاه میکنه دو و برت خالی شده از یکسری ها و پر شده از یک عده دیگه، نمی تونی هیچکدوم رو با هیچکدوم عوض کنی 
و این قصه گذر ایامه
سلام
خیلی ممنون.
تشکر. بله و واقعاً گذرِ زمان حس نمیشه. خیلی زود دیر میشه.
تبریکات! :))
تشکرات :))
مبارک:)
ممنون :)
متن عالی بود
عکس هم همینطور
عالی خوندی
و عالی دیدی :)
عروسی به این غمگینی که شما میگی نستا
من غمگین ننوشتم که!
:) 
مثل همیشه خیلی خوب نوشتین ولی چون بحث تخصیصیه دیگه من واردش نمی شم D:
(:
مثلِ همیشه خیلی لطف دارین :)
عجب عکسِ خوبی *_*
و متن دلنشینی :)

خوشبخت و عاقبت بخیـر بشن. :)
خوبی از خودته ^_^
(:

ان‌شاءالله :)
مبارک باشه :)
خیلی ممنون :)
مبارکه، انشاالله خوشبخت بشن..
انشاالله تو هم تو این وبلاگ دعوت کنی ما رو به عروسی خودت!
ممنون. ان‌شاءالله.
اول هم تو رو دعوت می‌کنم :)
عزیزمییییی ... مثل حسی که من موقع عروس کردن رفیق صمیمیم داشتم توی پست تو دیدم ... الهی خودت عروس بشی خوشگل خانم :)
فدایت :)
خیلی ممنون :))
به به مبارک دوستتون باشه
کاش یکی هم سرش میخورد به یه جایی میمومد یکی ازاین دوستای منو بگیره ماهم یه عروسی پس قرن ها بیافتیم ...ههعععیی
ممنون :)
((:
خوش گذشت؟ ؛)
بلی :)
چه گلایی =)))
مبارکه ^____^
:))
تشکر :)
مبارک باشه :)
مبارکِ صاحبش :)
چه تصویری (: خوشبخت بشن ایشالله.
:)
ان‌شاءالله.
خیلی زیبا بود
ای کاش اونی که براش نوشتی هم خونده باشه
مطمئنا خوشحال میشه
زیبا خوندید.
نه نخونده و نخواهد خوند.
:)
عروس شدید؟
مبارکه خوشبخت بشید .
خیر :|
عروسی دوستتونه ؟فکر کردم خوتون عروس شدید؟
ان شا الله عروسی خودتون .مبارکه به پای هم پیر بشن .
بود.
ممنونم. ان‌شاءالله.
تبریک به دوستتون.آرزوی خوشبختی دارم براشون.
انشاالله عروسی خودتون :)
خیلی ممنونم.
سپاس :)
مبارکه:)
(:

سلاااام مبارکاباشه

ایشالا واسه خودت عزیییزم:))))

به‌به سلام مهناجانم :))
ممنونم :))
مگه شما مرودشت هستین؟ 
خیر.
برای اولین باردرایران 😃😃😃😍😍😍💵💵💵💵
کسب درآمدازاینترنت ازطریق سایتهای کلیکی ☺️☺️☺️
ارتقای رتبه سایت،بالابردن بازدید،افزایش کاربروکلی امتیازات دیگر،تنهاباثبت نام دردرسایت پارت کلیک.به دلیل محدودبودن ثبت نام به شماپیشنهادمیکنیم که هرچه زودتراقدام کنید.
باثبت نام وآغازفعالیت خود،دیگرنگران درآمدخودنباشید.


http://www.partclick.ir/login.aspx?o=OMIDARIA.r
:|
کولرگازی

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan