(: تولدم مبارک :)

سوم راهنمایی که بودم، نزدیک به اواخرِ سال تحصیلی، توی یک روز چهار تا امتحان داشتیم!

ریاضی، عربی، آمادگی دفاعی و نهج البلاغه ( اجباری بود! )

اون روز تاریخ هم داشتیم! دبیرِ تاریخ مون میخواست بپرسه! یه درسِ خیلی طولانی و سخت!

من فقط رسیدم نصفِ درس رو بخونم :|

 رفتم مدرسه دیدم هیچ کس تاریخ رو نخونده! به این امید که دبیرمون نپرسه!

ریاضی و آمادگی دفاعی رو دادیم، عربی رو لغو کردیم، نهج البلاغه رو هم سفید تحویل دادیم!

زنگِ تفریح رفتم پیش معلمِ تاریخ گفتم میشه نپرسید؟! من فقط نصفش رو خوندم!

گفت نه! ولی میتونم کَمِش کنم چون امتحان داشتید... همون نصفش رو که خوندی میپرسم!

وقتی زنگِ تاریخ رسید دبیرمون به هر کی نخونده بود صفر داد! منو برد جلوی کلاس تا ازم بپرسه!

خداروشکر همه رو بلد بودم :)

بعد که سوالاش تموم شد گفت یه سوال هم از نیمه ی دوم درس میپرسم ببینم موقع درس دادن خوب گوش دادی یا نه!

منم هیچ وقت سرِ کلاس تاریخ درس گوش نمیدادم! :|

دبیرمون پرسید تاریخِ فرارِ شاه از ایران؟!

منم با کلی شوق و ذوق گفتم ۲۶ دی! ^_^

دبیرمون گفت آفرین! احسنت! بعد هم بهم ۲۰ داد :)

 

نمیدونست من تاریخِ فرار شاه رو میدونم چون متولدِ ۲۶ دی ماه هستم! :))

 

 

اینو هم آبجی خانم به مناسبت تولدم تقدیم کرده به من! :)

شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۲۰:۲۴ منتظر ظهور موعود
تبریک میگم
سایت مارو هم فراموش نکنید
http://zohur14.blog.ir/
ممنون...
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۲۰:۲۴ مکاترونیک خودرو
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااارررررررک:))
خیلی ممنونم...
مبارکه:)
ممنون :)

آخخخ من تو تاریخا افتضاحم -__-

مثلا ۲۵ دی، ینی دیروز تولد بابام بوده... به طور کلــــــی فراموش کردم بهش تبریک بگم :|


+ اما الـان که خودت یادآوری کردی ...

تولـــــــ^ـــ^ــــدت مبـــــ ــ‌ـ ــآرکــــــــ :)

:)

عجب...

خیلی ممنونم ^_^
یک روز پیش از من =D
هَپی بِرثدِی =D
:)
ممنون ^_^
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۲۰:۳۰ منتظر اتفاقات خوب
تولدت مبارک بانو:))
حال خوب و اتفاقات خوب رو برات آرزومندم.
خیلی ممنون :)
ممنونم... همچنین...
خیلی خیلیی مبارک باشه و پر از خیر :)
خیلی خیلی ممنونم...
سلااام
یه لحظه ترسیدم فکر کردم امروز بوده و یادم رفته!
تولــــــــــدت مبارڪـــــ باشه حسابـــــے
ان‌شاءالله کلی اتفاق غیرمنتظره‌ی خوب برات بیفته.
شدیدا هم موفق باشی و به آرزوهای دل مهربونت برسی:))

سلام
:)
ممنونم عزیزم...

خیلی ممنونم آرزو بانوی مهربون :)
تولدتون مبارک
تشکر...
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نفس طلای آبجیش :)) چطوریایی عایا ؟ :))))



























تـــــــــــــــولــــــدتم مُبــارک خانوم دکترم :)
سلام... فدای تو آبجی ^_^
خوبم شکر... تو خوبی؟! :)))



ممنونم عزیزم ^_^
سلام:تولدت مباااارک:))))
سلام
ممنونم :))
:)

تولدتون مبارک
خیلی ممنون...
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۲۰:۴۴ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
تولدت مبارک :)
ممنونم...
تولدت مبارڪ بانو♥
سپاس بانوی مهربون ♡
تولدت مبارک نسیم جون
الهی به خواسته های دلت برسی
و همیشه موفق و شاد و سلامت باشی
ممنونم عزیزم...
خیلی ممنونم :))
تولدت مبارک نسیم جان
کلللی ارزوی خوب واست دارم 
ممنونم لیموجان :)
همچنین...
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۲۰:۵۵ پسر روانشناس
تولدتو مبارک ، براتون ارزوی موفقیت وپیروزی می کنم
ممنونم...
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۲۰:۵۷ شاید فردایی نباشه...
خیلی مبارک :)))))))))))))
خیلی ممنون :))))
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۲۰:۵۹ شاید فردایی نباشه...
آهنگ هم خوبه

فقط اولش رو گوش دادم :|
واقعا خوبه؟! :)
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۲۱:۰۴ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
تولدتون مبارک :)
ممنونم...
تولدت مبارک نسیم جون :))))
ان شالله به تک تک خواسته هات برسی عزیزم :)))
ممنونم ملیحه بانو :)))
همچنین عزیزم :)))
تولدتون مبارک
خاطره تون هم عالی بود (:
خیلی ممنونم...
شما عالی خوندید...
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۲۱:۲۵ 💖 miss fatemeh 💖
مبارکه مبارکه مبارکه مبااااااااااااااااارک ^^
تبریک میگم آجیییییییی ^^
ایشاالله 1200000 ساله شی ^^
خیلی خیلی ممنون ^_^
ممنونم عزیزم...
نه بابا... این همه عمر میخوام چکار... :))
تبریک تبریک تبریک تبریک ^_^
تبریکااااااات بسیــــــــــــــــــــار عزیزم :))
عمر با عزت داشته باشــــــــــــے :)
خیلی خیلی خیلی ممنون ^_^
ممنونم عزیزل دل :))
همچنین...
تولدت مبارک دی ماهی😘
چه خاطره جالبی. ...
ممنونم :))
جالب خوندید...
تولدت مبارک
ممنونم :)
موفق باشید
تشکر...
کلیییییییییییی شکلک بوسه برات گذاشته بودم:(((

شُکر میگذره :)))))
فدات :)))

خداروشکر ^_^
تولدتون مبارک.
خیلی ممنون...
تولدتون مباااارک :)))
خیلی ممنون :))
عزیزززم
تولدت پیشاپیش مبارک
آخ گفتی منم میدونم روز تولدم در تاریخ چی شده:)))
انشاالله موفق باشی عزیز دل:)
ممنونم بانوی مهربون :)

خیلی ممنون ^_^
تولدت مبارک نسیم عزیزم ^_^
مبارک مبارک مبارک :))
ممنونم حریر بانوی دوست داشتنی ^_^
 تولدتون مبارک . 
خیلی ممنون...
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۲۳:۲۷ علیرضا امیدیان نسب
تولدت مبارک اشناءالله هرچی از خدا میخوای بهت بده و غمی نبینی :(
ممنونم... شما چرا ناراحتین؟! :-/
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۲۳:۲۹ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
ای جااان تولدت مبارک عزیز جان
ممنونم عزیزِ دل :)
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۲۳:۳۶ آذین& گیتی
تولدتون مبارک
ان شاءالله همیشه سالم وپیروز باشید
موفق باشید
:)
ممنونم...

همچنین :)
تولدت مبارک نسیم جان
دلت شاد و لبت پر خنده
ممنونم :)
همچنین...
يكشنبه ۲۶ دی ۹۵ , ۰۰:۱۴ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
مباااارک باشه عزیزجاااان😘
ان شاءالله روزهای خیلی خیلی خیلی خوبی پیش رو داشته باشی:)
خیلی خیلی ممنون ^_^
تشکر :)
خیلی خیلی تبریک :)
همیشه شاد و سرزنده باشید

ازون شکلاتا به ما نمیرسه :)
خیلی خیلی ممنون...
تشکر... همچنین...

کدوم شکلاتا؟!
يكشنبه ۲۶ دی ۹۵ , ۰۶:۳۰ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
سلام عزیزم 

تووووووووووووولدت مبارک 

ان شاء الله همیشه تنت سلامت ودلت شاد باشه ....
سلام آبجی جون :)

ممنون ^_^

همچنین.‌..
احسنت احسنت خیلی قشنگ نوشتی تا رسیدی به تولد :))
+ چقدر دنبال این آهنگ گشتم ! اسم من هم توش هست دقت کردین ؟ :)
خیلی ممنون... شما قشنگ خوندید...
+ عه... آره... اسم شمام هست...
اصلا شما که به دنیا آمدی
شاه ترسید و فرار کرد :)))


تولدتون مبارک باشه
به قول یکی میگفت : انشاالله پیر بشی اما پیر ِ نوبتی نشی
:)))


ممنونم...
پیرِ نوبتی یعنی چی؟!
مبارک بادا بادا بادا بادا مبارک بادا ...
خیلی ممنون...
پیر نوبتی یعنی اینکه
امروز نوبت این فرزند که ازت مراقبت کنه
فردا نوبت اون یکی
آهان... نه اینطوری دوست ندارم... از خدا خواستم تا ۲۸ سالگی بیشتر عمر نکنم...
يكشنبه ۲۶ دی ۹۵ , ۱۱:۵۲ لبخنــــツ ـــد

سلام عزیزم

تولدت مبارک :) همیشه به شادی :)))

سلام بانو
خیلی ممنونم :))
همون ترقه ای  ها دیگ :)
کدوما؟!
به به عجب سوالی و چه اتفاق جالبی ..
خب تولدتان مبارک ..
ممنونم استاد...
مبارک  باشه  کیک تولدم  که  نمی دی بهمون :D
ممنونم... مگه کادو دادین که کیک میخواین؟! :|
تولدت مبارک امیدوارم همیشه خوشحال و سرزنده باشید.
^_^
ممنونم... همچنین...
تولدتون مبارک...^_^
چه روزی هم است تولدتون...

ممنون...
ان شاالله عمر با برکتی داشته باشید...
خیلی ممنون...
:دییییییی!
میدونم که دیره ولی تولدت مباااااااااااااااارک:)
ایشالا که زندگی به کام باشه!
ممنونم ^_^

همچنین...
تولدت خیلی خیلی و زیاد زیاد مبارک:))
امیدوارم امسال سال براورده شدن تک تک ارزوهات باشه!!!
خیلی خیلی ممنونم :))
ممنونم...
Happy Brithday
خیلی ممنون...
دوشنبه ۲۷ دی ۹۵ , ۱۴:۳۳ یا فاطمة الزهراء
ای جان :))) 
تولدت با یکم تاخیر مبارک عزیزم 
ممنونم آبجی خانم گل :)))
سه شنبه ۲۸ دی ۹۵ , ۱۱:۵۰ مهدی کاشانی زاده
سلام حالتون چطوره.تبریک.منم 22 دی ام.
چرا همه خوبان دی ماهین؟☺

سلام
خوبم ممنون... خیلی ممنونم...
نمیدونم :)
تولدت مبارک دختر دی ماهی با تاخیر خیلی زیاد و شرمساری...:)
ممنونم عزیزم :)
دشمنت شرمنده بانو...
سه شنبه ۲۸ دی ۹۵ , ۲۲:۱۸ محمدرضا زال آقایی
تولدت مبارک آبجی گلم
خیلی ممنون...
تولدت خیـــــلی مبــــــارک 
ببخشید که با تاخیر بود 
خیلی ممنون :)
خواهش میکنم...
عجب :)
مبارکه خواهر م.
خیلی ممنونم...
شرمسارم  :(  مرا ببخش  :( دیر شد.
تولدت هپـــــــــــــــی 😊😍😘🎈 ^______^
شرمسار برای چه بانو :)
ممنونم عزیزم 😘😘
پنجشنبه ۳۰ دی ۹۵ , ۰۰:۰۵ پسرک کبریت فروش
تولدت مبارک ببخشید من نبودم به موقع تبریک بگم :)
خیلی ممنون...
تولدت با تاخیر مبارکت مباشه انشاءالله دانشجویی تولد بگیریم برات ^ـ^

خیلی ممنون ^_^
ان شاءالله...
بلایی ها^_____^
تولدت مبارک عزیزم:-***
^_^
ممنونم :))
تولدتون مبارک
با تاخیر:)
خیلی ممنون :)
نمیگم با تأخیر، چون آرزوی برکت کردن برای دیگرون تقدم و تأخر نمی فهمه. به همین خاطر فقط میگم: «تولدت مبارک!»
خیلی ممنونم جنابِ میرزا...
به یاد دارم دوران مدرسه همینطور بود هر کدوم از امتحان ها رو بخار دیگری لغو میکردیم :)

تولدتون با تاخیر زیاد مبارک
ما هم :)

خیلی ممنون...
مبارک :)
(:
چه جالب!
حالا دیره که تبریک بگم
ولی درکل مبارکه
امیدوارم توی کنکور موفق بشی
جالب خوندید...
خیلی ممنونم...
سه شنبه ۱۲ دی ۹۶ , ۰۸:۲۳ سرباز بی پلاک ✍مرگ بر صهیونیزم⇨
سلام.تولد شما مبارک ان شاءالله هدیه تولدتون بشه ظهور آقا اللهم عجّل لولیک الفرج alavi110.blog.ir مدیر وبلاگ #تلنگرتفکر
سلام
این پست مربوط به یک سالِ پیش هست :)
سه شنبه ۱۲ دی ۹۶ , ۰۹:۳۱ سرباز بی پلاک ✍مرگ بر صهیونیزم⇨
سلام.درست میفرمایید.
البته الان هم در دیماه هستیم(12دیماه)
داشتم وبلاگهای برتر سال95 رو مرور میکردم،وبلاگ شما رو هم دیدم و در برخی از مطالبش هم نطر گذاشتم.
در کل وبلاگ خوبی دارید.
مدیر وبلاگ #تلنگرتفکر
سلام
بله بله. تولدم نزدیکه :)
لطف دارید. ممنونم.
سه شنبه ۱۲ دی ۹۶ , ۰۹:۳۶ سرباز بی پلاک ✍مرگ بر صهیونیزم⇨
اگرمایل به تبادل لینک و یا دنبال کردن بودید اطلاع دهید.
اینجا کسی لینک نمیشه.
دنبال می‌کنم شما رو. :)
سه شنبه ۱۲ دی ۹۶ , ۱۰:۴۰ وحید <<<علیرضالو>>>
ممنون.
دنبال شدید
شما خیلی وقته دنبال می‌کنید :))
سلام بر شما 

مچکریم به دنیا اومدین :) 
سلام و درود

خیلی ممنون :)
دی ماهی ها گلن ...با خیلی تاخیر تولدت مبارک تاریخدان عزیز:)))
شما لطف دارید ^_^
ممنونم :))
امشب شب آرزو هاست ...
خوشا به حالِ کسایی که آرزو دارن :)
هم خوشا ، هم بدا ...
بعضی آرزو ها دست نیافتنی اند .
و فقط میشه آرزو کرد که آرزو شون از بین بره ...
اما هر چی فکر می کنم می بینم بدون آرزو زندگی فوقِ کسل کننده س ! این طور نیست ؟ :)
با آرزو هم زندگی همینه :)
شایدم چون زیاد تجربش نکردم برام جذابیت داره .
وقتی به آرزو می رسی تازه می فهمی که انقدرا هم ارزشمند نبوده ...
برای همین من هم خرما رو می خوام هم خدا رو :)
آرزویی که با رسیدن بهش پشیمون نشم ...
اگه هیچ آرزویی برای خواستن ندارید این یه دونه رو از خدا بخواین . که آرزوی داشتنش رو بندازه توی دلتون . آرزوی خدا ، عشق خدا ، به نظرم تنها عشقیه که وصال مدفنش نیست ...
اون وسط مَسطا یادی از بیدل بینوا هم بکنید ممنون میشم :)
من یدونه مثالِ نقض بزنم براتون. همین مشهد اومدنم :) واقعاً ارزشش رو داشت هر چند بعضیا هم‌چنان خون به دلم می‌کنن اما خب در مقابلِ چیزی که بدست آوردم هیچی نیست! :)

چشم :) شما هم من رو دعا کنید.
این مثال نقض نیست :)
چون عشق امام رضا به هیچ وجه با عشقای دنیایی قابل مقایسه نیست ...
+ همچنان خون به دل می کنن ؟! فکر می کردم دیگه تموم شده ...
بحثِ عشقِ زمینی و آسمونی نیست گفتید آرزو.

+ بله...
بله :) چه آرزو بالاتر از کنار امام رضا بودن ...
... :(
هنوز هم این ماجرا برام عجیبه ...
انشاالله ختم به خیر بشه ...
:)

... :(
پست آخرتون ...
چی شده ؟!
:)
کجا رفتین ؟!
می دونین که یه بیان نگران شما شدن ؟!
نه بابا کسی به کسی نیست.
می خواستم به زهرا بگم ازتون خبر بگیره !
هر طور راحتید . اصرار نمی کنم .
اما سعی کنید بیشتر مراقب خودتون باشید ...
دوستای خوب مشهدی شاید بتونن کمکتون کنن . آرزو و نارنج و ...
راستی زهرا هم الان توی راه مشهده . اگه کمکی می خواستید بهش بگین

خیلی ممنونم
لطفا پیاما رو حذف کنید . خدانگهدار
حدس می زدم که باید خیلی سرتون شلوغ باشه :)
دیگه آخراشه :)
مغزم داره گره می خوره ! این شخص کیه ؟!
جناب خیاط ؟؟؟!
یه بنده خدا که یک ساله اصرار می‌کنه.
نه. می‌شه اسمِ اون بنده خدا رو دیگه جلوی من نیارید؟!
پس چرا تو حرم با فاصله ی چند سانت ؟!
پستتون تصورات اشتباه تولید می کنه .
اون پایین بود من روی سکو. چون من کسی رو بیرونِ حرم نمی‌بینم. با پدرشون اومده بودن. من اصلاً توی صورتِ ایشون نگاه نکردم.
برای همین اسمشو گذاشتم تصورات اشتباه . چون می دونم شما اهلش نیستید . ولی ظاهر پست این طور نشون میده که شما با یه آقایی دوستید با هم رفتین حرم نشستین کنار هم و با هم راحت هم هستید که بهش مثلا می گین قشنگه . اما روابط بیشتر از دوستی رو نمی پذیرید و قصد ازدواج باهش رو ندارید برای همین وقتی گفت دوستت دارم بهش گفتید خجالت بکش ! 
:|
با تشکر
نا راحت نشید لطفا :)
من دارم در مورد تصورات کسایی صحبت می کنم که شما رو نمیشناسن . گفتم مخاطبین رو نسبت به خودتون بد بین نکنین . فقط همین ...
حالا چرا ردش کردین ؟ بد بود ؟
من کارِ بدی نکردم. هر کی هر طور دوست داره فکر کنه.

نه اتفاقاً خیلی خوب بود اما برای خودش.
😱😨😱
ببخشید ! من اشتباه برداشت کردم . تازه فهمیدم به گنبد گفتین قشنگه :|| (با دست به سرم کوبیدم )  :((((
من کارِ بدی نکردم :)
آخه مخاطبینِ اینجا بعضا یه جورایی به شما به عنوان یک الگو نگاه می کنن و بعضی حرف ها باعث عادی سازی بعضی کار ها میشه ...
واقعا شرمنده همچین برداشتی کردم ولی هرکی نشناسدتون بعید نیست این برداشت رو بکنه ...
بگذریم ...

با اجازتون بگم خداحافظ و برم برای یه مدتی ...
که هم شما از دست زیاده گویی های من راحت بشید هم خودم ...
دیگه برام برداشتِ بقیه مهم نیست. هر کی هر طور دوست داره فکر کنه. منم قدیسه نیستم که بخوام الگو باشم.

خدانگهدارتون
ان‌شاءالله سالِ خوبی در انتظارتون باشه.
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۳۹ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۸ باربری و اتوبار آشنا
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۴۸ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

اگر می خواهید آسوده خاطر محصولات خانگی را سفارش دهید به سایت ما سر بزنید

جمعه ۲۶ دی ۹۹ , ۰۹:۳۶ مهدی فخرابادی

امروزم تولدمه😅⁦❤️⁩

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan