چادری که باشی...


چادری که باشی:
محکم قدم برمیداری...
کسی به خودش اجازه نمیده نگاه چپ بهت بندازه...
وقتی میخوای رد بشی پسرا کنار می ایستن و سرشون رو پایین میندازن...
کسی به خوش اجازه نمیده بهت بگه "تو"...
هر کی هر چی هم که بگه تو آرومی چون میدونی کاری میکنی که باعث شادی دل امام زمانت میشه...
لبخند خدا رو حس میکنی...
و...


پ.ن: اونایی که با حرفاشون آدمو اذیت میکنن... توی قلبشون تو و چادرت رو تحسین میکنن... اینو تجربه کردم...
شنبه ۳۰ مرداد ۹۵ , ۱۱:۲۷ خانــــAliـــوم ^_^
خیلی خیلی عالیهههه
مرسی آجی جون ^_^
خیلی خیلی ممنونم ^_^
:)فقط اگه حرمتشو نگه داریم...اگه نه..خیلی بده حتی از بیحجابی بدتر
بله درسته...
چادر حرمت داره...
این که پسرها کنار میرن من تجربه اش کردم واقعا احساس خوب و عالی داره.
پست خیلی زیبایی بود
یاعلی
بله بله... منم تجربه کردم... خیلی عالیه :)
ممنون
علی یارتون
احسنت...


تشکر
شنبه ۳۰ مرداد ۹۵ , ۱۱:۴۴ محمد * شـــــــــورگشتی *
 اونایی که با حرفاشون آدمو اذیت میکنن... توی قلبشون تو و چادرت رو تحسین میکنن... اینو تجربه کردم...

این حرفتونو کاملا قبول دارم.
بله واقعا همینطوره...
خیلی وقت نیست که اینو تجربه کردم...
شنبه ۳۰ مرداد ۹۵ , ۱۱:۴۵ سیّد محمّد جعاوله
عالیست
ممنون
خییلی هم عالی وزیبا :-)
ممنونم آبجی خانم :)
شنبه ۳۰ مرداد ۹۵ , ۱۲:۰۷ زهرا بهرامی صدر
من بچه که بودم خیلی دوس داشتم چادر داشته باشم واولین چادرم یک چادر سفید با گلای ابی بود

خیلی هم عالی :)
هر چه با حیا تر، وقار و ابّهت بیشتر ( رابطه مستقیم دارند)
پستتون چند تا لایک داشت!
بله کاملا درسته...
ممنونم، لطف دارید شما...
عالی بود
موفق باشید


خیلی ممنون
همچنین
:)
ممنونم بخاطر حضورتون...
شنبه ۳۰ مرداد ۹۵ , ۱۳:۴۶ مَهسا هَسدَم ツ.
^_^
اوهوم
:))
درآینده بکارمیاد
چی؟!
پاقعا پسرا اکثرا برا چادر حرمت قائلن و کنار میکشن
بله درسته...
افرین

ممنون

خداروشکر
تشکر

خواهش میکنم
الانا باچادرم امنیت کامل نداریم والا .
هرچقدم خوب باشیم آدمای خورده شیشه دار پیدا میشن   
ولی درکل .. من چادرو ترجیح میدم :)
آره خب ولی خیلی کم از این اتفاقا میفته...

:)
بسیار زیباست
ممنون
زیبا بود...
تشکر
زراره گوید: به امام صادق(علیه السلام) عرض کردم اگر زمان غیبت فرزندت مهدی (علیه السلام) را درک کردم چه کنم؟ فرمود: این دعا را بخوان; «اللّهم عرّفنی نفسک، فانّک إن لم تعرّفنی نفسک لم اعرف رسولک، اللّهم عرّفنی رسولک فانّک إن لم تعرّفنی رسولک لم اعرف حجّتک اللّهم عرّفنی حجّتک فانّک إن لم تعرّفنی حجّتک ضللت عن دینی»
«خدایا خودت را به من بشناسان که اگر تو خودت را به من نشناسانی، پیامبرت را نتوانم شناخت. خدایا پیامبرت را به من بشناسان که اگر تو پیامبرت را به من نشناسانی، حجّتت را نتوانم شناخت. خدایا حجت خود را به من بشناسان که اگر تو حجّتت را به من نشناسانی از دینم گمراه خواهم شد»
عالیی
ممنون :)
توفیق روزافزون
سپاس
بسیار عاااالی
خیلی ممنون :)
یه جا درمورد چادر خوندم:

تاریکی شب هست که سفیدی ماه رو زیبا کرده
بله همینطوره...
شنبه ۳۰ مرداد ۹۵ , ۲۰:۰۷ یا فاطمة الزهراء
چادری که باشی آروم تری :) 
حداقل من و دوستام آروم تر شدیم
بله درسته :)
با چادر آرامش داری...
شنبه ۳۰ مرداد ۹۵ , ۲۰:۲۹ ❤منتـــظر المهدی 313❤
بسیارعالی بود

سلامت باشید
خیلی ممنون :)
فوق العاده بود ممنون
خیلی ممنونم
سلام نسیم بانو
چه وبلاگ زیبایی دارید
این پست هم قشنگ بود
شادکام باشید
سلام فرناز بانو
لطف داری :)
ممنون
همچنین
من که عاشق چادرم هیچ محدودیتم برام ایجاد نمیکنه
من نیز هم...
چادرم که خاکی میشود...
مرا یاد خاک چادر مادرم زهرا (س) می اندازد...
و من...
پر از غرور و افتخار میشم...
از داشتن این میراث ارزشمند...
بله...
خیلی زیبا بود ممنونم :))
البته من چیزایی که نوشته بودی رو با چادرم تجربه نکردم .... راستش حرفات رو قبول ندارم !!! ولی چه اینا باشه چه نباشه چادرم همچنان هست. 
خب من تجربه کردم...
حرفی که قبول نداشته باشم رو هیچ وقت اینجا ننوشتم...
يكشنبه ۳۱ مرداد ۹۵ , ۱۵:۴۲ منتظر اتفاقات خوب
^_^ خیلی هم خوب.
ممنون بخاطر حضورتون
لااااااایک
:)
با پی نوشتت موافقم:)
:)
جمعه ۵ شهریور ۹۵ , ۲۳:۱۱ دختری از تبار تسنیم ...
سلام خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم... 
باهاتون موافقم، البته در مورد بعضی آدم ها اینطور نیست
بعضی آدم ها فطرت گرا هستن و بعضی ها طبیعت گرا،
قطعا روح یه آدم طبیعت گرا با چادر سنخیتی نداره و جای بعضی از ارزش ها و ضد ارزش ها براش عوض شده!


سلام. ممنون
بله با شما موافقم
با اجازه تون از این پستتون کپی گرفتم برای وبلاگم در بلاگفا...

mastanehaye-del.blogfa.com
:|
احسنت
تشکر
آفرین
سپاس
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۵۲ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

عالی بود بانو 

چادررررررم افتخارمه😍👑

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan