صدام کن

صدای تو از جنس آرامشه / نذار حس آرامشم گم بشه

صدام کن تا قفل دلم باز بشه / صدام کن بزار عشق آغاز شه


پ.ن: بهتر از اسمش آرام بخشی ندیدم...

موافقم :)
بله... اسمش بهترین آرام بخشه...
فقط خدا...
فقط خودش...
چه عکس قشنگیه :-)
ممنون :)
صدام کن...صدای تو لالایی بچگیمه
صدام کن...دیگه خسته ام از عشقهای نصفه نیمه...
صدام کن.
×××××××××××
خیلی زیبا بود
تشکر
یاعلی
:)

ممنون
علی یارتون

خدای من…

تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم،

تو را وفادار دیدم و بی‌وفایی نمودم ولی هر کجا که رفتم سرشکسته بازگشتم.

تو را گرم دیدم و در سرد ترین لحظات به سراغت آمدم.

تو مرا چه دیدی که همچنان بخشنده و توبه پذیر و مشتاق بنده‌ات ماندی؟

چقدر زیبا و درست...

واقعا یه وقتایی آدم در برابر یه همچین خدایی نمیدونه باید چکار کنه...
آرامش بخشه...
ممنون :)
بله...
خواهش میکنم :)
:)
ممنون بخاطر حضورتون

دوست داشته باشید کسانی را که به شما پند میدهند

نه مردمانی که شما را ستایش میکنند . . .

 

کسی ما رو ستایش نمیکنه!
به به زیبا بود
خیلی ممنون
توکل برخدا
بله...
توکل بر خدا
توکل بر خودش
سه شنبه ۲۶ مرداد ۹۵ , ۱۴:۳۸ سیّد محمّد جعاوله
زیباست
ممنون
 خدای من زندگی ام را به خودت گره کور بزن...
الهی آمین....
آمین...
خدایا عاشق آرامش اسمتم 

:)
(: چه قشنگ
ممنون :)
توکل به خدا

خدایا فقط خودت

ممنون زیبا بود
خواهش میکنم
عالی بود...
بسی تشکر...
خیلیا اصلا اینو درک نمیکنن...
آهای اونایی که اینو میفهمین....
قدر خودتونو بدونین...
بله... مثل من...
واقعا باید قدر خودشون رو بدونن...
خدایا داغونم
خدایا دلخونم
خدایا مجنونم
ای خدا جونم

خدایا خستم
از درد دستم
زدم شکستم

توی کار دیوار
بی پولم بیکار

خداخدا "کار"
چی بگم...
احسنت....


خدایا بزن گره کور را...
ممنون
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۹۵ , ۱۲:۲۵ منتظر اتفاقات خوب
صدا کن مرا صدای تو خوب است..
:)
الا بذکر الله تطمئن القلوب

مطالبتون عالیه
خدا قوت
ممنون که به بنده سر زدید
لطف دارید

خواهش میکنم
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۵۲ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan