کمی تا قسمتی عجیب

این که من هیچ میوه‌ای جز سیبِ سبز دوست ندارم عجیب است یا نداشتنِ کوچکترین علاقه‌ای به طلا و جواهر؟! این که صبح‌های تابستان، ۴۰ دقیقه پیاده‌رویِ تند برای رسیدن به نقطه‌ای خاص که تماشای طلوعِ آفتابش ناخودآگاه اشکِ شوق در چشمانم جمع می‌کرد را بر خواب ترجیح می‌دادم چطور؟! علاقه نداشتن به قرمه‌سبزی هم می‌تواند کمی تا قسمتی عجیب به نظر برسد. ده سال و چند ماه و چند روز لب نزدن به چای نیز. سرعتِ راه رفتنم کمی بالاست و همین باعث می‌شود یک مجتمعِ تجاریِ ۴ طبقه را در ۳۰ دقیقه وجب به وجب زیرِ پا بگذارم آن هم به نیتِ پاساژگردی. :| زمستان بیشتر از تابستان بستنی می‌خورم و معتقدم بستنی زیرِ باران بیشتر از هر زمانِ دیگری می‌چسبد. بود و نبودِ نمک در غذا برایم فرقی ندارد و اگر فقط خودم بودم و خودم هیچ وقت در غذا نمک نمی‌ریختم. از کاهو و چغندر و شلغم و حبوبات متنفرم. :| به لاک و هیچ مدل لوازمِ آرایشی علاقه ندارم. آهنگی که ندانم اسمش چیست و خواننده‌اش کیست را به هیچ عنوان گوش نمی‌کنم و اصولاً از هیچ آهنگی دفعه‌ی اول خوشم نمی‌آید. معتقدم مد یعنی همان مدل مانتو و شال و کیف و کفشی که من دوست داشته باشم نه آن چیزهایی که مدتی پشتِ ویترینِ اکثرِ مغازه‌ها دیده می‌شوند و بعد از مدتی هم مفقودالاثر.
همه‌ی این‌ها شاید عجیب به نظر برسند اما هیچ کدام عجیب‌تر از دوست داشتنِ او نیست وقتی نه می‌دانم کیست و نه می‌دانم کجاست و چه می‌کند و چی پوشد و چه می‌خواند. او برای من نه یک عادتِ عجیب که همه‌ی وجود و احساسِ جاری در رگ‌های منتهی به قلبم است که از لا‌به‌لای انگشتانم میانِ کلمات جاری می‌شود حتی اگر کسی که می‌خواندشان حس نکند.

+ به دعوتِ جنابِ هاتف

بستنی زیر بارون:))))واقعا میچسبه مخصوصا اگر قیفی باشه:)))))))
بستنیِ قیفی فقط زغالی :))
در غیرِ این صورت کیت‌کت و دارک ولاغیر :|
مرسی :)
میذارمت توی لیست :)
خواهش می‌شود :)
زغالی امتحان نکردم هنوز اماااااا دارک و کیت کت رو موافقم:)
کی بریم زیربارون بستنی بخوریم؟؟؟؟
:))
هر وقت بارون بباره :)
مرسی که اون وبلاگ رو هم بهم آدرس دادی
قانون چالش اینه که بیان اون زیر بگن تا من بتونم اسمشون رو بنویسم :)
خیلی ممنونم . این چالشها باعث صمیمی تر شدن وبلاگ نویسها میشه
از تو هم بسیار سپاسگزارم از اینکه شرکت کردی :)
خواهش می‌شود :)

مغزم رو مچاله کردم فقط همین اندازه ریخت بیرون. :|
ببخشید خلاصه. خیلی درگیرم این روزا.
خیلی با هم اختلاف داریم ولی بازم حوای دوستداشتی خودم هستی :***
دنیا با همین تفاوت‌های فردی هست که قشنگه :)
دل به دل راه داره ^_^
خوشم اومد 😍
همیشه متفاوتی 😃
خوشحالم که دوست داشتی :)
بستنی فقط دارک به به زیر بارون 
کاهو؟؟ وای من خیلی دوست دارم 
قرمه سبزی خو همه دوست دارن و شما عجیبی
من هیچ میوه ای جز توت فرنگی دوست ندارم و خوشحالم که الان همش دارمش ور دلم 
من عاشق نمکمو و اگه تو غذام نمک نباشه لب نمیزنم 
عاشق لاکای رنگی رنگیم 
اصولا نام خواننده و بازیگر تو ذهنم نمیمونه و بار اول اهنگی رو ک گوش بدم مشخص میکنه بر دلم میشینه یا نه 
چقدر تفاوتتت :)))
موفق باشی 
دیشب بارون بود پریشبم بارون بود نبودی که حوا 
*_*
اگه توی ساندویچ باشه اون ساندویچ رو نمی‌خورم :| تا این حد
-_-
ولی من سیبِ سبز ندارم الان :(
باشه یا نباشه کلاً حس نمی‌کنم :)
:)
خیلی هم خوب :)

خیلی زیاد :)))
سلامت باشی
کاش جای من می‌رفتی زیرش دعا می‌کردی...
اینکه الان هوس چغندر کردم چی؟ عجیبه؟ :(
نه :)
عجیب نبود که، فقط اینکه به هیچ میوه‌ای جز سیب سبز علاقه نداری کمی برام عجیب بود:) بقیه‌اش رو تو افراد مختلف دیدم که تو اجتماع همشونی:)
نمک... خدا نیاره روزی که نتونم نمک بخورم، نبود هر چیزی تو غذا قابل تحمله الا نمک، معمولا سر سفره هم اولین کسی که متوجه نبود نمک‌دون میشه منم:)
دیگه چه کنم تهِ تهِ تهِ همه‌ی خصوصیاتم که شاید کمی متفاوت باشه همین‌ها بود :| وگرنه که معمولی‌تر از آنم که تو می‌پنداری :))

من اگه غذا نمک نداشته باشه اصلاً متوجه نمیشم :|
:)
خب چرا قورمه سبزی دوست نداری حوا جون ؟
فکر کنم رسیدیم سرِ خونه‌ی اول :)
چون لوبیا و سبزیِ خورش دوست ندارم :))
قرمه سبزی بیچاره را چرا دوست ندارید :|
چای هم ؟ :||

چون لوبیا و سبزیِ خورش دوست ندارم :|
چای رو دوست دارم مخصوصاً با هل :) ولی نذره :))
نه این موارد عجیب نیست ( البته غیر از قورمه سبزی !! ) 
سیب سبز هم احتمالا چون ترشه خیلی دوست دارین . منم خیلی دوست دارم . 
بقیه موارد رو هم امتحان نکردم !
دیگه به بزرگواریِ خودتون ببخشید :)
حوا اگه سیب دوست نداشته باشه حوا نیست! آدمه :|
:)
منم تند راه میرم:| 
بیا با هم بریم بیرون :))
:)) خب پس به جمع خاص های ذهنم اضافه‌ات میکنم:)
دختری که شعر مینویسه و می‌فرسته زیر پست‌های من معمولی نیست،توانایی عاشق کردن رو داره قشنگ:)

اون عینک آفتابیِ من کجاست؟! :))
اینطوری نگو خجالت می‌کشم :| :)))
و البته بستنی فقط وقتی که بین روز وسط خیابون ها از گرما عرق از صورت آدم سر میخورد و حال و حوصله نداری ، میچسپه... 
زمستان که یخ میزنیم! :)
اونطوری هم خوبه :)
اتفاقاً همین زمستانی که گذشت یه شب با مادر رفتم بیرون بستنی خریدم وسطِ بادِ شدید و سرمای عجیب خوردم. مامانم گفت من دیگه کاری به کارت ندارم رسماً دیوانه شدی دختر! :| :))
اینهاش😎
:)
دستِ تو بود پس :))
(:
فقط اینکه  از بین میوه ها فقط سیب رو دوست دارید عجیب بود و مورد اخر نفهمیدم دوست داشتن چی یا کی

بقیه عجیب نبود

Tnx
:)
:)
بستنی با توت هم خوبه‌ها :))
امتحان کنید :)
منم همینطورم:))همیشه از نظرم چیزیه مده که من دوسش دارم نه اونی که بقیه تعیین کردن
درود بر سمیرا جانِ خودم :))

+ لطف می‌کنی آدرسِ اون یکی وبلاگت رو بفرستی؟!
منم قرمه سبزی و آرایشی بدم میاد:))
و البته چای یه وقتی دوست داشتم ولی الان نه:))

تو کلاً عشقی :))  (کم پیش میاد به کسی همچین حرفی بزنم)
من ولی دوست دارم :)
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۹:۳۰ علیرضا امیدیان نسب
چقدر جالب
خوش به حال شوهرتون:)
من بستنی تو برف خوردم:) اینقدر می چسبه که نگو خخخ
چرا؟! :|
اینجا متاسفانه برف نمی‌باره :)
:) عالی..
قربانت :)
(پس باید به خودم افتخار کنم که عشق خواهرمم ))
اینجانب تینا احمدی در حال ذوق مرگ شدنم، زیرا عشق خواهرم قرار گرفتم😍😘🙈🙈👭
منم دوست دارم حوا جونی 
بخاطرِ ارزش‌های وجودیت باید به خودت افتخار کنی عزیزم :)
از اول هم بودی ^_^
*_*
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۹۷ , ۱۹:۳۵ علیرضا امیدیان نسب
خب طلا دوس ندارین دیگه:))
آها :)))
از اول حوا آفریده شدی دخترم =)
هعی... :)
خخخخخ چه جالب طلا دوس نداری واقعا!!
خب چقدر خوب وعجیب البته
اها راستی بشتنی با شیر موز بخور اینقدر می چسبه که نگو
شیرموز دوست ندارم :)
قورمه سبزی دوست ندارین؟؟ مگه میشه :|
بله :|
یکی از مشکلات من و خانومم نمکه :-|
من میگم خانوم اینقدر نمک نریز ولی ایشون غذای خوش نمک می‌‌ پسنده :-|
:))
پریسا خانم رو بگید بیاد من کار دارم باهاشون :|
حوا؟
دلت میاد؟
شلغم و چغندر به این خوبی!
جانم :)
من حاضرم کلِ زمستون مریض باشم اما شلغم نخورم :|
رفته خرید هر وقت اومد چشم میگم بیاد خدمتتون :-)))
:))
اون سیب زردا هم خوشمزه ان آ! امتحانشون کن.
:)
نه دوست ندارم :)
خانوم خونه/ مامان خونه
باید همه چیز دوست داشته باشه و بخوره و بپزه :|
باعرض معذرت :)
:)
چیزای خوبی...
الان اگه بگم نفهمیدم عصبانی می‌شوید آیا؟! :|
هیچ کدوم از حبوبات رو دوست نداری؟:|
آره :|
Good things...
الصفات الحسن...
ویژگی های خوبی هستن...
:)
:)
چقدر سخت !!!
ینی با این حساب از آش و کلم پلو و باقالی پلو و هزار جور غذای دیگه که حبوبات و سبزی توشه هم خوشت نمیاد؟؟
میوه رو کجای دلم بذارم!!!😳😳😳😳
ینی اگه تو مهمونیا میوه ی سیب سبز نداشته باشن ، چیز دیگه ای نمیخوری؟؟
ینی از ذغال اخته و آلوچه هم دوست نداری؟؟
گیلاس چی؟؟؟
😳😳😳😳😳😳😳😳
😳😳😳😳

بقیه شون باز معمولی بودن ولی این دوتا رو اصن همینجوری موندم وقتی خوندم!!

استثناً باقالی‌ پلو رو دوست دارم :)

نه
چرا اونا رو که دوست دارم :|
نه خوشمزه نیست :|

:)
پس فکر کنم وقتی بری بهشت ، یه بهشتی بی درد سر باشی که تعداد چیزای خوردنی مورد علاقه ش کمه !

اومم
ذرت چی؟
بلال؟
دوست نداری؟
😰😰
:))

نه اصلاً -_-
ولی من عاشق لاکم ((((:
:)
سلام حوایی ؛)
سلام :)
شنیدم نمک خیلی دوست داری؟! :))
من همه میوه ها رو دوست دارم جز خرمالو-_- 
چایی رم که معتادم:))
طلا و جواهرات و فعلا که فقط های احساسی یه گوشواره دارم ولی همچین بدمم نمیاد:))))
قرمه سبزی هم که نقطه اشتراکمونه
ولی اتفاقا من هر آهنگی دم دستم باشه خوشم بیاد کوش میدم حتی ممکنه سالها گوشش بدم و ندونم کی خونده-_-
لوازم آرایشی هم استفاده نمیکنم :))

خرمالو که اصلاً هیچ -_-
:))
یادم باشه واسه تولدت یدونه گردنبند بخرم برات :)))
بله بله ^_^
من نمی‌دونم چرا حس می‌کنم اونطوری بی‌هویته :|
درود :))
دیگه وقتشه بیای بغلم :)))
من فقط لذت بردم .
:)
منم از قرمه سبزی بدم میاد -__-
به سلامتی :))
وای اونجا که گفتم گوشواره میخواستم بگم علی االحساب یه گوشواره دارم :)) نمی‌دونم چرا اینجوری نوشته شد:«فقط های احساسی:|||» تقصیر ویرایشگر گوشیمه تا حالا چندبار همینجوری ضایع شدم خود به خود کلمات رو تغییر میده منم حواسم نیست چک کنم:| 
بیابغلم🤗:))

چند بار خوندم نفهمیدم چی گفتی :|| ولی خب جالب شده بود :)))

^_^
خیلی خوب تا اینکه رسیدم به آخرش
هیچ چیز عجیب تر از دوست داشتن او نیست و ...
از این قسمت به بعد رو کلا درک نکردم
مسئولین شفاف سازی کنید لطفا :)
منظور دوست داشتنِ دوم شخصِ غایب هست :)
چه جالب .

حالا طرف کی هست؟ :دی 

بزنیم کل قشنگه رو :دی
گفتم که نمی‌دونم :))

نه :|
اتفاقا همون مورد آخری چیز عجیبی نیست
خانومها مگه میشه به طلا و پاساژ گردی و آرایش علاقه نداشته باشن ؟ این عجیبه
شاید
شده دیگه :))
عاشق عادت عجیب آخرت شدم *__*

:))
خیلی به هم شباهت داریم :)
اما چای چیز مفیدیه باااور کن. مشروط به اینکه خود چای یعنی چای خشک بیش از سه دقیقه در آب جوش نمونه. در این صورت خوردنش مفید هم هست. حالا من خودم خیلی اهلش نیستم اما گفتم که بدونی. :)
سلام
عالی :)
فقط چون خیلی از خوردنی نوشتید مجبورم بگم که:
خوردنی های حلال در نظرم دو دسته است
۱- خوردنی هایی که دوست دارم
۲- خوردنی هایی که خیلی دوست دارم :)



سلام و درود
:)
خیلی خوب بود :)))
حوا این تویی یا من؟
تو :)
درمورد مـد کاملا موافقم .
:)
جالب بود:))))
:)
منم طلا خیلی دوست ندارم
یه مدتی که به کل بدم میومد ولی اخیرا به یه سری از طلاهای خاص جذب میشم
انقدر بدم میومد یه دوران تو کودکی یا نوجوونی‌ بود به گمونم که النگوهامو با انبر دست بریدم
در اوردم. 
من سیب تنها میوه ایه که شاید خیلییییی کم پیش بیاد که بهم میوه بگیرن و من سیب بردارم!
تعداد سیب هایی که تو عمرم خوردم احتمالا قابل شمارش باشه. بدمم نمیادها ولی خب خیلی هم دوسش ندارم. 

من یه گردنبند دارم که فقط یک بار استفاده شده :| کلاً علاقه‌ای ندارم.

سیبِ سبز خیلی فرق داره :))
امتحان کن :)
منم از طلا بدم میاد
نقره دوست دارم:)
صبح ها نیم ساعت پیاده روی داشتم قبل از دانشجو شدنم
الان روزی نیم ساعت بین روز پیاده روی دارم:)
منم وقتی تنها برم بیرون سرعت راه رفتنم بالاست
زمستون بیشتر از تابستون بستنی میخورم:)
معتقدم مد یعنی همون چیزی که من بپسندم:))
چرا انقدر شبیه منی شما؟:)))
گردنبندِ نقره یدونه دارم یارگارِ مشهده :))
من پیاده‌روی می‌کردم واسه دیدنِ طلوعِ خورشید از یک نقطه‌ی خاص :)
:)
احسنت :)
(:
واقعاً چرا؟! :)))
اون تیکه ده سال لب نزدن به چای واقعا توهین آمیز بود :| من به عنوان یک چای دوستِ متعصب و افراطی این حرکتو به شدت محکوم میکنم :)))

مامان‌بزرگ منم نزدیک بیست ساله چایی نمیخوره :( آبجوش میخوره با کشمش :)) 
لطفاً این پست رو بخونید:

خدا حفظشون کنه :))
قسمتای راه رفتنِ سریع، نمک، بستنی، لاک و مد کاملا واسم محسوسن:)))
:))
وااای! سیییب... من با عطرش آروم می شم. سیب سبز هم که جای خود دارد :)
طلا هم دوست ندارم! بیشتر نقره می پسندم.
راه رفتن هم دارم. روزی نیم ساعت. منتها توی اتاقم. ولی در کل پیاده روی رو بیشتر از دور دور با ماشین دوست دارم.
کی گفته اونایی که قرمه سبزی دوست ندارن عجیب هستن؟! فقططط خاااص :)
قبلا معتاد چای بودم! از وقتی فهمیدم برای خانمها موجب فقر آهن می شه خیییلی کم شده و البته چای سبز.
وای حوا! عاشق پاساژ گردی ام حتی اگر چیزی نخرم! از قضا تند هم راه می رم :)
تنها چیزی که نمک می زنم: تخم مرغ.
لاک، اصلا.
اصلا اهل ترانه گوش کردن نیستم و نمی شناسم! فقط یه خواننده هست که بی استثنا ترانه هاش رو دوست دارم.
مد؟ چی هست؟ :|

+ خو اینا کوجاش عجیبه؟
خعلی هم خوب و پسندیده و دوست داشتنی و خاص و کلا هر چی صفت خوبه :)))
^_^
خیلی هم خوب :)
احسنت :)
درود بر تو :))
:)
(:
من تخم مرغ دوست ندارم -_-
:)
کی؟!
نمی‌دونم والا :|

+ من از عذر می‌خوام که عجیب نیست :|
قربانت :))


راستی نگفتی اهلِ کجایی :)) البته منم نپرسیدم :|
هیچ عجیب نبود، حتی جریان مثلثِ قرمه سبزی، شلغم و چغندر  😊
ولی جریان پاساژ خیلی برام عجیب بود :)
دیگه به بزرگواریِ خودتون ببخشید :)
:)

گیرم همه جای جهان جهنم

گیرم دست‌های زمین

بی بذر و

بی‌خنده

گیرم چنته زمان

بی عشق و

بی «هر چه تو می‌گویی» اصلاً

کافی بود کمی

فقط کمی

پنجره را باز کنی

زندگی

از پنجره‌های بسته رد نمی‌شود

چقدر زیبا :)

ای زندگی، تن و توانم همه تو

جانی و دلی، ای دل و جانم همه تو

تو هستی من شدی، از آنی همه من

من نیست شدم در تو، ازآنم همه تو

مولانا

تو بگو حضرتِ مولانا :)
اون شعره از مهدیه لطیفی بود 😊
:)

می نوش که عمر جاودانی اینست

خود حاصلت از دور جوانی اینست

هنگام گل و باده و یاران سرمست

خوش باش دمی که زندگانی اینست

خیام

به به :)

زندگی در بردگی شرمندگی است

معنی آزاد بودن زندگی است

سر که خم گردد به پای دیگران

بر تن مردان بود بار گران

بنده حق در جهان آزاده است

مست وی فارغ ز جام و باده است

خلیل الله خلیلی

آقای خلیلی باید شاعرِ افغانستانی باشند فکر کنم.
قشنگه :)

یک روز رسد غمی به اندازه کوه

یک روز رسد نشاط اندازه دشت

افسانه زندگی چنین است گلم

در سایه کوه باید از دشت گذشت

مجتبی کاشانی

دقیقاً...

نابینای توام

نزدیک‌تر بیا

فقط به خط بریل می‌توانم که تو را بخوانم،

نزدیک‌تر بیا

که معنی زندگی را بدانم

محمد شمس لنگرودی

^_^

همه یاد میگیرند
زندگی کنند اما یاد
نمی گیرند که
زیبا زندگی کنند
زندگی کردن یک عادته
اما زیبا زندگی کردن
یک فضیلت

هر چیزی از سرِ عادت اگه باشه قشنگ نیست...
در زندگی
یاد گرفته ام
که مدارا، صبر و مهربانی،
کلید تربیت بدقلق هاست.
فکر کنم درست باشه :)

تا یار برفت صبر از من برمید

وز هر مژه‌ام هزار خونابه چکید

گوئی نتوانم که ببینم بازش

«تا کور شود هر آنکه نتواند دید»

عبید زاکانی

:))

بر من گذشتی ، سر بر نکردی

از عشق گفتم ، باور نکردی

دل را فکندم ارزان به پایت

سودای مهرش در سر نکردی

سیمین بهبهانی

(:

قاصد ز برم رفت که آرد خبر از یار

باز آمد و اکنون خبر از خویش ندارد

:)
غذای زمان تنهایی من: تخم مرغ یا سیب زمینی و یا سالاد! انقده خوشمزه درست می کنم که انگشت هات رو هم می خوری! ؛))
خواننده ای هم که ترانه هاش رو بی استثنا دوست دارم: امیر عباس گلاب :)

عذر خواهی واسه چییی؟!
خب از نظر من عجیب به این می گن که مثلا من از ارتفاع می ترسم ولی واسه روو کم کنی کسی بانجی جامپینگ رو تجربه کنم! یا از فوتبال متنفرم اما بخاطر عشقم که دوست داره بشینم باهاش فوتبال ببینم! عجیب از نظرم فقط و فقط پاراگراف آخر حرفهات توی پست هست... مثل نذر چای... عجیب و دلنشین :)
امیدوارم کسی نصیبت بشه که قدر این همه خوبی و مهربونی رو بدونه... زندگی تون عینهو تصوراتت از عشق که توی پست ها گفتی باشه :))
من تخم مرغ دوست ندارم :))
حتماً خوشمزه میشه ^_^
منم دوست دارم آهنگ‌های ایشون رو مخصوصاً گونه :)

اینم عجیب نیست اثباتِ دوست داشتنه به نظرم. :)
مچکرم :)
عه! منم یادم رفت بگم
اهل شمال میهن :))
یادش بخیر سر همین قضیه با مامور مهربون بحث شوخیانه داشتم.
به قول حضرت حافظ: یاد باد آن روزگاران یاد باد
خیلی هم خوب :))

راستی اتفاقِ خاصی نیفتاد؟!
عادت های عجیبت قشنگه اغلب
به جز دوست نداشتن قورمه سبزی و نخوردن چای با بقیه اش مشکلی ندارم به شخصه:)
:)
نخوردنِ چای حل میشه اما قرمه‌سبزی رو تضمین نمی‌کنم :))
جدی مرغ فشرده دوست نداری؟ تولوخدا؟! سالی یه بار صرفا جهت بی حوصلگی!
"توو سیاه چاله ی گونه ات دل من حبس شد..." ^_^
عجیبه بوخودا... حالا چون شمایی، کمی تا قسمتی هم اثبات دوست داشتن :)
قربونت :))

نه متاسفانه :((( هنوز خبری نشده :(((
روابط عمومی هم جواب درستی نمی دن! خودش رو هم گفتن رفته بخش دیگه و به باشگاه و سایت دسترسی نداره :(((
عجیب اینجاست که با این حال ما هنوز امیدواریم به برگشت... پذیرفتن اینکه نباشه سختمونه و همچنان پیام و تماس جهت حمایت از باشگاه مون داریم. ان شاءالله که بشه.
:))
بله بله ^_^
((:
:))

ان‌شاءالله همین روزا خبرهای خیلی خوبی بشنوید :)
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۹۷ , ۰۲:۳۳ این مطلب نوشته شده توسط: علی احمدی
سلام.محض اطلاع جنابعالی:

http://blog.hatef.click/post/p185

این آدرسه که تهش گذاشتی رو ویروس کش من نگذاشت باز بشه(ویروسکش ناد)

و اعلام کرد که یکی دو تا ویروس وارد شد به محض تلاش برای باز کردنش، کُشتم.

اینم عکسی از صفحه ای که ویروس کش هشدار داد بجای باز کردن این آدرس:

http://bayanbox.ir/view/905430114453595011/n.jpg
واسه من و دوستان باز می‌کنه و مشکلی نداره!
سلام.محض اطلاع جنابعالی:

http://blog.hatef.click/post/p185

این آدرسه که تهش گذاشتی رو ویروس کش من نگذاشت باز بشه(ویروسکش ناد)

و اعلام کرد که یکی دو تا ویروس وارد شد به محض تلاش برای باز کردنش، کُشتم.

اینم عکسی از صفحه ای که ویروس کش هشدار داد بجای باز کردن این آدرس:

http://bayanbox.ir/view/905430114453595011/n.jpg
:/
بدون نمک اصلا نمیتونم غذا بخورم ، معتقدم غذای بدون نمک با آب معدنی فرقی نداره :))
خیلی هم خوب :))
خیلی باحاله میگم به من سر بزنی بدم نیست
:)
نمیشه بتبادلیم

اینجا کسی لینک نمیشه :)
بعد برنج با مایونز خیلی میچسبه 

چی؟!
چرا لینک نمیشه

شما نگاه کنید به گوشه کنارِ وب
بخشِ پیوند‌ها وجود داره اصلاً؟!
تازه من شاه معما هستم نه کسی گفتی کسی لینک نمیشه
هیچ وبی رو لینک نمی‌کنم
خب خودت نظر بده 

چه نظری؟!
هر نظری من دلم خش شه 

:/
راه پیوند پیدا کردم

مگه گم شده بود؟!
خب تو گفتی نمیشه پیوند کرد

نگفتم نمیشه گفتم من کسی رو لینک نمی‌کنم
منو بکن 
گفتم که کسی رو لینک نمی‌کنم
گناه دارم 
دلیلِ این همه اصرار رو نمی‌فهمم
من بچه ام 11سالمه
:|
چه ربطی داره؟!
ربط داره
ربطش؟!
خواهشششششششششششششش
:|
خب چرا لینک نمیشه
چون دوست ندارم کسی رو لینک کنم :/
من دوست دارم
:/
خب برید توی وبتون هر کی رو خواستید لینک کنید!
چرا آدرس ویروس گذاشتی!؟

چرا جواب ندادی دختره لوس.

من فقط متعجبم که بین این همه جمعیت چرا هیچکسی نفهمید.


شاید همه از بس کور شدین توی عالم تار و تاریک مجازی ندیدید!
آقای محترم بقیه با این لینک رفتن اونجا توی چالش هم شرکت کردن! نتِ شما مشکل داره به من چه؟! ماشاءالله شعورتون روز به روز داره بیشتر میشه. :/
این جنابی که ادعای شعر و ادب پارسی می کنه چرا قد سر سوزنی شعور نداره و راحت به همه توهین می کنه.
کور بودن یک معلولیته که دست یک آدم کور نیست . پس مردم رو کور خطاب کردن اوج بی شرمی و بیشرفیه.
بهترین پاسخ به این نا انسان ها ندیدنشونه
و اما در مورد ویروس متاسفانه بعد از فیلترینگ چون برخی از ا اس پی ها فیلتر کردن برخی آدرس ها رو پس آدرس من رو ویروس تشخصی می ده متاسفانه که دنبال راه حلی براش هستم
ممنونم بابتِ توضیحاتتون :)
سلام ایزوتوپ خانوم!

همیشه برام سوال بوده که اگه من دختر بودم فارغ از چهره ای که دارم چه شکلی می شدم!
بالاخره امروز جوابش رو متوجه شدم
دختری از نسل حوا :)

البته بگم من یکم سرعتم بالاتر از شماست ورزش مورد علاقم دوی استقامته واسه همین زمان ورزش 7 کیلومتر رو توی 30 دقیقه میرم :D

سلام :))

خیلی هم خوب :)

بالاخره پسری گفتن دختری گفتن :))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** **** **** *** ********** ** ************ ****** *** ** *** ** ******** ** ***** ****** **** ********** ** ** **** ******** **** ****
** *** *** ** **** **** **** **** ** ****** ***** **** ***** ********


***** ** * *** ***** **** **** ** **** ****** *** * ** **** ***** *****
وقتی نوشتم به دعوتِ جنابِ هاتف یعنی لینکِ چالشه جناب!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** ** ****  *** **** ** *** **** ***** *** ** ** ******** ***** ******* *** *** **** ***** ******* *** **** ** ** ** **** ****** * *** *** ** ** ********** *** *** ** * *** *** ** **** *** *** ** ** ******

*** *** ****** ****** ** ***** * ** *** ** ****** **** ** ****** ****** ** ***** **** ** *** ** ** ***** *** ****** *** *** ** **** * *** *** * **** *** **** ** ****** ***** ** ****** * ****** ** **** ******* ** ** *** *** ********** ** ** ***** ** *** *** **** **** *** ******* *** *** ***** ***** ** *** ***** *** **** ***** ** **** ***** *** ** ** ****** * *** ***** **** ** **** ******* **** ** **** *** *** *** * ***** ********** ** **** **** *** ** ***** *** *** ** **** ** ********* ** *** *** **** ********* **** **** **** *** *** ********** ***** ** *** *** *** *** *** ** ***** ** ** ****** ***** ****** ***** * ***** ***** ****** ** ***** ** *** ****


**** **** ** **** **** *** *** **** **** ****** ******* ** ** ***** ***** **** *** ******** **** **** *****
****** * ********* * ****** ** ** ***** *** * **** ** ****** ** *** ***** ** ******* ******* **********

******** **** ***** ****** *** ****** *** ** **** ***** ******* **** ****** *** **** ** *** ***** ***** ** ****** *** *** ***** *** *** *** *** * **** *** *** ***** ***** ** ** **** ** **** ********** ** ********** **** * ** ** ** ** *** **** ***  **** * ** ** ** ****** **** ***** ** ******* * ** ** **** ***
*** ** ***** **** ****** **** * **** **** * *** ****** ***** ** **** ** **** ** *** ***** *** ********

*** **** ** *** ***** ** *** ** *** ** *** **** **** *** * ** **** ***** ** ** ***** *** **** ** *** ***** ***** ** *** ********* **** *** *** *****

**** ************* **** ******

************ *** * ** ** *** ***** *** *** **** ** **** ** ** ***** ******* * ************* *********
دو ساله وبلاگ‌نویسم و شما از روزِ اول اومدید اینجا. یادم نمیاد بی‌احترامی کرده باشم تا زمانی که بهم توهین نکرده بودید. آقای محترم من هم به اندازه‌ی خودم مشکل دارم و سختی کشیدم. متاسفانه یا خوشبختانه دیگه قرار نیست سر بزنید به اینجا. پستی که قراره بذارم چندان خوشاید نیست. البته قبلاً هم از بیماریم نوشتم اما شما اون پست‌هایی رو می‌خونید که دلتون می‌خواد! بعد هم فکر می‌کنید یه آدمِ بی‌دردم که فانتزی فکر می‌کنه و فانتزی می‌نویسه. خواهرانه توصیه می‌کنم بهتون! محترمانه برخورد کنید تا محترمانه باهاتون برخورد بشه. چرا عادت دارید تا به وبِ من می‌رسید شروع می‌کنید به توهین؟! مگه من چه بدی به شما کردم؟! یادتون رفته وقتی واسه کنکور می‌خوندید هر کمکی که می‌تونستم می‌کردم؟! چقدر دعا کردم واسه حل شدنِ مشکلاتتون؟! چون خودتون ازم می‌خواستید. رفتارِ من وقتی عوض شد که توهین چاشنیِ کامنت‌هاتون شد.

در پناهِ حق
ان شالله این نذر ده ساله لب نزدن به چایی،  با چایی های لب سوزِ عراقیِ مسیر نجف کربلا شکسته بشه :-)
ان‌شاءالله :)
موافقم...واقعا یه نگاهی به اطراف که بندازی میبینی مد و امروزی بودن معنای دیگه ای داره منظورمو میفهمی؟مد صرفا اون چیزی نیست که برای ما معنا شده... برای هر فرد یه معنای خاصه
خیلیا اینو درک نمیکنن
آره می‌فهمم
موافقم...دیدت زیباست
مد اون چیزی نیست که برای ما معنا شده
به نظرم به جای مد باید بگیم زیبابینی و این دید در نظر هر کسی یه چیز خاصه بنابراین چیز واحدی به اسم مد که صرفا به معنای یک شکل شدن باشه چیز اشتباهیه 
دنیا با تفاوتاش قشنگه نه یک رنگی
درسته :)
مدل نکشتنت یاد روزای بلاگفا انداخت منو..چه قدر یادم رفته خوب نوشتنو..
:)
دعوت به همکاری

(مناسب برای تمامی افراد)(تمامی سنین)

(خانوم های خانه دار)(کارجویان عزیز)

شرکت کندو (کنتل) (cantel)

شرکت برای ارسال و اجرای طرحهای تبلیغاتی خود (رایگان) که درقالب اپلیکیشن اجرا میشه به تعداد نامحدود اعضا نیازمند است.شما با ثبت نام و مشاهده طرحها پورسانت عالی کسب میکنین.((طرحها کاملا رایگان))

برای کسب اطلاعات به آی دی تلگرامی 
@Lahzahaaaaaaa
مراجعه کرده
و یابرای ثبت نام  ازلینک زیراستفاده کنید
http://ads.cantel.ir/account/register?link=om1395
:/
تلویزیون

با محصولات ما آسایش را به ارمغان بیاورید

ممنون بابت مطالب خوبتون

:|

کفسابی سنگ # سنگسابی # سنگ سابی # ساب زنی

:|
شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۲۳:۵۰ سنگ سابی . سنگسابی

کفسابی سنگسابی ساب زنی سنگ 

kafsabirahmani.com

شنبه ۲۸ تیر ۹۹ , ۲۳:۵۲ خریدار یخچال سالم خراب بدون گاز

ممنون از شما 

:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan