آنچه گذشت

گفتند از آن درس‌هایی‌ست که معدل را به شدت پایین می‌کشد؛ از قضا استادش هم سخت‌گیر است و تو کلاً روی ۱۳ نهایتاً ۱۴ حساب کن! راست می‌گفتند. اعصاب از آن درس‌هایی‌ست که برایت اعصاب نمی‌گذارد. از یک جایی به بعد دوست داری به ازای خواندن هر کلمه ده قطره اشک بریزی و رفرنس را به دیوار بکوبی و در دلت استادت را با القاب زیبا (!) خطاب کنی. جلسه اول نه، جلسه دوم هم نه، از جلسه سوم بود که تصمیم گرفتم خودم را به چالش بکشم و به اصطلاح ببینم چند مرده حلاجم! لازمه‌اش جمع‌وجور کردن وقت‌هایی بود که صرف وبلاگ، خواب اضافه بر سازمان، خواندن کتاب‌های بسته شده به جانم، آشپزی و از این طور چیزها می‌شد. از آن‌جایی که «هر کس تلاش کند، نتیجه‌اش را می‌بیند» در ۱۰۰ که نه اما ۸۰ درصد مواقع درست عمل می‌کند، بعد از سپری کردن روزها و ساعت‌های طاقت‌فرسا و مطالعه اضافه بر مطالب تدریس شده‌‌ی استاد حتی، در نهایت امتحانی دادم بس دشوار و گیج‌کننده. از آن‌ها که بعدش همه هم‌کلاسی‌ها هجوم برده به سمت گروه کلاسی، مویه‌کنان ناله سر می‌دهند که بیایید استاد را به همه مقدساتش قسم داده، صحبت کنیم بلکه رحمی کند ما را از نزول معدل که هیچ، از افتادن نجات دهد. از همان کارها که تاثیرش از آب در هاون کوبیدن هم کمتر است. القصه استاد بدون ارفاق نمره‌ها را ثبت نموده و من پس از چک کردن سایت و دیدن نمره ۲۰ باید اقرار کنم که نه‌تنها فضای اتاق، که خیابان هم برای پرواز کافی نبود.

همیشه که نمی‌شود همه چیز را با هم داشت. یک وقت‌هایی باید دوست‌داشتنی‌هایی که با هم در یک کفه نمی‌گنجند را در دو کفه مقابلِ هم قرار داد و دید کدام سنگینی می‌کند. بعد هم پا روی نیمه‌ی دل گذاشت و به سمتِ نیمه‌ی دیگر رفت. لازم بود مدتی پا روی نیمه‌ی جانم بگذارم.

 

+ اعتراف می‌کنم که دلم خیلی تنگ شده بود.

+ دونه‌دونه کامنت‌ها رو خوندم. خیلی خیلی ممنونم بابت لطف دوستانی که حالم رو پرسیدند و حتی تبریک تولد گفتند :)

 

مثل خودمی

اونهمه فکر و خیال کردم فقط یدونه نمره کم دارم اونم ۱۶

بقیشون ۲۰

 

آدم باید بیخیال باشه

دیدم کارنامه‌ت رو :)

بی‌خیالی تا حدودی خوبه

خب پس ارزشش رو داشته....

 

خوش برگشتین :)

آره شکر خدا

خیلی ممنونم مهربون‌ترین :)

واییییی صنماااا پست گذاشتی بالاخره^_____^

عمیقا از ته دل واسه ی ۲۰ اعصابت خوشحالم^_^

تو قوی ترینی^_^

تولدتم مبارک باشه *_*

 

پروازِ عزیزم :)
ممنون که فوق‌العاده‌ای ^_^

تشکر تشکر :))

سلام

دو چیز هیچ وقت از یاد آدما نمیره:
دوستای خوب و روزهای خوب

 

سلام 

همینطوره :)

سلام=)

خوش برگشتین

سلام و درود
تشکر :)

خوش برگشتی^___^

و تولدت هم مبارکآ :)♥️

خیلی ممنون ^_^
(:

عه نوشتین بالاخره ... فکر میکردم این از خصوصیات جدیدِ «خونه آبی»ئه که خیلی کم پست میذارین :)

چه خوب که نتیجه عالی گرفتین و چه بهتر که جمع و جور کردین زمان هاتونو حتی اگه نتیجه نمی گرفتین...

حالا من تو این شرایط به خودم میگم نه نباید تک بُعدی پیش بری برای آرامش روانت هم که شده باید این تفربحات رو داشته باشی! نمره ارزش نداره و ....

و اینگونه می شود که من در آستانه‌ی آزمون پره...اکثر اوقات خود را در فضای مجازی به سر میبرم :///

کم نوشتن در حد هفته‌ای دو سه تا پست خوبه به نظرم ولی چند ماه یدونه نه مگر اینکه لازم باشه :)

تک‌بعدی نبودم هیچ‌وقت. در طول ترم فوق‌العاده سنگینی که گذشت انیمیشن و سریال‌های خوبی دیدم که بهم انرژی می‌داد. اینطوری بود که هر صبح که شروع می‌کردم به درس خوندن یا جزوه نوشتن با خودم قرار می‌گذاشتم که تا فلان ساعت که فلان سریال پخش می‌شه، n مقدار کارهات رو جلو ببر. این خودش می‌شد انگیزه :)
نمره که مهم نیست کاملاً درسته اما من واسه تحقق برنامه‌هایی که برای زندگیم دارم به معدل بالا نیاز دارم. در کل بستگی به اهداف زندگی آدم‌ها داره.

عزیزم :) موفق‌ترین باشی مهربون ‌جان ^_^

خب الحمدالله که با یه بیست خوشگل تونستین اون درسو با موفقیت بگذرونین :)

خیلی ممنونم یاسمن جان :)

از سختی دروس بگذریم هیچ دقت کردید رفرنسا چقدر گرون شده 😑🤦🏻‍♂️

اصلاً یه قیمت فاجعه باری دارن مجبور شدم دوتا دوتا بگیرم😅🤦🏻‍♂️

خیلی خیلی -_-
اصلا زیر صد هزار تومن نداریم دیگه :|

آخی.. نوش جونت.. گوشت شه به تنت😅😅

ارزش این شادی داشت بنظرم وقتی انقدر لذت بخش بود واست،

منم این پیروزی بهت تبریک میگم🥰

قربانت رفیق خوشگلم :))
(:

سپاس سپاس ^_^

سلاممم

سه تا تبریک

بابت برگشتنت، 20 اعصابت و تولدت(((:

سلام و درود :)

خیلی خیلی ممنونم :))

من بازم شکر میکنم،بیچاره بچه های دندون دارن با گرونی به معنی واقعی کلمه جنگ میکنن

یه روز فریز بگیر و یه روز توربین و... یعنی قیمتاهم قیمت خون و جون آدمه 

همه چی گرونه و همه تحت فشارن. خدا بخیر بگذرونه.

سلام تبریک می‌گم ۲۰ رو . امتحان‌های مجازی‌تون رو هم شنیدم خیییییییییلی سخته :)

 

تولدتون پساپس مبارک :)

سلام و درود
ممنونم :)
خیلی :| نمونه سوال داشتم واسه اکثر درس‌ها. حتی واسه اعصاب اما حتی یک سوال مشابه ترم‌های قبل نبود :|

مچکرم :)

مبارکا باشه:) 

خیلی ممنون :)

راستی یادم رفت تولدتون رو تبریک بگم🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️😱

۲۶ دی بودین نه؟خیلی پساپس مبارک ✌🏻💚

بله :)
خیلی ممنونم از لطفتون :)
دوشنبه ۲۷ بهمن ۹۹ , ۲۳:۱۹ پـسـر زمسـتـان ツ

در یک جمله این پست رو میشه خلاصه کرد *خواستن، توانستن است" 

کامنت امیررضا شما هم دی ماهی هستی ماشاالله پرچممون بالاست 😌

تولدتون هم پساپس مبارک 

روز به روز بدرخشید 

بله این همه می‌شه :)
خیلی ممنون
پس باید بگم تولد شما هم پساپس مبارک :)
همچنین 

تبریک تبریک تبریک

خیلی خیلی خیلی ممنونم :)

ان شاءالله همیشه موفق باشید 🌱

ممنونم :)
همچنین

چقدر خوب که برگشتی:)

من بهت افتخار می‌کنم دخترم ^_^

چقدر خوب که دارمت :)
مادر قشنگم ^_^

بسیار عالی بود

:)
سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۹ , ۰۷:۱۹ پلڪــــ شیشـہ اے

سلااام سلااام

به به. حسابی مبارکه

ای والله. خداقوت

چه قدر میچسبه این جور نمره ها😻😌👌

سلام عزیزم ^_^
خیلی ممنون :)

خیلی :)
سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۹ , ۰۷:۳۵ آقای سر به‍ راه

خوشحالم از ستاره روشن این وب:))

باید یه مقام "وزیر همت و تلاش " به مجموعه دولت اضافه کنند و شمارو بزارن مسئولش:))

 

برای غیبت شما هر فکری می کردم به جز درس! از بس بچه درس خونی هستم:))

خوشحالم که دوستانِ خوبی مثلِ شما دارم :)
البته زیاد به اعضای کابینه نمی‌خورم فکر کنم :))

راستش منتظرِ تعبیرِ رویای صادقه شمام از دیروز :| :)))

کار بسیار خوبی! رتبه الف ها برسد!

خداروشکر...

:)

مهم اینه سالم و سلامت باشید همیشه ان شاء الله...

در مدار پلوتو هستم 😶 و خب این حدم بابت اینکه بگم بخاطر رفتارم عذرخواهم! نه اینکه چیزی بهتر بشه نه! فقط صنما هم و غمی جز درس و چیزایی که چاره‌ای ازشون نیست نداشته باشند!... خوشحال میشم کدورتی بخاطر من نباشه! دیدم زشته بدون عذرخواهی ساکت بشم حتی اگه ذره‌ای محتمل باشه که لازم بوده باشه این عذرخواهی...

بالاخره منم آدمم...منم به اشتباه صبرم تموم میشه...منم اشتباه میکنم...و متاسفم، همین...

 

این دنیا ارزش یه لحظه ناراحتی شما رو هم نداره!

ناراحت شدم چون فکر می‌کنم هر حرفی یا گله‌ای بوده باید به خودِ من می‌گفتید نه کسِ دیگه. هر آدمی حریمی داره که گاهی لازمه جز خودش کسی توی اون نباشه. حالا اگه به هر دلیلی کمی وارد حریمِ شخصیِ کسی شدیم نباید کلمه‌ای از اون حریم رو جایی بازگو کنیم و این ابداً به معنای مخفی‌کاری نیست. می‌دونم که به خوبی درک می‌کنید حرفم رو.

کدورتی نیست :)

+ من تا اردیبهشت مشهد نمی‌رم.

عه! اومدی؟ خوش اومدی به خونه خودت بانو :))

خوش و سلامت و در آرامش و موفق باشی الهی.

خیلی ممنونم عزیزم :))
خوشحالم که به یادم بودی مهربون جان ^_^

چقدر دلم هوای روزایی رو کرد که تنها دغدغم درس بود و دانشگاه و هر ۳-۴ ماهی هم انتخاب واحد... یادش خیلی بخیر! قدر این روزاتو بدون.

تولدتم با تأخیر مبارک :)

چشم :)

خیلی ممنونم رفیق :)

چقدر اون نمرۀ بیست چسبیده بهت *_*

خوشحالم که بعد از مدت‌ها ستاره‌ت روشن شد :)

خیلی ^_^
خیلی ممنونم قشنگ‌ترین آرزو :)

:)))

(((:

 

اگه بدونی چقدر دلتنگت بودم و سر می زدم به وبت... ❤

^___^

عزیزِ مهربونم [قلبِ آبی]

+ هم تلگرام هستم هم اینستاگرام اما اگه ایمیل برات راحت‌تره هجوم ببریم به سمت جیمیل :))

سلام خسته نباشید.
میشه بنده یه پست تبلیغاتی روی سایت شما برم که همیشگی بمونه؟
البته بیشتر اطلاعات میده.

سلام
سلامت باشید

ببخشید من تبلیغ نمی‌کنم.

سلام دوستم

این وبلاگ رو چطوری طراحی کردی قالبش که نیست

سلام و درود
یکی از دوستانِ خوبم طراحی کردن.

هوم... من نیز همه جا یافت می شوم :))

فلذا هر کجا خواستی می تونی بیابیم :))

 

هر طور که خودت راحتی :)

(توی همین تعارفات گم می شیم آخر :| :)  )

تلگرام خوبه به نظرم :))

آره :))

وای چه حس خوبیو تجربه کردی پس ..

نوش جوونت

ولکام بک

و

تولدتم بااینکه گذشته اما مبارکت باشه!^^

خیلی ممنونم قشنگِ مهربونم ^_^

خوش برگشتی و تولدت مبارک.

خیلی ممنونم عزیزم :)

یعنی اینقد این لوگوی بالا جذبم کرد تا حالا هیچ سایتی جذبم نکرده بود.

خسته نباشی واقعا

دستِ طراحش درد نکنه :)

تبریک میگم عزیزم الهی همیشه موفق باشی

 

خیلی ممنونم رفیقِ خوبم :)

بسلامتی ... خداروشکر که بهترین نتیجه رو گرفتی.

من نمیدونم دقیقاً تاریخ تولدتون کی بوده -_- :دی

ولی مبارک باشه :)

خیلی ممنونم :)
۲۶ دی :)
ممنونم که مهربونید ^_^

چرا همتون دیس لایک رو برداشتید؟؟؟ متنتم از سورس صفحه میشه کپی کرد که... عجب... ملت به خاطر چند تا لایک چه کارایی که نمیکنن

بر نداشتیم قالبِ طراحی شده توسطِ عرفان از ابتدا دیس‌لایک نداشت! قالبِ شما هم نداره که :)))
آفرین! دیگه چی :))

آره واقعا هم نمیشه همه چی رو با هم داشت :))

چقدر این جمله حال این روزهای منه...

تبریک میگم تولدتون رو با تاخیر و اینکه این همه دی ماهی و طرفدار رنگ آبی تو بیان هست مایه بسی خوشنودیه....

 

:)

ممنونم :) بله حسِ خوبی داره البته اگه ربط داده نشه به فوتبال :))

چقدرررر من این مدل نمره هارو دوست دارم همون نمره ای که همه میگن نمیشه ولی باتلاش میشه و نوش جانت این نمره♥️😍😀

عزیزم :))
دوشنبه ۴ اسفند ۹۹ , ۱۸:۰۲ دچارِ فیش‌نگار

سلام. ثابت کردین خواستن توانستن است. احسنت :)

اینم ترکیب جالبی بود: اعصاب از آن درس‌هایی‌ست که برایت اعصاب نمی‌گذارد.

سلام :)

هنوز مشهد هستی؟ یا برگشتی شیراز؟

خیلی وقته مشهد نیستم.

سلام. خیلی خوبه بعضی وقتا به خودمون سخت بگیریم. بعدش لذت زندگی رو بهتر متوجه میشیم، البته من شخصا با این همه سختی موافق نیستم :)

سلام و درود
چالشی بود واسم که همراه با سختی لذت هم داشت :)

رنگ فیروزه‌ای .. D:

بله بله ^_^

خوش برگشتی

:)

حرف نداری بیستی

قربانت :)

جالب بود موفق باشید.

:)
يكشنبه ۱۷ اسفند ۹۹ , ۱۰:۲۲ مصطفی فتاحی اردکانی

لذت عمیقی دارد خوابودن کل استاد........

:)

برای کسب اطلاعات حقوقی از حضور وکیلان مجرب ما بهره مند شوید.

https://dadkaar.com/

:)

صنما کجآیی نیستیا ^_^

 

^_^

سلام:)

چقدر حس خوب داشت این پست.

برات همیشه آرزوی موفقیت میکنم:)

سلام و درود :)
خوشحالم که حسِ خوب منتقل شد :)
خیلی ممنون :)
يكشنبه ۲۴ اسفند ۹۹ , ۰۳:۰۹ دیجی ادفا مرجع نیازمندی های دیجیتال فارسی

سلام وبمستر گرامی .

امکان معرفی سایت و فروشگاه اینترنتی به سایت دیجی ادفا (مرجع نیازمندی های دیجیتال) افزوده شد . برای معرفی سایت و فروشگاه اینترنتی خود رووی لینک زیر کلیک کنید.

https://digiadfa.com/newad

همچنین درصورتیکه ارائه دهنده ی خدمات و محصولات دیجیتال (طراحی سایت - سئو و بهینه سازی سایت - خدمات شبکه های اجتماعی -  هاست و میزبانی و ...) هستید نیز می توانید خدمات و محصولات خود را بصورت رایگان در سایت دیجی ادفا اگهی کنید

 

سلام :)

به به به

یک پست از شما رویت کردیم :")

هعی خواهر :))

سلام، واقعا مقاله هاتون عالیه، اگر دوست داشتید در مورد مقاله من هم یک نظری بدید  لطفا میمون نباشیم!

سلام :)

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ایام بر شما مبارک

 

اتفاقا استادانی که سختگیرند بیشتر آدم سر کلاسشون مطلب یاد می گیره...بنده که مثل تیم ملی بودم، هر چی استاد سختگیرتر، نمره بالاتر، هر چی استاد بی خیالتر، نمره پائین تر(لبخند)

 

ولی در مورد اینکه فرمودید باید از بعضی خوشی ها گذشت تا به هدف رسید، دقیقا همینطوره...فرق کسی که سخت تلاش می کنه با اونی که به خودش سختی نمیده، اینجا معلوم میشه...

 

 


خدا شهیدتون کنه به حق حضرت ابوتراب
یا علیاستاد

سلام و درود :)
همچنین :)

خیلی هم عالی :))

همینطوره

دعای سنگین و عجیبی بود :)) ان‌شاءالله

خوش اومدی 

ممنون

کاش می‌شد آنچه گذشته بود رو تو 20 خط محصور کرد.
عیدتون مبارک :)

شما بگو ۲۰۰ خط :) نمی‌شه...
همچنین البته با کلی تاخیر :))

+ منتظرم

سلام وبلاگ زیبایی دارید دنبال کردم..ممنون میشم وبلاگ من رو دنبال کنین.

سلام و درود :)

تقریباً داشتم ناامید میشدم خیلی وقته دارم وبلاگ رو دنبال میکنم ولی هنوز نظری نفرستادم. خداروشکر که هنوز پست میزارید.

نمره خوب نعمتیه واقعا! خدا نصیب همه کنه 

ممکنه چند وقت نباشم ولی بالاخره بر می‌گردم :)

عه تو دانشگاه هم میشه 20 گرفت؟ 😂 چه جالب! والا من زمانی برای 20 گرفتن ذوق میکردم که املای کلاس اول بود و معلممون 20 رو مینوشت و اون رو به یک نقاشی تبدیل میکرد 😁 نمیدونم شما هم از این معلما داشتین یا نه ولی واقعا لذت خاصی توش بود!

تلاشتون قابل تحسینه و خوشحالم نتیجه که میخواین رو گرفتین. اگر هم نگرفتین که بیخیال... دنیا که به آخرش نرسیده! ولی خوب امیدوارم همیشه موفق باشین و زندگی وفق مرادتون باشه.

خیلی خیلی سخت ولی آره :))
آره داشتیم :)

خیلی ممنونم از لطفتون امیدوارم همیشه همینطور مهربون بمونید :)

ممنون از نوشته ت. عالی

سپاس

سلام.

 

مثل اینکه دوباره از این درسهای سخت بهتون افتاده :)

 

به هر حال سال نپتون مبارک باشه :)

سلام و درود

بله بله -_- :))

خیلی مچکرم با کلی تاخیر همچنین :)

کجایی دخمل جآن :) نمینویسی چرا ؟

امان از این استاد‌های سختگیر که نفس نذاشتن واسمون :)

سلام ، انشالله همیشه موفق باشید

https://www.niazpardaz.com/

سلام :)

بسیار زیبا

موفق و پیروز باشید

مچکرم
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۰:۲۹ اکس بند بیست و چهاری

تبریک میگم

:)

بسیار بی نظیر بود با همین فرمون جلو برین ! وبلاگتون عالیه عالیه

سپاس

خداروشکر ارزشش رو داشت

بله :)

زیبا و عالی دست مریزاد .

:)

کجایی صنما چرا نمینویسی😪

برگشتم بالاخره :)

عالیییی

نمیدونستم هنوز بلاگ نویسی ادامه داره

عالی بود نوشته ات

خسته نباشید خدمت شما بزرگوار 

 

واقعا مطلاب عالی میزارید 

https://www.farsnews.ir/my/c/68387

دیر دیدم متاسفانه

سلام

عالی بود عزیزم

علوم پزشکی مشهد آدما رو متفاوت میکنه یا اینکه آدمای متفاوت میرن علوم پزشکی مشهد.

یا شایدم اصلا «علوم پزشکی».... 

دختر حوا، راوی، هش اسلش و...

چه جالب!

هیچ‌کدوم :)

سلام وقت بخیر ،

ممنون از نوشته خوبتون ، 

مقاله مارو هم بخونید . طراحی ویلا کوچک

بسیار عالئ

ممنونم

اولین نفری باشید که از جشنواره مشتری رایگان تبلیغ انبوه واتساپی استفاده میکنه...

◼️تمایل دارین جا نمونید همین الان تماس بگیرید.

iranWhatsApp.com

سلام وقت بخیر ممنون میشم به سایت ما هم سر بزنید 

طراحی سایت در سیرجان

خیلی زیبا بود

سه شنبه ۲ آذر ۰۰ , ۱۰:۰۱ لباس کار تبلیغاتی

فوق العاده ایییییییییییییییییییییییید

دو چیز هیچ وقت از یاد آدما نمیره:

دوستای خوب و روزهای خوب

ممنون 

خیلی خوب بود

بسیار جالب می نویسید . موفق باشید.

خیلی ممنونم ازت واقعا عالی و زیبا بود

پنجشنبه ۲ تیر ۰۱ , ۰۲:۲۸ پرتال صنعت شرق

نوشته خوب و قشنگی بود  خسته نباشید

عالی بود عزیزم

قلم بسیار جالبی دارید...

عالی بود حس خوبیه بعد اینقدر استرس و نگرانی راحت میشی واقعا

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

از استادی که به زور قبولی میده بیست گرفتن خیلی میچسبه.

 

** ******* ******** ***** ** *** **** ******* *** * ****** ***** **** ********* ***

**** ******* ***** ** **** ** ***** ****** ****** **** **** **

دختران رو به درس خوان بودنشان ستایش میکنند

تا بوده ،  همین بوده

انتظاری جز این نبود

موفق باشید

يكشنبه ۱۸ تیر ۰۲ , ۱۹:۳۵ سید محسن موسوی

جستجو کردن اموزگار یا قاید عوض کردن-به تمرین یوگا پرداختن-نفس عمیق کشیدن-اجرای شعایر-پیروی از استادان و بقیه امور بدون خود شناسی از بیخ و بن بی فایده است.بی معناست

سلام وقتتون بخیر/ عذر خواهی میکنم /مایل به تبادل پیوند هستید؟

سلام
خیر

خیلی خوب نوشته بودید دست مریزاد

سپاس

یک وقت‌هایی باید دوست‌داشتنی‌هایی که با هم در یک کفه نمی‌گنجند را در دو کفه مقابلِ هم قرار داد و دید کدام سنگینی می‌کند عالی

مچکرم :)

خیلی عالی بود دمتون گرم

خیلی عالی بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan